quote:Tony, heb je VI al gelezen? Ik denk dat je van Held nu wel gewoon Mark kunt maken. Wat een zielig verhaal
Op woensdag 7 januari 2004 15:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door pfaf op 07-01-2004 16:49]
quote:Heb jij ooit repect gehad voor Von Bommel?
Op woensdag 7 januari 2004 16:42 schreef pfaf het volgende:Alle respect die ik al voor die vent had, is nu verdwenen
Ik nooit!
solved. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 07-01-2004 16:49]
die gozert heeft wat goed te maken
quote:Like what?
Op woensdag 7 januari 2004 16:47 schreef sqlsmurft het volgende:
ai ai ai ai ai ai ai ai ai ........ * sqlsmurft cancelled zijn koffie en wil dit graag verandert zien in een dubbele whisky Glengoyne op rekening van Frankydie gozert heeft wat goed te maken
![]()
quote:Wat did I do wrong?
Op woensdag 7 januari 2004 16:47 schreef sqlsmurft het volgende:
ai ai ai ai ai ai ai ai ai ........ * sqlsmurft cancelled zijn koffie en wil dit graag verandert zien in een dubbele whisky Glengoyne op rekening van Frankydie gozert heeft wat goed te maken
![]()
* just me begint er toch een beetje tegenop te zien!
fotoreportage komt er zeker aan als Junior tenminste mee wil werken ![]()
enne SCH.. die foto's had ik je wel privé gestuurd en niet om hier te plaatsen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 07-01-2004 16:55]
quote:Het wordt nu zelfs HELD, prachtig hou iedereen nu op z'n achterste poten staat. Goed ingestudeerd en als klap op de vuurpijl maakt hij de winnende in de UFO en schopt huilebalkje VdV uit de wedstrijd
Op woensdag 7 januari 2004 16:42 schreef pfaf het volgende:Tony, heb je VI al gelezen? Ik denk dat je van Held nu wel gewoon Mark kunt maken. Wat een zielig verhaal
Alle respect die ik al voor die vent had, is nu verdwenen
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Like what?
quote:Doed die foto's bezorgden me ademhalingsproblemen en mijn opgetogenheid over de make-over van JM is nu gereduceerd tot zo ongeveer 0! En dat terwijl ik me er zo op verheugde
Op woensdag 7 januari 2004 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wat did I do wrong?
enne die Glengoyne is natuurlijk gewoon altijd lekker. Had een excuus nodig en dat spul is hartstikke duur
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 07-01-2004 17:10]
quote:VDV probeert hem te hoeken, maar Bommel loopt door. VDV probeert hem van achteren neer te schoppen, Bommel loopt door. VDV hangt met zijn volle gewicht om de nek van Bommel maar die loopt door.
Op woensdag 7 januari 2004 16:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Het wordt nu zelfs HELD, prachtig hou iedereen nu op z'n achterste poten staat. Goed ingestudeerd en als klap op de vuurpijl maakt hij de winnende in de UFO en schopt huilebalkje VdV uit de wedstrijd
VDV wordt niet geschorst want het was in het vuur van de strijd.
* 2 dubbele Glengoyne's graag! rekening blijft hetzelfde
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 07-01-2004 17:13]
quote:Veel succes morgen JM, en dat het allemaal goed mag verlopen
Op woensdag 7 januari 2004 16:50 schreef just me het volgende:
10.15 uur morgenochtend en ik moet om 10.00 uur in de kliniek zijn* just me begint er toch een beetje tegenop te zien!
quote:Weet ik lieverd, maar het is therapeutisch, je moet de schaamte voorbij.
Op woensdag 7 januari 2004 16:50 schreef just me het volgende:
enne SCH.. die foto's had ik je wel privé gestuurd en niet om hier te plaatsen
Hoe zie ik er uit na de ingreep?
Het behandelde gebied zal enkele dagen gezwollen zijn en eventueel een bloeduitstorting vertonen. Dit trekt geleidelijk weg. Dit proces kan door koude kompressen (bijv. cold packs) worden versneld. U kunt er vanuit gaan dat u ongeveer 1 week minder toonbaar zal zijn. De meeste personen dragen een zonnebril wanneer ze naar buiten gaan.
quote:Lekker! Dank je!
Op woensdag 7 januari 2004 17:08 schreef sqlsmurft het volgende:
Dylan volgens mij kan jij ook wel een Glengoyne gebruiken.....loco?
* 2 dubbele Glengoyne's graag! rekening blijft hetzelfde
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:21 schreef Inquistor87 het volgende:
Kan iemand dat VI stuk scannen?
quote:Enkele Ajaxfans hebben zich er al aan geergerd en een korte samenvatting online gezet...
De fans van de tegenstanders roepen dat hij zijn been moet breken, maar PSV'er Mark van Bommel kan er niet mee zitten. "Als ik bij hún club zou spelen, dan zouden ze juist vanwege mijn voetbalstijl met me weglopen", aldus de middenvelder in de nieuwe Voetbal International.Van Bommel hekelt deze week in VI de Nederlandse pers, die volgens hem 'partijdig' zou zijn. De international hekelt de voorkeursbehandeling die de spelers van Ajax volgens hem in de pers genieten. "Dat overdreven gedoe met Ajacieden en godenzonen... Alleen omdat ze een keer in 1995 de Champions League wonnen? En Feyenoord dan? Die pakten in 2002 de UEFA Cup, maar daar hoor je niemand meer over. Waren dat dan boerenzonen of zo?"
Bang voor de reactie vanuit het westen is Van Bommel niet. "Iedereen roept dan weer dat je je achtergesteld voelt: het bekende verhaal van de provinciaal die eens net zo volwassen moet worden als de mensen van boven de grote rivieren. Maar zelfs daarin wordt met twee maten gemeten", meent Van Bommel.
Bron
Persoonlijk vond ik het allemaal nog wel meevallen en heeft Mark zelfs zo af en toe een goed punt.
quote:2 coldpacks liggen in de koelkast. Eén week minder toonbaar? Ach wat maakt het uit op een mensenleven
Op woensdag 7 januari 2004 17:15 schreef SCH het volgende:
(bijv. cold packs) worden versneld. U kunt er vanuit gaan dat u ongeveer 1 week minder toonbaar zal zijn. De meeste personen dragen een zonnebril wanneer ze naar buiten gaan.
Owja niet vergeten zonnebril mee te nemen morgen!!
quote:Ah ik zag dat het echte interview pas te zien is als het nieuwe nummer wordt uitgebracht (volgens de site is die er nog niet?)
Op woensdag 7 januari 2004 17:50 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
[..]
quote:Jij bent je hele leven al niet toonbaar, bedoel je
Op woensdag 7 januari 2004 18:17 schreef just me het volgende:
Eén week minder toonbaar? Ach wat maakt het uit op een mensenleven
quote:VI komt woensdag altijd binnen geloof ik, dus hij is wel uit nu.
Op woensdag 7 januari 2004 18:48 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ah ik zag dat het echte interview pas te zien is als het nieuwe nummer wordt uitgebracht (volgens de site is die er nog niet?)
quote:Scannen pleaaaase
Op woensdag 7 januari 2004 18:50 schreef pascalheister het volgende:[..]
VI komt woensdag altijd binnen geloof ik, dus hij is wel uit nu.
quote:en ik me maar inhouden om die opmerking niet te maken
Op woensdag 7 januari 2004 18:50 schreef SCH het volgende:[..]
Jij bent je hele leven al niet toonbaar, bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |