quote:Volgens Jerruh stond het in SEX. Als jijhem in S&S hebt geplaatst mag ie van mij wel weer terug hoor....
Op vrijdag 6 februari 2004 20:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had dit topic Ik ben gevraagd les te geven op een school/ , origineel in SES geplaatst, het is blijkbaar ineens in SEX gekomen, of zat Jerruh niet goed te kijken????? en toen heeft Jerruh het verplaatst naar GC... maar het hoort dus in SES!! mag hij weer terug naar SES aub?
quote:misschien heb ik SEX voor SES aangezien?? volgens mij toch echt niet, maar ik weet het eik ook niet 100% zeker?? maar plaats hem maar in SES waar ie naar mijn idee hoortm, als je wilt..
Op vrijdag 6 februari 2004 20:44 schreef HeatWave het volgende:[..]
Volgens Jerruh stond het in SEX. Als jijhem in S&S hebt geplaatst mag ie van mij wel weer terug hoor....
quote:Nee, hij stond in SES.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
misschien heb ik SEX voor SES aangezien??
Mensen hebben gelijk een oordeel en willen het gelijk meteen verpesten zonder dat ze die user persoonlijk kennen. Dat schijnt een gewoonte te zijn bij Fok! , maar het blijft erg kwetsend en zielig voor de topicstarter. Er zal vast vaak genoeg waarschuwingen gegeven zijn op dit gebied en het zal vast de reden zijn dat deze gesloten werd.
Sterkte voor Hepyro nogmaals,
quote:Dat topic is 3.5 jaar oud, nikky. Wou ik even rechtzetten.
Op zondag 8 februari 2004 04:25 schreef nikky het volgende:
waarom een topic pakken van 2.5 jaar oud
quote:Ik vind het eigenlijk best een leuk idee!
Op vrijdag 6 februari 2004 12:16 schreef Toad het volgende:
Idee: Q&A forum ( questions and answers ) voor de vragen of de AH op zondag open is, of je OV moet terug geven als je stopt met studeren e.d.
quote:Gelukkig ben jij geen FA. Zo'n forum is natuurlijk compleet overbodig.
Op zondag 8 februari 2004 14:24 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind het eigenlijk best een leuk idee!
quote:
Op zondag 8 februari 2004 11:08 schreef Arcee het volgende:[..]
Dat topic is 3.5 jaar oud, nikky. Wou ik even rechtzetten.
Kan iemand mijn mailadres er uit slopen???
Alvast bedankt
quote:LOL, ziet er wel droog uit zo
Op woensdag 11 februari 2004 18:11 schreef yvonne het volgende:
Done
edit: thnx nikky ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Toad op 12-02-2004 21:23]
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 21:13 schreef Toad het volgende:
Ik neem aan dat een aantal reacties in topic gewoon weg gemodereerd kunnen worden.edit: thnx nikky
Bvd!
quote:ik heb ze in de openingspost gezet van deel 7
Op maandag 16 februari 2004 15:24 schreef BlueEyed het volgende:
Hey, heeft iemand hier misschien een linkje voor me naar de eerste 5 delen van dit topic; Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 6.
Kan ze nl. in het topic zelf op via de search niet terugvinden.Bvd!
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:32 schreef BlueEyed het volgende:
Thnx, je bent de beste!Maar dat wist je natuurlijk al
![]()
ja nu ik er zo over na ga denkenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:59 schreef HeatWave het volgende:
Dat gaat natuurlijk niet opschieten, de meesten zijn nog gewoon hier en als ze er niet zijn kunnen ze dat niet posten natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |