abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16023675
Ten eerste, vrees ik dat jullie me ontzettend nerderig/wanhopig zullen vinden. Maar toch wil een jullie tips/mening horen.

Zal ff in kort uitleggen wie/wat ik ben. Ik ben een jongen van 18 jaar, nooit een vriendin gehad en dus ook niets daar omheen (zoenen enz enz). Tot voor kort misde ik dit alles niet, maar nu begin ik het toch wel te missen: ik wil ook een vriendin. Vooral krijg ik het gevoel sterk als ik stelletjes bijv. zoals vandaag een trein zie zitten of bij een film.

Maar het "probleem" is dat ik nogal verlegen ben, of nou ja, nog ingewikkelder, soms totaal niet en soms wel (ligt er ook aan wie er bij is). Ik durf dus eigenlijk niet op een meisje af te stappen zelf, en als een (knap) meisje mij aanspreek, klap ik 9 van de 10 keer dicht, wat dus een erg domme indruk achter laat.

Van het volgende punt weet ik niet of het een probleem kan zijn, maar zelf schaam ik me er voor: ik stotter. Soms erg, soms minder erg.. maar hierdoor ook weer onzekerder.

O ja, nog iets. Op mijn school zitten vrijwel geen meisjes, dus dat word ook lastig. Op mijn werk zijn er wel genoeg Maar ik moet zeggen, ik ga ook nooit stappen naar een disco bijv. Ik ga wel soms met vrienden naar de bios. Dit om een beetje een situatie te schetsen voor jullie.

Wat kan ik nou doen om gewoon wat opener te worden en een betere indruk achterlaten en dus kans op een meisje.

dinsdag 6 januari 2004 @ 23:19:43 #2
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_16023882
Je moet juist niets doen.
Als je zoekt, vind je waarschijnlijk niets.
Gewoon afwachten.. het komt vanzelf allemaal goed
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_16023899
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:19 schreef M_M het volgende:
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16023986
Waarom hebben alle 18 jarige jongens dan al meerdere meiden gehad Omdat die erop af durven stappen..
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:24:12 #5
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_16024004
Je moet liefde niet zoeken, dat is er gewoon opeens. Zo ging dat bij mij ook. En bij ook vrij laat, toen ik 21 was.
pi_16024044
Ooit komt het gewoon vanzelf... al verwacht je het niet.
Blijf gewoon je zelf, zorg dat je beetje aardig bent, verzorg je goed. En als je misschien onzeker bent, probeer gewoon eens nieuwe kleren te kopen, naar de kapper ofzo, klinkt dom, maar zo kun je misschien nog wat zekerder voelen dan normaal en dat maakt weer betere indruk.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:25:55 #7
42617 drmoebius
Tho shall not stand in my way!
pi_16024057
Maar je kunt wel op een meidje afstappen en een gesprekje beginnen zonder bijbedoelingen. Vermaak en oefening.
Cities burn and Citicenz cry, it is my kind of art.
pi_16024069
uhm heb ongeveer hetzelfde als jou (denk ik), alleen bij mij is het momenteel toch goed aan het komen .
Als je uit gaat ofzo, of een meisje aanspreekt, gewoon niet teveel nadenken dat het een meisje is (works for me) je praat dan makkelijker.

ook niet iemand aanspreken met de intentie om wat te krijgen, gewoon eerst gezzelig elkaar leren kennen.

Op school kan je (vindt ik teminste) beter geen relaties aangaan, krijg je alleen maar problemen van. (voor mensen die het overwegen )

Kan niet echt concrete tips geven zoals je merkt, maar probeer wat losser over te komen, niet zo stijf zodat je dichtslaat. (bij mij helpt een klein beetje alcohol wel, niet lam worden anders sta je zo voor lul )

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_16024070
Nou ik ben nu 22, had tot mijn 20e nooit met een meisje gezoend, nooit een vriendin gehad etc.... Durfde niks, etc.. je kent het wel

Maar wees gewoon jezelf, ga uit, zorg dat je mensen tegenkomt.. en als het moment daar is moet je natuurlijk WEL een keer durven.. als je echt nooit durft zal het niet opschieten (of je moet een heel behulpzaam meisje tegenkomen)

Opzoeken hoeft ook niet heb ik gemerkt.. de teller staat inmiddels op 6 (helaas niet echt "echte" relaties, maar toch) in zo'n 1,5 jaar tijd... en ik heb ze echt niet op lopen zoeken ofzo

pi_16024106
voor de sorrie dat ik het zo moet zeggen
normale niet contact gestoorde mensen is gewoon laten rusten en het van zelf laten komen wel het beste jah.
maar als ik je verhaal goed begrijp ben je dus een beetje contact gestoord (sociale vaardigheden zal je een beetje op achter lopen)
neem hier eens contact op met een iets als het gak ofzo. die hebben speciale cursisen die deze vaardigeheden een beetje op kunnen krikken.
als je dit kan lezen zit zit je te dicht bij
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:27:55 #11
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_16024121
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom hebben alle 18 jarige jongens dan al meerdere meiden gehad Omdat die erop af durven stappen..
ik ben nu 20
toen ik 18 was kreeg ik mijn eerste "echte" vriendin.. zeg maar gewoon vriendin.. dat is nu net uit.. wees blij dat je het nog nooit meegemaakt hebt
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_16024130
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:25 schreef drmoebius het volgende:
Maar je kunt wel op een meidje afstappen en een gesprekje beginnen zonder bijbedoelingen. Vermaak en oefening.
Dat lukt me niet.. dan houd ik mezelf voor de gek. In mn hart ga ik er toch op af met die gedachte..

En idd, als je niet echt sociale contacten hebt zal je het ook niet vinden. Misschien is dat mn probleem wel.

pi_16024153
begin bij jezelf..heb het lef om bepaalde dingen te doen..een meisje aanspreken ofzo. zodra je het vaker hebt gedaan gaat het makkelijker
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:30:16 #14
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_16024197
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:26 schreef Mute_Me het volgende:

Kan niet echt concrete tips geven zoals je merkt, maar probeer wat losser over te komen, niet zo stijf zodat je dichtslaat. (bij mij helpt een klein beetje alcohol wel, niet lam worden anders sta je zo voor lul )

Bij mij ook, je voelt je dan een beetje zelfverzekerder en durft makkelijker wat te zeggen. Totdat je helemaal lam bent, dan zeg je misschien wil teveel en de verkeerde dingen.
pi_16024210
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:28 schreef Rietvaerder het volgende:

En idd, als je niet echt sociale contacten hebt zal je het ook niet vinden. Misschien is dat mn probleem wel.

Dat scheelt wel denk ik.. je kunt altijd wel toevallig mensen tegenkomen, maar als je plekken opzoekt waar mensen bij elkaar komen zorg je wel dat je eens mensen (lees: leuke dames) ontmoet, dat kan op een verjaardag, in de kroeg, in de discotheek, of de knutselclub , weet ik veel wat
pi_16024227
quote:

[..]

Dat lukt me niet.. dan houd ik mezelf voor de gek. In mn hart ga ik er toch op af met die gedachte..

Mjah probeer dan eens wat vaker uit te gaan en niet naar de bios. Al ben ik mijn vorige vriendinnen niet echt tegen gekomen tijdens t uitgaan... Meestal gebeurt zoiets gewoon, dus wat die andere zeiden, "wachten komt goed"
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:32:25 #17
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_16024266
Zoek eens naar alle andere topics in R&P die hiermee te maken hebben... ze komen echt met bosjes voorbij.

Dit bedoel ik niet lullig ofzo: d'r zijn er veel meer die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten als jij. Lijkt me sterk dat de tips in die topics niet ook op jouw van toepassing zijn.

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:33:55 #18
12644 secret17
To go even further beyond
pi_16024318
Er is een verschil tussen 'op zoek gaan' en jezelf gewoon wat meer mogelijkheden bieden...
Ik zit zelf ook op een school waar nauwelijks meiden zitten (technische universiteit ...) en zelfs op m'n werk (zaterdagpostbode) kom ik ze nauwelijks tegen, en verder fitness ik doordeweeks vrij veel.

Ik kom niet veel tegen, maar als je echt aan een meisje toebent, moet je gewoon 's wat vaker naar gelegenheden gaan waar het contact er kan zijn. Een bioscoop werkt niet; je ziet ze dan wel lopen (meestal al bezet) maar je spreekt ze daar toch niet aan....
Ga gewoon vaker uit naar een discotheek, een feest, een kroeg/bar, wat jou het beste ligt. Ga bijvoorbeeld een tijdje naar dezelfde tent waar je het gezellig hebt, zorg dat je er bekend raakt en dan ga je je op je gemak voelen daar; en dan, gewoon je ogen op houden. Als je daar eenmaal staat, dan is het de kunst om niet te snel toe te willen slaan, en achter iedereen aan te rennen, maar gewoon oogcontact zoeken, praatje maken, etc..

Nou, veel succes

Life is all about development
pi_16024329
Trouwens, contactgestoord is het niet. Ik ga wel sociaal met mensen om. School/werk enzo
pi_16024435
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, contactgestoord is het niet. Ik ga wel sociaal met mensen om. School/werk enzo
Mjah ken je positie, had ik paar jaar geleden ook,..maar is uiteindelijk allemaal heeel goed gekomen. Sleep je maten gewoon is wat meer mee naar het cafe en probeer niet al te wanhopig te doen.
pi_16024463
TS.. het is of ik mezelf hoor praten..... ik heb ong. hetzelfde... alleen die 'verlegenheid' is het laatste jaar flink weggevallen...
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:28 schreef bateend het volgende:
begin bij jezelf..heb het lef om bepaalde dingen te doen..een meisje aanspreken ofzo. zodra je het vaker hebt gedaan gaat het makkelijker
dit is zeker zo... de 1e keer aan iemand bekennen/vertellen dat je haar leuk vind is echt vreselijk! - maar toch ook wel heel leuk om te doen....
en als je het al een x gedaan hebt gaat het wel makkelijker ja... maar dat is bij alle dingen zo....

verder helpt het om eerst een meisje aan te spreken met als doel om vrienden te worden... dan sla je niet gelijk helemaal dicht denkik... en als ze jou ook leuk vind gaat ze er iig wel op in.. en als dat niet zo is heb je niet gelijk een blauwtje gelopen.... --> win/win situatie

Kun je dat nog één keer uitleggen??
pi_16024526
Ja bij mij ook, ben ook stuk minder verlegen dan vroeger. Maar dan net bij dat ene leuke/lieve meisje klap ik dicht

En ik weet niet hoe het komt, maar ik ben nooit in een disco/kroeg geweest, waarom weet ik eigenlijk niet, is er gewoon nooit van gekomen. Zal waarschijnlijk door mijn (beperkte) vriendengroep komen... die dat ook niet echt doen.

dinsdag 6 januari 2004 @ 23:41:46 #23
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16024553
quote:
Yeah right ... trap daar asjeblief niet in ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:43:14 #24
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_16024585
You know my story .
... hier geweest te zijn!!!!
pi_16024773
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
En ik weet niet hoe het komt, maar ik ben nooit in een disco/kroeg geweest, waarom weet ik eigenlijk niet, is er gewoon nooit van gekomen. Zal waarschijnlijk door mijn (beperkte) vriendengroep komen... die dat ook niet echt doen.
ik vind dat geen 'beperkte vriendengroep'

binnen mijn vriendengroep wordt ook niet naar disco's en kroegen gegaan, maar de vriendschappen zijn er niet minder om... echt heel veel hele hechte vriendschappen en we missen het helemaal niet om naar de kroeg/disco te gaan... aangezien daar onze interesses ook helemaal niet liggen...

bios wel veel... vooral met matrix en lotr...

pi_16024896
Ja, maar de jongens hier zeggen dat het contact vooral bij disco's/kroegen ligt..
pi_16024945
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar de jongens hier zeggen dat het contact vooral bij disco's/kroegen ligt..
Wat ik al zei, eigelijk niet, echte relaties vind je toch meestal wel ergens anders dan in de kroeg (in mijn geval). Maarja als je het zo verteld heb je voor de rest ook weinig contact met meisjes dusja....
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:56:14 #28
22944 Breetai
....Relax....
pi_16024962
quote:

Vaker oefenen en de lat niet te hoog houden. Op den duur gaat het allemaal een stuk makkelijekr. Je moet er dus wel wat voor doen. Vanuit je huidige perspectief en situatie zie ik (en jij ) niet zoveel gebeuren.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_16024969
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Wat ik al zei, eigelijk niet, echte relaties vind je toch meestal wel ergens anders dan in de kroeg (in mijn geval). Maarja als je het zo verteld heb je voor de rest ook weinig contact met meisjes dusja....

Klopt, eigenlijk geen....
Als ik bijna nooit meisjes tegen kom, hoe moet ik dan een relatie krijgen Niet dus... dus toch naar disco/kroeg..

[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 07-01-2004 00:02]

dinsdag 6 januari 2004 @ 23:57:27 #30
22944 Breetai
....Relax....
pi_16024997
quote:
Disco's en kroegen vind ik leuk voor het uitzicht en af wat te pefenen. Dan krijg je zelfvertrouwen als je de volgende dag een leuke dame in de supermarkt tegenkomt. Ga in ieder geval wat vaker tussen de mensen buiten spelen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_16025129
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:57 schreef Breetai het volgende:

[..]

Disco's en kroegen vind ik leuk voor het uitzicht en af wat te pefenen. Dan krijg je zelfvertrouwen als je de volgende dag een leuke dame in de supermarkt tegenkomt. Ga in ieder geval wat vaker tussen de mensen buiten spelen.

het kan iig geen kwaad... of je daar ook echt iemand tegenkomt weet ik niet.. maar idd, voor je zelfvertrouwen is het wel goed!
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:23:36 #32
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_16025725
werk aan je zelfvertrouwen, koop goeie kleren en ga juist veel stappen en dwing jezelf contact te zoeken. Realiseer jezelf dat JIJ de beloning bent, en niet andersom. Vrouwen willen ook, maar ze willen het anders gebracht hebben.

misschien moet ik maar es een cursus versieren gaan beginnen voor fok!kers

... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_16028180
TS lijkt mij wel 3 jaar terug, gaat nu al iets beter met babbelen. Toch steeds tegen jezelf zeggen. Nu ga ik met dat meisje babbelen. Zal de 1ste paar x niet lukken maar langzamerhand wel suc6
  woensdag 7 januari 2004 @ 06:26:22 #34
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_16028613
zelfvertrouwen vinden veel vrouwen best aardig, en je zit zelf lekkerder in je vel,
dat straal je dan ook uit
en heeft weer een positive indruk

maak je vooral niet te druk dat er nooit wat komt
dan krijg je minder zelfvertrouwen > en dat geeft dan weer negatieve invloed

pi_16029104
Bedankt voor alle tips

Maar nog iets, vrouwen lijken dit probleem niet te hebben, ik bedoel, ik zie nou niet snel een meisje een dergelijk topic openen... waarom niet?

pi_16029234
Zoals anderen het al zeiden, maar toch echt heel belangrijk dus voor herhaling vatbaar... loop in de goede kleren. Loop es met 1000 euro es een Score winkel binnen en je bent klaar :P

Verder... sja als je zegt dat je al nerveus wordt wanneer een meisje tegen je praat... dan lijkt het me sterk dat jij een meisje zult aanspreken in de kroeg/disco. Zijn er ook wat meisjes op je werk waar je beter mee omgaat? Zoja vraag es of je eens met haar/hun mee kunt gaan met het stappen, leer je nieuwe meisjes kennen inclusief haar/hun vriendinnen

pi_16029325
Score winkel? Daar score je wel mee bedoel je
Echter, vind ik het onzin om veel geld aan kleding uit te geven, goedkopere kleding kan ook mooi zijn vind ik.. en niet alleen ik

En het is toch ook onzin om iemand te beoordelen op haar/zijn kleding.. ok 1e indruk kan dan wel, maar toch.

En zoals ik al zei, is heel vaag, soms klap ik dicht, en soms praat ik wel gewoon..

woensdag 7 januari 2004 @ 09:23:14 #38
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_16029899
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 08:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Echter, vind ik het onzin om veel geld aan kleding uit te geven, goedkopere kleding kan ook mooi zijn vind ik.. en niet alleen ik

En het is toch ook onzin om iemand te beoordelen op haar/zijn kleding.. ok 1e indruk kan dan wel, maar toch.

Tja de werkelijkheid is hard en oneerlijk .

K kan niks uit eigen ervaring vertellen omdat ik zelf niet in goedkoop spul loop... Af en toe dan een tshirtje maar verder niet eigenlijk. (dus doe eens gek en geef wat meer uit ).

[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 07-01-2004 09:28]

... hier geweest te zijn!!!!
pi_16029956
offtopic>ligt het aan mij of verwachte iedereen dat TS BHFH was toen men de titel las?<offtopic
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_16030112
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:23 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Tja de werkelijkheid is hard en oneerlijk .

K kan niks uit eigen ervaring vertellen omdat ik zelf niet in goedkoop spul loop... Af en toe dan een tshirtje maar verder niet eigenlijk. (dus doe eens gek en geef wat meer uit ).

Alles gaat op aan benzine joh.. en ik vertik het gewoon om 75 euro of meer als een simpel spijkerbroekje uit te geven
pi_16030610
Kleren boeien ook niet hoor. Ik heb me volledige kerstbonus (13de maand) aan kleren besteed, voor mezelf wil ik er gewoon verzorgd uitzien. Ik heb ook nog nooit iemand gehad, dus dat is het niet. Je leest het wel op dit forum dat je je goed moet verzorgen, maar als je dan vrouwen ziet lopen naast die 'sjonnie' types, denk ik maar niets meer.

Sterkte ermee.

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:07:55 #42
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_16030688
Ga naar plekken die jij interessant/leuk vind, dit kunnen feesten, uitgaansgelegenheden, cafe's, sportverenigingen zijn, maar ook festivals en andere dingen... Maakt niet uit hoe verlegen je bent, als je je niet laat zien, tja, dan zien ze je niet... Bovendien heb je nu net de leeftijd dat je vrijwel overal binnen kan en het uitgaansleven kan beginnen (niet dat het moet hoor), maar als je tegen het eind van de twintig aan loopt en je hebt 't allemaal laten schieten kan je wel 'ns spijt krijgen... Gewoon met wat beste maten naar iets toe dus, vleeskeuring gebeurt van beide kanten dus onzeker hoef je daar niet over te zijn...

Good luck!

What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:14:41 #43
29824 hawaii
pi_16030823
quote:

En zoals ik al zei, is heel vaag, soms klap ik dicht, en soms praat ik wel gewoon..

het is niet alleen de prijs van je kleren, maar er zit ook een psychologisch effect achter.. Want als je WEET dat je er goed uit ziet, dan straal je uit dat je er goed uit ziet..

Think about it

[Dit bericht is gewijzigd door hawaii op 07-01-2004 10:19]

pi_16031158
Nee heb je, ja kan je krijgen.
pi_16031464
Dus koop gewoon kleding die je zelf mooi vind want daar voel je je het meest zeker in (dus maakt niet uit of het duur is of niet...ik zou mij in iedergeval niet lekker voelen in een G-sus shirtje
"Be realistic demand the impossible"
pi_16031474
volgens mij gaat het hier helemaal niet om kleding. Ik ben een vrouw en eerlijk gezegd boeit het mij niks of je een broek van de h&m of van diesel aan hebt. Maar als je je er zlf beter door voelt moet je het vooral doen!

Het beste advies wat ik je kan geven is gewoon je zelf zijn en zoals de hele bubs al heeft gezegd; naar plaatsen gaan waar vrouwen zijn. Loop de verjaardagsfeestjes maar af, d'r zit vaak wel iemand van het vrouwelijke geslacht tussen!

En ga niet zo op zoek! Dat werkt negen van de tien keer echt niet! Laat het gewoon gaan, die vriendin komt er echt wel! Er zijn genoeg mensen die pas op late leeftijd een eerste vriend(in) kregen! Ik ook, ik was 18. Ben nu bijna 20 en heb m'n tweede vriendje gevonden. Dat allemaal terwijl ik er echt niet naar op zoek was, maar juist van het leven aan het genieten was!

When the day has come, when the sun will burn, when the beast is gone, when the Light returns...
pi_16031529
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 08:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Bedankt voor alle tips

Maar nog iets, vrouwen lijken dit probleem niet te hebben, ik bedoel, ik zie nou niet snel een meisje een dergelijk topic openen... waarom niet?

Omdat er naast jou vaak nog een paar anderen zijn die ook wel wat met haar zouden willen, maar die wel het lef hebben om op haar af te stappen.
//geen commentaar...
pi_16031579
Jezelf zijn is vaak gezegt.

Bij mij was het ook belangrijk, om mezelf te laten zien zoals ik ben. Ik de kroeg dans ik graag, en zeg ik graag wat ik ergens van vind.
Toen ik dat eenmaal durfde, ging het allemaal wat makkelijker. Ik was mezelf!

Ik wil niet zeggen dat je moet gaan dansen of moet gaan roepen wat je denkt. Maar je moet wel doen wat je wilt, op dat moment! En je niet inhouden... Laat zien wie je bent! Je mag er echt wel zijn...

Suc6! Kick ass...

[Dit bericht is gewijzigd door DjAw op 07-01-2004 10:56]

pi_16031899
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:46 schreef eleutheria het volgende:
Er zijn genoeg mensen die pas op late leeftijd een eerste vriend(in) kregen! Ik ook, ik was 18. Ben nu bijna 20 en heb m'n tweede vriendje gevonden.
Als je 18 laat vindt...jee, ik voel me een oude bok nu
Jezelf zijn helpt in ieder geval bij mij niet hoor. Dus dat is ook niet het middel om een vriendin te krijgen. Hopelijk voor de ts wel, maar ik word zo moe van dat er gezegd wordt dat dat hét middel is. Ik ben al 25 jaar mezelf, ik kan en weet ook niet anders. Helpt het me? Nou ja, voor mezelf wel, ik voel me mezelf en niet iemand die zich elke keer anders moet gaan voordoen in het bijzijn van andere mensen. Maar het helpt me echt niet om een relatie te krijgen
pi_16033972
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je 18 laat vindt...jee, ik voel me een oude bok nu
Jezelf zijn helpt in ieder geval bij mij niet hoor. Dus dat is ook niet het middel om een vriendin te krijgen. Hopelijk voor de ts wel, maar ik word zo moe van dat er gezegd wordt dat dat hét middel is. Ik ben al 25 jaar mezelf, ik kan en weet ook niet anders. Helpt het me? Nou ja, voor mezelf wel, ik voel me mezelf en niet iemand die zich elke keer anders moet gaan voordoen in het bijzijn van andere mensen. Maar het helpt me echt niet om een relatie te krijgen

Verbeter jezelf
Doe wat aan de dingen waar je niet tevreden mee bent.
Het gaat niet zomaar goed in 2 dagen of 2 weken of 2 maanden.. het heeft wat tijd nodig... maar met een positieve instelling kom je er wel
En vooral veel uitgaan natuurlijk

Het lijkt mij ook best wel een klotegevoel als je al wat ouder bent en je hebt nog geen enkele ervaring met "The Other side" dat maakt je wanhopig en je gaat er veel teveel over nadenken twijfelen "Is er iets mis met mij"

Tis moeilijk, maar dat is wel het slechtste wat je kunt doen... Positief blijven en lol hebben... en vertrouwen in jezelf is the key.

pi_16034653
quote:
klopt.. zo ging het bij mij ook.. ow en ik was 19 toen ik mijn eerste vriendin kreeg (is nog mijn vriendin, maar ok )
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_16037768
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:24 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Verbeter jezelf
Doe wat aan de dingen waar je niet tevreden mee bent.
Het gaat niet zomaar goed in 2 dagen of 2 weken of 2 maanden.. het heeft wat tijd nodig... maar met een positieve instelling kom je er wel
En vooral veel uitgaan natuurlijk

Het lijkt mij ook best wel een klotegevoel als je al wat ouder bent en je hebt nog geen enkele ervaring met "The Other side" dat maakt je wanhopig en je gaat er veel teveel over nadenken twijfelen "Is er iets mis met mij"

Tis moeilijk, maar dat is wel het slechtste wat je kunt doen... Positief blijven en lol hebben... en vertrouwen in jezelf is the key.

Het is niet mijn topic, er liep al een keer wat. Ik ga er dus ook niet veel meer op in, maar even kort:

Waarom moet ik mezelf verbeteren? Wat is er te verbeteren? Beetje moeilijk in te schatten als je geen feedback krijgt van mensen. En dan heb ik het over rl, niet over mijn virtuele zooi die ik hier neer smijt. Ik loop er niet mee te koop natuurlijk. Anders hadden ze me allang in een dwangbuis gestopt. Ik ben geen disco uitgaanstypetje. Naar een café ga ik ook niet zo snel in mijn eentje, elke keer dat ik dat deed had je ook het gevoel dat je als outcast aangekeken werd. Niemand zoekt een gesprek met een vrijgezel die alleen is. Sorry, ik zie er niet uit als Tom Cruise. Ik word niet geaccepteerd om wie ik ben. Tja, jammer dan. De eerste die het zal proberen zal er achter komen dat ik best wel aardig gezellig, knuffelig enzo kan zijn. Maar bij gebrek aan gegadigden, ga ik maar alleen op avontuur in de wereld. Werken om te sparen voor de volgende reis. Alleen naar bestemmingen, op reis, backpackend. Ik ben dus ook geen costa ganger En ik heb er plezier in.

Ok, dus verbeteren. Zie het verhaaltje in 'hoe voel je je nu 188'. Je biedt nota bene hulp aan, word je nog uitgekafferd ook. En dat is niet de eerste keer. Ik ga me niet veranderen in een gevoelloos, egocentrische lul. Waarom? Omdat de de rest van de maatschappij al zo is? Tenminste, ik kom er op die manier dagelijks mee in aanraking. De maatschappij, dat ben jij....nou als ik de maatschappij was, was het stukke toleranter en hulpvaardiger, maar helaas. Eigenschappen die mensen zogenaamd belangrijk vinden, maar totaal niet naar gekeken wordt. Of men kijkt niet verder dan hun neus lang is.

Wie goed doet, goed ontmoet. Laat me niet lachen. En toch blijf ik mezelf, dus bv ondanks aanvaringen met uitkaffers nog steeds hulpvaardig. Maar meer voor mezelf, omdat ik dan een goed gevoel heb. Ik heb het idee dat het zo moet, ik ga me niet 'verbeteren' zodat ik net zo reageer als bv die vrouw van vanmorgen.
Ik heb uit pure nieuwsgierigheid even in het "wat vinden vrouwen onaantrekkelijk aan mannen' gekeken. Ik kan nou niet zeggen dat daar iets naar voren is gekomen waarbij ik zeg: "oh, shit, dat valt blijkbaar niet goed". Of je moet lelijk in die categorie stoppen

Ja, het leven is hard. Maar ik probeer er maar wat van te maken, op manier dat ik er plezier aan beleef. Dat plezier was ik kortgeleden zelfs even kwijt, maar goed. Hervonden.

Dus nog een tip voor de ts: het is het einde van de wereld niet. Maak jezelf gelukkig, ook zonder partner moet dat lukken. Je bent de enige niet. Doe wat je leuk vind, waar je je goed bij voelt. Als dat anders is dan je potentiele relatie wilt, dan was het sowieso niks geworden, dus je mist alleen het verdriet na het uitmaken. Gezien het aantal topics daarover is dat ook niet leuk.

[sub]Edit: shit nog te lang[sub]

[Dit bericht is gewijzigd door Pheno op 07-01-2004 14:32]

pi_16038066
Je bent er gewoon teveel mee bezig. Ik was ook zo, maar het wordt minder en minder. Niet dat ik nu wel een vriendin heb gehad en niet dat ik iets mis, maar je moet er gewoon niet mee zitten!

Heb je altijd problemen met het praten met meisjes? Meisjes zijn niet enkel en alleen personen om relaties mee aan te gaan, maar je kunt er ook als gewone vrienden mee praten.

Sta er niet teveel bij stil, het helpt je echt niet hoor. Meisjes poepen ook! Advies kan ik je niet geven, maar ik kan wel zeggen dat het er zo wanhopig mee bezig zijn het er niet makkelijker voor je op maakt

woensdag 7 januari 2004 @ 14:39:00 #54
67138 wrongturn
Geen ondertiteling beschikbaar
pi_16038216
quote:

Reken maar dat een vrouw je afrekend op kleding / looks, welcome to the real world Gewoon zorgen dat je er netjes verzorgd uitziet en lekker ruikt. Vooral je baard geen 10 dagen laten staan doet wonderen :-)

Daarnaast komt er lef bij kijken. Als je contacten wilt met vrouwen zul je die moeten leggen.

Dat "Het komt vanzelf wel goed" verhaal is echt bullshit! Ja, misschien wel als je een of andere afgedanke hork aan de haak wilt slaan met 2 kinderen op je 18e :-)

Yamahahahahaha YZF-R6
pi_16038627
Misschien heb ik nog een paar handbare tips die voor mij werken. Het probleem bij mij was altijd; waar moet ik het over hebben als ik met een meisje praat ?! Dit soort dingen is afhankelijk van ieder persoon apart, maar je kan je wel een beetje 'voorbereiden'.

Ik ben altijd bezig met muziek, een onderwerp waar ik mijzelf prettig in voel. Als je dus een gesprek begint kan je bijvoorbeeld iets daarover zeggen (al zie je een meisje meezingen, wiebelen whatever kan je opmerken dat het een goed nummer is, of niet .. zelfs dat is een opening, want dan kan je praten over waarom niet / wel).

Ik ben tegenwoordig helemaal maf bezig, ik lees boeken in mijn vrije tijd, maar ik sta versteld hoeveel gespreksstof dat kan opleveren. Als je iets weet of denkt te weten voel je je meer op je gemak als je een gesprek hebt.

De kleding adviesen zijn hetzelfde ... ik draag kleding waar ik me prettig in voel, en dus meer zelfvertrouwen uitstraal.

Nog een hint: hou de deur open voor een meisje .. al kijkt iemand ff heel moeilijk, vraag of je misschien even kunt helpen. Kleine kleine dingen. Je zal misschien niet direct een gesprek beginnen, maar je wordt onthouden. De volgende keer als je mekaar tegenkomt kan er misschien een gesprek volgen.

Belangrijkste is dat je jezelf blijft; als deze dingen je niet liggen dan moet je het niet doen, want als iemand je leuk vindt en je blijkt totaal iemand anders te zijn .. werkt het uiteindelijk toch niet.

Owja, als je wel kan praten met meiden op je werk, vraag dan eens een keer of ze naar de kroeg gaan...de beste manier om meiden te ontmoeten is via meiden.

woensdag 7 januari 2004 @ 15:06:30 #56
29824 hawaii
pi_16039009
Cow81 snapt de basics
pi_16039198
Helaas werken ze niet altijd.
pi_16040525
@TS: ik snap werkelijk niet waarover je druk maakt, je bent net 18! Je hebt nog jaren en jaren en jaren om aan je persoonlijkheid op dit vlak te bouwen, de een heeft er nu eenmaal wat meer tijd voor nodig dan de ander. Je loopt mi. een beetje hard van stapel....
zelfde als een kindje van 6 dat baalt dat ie nog geen 1.70m hoog is... geduld hebben, er is je op die leeftijd nog niets om je druk over te maken (tenzij je nu al weet dat je een groeistoornis hebt..)

Een verdere troost: hou ouder je wordt, deste makkelijk worden de vrouwen.... onervaren bakvissen zit niemand op te wachten...

Ergo: komt vanzelf allemaal

pi_16041582
quote:
Zijn er ook wat meisjes op je werk waar je beter mee omgaat? Zoja vraag es of je eens met haar/hun mee kunt gaan met het stappen, leer je nieuwe meisjes kennen inclusief haar/hun vriendinnen
quote:
Owja, als je wel kan praten met meiden op je werk, vraag dan eens een keer of ze naar de kroeg gaan...de beste manier om meiden te ontmoeten is via meiden.
nuff said? En als het contact met die meiden niet al te best is... sja...sorry hoor, het klinkt hard, maar zorg dat je dan uit gaat met wat leuke mensen... meisjes kicken eenmaal niet op een groepje nerds helemaal achteraan in een hoekje in de kroeg... Zorg gewoon dat je wat mensen bij je hebt die je aan wat meisjes kan voorstellen.

En about kleding... Score is een bekende kleding winkel... www.score.nl en ja idd de meeste broeken daar kosten meer dan 90 euro maar dan heb je ook wel wat... En zoals wrongturn al zei, je wordt er zeker weten wel op afgerekend...

woensdag 7 januari 2004 @ 17:06:28 #60
29824 hawaii
pi_16042206
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:12 schreef Pheno het volgende:
Helaas werken ze niet altijd.
nix werkt altijd...

zelfs de beste versierders (en daar ben ik helaas nog lang niet) lukt niet alles. Dat komt omdat elke vrouw verschillend is. Misschien was je aanpak bij haar verkeerd, misschien is ze gewoon niet geinteresseerd. You'll never know. Echter door jezelf te trainen in het inhaken op de gedeelde eigenschappen van vrouwen master je jezelf een persoonlijk versierstijl, die je genoeg succes geeft. En afhankelijk van je wens (playen en fun hebben of vastigheid warmte liefde en aandacht) kun je ergens voor gaan

woensdag 7 januari 2004 @ 17:12:30 #61
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16042416
Assertiviteit moet je leren. De kroeg is daar een ideale plaats voor. Je hoeft toch niet meteen naar een discotheek? Zijn genoeg leuke praatkroegjes hoor.

Enne, je moet er vooral NIET teveel mee bezig zijn. Zorg dat je het naar je zin hebt in alle andere aspecten van je leven, dan komt die laatste vanzelf wel.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_16050698
quote:
hier word ik zo ziek van, dit is zoooo cliche

TS, geloof em niet, leer van me, niemand komt je zoeken, jij moet gaan zoeken naar een medezoekende... of je moet echt charisma van een fifty cent hebben, dan stappen de meiden naar je toe ja!

woensdag 7 januari 2004 @ 22:31:51 #63
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_16052097
Charisma... hahahahaha.

Die gozer lult als een lijmsnuivende baviaan maar wat een charisma.

Hahahahaha.

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 7 januari 2004 @ 23:59:38 #64
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16055130
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 08:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Bedankt voor alle tips

Een vrouw hoeft niet creatief te zijn.
De vliegen komen vanzelf op de stront af.. sit back and relax..
(alleen sommigen worden echt iets te vaak lastig gevallen )
pi_16055225
Jep... zoiets dacht ik al. Die hoeven geen moeite te doen
  donderdag 8 januari 2004 @ 00:06:04 #66
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16055308
Het feit dat je er zo mee bezig bent maakt je onzeker (ook ten opzichte van vrouwen) en daar maak je over het algemeen weinig kans mee.

Gewoon van het leven genieten, leuke dingen doen en jezelf zijn, dan komen die vrouwen vanzelf wel. Uiteraard moet je er ook een beetje verzorgt bijlopen.

donderdag 8 januari 2004 @ 00:09:30 #67
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16055410
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:34 schreef moz het volgende:

Heb je altijd problemen met het praten met meisjes? Meisjes zijn niet enkel en alleen personen om relaties mee aan te gaan, maar je kunt er ook als gewone vrienden mee praten.

Dan word je zo'n praatpaal die ze gebruiken om over hun problemen te praten.
Als je ergens geen kans mee maakt.......

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 08-01-2004 00:14]

pi_16056708
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:59 schreef Patrick281 het volgende:

Een vrouw hoeft niet creatief te zijn.
De vliegen komen vanzelf op de stront af..

pi_16056876
Vind je eigen levensstijl en straal uit dat je tevreden bent met wie je bent en hoe je in het leven staat, ga regelmatig de deur uit en doe contacten op. Onderneem dingen die je normaal niet snel zou doen, maar die je wel graag nog eens zou willen doen. Kijk mensen recht aan, lach eens wat vaker naar een onbekende, knoop eens een gesprek aan met een vreemde, kortom:

Durf te leven, en alles komt goed, ooit

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_16056969
yow TS.

ik heb/had hetzelfde 'probleem' als jou. Als ik een jongen en een meisje hand in hand zag lopen had ik ook iets van 'dat wil ik ook'....
dat iedereen hier zegt dat je niet actief moet zoeken klopt als een bus...ik heb binnen een half jaar 2 'aanzoeken' gehad...en ik was niet eens op zoek enzo...

zo is het gewoon .....ik heb liever in m'n hele leven maar 2 vriendinnen gehad waar het echt goed mee ging dan dat ik er 20 had gehad waar het helemaal voor geen meter liep.....dusja

succes TS...je vindt echt wel iemand

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16057061
quote:
B U L L S H I T

Dat denk je... omdat je alleen maar verhalen hoort van jongens die veel meiden hebben gehad. De jongens die tot hun 20e niemand hebben gehad lopen daar niet mee te koop.

Topics als deze zijn er trouwens veel, ik lurk vrij veel en ik ben in een paar maanden een stuk of 10 topics als deze tegengekomen. Je bent echt niet de enige.

"Realiseer je dat meiden ook gewoon mensen zijn".
Stomme tip denk je... maar ik vind het juist een goeie tip, meisjes zijn ook maar gewoon mensen, ze zijn ook verlegen. Durven ook niet (allemaal) zomaar jongens aan te spreken.
En niet alle meiden houden van uitgaan (dus die ontmoet je ook niet daar).

[Dit bericht is gewijzigd door 3rdStrike op 08-01-2004 01:27]

Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_16061290
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ten eerste, vrees ik dat jullie me ontzettend nerderig/wanhopig zullen vinden. Maar toch wil een jullie tips/mening horen.

Zal ff in kort uitleggen wie/wat ik ben. Ik ben een jongen van 18 jaar, nooit een vriendin gehad en dus ook niets daar omheen (zoenen enz enz). Tot voor kort misde ik dit alles niet, maar nu begin ik het toch wel te missen: ik wil ook een vriendin. Vooral krijg ik het gevoel sterk als ik stelletjes bijv. zoals vandaag een trein zie zitten of bij een film.

Maar het "probleem" is dat ik nogal verlegen ben, of nou ja, nog ingewikkelder, soms totaal niet en soms wel (ligt er ook aan wie er bij is). Ik durf dus eigenlijk niet op een meisje af te stappen zelf, en als een (knap) meisje mij aanspreek, klap ik 9 van de 10 keer dicht, wat dus een erg domme indruk achter laat.

Van het volgende punt weet ik niet of het een probleem kan zijn, maar zelf schaam ik me er voor: ik stotter. Soms erg, soms minder erg.. maar hierdoor ook weer onzekerder.

O ja, nog iets. Op mijn school zitten vrijwel geen meisjes, dus dat word ook lastig. Op mijn werk zijn er wel genoeg Maar ik moet zeggen, ik ga ook nooit stappen naar een disco bijv. Ik ga wel soms met vrienden naar de bios. Dit om een beetje een situatie te schetsen voor jullie.

Wat kan ik nou doen om gewoon wat opener te worden en een betere indruk achterlaten en dus kans op een meisje.

komt me erg bekend voor, eigenlijk zit ik in bijna dezelfde situatie

Je moet inderdaad niet teveel eraan denken, of er mee bezig zijn. Wel leuk al die stelletjes enzo.. maar denk je echt dat dat zo geweldig is?
Ik ben ook 18, nooit relatie gehad etc...
Was ik begin vorig jaar nog smoorverliefd op een meid, 3 maanden onzekerheid (een hel). Toen het uiteindelijk duidelijk was dat ze liever iemand had uit het buitenland, die ze alleen via msn kende en nooit eerder gezien had.. nou dat doet wel wat met je.

Ga nu gewoon vrolijk als single door het leven, zonder me al te veel druk te maken. Tuurlijk heb ik geen oogkleppen op, en kijk ik wel goed om me heen. En ik krijg ook wel eens aandacht regelmatig

Maar please, ga niet teveel hopen of treuren.. je hebt nog een heel leven voor je. Spendeer veel tijd met vrienden, je hobby('s). Daarmee ga je gewoon lekker in je vel zitten en zit je niet teveel na te denken over 'HAD ik maar een vriendin' etc.

Geloof me, je ontmoet wel een leuke meid
Maar als je zo down door het leven blijft gaan, belemmer je dat juist

pi_16075984
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:37 schreef Fulcrum_X het volgende:

Maar als je zo down door het leven blijft gaan, belemmer je dat juist

down? dat valt wel mee volgens mij. ik zal je vertellen, ik heb het 1 keer gedaan een vreemd meisje aangesproken en dat was echt super!!!!!!!! ik zag haar regelmatig in de bus, beetje oogcontact in het begin en dat groeide tot heel veel oogcontact. zo wist ik ook waar ze altijd uitstapte en 'toevallig' moest ik er op een gegeven moment ook bij die halte uit. ik heb haar aangesproken en een geweldige avond gehad! tot ik merkte dat ze al vriend had waarmee ze ging trouwen

gewoon doen, denk ik, alhoewel makkelijker gezegd dan gedaan. mijn huidige vriendin (al meer dan 5 jaar) heb ik btw wel tijdens stappen ontmoet en ging als het ware vanzelf.

keep ya head up!

donderdag 8 januari 2004 @ 18:12:47 #74
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_16076211
quote:
Ik ben een houterige hork die voor zijn gevoel in de disco/kroeg nooit een relatie zal zien beginnen.

Ik ben van beiden niet vies overigens. Ik moet toch wel één keer per week ergens een bakkie doen en lekker slap zwammen anders krijg ik stress ofzo.

Ja wat ik denk..
Als je niet kansloos bent, geen zorgen maken want dan komt het vanzelf goed..
Als je wel kansloos bent, geen zorgen maken want dat maakt toch niets uit.

Ik zie zelf wel wat ik ben, maar ik doe wel lekker wat ik leuk en fijn vind.

[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_16076267
Uiteindelijk is er maar een heel klein percentage mannen dat nooit aan de vrouw komt (0,1% ofzo) dus troost je daar mee
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_16076806
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 01:16 schreef Famas het volgende:
ik heb liever in m'n hele leven maar 2 vriendinnen gehad waar het echt goed mee ging dan dat ik er 20 had gehad waar het helemaal voor geen meter liep.....dusja
ik niet

[Dit bericht is gewijzigd door LoveHenk op 08-01-2004 18:42]

pi_16078868
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:15 schreef nozem het volgende:
Uiteindelijk is er maar een heel klein percentage mannen dat nooit aan de vrouw komt (0,1% ofzo) dus troost je daar mee
* Pheno troost zich met het feit dat ie bij de 0,1% hoort
pi_16079013
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:15 schreef nozem het volgende:
Dat zijn er zo'n 8.000 in heel Nederland. En minstens de helft daarvan zit volgens mij op Fok
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16081218
Ik ben 16, en zit in een situatie die vrijwel hetzelfde is. Met alcohol ga je inderdaad veel makkelijker gesprekken aan en word je veel gezelliger (tenminste, dat is mijn ervaring en aan je verhaal te horen lijk je wel heel erg op mij), maar neem vooral niet teveel alcohol, zo heb ik ook mijn (enige? ik zou het niet weten) kans verneukt, je zegt dan zonder erbij na te denken echt verkeerde dingen...

Ik zit heel erg te twijfelen of ik nou op Invoeren moet drukken... Weet dat er best veel vrienden ook op fok zitten... achja... what the hell ook

Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:47:31 #80
66379 tribianni
(-n + b) Dr. Drake Ramore
pi_16114004
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:

Man er zijn zoveel jongens van 18 die nog geen relatie hebben gehad of verliefd zijn geweest... Ik zou je niet zo druk maken. Komt vanzelf wel. D'r loopt vast wel een ander verlegen iemand rond zonder al te veel ervaring
YES! GESLAAGD!!!
  zaterdag 10 januari 2004 @ 21:13:01 #81
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_16137280
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

* Pheno troost zich met het feit dat ie bij de 0,1% hoort

Eenieder is speciaal op zijn eigen manier..

Maarja zoals ik altijd zeg:

Als je kansloos bent moet je je geen zorgen maken, want dat heeft toch geen zin.
Als je wel kansen hebt dan moet je je geen zorgen maken, want dat heeft toch geen zin.

En ik zie wel wat er van mij terechtkom. Zolang ik maar gelukkig ben vind ik het prima.

[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_16137582
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:45 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Dat zijn er zo'n 8.000 in heel Nederland. En minstens de helft daarvan zit volgens mij op Fok

goh, des te meer kans dat ik daarbij hoor...
Ehm... ok.
pi_16139878
quote:
Jezelf zijn helpt in ieder geval bij mij niet hoor. Dus dat is ook niet het middel om een vriendin te krijgen. Hopelijk voor de ts wel, maar ik word zo moe van dat er gezegd wordt dat dat hét middel is.
Ja en? Wat wil je er aan gaan doen? Jezelf veranderen? Je blijft immers jezelf! Bovendien ga je jezelf in allerlei bochten wringen, want je gaat jezelf veranderen. Dat MOET namelijk. Ik heb hetzelfde geprobeerd (dat zal ik eerlijkheidshalve erbij zeggen), maar ik werd daar niet echt gelukkig van.

Op een gegeven moment, na veel praten ook met mijn oudere broer (die echt het tegenovergestelde van mij is), ben ik tot de conclusie gekomen dat ik helemaal niet ontevreden ben over mezelf. Oké, ik ben geen prater, maar desalniettemin heb ik zo mijn goede kanten. Zolang je daar tevreden mee bent, word je ook wel 'gespot' door het vrouwelijke geslacht.

Dan komt er een ander probleem: hoe pik je die signalen op...het is ook nooit goed hè? ;-)

Succes! Ga bij jezelf ook na of je al je geluk en zaligheid moet ophangen aan iemand anders...het is mooi dat je een vriendin opsnort, maar je moet het ook alleen (of met vrienden) gezellig kunnen maken.

pi_16909948
quote:
Waarom hebben alle 18 jarige jongens dan al meerdere meiden gehad
Misschien is het je karakter?
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:41:58 #85
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_16915724
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:04 schreef Pheno het volgende:
Je leest het wel op dit forum dat je je goed moet verzorgen, maar als je dan vrouwen ziet lopen naast die 'sjonnie' types, denk ik maar niets meer.
Dat zijn dan ook net de vrouwen die je dus moet ontlopen.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_16916269
Ach ik ben ook niet zo'n geluksvogel in de liefde, mja probeer me er bij neer te leggen en te genieten van de andere leuke dingen in het leven
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')