quote:
Andy Fordham niet op Dutch Open 2-2-2004 om 15:08
Lakeside winnaar Andy Fordham zal niet deelnemen tijdens de komende Dutch open die gehouden gaat worden van 5 tot 8 februari in Veldhoven.Andy heeft een spier in zijn borst verrekt en heeft na te zijn onderzocht in het ziekenhuis te horen gekregen van de verpleegster dat hij het rustig aan moet doen.
Voor Raymond van Barneveld betekent dit een behoorlijke domper hij zou namelijk in het koppel toernooi samen spelen met de viking en hierdoor zal hij zich ook terug moeten trekken uit het toernooi
maar sonde natuurlijk, Fordham is een grote publiekstrekken en goede darter
Ik ga kijken
quote:Vrijdag? Volgens mij is er alleen zaterdagavond een korte uitzending met wat hoogtepunten van die avond.
Op woensdag 4 februari 2004 12:53 schreef Demol het volgende:
Vrijdag en zaterdagavond darts op SBS om 22:30 uur
quote:Finale is pas 's avonds hoor
Op zondag de finale om 14:30 uur
quote:Dan klopt bij SBS het promo filmpje niet, het is letterlijk overgenomen
Op woensdag 4 februari 2004 12:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
Vrijdag? Volgens mij is er alleen zaterdagavond een korte uitzending met wat hoogtepunten van die avond.
[..]Finale is pas 's avonds hoor
er is vrijwel geen info te vinden over dat toernooi, heel raar. ik weet alleen dat het 3,50 is op zaterdag en dat het om 11u start dan. maar tot hoe laat gaat dat dan door? en is er een overzicht van waar wie hoelaat speelt? op de site NDF staat wel een zoeksysteem van de loting op naam, maar daar staan geen tijden bij, dus je hebt er geen notie van wanneer er interessente namen spelen.
Ik heb over een uurtje een toernooi dat ik zelg organiseer, en ik speel ook mee. Vorig jaar werd ik tweede en mijn grote concurrent is ook weer aanwezig. Ik heb er zin in
quote:eerst maar ff de kwartfinales afwerken
Op zaterdag 7 februari 2004 22:14 schreef zoekersweb het volgende:
Morgen finale dutch open, wie staan er in de finale?
quote:waar zijn de andere Nederlanders?
Op zaterdag 7 februari 2004 23:01 schreef CAZZO het volgende:[..]
eerst maar ff de kwartfinales afwerken
Kwartfinales:
Tony Eccles [Eng] - Stephen Bunting [Eng]
Tony Martin [Eng] - Gary Robson [Eng]
Raymond van Barneveld - Peter Manley [Eng]
Shaun Greatbatch [Eng] - Mick Brooks [Eng]
quote:Op de tribune
Op zondag 8 februari 2004 00:29 schreef mitt het volgende:[..]
waar zijn de andere Nederlanders?
quote:Hoeveel?
Op zondag 8 februari 2004 21:35 schreef mat_herben het volgende:
Barney gewonnen
quote:3-0 in sets..
Op zondag 8 februari 2004 21:44 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Hoeveel?
9-0 in legs
quote:Nah, niet echt. Was wel genieten geblazen. Zelden iemand zo afgemaakt zien worden
Op zondag 8 februari 2004 21:59 schreef J-Will het volgende:
wat een drama zeg ....
119 - 100 - 180 - 102
heerlijk...
* MuadDib 's record is een 12 darter: 140-140-100-121(T20-T11-D14)
Wat een bange poeperd is het.
quote:Schoofs voor King op de knietjes gegaan of toch net andersom ?
Hankey en King in Topsporters team 12-2-2004 om 15:46
Ted Hankey is opgenomen in het professionele darts team o.l.v. Raymond van Barneveld en zijn manager Ad Schoofs.Excluton zal als sponsor gaan optreden voor dit team.
Manager Ad Schoofs heeft laten weten Mervyn King weer in zijn team te verwelkomen nadat hij King had verwijderd tijdens het Lakeside kampioenschap.
Het team zal gaan bestaan uit:
Raymond van Barneveld
Ted Hankey
Martin Adams
Mervyn King
John Waltonmet Wereldkampioen Andy Fordham wordt op dit moment onderhandeld over een eventueel contract.
quote:Allebei op de knieen gegaan dan denk ik.
Op donderdag 12 februari 2004 23:49 schreef SpankSpankeronie het volgende:Schoofs voor King op de knietjes gegaan of toch net andersom ?
quote:Raymond van Barneveld Nederland
Steve Duke snr. Australië
Mervyn King Engeland
Robert Wagner Noorwegen
Ted Hankey Engeland
Co Stompé Nederland
Tony West Engeland
Albertino Essers Nederland
Tony O'Shea Engeland
Rick Hofstra Nederland
Tony David Australië
Shaun Greatbatch Engeland
Gary Anderson Schotland
Martin Atkins Engeland
John Walton Engeland
Tomas Seyler Duitsland
Martin Adams Engeland
Brian Derbyshire Engeland
Darryl Fitton Engeland
Dave Routledge Engeland
Jarrko Komula Finland
Vincent van der Voort Nederland
Gary Robson England
Davey Richardson Engeland
Stephen Bunting Engeland
Peter Hunt Nieuw Zeeland
Andy Fordham Engeland
Mario Robben Nederland
Tony Eccles Engeland
Andre Brantjes Nederland
James Wade Engeland
Steve Coote Engeland
Duitsers zijn vooral goed in soft tip dartsquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:14 schreef mitt het volgende:
Der staat zelfs een Duitser bij, kunnen die darten dan?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:25 schreef Elmotje het volgende:
dus wat moet de afstand zijn tussen het bord en de 'balk' ?
Hmmm... Barney is dus toch niet echt de schijterd... Hopelijk komen ze er wel uit en maken ze er wat moois van. Zou een toptoernooi worden denk ikquote:Darts: Duel Van Barneveld-Taylor nog ver weg
Gepubliceerd op donderdag 18 maart 2004
DEN HAAG (ANP) - Een duel van de dartsgiganten Raymond van Barneveld (BDO) en Phil Taylor (PDC) is nog ver weg. De Nederlander en de Brit zouden elkaar dit voorjaar in Nederland treffen, maar Van Barneveld en de toernooi-organisatie (PenH Events) zijn over de voorwaarden in conflict geraakt.
De voorzieningenrechter van de Haagse rechtbank gaf de twee partijen donderdag in kort geding de 'opdracht' om er samen uit te komen. Het toernooi moet gaan tussen de drie sterkste spelers van de PDC (Taylor, Wayne Mardle en John Part) en de drie besten van de concurrerende BDO (Van Barneveld, Mervyn King en Ted Hankey). King en Hankey weigeren echter mee te doen en Van Barneveld weigert met twee 'mindere' BDO-spelers de strijd aan te gaan met de top van PDC.
Het is een toernooi van 3 van BDO tegen 3 van PDC.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:
waarom heeft Barney nu 2 andere BDO spelers nodig,hij zal toch echt zelf de darts in het bord moeten gooien
Alleen die wedstrijd zou niet interessant genoeg zijn voor TV. Ze vinden het waarschijnlijk leuker om eerst even de spanning op te bouwen in de andere twee wedstrijdenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
wat kan ons die andere deelnemers nou schelen
we willen toch allemaal maar Barney vs The Power zien
Een iets ander bericht....quote:P en H events haalt gelijk
Darter Raymond van Barneveld moet zich aan zijn contract met het organisatiebureau P en H Events uit Deventer houden. Dat bepaalde de president van de Amsterdamse rechtbank gisteren.
Van Barneveld zette zijn handtekening voor deelname aan een toptoernooi in Mei in Enschede, maar weigerde twee maanden geleden plotsklaps mee te doen. P en H spande een kort geding aan. Inzet was een schadeclaim van 200.000 euro van P en H als van Barneveld deelname zou blijven weigeren. Indien P en H binnen nu en veertien dagen twee darters van de BDO (waarschijnlijk Ted Hankey en Mervyn King) bereid vindt om aan het toptoernooi mee te doen, komt die claim te vervallen.
P en H heeft reeds darters van de PDC gestrikt. De deelname van John Part en wereldkampioen Phil Taylor staat al vast. de derde PDC'er wordt Wayne Mardle of Roland Scholten.
'Door alle trammelant moeten we het toernooi echter wel verplaatsen naar het najaar', aldus Hans Röthengatter namens P en H.
Van Barneveld en manager Schoofs wilden niet reageren.
Bron: Deventer Dagblad vrijdag 19 maart 2004
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |