waar in Someren, in de herberg of zo?quote:Op zondag 30 januari 2005 21:50 schreef J-Will het volgende:
Echt een babe
Zelf vandaag ook een toernooitje in Someren gegooid maar het was echt treurig slecht8e finale kansloos eruit gevlogen.
yes. Deed jij ook mee?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:34 schreef Guard het volgende:
[..]
waar in Someren, in de herberg of zo?
Laat hem lekker dat excuus gebruiken. We weten allemaal dat ie anders ook verloren had.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:36 schreef J-Will het volgende:
Nou heeft hij een excuus waarom hij van Phil taylor gaan verliezen. Jammer.
stelletje Barney bashersquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:30 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Laat hem lekker dat excuus gebruiken. We weten allemaal dat ie anders ook verloren had.
Nee heb vroeger in Someren gewoond en zag af en toe dat er daar Toernooi was.quote:
Het is best of 7 sets dus iets meer als een legje zullen ze wel winnen. Maar als Dudbridge een aantal sets tegen Taylor kan pakken kan Barney dat ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:48 schreef J-Will het volgende:
Mijn droomscenario: iedereen van de BDO wint van Taylor behalve BarneyDat lijkt me echt grappig. Maar even serieus: denk dat alleen Barney en Fordham een legje gaan pakken tegen Taylor. Stompe en David zie ik echt geen kans maken. Heb wel zin in Barney - Mardle. Ik vind ze beiden niet leuk, maar zo gooien wel lekker door!
Als Barney niet met 4-0 van Mardle wint, zal het al halve finale worden geloof ik....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:28 schreef J-Will het volgende:
Heerlijk, ik heb echt genoten van de kontveeg die Phil gisteren uitdeelde. De reactie van Barney was wel heel sportief, dat moet ik toegeven. En in de finale zien ze elkaar weer. Hoop dat het dan iets spannender wordt, met dezelfde uitkomst
Helaas is de PDC ook niet helemaal objectief. De 9-Darter van Shaun Greatbatch wordt niet genoemd. Maar ja die speelt op dit moment dan ook niet voor de PDC en het was niet live in engeland.quote:TAYLOR REPEATS 9 DART FEAT
Phil Taylor cemented his position as one of the greatest sportsmen in the world by hitting yet another nine dart finish in his semi-final of the UK Open against Roland Scholten which he won 11-6.
The only man other then Taylor to hit a perfect leg of darts live on TV is the veteran John Lowe who put up a spirited performance over the weekend before exiting to Scholten at the last 16 stage.
bron
bron: teletekst pag 802quote:Door de verhuizing van het voetbal en
de wintersporten naar magazine 800 komt
er in magazine 600 meer ruimte voor de
andere sporten. Zo krijgen kano,roeien,
rugby,judo en darts een eigen pagina en
worden er meer pagina's gereserveerd
voor 'grote' sporten als tennis en
wielrennen.
Verrassend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef dartfanaat het volgende:
Wat gaat het snel: zo staat het WK voor de deur, en nu is het al weer bijna afgelopen.
De herenfinale gaat tussen: Dick van Dijk en Per Laursen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |