A.s. papa's en mama's:
12 januari 2004: 70four (papa)
18 januari 2004: kimpiedimpie
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
21 april 2004: Tan
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
02 juli 2004: Xeliana
* 03 juli 2004: pluisje en rickmans
07 juli 2004: bop
13 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
26 juli 2004: Little-Angel
27 juli 2004: snoopy
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
27 augustus 2004: Sugar
02 september 2004: Loena-tik-
* 08 september 2004: Knorretje en Danny
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
Ff ut lijssie mooi rechtgetrokken....
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 06-01-2004 11:49]
Mijn man zei net dat ie het gevoel kreeg dat het vandaag of vanacht gaat gebeuren....ik wacht maar gewoon af. We hebben gisteren maar wel een zeiltje onder de molton gedaan enzo....
LadyS, natuurlijk heeft Catootje ook gelijk, het heeft te maken met de verweking, maar als je er nu al zo'n last van hebt... De vk zal hooguit zeggen dat het dat kan zijn en zeggen dat je ff naar je huisarts moet gaan, want alleen de huisarts kan je doorverwijzen naar iemand anders. Maar natuurlijk kun je tot de 20e wachten, het is niet alsof er ernstige dingen gebeuren, het is alleen dat die pijn nogal onaangenaam is, toch?
Ik heb een nieuwe buik foto geplaatst trouwens, voor de nieuwsgierigen...
quote:Als in "hebben elkaar op Fok leren kennen". De echt hopeloos internetverslaafden dus, waarvan het eigenlijk een wonder is dat ze in verwachting zijn geraakt, want dat gaat niet via ICQ
Op dinsdag 6 januari 2004 11:28 schreef Tan het volgende:
Officiele Fokbaby's? Als in papa en mama kennen elkaar via Fok? Of papa en mama zijn beiden lid van Fok?
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:30 schreef pluisje het volgende:[..]
Als in "hebben elkaar op Fok leren kennen". De echt hopeloos internetverslaafden dus, waarvan het eigenlijk een wonder is dat ze in verwachting zijn geraakt, want dat gaat niet via ICQ
quote:Jaha, en vanaf vandaag mag het thuis, toch? Gefeli hoor! Leg trouwens wel een dikke badhanddoek tussen je zeil en molton, scheelt een hoop geplak want dat zeil is erg zweterig vind ik zelf. Ik zal eens kijken naar je nieuwe foto en er zelf ook1 plaatsen (lukte gisteren niet helaas).
Op dinsdag 6 januari 2004 11:15 schreef Belana het volgende:
Mijn man zei net dat ie het gevoel kreeg dat het vandaag of vanacht gaat gebeuren....ik wacht maar gewoon af. We hebben gisteren maar wel een zeiltje onder de molton gedaan enzo....Ik heb een nieuwe buik foto geplaatst trouwens, voor de nieuwsgierigen...
Sterkte met de laatste dagen, met een beetje geluk niet veel meer (zal maar niet zeggen hoelang het nog kan duren als het tegenzit he?! )
Ik was er zeker van dat ik in het ziekenhuis zou gaan bevallen (poli), maar na een bezoekje aldaar ben ik er helemaal van teruggekomen, vreselijk daar zeg! Gelukkig zijn er genoeg ZH die wel beter zijn ingericht... Wat zijn jouw plannen?
Hoe voel jij je? Want eigenlijk moet jij eerst...
Ow, die badhanddoek ga ik doen ja, want ondanks dat er een molton en een laken overheen zitten nnog is het idd heel vies zweterig dat zeiltje... Ik dacht vanacht, zijn dat nou de vliezen die gebroken zijn of is het zweet??? goeie tip, thanks!
[Dit bericht is gewijzigd door Belana op 06-01-2004 12:12]
quote:
Als in "hebben elkaar op Fok leren kennen". De echt hopeloos internetverslaafden dus, waarvan het eigenlijk een wonder is dat ze in verwachting zijn geraakt, want dat gaat niet via ICQ
quote:Ach, we wonen inmiddels in een keurige nieuwbouwwijk, maar wel daar waar ADSL niet mogelijk is en internet via de kabel helemaal niet, dus ipv internetten hebben we tijd zat om kindertjes te maken zeg maar
Maar ja, via hiero mekaar leren kennen ja.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 06-01-2004 13:01]
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
Wel grappig, waar zo'n forum al niet toe kan leiden. Met het oog op de overbevolking kan Fok beter uit de lucht worden gehaald (of van naam veranderen... zou dat het zijn?
)
quote:Wij hebben Chello, en die lag er een maand of 3,5 geleden nogal vaak uit
Op dinsdag 6 januari 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ach, we wonen inmiddels in een keurige nieuwbouwwijk, maar wel daar waar ADSL niet mogelijk is en internet via de kabel helemaal niet, dus ipv internetten hebben we tijd zat om kindertjes te maken zeg maar
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:00 schreef Tan het volgende:
En dan beweert men nog dat internet relaties gedoemd zijn om te mislukken![]()
Wel grappig, waar zo'n forum al niet toe kan leiden. Met het oog op de overbevolking kan Fok beter uit de lucht worden gehaald
(of van naam veranderen... zou dat het zijn?
)
quote:Wat zijn jullie ongelooflijk grappig
Op dinsdag 6 januari 2004 13:01 schreef pluisje het volgende:[..]
Wij hebben Chello, en die lag er een maand of 3,5 geleden nogal vaak uit
quote:Ach overbevloking, de netto vervangingsfactor ligt ver beneden de 2.0
Op dinsdag 6 januari 2004 13:00 schreef Tan het volgende:Wel grappig, waar zo'n forum al niet toe kan leiden. Met het oog op de overbevolking kan Fok beter uit de lucht worden gehaald
(of van naam veranderen... zou dat het zijn?
)
En Lois, ik en tactvol?
je hebt er toch geen permanente schade door ondervonden he?
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 06-01-2004 13:37]
Het is zeker ontzettend zinloos om te vragen of iemand weet hoe het met haar is?
quote:Misschien weet lois het?
Op dinsdag 6 januari 2004 14:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik, als lurker, vind het toch wel jammer dat ET er niet meer is. Kheb zo zitten meeleven met haar zwanger-worden en het uiteindelijk zwanger-zijnHet is zeker ontzettend zinloos om te vragen of iemand weet hoe het met haar is?
Verder ben ik moe en misselijk-achtig, heb vooral veel en vaak honger! Ziekgemeld vandaag voor werk, maar eigenlijk komt dat meer doordat ik zoveel moet doen voor studie en ik zo vaak afgeleid ben door swangersijn! Oooow, wat een gedoe, hè? Ik zeur!!!!!
Eigenlijk is er dus helemaal niks aan de hand!
Eigenlijk ben ik gewoon lekker swanger.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:00 schreef Catootje het volgende:
we te weten komen of LadyS aan het verweken is
Het is gelukkig wel ietsjepietsje minder geworden.. denk toch dat het door de lange wandeling van gisterenochtend komt.
quote:Moeilijk hè... voor je houden. Ik heb het mijn omgeving pas met 12 weken vreteld, maar eigenlijk wil je het meteen wel van de daken blèren
Op dinsdag 6 januari 2004 14:45 schreef Sugar het volgende:Ik heb het nog aan niemand verteld en dat willen we ook niet tot over 4 weken...
Dus nadat ik de huisarts en de VK had gebeld, heb ik mijn familie, die van de as papa en uiteindelijk maar gewoon heel Fok ingelicht. Achteraf ben ik daar blij mee, ik heb de eerste weken regelmatig bloedverlies gehad, en het was erg prettig om daar hierzo met anderen over te kunnen praten. Ook was het natuurlijk fijn dat de familie op dat vlak ook meeleefde en steunde, ik was die weken echt behoorlijk van slag, en had het denk ik niet meer verborgen kunnen houden.
Toch heeft het ook zijn nadelen, toen het bij ons dreigde mis te gaan, zag ik al helemaal voor me hoe ik iedereen moest gaan inlichten, terwijl ik er misschien helemaal niet met zo veel mensen over wilde praten. Nou ja, het heeft dus zijn voordelen en zijn nadelen, ik weet niet hoe ik het een eventuele volgende keer zou doen eigenlijk.
quote:Hier meldt zich nog zo'n lurker. Ik zag toevallig dat Swets onlangs nog gereageerd heeft in dit topic: "Isabeau's Schrikkeljaar Meet". Hij maakt ook een verwijzing naar hun babietje, dus waarschijnlijk gaat het allemaal nog wel goed!!
Op dinsdag 6 januari 2004 14:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik, als lurker, vind het toch wel jammer dat ET er niet meer is.
[Dit bericht is gewijzigd door Wieteke op 07-01-2004 01:04]
quote:Ja, ET, ik ben ook erg beniewd
Op woensdag 7 januari 2004 09:16 schreef Belana het volgende:
ET, kom dan es ff laten weten hoe het met je is.....please????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |