Wat vonden jullie er van.
* boondock saint snapt niet waarom deze film nooit in de bios is geweest
Maakt ook niet uit, mensen boondock saints kijken!! Wereldfilm!! Lachen !! Actie!!
"He was shot in a downward angle?"
Die film is een opeenvolging van meesterlijke scenes. Er zit gewoon geen saaie scene tussen.
Maar ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat dat stukje aan het plafond het mooiste is. ("You and yourr fakking roop")
Alhoewel die kat is ook mooi, of in de rechtzaal.
"I might just be wanting a bagel with my coffee"
En dat stuke je van "there was a gunfight" is inderdaad meesterlijk gefilmd!!
Straydog:
ik heb hem al een paar maanden op DVD.
heb er lang na gezocht, maar heb hem kunnen vinden.
Ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb, ik ga effe in me order lijsten zoeken bij welk bedrijf ik hem besteld heb.
[update]
gevonden: http://www.dvdboxoffice.com
oh reken maar op 0,0 extra's en dolby surround.
Maar de film maakt het allemaal waard.
[/update]
[Dit bericht is gewijzigd door Caine op 28-06-2001 10:02]
Dat vond ik echt een superfilm!!! Inderdaad dat stuk met dat touw lag ik echt dubbel. En met die kat ja *BAM!!
Ik heb nog nooit zo gelachen om iemand die 10x 'fuck' roept, hahahaha
V.
quote:Die scene dat ie een wc op die gast z'n kop gooit en gewoon van het dak af springt op die andere gast is anders ook wel erg cool.
Op donderdag 28 juni 2001 00:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
"Symbolism?"Die film is een opeenvolging van meesterlijke scenes. Er zit gewoon geen saaie scene tussen.
Maar ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat dat stukje aan het plafond het mooiste is. ("You and yourr fakking roop")
Alhoewel die kat is ook mooi, of in de rechtzaal.
"I might just be wanting a bagel with my coffee"
quote:Er springt wel iemand van het dak en er wordt wel een kat kapot geschoten. Maar dat van die shot-gun begrijp ik niet helemaal (heb em 5x gezien). Misschien ben je in de war met een andere film?
Op donderdag 28 juni 2001 10:24 schreef Nozzman het volgende:
Boondock Saints? Was dat die fil waar in het begin het ultieme toeval word belicht? Dat die gast van een dak springt en net op dat punt een paar verdiepingen later iemand zijn shotgun leegt?Dat vond ik echt een superfilm!!! Inderdaad dat stuk met dat touw lag ik echt dubbel. En met die kat ja *BAM!!
"I'm so fucking funny, funny, FUNNY"
"Wyatt fucking Earp"
quote:Nee hoor maakt mij niks uit. Hoezo vond je hem niet leuk?
Op donderdag 28 juni 2001 15:39 schreef aa het volgende:
Ik vond het niet zo'n leuke film, word ik nu buitengesloten, of was ik dat al?
quote:Ja dat is in het cafe, ook mooi als Rocco zegt dat die Rus z'n moeder zoveel communisten heeft gepijpt dat ze rood ziet (kweet het Engels niet meer).
Op donderdag 28 juni 2001 19:25 schreef qube808 het volgende:
just read the signature
Is sowieso wel een goede site, als het op tape bestaat vinden ze het voor je.
Ik vond het een vette film. Duidelijk leen / jatwerk van andere films (Desperado / Reservoir Dogs) maar totaal niet storend of rip-off achtig. Deze stijl past gewoon bij de film.
Sean Patrick Flanery en Willem Dafoe beiden ijzersterk. Broer van Flanery iets minder, maar niet storend.
Goede vuurgevechten, goede humor. Uitstekende film, viel me 100% mee, want de hoes van de tape SCHREEUWT gewoon "B-FILM!!! B-FILM!!!!"
Kortom: aanrader. Zien.
vraagje, vindt jij pulpfiction een van de beste films ooit ?
quote:Ik krijg bijna het gevoel dat je bent beīnvloed door de IMDB recensie:
Op vrijdag 29 juni 2001 12:32 schreef speknek het volgende:
Hij was wel grappig, redelijk gefilmd. Beter inderdaad dan die enkele videoband die in de videotheek staat. Ik vond hem alleen behoorlijk gejat, een soort van Pulp-Fiction wannabe maar dan slechter, daar stoorde ik me wel een beetje aan.
quote:
Great (but not always new) ideas - great realization. Entertainment in the tradition of "Pulp Fiction".
quote:Ok bedankt, hij's al besteld ;-)
Op donderdag 28 juni 2001 09:52 schreef Caine het volgende:
Hoort in het rijtje: Lock stock en snatch thuis.
Vette film.
Zo vet, dat ik hem 2x achter elkaar heb gezien.
Straydog:
ik heb hem al een paar maanden op DVD.
heb er lang na gezocht, maar heb hem kunnen vinden.
Ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb, ik ga effe in me order lijsten zoeken bij welk bedrijf ik hem besteld heb.[update]
gevonden: http://www.dvdboxoffice.com
oh reken maar op 0,0 extra's en dolby surround.
Maar de film maakt het allemaal waard.
[/update]
quote:Ja.
Op vrijdag 29 juni 2001 14:58 schreef Caine het volgende:
vraagje, vindt jij pulpfiction een van de beste films ooit ?
quote:Hehe dat zou best kunnen, of van de vriend die me de film heel hard aanraadde. Maar goed, het blijven natuurlijk twee badasses met pistolen die bijbelteksten aanhalen.
Op vrijdag 29 juni 2001 15:24 schreef Blindfold het volgende:
Ik krijg bijna het gevoel dat je bent beīnvloed door de IMDB recensie:
Overigens vond ik de film wel gewoon goed hoor, ik miste alleen een beetje de link waarom ze nou ineens slechterikken gingen mollen. Het leek wel ofdat de regisseur daar een onwaarschijnlijk excuusje voor nodig had, heel even moest afwijken om dat toe te passen en daarna weer gewoon verder ging met de film (maar dan in een hele andere richting).
quote:idd
Op donderdag 28 juni 2001 10:48 schreef Verbal het volgende:
BDS was inderdaad een geweldige film...Ik heb nog nooit zo gelachen om iemand die 10x 'fuck' roept, hahahaha
V.
"We *have* to fuck with him"
en
"I feel strangely comfortable with that"
Wie kan ze thuisbrengen?
quote:De eerste is als ze net de mafia overhoop hebben geschoten en die mafkees aanbeld....
Op woensdag 04 juli 2001 10:35 schreef Antikal het volgende:
Ik vind dat er behoorlijk briljant spul in de dialogen verstopt zit. Ik noem er 2:"We *have* to fuck with him"
en
"I feel strangely comfortable with that"
Wie kan ze thuisbrengen?
De tweede weet ik zo snel niet meer, wellicht als die gasten hebben uitgelegd wat ze doen aan die mafkees dat dat zijn antwoord was?
Sean Patrick Flanery's character zegt dan zoiets. Zeer coole uitspraak
quote:Had het extreme geweld in Pulp Fiction dan wel een plausibele reden?
Op vrijdag 29 juni 2001 17:11 schreef speknek het volgende:
Het leek wel ofdat de regisseur daar een onwaarschijnlijk excuusje voor nodig had, heel even moest afwijken om dat toe te passen en daarna weer gewoon verder ging met de film (maar dan in een hele andere richting).
quote:omdat ze door kregen dat dat een opdracht van hun leven was....
Op zaterdag 14 juli 2001 16:47 schreef MeneerTim het volgende:
Zeker goede film. Alleen nogal onduidelijk waarom ze ineens al die gansters gaan afknallen. Het moeten sluiten van hun stamkroeg en eht gevecht wat daarop volgde was een reden. Maar ga je dan gelijk maar alle onderwereld figuren afknallen?
quote:De manier waarop die 2 suflullen hun slachtoffers afwerken is duidelijk over the top agressief (duidelijk komt de trend om zo hard mogelijke films te maken naar voren) en maakt het moeilijk ze als helden te zien.
Maar goed, het blijven natuurlijk twee badasses met pistolen die bijbelteksten aanhalen.
Overigens vond ik de film wel gewoon goed hoor, ik miste alleen een beetje de link waarom ze nou ineens slechterikken gingen mollen. Het leek wel ofdat de regisseur daar een onwaarschijnlijk excuusje voor nodig had, heel even moest afwijken om dat toe te passen en daarna weer gewoon verder ging met de film (maar dan in een hele andere richting).
Daarnaast is het excuus dat gebruikt wordt om criminelen om te leggen (in opdracht van het geloof) natuurlijk om van te puken, net als die nutteloze religieuze gebruiken van de 2 hoofdrolspelers die ook geen enkele toegevoegde waarde hebben.
Gewoon het feit dat de film van Amerikaanse makelij is maakt m kut, want Amerikanen moeten geen Engelse film maken Dat kunnen ze niet en dat blijkt maar weer. Ook al gebruiken ze dan Engels/Iers sprekende acteurs.
In zijn genre zo'n beetje de slechtste film aller tijden (en dat is KUT, want mijn favo's genre
)
Zo
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 22-10-2001 12:51]
quote:Ik heb 'm al in de videotheek gezien.
Op maandag 22 oktober 2001 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Is hij al te huur/koop op Dvd?
quote:..tegen zijn vriendin over waarom hij die kat heeft kapot geknald
I killed your cat because I thought it would bring closure to our relationship
quote:KUT! Hier hebben ze hem niet
Op maandag 22 oktober 2001 15:13 schreef HotShot het volgende:
Ik heb 'm al in de videotheek gezien.
quote:Ach, spaar je de moeite dude, hij is idd behoorlijk ondermaats
Op maandag 22 oktober 2001 20:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
KUT! Hier hebben ze hem niet
![]()
De hoofdpersonages zijn juist afgebeeld als ieren, omdat dat religieuse mensen zijn, en redelijke vechterbazen (in hollywood stereotypes, en met mate in real life (noord ierland etc)).
In het begin van de film (in de kerk) geeft de pastoor een preek. Hierin vertelt hij hoe een persoon in elkaar werd geslagen of verkracht (iets dergelijks, weet het niet meer precies) terwijl andere mensen niets deden om deze persoon te helpen. Het laatste wat je hoort van die preek is dat de pastoor iets zegt in de trant van "we moeten ons zorgen maken als goede mensen apatisch worden voor dit soort situaties" (weet niet niet meer precies hoe hij het zei.)
Later, als ze in de cel liggen, hoor je dat stukje van de preek weer, waarna de hoofdrol spelers wakker worden (met het gezicht naar boven gericht, als het ware naar God kijkend, alsof ze de opdracht van hem hebben gekregen).
In ieder geval, dat is hoe ik het zie
Verder vond ik het een meesterlijke film. Goed acteerwerk (geniale rol voor william dafoe), brute scenes en een leuk verhaal. Als ik em op dvd zie neem ik em mee
quote:Nee das magnolia met die vent die zelfmoord wil plegen door van het dak af te springen en op zijn weg naar beneden wordt die ook nog eens door zijn moeder met een shotgun in zijn buik geschoten.per ongeluk dan wel :p
Boondock Saints? Was dat die fil waar in het begin het ultieme toeval word belicht? Dat die gast van een dak springt en net op dat punt een paar verdiepingen later iemand zijn shotgun leegt?Dat vond ik echt een superfilm!!! Inderdaad dat stuk met dat touw lag ik echt dubbel. En met die kat ja *BAM!!
"Sheperds we shall be
For thee, my Lord, for thee.
Power hath descended forth from Thy hand
So feet may swiftly carry out Thy commands.
We will flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomeni Patri Et Fili Et Spiritus Sancti"
"And when I vest my flashing sword
And my hand takes hold in judgement
I will take vengeance upon mine enemies
And I will repay those who hase me
O Lord, raise me to Thy right hand
And count me amoung Thy saints
Whosoever shed last blood.
By man shall his blood be shed.
For immunity of god make he man.
Destroy all that which is evil.
So that which is good may flourish.
And I shall count thee amoung my favoured sheep.
And you shall have the protection of all the angels in heaven.
Never shall innocent blood be shed.
Yet the blood of the wicked shall flow like a river.
The three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of god."
Ga hem zo lekker kijken (dagje vrij, vriendin naar school).
quote:Hmm..
Op woensdag 24 oktober 2001 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM!!!Ga hem zo lekker kijken (dagje vrij, vriendin naar school).
![]()
![]()
Ik vind het ook prachtig dat William Dafoe gewoon een phatte nicht is... hehehe
en woord...
WOW!
wat is dat een goede film zeg! Prachtig camerawerk, sterk verhaal, mooie rollen, geniale sfeer!
DWZ dat ie van mij mag worden vergeleken met films van Quentin en Guy
quote:Alleen is deze film bijna een drama, waar Guy en Quentin meer voor het absurde gaan. (Wat ook ontzettend goed is hoor, daar niet van!)
Op zaterdag 10 november 2001 00:40 schreef Snaveltje het volgende:
Ik heb hem ook (een, euh.. backup op m'n harde schijf) Hij is gewoon Über!
DWZ dat ie van mij mag worden vergeleken met films van Quentin
en Guy
quote:Waar blijft de nieuwe Tarantino eigenlijk
Op zaterdag 10 november 2001 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen is deze film bijna een drama, waar Guy en Quentin meer voor het absurde gaan. (Wat ook ontzettend goed is hoor, daar niet van!)
quote:September 20001-PF & JB special edition dvd's released
Waar blijft de nieuwe Tarantino eigenlijk
Sep.-Nov. 2001-will be writing "Glorious Bastards"
Jan. 2002- RD special edition dvd released
June 2002- filming of Kill Bill will begin
August 2002- new book about Quentin released
Late 2002- release of Kill Bill
Summer/Fall 2003- Glorious Bastards will begin filming
Late 2003/early 2004- Glorious Bastards released
2002 dus
http://www.angelfire.com/movies/tarantinoconnection/main_index.html
quote:Is idd HEEEEEEL sterk, maar ook die kat-scene zelf is briljant!
Op maandag 22 oktober 2001 15:31 schreef MadScientist het volgende:
Toch vind ik de mooiste quote uit die film wel:
[..]..tegen zijn vriendin over waarom hij die kat heeft kapot geknald
quote:"Makes me feel like riverdancing"
Op zondag 17 februari 2002 18:33 schreef Predjeee het volgende:
"makes me feel like tapdansing"*tapperdetapperdetap
echt 1 van de beste films die ik gezien heb
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 18-02-2002 11:45]
eg briljant 0-)die engeltjes 0-)
quote:Ken je me de clue dan uitleggen, tenminste, wat jij de clue vond?
Op woensdag 06 maart 2002 22:18 schreef Neva het volgende:
i'm inwith this movie
briljant acteer en film werk en voor deonder ons die de film ruk vonden probeer eens de clue te snappen..
ik kan de film in tussen dromen maar hij blijft goedeg briljant 0-)die engeltjes 0-)
Je bent het er mee eens of niet...
tis allemaal meer om te laten zien hoe dat de wereld in mekaar steekt want zulke dingen gebeuren overal ( de mesen met macht en geld blijven ongestraft ) en er zullen vast wle meer mensen het heft in eigen handen nemen misschien niet zo "groots" als hun maar tis een film...
hun doen n iets wat ze geloven en ondernemen actie terwijl irl veel mensen geloven in dingen maar niets doen..
persoonlijk vind ik dat ze goed doen..
al moet je geweld niet met geweld vergelden maar goed soms zijn die dingen eenmaal nodig...
Zo ik hoop dat je het een beetje kunt volgen tis een lang verhaal maar goed... zo zie ik het...
Special Features:
Deleted Footage
Trailer
Filmography
Commentary track by Director Troy Duffy, and writer
quote:In naam van de vader, zoon en heilige geest.
Op dinsdag 26 maart 2002 17:21 schreef VjenneKloetn het volgende:
Of course een kei goede film,maar wie weet eigenlijk wat die tekst betekent wat ze zeggen?:In Nomeni Patri Et Fili Et Spiritus Sancti"
Vond de film een tegenvaller.
quote:okeej bedankt he
Op dinsdag 26 maart 2002 17:28 schreef Sniper het volgende:[..]
In naam van de vader, zoon en heilige geest.
Vond de film een tegenvaller.
quote:Speed 2?
Op maandag 27 mei 2002 15:11 schreef SODA het volgende:
Ook al een video die te prooi is gevallen aan mijn VHS moordmachine.. Zeer spijtig. Alleen al die briljante rol van Dafoe (ik moet toegeven dat ik hem eigenlijk nog nooit in een slechte rol heb gezien) maakt de film zeer de moeite waard.
quote:Willem Dafoe in Speed 2 ?!
Op maandag 27 mei 2002 16:13 schreef Spina1 het volgende:[..]
Speed 2?
Jammer trouwens (beetje offtopic), als er van die geweldige acteurs in zo'n bigbuget, kaskraker wannabe boutfilm gaan meespelen. Billy Bob Thornton zat gewoon in Armageddon. Pijnlijk..
nice
Natuurlijk is er goed gekeken naar ondermeer John Woo (slowmotion scčnes), Quentin Tarantino (Executies na een quote uit de bijbel) en Guy Ritchie, maar de sfeer die Troy Duffy (regisseur) in de film meegeeft is steengoed. Het geweld is misschien wat overdreven, maar het wordt fenomenaal gecompenseerd. Bijvoorbeeld de scene met Dafoe, in het steegje, met de klassieke muziek op de discman, en de scene na de moord in het hotel, met de muntjes op de ogen, weer klassieke muziek erbij...er wordt een bepaalde sfeer gecreëerd.
En daarbij de karakters zijn gewoon lachen, niet diep uitgewerkt, maar grappig, zoals Rocco (Funnyman) en Dafoe (wederom steengoede rol).
En voor de mensen die hem niet leuk vinden, blij dat smaken verschillen !
[schreeuw-mode]
GRUWLIJK WAT EEN VETTE FILM
[/schreeuw-mode]
Nee ff serieus, hij is echt supergaaf, had ik niet verwacht, wel dat hij gaaf zou zijn maar dit is gewoon een topper! Ook een errug gave rol van Willem Dafoe. Errug gaaf.
* DeDaaF_TSB vote voor eindscene in de rechtzaal als beste stuk
Connor: Now you will receive us!
Murphy: We do not ask for your poor or your hungry
Connor: We do not want your tired and sick.
Murphy: It is your corrupt we claim.
Connor: It is your evil that will be sought by us.
Murphy: With every breath we shall hunt them down
Connor: Each day we will spill their blood 'till it rains down from the skies
Murphy: Do not kill, do not rape, do not steal. These are principals which every man of every faith can embrace.
Connor: These are not polite suggestions. These are codes of behaviour, and those of you that ignore them will pay the dearest cost.
Murphy: There are varing degrees of evil, we urge you lesser forms of filth not to push the bounds and cross over into true corruption, into our domain.
Connor: For if you do, one day you will look behind you and you will see we three. And on that day you will reap it.
Murphy: And we will send you to whatever god you wish.
And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
In nomine Patris, et Filius, Spiritus sanctus
DIT STUK DUS
Heb net de hele thread doorgelezen, en vrees dat ik hem vanavond maar weer eens moet gaan kijken
P.S. Weet iemand of er ook een soundtrack van is uitgebracht?? Ik heb via WinMX een aantal songs uit de film kunnen achterhalen, maar van een OST ben ik nog niets tegengekomen
Ik wil een SE...NU!
quote:4:3 YES YES!!!! (zijn wij nou echt nog de enige met een grootbeeld tv??)
Ik zag vanmiddag de DVD bij de Makro staan...erg teleurstellend. 4:3 beeld.
maarre ik wou deze film gaan huren.. toen riep mn zus NEEE NEEEE niet doen dis film is geen zak aan, niet gehuurd dus.
waarmee is de humor in de film te vergelijken?
quote:Niet waar
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:12 schreef HomeTheaterFreak het volgende:
Het enige minpuntje is dat de film aan vaart verliest op een gegeven moment, vind ik.
quote:Uit deze representatieve steekproef blijkt dus dat vrouwen geen verstand van films hebben...... hertog_martin, ga NU nog deze film huren uit de muur bij videoland !!!
Op zondag 11 augustus 2002 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
4:3 YES YES!!!! (zijn wij nou echt nog de enige met een grootbeeld tv??)
maarre ik wou deze film gaan huren.. toen riep mn zus NEEE NEEEE niet doen dis film is geen zak aan, niet gehuurd dus.
waarmee is de humor in de film te vergelijken?
"...continue the joke......"
quote:Hell yeah! Echt een top-stukje! Vooral mooi door het camerawerk eromheen. Echt goed gefilmt!
Op donderdag 08 augustus 2002 16:12 schreef DeDaaF_TSB het volgende:
RoFLdeBoFL idd Fuck! ass! gruwelijk...* DeDaaF_TSB vote voor eindscene in de rechtzaal als beste stuk
[geweldig stukje]
DIT STUK DUS
quote:Dan een andere DVDeotheek zeg maar
Op zondag 11 augustus 2002 01:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
wij hebben geen videoland hier
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 11-08-2002 15:37]
quote:jeuh !
Op zondag 11 augustus 2002 15:31 schreef Neejoh het volgende:[..]
Hell yeah! Echt een top-stukje! Vooral mooi door het camerawerk eromheen. Echt goed gefilmt!
[..]Dan een andere DVDeotheek zeg maar
Ik zei toch al dat je hem moest huren! Superfilm! Zeker een top3 film voor mij!
En inderdaad, je bent de enige met een 4:3 tv
b00nd0ck saints r0x0r
quote:waaaa, vet
Op vrijdag 4 oktober 2002 02:45 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb hem op DVD, vet cool!
maar goed idee, ik ga ook es wat meer DVD's kopen, je hebt je DVD-Rom niet voor niets, toch
quote:Ff checken voor je
Op vrijdag 4 oktober 2002 02:47 schreef DeDaaF_TSB het volgende:[..]
waaaa, vet
heb je ook dolby
![]()
![]()
en heb je ook een breedbeeld
maar goed idee, ik ga ook es wat meer DVD's kopen, je hebt je DVD-Rom niet voor niets, toch
![]()
-- Dolby en breedbeeld @ your service
quote:omg
Op vrijdag 4 oktober 2002 02:52 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ff checken voor je
![]()
quote:Waar, en HOW MUCH?
Op vrijdag 4 oktober 2002 02:52 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ff checken voor je
![]()
ff een tip: hij is heel goedkoop op video te vinden tegenwoordig (was half jaartje geleden nog anders ) je kan hem voor 5 euro bij de "boekenvoordeel" (zo'n grabbelwinkel) kopen, die zit zo'n beetje in elke grote stad (enschede hengelo amsterdam utrecht zowieso)...
Overigens, om sommigen onder jullie ff te verbeteren (irritant he)
naar mijn mening is het "shepherds" en niet 'shepards"
er trouwens geen OST uitgebracht, WEL kan ik vertellen dat er een deel 2 in de maak is met dezelfde hoofdrolspelers.
Het beste stukje uit de film vind ik is het stuk aan het begin, met de opening prayer (When i vest my flashing sword), dat ze naar voren lopen om de voeten van het beeld van jezus te kussen, en dan de citaat van de priester: "There is one evil we should fear most: The Indifference of good men"
Daaruit maak je ook al op wat de clou word, en zeker als je daarna het stukje in de cel bekijkt waarin deze zin nog even wordt herhaald
Ik vond dat stukje toen ze die russische bende hadden vermoord en die Italiaan gingen bedreigen ook mooi. Heel comisch gedaan!
quote:'There was a gunfight!' .., ja, goede film
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:00 schreef Oorlog84 het volgende:
Ik ben het met de meesten van jullie eens; het is een prachtige film.Ik vond dat stukje toen ze die russische bende hadden vermoord en die Italiaan gingen bedreigen ook mooi. Heel comisch gedaan!
quote:Firefight
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:29 schreef Spina1 het volgende:[..]
'There was a gunfight!' .., ja, goede film
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:04 schreef DeDaaF_TSB het volgende:[..]
omg
![]()
![]()
vertel me HOE vet is het laatste stukje MET dolby en Breedbeeld? *slik*
quote:Ze verschuilen zich toch achter Rocco, en op den duur springen ze toch ook weg?
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:14 schreef Henkmanz het volgende:
"there was a firefight" vond ik juist 1 van de mindere stukjes uit de film.
Ik vind het raar dat ze geen van allen elkaar goed wisten te raken op dat stuk, want Murph, Connor en Rocco staan gewoon stil op de veranda.
Als Il Duce zo'n geweldige moordernaar is, waarom weet hij ze dan nauwelijks te raken?
Dat snap ik niet helemaal... vind ik daarom een wat minder stukje.
Wel heel tof hoe dat begin verteld word, Over die gast die elke zaterdag pokert met zn vrienden.
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:14 schreef Henkmanz het volgende:
"there was a firefight" vond ik juist 1 van de mindere stukjes uit de film.
Ik vind het raar dat ze geen van allen elkaar goed wisten te raken op dat stuk, want Murph, Connor en Rocco staan gewoon stil op de veranda.
Als Il Duce zo'n geweldige moordernaar is, waarom weet hij ze dan nauwelijks te raken?
Dat snap ik niet helemaal... vind ik daarom een wat minder stukje.
Wel heel tof hoe dat begin verteld word, Over die gast die elke zaterdag pokert met zn vrienden.
* SPOILER! ALERT! *
Il Duce was hun vader, en hij herkende zijn zoons meteen, vandaar dat hij mistte, en de broers schoten ws gewoon slecht .
sorry, maar je theorie klopt niet
iemand anders nog een idee?
btw: spoiler?
-edit-
typo
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 04-10-2002 11:53]
quote:Owja, ze waren wel geraakt he? Ff opnieuw kijken dan
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:45 schreef Henkmanz het volgende:
il duce herkende z'n zoons helemaal niet meteen, dat deed hij later pas toen ze voor Rocco stonden en het familiegebed gingen bidden.
en Murph & Connor sprongen pas aan de kant toen ze geraakt werden in been & bovenarm...
Rocco zat toen al op de grond, dwz dat hun complete bovenlichaam niet verscholen achter rocco was.sorry, maar je theorie klopt niet
iemand anders nog een idee?btw: spoiler?
-edit-
typo
Mjah voor het geval iemand anders meeleest, tis wel een spoiler als je dat al weet
mensen die deze film nog willen zien kunnen beter dit topic niet lezen.
ze waren inderdaad geraakt, anders kon dat bloed (waar later wel ammoniak over gegooid werd) nooit op de veranda terecht komen.
En het zou ook niet logisch zijn dat je als vader op de vrienden van je zoons schiet (ik doel op rocco)
En de scenes daarna (met het strijkijzer) geven ook wel duidelijk of ze wel of niet geraakt zijn hehe..
Goeie film dus
quote:idd! echt helemaal goed geanalyseerd...
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:52 schreef TroyK het volgende:
Hij is briljant op verschillende punten:
- De cast is goed
- Het Tarantino idee zit er goed ingebakken (das altijd een pluspunt)
- loads of guns
- Prachtige one-liners ("Catch u on the Flipside!")
- Het gebedje .. et nomini patri et fili spiritus sancte ..
- en nog duizenden andere dingen.Goeie film dus
idd die one-liners.... echt zo vet om over het gebed maar te zwijgen
Boondock II: The Second Coming
Ik weet niet of ik nu hysterisch blij of zeer sceptisch moet worden........
quote:mgoed.
...t, WEL kan ik vertellen dat er een deel 2 in de maak is met dezelfde hoofdrolspelers....
ik wacht met oordelen totdat ik hem daadwerkelijk gezien heb
quote:Ah ja, nou zie ik et.
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:46 schreef Henkmanz het volgende:
ik had vanmorgen ook al verteld dat er een deel 2 kwam
[..]mgoed.
ik wacht met oordelen totdat ik hem daadwerkelijk gezien heb
nee snap ik ook wel, mijn verhalen zijn vaak niet de interessantste dus
maar een BEETJE fan had het gezien lol
quote:*gelezen heeft* Dat zegt blijkbaar al heel veel dan
Op vrijdag 4 oktober 2002 16:00 schreef Henkmanz het volgende:
Pffffffffff fijn is datnee snap ik ook wel, mijn verhalen zijn vaak niet de interessantste dus
maar een BEETJE fan had het gezien
lol
Ik ben nu ook zeker van plan hem aan te schaffen op DVD. En "catch you at the flipside" is inmiddels mijn vaste groet
Ook een zeer, zéér goed stukje vind ik wanneer Willem Dafoe zijn fantasie de loop laat over de schietpartij op de veranda. Echt ernorm gaaf verfilmd! Ik zat echt met een grijns op mijn bek van oor tot oor Nu nog last van
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 06-10-2002 01:08]
quote:je mag wel heel interessant doen met je notitieblokje op je schoot terwijl je de film afspeurt naar leuke tekstjes, maar jouw engels klopt van geen kant.
Geplaatst door PS op dinsdag 23 oktober 2001 12:41En als je de film heel heel vaak hebt gezien ken je dit ook:
"And when I vest my flashing sword
And my hand takes hold in judgement
I will take vengeance upon mine enemies
And I will repay those who hase me
O Lord, raise me to Thy right hand
And count me amoung Thy saints
Whosoever shed last blood.
By man shall his blood be shed.
For immunity of god make he man.
Destroy all that which is evil.
So that which is good may flourish.
And I shall count thee amoung my favoured sheep.
And you shall have the protection of all the angels in heaven.
en zo nog een paar foutjes, maar heb geen zin om dat allemaal aan te gaan strepen...
Alleen hou ik mijn hart vast nu ik lees dat er een deel 2 komt... Vaak haalt een vervolg het bij lange na niet bij het origineel.
Al zijn daar natuurlijk ook uitzonderingen op. En misschien dat dat in dit geval ook wel blijkt te zijn. I hope so.
p.s. kom nou niet met argumenten als je moet er van houden, want dat doe ik echt wel. Maar ik vond hem nou niet echt boeiend.
quote:Tja aan de ene kant zie ik niet waar het vervolg over zou moeten gaan. Het was best afgerond eigenlijk. Het is zo'n film waarvan je hoopt dat er een vervolg komt, maar eigenlijk niet wil. Oftewel een geweldige film waar je meer van wilt, maar der absoluut geen vertrouwen in hebt.
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:39 schreef RickN het volgende:
Zag net op imdb dat er een deel 2 komt:Boondock II: The Second Coming
Ik weet niet of ik nu hysterisch blij of zeer sceptisch moet worden........
quote:
I'm a freak, cause I'm NASTY | Er is geen ziekte die meer op doden op z'n geweten heeft dan godsdienst
quote:waarom heeft iemand met zo'n sig en ondertitel IN GODSNAAM de naam "boondock SAINT"
Goddank een atheist
faker
quote:Na lang nadenken : die film heette magnolia !
Boondock Saints? Was dat die fil waar in het begin het ultieme toeval word belicht? Dat die gast van een dak springt en net op dat punt een paar verdiepingen later iemand zijn shotgun leegt?
quote:kom zelf eerst maar eens met uberhaupt één argument, want die heb je helemaal níet gegeven.
p.s. kom nou niet met argumenten als je moet er van houden, want dat doe ik echt wel. Maar ik vond hem nou niet echt boeiend.
Waarom vind je het een slap eind? en waarom is het volgens jou een tarantino kloon? leg me dat maar eens uit...
Als je wil discussieren moet je zelf ook met argumenten komen en niet alleen plat je mening geven.
quote:Klopt, maar ik wilde me een beetje indekken in dit soort redenaties die hier nogal eens gedaan worden. Mijn belangrijkste argument is dat ik best van dit genre hou, maar dat de vonk gewoon niet over sloeg. Ik weet dat dit een erg vaag argument is, maar uiteindelijk bij ieder creatief product (film, muziek, literatuur e.d.) wel het belangrijkste.
Op dinsdag 15 oktober 2002 09:35 schreef Henkmanz het volgende:[..]kom zelf eerst maar eens met uberhaupt één argument, want die heb je helemaal níet gegeven.
quote:Die vader komt uit het niets, en die broers reageren daar helemaal niet verbaasd op. Ze hebben hem jaren niet gezien en ze gaan als vanzelfsprekend met z'n drieën verder alsof er niets gebeurd is. Juist het gegeven dat die vader terug komt en zijn achtergrond zijn belangrijke elementen in het verhaal, maar daar wordt helemaal niets mee gedaan. Ook vragen ze zich zelf niet een moment af of het wel normaal is wat ze doen, die politie man deed dit daar in tegen wel (ook die mini interviews na afloop vond ik wel oke)
Waarom vind je het een slap eind?
quote:Dat is het probleem met films na Reservoir Dogs en Pulp Fiction. Het is moeilijk te bepalen hoe origineel ze zijn. Door het nonchalante gebruik van extreem geweld, de soms scherpe conversaties en dat het om gewone mensen (geen superhelden of hele rijke mensen of zo) en de manier waarop het in beeld gebracht wordt zijn duidelijke elementen die eerder al in de films van Tarantino te zien waren. Dit hoeft niet slecht de zijn als het eind product goed / vermakelijk is (daar gaat het bij dit soort films toch om), maar dat vond ik niet echt het geval. De gegevens worden volgens mij niet goed genoeg uitgewerkt om overtuigend over te komen.
en waarom is het volgens jou een tarantino kloon? leg me dat maar eens uit...
quote:Ik ben niet in discussie gegaan (ja nu wel dan...), maar ik heb mijn mening gegeven. Mensen mogen hier zeggen dat ze de film leuk vinden zonder daar een verdere toelichting bij te geven. Daarom mag ik ook zeggen dat ik hem niet goed vind (zie de titel van dit topic
Als je wil discussieren moet je zelf ook met argumenten komen en niet alleen plat je mening geven.
[Dit bericht is gewijzigd door raampie1 op 15-10-2002 10:37]
quote:Hier heb je in zekere zin wel gelijk in, de achtergrond van Il Duce wordt inderdaad niet echt beschreven, maar wat je zegt over of ze het zich niet afvragen of wat ze doen wel normaal is klopt niet helemaal.
Die vader komt uit het niets, en die broers reageren daar helemaal niet verbaasd op. Ze hebben hem jaren niet gezien en ze gaan als vanzelfsprekend met z'n drieën verder alsof er niets gebeurd is. Juist het gegeven dat die vader terug komt en zijn achtergrond zijn belangrijke elementen in het verhaal, maar daar wordt helemaal niets mee gedaan. Ook vragen ze zich zelf niet een moment af of het wel normaal is wat ze doen, die politie man deed dit daar in tegen wel (ook die mini interviews na afloop vond ik wel oke)
Ze vertellen dan dat mensen die hard werken elke dag thuis komen en op tv een en al ellende zien, moorden, verkrachtingen, drugs: en dat de daders dezelfde dag nog vrij komen. En dat iedereen hetzelfde denkt "Somebody should just go out and kill those motherfuckers".
Ze nemen dus het recht in eigen hand, en zelf zijn ze er van overtuigd dat ze dit in opdracht van God doen.
Wat je daarna zegt over Tarantino films klopt ook, maar ik zie het niet als een kloon, maar als onderdeel van een genre. Dat Tarantino een van de eersten was is zeker, maar ik vind niet dat je andere films daarmee moet vergelijken.
quote:Als je de film vaker dan 1 keer kijkt merk je dat veel van de "gegevens' wel uitgewerkt worden, maar dat gebeurd of heel subtiel of onopvallend dat je er later pas achter komt.
De gegevens worden volgens mij niet goed genoeg uitgewerkt om overtuigend over te komen.
quote:en daar heb je ook gelijk in. Het viel me gewoon op dat er weinig argumenten voor waren, daarom postte ik dat je maar eens met argumenten moest komen (hoewel dat natuurlijk niet verplicht is)
Ik weet dat dit een erg vaag argument is, maar uiteindelijk bij ieder creatief product (film, muziek, literatuur e.d.) wel het belangrijkste.
Maar over het algemeen klopt je mening ook wel, het is maar net hoe jij de film ervaard, en daar kan je anderen niet in sturen.
William Dafoe vond ik een erg leuke rol spelen, het leek ook of deze rol beter uitgewerkt was dan die van de anderen. Dat ik de film vergelijk met de films van Tarantino komt doordat deze de met Reservoir Dogs een van de eerste was in het genre. Hij heeft daarmee een bepaalde standaard gezet waar al het andere mee vergeleken zal blijven worden. Dit is wat mij betreft niet per definitie negatief.
Ik verwacht de film niet nog een keer te zien om je argumenten te checken, maar ik heb me er best mee vermaakt.
Film noir films zitten ook allemaal volgens een bepaalde formule in elkaar maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal klonen zijn. Integendeel. Het is ook eigenlijk geen formule, meer een 'stijl'.
er staan obnder andere wat kleine dialoogjes op en aantal lekkere nummers
ik weet alleen niet of hij in de winkels te krijgen is maar hij bestaal wel
en de film ownzz heb hem denk ik zon 100 keer gezien en hij blijft zwaaaaar goed
en ben erg benieuwd naar deel 2 hoop niet dat t een slap aftreksel word
ik hoop iig dat als het een vervolg is dat ze er iet rocco bij doen zou grove fout zijn al vond ik hem tof die gast
zolang dafoe er in meespeelt vind ik het goed
briljant acteerwerk
quote:continue the joke
Op woensdag 16 oktober 2002 18:53 schreef Slarioux het volgende:
OST is volgens de site nooit officieel uitgekomen
Het einde was een beetje toevallig maar voor de rest wel strak....
vriend van me kwam op maandag terug van weekend thuis en riep dat we die film moesten huren en dat gedaan... iedereen helemaal ondersteboven ik kom op vrijdag thuis, zeg tegen mijn broertje dat ie die film moet huren, huur hem zelf nog een keer met 2 vrienden van me en raad een andere vriend van aan ook die film te kijken, gevolg dat de ene band die ze bij videotheek hadden veel te weinig was.. een week later stonden er 5 van
symbolism
quote:david della rocco
Op zaterdag 21 december 2002 14:03 schreef Rulin het volgende:
Willem Dafoe en Rocco (ben even zijn naam kwijt) zijn super in de film..
symboloy?
Vooral de combinatie van humor, geweld en symboliek afgeleid zijn van het Katholieke geloof maken de film erg interessant.
Veritas & Aequitas
Sorry, geen aanrader.
quote:thats 2 sound theories in one day!
Op zondag 29 december 2002 00:08 schreef Rulin het volgende:
Boondock Saints Quote Slowchat
Iemand tips? ik heb ff gezocht en ben erachter gekomen dat het US Navy-jassen zijn... weet iemand waar ik die kan vinden?
quote:er zit ook een dump in Almelo, ik zal het eerst daar eens proberen
Op donderdag 20 februari 2003 18:22 schreef Jolan het volgende:
In een beetje knappe dumpstore, en zeker in Den Helder.....
k weet, is niet echt dichtbij Oldenzaal, maar je moet er wat voor over hebben
Niet beter dan tarantino, maar wel fokking fantastich filmpje.
Check anders effe www.theboondocksaints.com zeer de moeite waard
Greetz,
Major
quote:http://www.boondocksaints.com/store/moreinfo.cfm?Product_ID=61
Op donderdag 20 februari 2003 18:19 schreef Henkmanz het volgende:
* Henkmanz zoekt een soortgelijke Jas als de McManus brothers aanhebben in de film..Iemand tips? ik heb ff gezocht en ben erachter gekomen dat het US Navy-jassen zijn... weet iemand waar ik die kan vinden?
Is trouwens nooit in de bios geweest omdat ie uit kwam vlak na dat columbine high school drama, en dat was allemaal net iets te bloederig.
maar het einde is idd niks
edoch, moeite waard om eens te downloaden huren
En dan een paar seconden later bij de russische massacre
agent: ... fagman ...
andere agenten knikken nee
Dafoe: what did you just say ?
agent: ehm... fatman
Scčne met Il duce
Hoe Dafoe meedoet in het vuurgevecht
en 1 agent zegt: is it not possible that there was 1 man with 6 guns ? (had hij eindelijk eens gelijk)
erg coole film en ik kan bijna niet wachten op het vervolg
quote:Symbology.
Op zaterdag 21 december 2002 19:38 schreef MaartenGrendel.tk het volgende:
Vooral de combinatie van humor, geweld en symboliek afgeleid zijn van het Katholieke geloof maken de film erg interessant.
Slecht verhaal, slaat nergens op, slecht acteerwerk kortom 3x vindt ik.
quote:Vond je Pulp Fiction ook saai?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vindt het een zware baggerfilm.Slecht verhaal, slaat nergens op, slecht acteerwerk kortom 3x vindt ik.
Briljante scene is trouwens wanneer Rocco die 2 italian rat bastards in dat eetcafe neerknalt :p
What were you gonna do ? Laugh the last three to death, FUNNYMAN ?
quote:Die was indd. meesterlijk
Op maandag 25 augustus 2003 15:04 schreef Neva het volgende:
symbology??what's the symblosisssssssssmmmm
In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 15:04 schreef Neva het volgende:
symbology??what's the symblosisssssssssmmmm
Catch you on the flipside!!
ik dacht dat deel II deze zomer zou uitkomen, hoor ik al heel lang verhalen over. weet iemand meer ?
quote:Ja
Op zaterdag 20 september 2003 10:48 schreef Age-Ell het volgende:
ik dacht dat deel II deze zomer zou uitkomen, hoor ik al heel lang verhalen over. weet iemand meer ?
Lees: principiële sgop .
And Shepherds we shall be,
For thee, my Lord, for thee.
Power hath descended forth from Thy hand
So feet may swiftly carry out Thy commands.
We will flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomini Patri Et Fili Spiritus Sancti...
geweldig!
quote:Veritas is waarheid.
Op maandag 20 oktober 2003 17:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Veritas is volgens mij rijnheid. Maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.
In vino verita est, de waarheid is in de wijn. Oid. .
quote:Ik dacht waarheid. Maar goed, in het Latijn zijn er wel meer dubbele betekenissen
Op maandag 20 oktober 2003 17:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Veritas is volgens mij rijnheid. Maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.
quote:Veritas et Queritas is dus waarheid en gelijkheid?
Op maandag 20 oktober 2003 17:34 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Veritas is waarheid.
In vino verita est, de waarheid is in de wijn. Oid.
.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:35 schreef Grayburn het volgende:[..]
Veritas et Queritas is dus waarheid en gelijkheid?
waarheid en gerechtigheid
quote:Net was het nog aequitas?
Op maandag 20 oktober 2003 17:35 schreef Grayburn het volgende:[..]
Veritas et Queritas is dus waarheid en gelijkheid?
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-10-2003 17:43]
quote:Ja die bedoel ik
Op maandag 20 oktober 2003 17:41 schreef Jolan het volgende:[..]
waarheid en gerechtigheid
quote:Latijns is niet mijn ding
Op maandag 20 oktober 2003 17:42 schreef Ripley het volgende:[..]
Net was het nog aequitas?
Maar zag ik het goed? Volgens mij speelde Mr. Pr0n himself (Ron Jeremy) ook mee
quote:Boondock Saints kwam in 1999 uit en Snatch pas in het jaar 2000.
Op dinsdag 4 november 2003 02:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb em dit weekend ook gezien, prima film met de benodigde dosis humor. Beetje gekloond van Snatch, maar goed. Brengt ook nog wel een leuke ethische kwestie mee.Maar zag ik het goed? Volgens mij speelde Mr. Pr0n himself (Ron Jeremy) ook mee
quote:Snatchkloon
Op dinsdag 4 november 2003 02:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar zag ik het goed? Volgens mij speelde Mr. Pr0n himself (Ron Jeremy) ook mee
En dat was idd Ron Jeremy ja.
quote:My bad
Op dinsdag 4 november 2003 05:45 schreef Ash het volgende:[..]
Boondock Saints kwam in 1999 uit en Snatch pas in het jaar 2000.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 04-11-2003 10:01]
kheb btw dat rechtbank prayer in mijn opstart sound van windows staan, dus ken em al bijna uit me kop
Ik vind vooral de scčne waarin Rocco binnen komt stormen mooi ("Pack your shit! Pack your shit!")
quote:Deze filmt is ge-wel-dig, heb hem op DVD gekocht.
Op dinsdag 2 december 2003 22:37 schreef Wickardia het volgende:
The Boondock Saints is één van die films die je echt keer op keer kan zien, tot je hem woord voor woord mee kan zeggen.Ik vind vooral de scčne waarin Rocco binnen komt stormen mooi ("Pack your shit! Pack your shit!")
quote:Heb hem ook net gezien, geweldig
Op dinsdag 2 december 2003 22:37 schreef Wickardia het volgende:
The Boondock Saints is één van die films die je echt keer op keer kan zien, tot je hem woord voor woord mee kan zeggen.Ik vind vooral de scčne waarin Rocco binnen komt stormen mooi ("Pack your shit! Pack your shit!")
En die scene ja, wat hij ook allemaal inpakt, een strijkijzer en wat te vreten .
quote:You have better luck with beer
Op zaterdag 6 december 2003 00:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Heb hem ook net gezien, geweldig
.
En die scene ja, wat hij ook allemaal inpakt, een strijkijzer en wat te vreten
.
quote:and the general consensus is....
Op zondag 7 december 2003 00:21 schreef Rulin het volgende:[..]
You have better luck with beer
PS: hoe ging die meesterlijke mop ook alweer die Rocco aan zijn baas moest vertellen,terwijl die baas zijn broodje aan het binnen werken was?
quote:Een neger, een mexicaan en een Americaan lopen over het strand. Ze vinden een fles met een geest erin. Nadat ze hem gepoetst hebben mogen ze alledrie een wens doen.
Op maandag 15 december 2003 22:03 schreef SKMbeat het volgende:
Toen ik deze film een half jaar geleden bekeek,midden in de nacht(het lekkerste tijdstip om films te bekijken) brandde een vraag in mijn hoofd.Waarom had ik nooit eerder van deze film gehoord?Het bevat alle ingredienten voor een lekkere film:spanning,actie,humor,spiritualiteit en gelukkig geen goedkope,platte sex (daarvoor heb ik mijn verzameling XXX-filmpjes op CD-ROM).
Vrienden,kennissen van mij zijn behoorlijke filmfreaks,maar deze kenden ze niet.
Ook in tijdschriften,internet er weinig over gelezen.Kwam erop het te downloaden,omdat ik bij Ondertitels.nl de film vond (heb ik tenminste gelijk de subs) en toen doorgelinkt naar IMDB om te kijken wat voor cijfer het had. Boven de 7. Goed genoeg om te downloaden dus,maar bleef sceptisch. Las daar goede recensies,maar waarom had ik er niet eerder over gehoord bleef ik maar herhalen bij mezelf. Tot het moment dat ik de film gedownload had en begon te bekijken bleef ik twijfelen over de moeite van het downloaden van de film. Maar toen kwam de openingsscene en er kwam een grote glimlach op mijn gezicht.PS: hoe ging die meesterlijke mop ook alweer die Rocco aan zijn baas moest vertellen,terwijl die baas zijn broodje aan het binnen werken was?
quote:I'll have some coke then
Op maandag 15 december 2003 22:11 schreef Lexie het volgende:[..]
Een neger, een mexicaan en een Americaan lopen over het strand. Ze vinden een fles met een geest erin. Nadat ze hem gepoetst hebben mogen ze alledrie een wens doen.
De mexicaan gaat eerst: "Ik wens dat alle mexicanen ter wereld samen gelukkig zijn in Mexico."
*Poef*, het is geregeld.
Dan mag de neger: "Ik wens dat alle negers ter wereld samen gelukkig zijn in Afreica.
*Poef*, het is weer geregeld.
"En wat wens jij?" vraagt de geest aan de americaan.
De Americaan zegt: "Hmmz, alle mexicanen zitten in Mexico, en alle negers in Africa? Doe mij dan maar een cola".
quote:this joke sucks
Op maandag 15 december 2003 22:11 schreef Lexie het volgende:
Een neger, een mexicaan en een Americaan lopen over het strand. Ze vinden een fles met een geest erin. Nadat ze hem gepoetst hebben mogen ze alledrie een wens doen.
De mexicaan gaat eerst: "Ik wens dat alle mexicanen ter wereld samen gelukkig zijn in Mexico."
*Poef*, het is geregeld.
quote:continue the joke
Op dinsdag 16 december 2003 19:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
this joke sucks
quote:Hij is
continue the joke
de bom.
quote:?
Op dinsdag 16 december 2003 19:11 schreef Lexie het volgende:[..]
Hij is
de bom.
quote:Ik heb hem trouwens gezien (tijd geleden al weer) en vondt het maar een slap aftreksel van de Guy Ritchie en in mindere mate de Tarantino films. Aardig vermaak als er niks op tv is maar ook niet meer dan dat
Op donderdag 28 juni 2001 00:41 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vond het echt een topper. En wat me opvalt is dat iedereen die hem gezien heeft hem vet vond. Maarreh niet zo veel mensen hebben hem gezien. Dus voor de gene die hem wel hebben gezien.Wat vonden jullie er van.
* boondock saint snapt niet waarom deze film nooit in de bios is geweest
quote:
quote:welk punt
Op dinsdag 16 december 2003 20:52 schreef Oid het volgende:
Lock stock in 1998, wat is je punt?
quote:oh ik zie het al
En natuurlijk oktober 2004: The Boondock Saints 2: All Saints Day
quote:Nee, hij is nooit in de bioscoop geweest, en dat zal waarschijnlijk met deel 2 ook niet gaan gebeuren
Op woensdag 24 december 2003 12:23 schreef Klopper het volgende:
Meesterlijke film, meer dan tien keer gezien voordat ik hem had gekocht. Maar wat ik mij afvroeg, is deze film eigenlijk in de bioscoop geweest. Oftewel, heeft iemand hem in de bioscoop gezien?
"Brilliant! So now we got a Huge Guy theory and a Serial Crusher theory."
quote:Hij heeft een paar dagen in een porno bioscoop gedraait.
Op woensdag 24 december 2003 12:51 schreef Elladan het volgende:[..]
Nee, hij is nooit in de bioscoop geweest, en dat zal waarschijnlijk met deel 2 ook niet gaan gebeuren
quote:je moet hem gezien gezien hebben.. ik vond die mop zeker mooi
this joke sucks
quote:Misschien omdat die films bekender zijn. Maar als het al een aftreksel is, dan is het zeker geen slap aftreksel.
Op dinsdag 16 december 2003 20:27 schreef Oid het volgende:[..]
Ik heb hem trouwens gezien (tijd geleden al weer) en vondt het maar een slap aftreksel van de Guy Ritchie en in mindere mate de Tarantino films. Aardig vermaak als er niks op tv is maar ook niet meer dan dat
Beter goed gejat....
quote:Geen aftreksel
Op maandag 19 januari 2004 16:31 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Misschien omdat die films bekender zijn. Maar als het al een aftreksel is, dan is het zeker geen slap aftreksel.
Beter goed gejat....
btw, nooit gedacht dat dit topic vol zou raken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |