Boondock II: The Second Coming
oftewel... BOONDOCK SAINTS 2
Het is nog wel een tijdje wachten, maar het zou wel eens erg gaaf kunnen worden.
Toch ben ik wel benieuwd.
Nou, afwachten of het goed wordt, je weet het nooit met vervolgjes.
Boondock Saints was echt een topfilm
Ben erg benieuwd naar het tweede deel, hoop dat hij net zo bruut wordt als deel 1!
gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
quote:Dat wil niet zeggen dat het geen leuke film kan worden. Boondock Saints was zo geweldig, dat zelfs al is het vervolg wat minder, het nog steeds een erg leuke film kan zijn.
Op donderdag 14 november 2002 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
zoals Mike al zei: het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
* Gorro verwacht ook niet dat hij het niveau van het eerste deel haalt.
quote:maar anderzijds was deel 1 zo extreem goed dat als het vervolg slechts half zo goed zou zijn, het toch nog een topper wordt ...
Op donderdag 14 november 2002 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
zoals Mike al zei: het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.gezien de kwaliteit van deel 1, zal het bijna onmogelijk zijn om dat te overtreffen.
-edit-
zo denken er meer over ...
quote:klopt ja
Op donderdag 14 november 2002 13:14 schreef Swoods het volgende:
Het eindigde toch, dat vader met zijn 2 zoons doorging met uit uitmoorden van andere criminelen?
quote:Nee toch... dat was toch die FBI-gast???
Op donderdag 14 november 2002 13:14 schreef Swoods het volgende:
Het eindigde toch, dat vader met zijn 2 zoons doorging met uit uitmoorden van andere criminelen?
Een sequal kan het origineel zwaar beschadigen.
Maar ontopic; ik kan ook niet wachten op deel 2 ik check die site al een hele tijd, maar het schiet maar niet op.. de website is al tijden hetzelfde
http://www.boondocksaints.com
quote:Blijft toch het typetje evil scotsman nietwaar?
Op donderdag 22 mei 2003 13:39 schreef Khalein het volgende:
'k Vond het 1e deel niet echt bijzonder, maar het feit dat Billy Connolly er weer bij is als Il Duce maakt het voor mij toch weer zo'n 'need-to-see' geval
quote:Eg wel
Op donderdag 22 mei 2003 13:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Blijft toch het typetje evil scotsman nietwaar?
quote:Absoluut niet
Op donderdag 22 mei 2003 13:49 schreef Khalein het volgende:[..]
Eg wel
Daar kan Mike Myers z'n Fat Bastard niet aan tippen
Maar ik ben(ontopic) wel voor een iets meer eigen stijl aanpak voor deze film. Ik bedoel, de cliche's van Leon en andere films lopen in deel een de spuigaten uit. Dus ik hoop iets meer orginaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |