quote:Tuurlijk, gewoon doen,zolang je in Nederland of een welvarend land woont wel.
Op maandag 9 februari 2004 22:23 schreef Toeps het volgende:[..]
Ik ben links, dus ik eet het mooi met mijn linkerhand. Smaakt er geen cent minder om.
In Nderland maakt het gelukkig niks uit. Je kan het zelfs met bestek eten, maar dan gaat de lol er wel vanaf. Net zoiets als friet eten met een vork. Is veel lekkerder met je handjes en dopen in die mayo...
quote:Gelukkig was ik mijn handen voor het eten...
Op maandag 9 februari 2004 22:33 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Tuurlijk, gewoon doen,zolang je in Nederland of een welvarend land woont wel.
Maar het eten met je rechterhand is in India wel zo smakelijk.Met de linkerhand wordt er in India iets minder smakelijks gedaan...
Als je weet dat men in sommige gebieden er nog geen toiletpapier heeft....
Serveren ze het in Suriname ook zo? Is het normaal voor dat gebied?
quote:In Suriname serveren ze de roti als een pannenkoek
Op dinsdag 10 februari 2004 17:32 schreef Lone_Gunman het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat ze in bepaalde caribische locaties zoals Trinidad & Tobago Roti anders serveren. Net zoals in het plaatje van de TS als een bal. In mijn woonplaats heb ik ook een keer bij een eettent roti in deze vorm afgehaald maar het was heel erg wennen want normaal krijg ik de roti en de bijgerechten apart.Serveren ze het in Suriname ook zo? Is het normaal voor dat gebied?
In Suriname worden de roti's apart van de bijgerechten geserveerd.
Dus die pannenkoeken kun je bij elke toko krijgen?quote:Op vrijdag 30 januari 2004 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pannenkoeken is ook niet veel werk, gewoon even de vriezer openschuiven bij die gezellig kwebbelende chinees waaar je toch ook moet zijn om de kouseband en de madamme jeanette en de massala te kopen. Uhuh.
quote:Op zondag 9 januari 2005 21:43 schreef melonovy het volgende:
Ik heb gisteren zelf roti gemaakt, was weer een geslaagd culinair experiment!
Ik heb het recept van de AH gebruikt en ipv een pepertje sambal gebruikt. Ik kreeg eters, grote eters en was blij dat ik iets meer kip had gebruikt, het was echt zo lekker! Ik heb nu al weer trek in mijn eigen rot...
Het recept: van ah.nl
Roti met kerrie-kip en sperziebonen
Hoezo kouseband? spercie of snijbonen zijn ook heel goed te doenquote:
echte roti eet je met kousebandquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoezo kouseband? spercie of snijbonen zijn ook heel goed te doen
Zeikerdquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:49 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
echte roti eet je met kouseband
als ik bij een toko/whatever sta en ik zie dat ze ipv kouseband sperciebonen gebruiken, ben ik weg
voor mij is dat not done, soort van heiligschennes.
als je het doet, doe het dan goed ^^ maar mischien ben ik wat dat betreft wel een zeikerd
Als ik voor mezelf een snelle versie maak gebruik ik ook sperziebonen hoor, gaat prima. Bij een toko hoor je wel kouseband te krijgen lijkt me.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:49 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
echte roti eet je met kouseband
als ik bij een toko/whatever sta en ik zie dat ze ipv kouseband sperciebonen gebruiken, ben ik weg
voor mij is dat not done, soort van heiligschennes.
als je het doet, doe het dan goed ^^ maar mischien ben ik wat dat betreft wel een zeikerd
er stond ook 'wat dat betreft'quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf een snelle versie maak gebruik ik ook sperziebonen hoor, gaat prima. Bij een toko hoor je wel kouseband te krijgen lijkt me.
Enne als we toch gaan zeikenschrijf dan wel netjes sperziebonen
Dat vind ik dan weer het lekkerst met haricot verts....quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:01 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
er stond ook 'wat dat betreft'
sperciebonen moet je in spek wikkelen en grillen in de pan, maar das een ander topic
Die van Knorr is helemaal niks nee.quote:
Ja, dat pak van Knorr, ik moest echt lachen..De 'roti' zijn gewoon van die droge kartonnen wraps. Aardappelen en bonen en kip moet je nog zelf halen. Dus je betaalt veel voor een zielig doosje met stukjes karton en een flauw poedertje dat ze kruidenmix noemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb van spindizzy een tijdje geleden een recept gehad, en lekker dat we het hier vinden
Knorr ga ik niet eens proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |