quote:Die taal spreken ze daar niet
Op maandag 5 januari 2004 00:10 schreef dutchmage het volgende:
ciao saskia
quote:Interessant. En de kosten? Heb je toevallig een indicatie?
Op maandag 5 januari 2004 22:04 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Marmaris ligt in Turkije. En je schijnt er goed uit te kunnen gaan. Veel discotheeken, kroegen/barren en jongeren
quote:Oh 280 euro valt erg mee
Op maandag 5 januari 2004 22:13 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ik ga geloof ik een week voor ongeveer 280 euro, maar ik ga wel heel vroeg in het seizoen daardoor is het wel wat goedkoper. Maar kijk gewoon ff op gogo of beachmasters site of bestel de gidsen daar staat alle info in
quote:Hmm ff met kameraden over hebben want op die site ziet er er best aantrekkelijk uit
Op maandag 5 januari 2004 22:23 schreef xxsaskiaxx het volgende:
jaaa ik ook!
Bij beachmaster hebben ze een speciale eindexamenreis naar Marmaris moet je maar ff naar kijken! Die reis is van 6juni tot 13juni.
quote:Hey weet je hoe moeilijk het is om in Den Haag een kamer te vinden
Op maandag 5 januari 2004 23:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Grrr jullie gaan wel erg vroeg zeg
quote:Als je echt wil stappen in Turkije, moet je naar Bodrum gaan.
Marmaris ligt in Turkije. En je schijnt er goed uit te kunnen gaan. Veel discotheeken, kroegen/barren en jongeren
Veel en veel meer leven tot diep in de nacht/vroege morgen.
Marmaris ook beregezellig, zeer regelmatig geweest, maar Bodrum is meer de stapstad.
Ik ben er vanaf juli tot eind augustus te vinden. Ik heb er nu al zin in!
* NoT-YouR-MaN begint alvast met zijn gucci bril te poetsen...
quote:Bodrum is echt heel anders als Marmaris. Maar ja de badplaatsen in Turkije zijn sowieso allemaal anders.
Op maandag 5 januari 2004 23:25 schreef Kanjer het volgende:[..]
Als je echt wil stappen in Turkije, moet je naar Bodrum gaan.
Veel en veel meer leven tot diep in de nacht/vroege morgen.
Marmaris ook beregezellig, zeer regelmatig geweest, maar Bodrum is meer de stapstad.
quote:Ja dat komt door de eindexamens! na de eindexamens gaat iedereen op vakantie en flink feesten daar
Op maandag 5 januari 2004 23:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Grrr jullie gaan wel erg vroeg zeg
[Dit bericht is gewijzigd door xxsaskiaxx op 05-01-2004 23:59]
quote:Voorvakantie .. Net als een 'voorspel' ?
Op maandag 5 januari 2004 23:48 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
Ja dat komt door de eindexamens! na de eindexamens gaat iedereen op vakantie en flink feesten daar
![]()
.
Ik zie het meer als een soort voor vakantie![]()
quote:Merhaba!
Op maandag 5 januari 2004 23:50 schreef Evie het volgende:
Merhaba..nee ik ga denk k niet
quote:Het is wel een vakantie om alvast goed in de stemmig te komen op de echte vakantie
Op maandag 5 januari 2004 23:58 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Voorvakantie .. Net als een 'voorspel' ?
[Dit bericht is gewijzigd door xxsaskiaxx op 06-01-2004 22:52]
quote:Tja jammer dat je de echte vakantie elders gaat vieren
Op dinsdag 6 januari 2004 22:46 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
Het is wel een vakantie om alvast goed in de stemmig te komen op de echte vakantie
Ja, het lijkt er wel op dus
quote:Hej, sorry voor de late reactie. (Twee dagen niet op Fok! geweest....) Wij gaan eind juli pas... Want een van die meiden moet in de vakantie stage lopen. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord, dus moet goed komen! (Veel fun alvast...!)
Op maandag 5 januari 2004 13:51 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Is het al zo snel volWanneer ga jij Adune_Ringeril? en ben je al een keer geweest? xx
1) Jetski (mijn tweede favoriete bezigheid) probeer wel af te dingen
2) Parasailing (mocht je niet te zwaar wegen neem dan iemand met je mee, dit is wel zo gezellig helemaal in de hemel)
3) Jeep safari (met een grote groep is dit echt lachen)
4) Boottocht (mocht je een type zijn dat niet gauw zeeziek wordt is dit een aanrader - je bent dan een dag lang op de boot en komt op wonderschone plaatsen)
5) Duiken (doe dit niet de laatste dag i.v.m. luchtdruk verschil in de vliegtuig)
6) Banaan / Hamburger (erg leuk om het te doen! Lekker snel over het water racen en hard neervallen hoort erbij maar probeer tijdens het vallen je gezicht niet te beschadigen tegen een medepassagier)
Praktische tips (dit is bij meerdere landen geldig)
1) eet niet alles (kijk waar de autotochtonen eten)
2) drink niet alles (i.v.m. drugs / slaappillen in je drank)
3) feesten is leuk maar doe het met mate (ga dus niet tegen een turkse politie agent paaldansen)
4) loop geen enge ziektes op door onveilig seks
Ik zal ter zijner tijd meer praktische tips geven..
[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 07-01-2004 00:33]
quote:Sja, die geeft m'n moeder me ook wel....
Op woensdag 7 januari 2004 00:26 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Praktische tips (dit is bij meerdere landen geldig)
1) eet niet alles (kijk waar de autotochtonen eten)
2) drink niet alles (i.v.m. drugs / slaappillen in je drank)
3) feesten is leuk maar doe het met mate (ga dus niet tegen een turkse politie agent paaldansen)
4) loop geen enge ziektes op door onveilig seksIk zal ter zijner tijd meer praktische tips geven..
[Dit bericht is gewijzigd door Adune_Ringeril op 07-01-2004 00:34]
quote:Je moeder is een wijze vrouw
Op woensdag 7 januari 2004 00:29 schreef Adune_Ringeril het volgende:[..]
Sja, die geeft m'n moeder me ook wel....
quote:Klopt.
Op woensdag 7 januari 2004 00:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Je moeder is een wijze vrouw
quote:Jaaa parasailen is zeker leuk! en jetskiën en bananan ook
Marmaris is zeker top!
Probeer een van de volgende dingen:1) Jetski (mijn tweede favoriete bezigheid) probeer wel af te dingen
2) Parasailing (mocht je niet te zwaar wegen neem dan iemand met je mee, dit is wel zo gezellig helemaal in de hemel)
4) Boottocht (mocht je een type zijn dat niet gauw zeeziek wordt is dit een aanrader - je bent dan een dag lang op de boot en komt op wonderschone plaatsen)
5) Duiken (doe dit niet de laatste dag i.v.m. luchtdruk verschil in de vliegtuig)
6) Banaan / Hamburger (erg leuk om het te doen! Lekker snel over het water racen en hard neervallen hoort erbij maar probeer tijdens het vallen je gezicht niet te beschadigen tegen een medepassagier)
quote:neeee
3) feesten is leuk maar doe het met mate (ga dus niet tegen een turkse politie agent paaldansen)![]()
in het oude centrum kun je leuk winkelen in zo'n bazar, maar ik zou je ook aanraden om een boottocht te maken, bijv. naar rhodos, en een tocht door de omliggende baaien, dan meer je zo hier en daar op mooie plaatsen aan.
auto-tje huren en de omgeving verkennen is ook leuk
quote:Prijzen vallen in mijn ogen reuze mee. Kijk het is een luxe om deel te kunnen nemen aan zulke attracties. Ik ben bij meerdere badplaatsen geweest in meerdere landen en als je het vergelijkt met de prijzen daar is het goedkoper in Marmaris. Alleen je kunt altijd afdingen. Vergeet dat niet. Doe alsof het je niet interesseert en laat hem wat aan zijn prijs doen. Een rondje lopen en dan weer tegenkomen en dan een prijs aan hem noemen en dan gaan met die banaan!
Op woensdag 7 januari 2004 10:48 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
Jaaa parasailen is zeker leuk! en jetskiën en bananan ook
! Hoe duur is dat ongeveer in Turkije? want in Rimini was dat allemaal heel duur
[..]neeee
Wel gewoon paaldansen hoop ik?
En ja paaldansen tegen een politieagent in functie is nog steeds strafbaar
quote:Uhhh ik weet niet waar jij bent geweest maar het koelt wel degelijk af 's nachts. Je bent in de war met Equador zeker. 'S middags is het zo rond de 35 - 40 graden en 's nachts is het tussen de 20 - 25 graden. Dat is dus zo'n 15 graden celsius verschil.
Op woensdag 7 januari 2004 10:53 schreef speknek het volgende:
Je kunt inderdaad wel beter vroeg in het seizoen gaan. Het koelt niet af 's nachts. En 36 graden is toch iets te heet om leuk te stappen.
quote:Dat is zeker een tijdje geleden zeg. Toen kochten mijn ouders net ons huis daar denk ik. Ondertussen is het erg verandert in Marmaris. In '90 kan ik me herinneren dat het erg mooi en toch redelijk rustig was. Nu is het 'helaas' niet meer zo. Het is erg toeristisch geworden met alle gevolgen van dien.
Op woensdag 7 januari 2004 11:31 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ben in 1990 in marmaris geweest, al een hele tijd geleden, maar het was een leuke vakantie, restaurantjes, barretjes discotheken genoeg.in het oude centrum kun je leuk winkelen in zo'n bazar, maar ik zou je ook aanraden om een boottocht te maken, bijv. naar rhodos, en een tocht door de omliggende baaien, dan meer je zo hier en daar op mooie plaatsen aan.
auto-tje huren en de omgeving verkennen is ook leuk
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 07-01-2004 12:43]
quote:Niet afgelopen jaar mid augustus.
Op woensdag 7 januari 2004 11:50 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Uhhh ik weet niet waar jij bent geweest maar het koelt wel degelijk af 's nachts. Je bent in de war met Equador zeker. 'S middags is het zo rond de 35 - 40 graden en 's nachts is het tussen de 20 - 25 graden. Dat is dus zo'n 15 graden celsius verschil.
quote:Zijn sigaretten en alcohol in die badplaatsen eigenlijk net zo goedkoop als in de rest van Turkije?
Op woensdag 7 januari 2004 22:20 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ja bij ons (alanya) was het in de avond ook zeker nog wel 30, 35 volgensmij en overdag soms wel 45!!! Heb de hele vakantie onder de parasol gezetenmaarja toch nog heel bruin geworden
Heb nu alweer zin om te bananan en te jetskieën. Echt keihard over de golven gaan
quote:Kei en kei hard!
Op woensdag 7 januari 2004 22:20 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ja bij ons (alanya) was het in de avond ook zeker nog wel 30, 35 volgensmij en overdag soms wel 45!!! Heb de hele vakantie onder de parasol gezetenmaarja toch nog heel bruin geworden
Heb nu alweer zin om te bananan en te jetskieën. Echt keihard over de golven gaan
quote:Nee veelal niet. Maar als je een 'grote' supermarkt binnenloopt (zoals Migros) zul je amper meer betalen dan de rest van Turkije.
Op woensdag 7 januari 2004 22:44 schreef thetruth het volgende:[..]
Zijn sigaretten en alcohol in die badplaatsen eigenlijk net zo goedkoop als in de rest van Turkije?
quote:Marmaris is zeker een hele leuke plaats! Behoorlijk toeristisch, vriendelijke mensen, lekker eten voor weinig, en in de Barstreet is het errug goed stappen (prijzen vergelijkbaar met Nederland, ook in Turkije snappen ze dat er goed geld verdiend kan worden).
Op dinsdag 6 januari 2004 23:57 schreef Adune_Ringeril het volgende:[..]
Hej, sorry voor de late reactie. (Twee dagen niet op Fok! geweest....) Wij gaan eind juli pas... Want een van die meiden moet in de vakantie stage lopen. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord, dus moet goed komen! (Veel fun alvast...!)
Tip van de dag: huur een speedboat met een paar mensen. Voor 30 euro per persoon kun je 3 uur lang de hele baai rondscheuren in een zeer brute boot! Brevet? Wat is dat? Niet nodig, Turkije enzo! .
quote:dan kan je beter naar Alanya gaan
quote:Die dingen kan je op alle toeristische plekke doen, daar hoef je echt niet speciaal voor naar Marmaris.
Marmaris is zeker top!
Probeer een van de volgende dingen:1) Jetski (mijn tweede favoriete bezigheid) probeer wel af te dingen
Leuke tip is ga eens duiken (de onderwater wereld is kei mooi in Turkije!!!)
quote:Volgensmij maakt dat niet zo heel veel uit. Toch? of wel? Naja we gaan toch met iets van 40 man naar Marmaris dus dat zijn al heel wat jongeren
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef Krisje18 het volgende:[..]
dan kan je beter naar Alanya gaan
quote:Duiken stond ook in mijn lijst
Op donderdag 8 januari 2004 13:33 schreef Krisje18 het volgende:[..]
Die dingen kan je op alle toeristische plekke doen, daar hoef je echt niet speciaal voor naar Marmaris.
Leuke tip is ga eens duiken (de onderwater wereld is kei mooi in Turkije!!!)
quote:Ik ga hard hoor!!! heeeeeel hard
Op donderdag 8 januari 2004 09:38 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Kei en kei hard!
Kijken of je mij kunt bijhouden op de jetski
quote:Nee, nee! Ik ben degene die heeeeel hard gaat!
Op donderdag 8 januari 2004 13:44 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
Ik ga hard hoor!!! heeeeeel hard
quote:Juist jij begrijpt het helemaal!
Op vrijdag 9 januari 2004 19:38 schreef Silenus het volgende:
Ja boottochten heb je overal, maar in Marmaris is de omgeving zo ontzettend mooi! Als die boot even voorbij die berg (ja die ene tussen die andere bergen..8)7) dus voorbij die baai stil houdt voor de bananen enzo kun je echt genieten van die rotsformaties.
En jetskien is ook echt gaaf alleen vind ik het minder als je bij iemand achterop zit, je stuitert echt met je ballen de hele tijd op je 'zadel', als je zelf stuurt is het toch vetter.
quote:als man? als vrouw wel dan ofzo?
Achterop zitten als man is dus echt geen pretje!
quote:Ik heb geen ervaring in het vrouw zijn!
Op zaterdag 10 januari 2004 00:18 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
als man? als vrouw wel dan ofzo?
![]()
quote:Ja dan heb je een bijzonder mooie hotel te pakken. Het is in de ottomaanse stijl. Veel plezier daar
Op maandag 12 januari 2004 21:46 schreef F_ortuyn het volgende:
Ik ga naar hotel kervansaray.Iemand daar ervaring mee?
quote:Ja daar heb ik gezeten.
Op maandag 12 januari 2004 22:15 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Weet iemand iets over appartementen complex bonjorno? Daar ga ik misschien naartoe.
quote:Er zijn zoveel appartementen dat het absoluut niet mogelijk is om een standaard te spreken. Je moet maar geluk hebben in het kiezen van een kamer. Een hotel als Kervansaray is gewoon vertrouwd.
Op maandag 12 januari 2004 22:43 schreef xxsaskiaxx het volgende:
owja dat is niet echt lekker, is dt bij alle appartementen daar zo?
Ligt het het ook een beetje goed? bij het (uitgaans)centrum enzo
quote:Je kunt beter gaan zwemmen waar je een BLAUW vlag ziet. Dat is een standaard voor schoon zwemwater. Op Icmeler is inderdaad beter zonnen en zwemmen dus dat is zeker een aanrader. Voor het uitgaan is Icmeler meer voor de mensen die het rustiger willen houden. Je zult mij daar vaak treffen
Op maandag 12 januari 2004 22:49 schreef speknek het volgende:
Je zit in het nieuwe gedeelte. Daar zijn wel wat aardige discootjes en restaurantjes, maar het echte uitgaansgedeelte, Bar Street, is wel een kwartier lopen. 's Avonds kun je er trouwens wel een Dolmus busje naartoe nemen, de blauwe kosten maar iets van 500.000 lire (weet ik niet psies meer), 's nachts rijden ze niet altijd meer. De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Aan de andere kant zit je dichter bij Icmeler. Dat is een dorpje naast Marmaris met een veel relaxter strand. Goedkoper, veel ruimer, betere bediening. Ik kan je sowieso niet aanraden naar het strand van Marmaris te gaan. Als je met een groep groter dan twee gaat kom je niet naast elkaar te liggen, het is duur en met een beetje mazzel lig je met je spullen half in het water.
quote:Wij hebben plannen om ook naar dat hotel te gaan. Ben jij er geweest, en zo ja kan je er iets meer over vertellen? Hoe het eten is bijvoorbeeld.
Op maandag 12 januari 2004 22:49 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Een hotel als Kervansaray is gewoon vertrouwd.
.
quote:Een vriend van me logeerde daar. Ik heb het luxe om niet in hotel te verblijven
Op maandag 12 januari 2004 23:04 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:[..]
Wij hebben plannen om ook naar dat hotel te gaan. Ben jij er geweest, en zo ja kan je er iets meer over vertellen? Hoe het eten is bijvoorbeeld.
quote:Tja wel stom van de eigenaar om zijn appartementen Bonjorno (Bon giorno) te noemen. Het is nog altijd Marmaris en geel Rimini
Op maandag 12 januari 2004 23:33 schreef speknek het volgende:
bonjorno, bij nacht, vanaf een ligstoel:
quote:Bedankt voor de info
Je zit in het nieuwe gedeelte. Daar zijn wel wat aardige discootjes en restaurantjes, maar het echte uitgaansgedeelte, Bar Street, is wel een kwartier lopen. 's Avonds kun je er trouwens wel een Dolmus busje naartoe nemen, de blauwe kosten maar iets van 500.000 lire (weet ik niet psies meer), 's nachts rijden ze niet altijd meer. De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Aan de andere kant zit je dichter bij Icmeler. Dat is een dorpje naast Marmaris met een veel relaxter strand. Goedkoper, veel ruimer, betere bediening. Ik kan je sowieso niet aanraden naar het strand van Marmaris te gaan. Als je met een groep groter dan twee gaat kom je niet naast elkaar te liggen, het is duur en met een beetje mazzel lig je met je spullen half in het water.
quote:Nou het eten is tot op zekere hoogte belangrijk, de rest van het hotel natuurlijk ook.
Op maandag 12 januari 2004 23:39 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Een vriend van me logeerde daar. Ik heb het luxe om niet in hotel te verblijven
Het eten is goed. Je zult zien dat het erg gevarieerd is en zeer sierlijk gevormd. Als het eten het enige is wat voor jou belangrijk is zit je dus daar goed
quote:Mijn ervaring met de taxi's in Marmaris is dat ze juist de meter aan willen zetten. Maar dat kwam dan misschien omdat we in Içmeler zaten. We hebben de eerste avond een prijs afgesproken 20miljoen van barstreet naar ons hotel in Içmeler en hebben die de hele vakantie gewoon gebruikt. De 2e avond kende de gast die bij de taxi standplaats hoorde ons ook meteen. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat we met zijn 15en waren. "fifteen people, twenty million...Içmeler!!" En dan ging ie meteen drie taxis regelen voor ons
De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Hotel Kervansaray Marmaris is rustig gelegen en toch overal dichtbij. Het centrum van Marmaris ligt op 2 km. Het Marmaris-strand bevindt zich op 1,8 km, 2x/dag brengt een busje u er gratis naartoe. In deze groene en heuvelachtige omgeving kan u ongestoord genieten van een zalige vakantie.
Faciliteiten
TV-salon Kinderspeelruimte Biljart Kapsalon Minimarkt Juwelier Internetcafé (betalend)
Eten & drinken
Ontbijtbuffet Binnen- en buitenrestaurant (maaltijden in buffetvorm) Snackbar, lobbybar Formule All In: zie kadertje
Verblijf
Kamers (2-4 pers.) met badkamer (haardroger), individuele airconditioning, telefoon, muziek, satelliet-TV, safe (betalend) en terras (20) Appartementen (3-4 pers. of 3 volw. en 2 kind.) met aparte slaapkamer, dubbel bed, kitchenette, koelkast, was- en vaatwasmachine zonder toeslag (21) Eenpersoonskamers (10) Kinderbedje (0-2 jaar) gratis 152 kamers
Sport & ontspanning
Zoetwaterzwembad, kinderbad, terras Verwarmd binnenzwembad Gratis ligzetels aan het zwembad Gratis sporten en animatie: zie All Inclusive formule Betalend: fitnesscenter, sauna, massage, Turks bad Aan het strand en betalend: parasailing, windsurfen 'Solino' miniclub
Ik denk dat je het hier wel naar je zin zult hebben!
Veel plezier!
Ons appartementje in Marmaris van de zomer. 17 july gaan we ff de buurt onveilig maken daar! Appartementen Vivaldi...
[Dit bericht is gewijzigd door speert.flies op 14-01-2004 19:41]
quote:Nice
Op donderdag 15 januari 2004 17:37 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Geboekt voor appartementen Bonjorno
(we willen wel graag overal dichtbij zitten)
quote:Dat willen wij allemaal
Op dinsdag 20 januari 2004 08:52 schreef hiphop het volgende:
(we willen wel graag overal dichtbij zitten)
quote:I know..... Maar de meeste van dat soort villa's liggen 20 km van Marmaris ofzo af. En als je na een n8je doorfeesten naar huis moet = dat best wel heeel erg ver. (Hou niet zo van wandelvakanties....)
Op dinsdag 20 januari 2004 09:17 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Dat willen wij allemaal
quote:Klopt, ging ook dagelijks naar t Rembrandt Cafe... Errug gesellig, leuk personeel... maarre, koud water??
Op vrijdag 16 januari 2004 15:02 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
ik ga in okt ... voor de 4e keer naar Marmaris... Ga naar het rembrand kroeg .. das nederlands koel daaro
water is wel verotte koud
Maar wel harstikke koel
quote:de rembrandt
Op dinsdag 20 januari 2004 13:01 schreef xxmiekskexx het volgende:[..]
Klopt, ging ook dagelijks naar t Rembrandt Cafe... Errug gesellig, leuk personeel... maarre, koud water??
de crazy dazy, daar moet je zijn
iemand nog naar baris hotel? daar was ik namelijk vorig jaar
quote:Crazy Daisy is elk jaar geliefd onder de gangers. Top personeel en zeker goed muziek! Ik hoef het niet aan te raden want ik weet toch dat jullie allemaal hier naar toe gaan
Op dinsdag 20 januari 2004 13:07 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
de rembrandt
![]()
de crazy dazy, daar moet je zijn
iemand nog naar baris hotel? daar was ik namelijk vorig jaar
quote:juist
Op dinsdag 20 januari 2004 13:13 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Crazy Daisy is elk jaar geliefd onder de gangers. Top personeel en zeker goed muziek! Ik hoef het niet aan te raden want ik weet toch dat jullie allemaal hier naar toe gaan
verder vond ik de greenhouse ook nog wel lachen, mn vrienden en ik liepen namelijk gratis mee met de kroegentoch van gogo tours (waren zelf bij ander bureau) en toen was het er wel gezellig
quote:Klopt.
Op woensdag 21 januari 2004 23:26 schreef Baklap het volgende:
Wij gaan ook in de zomer met een stel vrienden. We zitten in het oude centrum omdat daar het uitgaansgebied is, klopt dat?
Het hotel heet Marina geloof ik.
Ik zie trouwens dat iemand hier de Rembrandt een leuke tent vond? Ik vond het vooral een zweterig boerenhol, maarja, smaken verschillen.
quote:goed gezegd
Op donderdag 22 januari 2004 02:13 schreef speknek het volgende:
Nouja als je een zweterige boer bent die van gedrang en hossen op skihut houdt, is het best een leuke tent denk ik zo.
het is geen drol aan voor de relaxte discoganger natuurlijk
quote:zeker een uurtje of 5
Op vrijdag 23 januari 2004 15:53 schreef Wizdom83 het volgende:
Tot hoe laat kun je uitgaan?
Zijn de taxi's goedkoop?
taxi's zijn er altijd en je betaalt er zo'n 6 euro voor (ligt een beetje aan de afstand)
bij ons was dat 5 minuutjes rijden, kost geen drol dus met zn 4-en
quote:Sorry maar het hangt ervanaf wat je met uitgaan bedoelt. De cafe's mogen namelijk na 2 uur niet meer de muziek naar buiten toe hard aan hebben staan. Sommige café's hebben een regeling tot 4 uur. Dus na 2 uur zal het over het algemeen wat rustiger worden op straat. Maar binnen de café's gaat de feest door totdat echt iedereen weg is (meestal bij zonsopgang dus)
Op vrijdag 23 januari 2004 17:00 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
zeker een uurtje of 5
taxi's zijn er altijd en je betaalt er zo'n 6 euro voor (ligt een beetje aan de afstand)
bij ons was dat 5 minuutjes rijden, kost geen drol dus met zn 4-en
quote:Qua uitgaan is het in Marmaris leuker en afwisselender dan in de bekende plaatsen in Spanje.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:53 schreef Wizdom83 het volgende:
Tot hoe laat kun je uitgaan?
Zijn de taxi's goedkoop?
quote:vind ik niet, in lloret en salou heb je echt wel meer zitten
Op dinsdag 27 januari 2004 17:57 schreef Dutch_Courage het volgende:[..]
Qua uitgaan is het in Marmaris leuker en afwisselender dan in de bekende plaatsen in Spanje.
quote:Ik vind je vergelijking een belediging voor Marmaris!
Op dinsdag 27 januari 2004 17:57 schreef Dutch_Courage het volgende:[..]
Qua uitgaan is het in Marmaris leuker en afwisselender dan in de bekende plaatsen in Spanje.
quote:In Salou zit echt niet meer hoor.
Op woensdag 28 januari 2004 15:49 schreef Partygurl het volgende:[..]
vind ik niet, in lloret en salou heb je echt wel meer zitten
In Lloret zittten misschien meer tenten maar leuker dan die in Marmaris zijn ze zeker niet.
quote:Overdrijven is ook een vak
Op woensdag 28 januari 2004 16:59 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:Ik vind je vergelijking een belediging voor Marmaris!
quote:Nou ik vond Marmaris helemaal niet zo geweldig
Op donderdag 29 januari 2004 00:42 schreef Dutch_Courage het volgende:[..]
In Salou zit echt niet meer hoor.
In Lloret zittten misschien meer tenten maar leuker dan die in Marmaris zijn ze zeker niet.
quote:Ja in Marmaris lopen er minder 'sjonnie' types rond. Ik kan me voorstellen dat het voor jou minder leuk was
Op donderdag 29 januari 2004 07:12 schreef Partygurl het volgende:[..]
Nou ik vond Marmaris helemaal niet zo geweldig
quote:waar slaat dat nou weer op? Omdat ik iets minder leuk vind dan jij wil dat nog niks zeggen over hoe ik ben...maarja dat zal jij misschien wel nooit begrijpen
Op donderdag 29 januari 2004 08:56 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Ja in Marmaris lopen er minder 'sjonnie' types rond. Ik kan me voorstellen dat het voor jou minder leuk was
quote:Nee ik was ook niet van plan om daar een studie van te maken 'partygurl'
Op donderdag 29 januari 2004 11:48 schreef Partygurl het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op? Omdat ik iets minder leuk vind dan jij wil dat nog niks zeggen over hoe ik ben...maarja dat zal jij misschien wel nooit begrijpen
Partygurl, ik zie dat je dit jaar naar Calella gaat. Als je plaatsen als Lloret en Salou leuk vond, Calella is een heel stuk kleiner.
quote:Dat is inderdaad wel een pre. Stel je voor zeg dat je geassocieerd wordt met 'sjonnies'
Op donderdag 29 januari 2004 08:56 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Ja in Marmaris lopen er minder 'sjonnie' types rond.
quote:Ja, mamma ...
Op donderdag 29 januari 2004 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, houden we het nog wel een beetje leuk en aardig hier?!
quote:En... wat dan nog... iets mis mee??
Op donderdag 22 januari 2004 02:13 schreef speknek het volgende:
Nouja als je een zweterige boer bent die van gedrang en hossen op skihut houdt, is het best een leuke tent denk ik zo.
quote:Dat zou ik ook welleens willen weten.....
Op vrijdag 30 januari 2004 13:55 schreef sweetroman het volgende:
Ik lees in sommige berichten dat de zee vies is bij marmaris?
quote:ligt dan aan jou of aan marmaris?
Op donderdag 29 januari 2004 07:12 schreef Partygurl het volgende:[..]
Nou ik vond Marmaris helemaal niet zo geweldig
quote:Ojaa, en waar komen de toeristen vandaan die daar komen? Zweden, Noren
Op zaterdag 31 januari 2004 12:37 schreef kikoko het volgende:
Wij gaan met 8 vriendinnen en we willen in een groot appartementencomplex met muziek en een gezelllige bar
Kent iemand Sebnem, Murat Selcuk of Club Sema? Welke is het grootste en gezelligste ???
Wordt een feest!! Maar inderdaad, waar komen de meeste toeristen vandaan?
quote:Ehm het is vrij divers, maar het zoekt elkaar wel redelijk op in sommige tenten, zo waren we een keer in een tent met bijna alleen maar Scandinaviers
Op zaterdag 31 januari 2004 13:20 schreef Miesjemies het volgende:
He kikokoWordt een feest!! Maar inderdaad, waar komen de meeste toeristen vandaan?
Owja dan vergeet ik natuurlijk ook nog de Engelsen, maar daar heb ik niet heel veel jongeren van gezien, wel een heleboel "oudjes"
quote:Hoi Saskia,
Op maandag 5 januari 2004 00:10 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Marmaris dit jaar? welk Hotel? wanneer?
Ik ga begin juni (na mn eindexamens!!!!) voor een weekje.
Zet hier allemaal je verhalen, tips, ervaringen enz neer.
ik ben in 2001 naar Marmaris geweest, voor het eerst met het vliegtuig, naar zo'n warm land. Heb het erg naar mijn zin gehad. Veel gedaan, geraft, gefeest, gezopen, turkse avond (2 flessen wijn op, en gewoon niet dronken worden he)
[Dit bericht is gewijzigd door Maeximus op 31-01-2004 14:03]
quote:de zee is daar echt niet smerig, vette bullshit, ik vond er in ieder geval niets raars aan vorig jaar. Dat in Bodrum de zee smerig is dat kan nog wel want daar loopt op sommige plekken het riool in het zeewater
Op zaterdag 31 januari 2004 14:36 schreef sweetroman het volgende:
wat heb je de rnou aan als de zee daar smerig is ken je net zo goed thuis blijven
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef sweetroman het volgende:
Gadverdamme wat een zootje succes daar op vakantie blegh
quote:Het water is er kraak helder. Niks mis mee.
Op zaterdag 31 januari 2004 14:36 schreef sweetroman het volgende:
wat heb je de rnou aan als de zee daar smerig is ken je net zo goed thuis blijven
quote:nee dat viel me ook op, alleen die ranzige troep op t strand zelf
Op zondag 1 februari 2004 01:40 schreef Dutch_Courage het volgende:[..]
Het water is er kraak helder. Niks mis mee.
Ze hebben wel lekkere cocktails
quote:Gewoon effe de taxiboot pakken naar Icmeler. Lekker schoon strand met veel ruimte. Als je puur voor het strand gaat moet in idd niet naar Marmaris gaan.
Op maandag 2 februari 2004 09:44 schreef Partygurl het volgende:[..]
nee dat viel me ook op, alleen die ranzige troep op t strand zelf
quote:Fishbowl
Ze hebben wel lekkere cocktails
lekker opwarmertje voor een nacht stappen.
Greetz
quote:die stond in 3 folders, het app. zal zeker wel goed zijn, jammer alleen dat het zo ver van het strand is
Op maandag 2 februari 2004 20:05 schreef Cania het volgende:
So Mensen me 1ste post hier, en het gaat om het volgende
We hebben vandaag op de valreep nog voor 9 man kunnen boeken in app Akaysa ( voormalig) Club Nest ofzoiets van 15 t/m 30 aug.
Het is onze vraag dan ook of deze app een beetje flex zijn aangezien we vorig jaar in een klote appartement in lloret zaten waar niets maar dan ook echt niets mocht.
We gaan ook vrij laat pas, kan iemand me vertellen of er rond de 15de tot de 30ste het ook nog druk is daaro?
Alvast bedanktGreetz
het centrum is wel redelijk dichtbij, maar goed...savonds taxi's in overvloed
quote:Gumbet is ook leuk... Veel plezier daar! Maar het echte werk zit helaas in Bodrum en dat houdt in dat jij dagelijks 25 minuten met een dolmus onderweg bent.
Op maandag 2 februari 2004 23:13 schreef Knoxville1985 het volgende:
Veel plezier mensen! Ik ga lekker naar Gümbet!
quote:In Turkije hebben zo nog niet schoon genoeg van Nederlanders op vakantie, in tegenstelling tot Spanjaarden. Ga er maar vanuit dat ze daar een stuk soepeler zijn.
Op maandag 2 februari 2004 20:05 schreef Cania het volgende:
Het is onze vraag dan ook of deze app een beetje flex zijn aangezien we vorig jaar in een klote appartement in lloret zaten waar niets maar dan ook echt niets mocht.
quote:dolmus is leuk
Op maandag 2 februari 2004 23:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Gumbet is ook leuk... Veel plezier daar! Maar het echte werk zit helaas in Bodrum en dat houdt in dat jij dagelijks 25 minuten met een dolmus onderweg bent.
quote:Gumbet is ook niet verkeerd maar er zijn enkele plaatsen in Bodrum die gewoon Gumbet overtreffen. Probeer Halikarnas maar eens
Op dinsdag 3 februari 2004 07:21 schreef Partygurl het volgende:[..]
dolmus is leuk
Lekker scheuren
En gumbet vond ik leuker dan bodrum
**** Is er eind Augustus nog wel drukte in de discotheken en kroegen in Marmaris, kan iemand die er bijv vorige zomer eind augustus is geweest ons misschien helpen ****
Alvast Bedankt
Cania
quote:Nog WEL? JE MAG BLIJ ZIJN MET STAANPLAATSEN
Op dinsdag 3 februari 2004 11:15 schreef Cania het volgende:
Heb nu al van verschillende mensen gehoord dat Akaysa (voormalig Club Nest) wel in orde is. Maar nu nog mijn Tweede Vraag:**** Is er eind Augustus nog wel drukte in de discotheken en kroegen in Marmaris, kan iemand die er bijv vorige zomer eind augustus is geweest ons misschien helpen ****
Alvast Bedankt
Cania
Vorig jaar zijn WM en ik ook al geweest met 2 andere gasten en het was echt relax, normaal ga ik niet zo snel 2x naar eenzelfde bestemming maar voor Marmaris maak ik graag een uitzondering!!!
We zitten waarschijnlijk in appartementen Rosy, vlakbij strand en uitgaanscentrum
quote:ja klopt, schuimparty was vet daar...alleen moet je wel opletten dat je niet tijdens een turkse avond gaat, sta je dan tussen allemaal turks gejengel zoals ikke
Op dinsdag 3 februari 2004 08:48 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Gumbet is ook niet verkeerd maar er zijn enkele plaatsen in Bodrum die gewoon Gumbet overtreffen. Probeer Halikarnas maar eens
(één-na-grootste openlucht discotheek van Europa en grootste lasersshow dat zelfs van 30km verderop gezien kan worden)
quote:Hahaha en hoe heb je dat overleefd?
Op woensdag 4 februari 2004 07:21 schreef Partygurl het volgende:[..]
ja klopt, schuimparty was vet daar...alleen moet je wel opletten dat je niet tijdens een turkse avond gaat, sta je dan tussen allemaal turks gejengel zoals ikke
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:17 schreef kikoko het volgende:
Is het er niet te warm dan? Als het s nachts nog 35 graden is? En dan word je om 2 uur allemaal naar binnen gestuurd! En overdag? Ik wil wel wat kunnen doen daarook overdag
Geweldige 11 dagen gehad, die gasten bij het appartement waren echt relaxed, kwamen gewoon bier bij je brengen terwijl jij daar op je luchtbedje lag! (op het water welteverstaan) Biertje erbij en dobberen maar
Superlekker eten daar, bij de poolbar kon je heerlijke broodjes hamburger halen.
Uitgaan was ook top! Een complete barstreet van denk wel 600 meter en aan beide kanten kroegen en discotheken
Lekker fishbowls drinken en dan compleet uit je pan gaan
En wat een ontzettende lekkere chicks daar Allemaal Noorse, Deense, Russische, Poolse blonde chickas, woei
Marmaris, ik zou er zo weer heen gaan.
Dit jaar gaan we met z`n 4en naar Alanya!
Voor leuke foto`s van Marmaris kun je hier kijken.
ik ben namelijk benieuwd hoe het daar in het echt is, als je die folders allemaal leest moet het daar zooooooooooooo geweldig zijn.
Jaja het is 'bijna' zover.. zomervakantie!! Kan bijna niet wachten! Nou wat ik eigenlijk wil vragen/weten.. wie gaat er dit jaar nog meer met Gogo Tours op vakantie naar Marmaris??????? En nu niet massaal tegelijk zeggen dat gogo bagger is want het valt allemaal wel mee hoor.
Ga je dus met gogo reageer dan effe. Ook als je al eens met gogo bent geweest. Ik wil effe weten waar ik ZEKER naartoe moet en waar ZEKER niet. Heb je daar ook een beetje leuke winkels? Grote discotheken waar niet alleen maar gogo/beachmasters zitten????
TELL ME.. haha klinkt beetje wanhopig!
Bedankt alvast
xxxx Ice_Cold
quote:Heej thnx!! Heb vandaag weer in alle boekjes zitten kijken en heb eigenlijk bij Arke ook een super leuk hotel gezien, 50 mtr van het strand en 500 mtr van het oude centrum (barstreet en de winkels dus) maar is er iemand al ooit met Arke meegeweest??? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen. We gaan met z'n tweeën, en als je met gogo gaat kom je denk ik sneller in contact met andere dan dat je met een andere reisorganisatie gaat ook omdat je dan vaker bij iemand in het hotel/app. zit. Of heb ik het mis?? Ervaringen.. tell me!! Kweet het echt niet.... snif snif
Op donderdag 12 februari 2004 16:43 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ik ben vorige jaar met Gogo naar Rimini geweest en ga dit jaar met Gogo naar Marmaris. Gogo is me opzich wel goed bevallen, aardige reisleiders, goede service en ze organiseren ook veel dingen (niet dat ik daar veel aan mee deed maar wel leuk dat het er is)
quote:ik
Op donderdag 12 februari 2004 16:34 schreef Ice_Cold het volgende:
Heej allemaal,Jaja het is 'bijna' zover.. zomervakantie!! Kan bijna niet wachten! Nou wat ik eigenlijk wil vragen/weten.. wie gaat er dit jaar nog meer met Gogo Tours op vakantie naar Marmaris??????? En nu niet massaal tegelijk zeggen dat gogo bagger is want het valt allemaal wel mee hoor.
Ga je dus met gogo reageer dan effe. Ook als je al eens met gogo bent geweest. Ik wil effe weten waar ik ZEKER naartoe moet en waar ZEKER niet. Heb je daar ook een beetje leuke winkels? Grote discotheken waar niet alleen maar gogo/beachmasters zitten????
TELL ME.. haha klinkt beetje wanhopig!
Bedankt alvast
xxxx Ice_Cold
GoGo tours rulesss ga er al 3 jaar mee nooit vervelende dingen + goede organisatie...
quote:Hm als je met gogo gaat dan weet je iig wel zeker dat je met veel jongeren in een hotel komt, maarja in de meeste hotels zitten wel jongeren hoor
Op donderdag 12 februari 2004 18:20 schreef Ice_Cold het volgende:[..]
Heej thnx!! Heb vandaag weer in alle boekjes zitten kijken en heb eigenlijk bij Arke ook een super leuk hotel gezien, 50 mtr van het strand en 500 mtr van het oude centrum (barstreet en de winkels dus) maar is er iemand al ooit met Arke meegeweest??? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen. We gaan met z'n tweeën, en als je met gogo gaat kom je denk ik sneller in contact met andere dan dat je met een andere reisorganisatie gaat ook omdat je dan vaker bij iemand in het hotel/app. zit. Of heb ik het mis?? Ervaringen.. tell me!! Kweet het echt niet.... snif snif
Gogo tours is, afgezien dat ze verschrikkelijke afzetters zijn, best wel relax lekker gratis meelopen met die kroegentocht van ze
quote:Wij hebben wel veel mensen leren kennen bij gogo, maar denk niet dat het perse hoeft, leert wel makkelijker mensen kennen
Op donderdag 12 februari 2004 18:20 schreef Ice_Cold het volgende:[..]
Heej thnx!! Heb vandaag weer in alle boekjes zitten kijken en heb eigenlijk bij Arke ook een super leuk hotel gezien, 50 mtr van het strand en 500 mtr van het oude centrum (barstreet en de winkels dus) maar is er iemand al ooit met Arke meegeweest??? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen. We gaan met z'n tweeën, en als je met gogo gaat kom je denk ik sneller in contact met andere dan dat je met een andere reisorganisatie gaat ook omdat je dan vaker bij iemand in het hotel/app. zit. Of heb ik het mis?? Ervaringen.. tell me!! Kweet het echt niet.... snif snif
quote:Ja hadden wij vorig jaar ook toen we in Rimini waren, was super gezellie! We zien wel.. heeft iemand nog wat leuks te vertellen plaats het effe
Op donderdag 12 februari 2004 20:07 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
Wij hebben wel veel mensen leren kennen bij gogo, maar denk niet dat het perse hoeft, leert wel makkelijker mensen kennen
quote:Haha dat mag eigenlijk niet he!!! hahaha tuurlijk wel daar is het vakantie voor
Op donderdag 12 februari 2004 18:55 schreef danos het volgende:[..]
Hm als je met gogo gaat dan weet je iig wel zeker dat je met veel jongeren in een hotel komt, maarja in de meeste hotels zitten wel jongeren hoor
, vorig jaar met Neckermann geweest en dit jaar ook met Arke
Simpel en alleen omdat het goedkoper was, jongeren zoeken we daar wel op
Gogo tours is, afgezien dat ze verschrikkelijke afzetters zijn, best wel relax
lekker gratis meelopen met die kroegentocht van ze
quote:precies, dus boeit het ook weinig met welke organisatie je gaat, maar is meer de ligging belangrijk
Op donderdag 12 februari 2004 22:32 schreef Ice_Cold het volgende:[..]
als ik maar kan stappen, winkelen en naar het strand kan gaan dan is het oke!! De rest komt vanzelf wel.. I think!
x
Door onze expertise kostte het weinig moeite om de andere 2 te overtuigen van onze beslissing
quote:Haha!! Ke dan.. niet te geloven maar we hebben voor weer een andere organisatie gekozen (het houdt niet op hier.. hihi) we gaan nu met .. uhhmm hoe heet ie ook alweer!! Geen idee meer.. maar het hotel is hetzelfde gebleven deze was het goedkoopst!
Op vrijdag 13 februari 2004 00:30 schreef danos het volgende:[..]
precies, dus boeit het ook weinig met welke organisatie je gaat, maar is meer de ligging belangrijk
Omdat ik en een vriend er vorig jaar al zijn geweest, wisten we precies waar alles ongeveer lag. We hebben dus onze keuze gemaakt op basis van ligging en prijs, verschillende folders voor ons gehad, maar Arke bleek vrij goedkoop en ook vaak het meeste nog beschikbaar te hebben.
Door onze expertise
kostte het weinig moeite om de andere 2 te overtuigen van onze beslissing
quote:niet huilen
Op vrijdag 13 februari 2004 16:32 schreef Ice_Cold het volgende:[..]
Haha!! Ke dan.. niet te geloven maar we hebben voor weer een andere organisatie gekozen (het houdt niet op hier.. hihi) we gaan nu met .. uhhmm hoe heet ie ook alweer!! Geen idee meer.. maar het hotel is hetzelfde gebleven deze was het goedkoopst!
We zitten 50mtr van het strand en 600 meter van het oude centrum. En als ik het goed begrepen heb ik het daar allemaal te doen of niet??? Alle bars/kroegen/discotheken? Winkels.. een bazaar???? Of zit ik nu helemaal fout! Heb je nog leuke aanraders of dont's? Let me know.. krijg echt met de minuut dat ik het erover heb meer zin om te gaan!!! Maar dat duurt nog wel effe.. snif snif
ik ben die vriend waar danos het over had, dus ik kan je ook wel vertellen over het oude centrum enzo
daar moet je namelijk zijn met uitgaan...heel veel cafe's, terrasjes, discotheken, etc
50 meter van het strand is wel heeeeeel dichtbij hoe heet het complex waar je gaat zitten?
Is het oude gedeelte echt 'the place to be' qua uitgaan en restaurants enzovoorts of is dat ook allemaal in het nieuwe gedeelte te vinden? De indruk die ik krijg is dat het strand bij het nieuwe gedeelte ook beter te doen is.
quote:uitgaan doe je in het oude gedeelte, het strand maakt niet zoveel uit, allemaal hetzelfde
Op maandag 16 februari 2004 16:01 schreef Borrel het volgende:
Ik ben van plan om samen met twee vrienden op vakantie te gaan naar Marmaris, in Juni na onze eindexamens. We zitten nog een beetje te twijfelen of we een appartementje in het nieuwe gedeelte nemen of in het oude gedeelteIs het oude gedeelte echt 'the place to be' qua uitgaan en restaurants enzovoorts of is dat ook allemaal in het nieuwe gedeelte te vinden? De indruk die ik krijg is dat het strand bij het nieuwe gedeelte ook beter te doen is.
quote:Ik ga ook na mn eindexamen
Op maandag 16 februari 2004 16:01 schreef Borrel het volgende:
Ik ben van plan om samen met twee vrienden op vakantie te gaan naar Marmaris, in Juni na onze eindexamens. We zitten nog een beetje te twijfelen of we een appartementje in het nieuwe gedeelte nemen of in het oude gedeelteIs het oude gedeelte echt 'the place to be' qua uitgaan en restaurants enzovoorts of is dat ook allemaal in het nieuwe gedeelte te vinden? De indruk die ik krijg is dat het strand bij het nieuwe gedeelte ook beter te doen is.
quote:ach...het strand is voor turkije nog wel goed
Op maandag 16 februari 2004 16:20 schreef speknek het volgende:
Het oude gedeelte is wel leuker voor uitgaan. Het strand is bij allebei niet te doen.
quote:Marmaris is m'n enige Turkse vakantie, maar ik vond Icmeler, naast Marmaris, honderd keer beter qua strand.
Op maandag 16 februari 2004 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
ach...het strand is voor turkije nog wel goed
quote:dat hele dorpje is 100keer mooier
Op maandag 16 februari 2004 16:34 schreef speknek het volgende:[..]
Marmaris is m'n enige Turkse vakantie, maar ik vond Icmeler, naast Marmaris, honderd keer beter qua strand.
quote:icmeler staat ook bekend om zn strand
Op maandag 16 februari 2004 16:34 schreef speknek het volgende:[..]
Marmaris is m'n enige Turkse vakantie, maar ik vond Icmeler, naast Marmaris, honderd keer beter qua strand.
quote:Ikke huil ook niet...
Op zaterdag 14 februari 2004 14:35 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
niet huilen
![]()
ik ben die vriend waar danos het over had, dus ik kan je ook wel vertellen over het oude centrum enzo
daar moet je namelijk zijn met uitgaan...heel veel cafe's, terrasjes, discotheken, etc
50 meter van het strand is wel heeeeeel dichtbij
hoe heet het complex waar je gaat zitten?
xxx
Wie is er ook al eens geweest in dit hotel? Vertel me even wat je ervan vond (voor en nadelen....) was het maar zover...dat ik al kon gaan
quote:Jah, en meteen over hotel Marina, als iemand info heeft, thx!
Op maandag 16 februari 2004 19:26 schreef RingLings het volgende:
Ik heb vanmiddag geboekt,via gogotours! 13 daagjes naar Marmaris Hotel Seren Sari
[afbeelding]
kamertje
[afbeelding]hoteletje!!Wie is er ook al eens geweest in dit hotel? Vertel me even wat je ervan vond (voor en nadelen....)
was het maar zover...dat ik al kon gaan
quote:Je zou van de speed af kunnen blijven. Op zich.
Op maandag 16 februari 2004 17:36 schreef Ice_Cold het volgende:
Ikke huil ook niet...
Hotel heel Balim, we gaan nu met Sonar Reizen eerste week van augustus we zijn er alleen nog niet uit hoelang we gaan!! Heb het reisbureau gebeld en ze hebben nog een paar plaatsen vrij dus we moeten maar niet te lang meer wachten met boeken!! Heb wel echte zin om te gaan.. cant wait to party in MARMARIS!!!! hihi.. lekker onnozel bezig vandaag!
Hebbie nog goeie tips?? Voor uit te gaan... leuke strandgedeeltes? Eettenten? Wat moet ik niet eten en wat wel?? Leuke bazaar ook??? TELLLLLLL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEExxx
Ik wil in mei met mijn vriendin en 2 vrienden 8 daagjes richting turkije.
We zitten te denken aan Marmaris aangezien 1 van de vrienden daar goede ervaringen heeft.
Nu ben ik op zoek naar een " betaalbaar " appartement.
Ik heb het volgende bijv gevonden :
Ligging: Deze recentelijk gerenoveerde appartementen zijn gelegen op circa 100 mtr. afstand van het centrum van Marmaris. Het stadsstrand bevindt zich op circa 300 mtr. afstand van het complex. In de directe omgeving treft u diverse winkels en horecagelegenheden aan.
Meer info : http://www.htcreizen.nl/hhome/htc/PAPPARTEMENT?p_appartementsnr=51
Het kost met 4 man 215 p/p in mei.
Wat ik zo zie is dit een redelijk goede prijs ?!
Iemand wat ervaringen over het appartement ?
Of over een reisbureau waar je goedkoop reizen kunt boeken ?
Goed informatief topic !!
Alvast bedankt !
[Dit bericht is gewijzigd door realbase op 17-02-2004 10:37]
quote:Hmmm zou je denken?? Thnx voor de tip in ieder geval!! x
Op maandag 16 februari 2004 19:29 schreef speknek het volgende:[..]
Je zou van de speed af kunnen blijven. Op zich.
quote:doe maar appartementeb Marina...
Op maandag 16 februari 2004 19:27 schreef Baklap het volgende:[..]
Jah, en meteen over hotel Marina, als iemand info heeft, thx!
quote:Idd. Die hadden wij in de gogo gids ook gezien. Maar ligt Seren Sari niet beetje uit de richting van alles???
Op dinsdag 17 februari 2004 18:55 schreef RingLings het volgende:
Niemand ooit in Seren sari geweest??? Of in de buurt ervan?
Ook nog iemand info over Balim Hotel?
Of heeft iemand een goed/betaalbaar hotel dat overal dichtbij ligt(oude centrum dus)??
Heb nog steeds NIET geboekt.. snif snif
quote:Wat jij wil ja
Op dinsdag 17 februari 2004 18:46 schreef sosaman het volgende:[..]
doe maar appartementeb Marina...
quote:niet echt mijn smaak
Op dinsdag 17 februari 2004 20:46 schreef Dr.E het volgende:
In Marmaris heb je n cool rockcafe.. Dacht dattie de 'Lost Boys' heette.. Niet echt groot, maar in de 'barstreet' vindt je hem wel..
Is er iemand al eens eerder in hotel Serin geweest? De reis lijkt me via Gogotours wel goed geregeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Borrel op 19-02-2004 16:29]
Voor mij was de Crazy Daisy toch wel het relaxt, met zo af en toe schuimpartyquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:01 schreef W-Slim het volgende:
Net geboekt.. lekker 8 dagen naar Marmaris! Weet iemand welke discotheken relaxt zijn?![]()
Dan komen wij elkaar misschien nog wel tegenquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:11 schreef Borrel het volgende:
GoGo zat helemaal volgeboekt, maar we hebben nog kunnen boeken met Beachmasters. We zitten in appartementen Antik voor 8 dagen (vertrek 6 juni). Kan niet wachten, weet iemand iets meer over deze appartementen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:14 schreef Proxima het volgende:
Je kunt trouwens honderden foto's van Marmaris bekijken op http://www.worldturkey.com/gallery/
wauw vette foto's!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:14 schreef Proxima het volgende:
Je kunt trouwens honderden foto's van Marmaris bekijken op http://www.worldturkey.com/gallery/
er is in marmaris weinig mis met het strand vind ikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:29 schreef Sjillie het volgende:
Wat is er dan precies zo mis met het strand? en hoe duur is zo'n watertaxi naar een ander strand?
Yup.. ben vorig jaar ook eind Augustus gegaan en t was nog super druk in het uitgaansgebied...quote:Op dinsdag 3 februari 2004 11:15 schreef Cania het volgende:
Heb nu al van verschillende mensen gehoord dat Akaysa (voormalig Club Nest) wel in orde is. Maar nu nog mijn Tweede Vraag:
**** Is er eind Augustus nog wel drukte in de discotheken en kroegen in Marmaris, kan iemand die er bijv vorige zomer eind augustus is geweest ons misschien helpen ****
Alvast Bedankt
Cania
Maar je bent wel ooit eens naar een ander strand geweest?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
er is in marmaris weinig mis met het strand vind ik![]()
jaquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar je bent wel ooit eens naar een ander strand geweest?
Wij hebben de taxiboot naar Icmeler gepakt. Daar hebben ze (natuurlijk) ook steentjes maar het strand is er wel veel breder en rustiger. Kost nog geen 2,- euro ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:53 schreef Erasmusch het volgende:
Het strand is echt kut.
Geen zand- of kiezelstrand, maar allemaal van die kleine scherpe steentjes. Elke vierkante meter staat een ligstoel. Strand is sowieso maar maximaal 5m breed. Die steentjes worden gloeiend het rond het middaguur, dus slippers niet vergeten.
Ik was de hele vakantie bij het zwembad te vinden.
Een luxe zeiljacht...quote:Ohja, die Marmaris-cruise zou ik ook niet doen. Na het reclamepraatje bij het hotel, waren wij erg enthousiast en verwachtten echt zo'n luxe zeiljacht met een bbq, enfin je kent het wel.![]()
Kwamen we daar aan...was het gewoon een of andere omgebouwde pont met een bovenverdieping en een stinkende dieselmotor.
ja ik vond die bootjes ook wel relax hoor, beetje relaxen, dan weer in de zon dan weer ff op een schaduwplekje zitten, beetje in het water jumpenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Wij hebben de taxiboot naar Icmeler gepakt. Daar hebben ze (natuurlijk) ook steentjes maar het strand is er wel veel breder en rustiger. Kost nog geen 2,- euro ofzo
[..]
Een luxe zeiljacht...
Waar dacht je dat al die dubbeldeksbootjes in de haven voor waren?![]()
Ik vond die toch wel lachen. Beetje zwemmen en bier drinken. En mooie omgeving natuurlijk.
idd, die avond was wel meteen de saaiste vd weekquote:Op donderdag 8 april 2004 16:23 schreef xxmiekskexx het volgende:
Ja was wel relaxed idd... Moet alleen nie teveel zuipe de avond ervoor... in ieder geval niet als je niet tegen schommelende bote aan de kust kunt...
jij gaat dit jaar weer naar Marmaris?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef xxmiekskexx het volgende:
Hehe
ook niet slecht natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 17:17 schreef xxmiekskexx het volgende:
Nope... dit jaar gaat de reis naar Alanya...
Ik ga 30 aprilquote:Op maandag 12 april 2004 10:52 schreef indus het volgende:
Gaan er nog meer fokkers in de meivakantie?
zoiets denk ik tussen de 28 en 35 graden ofzoquote:Op donderdag 15 april 2004 17:16 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Hoe warm is het begin juni? vast al een graadje of 30ofnie?
Ze hebben in Turkije het liefst Euro's. Maar als je zo weinig mogelijk wil betalen kun je beter in lira's betalen. Ze hebben namelijk een bedrag in lira's wat ze vragen en ze gaan het dan omrekenen naar euro's in een voor hun gunstige koers. Oftwel, je betaald dan meer dan als je in lira's zou betalen.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:27 schreef Pluym het volgende:
Oke ik ga vrijdag dus naar Marmaris. Aangezien ik niet echt van strandvakanties houd, ben ik van plan het centrum te bezoeken. Ik zag ergens anders al staan dat er veel nepkleding is, en dat is wat ik zoek. Merkkleding (en meer) met een lage prijs, is er in Marmaris een beetje aanbod van dit soort dingen?
En kan ik er gewoon met Euro's betalen bij die stalletjes?
(Bijvoorbeeld een Diesel blouse voor 10 Euro)
Bedankt, er is dus wel genoeg aanbod van zulk soort spullen?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:34 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Ze hebben in Turkije het liefst Euro's. Maar als je zo weinig mogelijk wil betalen kun je beter in lira's betalen. Ze hebben namelijk een bedrag in lira's wat ze vragen en ze gaan het dan omrekenen naar euro's in een voor hun gunstige koers. Oftwel, je betaald dan meer dan als je in lira's zou betalen.
in Marmaris niet, iedereen betaalt daar bijna met turks geld, ook is het zeker niet voordeliger om in euro's te betalenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:34 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Ze hebben in Turkije het liefst Euro's. Maar als je zo weinig mogelijk wil betalen kun je beter in lira's betalen. Ze hebben namelijk een bedrag in lira's wat ze vragen en ze gaan het dan omrekenen naar euro's in een voor hun gunstige koers. Oftwel, je betaald dan meer dan als je in lira's zou betalen.
dan komen wij elkaar wel tegen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:33 schreef No-Li-Ta het volgende:
20 July, hoogseizoen dus!
8 daagjes marmaris!! Wehieeuww ben benieuwd!
nobody??quote:Op zondag 16 mei 2004 21:31 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Heeft er iemand links van de goede en leuke discotheken in marmaris? ander links over marmaris zijn ook welkom
het is turkije, geen nederlandquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:00 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ja dat weet ik ook wel, maar het is leuk al om van tevoren te kijken waar je naar toegaat, om al een beetje in de vakantie stemming te komen:)
Nou, foto's in ieder geval welquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
het is turkije, geen nederlandwebsites zullen er weinig zijn over discotheken enzo
daar zie je alleen maar 100erden foto's van het strand en de boulevardquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:18 schreef delapoko het volgende:
[..]
Nou, foto's in ieder geval wel
http://www.worldturkey.com/gallery/
Nou, dan heb je het niet zo goed gedaan. Door de hoge inflatie in Turkije zijn euro's VEEL aantrekkelijker voor de mensen daar. Die houden ze dan zo lang mogelijk vast zodat ze er meer voor krijgen. Daardoor kunnen ze je dus ook een leuke extra korting geven. Je moet er natuurlijk wel om vragen. Altijd eerst vragen naar t bedrag in Turkse lira, daarna vragen wat je moet betalen als je in euro's betaalt.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:13 schreef WeirdMicky het volgende:
in Marmaris niet, iedereen betaalt daar bijna met turks geld, ook is het zeker niet voordeliger om in euro's te betalen
je kan af en toe met euro's betalen, maar ik heb het maar 1x gedaan in die 14 dagen daar
Sites van discotheken weet ik niet, er zijn er maar weinig met een eigen site denk ik, maar ik heb wel wat tips.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:31 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Heeft er iemand links van de goede en leuke discotheken in marmaris? ander links over marmaris zijn ook welkom
Trouwens..volgensmij gaan er best veel fokkers rond 6juni, wordt gezellig
daar gingen wij ook nog bijna heenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:36 schreef Baklap het volgende:
Wij gaan van 10 tot 26 juli. We zitten in het oude centrum in appartement Marina. Ik kan nu al niet meer wachten, het aftellen is begonnen
waarom toch maar niet dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
daar gingen wij ook nog bijna heen
wij gaan van 14 - 28 juli naar Rosy
Ze controleren hier in Nederland wel. Af en toe zullen ze er een aantal mensen tussenuit pakken die ze gaan controleren. Gewoon zorgen dat je nieuwe kleren lekker verkreukt tussen de smerige was zit, zodat het er gedragen uitziet (gooi het in een aparte zak of zo, je smerige was). Nog beter is om de kleren zelfs smerig te maken, dan ziet het er helemaal gedragen uit. Alle kaartjes etc. er natuurlijk wel afhalen. Dan zou het wel goed moeten gaan denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:08 schreef Ice_Cold het volgende:
Jaah ikke nog een keertje. Dus daar in Marmaris valt genoeg 'merkkleding' (very nep dus) te zien/kopen? Leuk leuk, maarre.. hoe krijg ik dat dan mee? Mag toch eigenlijk niet?? Oke dingen die niet mogen zijn altijd leuk om te doen.. maarre.. controleren ze niet ofzo?? xxx
Thank you very muchquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:03 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Ze controleren hier in Nederland wel. Af en toe zullen ze er een aantal mensen tussenuit pakken die ze gaan controleren. Gewoon zorgen dat je nieuwe kleren lekker verkreukt tussen de smerige was zit, zodat het er gedragen uitziet (gooi het in een aparte zak of zo, je smerige was). Nog beter is om de kleren zelfs smerig te maken, dan ziet het er helemaal gedragen uit. Alle kaartjes etc. er natuurlijk wel afhalen. Dan zou het wel goed moeten gaan denk ik
In december 2002 ben ik naar Belek geweest. Toen we weer geland waren op schiphol werden m'n nichtje en ik er dus uitgepakt voor een soort controle. Het rare is dat ze volgens mij niet hebben gecontroleerd op nep kleding want onze koffers gingen door zo'n scanner heen en dat was hetquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:22 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Thank you very much![]()
Zul je net zien dat ik degene ben die eruit gepakt wordt.. damn![]()
We zien wel, weet zeker dat ik niet met lege handen thuiskom!! Als ik hoor wat iedereen daar koopt.. nog effe centjes sparen voor ik ga!! Nog meer goeie leuke tips??
x![]()
Uitgaan? Uiteten? Strand? Leuke dingen doen? Hotels, excursies????quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:04 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
In december 2002 ben ik naar Belek geweest. Toen we weer geland waren op schiphol werden m'n nichtje en ik er dus uitgepakt voor een soort controle. Het rare is dat ze volgens mij niet hebben gecontroleerd op nep kleding want onze koffers gingen door zo'n scanner heen en dat was het![]()
Meer tips? Op welk gebied?
Goede hotels in Marmaris:quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:42 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Uitgaan? Uiteten? Strand? Leuke dingen doen? Hotels, excursies????
Meestal helaas niet. De douane is ook niet gek en herkent nep-merkkleding vaak meteen. Ze weten precies waar ze op moeten letten. Extreem veel moeite doen om de boel te verbergen zou ik dan ook niet doen. Knip de kaartjes eraf, stop het in je koffer en dan is het geluk of pech hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:03 schreef dutchdevil het volgende:
Ze controleren hier in Nederland wel. Af en toe zullen ze er een aantal mensen tussenuit pakken die ze gaan controleren. Gewoon zorgen dat je nieuwe kleren lekker verkreukt tussen de smerige was zit, zodat het er gedragen uitziet (gooi het in een aparte zak of zo, je smerige was). Nog beter is om de kleren zelfs smerig te maken, dan ziet het er helemaal gedragen uit. Alle kaartjes etc. er natuurlijk wel afhalen. Dan zou het wel goed moeten gaan denk ik
Dan moet je je kleding inleveren en een boete betalen en dan heb je dus veel betaald voor nietsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:13 schreef Ice_Cold het volgende:
En als je dan pech hebt?????? Wat dan???
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:13 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Dan moet je je kleding inleveren en een boete betalen en dan heb je dus veel betaald voor niets
Tuurlijk ! ik denk dat iedereen die naar turkije is geweest wel eens wat mee heeft genomen. Toen ik in Istanbul was heb ik daar op de Egyptische Bazaar een nep Calvin Klein horloge gekocht. Toen ik in Belek was ook het 1 en ander aan kleding gekocht (aantal broeken + t-shirts + hemdjes) en vorig jaar in Kusadasi ook weer een aardige hoeveelheid aan kleding meegenomen. Nooit gecontroleerd op kleding, alleen die ene keer dus dat alleen m'n koffers door de scanner heengingen maar volgens mij was dat geen controle op kleding. Misschien is ook wel mijn voordeel dat ik nooit in het hoogseizoen op vakantie gaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:36 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Jaahh neej das nie zo mooi he! Heb je goedkoop spul betaal je nog meer dan het originele.. kzie wel wat ik ermee doe! Wil zeker wel wat mee terug nemen, van mijn part doe ik alles over elkaar aan, boeie!! Of ik sop het in bier en doe het in plastic tas.. verzin wel wat!! Als ik terug ben laat ik weten hoe het gegaan is.
Zelf ooit wat mee terug genomen??? Wat is daar echt leuk om te kopen.. Jah sorriej heb beetje veel vragen af en toe, cant help it!!
xxies
Ja ik geloof het wel, hij zei dat we aan het eind van de middag vlogen daus dat zal ook wle half 5 zijn dan..quote:Op zondag 30 mei 2004 11:40 schreef Guesszzz_who het volgende:
En saskia weet je al of we in hetzelfde vliegtuig zitten?
dolmus busjes zijn vies en druk, zou een euro meer betalen en met de taxi gaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:58 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Hoe zit het nou met de barstreet en de uitgaangelegenheden in het nieuwe gedeelte? En rijden de Dolmus busjes alleen over de boulevard want dan heb ik er dus geen reet aan. Rijden er verder wel veel taxi's dan?
Als je alleen bent is een taxi helaas een stuk duurder, met meer personen is het goedkoper maar nog altijd een stuk duurder dan met een dolmus. Bovendien is een dolmus lang niet altijd vies, of je moet toevallig es een zweterige stinkerd naast je hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef WeirdMicky het volgende:
dolmus busjes zijn vies en druk, zou een euro meer betalen en met de taxi gaan
veel taxi's, vooral tijdens/na het uitgaan...erg handig voor als je te zat bent om terug te lopen
Nee, er zijn een aantal lijnen. Je hebt de Marmaris busjes, die rijden langs de boulevard door Marmaris op en neer. Je hebt de Icmeler busjes (duurder), die door Marmaris en naar Icmeler rijden en weer terug. Dan heb je ook nog Armutalan busjes (verschillende lijnen geloof ik), die door (hoe kan het ook anders) Armutalan rijden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:28 schreef guesszzz_who2 het volgende:
hmmm ja denk dat het dan wel eens handig zou kunnen zijn... haha! maar rijden die dolmus busjes nou alleen op de boulevard of niet?
Hotel Balim is nummer 42 op dit kaartje. Zo te zien ligt het aan de boulevard, dus vlakbij het strand. Het ligt ook redelijk dichtbij het oude centrum, of het te lopen is, is moeilijk inschatten. Ach, als je zat bent neem je toch een taxi vanaf de haven.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:37 schreef Ice_Cold het volgende:
Zit in Hotel Balim, iemand ervaring??? Ligt het beetje dichtbij bij strand en barstreet?? Naar horen zeggen/lezen van reisfolder en bureau wel, maarja die smeren je ook alleen maar wat aan.. heb ik af en toe het idee!! Lijkt me wel leuk idee..
Wat is ongeveer prijs van dolmus en taxi?? Wel te doen 's nachts?? Vaak namelijk niet in staat om te lopen na avondje goed stappen..
even girls have a lot of fun drinking alcohol.. ha ha ha
Dat is nummer 77 op het kaartje. Kijk hier maar eens voor de overige hotelsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:34 schreef guesszzz_who2 het volgende:
hoe kom je aan die nummers? weet je het nummer van Club Ilayda
ja er zijn wel veel van die terrasjes aan het begin van de barstreet waar je goed en goedkoop kan indrinkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:25 schreef guesszzz_who2 het volgende:
dus het valt nog wel mee hoe ver we overal vanaf zitten... Dacht dat ons appartement echt afgelegen zat... Lopen naar barstreet is misschien ook wel een beetje ver... Hoelaat bgint het stappen een beetje in Marmaris? En is er een leuke kroeg waar je leuk in kunt drinken (shotjes enz)
Efezquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Wat voor drank? En hoeveel kost een biertje daar?Hoorde dat breezertjes best duur zijn daar? hebben ze lekker binnenlands gedestileerd?hoe heet hun bier ook alweer?
Jepzquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:05 schreef Daan518 het volgende:
Kun je daar gewoon met Eurostyle / Maestro pas pinnen?
Ik weet niet waar jij je bier hebt gehaald maar ik heb echt in bijvoorbeeld de Crazy Daisy geen 4 euro voor een biertje betaald, 2 was toch het maximum. En dan heb ikhet over vorig jaar juliquote:Huh? Bier was bij die meeste tenten gewoon 4 euro. Je hebt het toch over die Barstreet he?
Ook mooi dat er naast elke disco een openlucht tattoo/piercingshop zit, waar de ratten en kakkerlakken over muur kruipen en waar je dan om 4 uur snachts voornamelijk Britse idioten een hartjestatoo ziet nemen van hun vakantieliefde .
Drankprijzen variëren nogal, het hangt er vooral vanaf waar je het drinkt. Gewoon bier (ze hebben veel, maar Efes en Tuborg zijn de 2 populairste en goedkoopste) is niet zo heel duur, maar in een discotheek duurder dan bij een restaurantje. Zelfs de locatie van het restaurantje maakt nog uit, dus 'de prijs' is moeilijk te noemen. Uiteraard zijn alle importdranken, waaronder ons eigen Heineken, zoals Bacardi Breezer, duur. Hoe duur precies, geen idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef guesszzz_who2 het volgende:
Wat voor drank? En hoeveel kost een biertje daar?Hoorde dat breezertjes best duur zijn daar? hebben ze lekker binnenlands gedestileerd?hoe heet hun bier ook alweer?
Geweldig, ik denk nog met veel plezier terug aan de tijd dat er voornamelijk Engelsen in Marmaris zatenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:34 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat er naast elke disco een openlucht tattoo/piercingshop zit, waar de ratten en kakkerlakken over muur kruipen en waar je dan om 4 uur snachts voornamelijk Britse idioten een hartjestatoo ziet nemen van hun vakantieliefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |