abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15965628
Ik word een beetje gek van dit gezeur: Als ik in een topic over gothic kom, dan krijg ik altijd wel een beschrijving over wat gothic nou precies inhoud, volgens bepaalde personen. En daarbij staat altijd wel hoe vredelievend, gevoelig en aardig goths zijn.

Daar wil ik even iets over zeggen. Dat klopt voor geen reet. Ze mogen dan wel zogenaamd "vredelievend" zijn, maar ik durf te wedden dat de mensen die dat schrijven nog nooit op een gothic forum zijn gekomen.
Als een (liefst erg jong) persoon daar graag iets meer over de goth muziek wil weten, of, nog erger, zegt dat metal goth is......nou, dan word diegene toch afgezeken! Niet normaal, echt niet! Dan krijgt diegene toch opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd! Dat wil je niet weten! Of er word, heel vals, zogenaamd aardig gedaan.
Ik begrijp best dat de goths niet willen dat hun muziek zo verhaspelt word....maar daarvoor hoef je anderen niet zo af te zeiken.
Ook kwam ik op een hatelijke site met daarop "lelijke goths". Daarop stonden plaatjes van bijvoorbeeld erg jonge marilyn manson fans, met teksten als "voor abortus is het nooit te laat".

Denk eens na voordat je je oordeel veilt. Het is niet zo dat ze mij hebben afgezeken, maar het is gewoon iets wat me opvalt en waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ik schaam me gewoon, dat ik van bands hou die op Terra gotha hebben opgetreden. Want bij zulk soort mensen wil ik absoluut niet horen.

Ben je het hier niet mee eens? SPUIT JE GAL!

pi_15965684
Dat van dat erg jong persoon, da's hetzelfde als hier op Fok bijvoorbeeld DaRuLe666 komt, en zegt dat-ie een alto is, en naar keiharde metal zoals blink182 luistert.
Leef je in!
  zondag 4 januari 2004 @ 22:26:32 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15965700
En Marokanen zijn soms ook aardig !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15965710
dat kinderachtig van die goths waar jij het over hebt vind je overal terug, en zeker hier op fok
  zondag 4 januari 2004 @ 22:27:29 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_15965727
* Catch22- heeft ook een grafhekel aan Goth's

maar das meer omdat ze anders willen zijn en zich vervolgens zo kleden en gedragen als een van de grootste groepen jongeren

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_15965803
Ja, ik begrijp best dat je dat overal terugvind. Maar dan moeten ze goths niet de hemel in prijzen.Want ze zijn echt niet extra aardig of extra gevoelig. Dat is gewoon lulkoek.....
pi_15965806
Fok!kers vredelievend? rot op man

steekwoorden : kutnewbie, bushokje, tyfen, oprotten

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 4 januari 2004 @ 22:30:48 #8
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_15965832
begrijp ik het nou goed dat je hiermee wilt zeggen dat je niet moet generaliseren dat gothics vredelievend zijn, en dat duidelijk maakt door middel van generalisatie??
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 4 januari 2004 @ 22:31:53 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_15965861
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:24 schreef Cederlina het volgende:
En daarbij staat altijd wel hoe vredelievend, gevoelig en aardig goths zijn.
Het lijken wel moslims

Vind het zelf maar sneue lieden, wanneer ik een als toneelspeler uit de Dracula-reveu verklede dwaas op straat zie passeren.

Maar er zullen best heel vredelievende, gevoelige en aardige goths zijn. Net zoals er vredelievende, gevoelige en aardige voetbalsupporters zijn.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 4 januari 2004 @ 22:33:02 #10
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15965893
quote:
begrijp ik het nou goed dat je hiermee wilt zeggen dat je niet moet generaliseren dat gothics vredelievend zijn, en dat duidelijk maakt door middel van generalisatie??
Daar dacht ik ook als eerste aan

Misschien offtopic, maargoed:
Ik heb niets tegen mensen die van gothicrock/metal houden, maar die cybergothic kledingstijl met felle kleuren vind ik gewoon vies! Maar kwestie van smaak.

Kleding, vooral bij jongens, kereltjes van 17 jaar met allerlei leren spul en laarsen met veel hespen enz. Jak, als je stoer wilt overkomen, kweek dan gewoon spieren ofzo. Dat moeilijk gedoe allemaal om "erbij te horen", blegk.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 04-01-2004 22:36]

zondag 4 januari 2004 @ 22:33:46 #11
50980 drumdude
It's just the fear of the
pi_15965919
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Dat van dat erg jong persoon, da's hetzelfde als hier op Fok bijvoorbeeld DaRuLe666 komt, en zegt dat-ie een alto is, en naar keiharde metal zoals blink182 luistert.
Leef je in!
ROT OP jo met je blink182 keiharde metal
drummer 4 life
pi_15965938
Tuurlijk, maar zowat elke goth die beweerd "uber goff" te zijn kraakt die metalgastjes af. Op bijv. goth forums ben ik nog nooit een goth tegengekomen die die metalgastjes in hun waarde liet. Ik vind dat je voor de "aardige en vredelievende goths" erg ver moet zoeken.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:30 schreef raistlin6 het volgende:
Generalisatie? Nee niet echt dus. Als je het aantal procent goths neemt die metalgastjes afzeikt kom je al heel gauw op 99% denk ik. Natuurlijk niet exact onderzocht, maar als je naar een gothic forum gaat en er meld zich een jong metalgastje aan, kun je erop wachten dat het halve forum vol leedvermaak komt kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Cederlina op 04-01-2004 22:38]

pi_15965953
quote:

Denk eens na voordat je je oordeel velt.

Als je nou zelf eens het goede voorbeeld geeft....

En om met je eigen woorden te spreken:

quote:
Ik word een beetje gek van dit gezeur:
  zondag 4 januari 2004 @ 22:36:39 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15965988
Ik vond de manier waarop Goths zoals ze in Southpark werden neergezet wel scherp en treffend
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15966014
als ik naar een hardcore show ga, zie ik altijd wel van die 'goths' rondlopen, die alleen maar een beetje aan de kant of buiten staan hun drugs te gebruiken en een beetje nutteloos te zijn. en dan ook nog een dikke bek hebben, ik heb daar een gruwelijke hekel aan.
...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
pi_15966015
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:33 schreef drumdude het volgende:

[..]

ROT OP jo met je blink182 keiharde metal

Euh.. je mist hier het grapje vrees ik
Iedereen weet toch dat blink182 geen keiharde metal is, Linkin Park, da's pas hard!

Anyway, ik heb nog nooit problemen gehad met goths. Kom er wel eens wat tegen en het zijn over het algemeen wel schappelijke lui.

zondag 4 januari 2004 @ 22:38:38 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_15966048
nou, GOTHS zijn nog lieverdjes vergeleken met MODS....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_15966081
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:37 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Euh.. je mist hier het grapje vrees ik
Iedereen weet toch dat blink182 geen keiharde metal is, Linkin Park, da's pas hard!

jij noemt Linkin Park hard? Probeer is te luisteren naar At The Gates, Undying, The Agony Scene! dat is pas hard!

En hierom heb ik er nog meer een hekel aan

...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
  zondag 4 januari 2004 @ 22:40:30 #19
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_15966099
Dood aan aalle goths...

Of bedoelde je dat nou net niet??

als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_15966106
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

jij noemt Linkin Park hard? Probeer is te luisteren naar At The Gates, Undying, The Agony Scene! dat is pas hard!

Jij mist ook een garpje
  zondag 4 januari 2004 @ 22:41:02 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15966112
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

Yeah, een kenner!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 4 januari 2004 @ 22:41:02 #22
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15966113
quote:
Als je het aantal procent goths neemt die metalgastjes afzeikt kom je al heel gauw op 99% denk ik.
Goths die metalgastjes afzeiken, nou, hier op Fok ben ik dat nog niet tegengekomen Zijn er hier uberhaupt goths?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 04-01-2004 22:42]

zondag 4 januari 2004 @ 22:41:18 #23
69315 raistlin6
pi_15966122
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:34 schreef Cederlina het volgende:
Tuurlijk, maar zowat elke goth die beweerd "uber goff" te zijn kraakt die metalgastjes af. Op bijv. goth forums ben ik nog nooit een goth tegengekomen die die metalgastjes in hun waarde liet. Ik vind dat je voor de "aardige en vredelievende goths" erg ver moet zoeken.
[..]

Generalisatie? Nee niet echt dus. Als je het aantal procent goths neemt die metalgastjes afzeikt kom je al heel gauw op 99% denk ik. Natuurlijk niet exact onderzocht, maar als je naar een gothic forum gaat en er meld zich een jong metalgastje aan, kun je erop wachten dat het halve forum vol leedvermaak komt kijken.

dat is naar mijn mening grote onzin, maar goed jij weet het blijkbaar... ik neem die info overigens niet van je aan ofzo... zo'n opmerking als 99% blablabla is voor zover ik het woord begrijp wel degelijk generalisatie
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_15966145
a.s. zaterdag weer een show, ff kijken of daar nog wat van die luitjes zijn
pi_15966195
Ja, en die trance mensen, poepen ook altijd op de rand he?
pi_15966203
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:36 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond de manier waarop Goths zoals ze in Southpark werden neergezet wel scherp en treffend
Oh ja? Hoe dan? Kijk het nooit. Kun je me dat vertellen? Ben benieuwd

@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus). Het is mijn probleem niet dat je daar geen voorbeelden van hebt gezien/gehoord/gelezen.

Ik trek mijn conclusies niet uit het oordeel van slechts een paar mensen.....

Gothic Rock 3 .. het moet niet erger worden!

Dit topic is niet bedoeld voor een gezamelijke afzeiking van goths. Het is enkel bedoeld om aan te geven dat goths niet overgevoelig of aardig zijn, maar dat ze slechte kanten hebben, net zoals anderen dus.....

Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor. Als jij dat allemaal grote onzin vind, raistlin6, mag je dat uiteraard vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Cederlina op 04-01-2004 22:52]

pi_15966303
tja, ik zie goths als depresieve hippies.. sommige nummers mag ik graag horen hoor, maar ik vindt het volk zo wazig.. snap niet echt waarom ze er perse zo bij moeten lopen.. wat betreft aggressie, mja denk dat hun ook wel een duistere kant hebben..
  zondag 4 januari 2004 @ 22:54:19 #28
69315 raistlin6
pi_15966520
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:43 schreef Cederlina het volgende:

[..]

@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus). Het is mijn probleem niet dat je daar geen voorbeelden van hebt gezien/gehoord/gelezen.

Ik trek mijn conclusies niet uit het oordeel van slechts een paar mensen.....

Gothic Rock 3 .. het moet niet erger worden!

Dit topic is niet bedoeld voor een gezamelijke afzeiking van goths. Het is enkel bedoeld om aan te geven dat goths niet overgevoelig of aardig zijn, maar dat ze slechte kanten hebben, net zoals anderen dus.....

Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor. Als jij dat allemaal grote onzin vind, raistlin6, mag je dat uiteraard vinden.

vertel mij even waar ik heb gezegd dat ik :"Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor." grote onzin vind??? ik vind 1 keer al teveel, maar ja, misschien heb ik het wel gezegd, laat het me even weten als je wilt
pi_15966563
Ik kom gemiddeld 1 keer per maand op een gothic feest en de mensen daar zijn alles behalve onaardig. Op sommige feesten kom je misschien wat kansloze figuren tegen die je gaan lopen keuren of je wel gothic genoeg bent, maar goed, dat soort mensen heb je in elke lifestyle.
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_15966618
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:55 schreef Kemania het volgende:
Ik kom gemiddeld 1 keer per maand op een gothic feest en de mensen daar zijn alles behalve onaardig. Op sommige feesten kom je misschien wat kansloze figuren tegen die je gaan lopen keuren of je wel gothic genoeg bent, maar goed, dat soort mensen heb je in elke lifestyle.
Same here... nog nooit iets agressiefs meegemaakt op de gothic-feesten en ik loop er verre van goth bij.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_15966628
quote:

http://images.southparkstudios.com/media/video/714/gothkid.mov
http://images.southparkstudios.com/media/video/714/gothstan.mov

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15966637
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:54 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

vertel mij even waar ik heb gezegd dat ik :"Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor." grote onzin vind??? ik vind 1 keer al teveel, maar ja, misschien heb ik het wel gezegd, laat het me even weten als je wilt

Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar jij zegt dat ik aan het generaliseren ben....Ik ben ook blij dat je 1 keer al teveel vind. Ik heb ook niet gezegd dat jij hebt gezegt dat het onzin was. Ik heb alleen gezegd dat je dat mag vinden. En tja.....ik trek mijn conclusies dus niet uit enkele gevallen.
pi_15966669
Grapjes die uitgelegd moeten worden zijn jammer. Zonde.
  zondag 4 januari 2004 @ 22:59:43 #34
69315 raistlin6
pi_15966693
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:58 schreef Cederlina het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar jij zegt dat ik aan het generaliseren ben....Ik ben ook blij dat je 1 keer al teveel vind. Ik heb ook niet gezegd dat jij hebt gezegt dat het onzin was. Ik heb alleen gezegd dat je dat mag vinden. En tja.....ik trek mijn conclusies dus niet uit enkele gevallen.

geen discussie zeggen en daarna verder gaan met de discussie?
pi_15966708
quote:

@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus).

Nou waarschijnlijk zijn dat dan net een paar rotte appels die jij bent tegengekomen.

Zijn ook zat mensen die je goth kunt noemen, ook hier op het forum, die niks kwaads in hun mars hebben.
Misschien dat jij verkeerde sites hebt bezocht met "extremistische" goths ofzo maar dat beeld wat jij van die mensen hebt gekregen klopt imo niet.
Net alsof je alle nederlanders maar voor raciscten uit maakt omdat je op een extreem rechtse site bent afgezeken omdat je Wouter Bos zo'n aardige fan vond.

pi_15966775
er zullen vast wel wat 'goeien' rondlopen, maar hier bij ons in de buurt zie ik alleen maar van die 'negatieven' rondlopen, daarbij kan niks goed en is niks goed.
pi_15966781
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:55 schreef Kemania het volgende:
Ja....maar hou jij van metal?

Hayek: Dankje. Op de website van the Cure stond dat Robert smith ergens ook in southpark voorkwam ofzoiets.....Maarja hij maakt dan ook meer popmuziek tenminste, dat was de bedoeling van ze.....

quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:59 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

geen discussie zeggen en daarna verder gaan met de discussie?

Verkeerd van mij inderdaad! Ga je gang je mag best het laatste woord hebben. Ik zal me er verder niet meer in mengen, oké?
pi_15966872
pffffff TS wat een onzin, dat mensen op een forum niet vriendelijk reageren kan je op elk forum terug vinden, om dan te zeggen dat goths niet vredelieven zijn is onzin.

Het enige wat je daarmee bewijst is dat het niveau van dat forum niet boven het niveau van deze zit

eep
pi_15966910
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:02 schreef Cederlina het volgende:

[..]
Ja....maar hou jij van metal?

ik hou van metal én van (cyber)gothic. Ik vind gothics over het algemeen zeer relaxte mensen die voor alles en iedereen open staan. Op zo'n gothicfeest is een groot diversiteit aan mensen.
De dansvloer op een gothicfeest is voor mij een perfecte plek om gewoon mezelf te zijn, net zoals voor de rest van de aanwezigen.
pi_15966995
wat is precies een gothic feest?
pi_15967015
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef xRemco.Bx het volgende:
wat is precies een gothic feest?
http://www.cybercase.nl/events/partydetail.php?partyid=66&frame=rechts

imo

pi_15967051
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef Kemania het volgende:

[..]

imo

Goa party?
pi_15967551
Ey sommige van mijn beste vrienden zijn behoorlijke gothic en die zijn hartstikke aardig ja!
pi_15967628
ben je ook een goth als je van gothic metal houd? lijkt me niet of wel
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15967646
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef Kemania het volgende:

[..]

imo

En het was geweldig ja!!
pi_15967728
Wat is er mis met abortus?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_15968657
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:33 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat is er mis met abortus?
Als je het Post-nataal uitvoert op mini mansons schijnt het helaas ilegaal te zijn
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_15968894
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:00 schreef -Beestje- het volgende:
Als je het Post-nataal uitvoert op mini mansons schijnt het helaas ilegaal te zijn
behalve als het een doe-het-zelver is
  maandag 5 januari 2004 @ 00:11:04 #49
17205 Profesor
I have a dream!
pi_15968957
Gothic zijn is slechts een fase.
zodra ze klaar zijn met studie doen ze weer normaal.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  maandag 5 januari 2004 @ 00:14:40 #50
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_15969053
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Leef je in!
lol
iedereen is anders...gelukkig of anders is de wereld zo saai
  maandag 5 januari 2004 @ 00:16:28 #51
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_15969106
quote:
Ik word een beetje gek van dit gezeur: Als ik in een topic over gothic kom, dan krijg ik altijd wel een beschrijving over wat gothic nou precies inhoud, volgens bepaalde personen. En daarbij staat altijd wel hoe vredelievend, gevoelig en aardig goths zijn.

Daar wil ik even iets over zeggen. Dat klopt voor geen reet. Ze mogen dan wel zogenaamd "vredelievend" zijn, maar ik durf te wedden dat de mensen die dat schrijven nog nooit op een gothic forum zijn gekomen.
Als een (liefst erg jong) persoon daar graag iets meer over de goth muziek wil weten, of, nog erger, zegt dat metal goth is......nou, dan word diegene toch afgezeken! Niet normaal, echt niet! Dan krijgt diegene toch opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd! Dat wil je niet weten! Of er word, heel vals, zogenaamd aardig gedaan.
Ik begrijp best dat de goths niet willen dat hun muziek zo verhaspelt word....maar daarvoor hoef je anderen niet zo af te zeiken.
Ook kwam ik op een hatelijke site met daarop "lelijke goths". Daarop stonden plaatjes van bijvoorbeeld erg jonge marilyn manson fans, met teksten als "voor abortus is het nooit te laat".

Denk eens na voordat je je oordeel veilt. Het is niet zo dat ze mij hebben afgezeken, maar het is gewoon iets wat me opvalt en waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ik schaam me gewoon, dat ik van bands hou die op Terra gotha hebben opgetreden. Want bij zulk soort mensen wil ik absoluut niet horen.

ik vind dat t ligt aan t persoon zelf de ene mag je wel en de ander niet maar ik negeer de mensen gewoon die ik niet mag of waar ik me aan irriteer en ga lekker feesten met de mensen die ik wel mag dat lijkt me handiger dan schelden op dat goths niet aardig zijn want ik elke groep zijn etters en galbakken en krengen
  maandag 5 januari 2004 @ 00:19:31 #52
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_15969196
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:34 schreef Cederlina het volgende:
[..]

ik laat gelukkig iedereen in zn eige waarde alleen jammer dat nu iedereen aan 1 kant wordt gescheert vind t zonde en uppergoth?? nee dat ben ik niet maar hou van de kleren en van de makup en muziek

maar gelukkig is iedereen anders of anders is de wereld zo saai

maandag 5 januari 2004 @ 00:22:17 #53
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_15969288
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:47 schreef NullPointer het volgende:
tja, ik zie goths als depresieve hippies.. sommige nummers mag ik graag horen hoor, maar ik vindt het volk zo wazig.. snap niet echt waarom ze er perse zo bij moeten lopen.. wat betreft aggressie, mja denk dat hun ook wel een duistere kant hebben..
iedereen heb n duistere kant en ik ben niet depri ik ben meer gek van me zelf
  maandag 5 januari 2004 @ 00:26:34 #54
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_15969423
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:11 schreef Profesor het volgende:
go ik zit dus al sinds ik klein ben (9) al in n fase (ben nu 21) dank je voor de mededeling

enne gebeurd niet vaak maar ook goths luisteren wel eens (als t n beetje te houden is) naar pop ik zelf heb alles nog van de backstreet boys wat n geluk dat we allemaal anders zijn he

pi_15975221
Je hebt goths die WEL vredelievend zijn....dat zijn meestal mensen die zelf heel veel shit hebben meegemaakt.
Maar daarnaast heb je ook echte die-hard goths die de gothic scene puur willen houden en alles keihard aanvallen en afzeiken wat niet "puur" is. Zodra er ook maar IETS niet gothic is aan iets of iemand en het heeft toch de lef zich gothic te noemen, zal het enorm aangevallen worden door die mensen. Dit soort mensen zit in elke stroming van de gothic scene; electrogoth, cybergoth, gothic metal enz.
Aan de ene kant kan ik het me wel IETS voorstellen; ze zitten echt niet te wachten op dat "hun" muziek en scene verloedert door al die wannabe BrEeZaH-sLeTjUhZ die eerst naar Christina Aguillera luisteren en dan naar iets "waanzinnig gothics" als Within Temptation en dan weer doodleuk naar Robbie Williams gaan luisteren en zichzelf dan echt übergoth noemen. Zulke mensen denken vaak veel te luchtig over de muziek en de levensstijl die voor anderen juist echt hun complete leven en hun ziel is. Waarvan zij zeggen: "Ja, wel een leuk liedje" of "Mwah, beetje te depressief" is voor hen vaak juist iets waarmee zij zichzelf enorm kunnen identificeren en wat hen echt in het diepste van hun ziel raakt. Dat er dan zo luchtig over gedaan wordt, doet echt pijn of het is een regelrechte belediging. Vaak zetten goths zich juist ook enorm af tegen "Top 40" mensen, en dan word je ook niet blij als er zo iemand "jouw scene" binnen komt.

Wel jammer is dat zo mensen die WEL serieus in gothic geïnteresseerd raken vaak ook afgezeken worden, omdat ze als een wannabe aangezien worden.

maandag 5 januari 2004 @ 10:38:32 #56
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_15975720
quote:
Op maandag 5 januari 2004 10:18 schreef ToT het volgende:

Wel jammer is dat zo mensen die WEL serieus in gothic geïnteresseerd raken vaak ook afgezeken worden, omdat ze als een wannabe aangezien worden.

ik ken het wordt vaak voor het type 40 aangezien die toevallig naar wt luisterd (de 1ste 2 cd's waren aardig) maar ik heb omdat ik toen ik net begon te puberen ook wel wat top 40 luisterde om bij de groep te horen maar ja dan ben je best nog wel onzeker terwijl ik al aantal jaar mn eigen stijltje op na hield maar om dat ik daar toen naar luisterde wordt ik nog met de nek aangekeken omdat ik niet "zuiver ben"

vind ik onzin natuurlijk iedereen is wie hij is

luister ook niet alleen maar gothic want mn allereerste bandje blijft nog steeds nirvana (al gek op sinds ig 9 ben **trots**

ik ben blij dat ik n brede smaak heb in de wat 40ers (top) die idioten noemen of als ze n zwarte broek aan hebben gothic

(wat ook onzin is gothic zit in je hart niet aan je uiterlijk)

maandag 5 januari 2004 @ 10:38:49 #57
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_15975727
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja, en die trance mensen, poepen ook altijd op de rand he?
idd
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
  maandag 5 januari 2004 @ 10:48:29 #58
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15975935
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:11 schreef Profesor het volgende:
Die hebben we al eens gehoord
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 5 januari 2004 @ 11:01:09 #59
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15976244
Dat ik dit topic nog niet gezien had
quote:
Tja lieverd, sommige mensen lopen nu eenmaal met een roze zonnenbril door het leven. Zelfs als ze Goff zijn.
quote:
Ag gut, een gekrenkt zieltje. Laat ik als voorbeeld even het DGF nemen. Dit is het meest elitaire, sadistische "newbie/wannabe-die-domme-opmerkingen-komen-maken-afzeik-forum". Bovendien heerst er een strenge netiquette, zoals behoorlijk Nederlandsch typen en het vooral niet over metal hebben. Wil je het over metal hebben, dan ga je maar naar een ander forum, die zijn er genoeg.

En ja, regelmatig worden er nieuwelingen afgebrand. Edoch, deze nieuwelingen hoeven slechts de huisregels te lezen, zich een beetje in te lezen van tevoren en gewoon geen domme opmerkingen maken. Indien sprake van oprechte interesse is er geen enkel probleem. Wees echter niet bang om gecorrigeerd te worden, want vergeet niet dat er op dat forum veel "experts" rondlopen. En als jij als groentje eens even komt vertellen hoe het nu werkelijk in elkaar zit is dat vragen om een ketel kokende olie over je heen

quote:
En dat zou ook door andere Goffs opgezet zijn? Word wakker! Er zijn talloze Goff-bashing sites, net zoveel als BrEeZah-afzeiksites en anti-r&b pagina's.
quote:
Zulk soort mensen als jij willen we niet eens in de Goff scène
quote:
Ik neem aan dat je eigenlijk bedoelt: ben je het hiermee eens? SPUIT JE GAL!
Maar ja, ik snap wel wat je bedoelt hoor

En om een misverstand uit de weg te ruimen: Goffs zijn jegens anderen net zo vaak intolerant als vice versa. Er zijn maar weinig "boomknufelgoffs" ook omdat ze liever elkaar knuffelen. Tenminste, de cyber-stuiter-woei-mensjes wel

Doe eens gek, ga naar War f Roses

Also sprach Elegy, De Neo-Avantgardistische UberGoff. Jawohl!

[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 05-01-2004 11:02]

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_15977018
OMG wat een niveau
  maandag 5 januari 2004 @ 11:36:58 #61
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15977175
quote:
Op maandag 5 januari 2004 11:30 schreef Carcass het volgende:
OMG wat een niveau

Zes voet onder de grond!

Hoe Goff verantwoord!

pi_15977521
nou ik zal ff gaan spuien:

ik ben een goth maar als jij naar trance wil luisteren dan doe je dat toch mooi, ik ben het dan alleen niet met je muziekstijl eens omdat ik die stijl minder mooi vind.

en ik heb er ook totaal geen problemen mee om mensen tegen te komen die liever naar metal luisteren, ff hiervan een goed voorbeeld: mijn broer houd van metal en me schoonzus is een goth.... en dat gaat perfect samen, en nee die zitten niet op school maar werken allebei en hebben zelfs al een kind waar ze supergelukkig mee zijn.

ander voorbeeldje, ik ben zelf een goth maar me vriend houd daar totaal niet van, nou ja dan niet, das zijn keuze maar daar ga ik m niet voor afzeiken.

en niet vredelievend, ga jij maar eens naar een goth concert, als je daar ook maar iets van problemen hebt helpt iedereen je, en steunt iedereen je, je word niet omver gedouwd omdat ze zo dicht mogelijk bij het podium willen zijn en ze helpen je met een ketting zoeken (ja dit heb ik meegemaakt). geef mij dus maar tien keer liever een gothic concert dan eentje van christina dinges

verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_15977807
Ik snap uberhaupt eigenlijk niet waarom iemand hier nog een topic over start. Moet je eens proberen om een dergelijk topic te openen, maar dan "gothic" te vervangen door "-plaats hier een etnische minderheid-"... Ik geef je 2 minuten, dan istie dicht wegens racisme...
pi_15978757
Precies; dat is de sfeer die ik ook op de concerten heb meegemaakt. Mensen die relaxed met elkaar omgaan en elkaar helpen!

Maar natuurlijk zijn er ook andere stromingen en natuurlijk ook mensen die anders in elkaar zitten; je hebt er natuurlijk ook keiharde lui tussen zitten.

pi_15988591
mja. Op zich is er niets mis met een goth, maar het is ook wel generaliserend om gelijk te zeggen dat alle goth's vredelievend zijn. Alle duitsers zijn slecht... enzovoorts.

Daar er een paar rotte appels tussen zitten hoef je niet direct alles af te zeiken natuurlijk. Overigens is het ook goed mogelijk dat zij zich aangevallen voelen bij sommige reacties. Dan kan je een felle reactie terug verwachten

maandag 5 januari 2004 @ 19:32:04 #66
24054 search64
Avec le grande
pi_15988893
Dus omdat een contactgestoorde gast (want gothic ) zich op internet achter zijn computertje veilig voelt en mensen op een uiterst kinderachtige wijze "pest", is hij niet vredelievend. Laat ik je vertellen dat ze je als je ze in real-life tegenkomt waarschijnlijk niet eens durven aan te spreken/raken. Gothics doen geen vlieg kwaad.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_15989029
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:32 schreef search64 het volgende:
Dus omdat een contactgestoorde gast (want gothic ) zich op internet achter zijn computertje veilig voelt en mensen op een uiterst kinderachtige wijze "pest", is hij niet vredelievend. Laat ik je vertellen dat ze je als je ze in real-life tegenkomt waarschijnlijk niet eens durven aan te spreken/raken. Gothics doen geen vlieg kwaad.
benk t niet helemaal mee eens, want ik durf wel iemand aan te spreken of aan te raken, maar we doen geen vlieg kwaad nee
pi_15989078
wat een gezeur weer
oops ohh my ...
pi_15989138
quote:
Op Monday 5 January 2004 11:48 schreef gothic-blackie het volgende:
nou ik zal ff gaan spuien:

ik ben een goth maar als jij naar trance wil luisteren dan doe je dat toch mooi, ik ben het dan alleen niet met je muziekstijl eens omdat ik die stijl minder mooi vind.

en ik heb er ook totaal geen problemen mee om mensen tegen te komen die liever naar metal luisteren, ff hiervan een goed voorbeeld: mijn broer houd van metal en me schoonzus is een goth.... en dat gaat perfect samen, en nee die zitten niet op school maar werken allebei en hebben zelfs al een kind waar ze supergelukkig mee zijn.

ander voorbeeldje, ik ben zelf een goth maar me vriend houd daar totaal niet van, nou ja dan niet, das zijn keuze maar daar ga ik m niet voor afzeiken.

en niet vredelievend, ga jij maar eens naar een goth concert, als je daar ook maar iets van problemen hebt helpt iedereen je, en steunt iedereen je, je word niet omver gedouwd omdat ze zo dicht mogelijk bij het podium willen zijn en ze helpen je met een ketting zoeken (ja dit heb ik meegemaakt). geef mij dus maar tien keer liever een gothic concert dan eentje van christina dinges

Ik ben zelf geen goth maar het zijn echt lieverds ben het helemaal met je eens
oops ohh my ...
pi_15989164
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:36 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

benk t niet helemaal mee eens, want ik durf wel iemand aan te spreken of aan te raken, maar we doen geen vlieg kwaad nee

klopt.
* snabbi ziet blackie altijd wegrennen voor vliegen|muggen|wespen
* snabbi moet er altijd achteraan met een vliegenmepper
* snabbi is dan ook geen goth
  maandag 5 januari 2004 @ 19:42:26 #71
24054 search64
Avec le grande
pi_15989225
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:36 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ok de uitzondering die de regel bevestigd.

Maar serieus, hoeveel gasten van boven de 30 lopen nu nog rond als Gothics? Ik wil maar zeggen dat mensen met een bepaalde extreme lifestyle en uiterlijk vaak met zichzelf in de knoop zitten, een identiteitscrisis die logischerwijs gepaard gaat met onzekerheid. Misschien is contactgestoord een wat overdreven begrip, maar verlegenheid zeker niet. En juist door dat extreme uiterlijk denken mensen vaak het tegenovergestelde.

pi_15989301
@ TS

Moet je ff kijken waar je zelf mee bezig bent,
de goths onderuit halen om iets wat JIJ niet snapt.

Laat die mensen ook in hun waarde.

zij hebben hun eigen levenswijze.. JIJ vast ook.
dat ze je misschien uitschelden of wat dan ook kan gebeuren, meestal zijn ze recht voor hun raap en zeggen waar het op staat.
Dus METAL IS GEEN GOTHIC.. das zo klaar als een klontje.
Gothics luisteren vaak wel metal.. death metal.. rock. en ga zo maar door.

en om nou een oordeel te vellen over een internet site waar je op geweest bent. is echt sneu. internet staat zoveel bagger op.

ik weet hoe "Echte" goths leven.
mensen die ik ken zijn van jongs af aan al gothic en leven al een jaar of 10 zo.
en wat jij beschrijft komt bij hun bijna of totaal niet voor.
dus ik weet niet waar jij geweest bent en met wie jij gesproken hebt,
maar dat zijn dan geen echte goths die leven op de traditionele manier.

Back from tha rootz...
pi_15989303
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:42 schreef search64 het volgende:

[..]

Ok de uitzondering die de regel bevestigd.

Maar serieus, hoeveel gasten van boven de 30 lopen nu nog rond als Gothics? Ik wil maar zeggen dat mensen met een bepaalde extreme lifestyle en uiterlijk vaak met zichzelf in de knoop zitten, een identiteitscrisis die logischerwijs gepaard gaat met onzekerheid. Misschien is contactgestoord een wat overdreven begrip, maar verlegenheid zeker niet. En juist door dat extreme uiterlijk denken mensen vaak het tegenovergestelde.

goed mijn broer is bijna 29 (toch rond de dertig lijkt me) niet contactgestoort, geen indentiteitscrisis en geen onzekerheid maar is toch beetje goth hoor, en me schoonzus net zo en dies echt goth dus die optie gaat al niet door

en de meeste mensen van rond de dertig zijn wel goth alleen lopen ze er op hun werk niet zo bij. dus euhm welk excuus kom je nu weer mee?

[Dit bericht is gewijzigd door gothic-blackie op 05-01-2004 19:51]

pi_15989395
Kan iedereen kappen met die irritante hokjesculturen?
jezelf of een ander in een hokje drukken ==

Bah bah

met papier maché kun je alles maken!
pi_15989408
En een echte gothic leeft volgens de wet van 3. en eert de 5 elementen.

en wie niet weet wat de wet van 3 is.. zoek maar ff op google. genoeg te vinden,

Back from tha rootz...
pi_15989459
Ik denk dat men 2 soorten mensen doorelkaar haalt.
1) Mensen die aandacht zoeken en zich graag extreem gedragen en kleden.
2) Mensen die bepaalde extreme kleding en muziek mooi vinden en deze graag dragen horen.

Dat je last kan hebben van het eerste soort mensen, kan ik begrijpen, maar om nu gelijk de hele samenleving over 1 kam te scheren
Als ik die gothic kleding zie, zie ik gewoon enorm mooie jurken. Meestal vind ik de make up en de piercings niet zo mooi, maar over smaak valt niet te twisten.

Laat elkaar ajb eens in waarde zeg en zeg niet dat de mensen die bepaalde dingen mooi vinden gelijk aandacht zoeken.

pi_15989471
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:47 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

en wie niet weet wat de wet van 3 is.. zoek maar ff op google. genoeg te vinden,

ik denk dat jij het wicca bedoelt, en dat is volgens mij geen gothic, toch? anders heb ik wat gemist en moet ik nog wat bijleren en zo
pi_15989496
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:44 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
@ TS

Moet je ff kijken waar je zelf mee bezig bent,
de goths onderuit halen om iets wat JIJ niet snapt.

Laat die mensen ook in hun waarde.

zij hebben hun eigen levenswijze.. JIJ vast ook.
dat ze je misschien uitschelden of wat dan ook kan gebeuren, meestal zijn ze recht voor hun raap en zeggen waar het op staat.
Dus METAL IS GEEN GOTHIC.. das zo klaar als een klontje.
Gothics luisteren vaak wel metal.. death metal.. rock. en ga zo maar door.

en om nou een oordeel te vellen over een internet site waar je op geweest bent. is echt sneu. internet staat zoveel bagger op.

ik weet hoe "Echte" goths leven.
mensen die ik ken zijn van jongs af aan al gothic en leven al een jaar of 10 zo.
en wat jij beschrijft komt bij hun bijna of totaal niet voor.
dus ik weet niet waar jij geweest bent en met wie jij gesproken hebt,
maar dat zijn dan geen echte goths die leven op de traditionele manier.

oops ohh my ...
pi_15989563
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:50 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik denk dat jij het wicca bedoelt, en dat is volgens mij geen gothic, toch? anders heb ik wat gemist en moet ik nog wat bijleren en zo

Wicca en gothic staan niet zover van elkaar af.. een gothic staat ook dicht bij de natuur, de meeste gothic sites hebben de wet van 3 er op staan.. ligt meestal aan de persoon hoe die gothic beleeft. iedereen doet dat op zijn eigen manier.

maar de meeste hebben wel een stelregel.

Hou de wet van 3 in ere,
uw daden zullen 3 maal keren,
leer de wet en leer ook goed,
dat wat je zaait, je ook oogsten moet.

The law of three

Ever mind the law of three,
three times your acts return to thee,
Thiss lesson will, thou must learn,
thou only gets what thee dost earn.

Zoiets dus..

Back from tha rootz...
pi_15989602
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:47 schreef servowire het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af waarom mensen _zichzelf_ zo graag in een benauwend hokje duwen. Maar goed, dat is misschien meer voer voor een ander topic, en dit topic is weer uiterst vermakelijk aan het worden. Gaat u vooral zo verder.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_15989645
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:53 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

Wicca en gothic staan niet zover van elkaar af.. een gothic staat ook dicht bij de natuur, de meeste gothic sites hebben de wet van 3 er op staan.. ligt meestal aan de persoon hoe die gothic beleeft. iedereen doet dat op zijn eigen manier.

maar de meeste hebben wel een stelregel.

Hou de wet van 3 in ere,
uw daden zullen 3 maal keren,
leer de wet en leer ook goed,
dat wat je zaait, je ook oogsten moet.

The law of three

Ever mind the law of three,
three times your acts return to thee,
Thiss lesson will, thou must learn,
thou only gets what thee dost earn.

Zoiets dus..

euhm tjah, daar vat ik dus niet superveel van en dat volg ik dan ook niet, ik volg gewoon mezelf, ik zie mezelf als een gothic omdat ik euhm de muziek mooi vind, de kledingstijl super vind en het omgaan met anderen in de gothic-scene supergoed vind. maar of ik dan ook echt onder gothic val al sla je me dood, ik volg gewoon lekker me eigen stijl
pi_15989856
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:55 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm tjah, daar vat ik dus niet superveel van en dat volg ik dan ook niet, ik volg gewoon mezelf, ik zie mezelf als een gothic omdat ik euhm de muziek mooi vind, de kledingstijl super vind en het omgaan met anderen in de gothic-scene supergoed vind. maar of ik dan ook echt onder gothic val al sla je me dood, ik volg gewoon lekker me eigen stijl

Ligt er aan of jij jezelf Gothic wil noemen.
je draagt de kleding, je luisterd de muziek.
maar dat wil niet meteen zeggen dat je er daadwerkelijk ook 1 bent.

zoiemand noem ik een wannabe. maargoed dat terzijde.
als je weet wat gothic inhoud. en weet wie de grondlegger van gothic is,
je weet wat gothics doen en wie gothic eren,
dan kan je jezelf een echte gothic noemen.

das mijn mening maar hoor..

Back from tha rootz...
pi_15990342
Ik heb op een forum gelezen dat mensen die geen goth zijn goths afzeken. Nu heb ik een hekel aan alle mensen die geen goth zijn.

maandag 5 januari 2004 @ 20:50:31 #84
24054 search64
Avec le grande
pi_15991144

Heerlijk hoe vooroordelen mensen zo over de top kun laten gaan.

Tja ach, mijn moeder zei altijd dat als ik boos werd omdat ze iets zei, dat was omdat het waar was.

(<-- als ie niet zou lachen zou het een gothic zijn!)

(deze is beter)

maandag 5 januari 2004 @ 20:52:19 #85
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15991204
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:47 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

Een echte Trui UberGoff schijt op mensen die vinden dat wicca très goff is.

[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 05-01-2004 21:03]

maandag 5 januari 2004 @ 20:54:30 #86
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15991284
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:47 schreef servowire het volgende:

Bah bah

Hokjes roeleren!

Ordnung muss sein!

* Elegy is hokjesgeestpromotor

maandag 5 januari 2004 @ 21:14:06 #87
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15991961
quote:
Op maandag 5 januari 2004 20:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hokjes roeleren!

Ordnung muss sein!

*meldt*

Over wat voor Goffs hebben wij 't hier? ECHTE TMF gothics?

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_15992287
quote:
Op maandag 5 januari 2004 20:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Een echte Trui UberGoff schijt op mensen die vinden dat wicca très goff is.

* Kemania schijt

pi_15995198
quote:

[..]

Hokjes roeleren!

Ordnung muss sein!

Verrek, leef jij ook nog
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 5 januari 2004 @ 23:09:17 #90
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15996346
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:14 schreef Graveland het volgende:

[..]

*meldt*

Over wat voor Goffs hebben wij 't hier? ECHTE TMF gothics?

Jep

Doe gezellig mee

maandag 5 januari 2004 @ 23:10:06 #91
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15996374
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:22 schreef Kemania het volgende:

[..]

* Kemania schijt

Gezellig! Stereo! Nog een paar mensen en we hebben surround kleien
  maandag 5 januari 2004 @ 23:10:28 #92
70869 _Leto_
Psychedelic Utopist
pi_15996385
Marilyn manson
  maandag 5 januari 2004 @ 23:10:31 #93
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15996386
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Verrek, leef jij ook nog

pi_15996804
quote:
Beste truie ubergoff, kunt u mij vertellen waar ik hoor?
  maandag 5 januari 2004 @ 23:33:41 #95
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15997075
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jep

Doe gezellig mee

* Graveland rent richting kast om knoflook te halen
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_15997120
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:33 schreef Graveland het volgende:

[..]

* Graveland rent richting kast om knoflook te halen

Ik heb nog een potje knoflookpasta van de Xenos, dat spul is supergeconcentreerd.
  maandag 5 januari 2004 @ 23:35:51 #97
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15997147
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:34 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik heb nog een potje knoflookpasta van de Xenos, dat spul is supergeconcentreerd.

Eef
ja, geef maar, dan smeer ik me er mee in voor ik naar bed ga
pi_15997230
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:35 schreef Graveland het volgende:

[..]

Eef
ja, geef maar, dan smeer ik me er mee in voor ik naar bed ga

*geeft Graveland een sensuele massage met knoflookpasta*
  maandag 5 januari 2004 @ 23:41:00 #99
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15997321
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:38 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

*geeft Graveland een sensuele massage met knoflookpasta*

trusten meid!
  Overall beste user 2022 maandag 5 januari 2004 @ 23:48:50 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_15997528
Ik ben maar wat blij dat Goths niet vredelievend zijn hoor, het is een goed excuus om zo'n figuur eens hard te meppen met de good old basketballbat.

Als ze vredelievend zouden zijn, zo zoiets al gauw zinloos geweld heten. Nu heet het preemptive striken. Op de zwartgeverfde haartjes van zo'n witgeschminkte vogelverschrikker valt het imho prima op los te slaan.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 5 januari 2004 @ 23:50:39 #101
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_15997568
Gothics.
[......]
  maandag 5 januari 2004 @ 23:52:32 #102
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_15997621
quote:

Dat je je uberhaupt druk kan maken om van die gothic megoluh vind ik al knap. Dat dan blijkt dat het is omdat je niet bij het clubje wil (lees: mag) horen.... HILARISCH!!!

Meissie... zoek een leven

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 5 januari 2004 @ 23:55:28 #103
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15997707
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:25 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Beste truie ubergoff, kunt u mij vertellen waar ik hoor?

In het hokje:

Metalen-meisje-zonder-paarse-strijkplank-overtrek

Een zeer eerbare zaak!

maandag 5 januari 2004 @ 23:56:06 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15997723
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:52 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dat je je uberhaupt druk kan maken om van die gothic megoluh vind ik al knap. Dat dan blijkt dat het is omdat je niet bij het clubje wil (lees: mag) horen.... HILARISCH!!!

Meissie... zoek een leven

Leven is niet Trui Uber Goff verantwoord
pi_15998027
Jongeren in hun cultuurtje hebben nu eenmaal een outgroup nodig om zichzelf beter te voelen. Dat geldt vooral voor de meest onzekeren, die zich zo stoer mogelijk menen te moeten gedragen. Dit natuurlijk vooral in het weekend, want 99% van elk publiek in elke scene is sowieso een weekend-warrior. Die andere procent zijn de mafkezen die denken dat ze de verpersoonlijking van een muziek-stroming zijn.
Het strict naar 1 genre muziek luisteren schijnt trouwens sterk samen te hangen (correleren, niet causaal lijkt me), met het hebben van serieuze (sociale, psychische) problemen.

Als je maar van één smal genre muziek houdt, dan hou je niet van muziek, maar dan ben je sowieso op zoek naar iets anders lijkt me. Identiteit, groepsverbondenheid etc. (wellicht een leuke stelling om een nieuw topic mee te openen?)

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_15998029
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

In het hokje:

Metalen-meisje-zonder-paarse-strijkplank-overtrek

Een zeer eerbare zaak!

Zo metaal ben ik niet.. maar goed, wat jij wilt, jij bent hier de ubergoff-zonder-paarse-strijkplank-overtrek
pi_15998370
quote:
Op maandag 5 januari 2004 10:18 schreef ToT het volgende:
Je hebt goths die WEL vredelievend zijn....dat zijn meestal mensen die zelf heel veel shit hebben meegemaakt.
Maar daarnaast heb je ook echte die-hard goths die de gothic scene puur willen houden en alles keihard aanvallen en afzeiken wat niet "puur" is. Zodra er ook maar IETS niet gothic is aan iets of iemand en het heeft toch de lef zich gothic te noemen, zal het enorm aangevallen worden door die mensen. Dit soort mensen zit in elke stroming van de gothic scene; electrogoth, cybergoth, gothic metal enz.
...
Pff dit is echt onzin. Ik ga zo af en toe wel eens naar een electro/cybergothic/whatever danspartijtje en ik ben nu niet bepaald iemand die goth is. (Ok, ik noem mezelf dan ook niet een goth maar dat is een ander verhaal. .) Ik ga daar gewoon naar toe om lekker op die muziek te kunnen dansen. Ik heb dan ook nog niet meegemaakt dat er 'echte goths' waren die me keihard hebben aangevallen of me keihard gingen afzeiken.

Ik vind juist de sfeer meestal wel prettig op zulke dansavonden. De meeste mensen dansen gewoon lekker en genieten van de muziek en van elkaar. Niks mis mee dus.

dinsdag 6 januari 2004 @ 00:25:00 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15998423
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:07 schreef Kiff het volgende:
Het strict naar 1 genre muziek luisteren schijnt trouwens sterk samen te hangen (correleren, niet causaal lijkt me), met het hebben van serieuze (sociale, psychische) problemen.

Als je maar van één smal genre muziek houdt, dan hou je niet van muziek, maar dan ben je sowieso op zoek naar iets anders lijkt me. Identiteit, groepsverbondenheid etc. (wellicht een leuke stelling om een nieuw topic mee te openen?)

Ja, apart onderzoek was dat.

Ik zat ineens te denken aan al die volwassenen die uitsluitend naar klassieke muziek luisteren. Dat zijn toch inderdaad wel een stelletje geestelijk kanslozen bij elkaar

dinsdag 6 januari 2004 @ 00:26:19 #109
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15998452
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Zo metaal ben ik niet.. maar goed, wat jij wilt, jij bent hier de ubergoff-zonder-paarse-strijkplank-overtrek

Metaal met lichtelijke eigenzinnige kantjes is een geode aanvulling, me dunkt
pi_15998468
-edit-
topic niet goed gelezen

Maar toch grappig

[Dit bericht is gewijzigd door Donnie.Darko op 06-01-2004 00:41]

pi_16001882
Heb je gelijk in; toen ik die post plaatste, dacht ik er al meteen aan dat het niet helemaal opgaat voor cybergoths en dergelijke. Maar de meeste cybergoths (echte dus) houden ook niet van verloedering van hun scene. Daarbij is het meer online dat je er mee geconfronteerd wordt. In het algemeen vindt men (de "doorsnee" gothics....mensen die van gothic metal houden en in die mooie jurken e.d. rondlopen) het ook absoluut niet prettig om wannabe's (laat ik het maar even zo noemen) op een concert te zien, maar daar wordt dan niets van gezegd. Online vindt men het prettiger om zich er over uit te laten. Ik weet wel dat ik vaak zat hoor (en het trouwens zelf ook vind) dat men het echt zwaar irritant vindt om van BrEeZaH-sLeTjUhZ op een concert te hebben waar ze zelf helemaal van uit hun dak gaan. Maar ze zijn dan wel zo respectvol om het niet straight in the face bij die mensen te zeggen; ze willen gewoon geen gezeik.

Anyway, ik zie dat er wéér een link gelegd wordt tussen gothic en wicca. Die is er echt niet. Als er een grondlegger van gothic zou zijn die wicca op het oog had daarmee, zou ik het graag willen weten.

Het is inderdaad wel waar dat veel goths wiccan zijn en en veel wiccans gothic, en dat ze vaak wel de zelfde levensstijl en overtuigingen hebben, maar ik denk dat het erg overtrokken is om er absoluut een connectie tussen te leggen. (Met name óók als je naar cybergoth enzo kijkt....ik zie het niet echt zitten dat iemand met een latex gothic jurkje een Book Of Shadows heeft enzo.)

En wat de wet betreft van dat alls wat je uitzendt je in drievoud terug zult krijgen is inderdaad echt niet een stelling van goths. Dat is echt wicca. De regel gaat inderdaad wel heel vaak op, maar lang niet altijd. Ik ben er wel mee eens dat als je fatsoenlijk behandeld wil worden, dat je anderen ook fatsoenlijk moet behandelen, maar daar houdt 't wel zo'n beetje mee op.

[Dit bericht is gewijzigd door ToT op 06-01-2004 09:01]

pi_16002029
wrom worden mensen die zogenaamd "anders"zijn altijd en eeuwig maar in een hoekje gedrukt!?
pi_16002165
quote:

Dus gewoon bij alle forums ...In iedergeval alle forums die ik bezocht heb... je moet ook niet met busted op een punkforum aankomen , of met tiesto op een hardcore forum...
"Be realistic demand the impossible"
pi_16002629
quote:
Op maandag 5 januari 2004 19:47 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

Ik weet niet of dit al vermeld is, maar waar jij het over hebt, is Wicca. Dat is een geloof, Goth is een levensstijl
pi_16002644
LOL Good point!

Toen Within Temptation net doorbrak, was een kameraad van me een keer voor de gein naar TMF chat gegaan. Daar was ineens een chatbox "Gothic". Die lui die daar zaten vonden zichzelf ultra gothic, omdat ze Ice Queen "wel een leuk liedje" vonden en de clip vonden ze helemaal fantastisch! (Mag ik even een teiltje? Mieke is een heel toffe meid, maar de clip was alles behalve gothic) Ze vonden het overigens een "heel gaaf debuutnummer" van Within Temptation en ze hoopten dat ze weer een nieuwe single zouden maken en misschien hopelijk ooit wel een heel album. Right....

Anyway, ze vonden zichzelf dus extreem gothic, maar zodra die kameraad begon over Tristania, of The Sins Of Thy Beloved, of Therion, of Theatre Of Tragedy, stonden ze met hun bek vol tanden!

pi_16002664
quote:
Op maandag 5 januari 2004 19:50 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik wist het!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 10:13:36 #117
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16003122
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 09:43 schreef ToT het volgende:
Anyway, ze vonden zichzelf dus extreem gothic, maar zodra die kameraad begon over Tristania, of The Sins Of Thy Beloved, of Therion, of Theatre Of Tragedy, stonden ze met hun bek vol tanden!
Zit je op het DGF, komen er van die pandabeertjes aan met die goff-mettulzooi...

Vraag je ze of ze The Cure, Sisters of Mercy, Bauhaus, Deine Lakaien, Clan of Xymox, Qntal, Der Blutharsch, Death in June, VNV Nation, Front 242, Velvet Acid Christ, L'Ame Immortelle, Von Thronstahl, Skinny Puppy, Das Ich, Boyd Rice, Lacrimosa, In The Nursery, Camerate Mediolanense, Covenant, Die Verbannten Kinder Eva's kennen...staan ze met hun bek vol tanden!

*het weer eens niet laten kon*

pi_16003453
Hmmmz...ik ken er 2/3e van!
pi_16003974
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

*knip*

Skinny Puppy

Zij ook al Echt, ik ben al talloze namen tegengekomen van bands waarvan ik niet wist dat ze gothic genoemd zouden kunnen worden... Al moet ik zeggen dat het bij Skinny Puppy bij de naam blijft, de muziek ken ik niet Maar van Sentenced heb ik Down op cd... maar dat is toch metal..?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:08:33 #120
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16004367
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:53 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Zij ook al Echt, ik ben al talloze namen tegengekomen van bands waarvan ik niet wist dat ze gothic genoemd zouden kunnen worden... Al moet ik zeggen dat het bij Skinny Puppy bij de naam blijft, de muziek ken ik niet Maar van Sentenced heb ik Down op cd... maar dat is toch metal..?

Jep, zij ook al

Sentenced is metaal ja.

pi_16004946
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 10:13 schreef Elegy het volgende:
Covenant
Is DAT goth??!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:34:57 #122
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_16005091
kolere dat valt nog niet mee al die gohtic regeltjes ze moge der wel een aparte opleiding voor beginne maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:45:36 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16005399
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:30 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Is DAT goth??!

EBM.

En dus toegestaan

pi_16005446
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

EBM.

En dus toegestaan

*gooit ale opgenoemnde bands van HD*
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:55:11 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16005655
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:47 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

*gooit ale opgenoemnde bands van HD*

Als je nou de cd's weg zou gooien zou ik je serieus nemen
pi_16005752
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als je nou de cd's weg zou gooien zou ik je serieus nemen

*gooit fields of the neph. cd weg*
ZO!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:07:31 #127
9613 Seborik
I, Voyager
pi_16006014
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:58 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

*gooit fields of the neph. cd weg*
ZO!

Dat is nu net het enige wat je hoeft te bewaren.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:14:43 #128
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16006191
Ontopic;

Het is soms misschien moeilijk voor te stellen, maar misschien heeft het ermee te maken dat Goff's ook mensen zijn. Er zijn er vast hele leuke, maar vast ook een hoop eikels

Net zoals die fabeltjes dat alle metalheads enorm ruimdenkend zijn, of juist dat het allemaal lompe boeren zijn en homo's altijd modebewust en aardig.

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:16:15 #129
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16006221
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 09:43 schreef ToT het volgende:

En terecht, het ging toch niet over goffmetal?

*stookt*

[KNE]-Mod
pi_16006285
heb alleen de TS gelezen en reageer daar dan ook op bij deze:

het wordt tijd om eens respect te hebben voor elkander in deze wereld.

laat een ander in zijn of haar waarde, ga niet lopen zeiken of iets dergelijks op anderen enz enz enz

wat boeit jou dat wat goths onderling hebben. D8 je dat in de gabberscene iedereeen wel lief en aardig doet met al die stomme pillen coke en speed en dergelijke????

sorry maar kijk eerst eens goed om je heen voor je een levenstijl naar beneden trapt TS

Jah ook ik ben goth en draag altijd zwart en dergelijke en als ik uitga naar een gothic party draag ik ook make-up dus ja whatever je mening ook zal zijn respecteer elkanders levenstijl

[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 06-01-2004 12:40]

dinsdag 6 januari 2004 @ 12:24:01 #131
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16006391
echt het ook gewoon totaal niet lezen is ook best knap
[KNE]-Mod
pi_16006585
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:48 schreef Ulx het volgende:
Ik ben maar wat blij dat Goths niet vredelievend zijn hoor, het is een goed excuus om zo'n figuur eens hard te meppen met de good old basketballbat.

Als ze vredelievend zouden zijn, zo zoiets al gauw zinloos geweld heten. Nu heet het preemptive striken. Op de zwartgeverfde haartjes van zo'n witgeschminkte vogelverschrikker valt het imho prima op los te slaan.

Raggen tot je gelijk hebt
Maar persoonlijk heb ik een grotere pest aan die wicca beweging. Wat een bende sneue stakkers is dat.

Disclaimer:
Maar zodra er ook maar eentje daadwerkelijk iets "tovert" herzie ik graag mijn mening.

Let's play some tetris, motherfucker.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:32:59 #133
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16006599
elfjes *ril*

maar dat is meer powermetalachtig

en daar gingen we offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 06-01-2004 12:38]

[KNE]-Mod
pi_16006619
Hoezo? Het is een geloof, geen modetrend. Waarom val je een geloof aan?

Ik ben geen wiccan. Ik zou nooit kunnen geloven in wat zij geloven, maar ik heb absoluut wel respect voor ze!

[Dit bericht is gewijzigd door ToT op 06-01-2004 12:38]

dinsdag 6 januari 2004 @ 12:35:36 #135
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16006660
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:33 schreef ToT het volgende:
Hoezo? Het is een geloof, geen modetrend.
daarom zegt elk zwartgekleed meisje ineens dat ze aan wicca doet?
Daarbij zijn aarde, vuur, water dingen (is dat wel wicca ) gewoon zo goed als bewijsbaar onwaar, iets dat je bijvoorbeeld niet van het christelijke geloof kunt zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 06-01-2004 12:41]

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:37:10 #136
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16006696
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:24 schreef ThE_ED het volgende:
echt het ook gewoon totaal niet lezen is ook best knap
Edje!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:39:23 #137
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16006752
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Edje!

Elegy!

Ik kom het niet-goff percentage nog ff verhogen Hoewel ik moet toegeven dat ik het soms eng vind hoe gothic ik nog ben vergeleken bij sommige ander mensen

[KNE]-Mod
pi_16007029
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jep, zij ook al

Sentenced is metaal ja.

Oh. Waarom werd het in een eerder gothic topic ook bij de gothic bands genoemd dan...? Ingewikkeld, dit *besluit NOOIT gothic te worden* Oh wacht, zoiets word je niet, zoiets ben je van nature zeker, excuus

Doet me een beetje denken aan de Fransen die altijd precies weten of een woord mannelijk of vrouwelijk is. Eng gewoon eigenlijk. 'Maar een tafel is vrouwelijk, dat zie je toch!'

[Dit bericht is gewijzigd door Black_Tulip op 06-01-2004 13:00]

pi_16007194
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:35 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

daarom zegt elk zwartgekleed meisje ineens dat ze aan wicca doet?

*kuch* Alle stereotypes zijn verkeerd

Ik loop zeer vaak in zwart en ik hang geen religie aan En ik ben voor zover ik weet geen goth, hoewel ik er enigszins op lijk

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:04:02 #140
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_16007323
Ik zou hier dolgraag willen reageren, maar dan wordt het een rasechte reltopic. Nee, ik laat de kinders maar spelen.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:04:58 #141
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16007346
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:39 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Elegy!

Ik kom het niet-goff percentage nog ff verhogen Hoewel ik moet toegeven dat ik het soms eng vind hoe gothic ik nog ben vergeleken bij sommige ander mensen

Pas maar op, straks wordt je nog Uber Trui Goff
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:07:44 #142
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16007414
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:51 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Oh. Waarom werd het in een eerder gothic topic ook bij de gothic bands genoemd dan...? Ingewikkeld, dit *besluit NOOIT gothic te worden* Oh wacht, zoiets word je niet, zoiets ben je van nature zeker, excuus

Doet me een beetje denken aan de Fransen die altijd precies weten of een woord mannelijk of vrouwelijk is. Eng gewoon eigenlijk. 'Maar een tafel is vrouwelijk, dat zie je toch!'

Ik heb nooit gezegd dat Sentenced goff is. Sentenced is gewoon een metalsoort, symfonische powerdeathtrash ofzo

De Duitsers hebben ook mannelijke en vrouwelijk woorden hoor, da's niet iets exclusief voor de Fransen. Wel meer talen hebben geslachten in woorden. Alleen wij Nederlanders hebben dat nauwelijks.

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:09:06 #143
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16007451
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:58 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

*kuch* Alle stereotypes zijn verkeerd

was maar een figure of speech heh
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:09:56 #144
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16007465
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:04 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik zou hier dolgraag willen reageren, maar dan wordt het een rasechte reltopic. Nee, ik laat de kinders maar spelen.
Ja, zo komen we natuurlijk nergens he

Kom op, reageer dan eens als je durft! Met al je volwassenheid.

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:10:40 #145
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16007485
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:04 schreef The_NiteAngyl het volgende:
oe! de elite spreekt hier
[KNE]-Mod
pi_16007507
Mja ik vind het soms ook wat ver gaan van wat wel echt en wat niet echt gothic zou zijn. Het gaat mij meer om het gevoel en de sfeer die in de muziek zit.

Natuurlijk zijn er genoeg goths die wel aan het stereotype voldoen (zwarte kleding, witte schmink met zwarte make-up er overheen, depressief, automutilatie, wicca enz.) maar zoals al vele malen in dit topic is gezegd, kloppen stereotypes lang niet altijd.

Ik ben het eens met Cyberbull; niet zeuren en gewoon elkaar respecteren. In gothic kringen heeft men heel veel respect voor elkaar en voor underdogs of society, alleen respect tegenover de "Top 40 massa" is ver te zoeken. Vaak omdat ze rottig behandeld zijn door mensen in die kringen of omdat ze diverse mega opervlakkige mensen kennen in die kringen.....maar ja.....dan ben je ook aan het generaliseren; alsof IEDEREEN die naar Top 40 muziek luistert meteen zo in elkaar zit.

Beschouw en behandel iedereen als een individu op zich; niet meteen als een lid van de "groep" waar hij / zij bij hoort. Dat iemand een stroming volgt, betekent niet dat je daardoor meteen conclusies over zijn karakter kunt maken.

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:15:27 #147
67587 The_NiteAngyl
pi_16007617
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja, zo komen we natuurlijk nergens he

Kom op, reageer dan eens als je durft! Met al je volwassenheid.

Volwassenheid? Dan zit ik in het verkeerde topic.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:16:59 #148
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16007642
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:15 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[..]

Volwassenheid? Dan zit ik in het verkeerde topic.

Geef dan eens een link naar iets volwassens, en dan bedoel ik niet je CU2 pagina.

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:18:28 #149
67587 The_NiteAngyl
pi_16007681
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:16 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Geef dan eens een link naar iets volwassens, en dan bedoel ik niet je CU2 pagina.

Zoiets? -edit: lees de faq.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-01-2004 13:23]

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:19:47 #150
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_16007721
Kan dit topic niet verplaatst worden naar R&P? Daar zitten ze vast te wachten op deze bagger...of misschien ook niet
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:21:21 #151
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16007762
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:18 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[..]

Zoiets? -edit: lees de faq.-

nu wil ik die link eigenlijk wel weten

/offtopic

ED!

/offtopic

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:23:04 #152
67587 The_NiteAngyl
pi_16007804
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:21 schreef Graveland het volgende:

[..]

/offtopic

ED!

/offtopic

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:23:40 #153
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16007824
Ontopic kan ik zeggen dat afgaande op de reacties in velerlei topics Goff's vervelende eikels zijn, die houden van bashen en lekker stoken in gesprekken die overlopen van de miscommunicatie.
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:24:33 #154
67587 The_NiteAngyl
pi_16007845
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:23 schreef ThE_ED het volgende:
Ontopic kan ik zeggen dat afgaande op de reacties in velerlei topics Goff's vervelende eikels zijn, die houden van bashen en lekker stoken in gesprekken die overlopen van de miscommunicatie.

Juist gesproken!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:24:38 #155
76799 fnoft
MusicHasTheRightToChildren
pi_16007847
Goth's zijn mensen, & mensen zijn uniek.
Het stomste wat je kunt doen is wel jezèlf in een hokje willen plaatsen...
Music Has The Right To Fnoft...
pi_16007903
quote:
sorry maar dan heb je mijn reactie opo pagina 6 niet gezien zeker
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:28:29 #157
67587 The_NiteAngyl
pi_16007932
Oftewel:
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:19 schreef cyberbull het volgende:
heb alleen de TS gelezen en reageer daar dan ook op bij deze:

het wordt tijd om eens respect te hebben voor elkander in deze wereld.

laat een ander in zijn of haar waarde, ga niet lopen zeiken of iets dergelijks op anderen enz enz enz

wat boeit jou dat wat goths onderling hebben. D8 je dat in de gabberscene iedereeen wel lief en aardig doet met al die stomme pillen coke en speed en dergelijke????

sorry maar kijk eerst eens goed om je heen voor je een levenstijl naar beneden trapt TS

Jah ook ik ben goth en draag altijd zwart en dergelijke en als ik uitga naar een gothic party draag ik ook make-up dus ja whatever je mening ook zal zijn respecteer elkanders levenstijl

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:33:05 #158
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16008021
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:27 schreef cyberbull het volgende:

[..]

sorry maar dan heb je mijn reactie opo pagina 6 niet gezien zeker

sorry maar dan snap je mijn humor gewoon niet

en ik had je reactie wel gelezen, volgens mij bleek daaruit dat je niet echt reageerde op TS. Deze schreef namelijk dat goff's niet zo vredelievend zijn als ze lijken/zeggen te zijn. (Is dat wel zo, denkikdan, maar ok)

En dan ga jij vervolgens een betoog houden dat we elkaar moeten respecteren etc. etc. maar daar ging het dus niet eens over ...

Of, ach, wtf ook.

[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 06-01-2004 13:40]

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:35:43 #159
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16008085
quote:
Koel! Er is een nieuw stereotyp ontstaan! De Elegy-Goff!

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:36:33 #160
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16008105
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:21 schreef Graveland het volgende:

[..]

/offtopic

ED!

/offtopic

Ik denk dat ik wel een vermoeden heb wat die link was
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:37:00 #161
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16008117
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

Koel! Er is een nieuw stereotyp ontstaan! De Elegy-Goff!

koel, ik weet wel wat leden voor die stroming
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:37:05 #162
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16008118
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

jamaar ik niet
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:37:43 #163
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16008127
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

koel, ik weet wel wat leden voor die stroming

Nog meer hokjes!

Driewerf joechei!

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:38:35 #164
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16008147
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

neu, porno.pagina.nl lijkt me niet echt volwassen
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:40:58 #165
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16008202
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:38 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

neu, porno.pagina.nl lijkt me niet echt volwassen

? Lijkt mij anders best wel voor en door volwassenen hoor

Ik zat te denken aan "Goffische sletten punt kom", maar dan in 't engels

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:42:41 #166
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16008244
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

? Lijkt mij anders best wel voor en door volwassenen hoor

Ik zat te denken aan "Goffische sletten punt kom", maar dan in 't engels

ik heb altijd dat ik zomaar wat post en dat het dan een echt bestaande site blijkt te zijn die volgens de policy niet mag...
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:44:24 #167
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16008285
quote:

Oh guttegut.. een hatelijke site? Ja dat kunnen alleen maar gothics geweest zijn die dat durven te openen!

Je brengt het hier wel leuk, alle goth's zijn vervelende wezens en ondertussen wel zeiken dat men moet nadenken voor je een oordeel hebt. Hallooooo wake up! Wat precies ben jij hier nu zelf aan het doen?

Jij bent zelf nooit afgezeken, ik geloof er niks van! Volgens mij kun jij het niet verkroppen dat je voor wannabe bent uitgemaakt op een forum, of iets in die richting! Of heb je zelf een vraag gesteld als.. hoe wordt ik gothic, after forever is een toffe gothic band etc.

Natuurlijk zijn er ook goth's die niet zo aardig zijn, maar heey het zijn ook maar mensen, er zijn wel meer mensen niet aardig!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:47:22 #168
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16008349
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:44 schreef BlackOrchid het volgende:

Jij bent zelf nooit afgezeken, ik geloof er niks van! Volgens mij kun jij het niet verkroppen dat je voor wannabe bent uitgemaakt op een forum, of iets in die richting! Of heb je zelf een vraag gesteld als.. hoe wordt ik gothic, after forever is een toffe gothic band etc.

Natuurlijk zijn er ook goth's die niet zo aardig zijn, maar heey het zijn ook maar mensen, er zijn wel meer mensen niet aardig!

DGF, anyone?

Mayo!

dinsdag 6 januari 2004 @ 13:48:36 #169
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16008366
Vroeger, toen mensen zich eerst nog inlazen ipv gelijk vragen te stellen...

*wegdroomt*

Volgens mij kan ik erg slecht tegen mensen in general

[KNE]-Mod
pi_16008404
(Is het trouwens niet je gal SPUIEN in plaats van SPUITEN? )
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:51:10 #171
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16008420
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

DGF, anyone?

Mayo!

Haay

Kijk, dit soort berichten bedoel ik nou..

beste goth's,
ik ben erg geinteresseerd in gothic, maar nu wil ik natuurlijk wel graag weten wat nou precies is en inhoud. Ook zou ik daarbij willen weten, klinkt misschien raar, wat een gemiddelde gothic persoon nou doet op een dag.
alvast bedankt,

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:51:53 #172
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16008438
Het schijnt idd dat Gothics overdag niet eten..
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:52:31 #173
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16008454
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:51 schreef ThE_ED het volgende:
Het schijnt idd dat Gothics overdag niet eten..
Maar, maar, maar.. ze liggen toch overdag in hun doodskist of verwar ik nu dingen?
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:53:18 #174
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16008476
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:52 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Maar, maar, maar.. ze liggen toch overdag in hun doodskist of verwar ik nu dingen?

Ze komen idd pas 's nachts tot leven.
En hun haar zit altijd belachelijk omdat ze niet in de spiegel kunnen kijken...
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:02:07 #175
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16008702
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:52 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Doodskisten zijn zoooo passééé

Echte Trui Ubers hebben spijkerbedden. Ook handig voor zelfmutilatie enzo

Zelf slaap ik trouwens op een binnenveringmatras, da's pas echte zelfkwelling!

pi_16009020
Elegy, wat ben jij toch een vervelende goth. Zo onvredelievend en zo.
Bah. .
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:14:36 #177
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16009050
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:13 schreef Tristessa het volgende:
Bah. .
elite heet dat
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:17:25 #178
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16009118
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:14 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

elite heet dat

In a league of his own
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:23:29 #179
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16009308
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:13 schreef Tristessa het volgende:
Bah. .
Onvredelievend, vervelend en onaardig zijn is inherent aan Elitair en Neo-Avantgardistisch Zijn.

Tja, het is eenzaam aan de top. Maar het uitzicht is schitterend

dinsdag 6 januari 2004 @ 14:30:43 #180
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16009529
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:23 schreef Elegy het volgende:

Tja, het is eenzaam aan de top.

Het lijkt wel het nieuwe intro uit mijn fotoboek
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:35:38 #181
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16009658
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:30 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het lijkt wel het nieuwe intro uit mijn fotoboek

Als je mijn naam maar vermeldt
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:40:18 #182
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16009796
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als je mijn naam maar vermeldt

ik had het zelf dus al verzonnen heh
en jouw naam staat al bij een openingszin
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:45:47 #183
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16009997
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:40 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ik had het zelf dus al verzonnen heh
en jouw naam staat al bij een openingszin

Da's waar

Maar laten we niet teveel af-onderwerp gaan:

Even in koor:

Ik ben Goff, en ik heb een hekel aan jullie allemaal!!

dinsdag 6 januari 2004 @ 14:49:22 #184
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16010128
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Even in koor:

Ik ben Goff, en ik heb een hekel aan jullie allemaal!!

Fok you, I won't do what you tell me!
(RATM, niet echt goff )
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:58:13 #185
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16010454
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:49 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Fok you, I won't do what you tell me!
(RATM, niet echt goff )

De instelling is wel tres Goff.

Alleen de politieke kant weer niet. Tenminste, niet Neo-Folkerig

[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 06-01-2004 15:03]

pi_16010467
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat Sentenced goff is. Sentenced is gewoon een metalsoort, symfonische powerdeathtrash ofzo

Volgens mij zei ToT dat of zo... ach ja.. *weet het niet meer* *is te lui om te gaan kijken* Het is in ieder geval gewoon goede muziek
quote:
De Duitsers hebben ook mannelijke en vrouwelijk woorden hoor, da's niet iets exclusief voor de Fransen. Wel meer talen hebben geslachten in woorden. Alleen wij Nederlanders hebben dat nauwelijks.
Weet ik, maar omdat ik van die talen het eerst met het Frans geconfronteerd werd, is dat me altijd bijgebleven als het voorbeeld Dat voorbeeld van die tafel was letterlijk hoe onze lerares het uitlegde

Oh en Ed en Elegy... Vat het niet verkeerd op, maar jullie zijn hilarisch, ga zo door

[Dit bericht is gewijzigd door Black_Tulip op 06-01-2004 15:04]

pi_16010759
Ik snap het niet. In Amsterdam hebben we ook last van al die Kutgothics
We willen ons zwartmaken, als ze over ons praten

Ohja.. ik en al m'n stoere true vrienden zijn te bewonderen in de Pappa Rootsj klip Last Resort. Lekker stoer in de kamera kijken en over zelfmoord lullen enzo

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:07:43 #188
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16010761
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:58 schreef Black_Tulip het volgende:

Oh en Ed en Elegy... Vat het niet verkeerd op, maar jullie zijn hilarisch, ga zo door

We know we rule

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:07:48 #189
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16010763
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:58 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Volgens mij zei ToT dat of zo... ach ja.. *weet het niet meer* *is te lui om te gaan kijken* Het is in ieder geval gewoon goede muziek

Ik ken alleen het nummer "Noose" van ze. Maar dat klinkt wel okee, al is het niet echt mijn muziek (meer)
quote:
Weet ik, maar omdat ik van die talen het eerst met het Frans geconfronteerd werd, is dat me altijd bijgebleven als het voorbeeld Dat voorbeeld van die tafel was letterlijk hoe onze lerares het uitlegde
Ik onthoud het meestal zo: Als je er in kan, is het vrouwelijk, als het hard is, dan is het mannelijk. Bij twijfel, of als beide opties kunnen, onzijdig. Of vragen
quote:
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:09:47 #190
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16010835
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik onthoud het meestal zo: Als je er in kan, is het vrouwelijk, als het hard is, dan is het mannelijk. Bij twijfel, of als beide opties kunnen, onzijdig. Of vragen

Bij twijfel wil ik het meestal niet eens weten
[KNE]-Mod
pi_16010876
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

DGF, anyone?

Mayo!

ehm... was dat DGF eigenlijk?

ik scoor hier echt ernstige minpunten mee geloof ik

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:11:18 #192
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16010886
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:07 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik snap het niet. In Amsterdam hebben we ook last van al die Kutgothics
We willen ons zwartmaken, als ze over ons praten

Ohja.. ik en al m'n stoere true vrienden zijn te bewonderen in de Pappa Rootsj klip Last Resort. Lekker stoer in de kamera kijken en over zelfmoord lullen enzo

Als je maar niet vergeet dat Evanescence de grondleggers zijn van Goff!
Die zijn echt vet cool true!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:13:49 #193
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16010957
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ehm... was dat DGF eigenlijk?

ik scoor hier echt ernstige minpunten mee geloof ik

Het Dutch Gothic Forum

Niet geschikt voor newbies die niet tegen kritiek kunnen

Wel geschikt voor mensen (newbie of niet) die een discussie niet uit de weg gaan.

Ook wel geschikt als je toch niets anders te doen hebt. Maar zo druk is het daar niet.
Veel organisatoren en dj's komen daar wel eens voorbij.

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:14:19 #194
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16010978
Sharon den Adel
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:14:51 #195
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16010998
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wel geschikt voor mensen (newbie of niet) die een discussie niet uit de weg gaan.

*gaat zich reggen*
[KNE]-Mod
pi_16011008
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het Dutch Gothic Forum

Niet geschikt voor newbies die niet tegen kritiek kunnen

Ook wel geschikt als je toch niets anders te doen hebt. Maar zo druk is het daar niet.
Veel organisatoren en dj's komen daar wel eens voorbij.

ah okay...
is dit geen item voor het grote "everything you always wanted to know about gothic but were afraid to ask..."-topic?
pi_16011009
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als je maar niet vergeet dat Evanescence de grondleggers zijn van Goff!
Die zijn echt vet cool true!

Owh... ik d8 altijd dat het Wiffin Tempteesjon was
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:21:13 #198
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011193
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:14 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

*gaat zich reggen*

*alvast bluswater klaarzet*

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:22:05 #199
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011216
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ah okay...
is dit geen item voor het grote "everything you always wanted to know about gothic but were afraid to ask Elegy..."-topic?

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:24:22 #200
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011267
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:15 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Owh... ik d8 altijd dat het Wiffin Tempteesjon was

Nee joh, iedereen weet dat die fake zijn, en gewoon door de platenlabels zijn samengesteld

Slipknot is tha bomb weetje!

pi_16011353
Hmmz....ik dacht dat Bahaus de eerste band was met een gothic sound & look. (Jaren '80)
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:30:48 #202
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011462
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:27 schreef ToT het volgende:
Hmmz....ik dacht dat Bahaus de eerste band was met een gothic sound & look. (Jaren '80)
Bauhaus

Die hebben gewoon de ideeen van Korn gejat

the irony of it all

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:33:06 #203
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16011517
"All these new bands, they're just ripping off Judas Priest" (Otto Mann - the Simpsons)

:

soft cell

[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 06-01-2004 15:38]

[KNE]-Mod
pi_16011578
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:33 schreef ThE_ED het volgende:
"All these new bands, they're just ripping off Judas Priest" (Otto Mann - the Simpsons)

:

[afbeelding]soft cell

Prototype stoere man: marc almond

* Ceased2Be heeft hem de hand mogen schudden

pi_16011703
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nee joh, iedereen weet dat die fake zijn, en gewoon door de platenlabels zijn samengesteld

Slipknot is tha bomb weetje!

Snotpilk is voor wannabe's ...
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:45:00 #206
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011851
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:40 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Snotpilk is voor wannabe's ...

Weet je wat pas echt die hard Uber Trui down-to-tha-core tha bomb Goff is?

Cradle of Filth!

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:46:59 #207
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16011901
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Cradle of Filth!

pi_16011932
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Cradle of Filth!

Ik ben nog met bloed ondergespuugd door die zanger op dynamo 97...

* Ceased2Be denkt met weemoed terug aan de tijd dat ie nog een stoere metalhead was...

dinsdag 6 januari 2004 @ 15:48:52 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011961
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben nog met bloed ondergespuugd door die zanger op dynamo 97...

* Ceased2Be denkt met weemoed terug aan de tijd dat ie nog een stoere metalhead was...

Wow! Vet heftig man!

Jullie hadden bijna lichamelijk contact! Rezpect!

pi_16012017
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wow! Vet heftig man!

Jullie hadden bijna lichamelijk contact! Rezpect!

Ik heb me sindsdien ook niet meer gewassen...
pi_16012111
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb me sindsdien ook niet meer gewassen...

Nou heb je aids
pi_16012257
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nou heb je aids

Nah, dat kan toch niet van nepbloed?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:58:27 #213
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16012284
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nah, dat kan toch niet van nepbloed?

Wie zegt dat het nepbloed was...
pi_16012362
kun je nagaan hoe sneu Cradle Of Filth is, als je die designs van die t-shirts ook ziet. Ik snap niet dat mensen dat ECHT mooi kunnen vinden. (het design)

Verder blijf ik bij mij mening dat gothics NIET vredelievend zijn, ze hebben altijd een grote bek en ook vind ik het erg dom/sneu dat ze op het kerkhof rond gaan hangen (doen ze hier tenminste)

dinsdag 6 januari 2004 @ 16:04:44 #215
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16012419
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:01 schreef xRemco.Bx het volgende:
kun je nagaan hoe sneu Cradle Of Filth is, als je die designs van die t-shirts ook ziet. Ik snap niet dat mensen dat ECHT mooi kunnen vinden. (het design)
Jij snap er echt niets van heh.
Het gaat om de teksten achterop!

"Jesus is a cunt" enzo

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:12:29 #216
69315 raistlin6
pi_16012614
jammer dat TS niet meer reageert
pi_16012695
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:01 schreef xRemco.Bx het volgende:

Verder blijf ik bij mij mening dat gothics NIET vredelievend zijn, ze hebben altijd een grote bek en ook vind ik het erg dom/sneu dat ze op het kerkhof rond gaan hangen (doen ze hier tenminste)

Gek genoeg staan er bij ons een zooi van die kampsjaken te johnnen met allerlei house-muziek bij het kerkhof en dat zijn toch echt geen gothics
pi_16012713
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:04 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Jij snap er echt niets van heh.
Het gaat om de teksten achterop!

"Jesus is a cunt" enzo

Ik ga toch ook niet lopen met shirts als: Ik haat Gothics, ik haat Satan

En dan staan er ook nog van die halfnaakte wijven erop die 'jezus' nadoen aan het kruis onder het bloed.

Er moeten nu geen misverstanden komen: IK BEN NIET GELOVIG, maar ik vind het echt toch heel erg overdreven allemaal. Mijn mening

dinsdag 6 januari 2004 @ 16:18:22 #219
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16012748
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:12 schreef raistlin6 het volgende:
jammer dat TS niet meer reageert
Dat gebeurt wel vaker in goff topics
pi_16012794
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:16 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
pi_16012800
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gek genoeg staan er bij ons een zooi van die kampsjaken te johnnen met allerlei house-muziek bij het kerkhof en dat zijn toch echt geen gothics

Ik heb het over OP het kerkhof.
pi_16012828
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?

omdat ik nog een beetje respect heb
pi_16012842
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:21 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

Ik heb het over OP het kerkhof.

Daar staat dan verder niemand, zoveel fatsoen hebben ze bij ons dan nog wel

Beetje disrespectful om op een kerkhof rond te gaan dansen 's avonds en dan interessert het me niks dat ik hun muziek leuk vind

dinsdag 6 januari 2004 @ 16:25:43 #224
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16012889
quote:

[..]

Er moeten nu geen misverstanden komen: IK BEN NIET GELOVIG, maar ik vind het echt toch heel erg overdreven allemaal. Mijn mening

Nee, idd, Jezus lijkt me wel een aardige gast eigenlijk
Misschien een beetje raar, maar ok
[KNE]-Mod
pi_16012966
Ik ben ook niet voor het christendom, katholiek, moslim en al die andere. Maar zeker niet voor het satanisme. Want ik vind gewoon als je voor satan bent ben je eigenlijk gewoon precies hetzelfde als een christen. Je vecht nu tegen alle andere godsdiensten, maar als katholiek schop je ook tegen alle andere godsdiensten. En hetzelfde geld voor christen zijn. Dus je bent precies hetzelfde als al die andere als je in Satan of het Satanisme gelooft
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:34:32 #226
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16013060
\m/ Satan's sluts! \m/

Dat is pas true goff

(Stiekum kan ik sommige Sum41 humor wel waarderen)

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:58:39 #227
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16013579
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:30 schreef xRemco.Bx het volgende:
Ik ben ook niet voor het christendom, katholiek, moslim en al die andere. Maar zeker niet voor het satanisme. Want ik vind gewoon als je voor satan bent ben je eigenlijk gewoon precies hetzelfde als een christen. Je vecht nu tegen alle andere godsdiensten, maar als katholiek schop je ook tegen alle andere godsdiensten. En hetzelfde geld voor christen zijn. Dus je bent precies hetzelfde als al die andere als je in Satan of het Satanisme gelooft
Ohhh please STOP!!!

Dusssss we dansen gezellig op het kerkhof, dragen tshirts met kruisen en naakte met bloed onder gesmeerde wijfen terwijl we satan aanbidden?

Echt, ik kom niet meer bij!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:02:42 #228
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16013702
quote:

[..]

En dan staan er ook nog van die halfnaakte wijven erop die 'jezus' nadoen aan het kruis onder het bloed.

Ik ben ook niet gelovig maar ik draag ook niet van dat soort tshirts (draag alleen truien) en volgens mij weet jij het verschil tussen goth's en black metal luitjes niet zo goed.. Verdiep je er eens een beetje in voor je je mond opentrekt en allerlei onzin uitkraamt. Je zet jezelf alleen maar voor lul nu..

(ja sorry hoor maar iemand moest het hem toch zeggen)

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_16013829
ik zal wel verkeerde gothics voor me hebben, trouwens waarom zet ik mezelf voor lul? ik geef gewoon een mening, en dan sta je al voor lul :/

Ik zie gewoon die gothics bij ons uit de buurt er zo bij lopen, misschien zullen dit wel die nepperts zijn, ik weet het niet. Ik weet best wat gothics zijn, maar het topic ging volgens mij uit van die 'nep' gothics

[Dit bericht is gewijzigd door xRemco.Bx op 06-01-2004 17:15]

dinsdag 6 januari 2004 @ 17:17:46 #230
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16014165
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:06 schreef xRemco.Bx het volgende:
ik zal wel verkeerde gothics voor me hebben, trouwens waarom zet ik mezelf voor lul? ik geef gewoon een mening, en dan sta je al voor lul :/

Ik zie gewoon die gothics bij ons uit de buurt er zo bij lopen, misschien zullen dit wel die nepperts zijn, ik weet het niet. Ik weet best wat gothics zijn, maar het topic ging volgens mij uit van die 'nep' gothics

De verkeerde gothics? Nee want wat jij beschrijft zijn helemaal geen goth's dat zijn black metal fans.. Ik durf te wedden dat jij nog nooit in je leven een 'echte elegy' goth hebt gesproken of gezien

Jij zet jezelf voor lul doordat je een mening wilt neerzetten die op niks is gebaseerd. Zoals ik al zei, ga eens eerst meer informatie opzoeken. (of je gaat door met je zogenaamde mening te posten, ik moet er wel om lachen namelijk)

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:19:32 #231
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16014211
*mompelt iets over 'apprentice'*
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:39:48 #232
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16014749
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:19 schreef ThE_ED het volgende:
*mompelt iets over 'apprentice'*
*mompelt iets over fotoboek update*

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 18:18:00 #233
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16015942
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:39 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

*mompelt iets over fotoboek update*

[KNE]-Mod
pi_16017335
Ik had geen zin om alle 47879890 afzeikingen van mij te moeten lezen, maar sommige berichten had ik dan nog wel even doorgenomen

Ik had het misschien verkeerd gebracht.........ik denk dat ik heel wat goth mensen hiermee zwaar heb beledigt.....maar oké.
wat ik wou, of eigelijk op hoopte, waren argumenten voor de stelling "goths zijn WEL aardig". Ik hoopte dat ik een verkeerd beeld had van de mensen die metalgastjes genadeloos uitlachtten. En sommige berichten, zoals dat de metalgastjes de mensen pijn doen door hun muziek te verloederen die veel voor diegene betekent, vond ik eigelijk wel goed gezegd. Ik weet niet meer door wie, maar dat doet er niet toe. Nu ik dit topic gelezen heb, ben ik nu heel wel blijer, dank jullie.
Nu kan ik tenminste weer naar mijn favoriete muziek luisteren zonder me schuldig te voelen.
En als jullie woest op me zijn.....tja....daar valt niets aan te doen vrees ik....Ik zeg altijd de verkeerde dingen. Ik maak me daarom ook echt nergens populair

[Dit bericht is gewijzigd door Cederlina op 06-01-2004 19:36]

dinsdag 6 januari 2004 @ 19:25:52 #235
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16017543
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:17 schreef BlackOrchid het volgende:

Een 'echte Elegy' goth hebt gesproken of gezien

Ik ga merchandise maken
  dinsdag 6 januari 2004 @ 20:18:12 #236
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16018640
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 19:15 schreef Cederlina het volgende:
wat ik wou, of eigelijk op hoopte, waren argumenten voor de stelling "goths zijn WEL aardig".
Waarom? Zoals overal zij er leuke mensen en eikels., geen enkele stroming heeft toch alleen maar gezellige lieve mensen?
quote:
Ik hoopte dat ik een verkeerd beeld had van de mensen die metalgastjes genadeloos uitlachtten. En sommige berichten, zoals dat de metalgastjes de mensen pijn doen door hun muziek te verloederen die veel voor diegene betekent, vond ik eigelijk wel goed gezegd.
Ik denk niet dat Goff's per se metalhead uitlachen (lijkt me irl bij sommige types ook vrij onverstandig ) maar waarschijnlijk wel diegenen die Withi Temptation en Cradle luisteren en viden dat ze goff zijn. Natuurlijk zullen er wel een (groot?) aantal goff's zijn die vide dat metal raar en achterlijk is, maar dat vinden zoveel stromingen van elkaar. Er zij vast ook goff's die andere goff's uitlachen, en metalheads die andere metalheads 'uitlachen'. (Wat ik bedoel; dat gaat toch echt van nerds tot Hells Angels...)

Ik denk dat hypocriet bent als je (mense in het algemeen, niet jij in het bijzonder) in 'jouw' stroming echt alleen de betere types denkt te vinden, hoogstens relatief meer gelijkgestemden.

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 20:48:43 #237
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16019454
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 19:15 schreef Cederlina het volgende:
Ik had geen zin om alle 47879890 afzeikingen van mij te moeten lezen,

Ik had het misschien verkeerd gebracht.........ik denk dat ik heel wat goth mensen hiermee zwaar heb beledigt

Je eigent jezelf iets teveel eer toe.. zoveel berichten staan er niet in dit topic hoor... enne mensen beledigd? Welnee, jij was vermaak voor de meeste mensen hier!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 20:49:17 #238
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16019474
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 19:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ga merchandise maken

1 girly graag met korte mouwen
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 20:54:19 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16019651
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:49 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

1 girly graag met korte mouwen

Als je er nog 10 euro bijbetaalt krijg je een origineel authentiek Elegy pakket bij. Bestaande uit ballpen (zwart, uiteraard), stickerset, muismat en kaasschaaf houder

Binnenkort verkrijgbaar: Elegy action figures! Verzamel ze allemaal!
* Neo Avantgardistische Elegy
* Uniform Elegy
* Cyber Elegy
* Batcave Elegy
* Vakantie Elegy
* Elegy de Overwinnaar (deze komt met extra wapens en pandabeertjes en wannabees)
* Windsurf Elegy

dinsdag 6 januari 2004 @ 21:05:30 #240
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16019978
Ik wil de wijnglazen en de stropdas
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:10:17 #241
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16020123
Is ie al bijna vol? Nee? Nog even dan. En daarna in plaats van een tweede topic verder in het fotoboek van Elegy aub.

pi_16020169
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als je er nog 10 euro bijbetaalt krijg je een origineel authentiek Elegy pakket bij. Bestaande uit ballpen (zwart, uiteraard), stickerset, muismat en kaasschaaf houder

* Uniform Elegy
* Cyber Elegy
* Batcave Elegy
* Vakantie Elegy
* Elegy de Overwinnaar (deze komt met extra wapens en pandabeertjes en wannabees)
* Windsurf Elegy

Wahaha
Ze hebben toch niet net als Ken een vormloze pik? Anders hoef ik er geen.
Anyway, ik moet opeens denken aan een keer, vorig jaar, toen ik nog op school zat. Naast ons was een kappersopleiding, met een paar nogal naieve meisjes. Ik ging toen met een vriendin praaten over hoe ze altijd ritueel geiten slachtte. En toen kwam er nafief kapstertje voorbij met ZULKE ogen
En we zijn niet eens goffjes. Dus er zijn wel degelijk mensen die het geloven.

[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 06-01-2004 21:17]

dinsdag 6 januari 2004 @ 21:35:48 #243
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16020793
Waaaaat?
Je slacht niet eens echt geiten?

damn!

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:48:13 #244
79423 Metal_drums
Metal Militia
pi_16021158
hmm, wat ik meegemaakt heb, is dat in de goudvishal een band kwam, en die gooide verbrande duiven in de zaal, en namen er een hap uit :| tjah dat kan ook he vond het niet zo fris... maar meeste band maken toch normaale muziek/optredens..
You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:55:49 #245
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16021374
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

* Uniform Elegy
* Cyber Elegy
* Batcave Elegy
* Vakantie Elegy
* Windsurf Elegy

Een origineel authentiek Elegy pakket is toch wel MET handtekening en persoonlijke boodschap he, anders hoef ik het niet hoor! Zet er maar op *denkt* "Voor de lieve, mooie, onweerstaanbare Marjolein, Liefs Elegy" *handtekening* Oh en natuurlijk wel geschreven met de balpen die ik erbij krijg!

Graag zou ik dan naast de girly en het pakket, Vakantie Elegy en Elegy de Overwinnaar willen bestellen.

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:57:10 #246
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16021406
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:48 schreef Metal_drums het volgende:
hmm, wat ik meegemaakt heb, is dat in de goudvishal een band kwam, en die gooide verbrande duiven in de zaal, en namen er een hap uit :| tjah dat kan ook he vond het niet zo fris... maar meeste band maken toch normaale muziek/optredens..
Ik ben ondergekwijld door de zanger van Gail of God

(was me paraplu vergeten)

[Dit bericht is gewijzigd door BlackOrchid op 06-01-2004 22:02]

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:15:46 #247
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16021907
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:55 schreef BlackOrchid het volgende:
en Elegy de Overwinnaar willen bestellen.
aka Elegy Victor?
[KNE]-Mod
pi_16023510
Is die Elegy nou een wandelende grap of is het een echt persoon? Ik ben er nog niet achter...
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:13:29 #249
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16023689
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:07 schreef =HellFire= het volgende:
Is die Elegy nou een wandelende grap of is het een echt persoon? Ik ben er nog niet achter...
Het een sluit het ander niet uit

*zoekt dekking*

[KNE]-Mod
pi_16023743
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:13 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit

*zoekt dekking*

.
pi_16024411
Mja ik zal waarschijnlijk wel een geit tegen me kop aangeslingerd krijgen of zo door deze opmerking, maar ik vind black metal en gothic metal wel aardig dicht bij elkaar zitten. Om dan nog echt in hokjes te gaan denken vind ik wel heel erg ver gaan.

Alsof goths niet met een CoF shirtje kunnen rondlopen.
Als je van gothic houdt, mag je dus ineens niet meer naar andere muziek luisteren of daarmee geassocieerd worden.

Alsof er echt regeltjes zijn. Ow wacht even; die zijn er ook! Althans voor black metal. Even zoeken... ja! Gevonden!

http://www.home.zonnet.nl/tristania/rules.htm

En wat echte goths betreft:

"I'm so gothic; bats hibernate under my armpits!"
- "I'm so gothic; I'm dead!"

De teksten en plaatjes op shirts van CoF vind ik trouwens ook te ver gaan. Een eigen mening hebben: okee. Je afzetten tegen de gemeente: prima! Maar mensen onnodig shoqueren en kwetsen: Nee!

dinsdag 6 januari 2004 @ 23:44:26 #252
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16024620
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:36 schreef ToT het volgende:
Mja ik zal waarschijnlijk wel een geit tegen me kop aangeslingerd krijgen of zo door deze opmerking, maar ik vind black metal en gothic metal wel aardig dicht bij elkaar zitten. Om dan nog echt in hokjes te gaan denken vind ik wel heel erg ver gaan.

Alsof goths niet met een CoF shirtje kunnen rondlopen.
Als je van gothic houdt, mag je dus ineens niet meer naar andere muziek luisteren of daarmee geassocieerd worden.

Alsof er echt regeltjes zijn. Ow wacht even; die zijn er ook! Althans voor black metal. Even zoeken... ja! Gevonden!

http://www.home.zonnet.nl/tristania/rules.htm

En wat echte goths betreft:

"I'm so gothic; bats hibernate under my armpits!"
- "I'm so gothic; I'm dead!"

De teksten en plaatjes op shirts van CoF vind ik trouwens ook te ver gaan. Een eigen mening hebben: okee. Je afzetten tegen de gemeente: prima! Maar mensen onnodig shoqueren en kwetsen: Nee!

En toch.. en toch.. en toch.. is cradle of filth black metal en zitten er bergen verschil tussen de goth scene en de black metal scene.

En uhh ja.. geloof dat Elegy inderdaad een echt mens is, hij heeft zelfs zijn eigen 'groep' de Elegy Goth's

Kan iedereen trouwens niet rondlopen in een cof shirtje of is dit alleen maar voor goth's en blackkies?

[Dit bericht is gewijzigd door BlackOrchid op 06-01-2004 23:50]

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:47:17 #253
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16024697
Sorry, Cradle of Filth black metal noemen is bijna zo erg als Cradle of Filth gothic noemen.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:49:10 #254
31753 ZixS
oldskool
pi_16024747
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:47 schreef Summoner het volgende:
Sorry, Cradle of Filth black metal noemen is bijna zo erg als Cradle of Filth gothic noemen.
Ik vraag me af hoeveel mensen hier sarcastisch waren, want ik heb al een boel van dat soort opmerkingen gezien idd
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:54:36 #255
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16024913
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:49 schreef ZixS het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel mensen hier sarcastisch waren, want ik heb al een boel van dat soort opmerkingen gezien idd

Heeey ook een goeeeeeduhhhhmorrgen!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:55:35 #256
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16024944
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:47 schreef Summoner het volgende:
Oh.. nee toch..? Nu hoor ik er zeker niet meer bij he?
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')