abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1097763
als je een CD van NOFX wil kopen, welke kan je dan het beste kopen? welke vind jij het leukst en waarom?
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1097825
Allemaal! NOFX roeleert de pan uit. Als je er al iets van kent is het makkelijker. Ik vind persoonlijk "I heard they suck Live" heel aardig. Da's een live cd (dûh).
Daarnaast is Ribbed heel aardig. Beste cd is misschien wel de EP The Longest Line. Staan maar 4 nummers op en kost 25 piek, maar wel allemaal bere-nummers!

Mindere uitspattingen vind ik S&M-airlines (wel een hele leuke Go Your Own Way-cover), Pump up tha Valuum (heel slecht en dof gemixed) en Heavy Petting Zoo.

I used to be indecisive, now I'm not so sure...
pi_1097834
The Decline! Het is eigenlijk een EP bestaande uit 1 nummer van 18 minuten... das echt een kunstwerk.

Verder: Punk in Drublic, So Long And Thanks For All The Shoes, Pump Up The Valuum zijn allemaal aanraders.

(meer ken ik er niet, maar dat terzijde )

Nofx Rules.

pi_1097863
dr zijn ook zo veel CD's van NOFX...
maar ei'k alle liedjes die k tot nu toe gehoord heb zijn wel wet idd... op de Punk O Rama's en MP3tjes.. ei'k maakt t volgens mij niet eens uit welke ik koop..

had ik ook met rancid.. waren 4 CD's van... keb dr 1 blindelings gekocht, vond m vet koel, en de volgende die ik kocht was weer vet koel

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1097889
Dit topic heeft me op een idee gebracht: ik ga NU naar het Oor fietsen en kijken wat ze daar aan NoFX hebben

Be Back Later

pi_1097914
Ik vind ook The Decline het absolute meesterwerk van NOFX. Andere zeer goede platen zijn Punk in Drublic, white trash, two heebs and a bean en Ribbed. Zelf ben ik erg te spreken over So long and thanks for all the shoes, maar ik geloof dat de meningen over die plaat nogal verdeeld zijn.

Pump up the valuum is ook een erg leuke plaat, hoewel bij wel erg poppy is en soms erg melig (My Vagina vind ik iets té flauw).

Maar NOFX is erg leuke band iig:
WHERE'S MY SLICE
I WANT MORE THAN EQUAL...RIGHTSSS
I WANT EVERYTHING FOR FREEEEEEEE
Euh, sorry. Moest ff zingen

Hmmzz....
pi_1097977
Wat gek dat Heavy Petting Zoo nog niet genoemd is... Dat vind ik de beste...

[edit] Moet beter lezen...[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 27-06-2001 15:03]

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1098036
Dan moet je mijn vorige post nog een keer lezen

Punk in Drublic was ik vergeten. Ook erg goed. Maar zoals al vermeld. Als je van pretpunk houdt (ze zijn volgens mij nooit serieus) moet je gewoon alles kopen.

I used to be indecisive, now I'm not so sure...
pi_1098047
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:03 schreef Mysterious_Mobster het volgende:

Punk in Drublic was ik vergeten. Ook erg goed. Maar zoals al vermeld. Als je van pretpunk houdt (ze zijn volgens mij nooit serieus) moet je gewoon alles kopen.

Liberal Animation ben je ook vergeten
pi_1098138
Grmbl.. ze hadden So long... niet.

Om de een of andere reden kan ik deze nergens vinden. Weet iemand nog andere platenzaken in Hilversum waar ik em misschien kan vinden?

Ik ken alleen platenzaken in het centrum, misschien zijn er in de 'outskirts' nog andere

woensdag 27 juni 2001 @ 15:22:14 #11
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1098158
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:19 schreef Noodles het volgende:

Om de een of andere reden kan ik deze nergens vinden. Weet iemand nog andere platenzaken in Hilversum waar ik em misschien kan vinden?

Ik ken alleen platenzaken in het centrum, misschien zijn er in de 'outskirts' nog andere

So long is wel de CD met de meeste ska...
pi_1098175
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:22 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

So long is wel de CD met de meeste ska...

Ja ok maar ik heb een aantal nummers op mp3 en die klinken echt vet dus ik moet die cd hebben
  woensdag 27 juni 2001 @ 15:42:28 #13
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1098296
NOFX is de beste band die er is

<--

die moet je kopen

Punk in Drublic

kijk maar es op hun homepage www.nofxonline.com

daar staat ook een poll en dat album is het et beste uitgekomen

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1098393
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:19 schreef Noodles het volgende:

hebben wij 'outskirts' in Hilversum?
ik ken ei'k ook alleen de winkels in t centrum, maar bij de FRS etc hoef je niet aan te komen... daar weten ze amper wat NOFX is...

maybe is dr in noord een CDwinkeltje ofzo, maar ik betwijfel het...

pi_1098421
Alles van Nofx als het maar niet de eerste drie albums (S&M Airlines, Liberal Animation, Maximum Rocknroll) zijn, en de vierde (Ribbed) zuigt eigenlijk ook. En Ep's zijn vanaf Liza and Louise wel goed. Als je maar één album wil kopen moet je denk ik inderdaad Punk in Drublic kopen, maar bij mij komt die zo onderhand toch wel m'n strot uit
pi_1099323
niet dat er om gevraagd is, maar mijn mening isssssss...

ik vind zelf Punk in Drublic de leukste cd...
de oudere cd's zijn van kut kwaliteit (niet de muziek, maar het geluid) en ja de nieuwere zijn euh ook leuk....
ik vond nofx eerst supergoed ...nu vind ik ze nog wel lache maarjah ....serieuze technische goede muziek maken ze niet echt.

pi_1099350
NoFX is begonnen met een paar missers, heeft toen 2 goeie platen gemaakt, en zuigt heden ten dage weer flink...

De enige 2 goede nofx cd's:
white trash, two heabs and a bean
punk in drublic

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_1099564
Ik heb inmiddels So Long... hier op mp3 (in zn geheel)

Dat album rockt hevig grote tijd enzo!!

woensdag 27 juni 2001 @ 18:42:52 #19
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1099595
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:37 schreef Noodles het volgende:
Ik heb inmiddels So Long... hier op mp3 (in zn geheel)

Dat album rockt hevig grote tijd enzo!!

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh Champs Elysée

dies zoooooooooog ruig

monosylabic girl is ook vet , en die laatste is ook mooi

en murder of the government

álles is gewoon goed

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  woensdag 27 juni 2001 @ 18:58:35 #20
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1099702
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:42 schreef merulez het volgende:

[..]

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh Champs Elysée

dies zoooooooooog ruig

monosylabic girl is ook vet , en die laatste is ook mooi

en murder of the government

álles is gewoon goed

Flossing A Dead Horse roels
pi_1099930
quote:

Volgens mij valt dat nog wel mee. "The Decline" is volgens mij behoorlijk serieus, dat is een plaat waar meer inzit dan alleen wat pretpunk en onzinnig geblaat.
pi_1100003
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:35 schreef Mysterious_Mobster het volgende:
Allemaal! NOFX roeleert de pan uit.
[...]
Mindere uitspattingen vind ik S&M-airlines (wel een hele leuke Go Your Own Way-cover), Pump up tha Valuum (heel slecht en dof gemixed) en Heavy Petting Zoo.
Pffff
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:48 schreef -Wepeel2- het volgende:
WHERE'S MY SLICE
I WANT MORE THAN EQUAL...RIGHTSSS
I WANT EVERYTHING FOR FREEEEEEEE
Euh, sorry. Moest ff zingen
Hear!
Niks mis met Ribbed!
quote:
ze zijn volgens mij nooit serieus
*kuchkuchdeclinekuchkuch*
sorry hardnekkige verkoudheid
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:42 schreef merulez het volgende:
NOFX is de beste band die er is
Met jou kan ik praten.
quote:
kijk maar es op hun homepage www.nofxonline.com
Das een van de (zoniet gewoon de) beste fansites, officiele site is www.nofxofficialwebsite.com
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:54 schreef iroQuai het volgende:
maar bij de FRS etc hoef je niet aan te komen... daar weten ze amper wat NOFX is...
"Vroeger" (jaar of 1,5 - 2 geleden) had de FRS op Rotterdam Zuidplein bijna alles van NOFX, je weet het gewoon nooit, ze zijn best goed verkrijgbaar hoor, alleen voor Maximum Rock n Roll, Longest Line enzo moet je goed zoeken, en de EP's heb ik al helemaal nergens in Nederland gezien (kun je wel bijna allemaal nog bestellen op www.fatwreck.com, platenlabel van Fat Mike).
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:56 schreef TheKloon het volgende:
Alles van Nofx als het maar niet de eerste drie albums (S&M Airlines, Liberal Animation, Maximum Rocknroll) zijn, en de vierde (Ribbed) zuigt eigenlijk ook. En Ep's zijn vanaf Liza and Louise wel goed. Als je maar één album wil kopen moet je denk ik inderdaad Punk in Drublic kopen, maar bij mij komt die zo onderhand toch wel m'n strot uit
Ach, om mee te beginnen zijn Liberal Animation, S&M en Ribbed misschien niet geweldig, maar zeker de laatste twee zijn IMO supergoed, Liberal Animmation vind ik gewoon echt grappig.
Affection not dissection
Meat is murder
Animals are for petting
AH SHUT THE FUCK UP ALREADY
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 17:56 schreef TrashNSk8 het volgende:
NoFX is begonnen met een paar missers, heeft toen 2 alleen nog maar goeie platen gemaakt, en zuigt heden ten dage weer flink...

De enige 23 goedebeste nofx cd's:
white trash, two heabs and a bean
punk in drublic
heavy petting zoo

Inderdaad

Dan maar even mijn hele verhaal
NOFX is zeker niet technisch de beste band, integendeel, die gasten maken fouten bij het leven op het podium en doen ook geen spannende (technische) dingen op hun albums.
Maar ze zijn gewoon supercool, nummers zijn goed, tekst is altijd droog, ze zijn grappig, gewoon de beste band van de wereld.
Als je een album wilt kopen kun je bijv. gaan voor Punk in Drublic.
Maar aangezien je geloof ik al flink wat NOFX geluisterd hebt kun je ook gewoon beginnen met Ribbed.
Weet je wat, trek er gewoon een zaterdag/zondagmiddag voor uit en ga naar een platenzaak waar ze bijna alles hebben en luister gewoon.
Liberal Animation is slecht opgenomen, stem klinkt echt weird.
S&M en Ribbed zijn een beetje NOFX oldschool, maar wel supergoed
White Trash heeft denk ik wel de beste nummers die ze ooit geschreven hebben, maar opname is niet perfect (voornamelijk de stem komt niet helemaal lekker uit)
Punk in Drublic zat natuurlijk midden in de Greenday/Offspring punkpopulariteit en is ook wel vrij hitgevoelig maar desondanks een goed album, gaat wel het snelst vervelen (dat is pas na 38 weken fulltime luisteren hoor )
I heard they suck is een absolute aanrader, goede live cd
Heavy Petting Zoo is anders dan de eerdere, maar komt in mijn lijstje van 3 beste albums voor (zie boven)
So long ken je al, is supercool, komt zeker op 4
The Decline is een meesterwerk een van de weinige echt serieuze nummers.
Pump up the Valuum is supergoed maar een beetje teveel mainstream rock.
Kortom koop gewoon alles vanaf Liberal Animation

pi_1101488
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 19:46 schreef johnny_appleseed het volgende:

NOFX is zeker niet technisch de beste band, integendeel, die gasten maken fouten bij het leven op het podium en doen ook geen spannende (technische) dingen op hun albums.
Maar ze zijn gewoon supercool, nummers zijn goed, tekst is altijd droog, ze zijn grappig, gewoon de beste band van de wereld.

euhrrrrrrr wat een paradoxaal stukje !
je zegt dat ze grote fouten maken....en dat ze de beste band zijn.....dat doen ze dan knap!
ze zijn duidelijk niet de beste, maar misschien wel de leukste ofzo
pi_1101503
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 22:09 schreef Mutt het volgende:

*niet mijn mening trouwens* zou kunnen bedoel ik dan

pi_1101666
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:35 schreef Mysterious_Mobster het volgende:
Beste cd is misschien wel de EP The Longest Line. Staan maar 4 nummers op en kost 25 piek, maar wel allemaal bere-nummers!
KILL ALL THE WHITE MAN

The white man call himself civilized
Cause he know how to take over
The white man come to pillage my village
Now he tell me I have to bend over

Oh yeah, kill all the white man

No I don't like the white man up in me
He rape all my people as he rape my country
Everything I love and cherish, he try to take away
We will be rid of him, soon come the day

Dit nummer is zooooo kewl

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1102011
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 22:09 schreef Mutt het volgende:

[..]

euhrrrrrrr wat een paradoxaal stukje !
je zegt dat ze grote fouten maken....en dat ze de beste band zijn.....dat doen ze dan knap!

Ik denk dat ie bedoelt dat NOFX ondanks dat ze fouten maken enzo toch de beste band zijn door hun houding, humor, stijl, liedjes (toch ook wel) enz.
pi_1102147
/\ /\ /\
  donderdag 28 juni 2001 @ 00:06:15 #28
8194 MuNKeY
is goed voor je
pi_1102679
tip :
start napster/winmx op

zoek :
artist: NoFX
maximale resultaten : 999 .

en download ze ALLEMAAL!!!

btw, the decline duurt 18 minuten en 21 seconden, en als je em koopt ziet y dr cool uit, want de cd is waar die niet beschreven is doorzichtig

shmuck
pi_1102696
En met de technische kwaliteiten van de band valt het volgens mij wel mee hoor!

Fat Mike is gewoon een goede bassist en ook de gitaarsolo's klinken vaak best vet. Tel daarbij op de lekker beukende drums en je hebt een bandje dat gewoon redelijk kan spelen en lekkere catchy nummers weet te schrijven.

En ok, live maken ze nog weleens foutjes, maar dat komt vooral omdat ze minstens zo druk zijn met het showelement als met de nummers die ze spelen. Ik heb ze nu 2x live gezien en dat was gewoon genieten!

<offtopic>
Overigens gaat de prijs voor beste punk(pop) show wat mij betreft nog naar Green Day op Lowlands98. Wat was dat een maffe show zeg
</offtopic>

Hmmzz....
  donderdag 28 juni 2001 @ 00:09:43 #30
8194 MuNKeY
is goed voor je
pi_1102705
hmmmm,... vind dan niemand BoB cool ???

lalalalalala
He spent 15 years, gettin loaded 15 years till his liver exploded

shmuck
pi_1107722
Ikzelf vind SLATFATS (So long ...) toch wel hun leukste cd, vet happy nummertjes met lekkere gitaar erdoor heen, en champs elysees blijft gewoon cool.

The Decline was het eerste nummer van NOFX wat ik hoorde en is misschien ook wel het mooiste wat ze hebben gemaakt, een echt kunstwerkje als je het mij vraagt. Ik geloof dat er ook een film van was, The Wall ofzo, die intro duurde precies 18:21 minuten en als je The Decline dan afspeelt klopt het precies met de film. Beetje dom uitgelegd maar I hope ye understand.

Pump up the Valuum is mijn eerste cd die ik gekocht heb van NOFX, zeker geen slechte cd, integendeel, het is een van mijn favoriete NOFX cd's. Alleen maar punkrock tho, geen ska, helaas.

Heavy Petting Zoo vond ik wat minder, was iets somberder, iets minder happy. Geen slechte cd, maar niet m'n favo.

I've heard they suck live is een leuke live cd, die stukjes tussendoor zijn gewoon cool om te horen.
Niet de beste cd om te kopen als je nog nooit van NOFX hebt gehoord, dat niet.

En de rest is echt oldschool, Punk In Drublic was goed, White Beens ook, Ribbed ging ook wel, Liberal Animation had ook nog wel leuke nummers, maar die daarvoor, Maximum Rock 'n Roll is bagger imo.

pi_1107745
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 00:09 schreef MuNKeY het volgende:
hmmmm,... vind dan niemand BoB cool ???

lalalalalala
He spent 15 years, gettin loaded 15 years till his liver exploded

Bob ROELS!
pi_1107752
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:29 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Bob ROELS!

Zeker. El Hefe speelt ook weer leuk op z'n trompet.
pi_1107789
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:30 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Zeker. El Hefe speelt ook weer leuk op z'n trompet.

LOL In 013 wassut cool vorig... Bij een nummer ging Fat Mike ineens tegen El Hefe praten, waardoor z'n stuk helemaal kwijt was
pi_1107802
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:35 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

LOL In 013 wassut cool vorig... Bij een nummer ging Fat Mike ineens tegen El Hefe praten, waardoor z'n stuk helemaal kwijt was

Whaha cool Damn ik wil ook eens naar een concert van NOFX!!! Jammer dat ik niet eerder fan van hun werd.
pi_1107810
niks van gemerkt anders.......

misschien kwam dat ook wel doordat ik toen ergens in de cirkelpit ronddwarrelde

pi_1107833
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:39 schreef Mutt het volgende:
niks van gemerkt anders.......

misschien kwam dat ook wel doordat ik toen ergens in de cirkelpit ronddwarrelde

Waarsch. wel Ik durfde de pit nog niet in (Was pas mijn tweede concert ooit ) Maar The Mighty Mighty Bosstones waren toen ook ZWAAR cool!
pi_1107881
De bonustrack van So Long.. is ook grappig

Daar hoor je hoe Howard Stern ze afkraakt en dat hebben ze dat dan in een nummer gemixd

'Damn... no offence man, that's just not rockin'... no talent'

pi_1107900
ja.......dat nummer erdoorheen is "Drugs Are Good" .geweldig nummer ! weet alleen niet van welke cd
pi_1107903
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:46 schreef Noodles het volgende:

Daar hoor je hoe Howard Stern ze afkraakt en dat hebben ze dat dan in een nummer gemixd

Helaas heb ik SLATFATS gedownload en heb hem dus legaal... en die bonustrack ken ik dus niet.
Moet ik toch maar eens in de winkel gaan kopen dan.
pi_1107906
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:46 schreef Noodles het volgende:

Terwijl dat toch echt wel een cool nummer is
pi_1107922
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:47 schreef Mutt het volgende:
ja.......dat nummer erdoorheen is "Drugs Are Good" .geweldig nummer ! weet alleen niet van welke cd
Is niet op CD uitgebracht, staat op een EP...
pi_1107969
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:49 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Is niet op CD uitgebracht, staat op een EP...

Klopt, Drugs are Good staat op de EP HOFX.
pi_1107984
Louise is trouwens ook RETECOOL! En die andere heet toch Liza ofzow?
pi_1108001
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:53 schreef FLIPNEUS het volgende:
Louise is trouwens ook RETECOOL! En die andere heet toch Liza ofzow?
Yep, en dan heb je ook nog Liza & Louise. En vergeet Lori Meyers niet. Fat mike heeft het maar druk met die dames.
pi_1108009
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:55 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Yep, en dan heb je ook nog Liza & Louise. En vergeet Lori Meyers niet. Fat mike heeft het maar druk met die dames.

En met z'n eigen vagina natuurlijk
pi_1108014
Louise staat op Pump Up The Valuum dacht ik

Vet nummer, met leuke vunzige tekst

'Slut you think you've seen your master mean you better lick my puss and asshole clean
Treat my clit like bubblegum bitch make me come'

pi_1108024
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:56 schreef Noodles het volgende:
Louise staat op Pump Up The Valuum dacht ik

Vet nummer, met leuke vunzige tekst

'Slut you think you've seen your master mean you better lick my puss and asshole clean
Treat my clit like bubblegum bitch make me come'

Louise staat inderdaad op PUTV, maar ze hebben nog een paar soortgelijke nummers uitgebracht op EP
pi_1108030
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:56 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

En met z'n eigen vagina natuurlijk

Lol ja. Leuk nummer trouwens, net als Louise.
pi_1108052
Misschien beetje een newbiepunk vraag, maar wat betekent/is Poser? Een scheldwoord, ok, zover was ik ook al, maar ik hoorde het pas sinds NOFX, en de meeste hier in NL kennen het niet eens.

Please explain.

pi_1108079
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:00 schreef =HellFire= het volgende:
Misschien beetje een newbiepunk vraag, maar wat betekent/is Poser? Een scheldwoord, ok, zover was ik ook al, maar ik hoorde het pas sinds NOFX, en de meeste hier in NL kennen het niet eens.

Please explain.

Wannabefan ofzow g'loof ik... NOFX hebben toen een keer een gozer zo vet genaaid op het podium... Ze riepen hem het podium op en gingen een nummer spelen, hij meePLAYBACKEN, alsof die dat nummer kon... Zeiden ze achteraf datt'ie op moest rotten, want dat nummer kon hij nooit kennen want dat hadden ze ter plekke verzonnen... FUCK YOU YOU POSER!

pi_1108086
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:03 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Wannabefan ofzow g'loof ik... NOFX hebben toen een keer een gozer zo vet genaaid op het podium... Ze riepen hem het podium op en gingen een nummer spelen, hij meePLAYBACKEN, alsof die dat nummer kon... Zeiden ze achteraf datt'ie op moest rotten, want dat nummer kon hij nooit kennen want dat hadden ze ter plekke verzonnen... FUCK YOU YOU POSER!

LOL, goeie actie.
pi_1108140
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:03 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

wat een vette actie!
pi_1108177
Of zoals bij I heard they suck live, na zo'n nummer zegt Fat Mike zo tegen het publiek (wat aardig rustig was): "If you don't say fuck you you poser it won't go on the album!".

Vonk ook wel grappig.

pi_1108184
Hahhahaah wat veeeet

Die gast moest zich best lullig hebben gevoeld

pi_1108694
Het is me trouwens opgevallen dat veel mensen die vooral naar metal (a la Deftones en harder) luisteren NOFX ook vet goed vinden maar verder niet echt naar punk luisteren ofzo.

Enig iemand van jullie een idee hoe dat komt

pi_1109007
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 19:51 schreef Noodles het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat veel mensen die vooral naar metal (a la Deftones en harder) luisteren NOFX ook vet goed vinden maar verder niet echt naar punk luisteren ofzo.

euh.. maybe omdat NOFX pretpunk is ten eerste gewoon lekker klinkt (om te feesten) en gewoon grappig is? en ze verdiepen zich verder gewoon niet in punk ofzo, maar (bijna) iedereen kent NOFX wel... zoiets?

naja, kweet t niet, ik ga iig, mzzl!

pi_1109436
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:57 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Louise staat inderdaad op PUTV, maar ze hebben nog een paar soortgelijke nummers uitgebracht op EP

Een paar soortgelijke nummers... Oooooh
Dat is de Liza & Louise saga; "My name is Fat Mike, I'm obsessed with big lesbians..."
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:04 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

LOL, goeie actie.

Was idd supercool, was in de melkweg 2 jaar geleden.
pi_1109648
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 20:24 schreef iroQuai het volgende:

[..]

euh.. maybe omdat NOFX pretpunk is ten eerste gewoon lekker klinkt (om te feesten) en gewoon grappig is? en ze verdiepen zich verder gewoon niet in punk ofzo, maar (bijna) iedereen kent NOFX wel... zoiets?

Dat issut wel Deftones en TOOL zijn mijn favo bands, maar als ik naar punk luister issut wel naar NOFX Maar ik ga wel mee naar andere punkconcerten als mijn maten gaan (johnny_appleseed), omdat er gewoon een waanzinnig goeie sfeer hangt...
  donderdag 28 juni 2001 @ 21:47:58 #60
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1109729
Back to the kitchen, I smell something burnin'
  donderdag 28 juni 2001 @ 21:49:16 #61
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1109743
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 21:17 schreef johnny_appleseed het volgende:

[..]

Een paar soortgelijke nummers... Oooooh
Dat is de Liza & Louise saga;"My name is Fat Mike, I'm obsessed with big lesbians...
[..]

....I've been a punkrocker for most of my life"
pi_1115527
" I sing kinda flat, I'm noty really so fat ! "

.....wie is de volgende?

pi_1118705
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 21:47 schreef merulez het volgende:
Back to the kitchen, I smell something burnin'
LOL...
This guy's more punk than me
  zaterdag 30 juni 2001 @ 16:32:40 #64
7469 voh
Now without pants!
pi_1119257
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 19:51 schreef Noodles het volgende:

Naja, deftones heeft iig best wel veel punk invloeden (luister hun ouwe zooi maar 's, is meer hardcore punk dan metal) en nofx kickt gewoon aars

Persoonlijk vind ik dat metal en punk dichtbij genoeg liggen om van allebei te kunnen genieten. Dat doe ik dan ook volop

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_1119260
ken NOFX helemaal niet.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_1120507
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 16:33 schreef RB-tje het volgende:
ken NOFX helemaal niet.
start jij is snel je KaZaA/napster/ofzo op! je mist een boel leux!!
  zaterdag 30 juni 2001 @ 21:34:00 #67
9109 catch
knetter de knetter
pi_1120763
er zijn trouwens 2 verschillende versies van so long..

1 met bonustrack en 1 met alleen dat howard stern roept dat ze zuigen.

And I heard, as it were, the noise of thunder: One of the four beasts saying: "Come and see." And I saw. And behold, a white horse.
pi_1121022
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 21:34 schreef catch het volgende:
er zijn trouwens 2 verschillende versies van so long..

1 met bonustrack en 1 met alleen dat howard stern roept dat ze zuigen.

Klopt, en die bonustrack is echt wel cool
  zaterdag 30 juni 2001 @ 22:42:42 #69
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1121027
Heb laatst The Decline voor het eerst helemaal gehoord. Zit best goed in elkaar, inderdaad.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1122240
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 16:32 schreef voh het volgende:

[..]

Naja, deftones heeft iig best wel veel punk invloeden (luister hun ouwe zooi maar 's, is meer hardcore punk dan metal) en nofx kickt gewoon aars

Ja klopt ik vind Deftones ook errug goed terwijl ik eigelijk helemaal geen fan ben van nu-metal enzo.
  zondag 1 juli 2001 @ 22:03:27 #71
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1124404
..heb NOFX in 94 in de melkweg (kleine zaal dus en lang niet uitverkocht) voor het eerst gezien ...was meteen de beste gig die ik ooit gezien heb (hoewel die van RKL '95 was ook onvergetelijk..)
ondanks zijn gebroken poot waardoor er niet gestagedived mocht worden ...duurde bijna 2uur en het was gewoon zo bizar goed ..heb ze later wel vaker gezien maar toen waren ze best kut eigelijk.. Voorprogrammatjes waren ook leuk : NRA en Undeclinable (dat kon toen nog wel heh heh) ...met undeclinable en NRA stonden maten van mij later nog meerdere malen op het podium ( http://nbp.nightwork.org/ ).
Maar in ieder geval : MAXIMUM ROCKNROLL is het beste album van NOFX ! ...Bob Turkeeee is a Dick! ..en de nofx versie van iron man is subliem!
pi_1126144
hey een nightworker hehe
Vergeet NOFX en koop alle oude RKL platen.
  maandag 2 juli 2001 @ 11:10:23 #73
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1126778
..en jij denkt dat ik niet alles al heb ?!
heb vroeger alles wat punk is verzameld ..tegenwoordig verzamel ik ook alles wat niet punk is
pi_1128063
ik bedoelde degene die naar nofx vroeg
  maandag 2 juli 2001 @ 20:41:09 #75
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1129996
heh heh heh
  maandag 2 juli 2001 @ 20:46:13 #76
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1130014
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 16:32 schreef voh het volgende:

[..]

What the hell are you blaating?
pi_1130257
quote:
Op maandag 02 juli 2001 20:46 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

What the hell are you blaating?

Hardcore punk is anders behoorlijk metal IMHO.
En Deftones is toch metal? ... Voila.
  maandag 2 juli 2001 @ 21:46:06 #78
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1130376
quote:
Op maandag 02 juli 2001 21:30 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hardcore punk is anders behoorlijk metal IMHO.
En Deftones is toch metal? ... Voila.

Hmmzzz... *stopt Rancid CD'tje ering* *luistert* *stopt Adrenaline (eerste Deftones CD) erin* *luistert* Hmmzzz... You've got a point there
pi_1130685
quote:
Op maandag 02 juli 2001 21:46 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Hmmzzz... *stopt Rancid CD'tje ering* *luistert* *stopt Adrenaline (eerste Deftones CD) erin* *luistert* Hmmzzz... You've got a point there

Hmmzzz... *stopt NOFX CD'tje erin* *luistert*
very ontopic am ik!
pi_1131202
Moah... k vind Deftones nou ook weer niet ZOveel punk invloeden hebben. Misschien Adrenaline wel, die ken ik niet maar bijv. Around the fur is gewoon harde rock/metal imo
pi_1134482
quote:
Op maandag 02 juli 2001 21:46 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

I knew it.

Zelf heb ik liever skatepunk. Hardcore is me iets te.. te.. te.. tsja, ik word er niet echt vrolijk van en dat vind ik wel belangrijk bij (punk)muziek.

Van NOFX wordt ik dus wel vrolijk.

pi_1134491
Zo nu en dan vind ik hardcore punk best ok... maar niet al te lang achter elkaar
pi_1134507
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 13:34 schreef Noodles het volgende:
Zo nu en dan vind ik hardcore punk best ok... maar niet al te lang achter elkaar
Zeker weten van niet nee.

Te lang Dropkick Murphys lukt mij ook niet echt btw, hoewel ik dat wel cool vind.

pi_1134555
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 13:37 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Te lang Dropkick Murphys lukt mij ook niet echt btw, hoewel ik dat wel cool vind.

idd... dropkick murphys wordt na 10 nummers een beetje vermoeiend
  dinsdag 3 juli 2001 @ 20:46:13 #85
7858 Assimilator
6'4" 102 Kilo
pi_1137098
The Decline.......een meesterwerk imho........bijna 19 minuten raggen!
Money is better than poverty, if only for financial reasons
  woensdag 4 juli 2001 @ 10:06:30 #86
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_1139767
Een keer is op de WDR bij RockPalast (zaterdagnacht) een concert geweest van het Bizar festival in Koln. Dat was echt een geweldig live concert! Ik heb echt bijna de hele show dubbel gelegen van het lachen omdat die gasten de hele tijd door aan het kloten waren. Je zag El Hefe vaak achter de coulissen duiken en dan kwam ie terug naar de microfoon om "Fick mich du Schweine!" of "Lutsch meinen Schwanz" te roepen
Na hen zou "Nick Cave & The Bad Seeds" spelen en die namen ze ook de hele tijd in de zeik. Tijdens het begin loopje van "Buggley Eyes" (wat ze volgens mij altijd op het eind spelen) ging Fat Mike een stuk ouwehoeren en eindigde hij met "Next stop: Nick Cave and the Bad Band!"

Ik vind de eerste paar CD's ook niet echt geweldig, vanwege de geringe kwaliteit. De latere albums zijn echter wel geweldig! Ik ben speciaal voor hun naar Pinkpop gegaan een aantal jaren terug en dat was echt geweldig om daar bij te zijn! Dat was zelfs nog beter dan Korn vorig jaar in Ahoy!

pi_1139881
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 20:46 schreef Assimilator het volgende:
The Decline.......een meesterwerk imho........bijna 19 minuten raggen!
En ook niet zomaar raggen maar met doordachte teksten erbij
  woensdag 4 juli 2001 @ 10:35:09 #88
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1139957
quote:
Op woensdag 04 juli 2001 10:24 schreef Noodles het volgende:

[..]

En ook niet zomaar raggen maar met doordachte teksten erbij

Where are all these stupid people from
and how did they get to be so dumb
Bred on purple mountain range
Feed amber waves of grains
To lesser human beings, zero feelings

Blame it on human nature, man's destiny
Blame it on the greediocracy
The fear of God, the fear of change, fear of truth

Add the Bill of Rights
Subtract the wrongs, there's no answers
Memorize and sing
Star spangled songs, when the questions
Aren't ever asked
Is anybody learning from the past
We're living in united stagnation

Father what have I done.
I took that 22.
A gift for me from you to bed with me each night.
Kept it clean polished it well.
Cherished every cartridge every shell

Down by the creek under brush under dirt
There's a carcass of my second kill
Down at the park under stone under pine
There's a carcass of my brother William
Brother where have you gone to I swear
I never thought I could I see so many times
They told me to shoot straight, don't pull
The trigger squeeze, that will insure
A kill, a kill is what you want
To kill is why we breed

The Christians love their guns the church and NRA
Pray for their salvation
Prey on lower faiths
The story book's been read
And every line believed
The curriculum's been set
Logic is a threat
Reason searched + seized

Jerry spent some
Time in Michigan
A 20 year vacation
After all he had a dime
A dime is worth a
Lot more in Detroit
A dime in California
Just a 20 dollar fine
Jerry only stayed
A couple months
It's hard to enjoy
Yourself while
Bleeding out the ass
Asphyxiation is
Simple and fast
It beats 17 fun years
Of being someone's bitch

Don't think
Drink your wine
Watch the fire burn
His problems not mine
Just be that model citizen

I wish I had a schilling for every senseless killing
I'd buy a government. America's for sale and
You can get a good deal on it and make a healthy
Profit, or maybe tear it apart you start with
Assumption, that a million people are smarter than 1

Serotonin's gone she gave up drifted away
Sara fled though process gone
She left her answering machine on
The greeting left spoken sincere
Messages no one will ever hear

10,000 messages a day a million more transmissions lay
Dead victims of the laissez faire 10,000 voices
100 guns, 100 decibels turns to one, one bullet
One empty head now with serotonin gone

The man that used to speak
Performs a cute routine.
Feel a little patronized.
Don't feel bad. They found
A way inside your head
And you feel a bit misled.
It's not that they don't
Care. The television's
Put a thought inside your
Head like a Barry Manilow
Jingle I'd like to teach the
World to sing in perfect
Harmony a symphonic blank
Stare. It doesn't make you care.
Not designed to make you care.
They're betting you wont care.

They'll place a wager on your greed.
A wager on your pride
Why try to beat them when a million others tried

We are the whore.
Intellectually spayed
We are the queer
Dysfunctionally raised

One more pill to kill the pain,
One more pill to kill the pain
One more pill to kill the pain,
Living through conformity
One more prayer should keep me safe.
One more prayer to keep us safe
One more prayer to keep us safe
There's gonna be a better place

Lost the battle lost the war lost the things
Worth living for lost the will to win the fight
One more pill to kill the pain
The going gets tough the tough get debt
Don't pay attention pay the rent our next of kins
Pay for your sins a little faith should keep us safe

Save us

The human existence is failing
Resistance essential. The future
Written off. The odds are astronomically
Against us only
Moron and genius would fight a
Losing battle against the super
Ego when giving in is so damn comforting

And so we go on with our lives we
Know the truth but prefer lies
Lies are simple. Simple is bliss. Why
Go against tradition when we can
Admit defeat. Live in decline. Be there
Victim of our own design
With status quo built on suspect.
Why would anyone stick out their
Neck fellow member of club
We've got ours. I'd
Like to introduce
You to our host
He's got his and I've
Got mine. Meet
THE DECLINE

pi_1140286
Toch blijf ik die toeter () op het laatst bij The Decline niet niet echt mooi vinden.

El Hefe kan het beter IMO.

woensdag 4 juli 2001 @ 11:39:31 #90
13246 Molropsje
sweeeeeeeeeeeeeet
pi_1140367
[tip]
download Nofx - I am an Alcoholic.mpg
zie je meteen hoe cool ze zijn
[/tip]
there's more than the eye can see.......
pi_1140624
quote:
Op woensdag 04 juli 2001 11:39 schreef Molropsje het volgende:
[tip]
[/tip]
Zoek maar op I wanna be an alcoholic
I wanna be an alcoholic
wanna be co-drug dependant
wanne be sedated most of the time
I wanna sing I wanna dance
I wanna pass out and wet my pants
I wanna be an alcoholic maaaaaaan
pi_1140828
quote:
[tip]
[/tip]
Ja dat filmpje is LOL! Zie ze dan ook maf doen in die lift hehe. Stelletje kleine kinderen.
pi_1141010
jaaahahaha die clip is zo vet!

Vooral als dan die ambtenaar gast ofzo binnenkomt in de lift

'We're a punkrock band!'

vrijdag 6 juli 2001 @ 16:11:31 #94
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1156697
heeft iemand Surfer eigenlijk al gehoord

ik had wat nummers gedowned, maar die waren niet echt van denderende kwaliteit

vrijdag 6 juli 2001 @ 17:29:54 #95
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1157004
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 16:11 schreef merulez het volgende:
heeft iemand Surfer eigenlijk al gehoord

ik had wat nummers gedowned, maar die waren niet echt van denderende kwaliteit

Jup, kheb Surfer hier liggen (naast al mn andere NoFX platen/CDs). Hij is echt super-ruig... alles is in 1x opgenomen, nauwelijks de moeite genomen om het goed te mixen, staat veel rommel op, soms zelfs gewoon fouten... super gewoon! Je voelt je heel close met de band als je zoiets luistert (net als bij Fuck The Kids). Tis gewoon echt punk!

(P.S. Je kan een gratis MP3 van Surfer downloaden van de officiële website van NoFX: www.nofx.org Moet je bovenin bij "Surfer" op "album info" klikken en dan kun je een MP3 van Three On Speed horen. Als je nog meer MP3's wil downloaden moet je Kazaa ofzo maar gebruiken (Fun Things To Fuck, I Gotta Pee, The New Happy Birthday Song & Go To Work Wasted zijn mn persoonlijke favorieten ) of je moet de EP gewoon netjes kopen )

[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 06-07-2001 18:43]

pi_1157166
quote:
[tip]
[/tip]
Waar kun je die video's eik downloaden??
  vrijdag 6 juli 2001 @ 18:51:58 #97
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1157231
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 18:35 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

Waar kun je die video's eik downloaden??

k heb em net met kazaa gedowned

hijs echt kewl man

mega droog

die nummers van surfer heb ik overigens ook met kazaa gewoon gedowned

woensdag 17 april 2002 @ 20:34:53 #98
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_3868689
Heeeej mensen,

ik heb sinds kort 'so long and thanks for all the shoes' en ik vind hem zwaar rulen! Het is mijn eerste NOFX album en het bevalt heeeeeel goed. Beste nummers vind oa All his suits are torn, its my job to keep punkrock elite, i'm telling tim, desperations gone en quart in session maar eigenlijk vinnik het allemaal coole nummers! Het is lekker droog bijv op het laatst bij falling in love met dat stuk van the howard stern show dat de hele tij 'just not rocking' 'no talent' wordt herhaald en dan vet gaan jammen. Gewoon vette punk!

I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
  woensdag 17 april 2002 @ 20:59:35 #99
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_3869018
Hmm, 3x raden welk nummer in me Winamp voorbij komt als ik dit topic lees, NOFX - The Decline

In mijn ogen is dit echt 1 van de beste bands op de planeet, ik hoop dat ze nog eens in nederland komen, kunnen we wel een Fok!-NOFX meeting houden ofzo

somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  woensdag 17 april 2002 @ 21:35:48 #100
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_3869475
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 13:37 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dropkick Murphys hebben wel een paar aardige nummers, zoals die doedelzak intro op Do Or Die, echt geweldig!
Don't drink and drive, you might spill your drink...
  woensdag 17 april 2002 @ 21:41:29 #101
16156 M_THE_MAN
pi_3869561
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:58 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Flossing A Dead Horse roels

zekers een van mijn favourite nummers, naast Reeko, Linolieum, Jeff Wears Brirkenstocks, The Brews en Theme From A NOFX Album.
  woensdag 17 april 2002 @ 21:49:07 #102
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_3869679
My Heart is Yearning, die is pas geweldig
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_3870844
Ik blijf erbij dat ik White trash two heebs and a bean het beste NOFX album vind. Daarna Volgt Heavy Petting Zoo en So long and thanks for all the shoes.

Punk in drublic is wel een goed album, maar ja ik snap niet echt dat het door veel mensen zo ongelovelijk wordt opgehemeld als beste NOFX album ofzo

Wat vond men trouwens van de NOFX split met Rancid? Persoonlijk vond ik de nummers van NOFX allemaal erg goed, en van Rancid vooral Stickin in my eye en Bob (met een zoooo relaxde solo!!).

donderdag 18 april 2002 @ 12:13:02 #104
16156 M_THE_MAN
pi_3875379
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:49 schreef Punica het volgende:
My Heart is Yearning, die is pas geweldig
For you my heart is yearning, and how I love you soooo!
pi_3924509
Heb voor het eerst wat nofx gehoord, enne vond het echt kniky klinken , heb de nummers Fleas, ernies, en hotdog in a hallway geluisterd, en tis echte pretpunk vond ik

Maarja ga van het weekend maar eens effe in r'dam checke..

ow en undeclinable lijkt heel erg op nofx, en nofx was toch wel eerder denk ik??

woensdag 24 april 2002 @ 13:14:43 #106
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_3946262
The Decline (zoals al vaker gezegd in dit topic) een meesterwerk. Goede tempo wissels. Aardige tekst enz enz. Alleen Fat Mike (zo heet ie toch?) kan nog steeds niet zingen... maar zijn stem past wel bij de muiek.

Voor de rest vind ik NOFX alleen niet zo bijzonder Maar The Decline staat wel in mijn top-10 van beste nummers

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_3946940
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:35 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

Dropkick Murphys hebben wel een paar aardige nummers, zoals die doedelzak intro op Do Or Die, echt geweldig!

Inderdaad. Maar na een tijdje word ik er altijd moe van...

Nieuwe cd van NOFX komt er aan he. Van de Fat Wreck email:

quote:
*** NOFX double-CD coming May 21st! It's called "45 Or 46 Songs That Weren't Good Enough To Go On Our Other Records" and it's not half bad considering it's from NOFX. You have to wonder though, if it wasn't good enough to go on their records.anyhow, it's got new stuff, old stuff, rare stuff, covers, and a 32 page color booklet. It's only a month away, and here's an MP3 for "Electricity":

http://www.fatwreck.com/empee/50144.mp3

Wordt wel weer een vet cd'tje.
pi_3966848
NOFX brengt je altijd een goed gevoel, welke bui je ook bent...
quote:
And when her flesh begins to sack, she's like a human sleeping bag.
I feel so cosey save and warm, she's my insulation
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
  dinsdag 2 juli 2002 @ 22:58:41 #109
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_4857317
Weet niet of het al ergens anders staat, maar NOFX komt naar Nederland! Op 5 september in de Melkweg! Dus!! Zekersteweten dat ik daar bij ben!!!
pi_4857403
together on the sand
  dinsdag 2 juli 2002 @ 23:19:53 #111
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_4857810
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 23:02 schreef JAMsper het volgende:
together on the sand
... as I f*cked your grandma's daughter (that's your mama!):)
  woensdag 3 juli 2002 @ 01:55:20 #112
20619 Type
O positief...
pi_4860504
Punk in Drublic luisterd het lekkerst weg...
"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
  woensdag 3 juli 2002 @ 01:58:27 #113
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_4860545
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 23:02 schreef JAMsper het volgende:
together on the sand
I jack off with my left haaaaand.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 22:29:00 #114
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_4912041
WIE GAAT ER 5 SEPT naar hun concert in de melkweg?!?!? Ik heb me kaartjes al!
...what's the point of living.. if you don't have a dick?
  zaterdag 6 juli 2002 @ 22:31:18 #115
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_4912066
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 22:29 schreef Mortischa het volgende:
WIE GAAT ER 5 SEPT naar hun concert in de melkweg?!?!? Ik heb me kaartjes al!
Ik ga met drie vrienden. Het is uitverkocht inmiddels.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 23:04:56 #116
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_4912347
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 22:31 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik ga met drie vrienden. Het is uitverkocht inmiddels.

i know, maar bij de melkweg zelf zijn nog kaartjes verkrijgbaar
  zondag 7 juli 2002 @ 22:30:36 #117
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_4922729
Ik heb donderdag de eerste 14 kaartjes weten te bemachtigen... Ja, Texel is weer eens goed vertegenwoordigd! Ik heb er echt heeel erg veel zin in!!! Heb ze nog nooit live gezien, maar ik heb een aantal concerten op cd... Woooo! Heb binnenkort een bootleg van een optreden uit 1992 in Alkmaar... Vet tof!
pi_4931282
* -Ma3stro- gaat
pi_4933534
Ik heb hier nog een album liggen van Nofx, die heet "Nowhere". Is deze bij anderen ook bekend?
Take no prisoners... take no shit!
pi_4950730
* iroQuai had de eerste dag al een kaartje weten te bemachtigen

heb dr wel zin in word alleen echt f*cking druk & warm ben ik bang.. NOFX is niet zomaar n bandje.. zo veel mensen kennen NOFX.. zal niet al te rustig zijn

woensdag 10 juli 2002 @ 03:14:24 #121
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_4951406
als het maar neit zoals coldplay verplaatst wordt naar de HMH...en als het maar neit zo poepvol was zoals bij Less Than jake..
pi_4954595
had je naar de EKKO moeten gaan gister wast minder poepvol maar ook heel warm en ook heel gezellig maar wel korter
pi_4980560
voor de snelle mensen zijn er nu nog een paar kaartjes over.. reservering van 8 kaartjes is verlopen en heb er opnieuw maar 4 besteld.. zijn er dus nog 4 over als je snel bent
pi_4984901
heb dr toch al een
pi_4991750
NOFX-45_or_46_Songs_That_Werent_Good_Enough_To_Go_On_Our_Other_Records-2CD-2002-***

Deze moet je even downloaden kopen. Daar staan de beste nummers wel op soort van greatest hits album.

quote:
Contains numerous songs off compilations, past albums, albums from the 1980s as well as the second cd containing all of the Surfer 7" and Fuck the Kids releases.
  zaterdag 13 juli 2002 @ 09:49:47 #126
9596 Nozzman
the bastards have landed
pi_4992775
Mijn favourites

Ribbed met Moron Brothers erop. Een van de allervetste nummers die ze ooit gemaakt hebben
White Trash Two Heabs and a Bean is mijn second alltime favourite! Lisa and Louise, Stickin' in my Eye (download ook de clip), Bob, etc. Wereldplaat!

Maar mijn echte favoriet is Punk in Drublic. Masterlijke punksongs, goed geproduceerd, het gaat echt ergens over, Lori Meyers is dan nog wel mijn allergeweldigste nummer denk ik. Maar dat verschilt per keer.

ow, http://www.nofxofficialwebsite.com dat is hun echte officiële site.

Wereldband, niet altijd vernieuwend meer, maar still rocking. Of just not rocking, zeg het maar

pi_4993977
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 02:57 schreef okio het volgende:
NOFX-45_or_46_Songs_That_Werent_Good_Enough_To_Go_On_Our_Other_Records-2CD-2002-***

Deze moet je even downloaden kopen. Daar staan de beste nummers wel op soort van greatest hits album.
[..]

true, true: http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=569

o, en dit vond ik een veel prettigere en uitgebreidere site: http://www.punkbands.com/nofx/

pi_4998030
Damn, ben weekje weggeweest, zijn er nog kaartjes voor NOFX?????? Weet iemand dat? Had gelezen dat bij ticketservice er niks meer was?
  zaterdag 13 juli 2002 @ 21:29:39 #129
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_5000334
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 19:30 schreef =HellFire= het volgende:
Damn, ben weekje weggeweest, zijn er nog kaartjes voor NOFX?????? Weet iemand dat? Had gelezen dat bij ticketservice er niks meer was?
allis is op! Ik ken nog wel wat mensen die voor nogal prijzige prijs een kaartje verkopen
pi_5001066
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 21:29 schreef Mortischa het volgende:

[..]

allis is op! Ik ken nog wel wat mensen die voor nogal prijzige prijs een kaartje verkopen

Waaaaaaat?! Damnit. Hoe duur zijn die kaartjes?
  maandag 15 juli 2002 @ 22:33:45 #131
30081 Millencolin
Foo Fighters Rules
pi_5026720
Wat kopen???? downloaden bedoel je
  maandag 15 juli 2002 @ 22:34:55 #132
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_5026748
quote:
Op maandag 15 juli 2002 22:33 schreef Millencolin het volgende:
Wat kopen???? downloaden bedoel je
Nee, KOPEN.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 00:36:52 #133
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_5029049
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 22:16 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Waaaaaaat?! Damnit. Hoe duur zijn die kaartjes?

eh ik zou eht niet weten maar ik had mijn 2e kaartje verkocht voor 30 euro een uur nadat ik m had opgehaald...
pi_5047702
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 00:36 schreef Mortischa het volgende:

[..]

eh ik zou eht niet weten maar ik had mijn 2e kaartje verkocht voor 30 euro een uur nadat ik m had opgehaald...

Yikes. Hm. Betalen is 1, kaartje vinden is 2. Kaartjes vinden hiero is toch onmogelijk I guess... jammer maar helaas dan.
  woensdag 17 juli 2002 @ 14:16:09 #135
18992 2nosedT
Music-addict
pi_5050023
* 2nosedT heeft kaartjeee!
hmm zijn die dingen nu al op joh? bij ticketservice vorige week wel maar heb ze donderdag maar ff ergens in Amsterdam gehaald..
heb iig errug veel zin!
  woensdag 17 juli 2002 @ 14:18:22 #136
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_5050059
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 11:17 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Yikes. Hm. Betalen is 1, kaartje vinden is 2. Kaartjes vinden hiero is toch onmogelijk I guess... jammer maar helaas dan.

Woont u in omgeving Rotterdam? Probeer het dan even in Velvet, een officieel Melkwegverkooppunt, daar hadden ze vorige week ook nog kaartjes, terwijl het bij de TicketService al uitverkocht was.

Hmmm, zie nu dat je in Assen woont.

Damn. Misschien even op de Melkwegsite kijken of je een verkooppunt in de buurt hebt.

dinsdag 28 januari 2003 @ 15:40:38 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_8154370
Wie van fok! waren er allemaal op 5 september naar NOFX in de Melkweg geweest? Is alweer tijdje geleden.
Hebben die misschien heel toevallig daar foto's gemaakt.
Ik was daar namelijk ook.
pi_8171786
ja dit is wel een melige band
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
pi_8227113
In Mei de nieuwe plaat "War on Errorism". In Maart de 6 song EP waarvan ik de naam even kwijt ben.
pi_8228123
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
In Mei de nieuwe plaat "War on Errorism". In Maart de 6 song EP waarvan ik de naam even kwijt ben.
lauwe titel
  zaterdag 1 februari 2003 @ 23:39:50 #141
24606 edsuit
kind of blue
pi_8228875
NOFX is goed!
ik heb ze nog niet zo lang geleden "ontdekt" eigenlijk

Pump Up The Valuum, Ribbed en The Decline vind ik coole albums, voor de rest moet ik alles nog 'es goed luisteren

quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:40 schreef Ixnay het volgende:
Wie van fok! waren er allemaal op 5 september naar NOFX in de Melkweg geweest? Is alweer tijdje geleden.
Hebben die misschien heel toevallig daar foto's gemaakt.
Ik was daar namelijk ook.
yes ik was daar ook, wat een vette show was dat!
ik heb een paar foto's die een vriend van me gemaakt heeft, als je die wilt hebben moet je me effe mailen op edsuit@hotmail.com
pi_8229196
Vond op Kazaa een stuk footage van ze van 5 sept 2002 @ melkweg. Kon er toen helaas niet zijn... stukje was Linoleum en daarvoor nog effe een klein stukje Bad Religion - Fuck Armageddon.

Iemand nog meer footage hiervan?

zondag 2 februari 2003 @ 00:58:21 #143
24606 edsuit
kind of blue
pi_8230446
iemand had geloof ik de opname van idiot son of an asshole van dat concert, zal nog 'es vragen
  zondag 2 februari 2003 @ 01:17:12 #144
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_8230759
Van dat optreden heb ik:
Een mpg van:
Linoleum

En een avi van:
Radio (rancid)

Krijg ik beide niet geopend, kan dat liggen aan mijn media player?
Wel jammer, want nu kan ik mezelf er niet tussen zien staan.

En ik heb mp3's van:
Stickin' In My Eye (gezongen door Eric Melvin)
Radio (rancid)
Idiot Son Of An Asshole

pi_8335040
programma deconstructiontour 2003 is bekent met oa dus weer nofx
pi_8335642
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:49 schreef wendydependie het volgende:
Dat is nog eens goed nieuws !!!
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:16:18 #147
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8335699
Ik heb sin an de nieuwe CD. .
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:27:30 #148
46499 Rem666Cow
www.RemCow.tk
pi_8335919
Leuk voor een keer meer nie...
  vrijdag 7 februari 2003 @ 23:53:52 #149
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_8342770
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:49 schreef wendydependie het volgende:
pi_9676252
Tracklisting van de nieuwe cd!

01 The Separation of Church and Skate
02 The Irrationality of Rationality
03 Franco Un-American
04 Idiots are Taking Over
05 She's Nubs
06 Mattersville
07 Decom-posuer
08 Medio-core
09 Anarchy Camp
10 American Errorist (I Hate Hate Haters)
11 We Got Two Jealous Agains
12 13 Stitches
13 Re-gaining Unconciousness
14 Whoops, I OD'd

Waarvan 3 nummers afkomstig van de NOFX's teaser EP Regaining Unconciousness . Das wel jammer. Ook is het nummer Mattersville al bekend van een FAT comp en gaat het nummer Fuckneckville naar Punk O Rama 8. Oh well.

6 mei komtie.

pi_9676295
45 or 46 songs that weren't good enough to go on the other records...
pi_9676339
Nog maar een keer, vorige stond onderaan de pagina en dat haat ik altijd, zeker met wat actuelere info.

Tracklisting van de nieuwe cd!

01 The Separation of Church and Skate
02 The Irrationality of Rationality
03 Franco Un-American
04 Idiots are Taking Over
05 She's Nubs
06 Mattersville
07 Decom-posuer
08 Medio-core
09 Anarchy Camp
10 American Errorist (I Hate Hate Haters)
11 We Got Two Jealous Agains
12 13 Stitches
13 Re-gaining Unconciousness
14 Whoops, I OD'd

Waarvan 3 nummers afkomstig van de NOFX's teaser EP Regaining Unconciousness . Das wel jammer. Ook is het nummer Mattersville al bekend van een FAT comp en gaat het nummer Fuckneckville naar Punk O Rama 8. Oh well.

6 mei komtie.

pi_9779441
-lama-
...
pi_9780109
quote:
Op maandag 14 april 2003 21:23 schreef Kos het volgende:
-lama-
? Weird . Wat stond er.
  maandag 14 april 2003 @ 22:56:20 #155
27446 putshady
Millencolin! BAM!
pi_9782236
Mattersville is trouwens ook al te downloaden (ik weet niet of dit al gemeld was, ben te lui om het hele topic door te lezen ). Hij staat op een van de Fat Wreck Chords compilatie cd's.

EDIT: dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom

Gaat, en koop Silent Hill 4! Bij voorkeur voor mij.
pi_9785802
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:56 schreef putshady het volgende:
Mattersville is trouwens ook al te downloaden (ik weet niet of dit al gemeld was, ben te lui om het hele topic door te lezen ). Hij staat op een van de Fat Wreck Chords compilatie cd's.

EDIT: dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom

Paar posts voor je.

Anyways, Fuckneckville gaat naar een Duitse comp, Aggropop oid. Onderleiding van Terrorgruppe ofzo. Wel jammer.

Op Punk O Rama 8 komt Idiots are taking over. Leuke comp wordt dat overigens, 31 nummers, dubbelcd.

pi_9787336
Ik heb in september de show in amsterdam met camera opgenomen, is ook te downloaden op kazaa. 14 nummers
dat was ook gooooeeeehhd damn
pi_9789179
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 10:04 schreef Fat_Mike het volgende:
Ik heb in september de show in amsterdam met camera opgenomen, is ook te downloaden op kazaa. 14 nummers
macdonaldsbeest@hotmail.com , was jij dat?
  dinsdag 15 april 2003 @ 13:42:35 #159
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9792008
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 10:04 schreef Fat_Mike het volgende:
zijn dat .avi bestanden die kan ik om een of andere vage reden niet afspelen?
Heb je ze nu nog op Kazzaa staan. Ik was er namelijk bij.
pi_9792135
-edit: warez- staan ook bootlegs, van 5 september 2002 @ melkweg... of mag dat niet hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-04-2003 21:55]

dinsdag 15 april 2003 @ 13:48:46 #161
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9792183
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:46 schreef =HellFire= het volgende:
-edit: warezlink- staan ook bootlegs, van 5 september 2002 @ melkweg... of mag dat niet hier.
Thanks.

Video of mp3?

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-04-2003 21:56]

pi_9792246
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:48 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Thanks.

NP.

Die werken wel namelijk. De filmpjes dus. Anders ligt het an je pc. Ohja, het hele optreden op mp3 is er ook.

pi_9792361
Huh, de filmpjes EN mp3s zijn weg. Balen! Teveel dataverkeer gehad...... total bummer.

Naja... kep ze nog gelukkig .

dinsdag 15 april 2003 @ 13:56:30 #164
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9792409
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:54 schreef =HellFire= het volgende:
Huh, de filmpjes EN mp3s zijn weg. Balen! Teveel dataverkeer gehad...... total bummer.

Naja... kep ze nog gelukkig .

Zou ik die filmpjes mogen?
pi_9792583
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zou ik die filmpjes mogen?

Kzit op me stage nu. Maar misschien da'k vanavond ff tijd heb om het over te sturen, via mirc ofzo.
  dinsdag 15 april 2003 @ 14:24:02 #166
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9793151
Damn, dat van Summersonic Japan was wel relaxed.
Ik verheug me op Deconstruction
pi_9793902
idd macdonaldsbeest@hotmail.com
ik heb helaas een te trage upload (15kb) om ze naar mensen te sturen.
pi_9799046
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:53 schreef Fat_Mike het volgende:
idd macdonaldsbeest@hotmail.com
ik heb helaas een te trage upload (15kb) om ze naar mensen te sturen.
Waarom heb jij me niet gemaild toen ik vroeg naar meer filmpies?

Kep ook trage upload hoor... eigenlijk ook niet te doen.

Btw, I won free concert of Randy! whiiiii!

dinsdag 15 april 2003 @ 19:21:07 #169
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9800468
Hellfire, ben je al terug van je stage?

Zo ja, wil je ff die videos sturen.
Ik heb wel mirc maar ik kan er niet echt veel mee.

pi_9808734
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:21 schreef Ixnay het volgende:
Hellfire, ben je al terug van je stage?

Zo ja, wil je ff die videos sturen.
Ik heb wel mirc maar ik kan er niet echt veel mee.

Nee, ben er weer heen gegaan.

Via mirc is het ook niet echt te doen met die upload, bovendien is het een hoop en m'n internet is shaky thuis, wil er nog wel es uitliggen. Mocht ik het weer proberen dan wordt het op z'n minst dinsdag...

pi_9813610
Nieuw nummer van NOFX - One Way Ticket To Fuckneckville is nu online te vinden zag ik.

-edit: warezlink.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 16-04-2003 12:57]

pi_9813641
Way to go Seborik. Je doet je werk goed.

damn

woensdag 16 april 2003 @ 14:06:23 #173
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9815369
Komt er 22 april weer een nieuwe NOFX EP?

-13 Stitches
-April 22nd
-EP (7", CD)

pi_9819223
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:06 schreef Ixnay het volgende:
Komt er 22 april weer een nieuwe NOFX EP?

-13 Stitches
-April 22nd
-EP (7", CD)

Yup. 13 stitches. Met de akoestische versie van 13 stitches (electrische versie komt op de CD) en een nummer genaamd Glass war.

Kleine EP dus.

woensdag 16 april 2003 @ 23:28:45 #175
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9829432
Waarom brengen ze al die EP's uit?
Wel leuk voor in de verzameling btw.
pi_9831921
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:28 schreef Ixnay het volgende:
Waarom brengen ze al die EP's uit?
Wel leuk voor in de verzameling btw.
Daarom denk ik... en ach voor het geld hoef je het niet te doen. 3 tot 5 euro meestal.
pi_9834339
als mensen die die filmpjes willen hebben nou even mailen, dan probeer ik mn computer wel aan te houden tot zondag... niet teveel lui hoor, anders is het een beetje te
pi_10042435
Yey, nummer 4 van de War on Errorism cd is uitgebracht, deze is gratis te downen van Fat Wreck.com

NOFX - The Irriationality of Rationality

Weer een typisch NOFX nummer, maar wel weer goed.

zondag 27 april 2003 @ 23:45:28 #180
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10057207
Welke nummers staan er eigenlijk op 13 Stitches?

Hoe ziet het hoesje van de cd eruit? Ik heb hem nog nergens op internet of in een winkel gezien.

pi_10060842
quote:
Op zondag 27 april 2003 23:45 schreef Ixnay het volgende:
Welke nummers staan er eigenlijk op 13 Stitches?

Hoe ziet het hoesje van de cd eruit? Ik heb hem nog nergens op internet of in een winkel gezien.

13 mei pas.
  maandag 28 april 2003 @ 08:25:21 #183
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10060877
Eerst zou hij al op 22 april uitkomen.
Nu komt hij zelfs later als War On Errorism uit.

01 13 Stitches (acoustic)
02 Glass War

pi_10140067
Nou, ik heb de cd op een FTP kunnen vinden via het forum van no-eff-eks.com (NOFX fansite). En ik kan je verklappen, hij is echt heel goed. Cd begin al machtig met het nummer Seperation of Church and Skate. NOFX zei dat ze stopten met Ska spelen maar ze hebben gelogen, er is een nummer waar ze gewoon weer ska spelen, met keyboard en al en nog een blaasinstrument, ik zeg niet wat. Keyboard is sowieso iets wat je veel terughoort op de nieuwe cd, iets wat ik persoonlijk wel erg cool vind klinken. Vraag me alleen af wie het live bespeelt.

Ben nog niet helemaal klaar met downloaden, maar ik kan voor de volle 100 % zeggen dat het een toppertje is, musthave if ya ask me.

donderdag 1 mei 2003 @ 20:18:14 #185
42555 Tomek
Take on the world!
pi_10140621
Doe mij maar White Trash en Heavy Petting Zoo
pi_10140788
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:18 schreef Tomek het volgende:
Doe mij maar White Trash en Heavy Petting Zoo
Want? (die zijn overigens ook heel vet hoor, White Trash vink beter dan Heavy Petting Zoo though )
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:40:42 #187
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10142678
The Separation Of Church And Skate, die vind ik nou echt vet!!!
Vooral die intro.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 01:05:56 #188
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_10148111
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:40 schreef Ixnay het volgende:
The Separation Of Church And Skate, die vind ik nou echt vet!!!
Vooral die intro.
Gaaf nummer inderdaad. De rest is ook wel gaaf. Zo te horen (en dat is ook wat ik hoopte) hebben ze de minste nummers op die EP geflikkerd, die EP vond ik nl. helemaal niks.
pi_10148846
kvind em maar tegenvallen dont get me wrong, ik vind nofx echt zwaar stoer (vooral live) maar ik vind de nieuwe cd nou niet echt geweldig..
doe mij maar de nieuwe lagwagon en rise against
  vrijdag 2 mei 2003 @ 07:51:18 #190
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10149234
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 01:05 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Gaaf nummer inderdaad. De rest is ook wel gaaf. Zo te horen (en dat is ook wat ik hoopte) hebben ze de minste nummers op die EP geflikkerd, die EP vond ik nl. helemaal niks.

Franco Un-American van de EP vond ik goed. En de rest ging wel.
Maar ik ben het wel met je eens dat op die EP de slechtere nummers staan.
pi_10149508
The Decline
pi_10149684
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:25 schreef iroQuai het volgende:
als je een CD van NOFX wil kopen, welke kan je dan het beste kopen? welke vind jij het leukst en waarom?
ik raad The Decline en Punk in Drublic aan...
pi_10154383
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 19:56 schreef =HellFire= het volgende:
Nou, ik heb de cd op een FTP kunnen vinden via het forum van no-eff-eks.com (NOFX fansite). En ik kan je verklappen, hij is echt heel goed. Cd begin al machtig met het nummer Seperation of Church and Skate. NOFX zei dat ze stopten met Ska spelen maar ze hebben gelogen, er is een nummer waar ze gewoon weer ska spelen, met keyboard en al en nog een blaasinstrument, ik zeg niet wat. Keyboard is sowieso iets wat je veel terughoort op de nieuwe cd, iets wat ik persoonlijk wel erg cool vind klinken. Vraag me alleen af wie het live bespeelt.

Ben nog niet helemaal klaar met downloaden, maar ik kan voor de volle 100 % zeggen dat het een toppertje is, musthave if ya ask me.

dat is geen ska hoor, is meer reggea .. Ska is echt veel sneller
  vrijdag 2 mei 2003 @ 13:07:24 #194
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10154986
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 09:00 schreef cleany het volgende:

[..]

ik raad The Decline en Punk in Drublic aan...

1. White Trash Two Heebs And A Bean
2. Punk In Drublic
3. Ribbed
4. War On Errorism (tot nu toe)
5. Heavy Petting Zoo
6. So Long And Thanks For All The Shoes
7. Pump Up The Valuum
8. The Longest Line (eigenlijk een EP)
9. 45 or 46 Songs That Weren't Good Enough To Go On Our Other Records
10. S&M Airlines
11. Liberal Animation
12. Maximum Rock 'n Roll

Nummer 5 en 6 vind ik eigenlijk even goed, kon niet echt zeggen welke ik beter vond)

NOFX/Rancid BYO Split Series, vind ik geen echt NOFX album.
En I Heard They Suck Live, is een live cd en is moeilijk te vergelijken met de rest.

White Trash vind ik de beste, maar dit is misschien niet helemaal objectief, want dit was mijn eerste punkrock cd, en door deze cd ben ik punkrock gaan luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 02-05-2003 23:07]

pi_10162070
Jeeeeej ik heb em ook (op mp3 dan he) en ooooooh wat klinkt het leuk

Een hele verbetering t.o.v. pump up the valuum, ben vooral blij dat ze er hier en daar weer wat ska doorheen gegooid hebben, dat zorgt voor de nodige variatie. Ik vind tot nu toe Franco un-american wel een fijn in het oor liggend nummer (vrolijk), maar heb nog niet echt heel aandachtig naar de cd geluisterd.

Enige wat een beetje tegenviel vond ik de productie van 13 stitches, opzich een leuk nummer maar t was volgnes mij beter tot zn recht gekomen als ze die drums 'normaal' hadden opgenomen ipv zo op de achtergrond gezet.

pi_10181456
Dat wordt dinsdag een ritje naar de CD boer...
.
pi_10246476
Hehe, typ in ROIDS in het enhanced cd menu, krijg je zo'n spelletje van FATARI. (weer zo'n Fat Wreck woordgrapje)
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:45:04 #198
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_10246550
My Vagina
We Threw Gasoline On The Fire And Now We Have Limbs For Arms And No Eyebrowes

Doen het allebei errug lekker.

dinsdag 6 mei 2003 @ 16:10:53 #199
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10249280
Ik heb War On Errorism!!!
pi_10249419
ik ook!!! nonstop in mn cd-speler
pi_10250184
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb War On Errorism!!!
En? Wat vind je er van? Nog steeds nummer 4 in je lijstje?
pi_10250837
Ik heb de nieuwe cd ook. Maar nog geen echte mening. Zo op het eerste gehoor klinkt hij aardig. Leuker dan de vorige. Die vond ik toch iets te gepolijst/pop-achtig.
Hmmzz....
pi_10252694
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:57 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik heb de nieuwe cd ook. Maar nog geen echte mening. Zo op het eerste gehoor klinkt hij aardig. Leuker dan de vorige. Die vond ik toch iets te gepolijst/pop-achtig.
Mwoah, die was op zich wel rauw opgenomen hoor. Dinosaurs will die bijv, niet echt pop. Of Take 2 placebos and call me lame... Maarja. Tis maar wat je gewend bent denk ik.

Seperation of Church and Skate rockt echt hard. En She's nubs is in het verlengde van Monosybillic Girl, leuk nummer.

pi_10252807
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:14 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Mwoah, die was op zich wel rauw opgenomen hoor. Dinosaurs will die bijv, niet echt pop. Of Take 2 placebos and call me lame... Maarja. Tis maar wat je gewend bent denk ik.

Op zich luister ik graag naar gelikte pop, dus dat is het probleem niet. Maar als totaal album vond ik het gewoon wat mat klinken. En met Dinosaurs Will Die en Take 2 Placebos heb je natuurlijk wel twee absolute prijsnummers te pakken.

Ik doelde meer op nummers als Bottles To The Ground, My Vagina en The Pharmacists Daughter. Helemaal geen slechte nummers (naja, My vagina wel ), maar het klonk allemaal zo.....mat. Ik kan het niet goed uitleggen, maar vergelijken met The Decline, White Trash, So Long And Thanx For All The Shoes, Ribbed en Punk In Drublic was het gewoon zoveel minder.

Dan vind ik deze nieuwe plaat denk ik toch weer een stuk leuker. We Got Two Jealous Agains is ook een zeer leuk nummer, evenals Anarchy Camp. Franco Un-American vind ik wat te zeurderig en had wat mij betreft niet gehoeven.

Hmmzz....
pi_10253236
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:19 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Op zich luister ik graag naar gelikte pop, dus dat is het probleem niet. Maar als totaal album vond ik het gewoon wat mat klinken. En met Dinosaurs Will Die en Take 2 Placebos heb je natuurlijk wel twee absolute prijsnummers te pakken.

Zeker! Definately me favoriete nummers op de cd, samen met Pharmacists Daughter en Bottles. En What's the matter with Parents.
quote:
Ik doelde meer op nummers als Bottles To The Ground, My Vagina en The Pharmacists Daughter. Helemaal geen slechte nummers (naja, My vagina wel ), maar het klonk allemaal zo.....mat. Ik kan het niet goed uitleggen, maar vergelijken met The Decline, White Trash, So Long And Thanx For All The Shoes, Ribbed en Punk In Drublic was het gewoon zoveel minder.
Yup, das waar. Wat is er mis met My Vagina? Behalve dan dat de muziek zuigt en de tekst beetje puberaal is? Hm, I get your point.
quote:
Dan vind ik deze nieuwe plaat denk ik toch weer een stuk leuker. We Got Two Jealous Agains is ook een zeer leuk nummer, evenals Anarchy Camp. Franco Un-American vind ik wat te zeurderig en had wat mij betreft niet gehoeven.
We Got Two Jealous Agains is idd goed. Net als Seperation, Irrationality, Idiots, Decom-Posuer, American Errorist, Regaining Unc... etc Ja ik ben wel tevreden over de cd zoals je ziet. Lyrics zitten goed inelkaar, en ook qua muziek is het weer erg goed. Solo's van El Hefe zijn ook vet. Geen bass solo's jammergenoeg, behalve dan Whoops I OD'd. Is Full bass.

Franco vink dan wel nog steeds een leuk nummer, en dat zeurderig, tsja misschien, maar het keyboardje kickt ass imo.

13 stitches is ook een leuk nummer, klinkt erg als een nummer wat op de radio wordt uitgezonden. En weer dat trompetje he. Anarchy Camp vink ook erg leuk, grappige kijk van Fat Mike op anarchie hehe.

Minste nummer is denk ik Mattersville, hoewel ik die ook best cool vind.

dinsdag 6 mei 2003 @ 18:39:30 #206
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_10253283
hallee mag ik nu ook meedoen, ik heb de nieuwe cd namelijk ook
852002IWASTHERE
pi_10253784
Kutcd he.
pi_10253857
American Errorist
The Seperation between Church and Skate
Idiots are taking over

Leuke nummers.

dinsdag 6 mei 2003 @ 21:09:28 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10257328
Ik vind deze cd toch wel een van de betere NOFX cd's.

Toen ik Pump Up The Valuum hoorde, had ik niet gedacht dat er nog een nieuw album zou komen. Dat was echt dof gemixed.

[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 06-05-2003 21:23]

dinsdag 6 mei 2003 @ 21:20:05 #210
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10257553
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:14 schreef =HellFire= het volgende:
En She's nubs is in het verlengde van Monosybillic Girl, leuk nummer.
Hoe kom je daar bij?
pi_10257685
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:20 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?

Wat denk je zelf... weer een nummer over een meisje wat niet helemaal 100 % is. Zelfde soort humor, kort maar krachtig etc. Nutteloos nummer, maar wel leuk. Ik zie wel een vergelijkenis.
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:56:25 #212
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10265434
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:26 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Wat denk je zelf... weer een nummer over een meisje wat niet helemaal 100 % is. Zelfde soort humor, kort maar krachtig etc. Nutteloos nummer, maar wel leuk. Ik zie wel een vergelijkenis.

Ja, die vergelijkenis zag ik ook.
Maar ik dacht dat jij bedoelde dat het echt officieel bedoeld is als een deel 2 op monosyllabic girl.

Waarom staat One Way Ticket To Fuckneckville niet op het album?
Die vond ik wel goed genoeg voor het album.

Wordt zeker voor punk o rama gebruikt?

pi_10265507
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja, die vergelijkenis zag ik ook.
Maar ik dacht dat jij bedoelde dat het echt officieel bedoeld is als een deel 2 op monosyllabic girl.

Waarom staat One Way Ticket To Fuckneckville niet op het album?
Die vond ik wel goed genoeg voor het album.

Wordt zeker voor punk o rama gebruikt?

Nee zo bedoelde ik het zeker niet.

Fuckneckville staat er niet op want die vonden ze kennelijk niet goed genoeg, hoewel die van mij wel op de plaats van Mattersville mocht komen, en dan Mattersville 'exclusive' houden (ze hebben dat nummer op een FAT WRECK comp trouwens).

Nee wordt niet voor POR 8 gebruikt (Wel voor 28 ). Hij staat op een Duitse compilatie, onder leiding van Terrorgruppe. Aggropop heet die cd. Waarom ze het nummer daar nou op hebben gezet is mij een raadsel...

woensdag 7 mei 2003 @ 10:40:36 #214
18992 2nosedT
Music-addict
pi_10266288
WHaaa heele toffe cd ik heb hem dinsdag toen ik uit school kwam ook meteen opgehaald
ook supergoed verhaal wat in het boekje staat.. die gasten hebben heel goed door hoe het er nou echt met amerika voorstaat
'share the anger!'
  woensdag 7 mei 2003 @ 10:45:57 #215
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_10266408
Die P-o-R VIII wordt echt goed...
  woensdag 7 mei 2003 @ 11:00:25 #216
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_10266728
hmm 'k heb nog geen tijd gehad om naar de stad te gaan om ut nieuwe album te halen, maar de 2 nummers die ik ervan gehoord hebben deden toch echt wel . toch maar ff albumpje halen vanmiddag
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_10271657
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 10:00 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nee zo bedoelde ik het zeker niet.

Fuckneckville staat er niet op want die vonden ze kennelijk niet goed genoeg, hoewel die van mij wel op de plaats van Mattersville mocht komen, en dan Mattersville 'exclusive' houden (ze hebben dat nummer op een FAT WRECK comp trouwens).

Ik vind Mattersvile overigens een erg leuk nummer. Dat wilde ik nog even kwijt.

Voor de rest vind ik voornamelijk de harde en felle nummers het beste. Dat is toch de kant van NOFX die ik het leukst vindt. Van die lekkere snerende 'zang' over een felle melodie. Ik ben er nu in ieder geval zeker van dat ik hem beter vind dan de vorige, maar niet zo goed als White Trash en Punk in Drublic. Maar toen was het natuurlijk ook allemaal wat nieuwer en verrassend en nu is het het meer van hetzelfde (maar daar hoor je mij niet over klagen in dit geval ).

Hmmzz....
pi_10271879
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:27 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ik vind Mattersvile overigens een erg leuk nummer. Dat wilde ik nog even kwijt.

Voor de rest vind ik voornamelijk de harde en felle nummers het beste. Dat is toch de kant van NOFX die ik het leukst vindt. Van die lekkere snerende 'zang' over een felle melodie. Ik ben er nu in ieder geval zeker van dat ik hem beter vind dan de vorige, maar niet zo goed als White Trash en Punk in Drublic. Maar toen was het natuurlijk ook allemaal wat nieuwer en verrassend en nu is het het meer van hetzelfde (maar daar hoor je mij niet over klagen in dit geval ).

Mja ach, is wel leuk nummer, dat xylofoontje klinkt wel grappig, en die zangeres van DanceHall Crashers maakt het wel 'af', zeg maar. Maar Fuckneckville mis ik toch wel hoor.

Snellere kant van NOFX vind ik ook het leukst, en de Ska-kant natuurlijk Niet voor niks is SLATFATS een van m'n favorieten samen met White Trash. Ribbed vink ook wel relaxed. Punk in Drublic is leuk, maar vind ik niet eens zo bijzonder. Ook vind ik Pump up the Valuum best cool!

En meer van hetzelfde, ja, als het maar steeds goed blijft klinken is er ook niks aan de hand ja. Tenzij je van de band eist dat elk album hun sound weer anders klinkt, en ook doet NOFX dat wel vind ik. Die keyboards bijvoorbeeld.

woensdag 7 mei 2003 @ 16:20:21 #219
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10274713
Damn, volgens mij ben jij nog erger NOFX-fan dan mij.
pi_10274902
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 16:20 schreef Ixnay het volgende:
Damn, volgens mij ben jij nog erger NOFX-fan dan mij.

Ach ja, ik hou wel van wat muziekfeitjes. En opzich vind ik het wel goed dat je de achtergrond en leuke weetjes van een band waar je ECHT veel naar luistert kent.

En mja ik concentreer me gewoon veel op dit soort 'moderne' punkrockmuziek/bands. Mensen als Diverse_Reality (en er zijn er daar nog wel meer van) zijn meer gericht op de wat oldskool punkrock zoals Dead Kennedys, hij (en anderen) kan daar gewoon veel nutteloze dingen over kwijt, so be it.

Ik luister btw soms ook wel es naar ander soort genres hoor, niet dat ik zoóóoooó close-minded qua muziek ben.

Edit: M'n vriendin is het er niet mee eens en noemt me meer close-minded dan ik denk dat ik ben, lol.

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 07-05-2003 17:25]

woensdag 7 mei 2003 @ 17:34:36 #221
29824 hawaii
pi_10276704
whaaah die cd is gewoon weer es ouderwets NOFX geweldig
pi_10278359
Volgens mij gaat Whoops I OD'd trouwens over een ongeluk in de LA punkclub Okie Donks, en niet over een Overdose, waarvoor normaal de afkorting OD wordt gebruikt en waar de tekst verder ook op van toepassing zou kunnen zijn. Weer een typische Fat Mike grap waarschijnlijk.

Maar ik kan het ook wel weer helemaal fout hebben.

Hmmzz....
pi_10278662
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:05 schreef -Wepeel2- het volgende:
Volgens mij gaat Whoops I OD'd trouwens over een ongeluk in de LA punkclub Okie Donks, en niet over een Overdose, waarvoor normaal de afkorting OD wordt gebruikt en waar de tekst verder ook op van toepassing zou kunnen zijn. Weer een typische Fat Mike grap waarschijnlijk.

Maar ik kan het ook wel weer helemaal fout hebben.

Volgens mij zegt/zingt ie "Okie Dogs". Dat is een eettent waar punks in de jaren 80 bij elkaar kwamen na een concert, of gewoon als hangjongeren (TOEN OOK AL ) wat te eten daaro. Je schijnt er apart voedsel te kunnen krijgen.
quote:
the oki dog is also their specialty. it consists of 2 hotdogs wrapped in pastrami and covered in chili and cheese, then wrapped in a torilla.

Dacht eerst dat het een drugsafkickcentrum was... Leek me logischer. Maarja... Fat Mike grappen he. Soms weet je niet wat je er mee aan moet.

pi_10280525
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:17 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Volgens mij zegt/zingt ie "Okie Dogs". Dat is een eettent waar punks in de jaren 80 bij elkaar kwamen na een concert, of gewoon als hangjongeren (TOEN OOK AL ) wat te eten daaro. Je schijnt er apart voedsel te kunnen krijgen.
[..]

[afbeelding]

Dacht eerst dat het een drugsafkickcentrum was... Leek me logischer. Maarja... Fat Mike grappen he. Soms weet je niet wat je er mee aan moet.

Hmzz, ja Okie Dogs. Eigenlijk wist ik ook wel dat je het zo schreef aangezien ik het nog in het tekstboekje had opgezet.
Maar goed, het nummer gaat dus zeker niet over een gewone drugs overdosis. Dus dat punt blijft overeind.
Hmmzz....
  woensdag 7 mei 2003 @ 21:47:27 #225
24606 edsuit
kind of blue
pi_10283215
zo ik heb 'em ook!
ik vind het een erg lekkere plaat tot nu toe, uitschieters tot nu toe zijn Idiots Are Taking Over, Franco Un-American en Medio-core.. maar dat komt denk ik omdat ik die al kende
maar ook de rest klinkt erg lekker!
alleen heb ik er nog niet echt vat op kunnen krijgen, as in.. dat ik weet welk nummer welke is enzo, en wanneer wat komt
komt ook doordat de titels niet zichtbaar zijn in Windows MP.. staat blijkbaar nog niet in de database ofzo

maar goed, lekkere plaat dus!

en coole filmpjes en spelletje erbij
van die live clip krijg ik echt weer zin om ze live te zien 4 juni!

quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:57 schreef -Wepeel2- het volgende:
Pump Up The Valuum gepolijst en poppy? ik vind die cd juist vrij ranzig (maar wel lekker) klinken, zeker in vergelijking met So Long And Thanks...
zowel qua productie als qua muziek en tekst
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:45 schreef Fat_Mike het volgende:

dat is geen ska hoor, is meer reggea .. Ska is echt veel sneller

ska kan ook best zo "langzaam" zijn, luister maar eens naar oude ska uit de 60s
bij het blazersstukje is het wel meer reggae maar het grootste gedeelte van het nummer is gewoon ska

[Dit bericht is gewijzigd door edsuit op 07-05-2003 21:52]

pi_10286423
quote:
Pump Up The Valuum gepolijst en poppy? ik vind die cd juist vrij ranzig (maar wel lekker) klinken, zeker in vergelijking met So Long And Thanks...
zowel qua productie als qua muziek en tekst
Oh het is ook helemaal geen slechte cd. De CD bevat een aantal van de beste songs van NOFX:
- Take Two Placebo's And Call me Lame
- Dinosaurs Will Die
- Louise (die heerlijk gruizig klinkt).
- Total Bummer

Ik zal er verder niet meer over zeuren. Maar ik geef absoluut de voorkeur aan SLATFATS:
- It's My Job To Keep Punk rock Elite
- Kids Of The K-Hole
- Murder The Government
- Monosyllabic Girl
- 180 Degrees
- All Outta Angst
- I'm Telling Tim
- Kill Rock Stars
- Eat The Meet
- The Desperation's Gone
- Falling In Love

Zoveel topnummers kan ik niet noemen van Pump Up The Valuum. Maar het blijft een mening uiteraard.

Hmmzz....
pi_10289272
Face it, SLATFATS is inderdaad de beste. WoE komt ook akelig dicht in de buurt.

En ik noem het eerder ska dan reggae (let op die spelling!).

donderdag 8 mei 2003 @ 09:03:22 #228
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10289587
01. Soul Doubt
02. Stickin In My Eye
03. Bob
04. You're Bleeding
05. Straight Edge
06. Liza And Louise
07. The Bag
08. Please Play This Song On The Radio
09. Warm
10. I Wanna Be Your Baby
11. Johnny Appleseed
12. She's Gone
13. Buggley Eyes

donderdag 8 mei 2003 @ 09:51:16 #229
18992 2nosedT
Music-addict
pi_10290259
She's nubs.. she's nubs she's nubs!!
  donderdag 8 mei 2003 @ 12:43:07 #230
29824 hawaii
pi_10294194
gister de hele cd grijsgedraaid, moet zeggen dat ie aardig dicht in de buurt van SLATFATS komt. Wat me misschien nog wel meer bevalt is dat ze meer zijn gaan 'nadenken' (politiek gezien), en dat is ook in hun teksten te merken . Ok nog niet zo erg als bands als pennywise of anti-flag (om maar ff wat te noemen), maar waar vroeger hun teksten beperkt bleven tot het zingen over linoleum (geweldig nummer overigens ) en murder the government (ook ), durven ze nu in het huidige amerika een duidelijke anti-bush boodschap te uiten (ook door het promoten van die documentaire op unprecedent.org) . Hun voorwoord in het boekje maakt de cd gewoon helemaal af. Me favo nummers van deze cd: Separation of church and skate, Franco un-american, Idiots are taking over, American Errorist. Maar dat ska nummer 'anarchy camp' is ook errug lekker om te draaien NOFX zal altijd 1 van de betere 'niet-sell-out' punk bands blijven, en met deze geweldige cd bewijzen ze zichzelf nog maar een keer.

Al met al, deze cd gaat voorlopig me discman niet uit

pi_10294816
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:43 schreef hawaii het volgende:
gister de hele cd grijsgedraaid, moet zeggen dat ie aardig dicht in de buurt van SLATFATS komt. Wat me misschien nog wel meer bevalt is dat ze meer zijn gaan 'nadenken' (politiek gezien),
Vergeet The Decline niet he.
Hmmzz....
pi_10298014
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 13:08 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ze schijnen die live te gaan doen, of iig een heel groot gedeelte ervan! Had ik gelezen op een NOFX forum waar ik ook rondhang, een van die gasten die was eergisteravond er heen geweest, en toen riep NOFX dat tegen t publiek.

Lijkt me echt wel vet, een 18 min. live versie van The Decline.

En White Trash is natuurlijk ook super.

donderdag 8 mei 2003 @ 16:29:55 #233
29824 hawaii
pi_10300347
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 13:08 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

neej zekers niet maar 't feit dat ze met de titel van hun album al een boodschap meegeven is helemaal geweldig
pi_10300769
quote:
Op maandag 22 april 2002 19:06 schreef wc-eend het volgende:
Heb voor het eerst wat nofx gehoord, enne vond het echt kniky klinken , heb de nummers Fleas, ernies, en hotdog in a hallway geluisterd, en tis echte pretpunk vond ik

Maarja ga van het weekend maar eens effe in r'dam checke..

ow en undeclinable lijkt heel erg op nofx, en nofx was toch wel eerder denk ik??

maar 10 jaar eerder of zo...
pi_10301285
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:43 schreef cleany het volgende:

[..]

maar 10 jaar eerder of zo...

Hehe idd... nog wel langer eik.

Hehe, kep een FTP gevonden waar je NOFX nummers in midi kan horen. DAT ROELT PAS.

donderdag 8 mei 2003 @ 17:46:57 #236
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10302379
Undeclinable lijkt op Bad Religion.
pi_10302819
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:46 schreef Ixnay het volgende:
Undeclinable lijkt op Bad Religion.
Welke nummers dan? Vind ik alles behalve maar goed.
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:23:46 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10304539
De stem lijkt op BR
pi_10305088
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:23 schreef Ixnay het volgende:
De stem lijkt op BR
Bij lange na niet zo scratchy als Greg Graffins ... Ik vind die Jasper van Undeclinable wel goed zingen trouwens. Zeker voor een Nederlander.
  donderdag 8 mei 2003 @ 20:36:12 #240
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10306137
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:49 schreef =HellFire= het volgende:

Greg Graffins

Graffin (zonder s)
pi_10309296
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:23 schreef Ixnay het volgende:
De stem lijkt op BR
Hmzz. Dat vind ik ook wel meevallen.
Undeclinable is wel een leuk bandje overigens, met name de eerste twee cd's.
Hmmzz....
pi_10312900
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Graffin (zonder s)

De stem is niet zo scratchy als Greg Graffin's bedoelde ik....
  vrijdag 9 mei 2003 @ 09:48:57 #243
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10313578
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 08:49 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

De stem is niet zo scratchy als Greg Graffin's bedoelde ik....

o zo.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 18:39:17 #244
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10325761
I never thought about the universe, it made me feel small
Never thought about the problems of this planet at all
Global warming, radio-active sites
Imperialistic wrongs and animal rights! No!

Why think of all the bad things when life is so good?
Why help with an 'am' when there's always a 'could'?
Let the whales worry about the poisons in the sea
Outside of California, it's foreign policy

I don't want changes, I have no reactions
Your dilemmas are my distractions

That's no way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco, Franco Un-American

I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

I'm eating vegetation, 'cause of fast food nation
I'm wearing a couple of shoes 'cause of globalization
I'm watching Michael Moore expose the awful truth
I'm listening to Public Enemy and Reagan Youth

I see no world peace 'cause of zealous armed forces
I eat no breath-mints 'cause their from de-hoofed horses
Now I can't believe; what an absolute failure
The president's laughing 'cause we voted for Nader

That's no way to go, Franco Un-American
Where can we go, Franco Un-American

I want to move north and be a Canadian
Or hang down low with the nice Australians
I don't want to be another 'I-don't-care-ican'
What are we gonna do Franco, Franco Un-American

pi_10328569
En toen?
pi_10365318
Over songteksten gesproken, NOFX heeft toch wel een van de mooiste liefdesliedjes geschreven die ik ken. Staat bij mij hoog aangeschreven, ergens in de ranks van Jersey Girl van Tom Waits en Into My Arms van Nick Cave....Nee echt!
quote:
Blast oxygen masks, smoke filled cabin
Depressurize, don't be afraid, hold onto me
We're goin down, but not our love

Death don't seem so bad, 'cause I'm with you
My only love, so close your eyes
Kiss me one last time, We're gonna
Die, but not our love, not our love

Wat een genialiteit. Wat een briljante invalshoek. Een liefdesverklaring in een neerstortend vliegtuigd.
Hmmzz....
pi_10367476
quote:
Op maandag 12 mei 2003 00:54 schreef -Wepeel2- het volgende:
Over songteksten gesproken, NOFX heeft toch wel een van de mooiste liefdesliedjes geschreven die ik ken. Staat bij mij hoog aangeschreven, ergens in de ranks van Jersey Girl van Tom Waits en Into My Arms van Nick Cave....Nee echt!
[..]

Wat een genialiteit. Wat een briljante invalshoek. Een liefdesverklaring in een neerstortend vliegtuigd.

Falling in love is zeker goed. Alleen die titel in combi met de tekst al... Fat Mike's vrouw durft er niet eens naar te luisteren, wordt ze depressief van! Of in ieder geval verdrietig. Serieus.

Zijn wel meer mensen die dat nummer mijden. Zo emotioneel is dat nummer toch ook weer niet? Naja, er zijn er ook zat bij die moeten huilen bij Whoops I OD'd... waarschijnlijk drugsgebruikers onder invloed.

maandag 12 mei 2003 @ 12:12:54 #248
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10371062
Ik vind het ook niet echt een emotioneel nummer, misschien de inhoud, maar niet de muziek zelf.

(het is bijna tijd voor NOFX-topic deel 2)

pi_10371685
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het ook niet echt een emotioneel nummer, misschien de inhoud, maar niet de muziek zelf.
gevoelloze klootzak.

[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 12-05-2003 12:59]

Hmmzz....
pi_10388856
Hoe is de film/clip van Idiot Son Of An Asshole?

En als ik nu zeg dat ik Anarchy Camp een TOP-NUMMER vind, weten jullie gelijk dat ik de cd NOG NIET gekocht heb... Maar dat is wel een vet nummer

...
pi_10405352
KICK! Ik wil graag dat filmpje zien...
...
pi_10405513
Staat op de cd he.
pi_10407874
Wie van jullie had nou die show in de Melkweg? Ik had iemand gemaild, maar heb nooit kunnen downloaden... avi files that is...

EN NEE DIT IS GEEN WAREZREQUEST... gewoon intresse

...
  dinsdag 13 mei 2003 @ 20:19:35 #254
9613 Seborik
I, Voyager
pi_10407954
Het is wel een warezrequest, maar ik ben ook niet zo'n vreselijke aars dat ik hier ontzettend moeilijk over ga doen.

Big Brother is watching you.

pi_10407981
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 20:19 schreef Seborik het volgende:
Het is wel een warezrequest, maar ik ben ook niet zo'n vreselijke aars dat ik hier ontzettend moeilijk over ga doen.

Big Brother is watching you.

Wat is het toch een schat he mensen!?!

...
pi_10408545
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 20:16 schreef Kos het volgende:
Wie van jullie had nou die show in de Melkweg? Ik had iemand gemaild, maar heb nooit kunnen downloaden... avi files that is...
Ja Seborik is een lieverdje.

Fat_Mike (macdonaldsbeest@hotmail.com) heeft ze geloof ik. IK heb ook wel een FTP waar het staat. Maarja, mag natuurlijk niet geven he.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')