Goed plan. Ik heb nu een tuin met veel vogels erin (en gelukkig weinig katten). Alvast twee vogelhuisjes geïnstalleerd. Laat de winter maar komen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:37 schreef bonootje het volgende:
ja,ja de winter /herfst komt er (helaas) weer aan .... alvast de tuin rpoberen voor te bereiden hierop ???
jammer he! Het is vast een stuk stiiller in je tuin nu!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:43 schreef Pearly het volgende:
Jammer .... ik ben verhuist naar een nieuwbouwwijkje. GEEN vogel te bekennen.
Alleen kraaien, hoog in de lucht .... God weet op zoek naar wat?
Gisteren wat broodkruimels in de nog niet afgemaakte tuin gedropt. Ze liggen er nog.
Ik mis de vogeltjes in mijn tuin. Het is een ontspannende aanblik die ik zeker zal missen!
Hopelijk krijg ik het hier voor elkaar om weer wat koolmezen en pimpels te zien te krijgen maar ik betwijfel het, zo dicht langs de snelweg!
oh ja hoor genoeg bomen om mijn flat, en daar hoor ik vaak ook vogelgeluiden uit komen. Ik denk alleen dat als ik vogeldingetjes ga ophangen en er komen mussen en mezen op af, dat mijn katten dan ineens heel aandachtig naar buiten gaan kijken en die vogels weer wegvliegen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:42 schreef Pearly het volgende:
hee .. daniman ....
Probeer eens wat dingetjes neer te hangen die speciaal voor koolmezen en mussen zijn !!
Volgens mij heb ik een vogel-post op fok gezien waarin werd gezegd dat diegene verwonderd was om het feit dat er koolmezen en mussen op zijn balkon reling zaten.
Het moet dus wel kunnen! Of heb je geen enkele boom of struik of wat dan ook in je omgeving?
quote:Op maandag 28 februari 2005 15:43 schreef XemmyX het volgende:
He mensen, mooie foto's!
Is er geen centraal topic over natuurvogels?
Zo nee, maak dan van dit topic zo iets, bijvoorbeeld van wat zie ik in de winter buiten vliegen, en wat in de lente/zomer of herfst.
Idee'tje misschien
Ik vind het zeer mooi om naar te kijken
quote:Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef Pearly het volgende:
Bono's Topic
Die is er ook nog Againzender...
Vogeltopics genoeg zie je wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |