Eigenlijk een topic voor SES , maar ik voorzie een discussie en gezeur op feedback en daar heb ik geen zin in.. dus maar hier nu..
Ik vind dus eigenlijk dat jongens de talen Russisch en Portugees in het pakket zouden moeten hebben verplicht, omdat de meeste gewillige dames uit Rusland en Brazilië komen!! Dames daarintegen zouden op school verplicht Arabisch en Turks moeten krijgen , omdat de meste hollandse dames het liefst een man zoeken in die hoek! Wat denken jullie daarvan! Ik denk dat een wat gescheiden onderwijs in dat opzicht wel gewenst is.
[Dit bericht is gewijzigd door Robert_Jensen op 03-01-2004 22:05]
quote:Dat ook ja
Op zaterdag 3 januari 2004 22:04 schreef Sazzefraz het volgende:
quote:Ben je wel helemaal lekker?!?!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Dames daarintegen zouden op school verplicht Arabisch en Turks moeten krijgen , omdat de meste hollandse dames het liefst een man zoeken in die hoek!
quote:lieverd, het is bhfh
Op zaterdag 3 januari 2004 22:05 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Ben je wel helemaal lekker?!?!
quote:weet jij...? hoe godsgruwelijk lelijk italianen en spanjaarden zijn? tenzij je valt op een of andere glibberjongen met 3 klio gel in zn haar
Op zaterdag 3 januari 2004 22:04 schreef Insomaniac het volgende:
En meisjes moeten dan ook Spaans en Italiaans in hun pakket.
bovendien kunnen ze er niks van
en ja 1 op de 30000 is wel knap
[Dit bericht is gewijzigd door Sazzefraz op 03-01-2004 22:06]
quote:Vroeger...
Op zaterdag 3 januari 2004 22:05 schreef Vibromass het volgende:
Kom BHFH, een rel moet wel een béétje geloofwaardig overkomen
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 22:06 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
weet jij...? hoe godsgruwelijk lelijk italianen en spanjaarden zijn? tenzij je valt op een of andere glibberjongen met 3 klio gel in zn haar
quote:Dat waren nog 'ns tijden he. Dat je je echt nog afvroeg of hij het meende of zo
Op zaterdag 3 januari 2004 22:06 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Vroeger...
quote:Snel editen hé
Op zaterdag 3 januari 2004 22:07 schreef Insomaniac het volgende:[..]
maar er zitten een paar zeldzaam mooie exemplaren tussen hoor...
quote:Maar dat betekent dat u tóch een keer iets met een godsgruwelijk lelijke Italiaanse of Spaanse glibberjongen met 3 klio gel in zijn haar gehad moet hebben, anders kan u niet tot die conclusie gekomen zijn.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:06 schreef Sazzefraz het volgende:...bovendien kunnen ze er niks van :x
quote:Of echt zuurstof ademde
Op zaterdag 3 januari 2004 22:07 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dat waren nog 'ns tijden he. Dat je je echt nog afvroeg of hij het meende of zo
quote:Inderdaad, zeldzaam...en dus bij voorbaat kansloos
quote:ervaring?
Op zaterdag 3 januari 2004 22:06 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
weet jij...? hoe godsgruwelijk lelijk italianen en spanjaarden zijn? tenzij je valt op een of andere glibberjongen met 3 klio gel in zn haar
quote:de meeste meiden die ik om mij heen zie krijgen wat met Turkse en Marokkaanse jongens.... Later trouwen die jongens toch met een Turkse /Marokkaanse uit eigen land, PUUR omdat de meid in kwestie niet is geïntergreerd in die cultuur, dat zouden ze op school de meiden goed kunnen bijbrengen, zodat die jongens niet meer hoeven te trouwen met een meid uit eigen land!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:05 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Ben je wel helemaal lekker?!?!
Voor de jongens geldt voor de portugese en Russische taal! Je maakt veel makkelijker contact met veel meer verschillende meiden als je die taal eenmaal spreekt. Dus heb je veel meer kans op een leuke meid!
quote:Ok Ok
Op zaterdag 3 januari 2004 22:09 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Inderdaad, zeldzaam...en dus bij voorbaat kansloos
quote:bovendien kunnen ze er niks van zei ik dus
quote:Maar jouw gedachtengang is gewoon helemaal verkracht, het verbaasd me dat jij nog vrij rondloopt, je hoort in een tbs-kliniek, je bent ziek in je hoofd. Voordat jij mag posten zou je eigelijk met een mod of een andere toezichthouder of het allemaal wel goed is enz..
Op zaterdag 3 januari 2004 22:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
krijgen op school.Eigenlijk een topic voor SES , maar ik voorzie een discussie en gezeur op feedback en daar heb ik geen zin in.. dus maar hier nu..
Ik vind dus eigenlijk dat jongens de talen Russisch en Portugees in het pakket zouden moeten hebben verplicht, omdat de meeste gewillige dames uit Rusland en Brazilië komen!! Dames daarintegen zouden op school verplicht Arabisch en Turks moeten krijgen , omdat de meste hollandse dames het liefst een man zoeken in die hoek! Wat denken jullie daarvan! Ik denk dat een wat gescheiden onderwijs in dat opzicht wel gewenst is.
[Dit bericht is gewijzigd door OldJeller op 03-01-2004 22:13]
quote:ik had die een op de 300000 die wel knap was
Op zaterdag 3 januari 2004 22:08 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Maar dat betekent dat u tóch een keer iets met een godsgruwelijk lelijke Italiaanse of Spaanse glibberjongen met 3 klio gel in zijn haar gehad moet hebben, anders kan u niet tot die conclusie gekomen zijn.
quote:Maar dat zijn die dames met snorren.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
de meeste meiden die ik om mij heen zie krijgen wat met Turkse en Marokkaanse jongens....
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 22:10 schreef Insomaniac het volgende:[..]
anders kunnen de Breezahsletjes geen fanbrieven schrijven naar hun Amerikaanse/Engelse idolen...
quote:Dan ga jij schijnbaar met de "verkeerde" mensen om...?
Op zaterdag 3 januari 2004 22:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
de meeste meiden die ik om mij heen zie krijgen wat met Turkse en Marokkaanse jongens.... Later trouwen die jongens toch met een Turkse /Marokkaanse uit eigen land, PUUR omdat de meid in kwestie niet is geïntergreerd in die cultuur, dat zouden ze op school de meiden goed kunnen bijbrengen, zodat die jongens niet meer hoeven te trouwen met een meid uit eigen land!
Voor de jongens geldt voor de portugese en Russische taal! Je maakt veel makkelijker contact met veel meer verschillende meiden als je die taal eenmaal spreekt. Dus heb je veel meer kans op een leuke meid!
quote:Maar in bed was het dus een absolute n00b (als ik het verhaal goed heb begrepen)
Op zaterdag 3 januari 2004 22:11 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
ik had die een op de 300000 die wel knap was
quote:Ai lov joe soooooooooo muts, joe ar sooooooo hentsum en sooooooo prittie!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:12 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Ben jij niet te koop voor cadeau's dan? Maar geef toe, niets is een betere egoboost dan een mediterrane man die helemaal obsessed van je is!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:10 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
bovendien kunnen ze er niks van zei ik dus
ze zijn vreselijk jaloers en bezitterig en denken dat de wereld om hun draait. om maar niet te spreken van het geslijm en het constant bij je willen zijn. ook denken ze dat je te koop bent voor een of ander kadootje
![]()
![]()
quote:ja sorry, maar ik vond het dus de grootste hel ooit. zal wel aan mij liggen dan
Op zaterdag 3 januari 2004 22:15 schreef Insomaniac het volgende:[..]
Ben jij niet te koop voor cadeau's dan? Maar geef toe, niets is een betere egoboost dan een mediterrane man die helemaal obsessed van je is!
Me love u long time. .
quote:Edit: vertaald naar Breezahtaal
Op zaterdag 3 januari 2004 22:14 schreef Insomaniac het volgende:[..]
Ai LuV JoE sOoOoOoOoOo MuTs, JoE aR sOoOoOoO hEnTsUm En SoOoOoOo PrItTiE!
quote:Het moet ook niet langer dan een week duren...
Op zaterdag 3 januari 2004 22:17 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
ja sorry, maar ik vond het dus de grootste hel ooit. zal wel aan mij liggen dan
quote:Bedankt! Ik kan dat niet zo goed
Op zaterdag 3 januari 2004 22:19 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Edit: vertaald naar Breezahtaal
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 22:19 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ik leer liever Vietnamees.Me love u long time.
.
En ik maar denken dat dat Thais was
Oh nee U numbwer one dat was Thais
quote:Nee
Op zaterdag 3 januari 2004 22:22 schreef Sazzefraz het volgende:
Indo's daarintegen
quote:ja?
Op zaterdag 3 januari 2004 22:22 schreef Sazzefraz het volgende:
Indo's daarintegen
|
Forum Opties | |
---|---|