abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15925479
De andere delen
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5

Screenshots.
Met dank aan Refragmental

En nog een plaatje van'MaxiTitan

Info: Generals

De naam Command & Conquer kan gezien worden als één van de grondleggers van het Real Time Strategy genre. Jarenlang domineerde deze serie dan ook de RTS velden, uiteraard tot groot genoegen van de makers. De laatste telg uit de serie, Renegade, werd echter lauw ontvangen. Wat een geweldige ervaring had moeten worden om zelf ín een strategy game te spelen, bleek helaas nogal wat tekortkomingen te hebben. Het is dus nu zaak om de schade die aan de C&C serie is toegebracht te repareren het is weer tijd voor een echte RTS: Command & Conquer: Generals.

Als vanouds begint de game met een spectaculair introfilmpje, dat echter deze maal in-game graphics bevat, om je alvast een voorproefje te geven op wat er komen gaat. Ook na het filmpje krijg je direct actie te zien, het menu is namelijk voorzien van een achtergrond waar je ziet en hoort hoe een klein leger van de USA wordt aangevallen door rebellen van het GLA.

Maar goed, een indrukwekkende intro zegt natuurlijk lang niet alles over het spel: start the game already!

En andere informatie vind je hier http://www.generals.nl/page/3

[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 03-01-2004 13:29]

pi_16117018
nog iets gehoord van die 3d conversie naar cod en sof2 (toch?) van ropmod.com?
  zondag 11 januari 2004 @ 00:44:23 #3
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_16143274
is er al iets bekend over een rules.ini ? of een programma waar je hetzelfde mee kan? laatst even gezocht maar kon voor generals nog niets vinden en ik vond het altijd zo grappig om m'n eigen tanks etc te maken....
daaaaaaaaaaaaaaag
  zondag 11 januari 2004 @ 01:05:12 #4
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_16143824
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:15 schreef Vaatdoek het volgende:

[..]

Waar dan? Als ik op create account druk, zegt ie het al, dus...

je moet eerst de gegevens invullen en dan op create account drukken, rechtsboven staan gegevens voor je geboortedatum...
daaaaaaaaaaaaaaag
  maandag 19 januari 2004 @ 18:50:21 #5
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_16403560
quote:
Op zondag 11 januari 2004 00:44 schreef miereneuker het volgende:
is er al iets bekend over een rules.ini ? of een programma waar je hetzelfde mee kan? laatst even gezocht maar kon voor generals nog niets vinden en ik vond het altijd zo grappig om m'n eigen tanks etc te maken....
daaaaaaaaaaaaaaag
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:52:27 #6
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_16918363
Euh, weet niet of dat dit al een keer eerder voorbij is gekomen in dat geval sorry, maar ik heb een probleem met generals. Namelijk dit:

C&C Generals: Zero Hour (PC) VIDEO - Computer beeps instead of displaying letters when entering serial number.

Question
When entering the serial number, the computer beeps instead of displaying letters. I can enter numbers without any trouble.

Answer
First, make sure that the Caps Lock button is not down and that you have clicked in the entry window with the mouse.
If the desktop resolution is not set to 800x600 at 16 bit color, try setting it to this and run the installer again.

Dit is dus het probleem + het antwoord. Dit heb ik dus gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Toen dacht ik om het maar via Word te doen met copy/paste. Dit werkte, maar toen bleek mijn serial number te kort te zijn. Dus is er iemand met hetzelfde probleem / weet hoe je dit probleem moet oplossen. Alvast bedankt.

pi_16929107
Je hebt zeker de Generals/Zero Hour in een pack gekocht?
In dat geval heb je nog een oude meegekregen. Er waren problemen met de serial van generals. Die bevatte letters terwijl je die niet in kon voeren. Inmiddels is dat wel opgelost, misschien heb je per ongeluk toch nog een verkeerde meegekregen. Enige wat je kunt doen is teruggaan naar de winkel en een goede vragen.

Als je niet dat bewuste pack gekocht hebt dan uhm, weet ik het zo ook niet.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 15:55:47 #8
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_16946149
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:37 schreef Nietmachine het volgende:
Je hebt zeker de Generals/Zero Hour in een pack gekocht?
In dat geval heb je nog een oude meegekregen. Er waren problemen met de serial van generals. Die bevatte letters terwijl je die niet in kon voeren. Inmiddels is dat wel opgelost, misschien heb je per ongeluk toch nog een verkeerde meegekregen. Enige wat je kunt doen is teruggaan naar de winkel en een goede vragen.

Als je niet dat bewuste pack gekocht hebt dan uhm, weet ik het zo ook niet.

Ja, die heb ik gekocht . Maar probleem is al opgelost. Voor CnC Generals heb ik een key generator gebruikt (heb legale versie, dus mag. Toch?) en voor CnC Zero hour gewone key. Dus via internet spelen en zo werkt gewoon. Toch bedankt.
pi_16979545
Ik heb een probleempje met multiplayer maps die ik gedownload heb. Als ik samen met iemand anders een map opstart, kunnen de 'human' spelers wel bouwen, maar de AI teams voeren niets uit. Dit gebeurt in meerdere maps. Is dit een probleem met Zero Hour zelf of ligt het aan de maps ?
pi_17009505
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:07 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een probleempje met multiplayer maps die ik gedownload heb. Als ik samen met iemand anders een map opstart, kunnen de 'human' spelers wel bouwen, maar de AI teams voeren niets uit. Dit gebeurt in meerdere maps. Is dit een probleem met Zero Hour zelf of ligt het aan de maps ?
Dit komt doordat er voor een AI speciale dingen geplaatst moeten worden in een multiplayer map. Anders voert ie idd niks uit. In de maps die jullie spelen is dat dus niet gebeurt. Je zult dus op zoek moeten gaan naar maps waarin die dingen wel geplaatst zijn .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_17085137
ik heb een probleem met het installeren van c&c generals, ik krijg dit te zien:

Ik heb de legale versie, en ik heb ook al geprobeerd om hem vanaf de harde schijf te installeren. Heb ook ipv cd-romspeler (BenQ 56x) de cd-rw(Benq 24x10x40) maar het heeft allemaal geen zin..

iemand een oplossing?

pi_17143070
Google Pics

pi_17144009
Ziet er weer heel smakelijk uit!
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:52:12 #14
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_18934226
is het al iemand gelukt om die laatste challenge missie (tegen Leang) op hard uit te spelen?

zoja, graag ff wat tips posten aub
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
pi_18934425
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:52 schreef azaroth het volgende:
is het al iemand gelukt om die laatste challenge missie (tegen Leang) op hard uit te spelen?

kheb haar met stom geluk verslagen, ik heb eerst een hele boel base defense gemaakt, daarna heb ik met een bende partical beams haar superweapons uitgeschakeld en daarna een heleboel tanks gemaakt en aangevallen, duurt wel effe voordat het lukt
pi_18935762
Seal Force > Is toch gewoon ZeroHour Wat is daar zo bijzonder van?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:02:34 #17
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_18956326
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:02 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

kheb haar met stom geluk verslagen, ik heb eerst een hele boel base defense gemaakt, daarna heb ik met een bende partical beams haar superweapons uitgeschakeld en daarna een heleboel tanks gemaakt en aangevallen, duurt wel effe voordat het lukt
ok thanx
alleen speel ik niet met amerika maar met de chinezen, maar goed...
ik ga nog maar es poging wagen.
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
pi_20103323
bij mij ontploft alles na een paar minuten spelen :s

Ik heb hem gedownload en dr zit een deviance patch op, weet iemand een oplossing mayb??
pi_20108835
Niet dezelfde cd-key gebruiken.
Laatste patch erop?
:D
pi_20110661
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef -Muse- het volgende:

Ik heb hem gedownload en dr zit een deviance patch op, weet iemand een oplossing mayb??

mooi he die kopieerbeveiligingen??

en als je em echt goed vind koop em dan..
ben niet tegen downloaden maar als je em dan ook echt goed vind koop em dan origineel..
  woensdag 23 juni 2004 @ 09:29:16 #21
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_20114585
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef -Muse- het volgende:

Jazeker, de oplossing is naar de winkel gaan, en het spel aanschaffen.
pi_20114832
heb al de juiste crack

moest de crack ff updaten en klaar was ik
pi_20140307
Kan ik Zero Hour spelen zonder officiele Generals te hebben?
pi_20151495
Nope, dat is een expansion dus...
:D
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:23:03 #25
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_20155516
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:52 schreef azaroth het volgende:

is mij gelukt eerst met wat auroras net op t laatste moment die speciale gebouwtjes oid uitschakelen zodat je meer tijd hebt, daarna het onderste gedeelte van de kaart overnemen met wat soldaatjes (niet heel veel voor nodig als je t goed doet) en dan zo ongelooflijk veel particle cannons bouwen dat ze geen kans maakt ik had er 30
daaaaaaaaaaaaaaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')