quote:niks tu liever niet-en jij hup mee naar de kelder!!!!!
Op vrijdag 2 januari 2004 22:55 schreef AirRaid het volgende:[..]
liever niet
quote:Tering Harry, er loopt me toch een lekker wijf buiten. Ik zou zeggen pak er voordat ze weg is
Op vrijdag 2 januari 2004 22:57 schreef Harry_De_Beuker het volgende:[..]
niks tu liever niet-en jij hup mee naar de kelder!!!!!
quote:nee ik wil niet
Op vrijdag 2 januari 2004 22:57 schreef Harry_De_Beuker het volgende:[..]
niks tu liever niet-en jij hup mee naar de kelder!!!!!
mama, help
quote:Leuk stukje. Dat is idd het nadeel van Oranje op het EK. Al die oranje debielen.
Op vrijdag 2 januari 2004 22:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ach ik heb alvast een stukje geschreven die ik tzt eens uit de kast ga halen
En vrouwen zijn ook nog steeds overbodig, ken nog altijd mijn eigen bier halen.
quote:Maar je kant niet je eigen piemelorisje vasthouwe want je seikt nog altijt over de rand man
Op vrijdag 2 januari 2004 23:12 schreef Cart_man het volgende:
En vrouwen zijn ook nog steeds overbodig, ken nog altijd mijn eigen bier halen.
Maar waar ik me wel aan erger (en wat ook in Tony's stukje naar voren komt) zijn de mensen die het meest aan de "Oranje hype" meedoen, maar geen fuck van voetbal afweten en de rest van het jaar hebben lopen zeiken op Oranje...
quote:Idd...Jarno bijvoorbeeld, wat een ei
Op vrijdag 2 januari 2004 23:14 schreef Ajaxno1 het volgende:Maar waar ik me wel aan erger (en wat ook in Tony's stukje naar voren komt) zijn de mensen die het meest aan de "Oranje hype" meedoen, maar geen fuck van voetbal afweten en de rest van het jaar hebben lopen zeiken op Oranje...
zie EK discussie
quote:Ken ik wel maar moet die vrouwen toch iets laten doen als ze er toch zijn...
Op vrijdag 2 januari 2004 23:13 schreef Harry_De_Beuker het volgende:
Maar je kant niet je eigen piemelorisje vasthouwe want je seikt nog altijt over de rand man
quote:Ik versier hier altijd het balkon met Nederlandse vlag enzo (opzich leuk, want tijdens Euro 2000 woonde hier ook Schoten,Duitsers en Turken was wel een leuk gezicht al die vlaggen)
Op vrijdag 2 januari 2004 23:17 schreef Cart_man het volgende:[..]
Idd...Jarno bijvoorbeeld, wat een ei
![]()
zie EK discussie
[..]Ken ik wel maar moet die vrouwen toch iets laten doen als ze er toch zijn...
Maar het gaat me echt niet om de hype eromheen, het EK zelf staat voorop, en dan probeer ik alle wedstrijden te volgen.
quote:Ze scheinen hem maar niet te kenne finden
Op vrijdag 2 januari 2004 23:17 schreef Cart_man het volgende:
Ken ik wel maar moet die vrouwen toch iets laten doen als ze er toch zijn...
quote:Je stond zeker achter aan de rij toen de intelligentie werd uitgedeeld...bedoelde iets anders...
Op vrijdag 2 januari 2004 23:21 schreef Harry_De_Beuker het volgende:[..]
Ze scheinen hem maar niet te kenne finden
Misschien ken je soon penosferlenging doen, net als golfertje.
quote:Hey kleine, doe jij eens even normaal tegen ons Harry
Op vrijdag 2 januari 2004 23:27 schreef Cart_man het volgende:[..]
Je stond zeker achter aan de rij toen de intelligentie werd uitgedeeld...bedoelde iets anders...
quote:Kèk, ik kan onmâugelèk intelliguhnt oveâhrkomen omdat ik un steâhreotype ben. Ik zou mâh al tuh graag oveâh duh misstanden in duh maatschappè en oveâh ut falenduh economiese belèd van duh neo conseâhrvatieven preitn, mâh dan had me bedenkâh un andeâhre groepskloân moetuh aanmaken
Op vrijdag 2 januari 2004 23:27 schreef Cart_man het volgende:
Je stond zeker achter aan de rij toen de intelligentie werd uitgedeeld...bedoelde iets anders...
quote:Goh wat is fries toch makkelijk te lezen
Op vrijdag 2 januari 2004 23:56 schreef Harry_De_Beuker het volgende:[..]
Kèk, ik kan onmâugelèk intelliguhnt oveâhrkomen omdat ik un steâhreotype ben. Ik zou mâh al tuh graag oveâh duh misstanden in duh maatschappè en oveâh ut falenduh economiese belèd van duh neo conseâhrvatieven preitn, mâh dan had me bedenkâh un andeâhre groepskloân moetuh aanmaken
quote:Zou Cart_Man het nu snappen?
Op vrijdag 2 januari 2004 23:56 schreef Harry_De_Beuker het volgende:[..]
Kèk, ik kan onmâugelèk intelliguhnt oveâhrkomen omdat ik un steâhreotype ben. Ik zou mâh al tuh graag oveâh duh misstanden in duh maatschappè en oveâh ut falenduh economiese belèd van duh neo conseâhrvatieven preitn, mâh dan had me bedenkâh un andeâhre groepskloân moetuh aanmaken
quote:zou je denken
Op vrijdag 2 januari 2004 23:59 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Zou Cart_Man het nu snappen?
quote:Waarom zorgde jij ervoor dat ik vond dat Ajax kampioen moesten worden
Op vrijdag 2 januari 2004 23:59 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Zou Cart_Man het nu snappen?
Heel me imago naar de klote hiero
quote:ik zou hem eruit stampen, als die eerst zorgt voor een rondje op zijn kosten
Op zaterdag 3 januari 2004 00:00 schreef Harry_De_Beuker het volgende:[..]
Waarom zorgde jij ervoor dat ik vond dat Ajax kampioen moesten worden
Heel me imago naar de klote hiero
quote:Bek houwe, Ajax moe kampioen worde!
Op zaterdag 3 januari 2004 00:01 schreef Bartoli het volgende:[..]
ik zou hem eruit stampen, als die eerst zorgt voor een rondje op zijn kosten
quote:dit is gein frysk me waâhrduh, mâh un poging om plat haags tuh preitn, dat gèft me hoâligan uìtstraling wat meiâh diepgang, waâhrdoâh ut misschien geloâfwaâhrdig oveâhrkomt. Als ik andeâhre dialectuh zou beheiâhrsen zou ik die misschien oâk kunnuh gebruike, mâh, als dom steâhreotype zènduh kan ik allein mâh plat Haags lulle
Op vrijdag 2 januari 2004 23:58 schreef Bartoli het volgende:Goh wat is fries toch makkelijk te lezen
quote:Oi, dat zou Harry nooit zeggen
Op zaterdag 3 januari 2004 00:02 schreef Harry_De_Beuker het volgende:Bek houwe, Ajax moe kampioen worde!
quote:Ja dat weet ik, Ajax moe ook kampioen worden
Op zaterdag 3 januari 2004 00:02 schreef Harry_De_Beuker het volgende:[..]
Bek houwe, Ajax moe kampioen worde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |