Wat een pretentieuze bagger.
Ieder jaar zijn er weer van die bandjes die door de hoge heren critici de lucht in worden geschreven.
En vele snobs gaan daar dan in mee.
Wat geweldig, wat mooi. Terwijl ze er eigenlijk de ballen aan vinden.
Meer voorbeelden van totale baggermuziek die je eigenlijk goed moet vinden om erbij te horen ?
Danko Jones en Muses mogen worden genoemd.
quote:Inkoppertje.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:26 schreef keeper het volgende:
Radiohead.
Of klassiek. Alsof je niet cultureel hoogstaand, ontwikkeld en belezen kan zijn zoals ik en het TOCH gewoon saaie pretentieuze kutmuziek kan vinden.
quote:Dat bedoel ik dus.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:27 schreef El_Bassie het volgende:
Radiohead móet je ook goed vinden. Dat ís het in mijn ogen ook. Hetzelfde geld trouwens voor cabaret en films. Hans Teeuwen schijnt goed te zijn..
Muziek die je kut vind. Maar bijna schelden in de kerk is als je dat zegt.
quote:Danko Jones is goed. Muse heeft goede muziek, maar valt soms ook erg tegen en verveelt wat sneller.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
Meer voorbeelden van totale baggermuziek die je eigenlijk goed moet vinden om erbij te horen ?Danko Jones en Muses mogen worden genoemd.
Wat ik wel graag wil toevoegen is: Spinvis. Bagger, niet interessant, maar op de een of andere manier schijnt iedereen het geweldig te vinden.
En: Ryan Adams. Saai.
iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak en ieder ander dient dat te respecteren. ik vind muse persoonlijk zeer goed, terwijl ik er een jaar geleden nog echt geen fuck aan vond. Soms hoor je dan es iets op de radio en dan ineens denk je shit dit roeleert.
Als jij denkt dat dat komt omdat die muziek omhooggekritiseerd is, nja blijf vooral het naieve ventje dat je bent, en sluit de ogen voor bijv. de enorm originele muzikale weg die een muse (en zo zijn er veel bands) in geslagen is.
quote:Dit bedoel ik dus.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:29 schreef onanymous het volgende:
hahaha dit vind ik toch altijd van die superdomme topicsiedereen heeft zijn eigen muzieksmaak en ieder ander dient dat te respecteren. ik vind muse persoonlijk zeer goed, terwijl ik er een jaar geleden nog echt geen fuck aan vond. Soms hoor je dan es iets op de radio en dan ineens denk je shit dit roeleert.
Als jij denkt dat dat komt omdat die muziek omhooggekritiseerd is, nja blijf vooral het naieve ventje dat je bent, en sluit de ogen voor bijv. de enorm originele muzikale weg die een muse (en zo zijn er veel bands) in geslagen is.
quote:Allebei in mijn ogen nogal overgewaardeerde muziek. Radiohead vind ik soms erg goed te pruimen, maar in de nieuwe muziek ga ik me niet meer verdiepen. Het boeit me steeds minder.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:30 schreef ErikN het volgende:
behalve radiohead nu ook placebo
quote:man waar heb je het in godsnaam over. ik zeg alleen maar: jij vind die muziek niets aan, maar daarom hoeft het nog niet zo te zijn dat die muziek automatisch bekend is omdat deze door critici omhooggekletst is (btw elke doorbrekende band begint met positieve recensies dus 't is niet dat je stelling ergens op slaat maargoed.) Ik noem het voorbeeld van muse omdat ik er dus in het begin niets aan vond (ten tijde van de New Born hype) en pas later hoorde dat ze ook andere, naar mijn mening betere muziek kunnen schrijven. En dan wil jij beweren dat dat komt omdat muse omhooggerecenseert is? Er ooit eens over nagedacht dat een criticus altijd recenseert op basis van wat hij denkt dat het volk horen wil, en niet andersom?
Op vrijdag 2 januari 2004 20:29 schreef tong80 het volgende:
Dit bedoel ik dus.
Ik ben btw heel benieuwd naar een paar van jouw favoriete bands
quote:Dat is alleen in breezersferen.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:38 schreef BenjaminBen het volgende:
Mag ik hierbij The Darkness nomineren? Iedereen schijnt het geweldig te vinden, maar vind het toch wel zulke baggerzooi.
quote:rot op met je gezeik. .. ik heb een eigen mening. . .
... . je eigenlijk goed moet vinden om erbij te horen
quote:Buddy Hollie. Eddie Wally. Screaming Trees. Dinosaur j.r. Fransje Bauer. Motorpsycho. Ronnie Tober. Fugazi.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:36 schreef onanymous het volgende:
Ik ben btw heel benieuwd naar een paar van jouw favoriete bands
quote:Niet.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:39 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Dat is alleen in breezersferen.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:[..]
Buddy Hollie. Eddie Wally. Screaming Trees. Dinosaur j.r. Fransje Bauer. Motorpsycho. Ronnie Tober. Fugazi.
Dans mi Amore! Tis geweldug!
quote:Gelukkig.....mijn vertrouwen in de mensheid is weer enigszins hersteld. Plaatje werd totaal gehyped op 3FM en moest het dan ook altijd op m'n werk aanhoren, omdat m'n collega's beslist 3FM wilden luisteren.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:39 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Dat is alleen in breezersferen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |