Ik heb de afgelopen twee maanden tussen de pissebedden en wormen doorgebracht, in een diepe put met een steen erop. Zonder internet, tv, radio, kranten, etc.
Het is nog net tot me doorgedrongen dat Saddam gevangen is, dat er een prinsesje is geboren en dat Jamai laatste werd bij World Idols, maar daar houdt mijn kennis over de huidige staat van de wereld wel bij op.
Wie kan mij een snelle update geven van wat er de afgelopen twee maanden aan niet te missen nieuws is gebeurd?
En dit is niet echt een discussie over nieuws, meer iets voor GC naar mijn mening.
quote:En jouw reactie is het toppunt van overdrijven. die Kotssmiley slaat natuurlijk nergens op.
Op vrijdag 2 januari 2004 12:57 schreef Revor het volgende:
Dit is echt het toppunt van lui-heid!!!
Ga lekker het geweldig in elkaar gezette nieuwsoverzicht lezen:
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1333
quote:Persoonlijk vind ik dat heel die
Op vrijdag 2 januari 2004 13:15 schreef HeatWave het volgende:[..]
En jouw reactie is het toppunt van overdrijven. die Kotssmiley slaat natuurlijk nergens op.
quote:Hmm, dat brengt me terug naar een heerlijke discussie
Op vrijdag 2 januari 2004 13:16 schreef Knut het volgende:Persoonlijk vind ik dat heel die
uit het forum mag
quote:Eigenlijk wel, er zijn maar heel weinig dicussies waar deze op zijn plaats is.
Op vrijdag 2 januari 2004 13:16 schreef Knut het volgende:[..]
Persoonlijk vind ik dat heel die
uit het forum mag
Maar we gaan offtopic .
quote:Dan moet je wel weten dat die er is he
Op vrijdag 2 januari 2004 12:57 schreef Revor het volgende:
Dit is echt het toppunt van lui-heid!!!
Ga lekker het geweldig in elkaar gezette nieuwsoverzicht lezen:
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1333
Evengoed bedankt.
quote:Heb je vriendin zwanger gemaakt afgelopen maand
Op vrijdag 2 januari 2004 12:34 schreef Kwark het volgende:
Ik weet niet zeker of dit het juiste subforum is om deze vraag in te stellen, maar here goes:Ik heb de afgelopen twee maanden tussen de pissebedden en wormen doorgebracht, in een diepe put met een steen erop. Zonder internet, tv, radio, kranten, etc.
Het is nog net tot me doorgedrongen dat Saddam gevangen is, dat er een prinsesje is geboren en dat Jamai laatste werd bij World Idols, maar daar houdt mijn kennis over de huidige staat van de wereld wel bij op.
Wie kan mij een snelle update geven van wat er de afgelopen twee maanden aan niet te missen nieuws is gebeurd?
quote:Neh, ik zat in een andere put.
Op vrijdag 2 januari 2004 13:52 schreef Razor21 het volgende:[..]
Heb je vriendin zwanger gemaakt afgelopen maand
terwijl jij in je put zat.
hier staat een geweldig jaaroverzicht. men heeft er veel tijd en moeite in gestoken dus ga dat maar lekker lezen... je kunt bovenin kiezen welke maand je wilt lezen succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |