Dat is een leuk topic hequote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:20 schreef Evil-Angel het volgende:
Via Google...ik zag ineens een topic...*wijf hou je smoel toch eens* althans iets in die richting...
Ging ff kijken...1 en ander gelezen zag er wel leuk uit, gelijk maar blijven hangen ook![]()
![]()
Idd een leuke ja...is er ook een Vent hou je smoel eens???...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:39 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat is een leuk topic hedie heb ik ook als een van de eerste gelezen.
OT:
ik ben hier via mijn broer ik zat op een ander forum maar vond die te saai/klein, hij heeft me deze aangeraden
nee, die is er niet, ik denk ook niet dat dat wat word. Mannen zeiken nu eenmaal niet zo veelquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:56 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Idd een leuke ja...is er ook een Vent hou je smoel eens???...![]()
![]()
Euhhhhh...............mannen kunnen best zeiken hoor...trouwens...ik vind mezelf nou niet echt een zeikwijf hahahahaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:07 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
nee, die is er niet, ik denk ook niet dat dat wat word. Mannen zeiken nu eenmaal niet zo veel![]()
Welkom dan maarquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:07 schreef MisterLovaLova het volgende:
Door me vriendin, en het gekloot van haar ex hier. Is ondertussen gewoon comisch geworden en verder heb ik ondertussen wel gemerkt dat het hier goed te doen is!!!!!!!!
Dus blijf ik gezellig plakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |