quote:Jamai is laatste geworden ja
Op donderdag 1 januari 2004 21:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zijn we laatste geworden?
quote:geweldig succes voor Jamai..... Nederland is precies groot genoeg voor hem....
Op donderdag 1 januari 2004 21:25 schreef RemCow het volgende:
Jamai, stijf onderaan.
quote:eeuwige roem
Op donderdag 1 januari 2004 21:25 schreef schatje het volgende:
Wat heeft ie gewonnen??
quote:urk is nog te groot voor hem
Op donderdag 1 januari 2004 21:25 schreef cptmarco het volgende:[..]
geweldig succes voor Jamai..... Nederland is precies groot genoeg voor hem....
quote:Nee joh, Kurt is veeeeeeel knapper, veel schonere tanden
Nederland heeft toch een klein beetje gewonnen, Kurt lijkt best wel op Willem Alexander.
quote:
Nederland heeft toch een klein beetje gewonnen, Kurt lijkt best wel op Willem Alexander.
-edit
en ik vond het een beetje een lauwe bedoening die uitslag..
[Dit bericht is gewijzigd door Kingofsorrow op 01-01-2004 21:28]
quote:Een beugel
Op donderdag 1 januari 2004 21:25 schreef schatje het volgende:
Wat heeft ie gewonnen??
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:29 schreef Duiveltja het volgende:
Zijn familie is sprakeloos
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 01-01-2004 21:30]
quote:Nope, eerst gaat ie naar Extreme Makeover for the Stars, wist je dat nog niet?
Op donderdag 1 januari 2004 21:28 schreef Vibromass het volgende:
Tja.. en nu? Eén succesvol singeltje, 2 flops, en een ticket naar het eurovisie songfestival 2005?
beter...
Wat een afzichtelijke troffee btw.
quote:yup anders had de helft daar nooit gestaan
Op donderdag 1 januari 2004 21:27 schreef Knaller het volgende:
Geweldig dat die Kurt wint.
Bewijst weer dat men geen behoefte aan een knappe Idol heeft.
Jamai
Guy (nooit fohnen als je in een plas water staat)
Canada (jamai wanabee)
Arabie (dik mormel)
quote:Dit viel mij ook al op, argh..
Op donderdag 1 januari 2004 21:31 schreef Molletje het volgende:
Ben blij dat Kurt heeft gewonnen. Kelly lijkt me echt zo'n omhooggevallen, arrogant mens.. die blik elke keer toen ze "maar" 9 punten kreeg ipv 10Wat een afzichtelijke troffee btw.
quote:Ja inderdaad! Ik zat me er ook dood aan te ergeren
Ben blij dat Kurt heeft gewonnen. Kelly lijkt me echt zo'n omhooggevallen, arrogant mens.. die blik elke keer toen ze "maar" 9 punten kreeg ipv 10
quote:Help!!!!! daar is onze Jim freak weer, maar je hebt in dit geval wel gelijk
Op donderdag 1 januari 2004 21:30 schreef marky het volgende:
Nou dit was te verwachten Jamai gaf een van zijn slechtere optredens en dat zie je nu duidelijk.
quote:Volgens mij luister jij niet zo vaak naar U2 ... net als Bono, wat een belediging
Op donderdag 1 januari 2004 21:27 schreef Kingofsorrow het volgende:
Hij zingt het wel net als Bono trouwens, en volgens mij zong hij heel veel nrs van u2 tijdens de voorrondes.. Niet dat het niet goed is, maar niet origineel..
Ach vond het zowiezo een slechte uitzending zag nergens de tussen stukjes uit de Nederlandse Idols terwijl er verleden jaar ook van die mafkezen meededen leek wel of we er niet bij hoorden.....boycotten die hap niet meer aan meedoen.
quote:Dat viel me ook op ja.
Ben blij dat Kurt heeft gewonnen. Kelly lijkt me echt zo'n omhooggevallen, arrogant mens.. die blik elke keer toen ze "maar" 9 punten kreeg ipv 10Wat een afzichtelijke troffee btw.
quote:viel me ook al op....
Ben blij dat Kurt heeft gewonnen. Kelly lijkt me echt zo'n omhooggevallen, arrogant mens.. die blik elke keer toen ze "maar" 9 punten kreeg ipv 10
quote:Dat bewijst het opzich nog niet want er waren er meer die er niet uitzagen als een Hunk. Wat het bewijst is dat er duidelijk gekozen is voor de beste zanger en dat we ons niet door de media en BMG Kelly Clarkson door de strot laten duwen zo goed is die dame namelijk niet.
Wat dit voor Jamai gaat betekenen moeten we nog afwachten een laatste plaats kan soms nog beter zijn dan ergens in de grijze middenmoot.
Ik vond het programma overigens verder totaal kut.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 01-01-2004 21:34]
quote:Inderdaad!
~edit ~
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 01-01-2004 21:36]
van onderaf
quote:
Jij kent haar persoonlijk??
quote:Idd, ik vond die lage stem aan het begin van het liedje best op die van bono lijken.. (d8 wtf.. playbackof zo
Op donderdag 1 januari 2004 21:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Damn..
Die kerel die ziet er echt niet uit.. Maar als ie gaat zingen!![]()
Z'n stem past totaal niet bij hoe hij eruit ziet. Hij heeft zo'n hele volwassen stem vind ik, dat hadden die andere 'Idols' niet..
quote:Nee heb je die Will Young niet zien kijken dan
quote:Doe effe normaal met je freak.
Op donderdag 1 januari 2004 21:32 schreef Samson het volgende:[..]
Help!!!!! daar is onze Jim freak weer, maar je hebt in dit geval wel gelijk
quote:Laatste vanzelfsprekend.
Op donderdag 1 januari 2004 21:33 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Inderdaad!
Op de hoeveelste plaats is trouwens Jamai geeindigd?
Ik heb GE-WEL-DIG genoten. Wat zijn wij een kneuterig (het is zo'n aardige knul, die Jamai) volkje. Ongelooflijk.
quote:die Frank Sinatra in Hawaii shirt is toch langsgekomen
Op donderdag 1 januari 2004 21:32 schreef shifter het volgende:
Ach vond het zowiezo een slechte uitzending zag nergens de tussen stukjes uit de Nederlandse Idols terwijl er verleden jaar ook van die mafkezen meededen leek wel of we er niet bij hoorden.....boycotten die hap niet meer aan meedoen.
quote:Soms zegt een blik genoeg.. lijkt me niet echt een sportieve verliezer
Op donderdag 1 januari 2004 21:34 schreef Duiveltja het volgende:[..]
![]()
Jij kent haar persoonlijk??
quote:Heel die uitslag slaat nergens op...
Op donderdag 1 januari 2004 21:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Wel raar dat die belg zo hoog komt
quote:Jawel hoor, om de muizen weg te jagen
Op donderdag 1 januari 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Gefeliciteerd Kurt. Toch denk ik dat de verkeerde heeft gewonnen. Ik denk namelijk niet dat we Kurt terug gaan zien in de hitlijsten. Kurt is niet het type dat door jonge meisjes thuis op een poster aan de muur wordt gehangen.
quote:Ik zou toch liever in de middenmoot zitten als onderaan! Ik zou me doodschamen als ik daar zat..als ik jamai was
Op donderdag 1 januari 2004 21:33 schreef marky het volgende:[..]
Dat bewijst het opzich nog niet want er waren er meer die er niet uitzagen als een Hunk. Wat het bewijst is dat er duidelijk gekozen is voor de beste zanger en dat we ons niet door de media en BMG Kelly Clarkson door de strot laten duwen zo goed is die dame namelijk niet.
Wat dit voor Jamai gaat betekenen moeten we nog afwachten een laatste plaats kan soms nog beter zijn dan ergens in de grijze middenmoot.
Ik vond het programma overigens verder totaal kut.
quote:DAT DACHT IK NOU OOK TOEN IK HEM ZAG
quote:**********
Op donderdag 1 januari 2004 21:30 schreef marky het volgende:
Nou dit was te verwachten Jamai gaf een van zijn slechtere optredens en dat zie je nu duidelijk.
En nee ik ben niet jaloers op gay jim en z'n mannelijke aanhangers
edit: doe normaal zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 01-01-2004 21:38]
Jamai was gewoon waardeloos bezig
quote:Vind ik wel meevallen.
Boeit voor haar ook niet erg veel volgens mij. Volgens mij heeft ze al aardig succes .
Man wat een stem !
quote:Goh was dat het enige?? Nou
Op donderdag 1 januari 2004 21:35 schreef AirRaid het volgende:[..]
die Frank Sinatra in Hawaii shirt is toch langsgekomen
quote:Vind ik niet, eigenlijk wel logisch.
Op donderdag 1 januari 2004 21:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Wel raar dat die belg zo hoog komt
En mensen die van dat soort muziek houden, gaan dan eerder voor hem kiezen.
quote:Oke, Kurt is geen beauty, maar er valt heus wel wat te verbeteren aan zijn looks.
Op donderdag 1 januari 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Gefeliciteerd Kurt. Toch denk ik dat de verkeerde heeft gewonnen. Ik denk namelijk niet dat we Kurt terug gaan zien in de hitlijsten. Kurt is niet het type dat door jonge meisjes thuis op een poster aan de muur wordt gehangen.
Iedereen kent beautiful day wel van U2.. tis ook gewoon een nummer wat lekker klinkt en waardoor de stem erg goed naar voren komt..
Bij dat nummer van Will Young viel ik zowat in slaap.. (btw wat een ranzig matje heeft ie zeg)
quote:je moet van die muziek houden he
Op donderdag 1 januari 2004 21:39 schreef Deefje het volgende:
Maar dat van die Belg begrijp ik gewoon ECHT niet.Die was alleen wat aan het schreeuwen met zijn rock, en dan toch zo hoog eindigen. Echt muzikaal vond ik die Belg niet! Jullie???
Jammer van Will en die canadees had ze hoger ingeschat.. en voor jamai... tja had niets anders verwacht.
quote:Je kan ook naar muziek luisteren in plaats van jezelf te bevredigen tijdens het kijken van videoclips.
Op donderdag 1 januari 2004 21:39 schreef DarkFire het volgende:
Hoe kan zoiets lelijks winnen???Hopelijk komt z'n videoclip niet op de muziekzenders.
quote:Het zou al helpen als hij ze haar kamde. Hoewel ze imago dan wel weer verknalt is.
Op donderdag 1 januari 2004 21:39 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Oke, Kurt is geen beauty, maar er valt heus wel wat te verbeteren aan zijn looks.
Bovendien: we hebben zat artiesten op deze aardkloot rondlopen die niet moeders mooiste zijn. Meatloaf is ook nooit een lekker ding geweest
Ik geloof zeker dat Kurt het wereldwijd gaat maken
quote:In de voorrondes van Idols heb ik meer talent gezien dan Jamai ooit zal krijgen!!
Op donderdag 1 januari 2004 21:40 schreef Skwish het volgende:
Nu zie je maar dat zangtalenten in Nederland ver te zoeken zijn!
quote:Alsof mensen die van dat soort muziek houden naar programma's als Idols kijken...
Op donderdag 1 januari 2004 21:38 schreef Knaller het volgende:
...
En in dat genre deed hij het helemaal niet eens zo slecht.
En mensen die van dat soort muziek houden, gaan dan eerder voor hem kiezen.
Verder... tja... Ik vond Jamai toch niet zóóóó slecht! Beter dan dat kleine Poolse meisje in ieder geval.
Hmmm... hoe zou Nederland zijn geëindigd als Hind "the Dutch Idol" was geweest?
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:37 schreef Stefkuh het volgende:
Kurt oh Kurt, the hero of all Hobbits!
quote:Jezus, wat ben jij erg zeg!
Hoe kan zoiets lelijks winnen???Hopelijk komt z'n videoclip niet op de muziekzenders.
quote:Heeft ei dat gezegd jah??..Loser
Op donderdag 1 januari 2004 21:37 schreef JoshyJos het volgende:
ik weet nog dat Jamai zei, dat als ze niet op het uiterlijk letten, dat hij zelf zou winnen........hahahaha...wat een grappenmaker, want Kurt wonJamai was gewoon waardeloos bezig
quote:Hij was super goed. Je moet niet iemand beoordelen op wat ie doet, maar hoe die dat doet. Ik houd wel van die muziek ok, maar Kurt vond ik wel beter dan die belg terwijl ik niet van zijn muziek houd.
Op donderdag 1 januari 2004 21:39 schreef Deefje het volgende:
Maar dat van die Belg begrijp ik gewoon ECHT niet.Die was alleen wat aan het schreeuwen met zijn rock, en dan toch zo hoog eindigen. Echt muzikaal vond ik die Belg niet! Jullie???
[Dit bericht is gewijzigd door Brupje op 01-01-2004 21:43]
schatje toch
edit: geen persoonlijk aanvallen, heel simpel .
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 01-01-2004 21:44]
quote:Al is die stem nog zo goed als ik naar iets lelijks kijk krijg ik gewoon afkeer.
Je kan ook naar muziek luisteren in plaats van jezelf te bevredigen tijdens het kijken van videoclips.
Moet je eens proberen.
quote:1: post nogmaal
quote:Ja, dan moet je je gaan afvragen "wat is een idol"? Ik denk dat een idol bij heel veel meisjes en/of jongens aan de muur hangt en dat veel tieners verliefd op hem/haar zijn. Maar als een Idol ook iemand kan zijn die gewoon goed kan zingen, dan zou Kurt het ook kunnen zijn ja.
Op donderdag 1 januari 2004 21:39 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Oke, Kurt is geen beauty, maar er valt heus wel wat te verbeteren aan zijn looks.
Bovendien: we hebben zat artiesten op deze aardkloot rondlopen die niet moeders mooiste zijn. Meatloaf is ook nooit een lekker ding geweest
Ik geloof zeker dat Kurt het wereldwijd gaat maken
quote:Nee en Jim had het beter gedaan?!?!?!!? hahahaha door die stomme breezer sletjes en Mars vretende pukkelkinderen en K3 fans is Nederland weerrrrrrrr laatste geworden net zoals dat achterlijke Songfestival.....
Op donderdag 1 januari 2004 21:40 schreef kriele het volgende:
Nou dames en heren, dit was de kortstondige carriere van Jamai! En iedereen in nederland is erin getrapt.
quote:Tja, ik denk ook dat we met Hind een beter figuur hadden geslagen
Op donderdag 1 januari 2004 21:40 schreef kriele het volgende:
Nou dames en heren, dit was de kortstondige carriere van Jamai! En iedereen in nederland is erin getrapt.
Jamai laatste tja, hij is niet super goed ofzo, maar die duitser, die was een stuk erger!
quote:Hind en Dewi hadden geen pleefiguur geslagen.
Op donderdag 1 januari 2004 21:44 schreef shifter het volgende:[..]
Nee en Jim had het beter gedaan?!?!?!!? hahahaha door die stomme breezer sletjes en Mars vretende pukkelkinderen en K3 fans is Nederland weerrrrrrrr laatste geworden net zoals dat achterlijke Songfestival.....
quote:Dan hadden we denk ik derde of vierde geeindigd!
Op donderdag 1 januari 2004 21:41 schreef P-Style het volgende:[..]
Hmmm... hoe zou Nederland zijn geëindigd als Hind "the Dutch Idol" was geweest?
wat een dijk van een stem heeft die gozer zeg!
quote:Idd.. als zij Vanessa Williams - Colors of the Wind had gezongen..
Op donderdag 1 januari 2004 21:45 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Tja, ik denk ook dat we met Hind een beter figuur hadden geslagen
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:43 schreef JoshyJos het volgende:
Sjim en Jamai hadden nooit de autitie ronde voorbij mogen gaan, dan stond Hind daar.
quote:Die andere deelnemers zagen er niet zo
1: post nogmaal
2: je hoeft geen looks te hebben om te winnen (kijk mar naar deel andere deelnmers, hoe zouden die anders ooit hebben mogen meedoen)
quote:mwa dat is ook weer overdreven, t werd alleen flink aangedikt door de jury
Op donderdag 1 januari 2004 21:46 schreef Catwoman1986 het volgende:
Kurt!Jamai laatste
tja, hij is niet super goed ofzo, maar die duitser, die was een stuk erger!
quote:Ach, zij zou ook laag hebben gescoord. Op muzikaal niveau heeft nederland het gewoon niet.
Op donderdag 1 januari 2004 21:45 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Tja, ik denk ook dat we met Hind een beter figuur hadden geslagen
Jammer van Jamai, ik vond hem zeker niet de slechtste.
quote:Idd, Jim heeft totaal geen zangtalent. Alleen had breezersl*tjes als aanhangers
Op donderdag 1 januari 2004 21:44 schreef shifter het volgende:[..]
Nee en Jim had het beter gedaan?!?!?!!? hahahaha door die stomme breezer sletjes en Mars vretende pukkelkinderen en K3 fans is Nederland weerrrrrrrr laatste geworden net zoals dat achterlijke Songfestival.....
quote:Stel je niet zo aan mens
Op donderdag 1 januari 2004 21:47 schreef DarkFire het volgende:[..]
Die andere deelnemers zagen er niet zo
uit!
quote:Kurt is ook geen idol.
Op donderdag 1 januari 2004 21:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja, dan moet je je gaan afvragen "wat is een idol"? Ik denk dat een idol bij heel veel meisjes en/of jongens aan de muur hangt en dat veel tieners verliefd op hem/haar zijn. Maar als een Idol ook iemand kan zijn die gewoon goed kan zingen, dan zou Kurt het ook kunnen zijn ja.
Kurt is gewoon een geweldige zanger, en dat vond de wereld blijkbaar ook.
quote:STOP
Op donderdag 1 januari 2004 21:48 schreef Deefje het volgende:
We hadden beter Fransje Bauer kunnen sturen!!!
Voorbeeldje die nu regelmatig op tv te zien is: Behind Blue Eyes van Limp Bizkit
euuuh wake up jamai... jij was de slechste hahaha geweldig.. lik had al gehoord dat we als laatste zouden eindigen en het komt nog uit ook...
Ik vind het wel zielig trouwens. Het is natuurlijk geen geharde superster hè, we hebben het hier over een jong knulletje dat nu ten overstaan van de hele wereld de grootste verliezer is. Ik denk dat dat best moeilijk is voor zo'n jochie.
quote:grow up
Op donderdag 1 januari 2004 21:47 schreef DarkFire het volgende:[..]
Die andere deelnemers zagen er niet zo
uit!
quote:Nou dat denk ik niet hoor. Hind heeft een hele mooie zuivere stem.
Op donderdag 1 januari 2004 21:48 schreef kriele het volgende:[..]
Ach, zij zou ook laag hebben gescoord. Op muzikaal niveau heeft nederland het gewoon niet.
Jammer dat ze zo'n arrogant smoelwerk heeft.
quote:Tjaa alleen word niet zo warm van Hind hoor....Maar Roger had het zeker niet verkeerd gedaan maar die was zo slim om niet met die commerciele sh*t mee te doen!
Op donderdag 1 januari 2004 21:46 schreef hoM3r het volgende:[..]
Hind en Dewi hadden geen pleefiguur geslagen.
En Roger ook niet maar die stopte er zelf mee.
quote:nou dat klopt niet .. we zitten ook weleens bij de eerste 10... lijkt het nederlandse voetbal wel.. champions league halen we ook bijna nooit.
Op donderdag 1 januari 2004 21:49 schreef anita150 het volgende:
dit lijkt het songfestifal wel daar worden we ook altijd laatste bleh
quote:Kelly Clarkson is toch ook af gegaan als een gieter. Hind had ook ergens in het midden uitgekomen. Ik blijf het herhalen Hind is niet zo goed als er nu wordt gedaan. Midenmoot voor Hind en dat had haar carriere ook niet goed gedaan.
Op donderdag 1 januari 2004 21:47 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
idd dan hadden we tenminste een redelijke kans
quote:Haha wat een voorbeeld. Die zanger is gedurende de hele clip halfnaakt te bewonderen
Op donderdag 1 januari 2004 21:49 schreef Asmoday het volgende:
Alsof alle videoclips perse de zanger moeten vertonen.
Nu is dat wel vaak het geval omdat het bij groepjes als the sugababes in het geheel niet om de geweldige muziek gaat, maar om het uiterlijk.
Maar bij rock komt het geregeld voor dat de clip over het nummer gaat en er dus geen bandleden te zien zijn.Voorbeeldje die nu regelmatig op tv te zien is: Behind Blue Eyes van Limp Bizkit
quote:Leek wel een mislukte aerobic leraar
Op donderdag 1 januari 2004 21:49 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik vond die duitser ook wel leuk hoorHij danst zo Liev
quote:Hind kan wel echt goed zingen, en die relatief lage stem is ook echts iets bijzonders. Als ze dan haar jukbeenderen zou laten afvijlen en zich wat minder conservatief zou kleden zou ze ook een echt mooi meisje zijn. Best wel kansen al met al.
Op donderdag 1 januari 2004 21:48 schreef kriele het volgende:[..]
Ach, zij zou ook laag hebben gescoord. Op muzikaal niveau heeft nederland het gewoon niet.
quote:Hahaha, ja! Dat zou een goeie grap zijn geweest. Mischien iets voor volgend jaar. Of vader Abraham ofzo!
We hadden beter Fransje Bauer kunnen sturen!!!
quote:erg he, had ie beter zijn mavo af kunnen maken...
Op donderdag 1 januari 2004 21:52 schreef anita150 het volgende:
ik vond ut zielig voor jamai nu staat ie in de hele wereld bekend als de verliezen van world idol
nou je zou het maar zijn
quote:Inderdaad je zou jamai maar zijn ja!
ik vond ut zielig voor jamai nu staat ie in de hele wereld bekend als de verliezen van world idol
nou je zou het maar zijn
ik zou het niet willen bah bah
quote:
We hadden beter Jim kunnen sturen!!!
quote:Dewi kan niet zuiver zingen en Roger was nooit begrepen die komt niet eens boven het podium uit.
Op donderdag 1 januari 2004 21:46 schreef hoM3r het volgende:[..]
Hind en Dewi hadden geen pleefiguur geslagen.
En Roger ook niet maar die stopte er zelf mee.
quote:nou, hij wilde toch bekend zijn....?
nou je zou het maar zijn
quote:Denk het ook. Maar dat zou dan betekenen dat er dit keer niet alleen maar jonge meisjes hebben gebeld?
Op donderdag 1 januari 2004 21:48 schreef RedGuy het volgende:[..]
Kurt is ook geen idol.
Kurt is gewoon een geweldige zanger, en dat vond de wereld blijkbaar ook.
quote:En terecht. Hij wil bij de grote mensen horen dan wordt ie ook zo behandeld.
Op donderdag 1 januari 2004 21:49 schreef imago het volgende:
Ik vind het wel zielig trouwens. Het is natuurlijk geen geharde superster hè, we hebben het hier over een jong knulletje dat nu ten overstaan van de hele wereld de grootste verliezer is. Ik denk dat dat best moeilijk is voor zo'n jochie.
quote:Ik denk dat Jim nog kutter was dan Jamai, en dat ik nooit voor ¤2,10 zou stemmen op een idol.
Op donderdag 1 januari 2004 21:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie zitten Jamai nu wel allemaal lekker af te kraken
Maar ik durf er 100 euro op te zetten dat jullie tijdens de finales van Idols zelf op Jamai hebben gestemd...Omdat jullie zo'n grote afkeer tegen Jim hadden opgebouwd dat jullie kostte wat het kost iemand anders hebben laten winnen...in dit geval Jamai
quote:*********** geen goed begin van 2004, nou maar hopen dat specsavers hem nog wil blijven sponsoren
Op donderdag 1 januari 2004 21:53 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Inderdaad je zou jamai maar zijn ja!
ik zou het niet willen bah bah
-edit: doe normaal zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 01-01-2004 22:07]
quote:Whuahahahahahaha...
Maar ik durf er 100 euro op te zetten dat jullie tijdens de finales van Idols zelf op Jamai hebben gestemd...Omdat jullie zo'n grote afkeer tegen Jim hadden opgebouwd dat jullie kostte wat het kost iemand anders hebben laten winnen...in dit geval Jamai
quote:nee hoor op jim gestemd... ik vond jamai vanaf het begin al een tuinkabouter met een vreselijke stem.. jim heeft ook een kut stem maar ziet er nog een beetje uit..
waarom is Will zo laag geeindigd.. daar heb ik als een gek op gestemd
quote:En jij wilt beweren dat Jim hoger was geeindigt man?
quote:Afgegaan als een gieter? Waar haal je dat vandaan? Ze is 2e geworden, dat is nou niet bepaald dat je zegt van afgaan als een gieter...
Op donderdag 1 januari 2004 21:51 schreef marky het volgende:[..]
Kelly Clarkson is toch ook af gegaan als een gieter. Hind had ook ergens in het midden uitgekomen. Ik blijf het herhalen Hind is niet zo goed als er nu wordt gedaan. Midenmoot voor Hind en dat had haar carriere ook niet goed gedaan.
En al was Hind ergens in het midden uitgekomen, beter dan als laatste eindigen...
quote:Dat is ook zoiets wat ik me afvraag, zullen er nou echt mensen gestemd hebben?? Ik had echt geen zin om voor ¤2,10 op een of ander wereld idool te gaan stemmen....dussssss hoeveel mensen hebben er nou uit Nederland op 2e kerstavond gestemd??? Ik niet belachelijke commerciele geldverspillerij
Op donderdag 1 januari 2004 21:56 schreef hoM3r het volgende:[..]
Ik denk dat Jim nog kutter was dan Jamai, en dat ik nooit voor ¤2,10 zou stemmen op een idol.
Ohh ik zie het al kyra1974 en nog wel op een slechte act zonde van je geld....vond terecht dat Will zo eindigde dat is pas een afgang
[Dit bericht is gewijzigd door shifter op 01-01-2004 22:02]
quote:Dara is hij weer hoor! En Jim kan zeker wel zuiver zingen? Not......
Op donderdag 1 januari 2004 21:53 schreef marky het volgende:[..]
Dewi kan niet zuiver zingen en Roger was nooit begrepen die komt niet eens boven het podium uit.
Jamai heeft Idols gewonnen en daarom deed hij ook mee aan World Idol. Het slaat gewoon nergens op dat mensen zeggen, we hadden beter Jim kunnen sturen, we hadden beter Hind kunnen sturen.
Ok ik weet ook wel dat als Hind mee had gedaan, hoger zou eindigen dan Jamai. Maar Hind heeft Idols niet gewonnen......dus kunnen we er eigenlijk niet over oordelen.
Jamai heeft het goed gedaan vin dik, maar hij had beter een ander nummer uit kunnen zoeken. Persoonlijk had ik gegaan voor Let's get loud.
quote:Die reacties van de jury dara let ik zoiezo niet op, die maken er een beetje een wedstrijdje van wie het ergste commentaar kan geven. Maar kom op zeg, die duitser met dat hyper active dansje en een prodent smile van hier tot Tokyo! Maarja, hij heeft een leuk koppie he, en daar zijn die breezahs nogal gevoelig voor...
Op donderdag 1 januari 2004 21:47 schreef hellmondunited het volgende:[..]
mwa dat is ook weer overdreven, t werd alleen flink aangedikt door de jury
quote:Ik ook niet....
Op donderdag 1 januari 2004 22:01 schreef Deefje het volgende:
Ik heb helemaal niet gestemd!!!!!!!!!!!
quote:Als je het zo kutprogramma vind, wat doe je dan in dit topic? Opzouten!
Op donderdag 1 januari 2004 22:01 schreef kriele het volgende:
Worldidiots is een betere naam.
quote:Tweede worden is net zoiets als laatste zeker als je in de media zo gehypte wordt.
Op donderdag 1 januari 2004 21:58 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Afgegaan als een gieter? Waar haal je dat vandaan? Ze is 2e geworden, dat is nou niet bepaald dat je zegt van afgaan als een gieter...
En al was Hind ergens in het midden uitgekomen, beter dan als laatste eindigen...
Laatste eindigen kan je nog af doen als grapje middenmoot kan je niets mee.
quote:Is dat iets slechts dan??
Op donderdag 1 januari 2004 21:56 schreef shifter het volgende:
En dan ook nog net uit de kast komen dat je homo bent![]()
quote:Hahaha, hou je niet meer van me?
Op donderdag 1 januari 2004 22:03 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Als je het zo kutprogramma vind, wat doe je dan in dit topic? Opzouten!
quote:Zie jij dat echt zo?
Op donderdag 1 januari 2004 22:04 schreef marky het volgende:[..]
Tweede worden is net zoiets als laatste zeker als je in de media zo gehypte wordt.
quote:WILL YOUNG ook hoor.. en die is veel beter en niet arrogant zoals madam
Op donderdag 1 januari 2004 22:06 schreef hoM3r het volgende:
Ondertussen is Kelly wel de enige die echt scoort met haar muziek.
quote:Het zal niet echt positief zijn voor zijn carriere denk ik. Veel meisjes hadden Jamai toch op hun kamer hangen (god mag weten waarom). Dat zal toch wel wat veranderen nu.
Op donderdag 1 januari 2004 22:05 schreef imago het volgende:[..]
Is dat iets slechts dan??
quote:Ik vind Ant & Dec ook grappig....
Op donderdag 1 januari 2004 22:06 schreef kyra1974 het volgende:
ik vond dat Ant&Dec erg grappig waren.. super presentators op itv.. maar what the fuck moest die victoria daar nou doen.. ????
Victoria vind ik maar een raar maf wijf. Ze zong nog geen eens live!
quote:Ik wil niet veel zeggen, maar die Will Young komt ook waanzinnig arrogant over hoor, vooral door zijn reacties tijdens die puntenverdeling.
Op donderdag 1 januari 2004 22:08 schreef kyra1974 het volgende:[..]
WILL YOUNG ook hoor.. en die is veel beter en niet arrogant zoals madam
quote:Die Comwell is toch ook de ontdekker van de Spice Girls? Dus het blijft 'in de familie' zeg maar....
Op donderdag 1 januari 2004 22:06 schreef kyra1974 het volgende:
ik vond dat Ant&Dec erg grappig waren.. super presentators op itv.. maar what the fuck moest die victoria daar nou doen.. ????
quote:waarschijnlijk was zij de enige die wilde komen haha ze moet toch wat doen om dit plaatje ook niet te laten floppen....
Op donderdag 1 januari 2004 22:08 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik vind Ant & Dec ook grappig....
Victoria vind ik maar een raar maf wijf. Ze zong nog geen eens live!
was erg gelukkig met ant&dec weet niet wat er mis ging maar ant lag helemaal gestrekt voordat ze naar de eerste break gingen (volgens mij ging het om de enthausiaste reactie van de kandidaten op de vraag of ze het leuk vonden om mee te doen)
quote:Nou, een stuk hoger volgens mij!
Op donderdag 1 januari 2004 21:41 schreef P-Style het volgende:Hmmm... hoe zou Nederland zijn geëindigd als Hind "the Dutch Idol" was geweest?
quote:Vond ik eigenlijk wel een beetje grappig. Hij keek niet zo arrogant en het leek dat hij het heel erg positief opnam.
Op donderdag 1 januari 2004 22:09 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar die Will Young komt ook waanzinnig arrogant over hoor, vooral door zijn reacties tijdens die puntenverdeling.
Kelly zat telkens met zo arrogante blik te kijken, wat heb ik MAAR 9 punten? Na een aantal keer ging dat gewoon opvallen hoor!
quote:Euhhh is zie het niet zo zo wordt er wel gebruik van gemaakt. Laatste worden is niet per definitie slecht hij kan zich altijd revancheren een middenmoter kan je dat niet echt laten doen.
Op donderdag 1 januari 2004 22:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zie jij dat echt zo?
quote:dat was niet arrogant dat was grappig bedoeld hoor.. hij is echt niet arrogant..je zag ook dat het als geintje bedoeld was.. maar kelly is het echt die blik was niet gespeelt
Ik wil niet veel zeggen, maar die Will Young komt ook waanzinnig arrogant over hoor, vooral door zijn reacties tijdens die puntenverdeling.
quote:Zag je die houding en dat gewapper met zijn armpjes hahahaahahahaha wat een eikel niet arrogant doe je ogen open
quote:Idd, ik vond hem ook erg arrogant doen. Vond ik trouwens ook al in deel 1 van World Idol. Net alsof hij alleen de dingen deed die contractueel verplicht zijn voor hem en daarna zo snel mogelijk weer weg ging. Hij had er in ieder geval geen lol in.
quote:Ik kreeg de indruk dat Will Young steeds quasi lachte omdat ze dus een aantal anderen beter vonden dan hem. Het leek alsof hij dat maar belachelijk vond.
Op donderdag 1 januari 2004 22:12 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Vond ik eigenlijk wel een beetje grappig. Hij keek niet zo arrogant en het leek dat hij het heel erg positief opnam.
Kelly zat telkens met zo arrogante blik te kijken, wat heb ik MAAR 9 punten? Na een aantal keer ging dat gewoon opvallen hoor!
quote:tweede worden is toch goed, dat betekend dat ze erg goed is, en een hele grote kans maakte, maar dat Kurt net ietsje beter is. Het is toch mooi om 2e van de wereld te zijn?
Op donderdag 1 januari 2004 22:04 schreef marky het volgende:[..]
Tweede worden is net zoiets als laatste zeker als je in de media zo gehypte wordt.
Als laatste dat is pas kut, nu is het van, oh daar heb je die loser uit nederland die niet kan zingen.
quote:dat wijf dacht echt dat ze al de winnaar was voordat ze begon.. jak en dan wordt ze 2de door dat er een lelijke nuchtere noor haar voorbij springt hahaha geweldig
Vond ik eigenlijk wel een beetje grappig. Hij keek niet zo arrogant en het leek dat hij het heel erg positief opnam.
quote:Ach, laatste worden betekent volgens mij nog altijd wel dat je in dit geval door heel erg veel mensen in heel erg veel landen de slechste werd gevonden.
Op donderdag 1 januari 2004 22:12 schreef marky het volgende:[..]
Euhhh is zie het niet zo zo wordt er wel gebruik van gemaakt. Laatste worden is niet per definitie slecht ......
quote:Nee die indruk had ik niet eigenlijk. Ik vind WIll Young echt verschrikkelijk hoor, dat wel. EN ik had ook het gevoel dat het hem geen bal intresseerde, en dat hij er MOET zijn......En dat hij liever andere dingen wilde doen. Maar arrogant, nee dat niet
Op donderdag 1 januari 2004 22:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik kreeg de indruk dat Will Young steeds quasi lachte omdat ze dus een aantal anderen beter vonden dan hem. Het leek alsof hij dat maar belachelijk vond.
quote:Wat voor TV heb jij dan??? Heeft hij je dat zo op TV verteld dat het grappig bedoeld was
Op donderdag 1 januari 2004 22:12 schreef kyra1974 het volgende:[..]
dat was niet arrogant dat was grappig bedoeld hoor.. hij is echt niet arrogant..je zag ook dat het als geintje bedoeld was.. maar kelly is het echt die blik was niet gespeelt
quote:Lijkt me wel ja. Ik zie Nederland straks tijdens het EK ook liever tweede worden dan dat ze er de eerste ronde al uitvliegen
Op donderdag 1 januari 2004 22:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
tweede worden is toch goed, dat betekend dat ze erg goed is, en een hele grote kans maakte, maar dat Kurt net ietsje beter is. Het is toch mooi om 2e van de wereld te zijn?
quote:Idd, dan denk ik, meid, je mag gvd blij zijn dat je tweede bent geworden en niet laatste!
als jullie dat arrogant vinden van Will ....dan ben ik het ook.. .britse humor noemen ze dat ..taking the piss out of it... want dat hele world idol is helemaal niet nodig ..tis al erg genoeg dat we nu weer een finale krijgen
quote:Dat kan niet want die plek was gereserveerd voor Holland dus altijd nog allerlaatste
Op donderdag 1 januari 2004 22:18 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Idd, dan denk ik, meid, je mag gvd blij zijn dat je tweede bent geworden en niet laatste!
quote:Ja precies!! Dan heb je tenminste nog het idee dat ze wat gepresteerd hebben.
Op donderdag 1 januari 2004 22:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lijkt me wel ja. Ik zie Nederland straks tijdens het EK ook liever tweede worden dan dat ze er de eerste ronde al uitvliegen
quote:heb je geen tv voor nodig...dat zie je zo
Op donderdag 1 januari 2004 22:16 schreef shifter het volgende:[..]
Wat voor TV heb jij dan??? Heeft hij je dat zo op TV verteld dat het grappig bedoeld was
Maar je heb zeker zoveel keer geld erin lopen steken met je gebel dat je het maar aanneemt dat het grappig bedoelt was...en Kelly tsja daar zijn het vrouwen voor he arrogant kijken maar tot nu toe doet ze het beter in de hitlijsten dan onze Jamai en dan mag je van mij je trekjes hebben.
twat
maar nederland is lekker als laatste zoals met heel veel dingen ...idols dat kennen ze hier niet eens
quote:Jawel hoor, maar de bellers hebben gewoon fout gestemd. Tijdens de Soundmix shows kwamen er nog wel eens goede winnaars uit de bus die ook tijdens een internationale finale goed eindigden.
Op donderdag 1 januari 2004 22:24 schreef kyra1974 het volgende:[..]
heb je geen tv voor nodig...dat zie je zo
en waar slaat dat nou weer op.... nee jij bent echt heel grappigtwat
maar nederland is lekker als laatste zoals met heel veel dingen ...idols dat kennen ze hier niet eens
quote:Ja idd, en toen ze 1 keer 10 punten kreeg kon ze ineens lachen. Ze verdiende de titel World Idol niet. Kurt wel qua zang, maar van mij had Guy mogen winnen. En Jamai verdiende die laatste plek zeker niet, Duitsland en die Arabische waren veel slechter, maar ja...het is gebeurd.
quote:Ach, je moet maar zo denken: ze kunnen hier nog wel redelijk schaatsen, darten, zwemmen, volleyballen, hockeyen....
Op donderdag 1 januari 2004 22:24 schreef kyra1974 het volgende:
quote:Ja echt erg, snap niet dat die niet laatste is geworden
Op donderdag 1 januari 2004 22:31 schreef CloudStrife het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar die Duitsers zijn triest met hun nep live show. Is nu te zien op RTL+.
quote:Nou dat zeg ik toch steeds kijk maar naar het songfestival :x
Op donderdag 1 januari 2004 22:24 schreef kyra1974 het volgende:[..]
heb je geen tv voor nodig...dat zie je zo
en waar slaat dat nou weer op.... nee jij bent echt heel grappigtwat
En jij bent niet grappig met je dat zie je toch zo...Nee ik zie het anders want volgens mij vond ie het niet leuk dat ie bij sommige landen zo laag stond. En trouwens omdat hij zo slecht gezongen heeft en alleen jij op jouw grappige TV wat anders hebt gezien reageer je zo kibbig
slaap lekker en veel plezier met je telefoonrekening want weet je wie het laatst lacht?....Idols want die hebben hun zakken weer kunnen vullen.
quote:Naar eigen zeggen is hij anders veel volwassener geworden, dus zo'n knulletje is het niet meer...
Op donderdag 1 januari 2004 21:49 schreef imago het volgende:
Jamai had gewoon ook niet zo'n pakkend liedje. Hij had nooit kunnen winnen, maar met een leuker nummer wel hoger kunnen eindigenIk vind het wel zielig trouwens. Het is natuurlijk geen geharde superster hè, we hebben het hier over een jong knulletje dat nu ten overstaan van de hele wereld de grootste verliezer is. Ik denk dat dat best moeilijk is voor zo'n jochie.
quote:Volgens mij is Britney haar idolstatus al aardig kwijt.
Op donderdag 1 januari 2004 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Kelly Clarkson ook 100x meer een potentieel idool dan de meesten van die andere 'Idols' samen. Ze mag dan wat arrogant over komen voor sommigen, maar dat vinden veel mensen ook van Britney Spears enz enz .... en ook dat zijn echte Idols!
Als Hind een perfect liedje voor haar stem had gekozen had ze vast top 5 kunnen halen (lees: ze had positieve jury reakties gekregen en dat heeft altijd invloed)
Erg leuk dat Kurt won. Kelly heeft al genoeg succes.
quote:Ze wordt wat volwassener ja, dus dat zal wat minder gillende tieners opleveren. Ze gaat een beetje de kant van madonna op (wat ik op zich jammer vind).
Op donderdag 1 januari 2004 22:48 schreef marky het volgende:[..]
Volgens mij is Britney haar idolstatus al aardig kwijt.
Met Hind hadden we imo absoluut in de top 3 gekomen. Hind was gewoon de enige van de 10 Nederlandse Idols-artiesten die alles heeft voor een internationale carriere: een geweldige stem, een prachtige uitstraling en iemand die met elk nummer dat ze zingt een fantastische indruk achterlaat.
Kurt vind ik uiteindelijk een vrij aardige keuze, had 1 van de beste stemmen. Toch blijf ik van mening dat Kelly verreweg de beste was op alle vlakken. Ik vond d'r helemaal niet zo arrogant overkomen, hooguit af en toe wat teleurgesteld en daar is niks fout aan. Will Young daarentegen vond ik net als vorige week weer overkomen alsof hij er totaal geen zin in had. Tenslotte was er natuurlijk nog Guy, die imo zéér onterecht als 8e is geëindigd. Had een hele goede prettige stem, en had als 1 van de weinigen een echt goede uitstraling.
quote:Ja, Guy was inderdaad best redelijk.
Op donderdag 1 januari 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
Ik vond het niet echt een verassing dat Jamai laatste werd. Niet dat ie echt duidelijk het slechtste zong, maar hij viel gewoon totáál niet op. Had niks bijzonders, veel te doorsnee en geen bijzonder goede stem.Met Hind hadden we imo absoluut in de top 3 gekomen. Hind was gewoon de enige van de 10 Nederlandse Idols-artiesten die alles heeft voor een internationale carriere: een geweldige stem, een prachtige uitstraling en iemand die met elk nummer dat ze zingt een fantastische indruk achterlaat.
Kurt vind ik uiteindelijk een vrij aardige keuze, had 1 van de beste stemmen. Toch blijf ik van mening dat Kelly verreweg de beste was op alle vlakken. Ik vond d'r helemaal niet zo arrogant overkomen, hooguit af en toe wat teleurgesteld en daar is niks fout aan. Will Young daarentegen vond ik net als vorige week weer overkomen alsof hij er totaal geen zin in had. Tenslotte was er natuurlijk nog Guy, die imo zéér onterecht als 8e is geëindigd. Had een hele goede prettige stem, en had als 1 van de weinigen een echt goede uitstraling.
quote:Vond ik de beste eigenlijk. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen
Op donderdag 1 januari 2004 23:04 schreef miendobbelsteen het volgende:
Die Jamai lookalike uit Canada vond ik ook een nietszeggend mannetje trouwens
quote:Idd, een Idool hoeft er dus niet perse goed uit te zien.
Op donderdag 1 januari 2004 22:50 schreef Vamos het volgende:
Erg leuk dat Kurt won.
quote:Zo lelijk vind ik hem helemaal niet
Op donderdag 1 januari 2004 23:24 schreef miendobbelsteen het volgende:
Onze held
quote:Ik weet nog geen eens wat een hobbit is
Op donderdag 1 januari 2004 23:26 schreef BVO het volgende:[..]
Zo lelijk vind ik hem helemaal niet
. Ok, het is niet moeders mooiste, maar ik vind het onzin om hem een hobbit of ik weet niet wat te noemen.
quote:Maar ik noem hem geen hobbit
Op donderdag 1 januari 2004 23:26 schreef BVO het volgende:[..]
Zo lelijk vind ik hem helemaal niet
. Ok, het is niet moeders mooiste, maar ik vind het onzin om hem een hobbit of ik weet niet wat te noemen.
quote:Nooit Lord Of The Rings gezien?
Op donderdag 1 januari 2004 23:27 schreef schatje het volgende:[..]
Ik weet nog geen eens wat een hobbit is
.
Helemaal rillingen bij zijn performance van 'beautiful day' op het einde!!!
Een zeer terechte winnaar!!!
quote:Nee.
Op donderdag 1 januari 2004 23:29 schreef Viper-X het volgende:[..]
Nooit Lord Of The Rings gezien?
.
quote:Dan ben je 1 van de weinigen geloof ik
Op donderdag 1 januari 2004 23:28 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Maar ik noem hem geen hobbit
Ik vind zelf dat er met make-up best wat van die knul te maken is en dat hij de terechte winnaar is.
quote:Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!
Maar ik noem hem geen hobbit
Ik vind zelf dat er met make-up best wat van die knul te maken is en dat hij de terechte winnaar is.
quote:100% mee eens
Op donderdag 1 januari 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
Ik vond het niet echt een verassing dat Jamai laatste werd. Niet dat ie echt duidelijk het slechtste zong, maar hij viel gewoon totáál niet op. Had niks bijzonders, veel te doorsnee en geen bijzonder goede stem.Met Hind hadden we imo absoluut in de top 3 gekomen. Hind was gewoon de enige van de 10 Nederlandse Idols-artiesten die alles heeft voor een internationale carriere: een geweldige stem, een prachtige uitstraling en iemand die met elk nummer dat ze zingt een fantastische indruk achterlaat.
Jamai is helemaal geen idol kaliber. Dat Hind niet had gewonnen in NL idols is gewoon triest.
quote:Volgens mij klopt hier iets niet: in totaal moeten er toch 11x(1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+12) = 737 punten zijn? In het bovenstaande lijstje tel ik er 739, twee teveel dus...
Op donderdag 1 januari 2004 21:32 schreef trudy17 het volgende:
1. Kurt - Norway (106)
2. Kelly - USA (97)
3. Peter - Belgium (83)
4. Heinz - South Africa (80)
5. Will - United Kingdom (72)
6. Ryan - Canada (62)
7. Alex - Poland (57)
8. Guy - Australia (56)
9. Diana - Pan Arabic (45)
9. Alexander - Germany (45)
10. Jamai - Netherlands (36)
quote:Een hobbit is een soort van kleine vreemd uitziende trol.
Op donderdag 1 januari 2004 23:32 schreef schatje het volgende:[..]
Nee.
quote:Wat gemeen om iemand daarmee te vergelijken.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:13 schreef Viper-X het volgende:[..]
Een hobbit is een soort van kleine vreemd uitziende trol.
.
quote:sommigen vergelijken anderen met apen. get used to it.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:14 schreef schatje het volgende:[..]
Wat gemeen om iemand daarmee te vergelijken.
quote:Ja best wel idd, maar het klopte wel een beetje.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:14 schreef schatje het volgende:[..]
Wat gemeen om iemand daarmee te vergelijken.
En zo lelijk zijn Hobbits nou ook weer niet. . Kijk maar naar de beroemdste hobbit ter wereld, Frodo :
quote:Dit kan gewoon niet
Op vrijdag 2 januari 2004 00:10 schreef schatje het volgende:
Maaruh, wat is nou een hobbit??
.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:16 schreef OldJeller het volgende:
Ik vond wel dat die gast die U2 na deed verdient had om te winnen..
quote:Moet ook kunnen.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:40 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dit kan gewoon niet
quote:Ik sta ook vaak te kijken van het gebrek aan algemene ontwikkeling wat sommigen op Fok tentoonspreiden.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:40 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dit kan gewoon niet
quote:Zeg, een beetje dimmen hè??
Op vrijdag 2 januari 2004 01:22 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ik sta ook vaak te kijken van het gebrek aan algemene ontwikkeling wat sommigen op Fok tentoonspreiden.
quote:Gekeken?
Op vrijdag 2 januari 2004 01:16 schreef OldJeller het volgende:
Ik vond wel dat die gast die U2 na deed verdient had om te winnen..
Ik snap niet dat Guy niet bij de eerste drie zat.
quote:Nee
Op vrijdag 2 januari 2004 01:25 schreef schatje het volgende:[..]
Zeg, een beetje dimmen hè??
quote:Wél. Schatje is heel lief, dus doe is aardig.
Op vrijdag 2 januari 2004 02:07 schreef StrayDog het volgende:[..]
Nee
quote:Ik ben altijd aardig.
Op vrijdag 2 januari 2004 02:08 schreef Viper-X het volgende:[..]
Wél. Schatje is heel lief, dus doe is aardig.
.
quote:Is doe aardig? Wie is 'doe' dan?
Op vrijdag 2 januari 2004 02:08 schreef Viper-X het volgende:[..]
Wél. Schatje is heel lief, dus doe is aardig.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |