Ik heb net al Jantje, Carola, Ria, Imca en Harry voorbij zien komen. Ik wens dat in 2005 niet meer te hoeven zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
Jongens, wat doen jullie high-brow - de TROS is echt leuker
Ik doe heel hard m'n bestquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Doc niet zeggen dat die foto van Tong tien jaar oud is
Tssss, hoe durf jequote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb net al Jantje, Carola, Ria, Imca en Harry voorbij zien komen. Ik wens dat in 2005 niet meer te hoeven zien..
Jij keek naar de TROS.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:49 schreef SCH het volgende:
Hoe wissel je hoogtepunten met dieptepunten af zeg
Hallo, ik wil nog wel een beetje meekomen op Fokquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:50 schreef nipeng het volgende:
Jij keek toch naar de TROS?
Vautquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:49 schreef nipeng het volgende:
Clapton speelt de blues.
Is die met Saunders? Ik was alweer vergeten (verdrongenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:34 schreef Modus het volgende:
Adrian Edmondson.
Nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:52 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens vond ik die Amy Winehouse een beetje als Billie Holiday klinken. Ben ik de enige die dat vond?
Jep.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:53 schreef California het volgende:
Is die met Saunders? Ik was alweer vergeten (verdrongen) dat French en Lenny Henry getrouwd waren.
Wat een incrowd daar dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:56 schreef Modus het volgende:
Jep.
I hope not.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:55 schreef California het volgende:
En is Amy Winehouse na dat ene nummer alweer vertrokken?
Kennelijk hoor ik niet zo goed als jij, ik had dus wat meer verwacht van dit optreden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:18 schreef tong80 het volgende:
Wat is dat Franz Ferdinand vreselijk slecht.
Gelukkig heb ik het goed gehoord afgelopen jaar en ben niet in de hype getrapt.
Jep, absoluut. Die laatste was Ruby Turner, of niet? Wat een stemmen komen daaruit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:24 schreef tong80 het volgende:
Die wijfen hebben een strot zeg. Excuse my lanques
Hee, ouwe stonerpiloot, ook al nu-soul fanaat?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:30 schreef nipeng het volgende:
Mary J.
quote:
. Tijd voor een kick van een jaar.
Ik was al naar dit topic op zoek!quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:16 schreef California het volgende:
Eerste topic uit m'n MyAT [afbeelding]. Tijd voor een kick van een jaar.
De line-up voor vanavond: Kaiser Chiefs, Robin Gibb, James Blunt, Irma Thomas, Goldfrapp, Marc Almond, Corinne Bailey Rae, Kate Rusby en stiekem ook KT Tunstall.
"Wie?" Nou, dat lees je hier. De line-up klinkt iets minder spannend dan vorig jaar, maar toch vast weer de moeite waard. En wanneer? Vanavond van 0:00 (jaja, zij lopen een uur achter) tot 2:05 op BBC 2.
Leuk, ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |