Hulde!
Wat een heerlijk muziek programma om het jaar met te beginnen
(ook alle ander muziek programmas die hij maakt door het hele jaar heen zijn fantastisch: gevarieerde muziek, allemaal live en eigenlijk allemaal goed, ook al vind je de muziek meestal niet leuk, weet Jools Holland altijd de juiste setting te creeren dat TOCH wat is)
Op dit moment bezig: French & Saunders als 'The Poo Stripes'
Happy New Year!
Hier met die doedelzakken!
[edit] spelling, foei! (alcohol)
[Dit bericht is gewijzigd door Cascade op 01-01-2004 01:19]
quote:*toetert een kruising tussen "Amazing Grace" en "Schotland The Brave"
Op donderdag 1 januari 2004 01:00 schreef Cascade het volgende:
Hier met die doedelzakken!
quote:Of "Wij houden van Oranje"...
Op donderdag 1 januari 2004 01:02 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
*toetert een kruising tussen "Amazing Grace" en "Schotland The Brave"
Nu bezig (1:07): de live (!) uitvoering van Junior Senior - Move Your Feet
Erg grappig.
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 00:48 schreef Cascade het volgende:Op dit moment bezig: French & Saunders als 'The Poo Stripes'
quote:Op dat nummer met Myrthe en Carine lekker door de kamer gedanst
Op donderdag 1 januari 2004 00:54 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Nu Paul Rodgers van The Free, met "All Right Now"
quote:*lalt: "And the bells are ringin' out on Christmas daaaayyyyyy" *
Op donderdag 1 januari 2004 01:15 schreef dutch-mamma het volgende:
Is Shane McGowan al geweest?
quote:*nog maar een slok neemt
Op donderdag 1 januari 2004 01:18 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
*lalt: "And the bells are ringin' out on Christmas daaaayyyyyy" *
Hij zit nog aan z'n tafeltje, volgens mij zei Jools net dat ie straks nog komt. (niet 100% zeker -> Champagne )
quote:Toch knap, als je 24/7 dronken bent!
Op donderdag 1 januari 2004 01:23 schreef fripper het volgende:
Hij lag nog niet onder de tafel inderdaad
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 01:29 schreef fripper het volgende:
Hij leeft nog !
quote:Maar vraag niet hoe... Triest... Echt een schim geworden van vroeger (SNIK)
Op donderdag 1 januari 2004 01:29 schreef fripper het volgende:
Hij leeft nog !
quote:Ik vond 'm nog relatief nuchter
Op donderdag 1 januari 2004 01:32 schreef dutch-mamma het volgende:[..]
Maar vraag niet hoe... Triest... Echt een schim geworden van vroeger (SNIK)
quote:Da's waar, maar zag je hoe hij zat te schudden en te trillen? En ik heb hem (dronken!) wel beter gehoord... Echt de Herman Brood van GB/Ierland...
Op donderdag 1 januari 2004 01:36 schreef Doc het volgende:[..]
Ik vond 'm nog relatief nuchter
quote:Helemaal mee eens... Ongelooflijk dat-ie nog leeft...
Op donderdag 1 januari 2004 01:37 schreef fripper het volgende:
Het is inderdaad droevig om te zien hoe die man zich zelf kapot maakt. Het is al weer heel wat jaartjes geleden dat hij nog echt mooie dingen maakte.
Shmoopy newyear btw!
quote:Ja! Hoe oud zou die inmiddels zijn...
Op donderdag 1 januari 2004 01:39 schreef golfer het volgende:
Lul(u)
Wij haken trouwens af: de herhaling van Lebbis en Jansen begint! Veel plezier allemaal & de beste wensen!
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 01:40 schreef shmoopy het volgende:
Jools hoort erbij.Shmoopy newyear btw!
Ook een gelukkig nieuwjaar, shmoopy
Hoor je Doc ?
quote:Ik heb gister weer genoten
Op donderdag 1 januari 2004 01:54 schreef tong80 het volgende:
Die Britten kunnen wel rocken.Hoor je Doc ?
Yep. Kijk ik ook graag naar. Deze is alleen wat langer en ik ben meestal wat zatter bij deze versiequote:Op woensdag 22 december 2004 02:54 schreef Scandalous het volgende:
Het is idd een heel leuk programma, ook de gewone programma's van Jools.
Ja, ik vind haar echt geweldigquote:Op woensdag 22 december 2004 03:48 schreef California het volgende:
Ik kende Amy Winehouse niet, maar heb net twee nummers op de BBC site geluisterd, en wat een stem!
Right!quote:
Made it so.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:00 schreef Doc het volgende:
En deze newbie zegt: kom als mod zo min mogelijk aan de titels van de topic openers![]()
't Is OK hoorquote:
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:02 schreef Doc het volgende:
[..]
't Is OK hoor
Maar je moet de titel dan wel weer over ruim een uur aan passen
Tong80 en ik zijn stiekem ook een beetje ouwe punkersquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:02 schreef nipeng het volgende:
Anyway de dwarves is niet echt mijn ding.
M'n haar zit tegenwoordig anders check m'n fotoboek die ik met een dronken hoofd via justme heb geopendquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Tong80 en ik zijn stiekem ook een beetje ouwe punkers
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
Mark was er wel voor in.
Als het mag Doc ik heb Mark uitgenodigd in het plaatjesraad topic.
Ik had 'm gezien en heb wijzelijk gezwegenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n haar zit tegenwoordig anders check m'n fotoboek die ik met een dronken hoofd via justme heb geopend
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Modus! Prettig 2005.
Geweldig weer, Franz. Live zijn die zo veel beter dan op de CD.
Jij ook he. Slobbersnolletje.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:16 schreef Modus het volgende:
Tommerd! Gelukkig nieuwjaar en geneuzel enzo.,
.
Precies, ze zingt wel mooi live. En goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:18 schreef tong80 het volgende:
Is zo mooi dit is niet mijn muziek. Maar het is wel live en vreselijk goed.
Adrian Edmondson.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:33 schreef nipeng het volgende:
IS dat die gast van BOTTOM?
Ik heb net al Jantje, Carola, Ria, Imca en Harry voorbij zien komen. Ik wens dat in 2005 niet meer te hoeven zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
Jongens, wat doen jullie high-brow - de TROS is echt leuker
Ik doe heel hard m'n bestquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Doc niet zeggen dat die foto van Tong tien jaar oud is
Tssss, hoe durf jequote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb net al Jantje, Carola, Ria, Imca en Harry voorbij zien komen. Ik wens dat in 2005 niet meer te hoeven zien..
Jij keek naar de TROS.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:49 schreef SCH het volgende:
Hoe wissel je hoogtepunten met dieptepunten af zeg
Hallo, ik wil nog wel een beetje meekomen op Fokquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:50 schreef nipeng het volgende:
Jij keek toch naar de TROS?
Vautquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:49 schreef nipeng het volgende:
Clapton speelt de blues.
Is die met Saunders? Ik was alweer vergeten (verdrongenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:34 schreef Modus het volgende:
Adrian Edmondson.
Nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:52 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens vond ik die Amy Winehouse een beetje als Billie Holiday klinken. Ben ik de enige die dat vond?
Jep.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:53 schreef California het volgende:
Is die met Saunders? Ik was alweer vergeten (verdrongen) dat French en Lenny Henry getrouwd waren.
Wat een incrowd daar dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:56 schreef Modus het volgende:
Jep.
I hope not.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:55 schreef California het volgende:
En is Amy Winehouse na dat ene nummer alweer vertrokken?
Kennelijk hoor ik niet zo goed als jij, ik had dus wat meer verwacht van dit optreden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:18 schreef tong80 het volgende:
Wat is dat Franz Ferdinand vreselijk slecht.
Gelukkig heb ik het goed gehoord afgelopen jaar en ben niet in de hype getrapt.
Jep, absoluut. Die laatste was Ruby Turner, of niet? Wat een stemmen komen daaruit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:24 schreef tong80 het volgende:
Die wijfen hebben een strot zeg. Excuse my lanques
Hee, ouwe stonerpiloot, ook al nu-soul fanaat?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:30 schreef nipeng het volgende:
Mary J.
quote:
Ik was al naar dit topic op zoek!quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:16 schreef California het volgende:
Eerste topic uit m'n MyAT [afbeelding]. Tijd voor een kick van een jaar.
De line-up voor vanavond: Kaiser Chiefs, Robin Gibb, James Blunt, Irma Thomas, Goldfrapp, Marc Almond, Corinne Bailey Rae, Kate Rusby en stiekem ook KT Tunstall.
"Wie?" Nou, dat lees je hier. De line-up klinkt iets minder spannend dan vorig jaar, maar toch vast weer de moeite waard. En wanneer? Vanavond van 0:00 (jaja, zij lopen een uur achter) tot 2:05 op BBC 2.
Leuk, ja!quote:
Een standaard britquote:
quote:
Jij, je vrouw en jouw kids ook een heel gelukkig 2006 toegwenst!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:00 schreef Doc het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!!
Gelukkig nieuw jaarquote:Op zondag 1 januari 2006 01:00 schreef Doc het volgende:
U2 Docciequote:Op zondag 1 januari 2006 01:00 schreef Doc het volgende:
Dit was inderdaad heel aardig. Op plaat dus minder? Jammer.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef nipeng het volgende:
Is een stuk leuker dan op plaat. Best goed eigenlijk.
Leuk, he?quote:
Namens hen ook gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij, je vrouw en jouw kids ook een heel gelukkig 2006 toegwenst!
Hee ni! Ook gelukkig nieuwjaar voor liz!quote:
Hier vindt het men meer op Madonna lijken (en dat is een positieve kwalificatiequote:Op zondag 1 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Ik zie een soort namaak Blondie nu.
Alleen stukken minder geil dan Debbie.
Thanks, beste wensen terugquote:Op zondag 1 januari 2006 01:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Hee ni! Ook gelukkig nieuwjaar voor liz!
Jouw ouders zijn 13 jaar ouder dan ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:13 schreef Doc het volgende:
Irrrrrrrrrrrrrrrrrrma Thomas.
Ik kwam er net achter dat zij in hetzelfde jaar geboren is als m'n ouders
Wat ziet ie eruit, he?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:24 schreef nipeng het volgende:
Hmm ik zie 'm nu toch echt een beetje sterven op het podium.
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
James Blunt is echt goed. op een avond als deze best dragelijk
Jij ook, vrouwe.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:35 schreef shmoopy het volgende:
Goedenavond, ik ben er ook weer, en allen een shmoopy newyear.
En een Bluezzy 06 back to you and de you-enquote:Op zondag 1 januari 2006 01:35 schreef shmoopy het volgende:
Goedenavond, ik ben er ook weer, en allen een shmoopy newyear.
Hee, misschien iets te veel een deep throat gehad, ken nooit goed zijn voor de stembandenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:46 schreef nipeng het volgende:
Echt goud is het niet meer maar ala.
Mooi moment om de meisjes voor te bereiden op het feit dat ze zo naar bed moetenquote:
Echt slecht vind ik het ook niet. Om weemoeding naar je Guinness te staren als je ervoor in de stemming bent - nu niet helemaal ....quote:Op zondag 1 januari 2006 01:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Volume staat op standje vol
Ach, dit is voor mij een dag om me zwaarmoedig te voelen, dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 1 januari 2006 01:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Echt slecht vind ik het ook niet. Om weemoeding naar je Guinness te staren als je ervoor in de stemming bent - nu niet helemaal ....
" so i just keep listening to Irma Thomas sing "it's rainin' and rainin'" over ande over again ..."
(Bob Forrest in het nummer "Rainin' (4AM)")
zou toch moeten lukkenquote:Op zondag 24 december 2006 19:08 schreef fripper het volgende:
voor 31 dec nog even dit deeltje volmaken
Sam Moorequote:The Modfather will be rounding off a packed year that's seen him honoured with a life achievement award at The Brits and a top-ten album, 'Hit Parade', a career spanning collection of old and new hits.
quote:This year, the original "Soul Man" of 'Sam and Dave' fame was awarded a MOBO to honour his songwriting career. He'll be adding his classic Stax sound to the mix to help ring in the new year.
Seasick Stevequote:The North London chanteuse will be raising a toast to a year that's seen her hit the top three with latest album 'Back to Black', and perform collaborations with the likes of Paul Weller and Charlotte Church.
Lily Allenquote:The American bluesman is known for his unusual instruments, including the three-stringed guitar, which he'll be playing at the festivities.
quote:The street-pop princess dominated the airwaves this summer with songs from her number one album 'Alright, Still' and she'll be bringing her sunshine sound to the party.
quote:The Brighton boys will no doubt be making resolutions to repeat the success of the past year, which has seen them hit the million seller mark with debut album 'Inside In/Inside Out'.
quote:The Maine-born singer songwriter hit the UK top five this year with his debut album, 'Trouble'. He brings his bluesy-folk to Jools' party this year.
quote:The Georgia-born, Paris-raised singer is a rare presence on television but this New Years Eve, she will be adding her dulcet nu-jazz melodies to Jools' get-together.
quote:The singer songwriter returns to jam with Jools, having made his TV debut on Later... earlier in the year. After that appearance, he went on to hit the number one spot with his debut album 'Undiscovered'.
quote:Hootenanny regular Marc Almond will be back to join in the fun this New Year's Eve, serenading us with the help of Jools and his Rhythm and Blues Orchestra.
quote:At last year's extravaganza, the comedian gatecrashed the Kaiser Chiefs performance, so this year, Jools has prepared for the potential rock 'n' roll riot by giving him his very own slot!
quote:Liverpool's finest have had another non-stop year, with the release of a second platinum-selling album and tickets for their recent tour selling out up and down the UK. They deserve a party popper or two!
Dat was behoorlijk hilarisch toenquote:Op maandag 25 december 2006 09:33 schreef Againzender het volgende:
Edmondson heeft dus zijn eigen stukje gekregen![]()
Ben toch bang dat dat minder leuk is dan z'n 'act' vorig jaar.
Volgens mij is het echt live.quote:Op maandag 25 december 2006 11:36 schreef nipeng het volgende:
Wanneer doen ze de opnames eigenlijk?
Dacht ik ook.quote:
Best aaardig - maar nu nog maar zien of dit topic de komende Hootenanny haaltquote:Op maandag 25 december 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Leuk dat dit topic na bijna 3 jaar elke keer weer gerecycled wordt.
quote:Op maandag 25 december 2006 19:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Best aaardig - maar nu nog maar zien of dit topic de komende Hootenanny haalt
De volgde staat al klaar ( Jool's Hootennany 2005 op de BBC vanaf 00.10 twee jaar geleden door tong geopend)
Ik vraag mij altijd af of hij nou zo dronken was, of dat er van nature een steekje bij hem los zit. Ik denk eigenlijk het laatstequote:Op maandag 25 december 2006 11:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was behoorlijk hilarisch toen(tijdens het nummer "Oh my God" - eigenlijk naar aanelding van dat optreden bedacht dat ik die KaiserChiefs CD toch wel wilde hebben.
Coolquote:Op zondag 31 december 2006 19:18 schreef shmoopy het volgende:
Jools gaat uiteraard hier ook weer op vanavond.
Nipeng open jij de nieuwe met de quote in de OP ?quote:Op maandag 25 december 2006 09:28 schreef nipeng het volgende:
http://www.bbc.co.uk/later/show/
Dit jaar:
Paul Weller
[..]
Sam Moore
[..]
Amy Winehouse
[..]
Seasick Steve
[..]
Lily Allen
[..]