abonnement Unibet Coolblue
pi_15900419
NIEUWE BRIEF ONLINE!
Rotterdam 2 1 4

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Allereerst wil ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen, maar vooral een gezond 2004. Door het jaar 2003 ben ik pas echt gaan beseffen hoe belangrijk je gezondheid is. Het is nu een half jaar geleden dat mij werd verteld dat ik ziek was en sinds die tijd is er in mijn leven heel veel veranderd. De gevolgen van de operatie en de bestralingen die ik vorig jaar heb gehad voel ik nog steeds. Ik merk wel dat ik elke dag één klein puntje beter word. Of beter gezegd, ik word elke dag twee puntjes beter en de volgende dag voel ik me weer een puntje minder.

Met de kerstdagen voelde ik me drie punten beter. De pijn in mijn mond was die dagen redelijk en ik kon beide dagen goed eten. De eerste kerstdag was ik bij mijn schoonfamilie en daar aten we kalkoen. Die kalkoen was zo gaar dat ik hem naar binnen kon laten glijden. Heeeeeeerlijk!!!!!! De tweede dag heb ik bij vrienden wildstoofschotel gegeten. Dat vlees was zo mals en zacht dat ik het met mijn vork kon snijden. Ook dat was voor mij weer smikkelen en smullen, maar ik denk dat ik de enige aan tafel was die zo lekker heb gegeten. Speciaal voor mij werd al het eten zonder zout, peper of kruiden bereid. Daardoor kon ik, met mijn zere mond, alles eten. Maar voor de andere mensen was de kerstmaaltijd natuurlijk heel flauw. Ik heb ze tijdens het eten constant met het peper en zout vaatje aan het werk gezien.

Ook zag je mij de hele oudejaarsdag aan het werk. Ik heb speciaal voor de Bassie en Adriaan-dag op Nickelodeon 52 aankondigingen gemaakt . Dat was heel zwaar voor me en na de opname was ik ook volledig leeg. Ik heb twee dagen nodig gehad om er van uit te rusten, maar ik vond het heel fijn om dat te doen. Ik kreeg zo de kans om al mijn fans te bedanken voor alle e-mail, kaarten, brieven en tekeningen die ze mij gestuurd hadden. Daar heb ik na de operatie en tijdens die periode waarin ik bestraald werd, heel veel steun aan gehad. Maar door al die post kreeg ik ook een schuldcomplex. Ik kreeg het laatste half jaar meer dan 10.000 e-mails, kaarten, brieven en tekeningen. Ik heb gelukkig de tijd gehad om de kaarten, e-mails en brieven allemaal te lezen, de tekeningen te bekijken en ze keurig in ordners op te bergen. Helaas had ik niet de tijd om ze allemaal te beantwoorden. Mijn excuses daarvoor, maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen.

Toen de eerste kerstdag nog maar 3 kwartier oud was, ging de teller van de Adriaan homepage al over de 1.000.000 heen. Het was toen 00.43 uur en ik vond dat een heel mooi moment. Toen ik vijf jaar geleden met die homepage begon had ik niet gedacht dat er zoveel bezoekers zouden komen kijken. Mijn streven was toen 5000 bezoekers per week, maar nu klikken soms 5000 per dag de Adriaan homepage aan. Er zijn veel fans die vragen; Nu je gestopt bent met optreden, stop je nu ook met de homepage? Nou ik kan jullie gerust stellen. Ik treed nu niet meer op als Adriaan, maar ik zal altijd Adriaan blijven. Mijn naam is Adriaan, mijn gezicht is die van Adriaan en ik ben nog jarenlang als Adriaan te zien op televisie. En zo lang jullie de Adriaan homepage leuk vinden, blijft die bestaan.

Maar volgende week is er in de homepage waarschijnlijk geen nieuwe brief van mij. Ik ga een tijdje naar Spanje om daar uit te rusten. De laatste week waren er dagen bij dat het leek of ik al beter was, maar nu, na een hele drukke week, merk ik dat het nog een hele tijd zal duren voor ik de oude ben. Daarom heb ik me voorgenomen het jaar 2004 te beginnen met niets doen (nou ja een beetje in de zon liggen gaat nog net) en dat heel lang vol te houden. Verder wil ik zo snel mogelijk van de pijnstillers af en in het jaar 2004 weer gezond worden en blijven. Ik hoop dat jullie dat ook doen.

Vriendelijke groeten van jullie vriend,

Adriaan


PS. Het allerlaatste nieuws. Toen ik de brief op de homepage wilde plaatsen, keek ik nog even in de computer of er nog mail voor me was. Nou die was er. Mijn computer begon te rinkelen of het een flipperkast was en bleef maar rinkelen. Er waren meer dan 300 e-mail berichten voor mij. Ik ga ze vandaag nog allemaal lezen maar de eerste e-mails de ik las, gingen allemaal over de Bassie en Adriaan-dag op Nickelodeon. Iedereen vond het leuk om mij weer in mijn blauwe blouse te zien en ik vind het heel leuk dat iedereen het leuk vond.

pi_15900437
Nou ik kan jullie gerust stellen. Ik treed nu niet meer op als Adriaan, maar ik zal altijd Adriaan blijven. Mijn naam is Adriaan, mijn gezicht is die van Adriaan en ik ben nog jarenlang als Adriaan te zien op televisie.

Die laaste zin ??? Zouden ze nu toch op Tv blijven??

  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:38:49 #228
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_15901518
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 14:51 schreef Bassiefan het volgende:
Nou ik kan jullie gerust stellen. Ik treed nu niet meer op als Adriaan, maar ik zal altijd Adriaan blijven. Mijn naam is Adriaan, mijn gezicht is die van Adriaan en ik ben nog jarenlang als Adriaan te zien op televisie.

Die laaste zin ??? Zouden ze nu toch op Tv blijven??


Ik denk en hoop het wel, dat zou erg leuk zijn!!
Wat een super brief. bij die e-mails zit trouwens ook een e-mail van mij haha
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:53:42 #229
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15901879
Ik heb net de Diamant weer eens bekeken. Deze serie vind ik ook erg leuk, vooral door de uitspattingen van B2

Leuke brief van Adriaan trouwens, ik hoop dat hij weer helemaal opknapt in Spanje!

[Dit bericht is gewijzigd door Demol op 02-01-2004 15:54]

Free Your Mind
pi_15907151
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:38 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Ik denk en hoop het wel, dat zou erg leuk zijn!!
Wat een super brief. bij die e-mails zit trouwens ook een e-mail van mij haha


Zeker een leuke brief . Ik denk dat Nickelodeon of een andere zender snel de B&A uitzendrechten koopt, want er zal nog jaren vraag zijn naar de series van onze helden .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_15908415
Zeg even een vraagje zo tussen door

Die dvds van B&A en de Schatkaart, is bij bijvoorbeeld de Blokker oid te koop? Ik ben zwaar geintereseerd geraakt

Online is ook ok opzich

  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:38:04 #232
38437 Drimzef
boevenbaas
pi_15909270
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:08 schreef bbrother het volgende:
Zeg even een vraagje zo tussen door

Die dvds van B&A en de Schatkaart, is bij bijvoorbeeld de Blokker oid te koop? Ik ben zwaar geintereseerd geraakt

Online is ook ok opzich


Online bij bijv. Bol.com te verkrijgen als 2-delige DVD.
only the end of things is important
pi_15909292
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:08 schreef bbrother het volgende:
Zeg even een vraagje zo tussen door

Die dvds van B&A en de Schatkaart, is bij bijvoorbeeld de Blokker oid te koop? Ik ben zwaar geintereseerd geraakt

Online is ook ok opzich


ik heb hem woensdag; jaja vlak voor oud & nieuw gekocht bij bart smit het zijn 2 dvd's van 4.95 euro per stuk. leuke film, vooral b2
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:39:56 #234
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_15909326
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 18:56 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Oh, dus de nabewerkte dvd versie zal weer anders zijn dan de tv versie?? lijkt me een beetje raar
maar wel leuk dat ze dat doen


Het schijnt inderdaad zo te zijn. De nabewerkte versie van de Verzonken Stad die op tv te zien is, is bijvoorbeeld op sommige plaatsen anders dan de nabewerkte versie op de DVD.
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:51:56 #235
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_15911407
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:39 schreef warboel het volgende:

[..]

Het schijnt inderdaad zo te zijn. De nabewerkte versie van de Verzonken Stad die op tv te zien is, is bijvoorbeeld op sommige plaatsen anders dan de nabewerkte versie op de DVD.


Klopt. De muziek is bijvoorbeeld anders als B2 en Vlugge Japie het afluisterapparaat plaatsen. Zo springen ze 2 keer uit het raam. Op de DVD hoor je dan de eerste keer 'thema klunsig' en de tweede keer 'thema vrolijk'. Op tv hoor je beide keren 'thema vrolijk'.
Ook zit het originele thema van 'De Verzonken Stad' nog in de DVD-versie.

[Dit bericht is gewijzigd door De_Maestro op 02-01-2004 23:33]

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:49:40 #236
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_15915472
De grote B&A-dag is weer voorbij en meteen is de stormloop in dit topic ook weer over.
De diehards blijven nu weer over, dus dat gaat helemaal goed komen!

[Dit bericht is gewijzigd door Gerritje op 02-01-2004 23:50]

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_15915814
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:49 schreef Gerritje het volgende:
De grote B&A-dag is weer voorbij en meteen is de stormloop in dit topic ook weer over.
De diehards blijven nu weer over, dus dat gaat helemaal goed komen!
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nieuw hier en ook net zoals jullie B&A fan.
Ik word net als jullie vast een diehard poster

Lemme hear you say yeah! (yeah!)
  zaterdag 3 januari 2004 @ 00:08:25 #238
71376 FreekM
Hé, figuur.
pi_15916045
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:00 schreef Anikaatje het volgende:

[..]

Hallo vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nieuw hier en ook net zoals jullie B&A fan.
Ik word net als jullie vast een diehard poster


Hartelijk welkom bij de groep.
VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
  zaterdag 3 januari 2004 @ 00:36:25 #239
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_15916764
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:08 schreef FreekM het volgende:

[..]

Hartelijk welkom bij de groep.


Cool icon
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:00 schreef Anikaatje het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nieuw hier en ook net zoals jullie B&A fan.
Ik word net als jullie vast een diehard poster


Welkom bij de groep
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_15916874
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:00 schreef Anikaatje het volgende:

[..]

Hallo vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nieuw hier en ook net zoals jullie B&A fan.
Ik word net als jullie vast een diehard poster


Hoi en welkom!

Altijd leuk om te weten dat er vrouwelijke B&A fans zijn .

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_15916967
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:00 schreef Anikaatje het volgende:

[..]

Hallo vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nieuw hier en ook net zoals jullie B&A fan.
Ik word net als jullie vast een diehard poster


Eeej welkom!
pi_15922117
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:38 schreef Drimzef het volgende:

[..]

Online bij bijv. Bol.com te verkrijgen als 2-delige DVD.


quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:38 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

ik heb hem woensdag; jaja vlak voor oud & nieuw gekocht bij bart smit het zijn 2 dvd's van 4.95 euro per stuk. leuke film, vooral b2


Dank !
  Moderator zaterdag 3 januari 2004 @ 10:30:37 #243
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_15922302
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:00 schreef Anikaatje het volgende:

[..]

Hallo vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nieuw hier en ook net zoals jullie B&A fan.
Ik word net als jullie vast een diehard poster


hoihoihoihoi
nog meer vrouwfans
Wonderer krijgt versterking.

Trouwens mooi stukje van Adriaan (dat interview), vooral het laatste: geloof mij nou, als ik ruzie met Bas had had hij hier niet vuurwerk gehaald maar had hij het brandend naar binnen gegooid, met ons gaat het goed...

dat doet mijn fanshart goed

En FreekM, gave Avatar!!!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_15922339
meer bassie en adriaan is altijd beter
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 11:02:40 #245
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15922686
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:00 schreef Anikaatje het volgende:

[..]

Hallo vriendjes en vriendinnetjes!

Ik ben nieuw hier en ook net zoals jullie B&A fan.
Ik word net als jullie vast een diehard poster


Welkom

Ik hoop dat een andere zender, de uitzendrechten van B&A koopt. Ik heb de series weliswaar op videoband, maar altijd leuk om even op Bassie en Adriaan in te schakelen.

* Demol hoopt stiekem op een terugkeer bij de TROS

Free Your Mind
  zaterdag 3 januari 2004 @ 11:04:10 #246
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_15922698
Welkom Anikaatje
  zaterdag 3 januari 2004 @ 11:07:32 #247
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_15922732
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:02 schreef Demol het volgende:

[..]

Welkom

Ik hoop dat een andere zender, de uitzendrechten van B&A koopt. Ik heb de series weliswaar op videoband, maar altijd leuk om even op Bassie en Adriaan in te schakelen.

* Demol hoopt stiekem op een terugkeer bij de TROS


Same hopes by me
Maar ik denk toch dat het contract bij Nick verlengd wordt... Lijkt me meer voor de hand liggen
  zaterdag 3 januari 2004 @ 11:21:51 #248
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15922946
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:07 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Same hopes by me
Maar ik denk toch dat het contract bij Nick verlengd wordt... Lijkt me meer voor de hand liggen


Ja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Het maakt mij eigenlijk ook niet uit waar, als het maar op de TV blijft!
Free Your Mind
pi_15922953
Hey iedereen,

Dit is een leuk forum over Bassie & Adriaan !
Ook enorm toffe plaatjes zijn hier te vinden.
Doe zo verder...

Groetjes van Lorenzo

pi_15922975
Ik heb zojuist het scheme bekeken van de programma's die KinderNet uitzendt, Bassie & Adriaan staat er nog steeds bij hoor. En als je kijkt dus naar Aad's laatste brief zegt hij ook dat hij nog jarenlang te zien is op televisie, bedoelt hij dan dat hij nog een andere jeugdserie zal maken of Bassie & Adriaan ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')