America's Army 2.0: Special Forces
Korte Nederlands uitleg:
Lang Amerikaans pr-praatje:
Downloads:
Usermade Filmpjes:
gemaakt via Fraps, waarna DivX gecomprimeerd met bijv. VirtualDub.
Merson:
Eitjes:
Fillipe:
Handige links:
SF Hospital Tactics & Bug Info
Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker + forum
The All Seeing Eye, kortweg ASE, een game server-browser en werkt vaak sneller/makkelijker dan de ingame server-browser van AA zelf. Vooral
de buddylist is handig met 't joinen van op Fok! geposte servers.
Voorgaande FOK! America's Army Delen:
1: America's Army
2: America's Army deel 2
3: America's Army Deeltje 3.
4: America's Army Deel 4 ...
5: [FOK!] America's Army Deel 5.
6: [FOK!] America's Army Deel 6.
7: [FOK!] America's Army Deel 7.
8: [FOK!] America's Army -deeltje 8!-
9. [FOK!] America's Army Deel 9.
10. [FOK!] America's Army deel 10(!!)
Last but not least:
[FOK!] America's Army Clan:
Nieuws:
1: AAOTracker FOK!:
Vanaf nu zijn we geregistreerd in de AAO tracker als FOK! clan. Dus als iedereen in z'n tracker panel FOK! wil selecteren als zijn of haar clan, graag.
Het is sowieso leuk om je te melden @ AAO tracker ivm je statistieken, honor, roe, kills, map tracker e.d.
Betreffende Site
Het wachtwoord voor de clan verkrijg je door middel van een mailtje te sturen naar mij flipjesonneveldt@hotmail.com
2: Clan VS Clan:
http://teamwarfare.com/ ga hierheen, druk op my twl en dan "register".
Als je dat hebt gedaan ga je weer naar my twl en druk je op login.
Voer daar je naam + password in. (Eerst je account bevestigen via ontvangen emailtje)
Vervolgens tik je dit adres in: http://teamwarfare.com/viewteam.asp?team=FOK+CLAN
Druk dan op register voor alle leauges !BEHALVE DE 2 VS 2! wel gewoon de 2 VS 2 EUROPE.
Nu kunnen we namelijk een Teamwar houden.
Password=FokForum.
Wat?
Een clan van gezellige, goed spelende en Fok!kende mensen, pas opgericht (Nov '03), fun en teamplay staan voorop. Geen krampachtig gedoe met je teamleden 'sir' noemen, toelatingseisen of andere gekkigheid.
Wie?
Hieronder een lijstje met de [FOK!] clan leden tot nu toe, hopelijk foutloos:
[FOK!]Fillipe
[FOK!]_ROGGEL
[FOK!]Rattaplan(nl)
[FOK!]MiereNeuker
[FOK!]DragonToad
[FOK!]Metalman666
[FOK!]Etter_
[FOK!]Da-Dogg
[FOK!]SonOfACow aka FOK!Sidewinder
[FOK!]Da_Ripper
[FOK!]Beluga
[FOK!]Xrenity
[FOK!]Winter
[FOK!]ClioSport
[FOK!]Dirty-S@mbal
Twijfelaars/beloftes:
Eitjes !!
Ronhui
Lid worden?
Nieuwe leden zijn welkom! De enige 'verplichting' is eigenlijk dat je een Fok!ker bent of wordt. Verder een kwestie van even jezelf in dit topic melden, je nick veranderen op http://login.americasarmy.com (inloggen met dezelfde gegevens die je in AA gebruikt, kom je vanzelf de instellingen tegen) en je bent officieel [FOK!] clanlid, hooah!
Nog iets wat men moet weten?
Het honor-gehalte in de clan varieert lekker, schaam je niet om je aan te melden als je pas begonnen bent en de standaard 10 honor hebt bijvoorbeeld!
De clan is min of meer opgericht op zondag 16 November '03 in America's Army Deeltje 3, vandaar dat de volgende dingen nog ontbreken:
- Website? Vrijwilligers met HTML kennis, vrije tijd en webspace welkom! (ledenlijst, screens e.d., een simpele site)
- Clanleader wellicht?
- Eigen server regelen?
Hoe wordt e.e.a gecoordineerd?
Het plan is om op (iedere) woensdagavond met z'n allen te knallen, check voor tijden en servers gewoon het meest recente AA topic dus.
Buiten de woensdagavond om spelen er ook veel FOK!kers samen, ook dat wordt allemaal kortgesloten via de centrale America's Army topics. Dus voel je vrij om ook gewoon de geposte server te joinen!
Spelen jullie ook clanwars?
Er wordt aan gewerkt, zie deze post voor meer info over aanmelden, TeamWarfare en de [FOK!] clan!
Disclaimer: We willen niemand verplichten tot clanwars, 't is een eigen keuze om afspraken te maken over clanwars en die te spelen. Hou er rekening mee dat een afspraak een afspraak is. Gewoon spelen in de clan is lekker los en vrijblijvend, maar met clanwars moet je je afspraken nakomen, mede om geen boze clans aan de [FOK!]-voordeur te krijgen.
Is dit topic nu alleen voor clanleden?
Nee, totaal niet, alleen voor het gemak wat info over de clan hier. Dit topic is gewoon centraal voor America's Army.
Squad, Open Fire!
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 31-12-2003 13:40]
en ik moest dus op een E server zijn, maar die vind ie niet
quote:Daar zitten Roggel en Winter nu, voor de mensen die willen spelen.
Op woensdag 31 december 2003 12:53 schreef ROG het volgende:U.S. Army Official E 027, Mountain Pass
met een ping van 152ms en IP: 69.25.17.217:1716
quote:Ja in kladblok.
Op woensdag 31 december 2003 13:23 schreef Xrenity het volgende:
hey Filip, had je hem al lang klaarstaan of niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 31-12-2003 13:25]
quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:21 schreef SuperUli het volgende:
Whehehe, mijn honor gaat maar niet omhoog.
quote:kan m niet vinden
Op woensdag 31 december 2003 13:23 schreef Fillipe het volgende:[..]
Daar zitten Roggel en Winter nu, voor de mensen die willen spelen.
me rocks op sandstorm
quote:Voeg [FOK!]_ROGGEL toe als buddy in All Seeing Eye (mits je hem hebt) en dan zie je ook servers die je 'normaal' niet ziet maar dan wel, omdat je buddy erop speelt.
Op woensdag 31 december 2003 13:26 schreef Xrenity het volgende:[..]
kan m niet vinden
![]()
Ik ga wel weer pipelinen, beetje honor boosten
Oh en Fil:
quote:
1: AAOTracker FOK!:
Vanaf nu zijn we geregistreerd in de AAO Tracker database als FOK! clan
En nu weer verder spelen! Wiieeeee
toen heb ik het maar verwijdert
quote:Tsja, doorzettingsvermogen heh
Op woensdag 31 december 2003 13:33 schreef BaggerUser het volgende:
vond het een leuk spel totdat ik na 100x uit een vliegtuig springen en precies in een rondje moest landen het nog niet wou lukkentoen heb ik het maar verwijdert
U.S. Army Official E Elite Live-Fire 025|144ms|69.25.16.139:1716
edit: komt allen, hij is nl. leeg
edit2: 1 vs 1 met Beluga is tof
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 31-12-2003 14:49]
quote:te weinig honor
Op woensdag 31 december 2003 13:55 schreef ROG het volgende:
Ik ga een potje Mountain Ambushen, van Mountain Pass bakte ik niks.U.S. Army Official E Elite Live-Fire 025|144ms|69.25.16.139:1716
edit: komt allen, hij is nl. leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |