abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16230871
Di-Rect, Intwine... je vervuilt ons topic, Seb.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 13 januari 2004 @ 20:08:24 #177
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_16230916
ik geloof dat de echte ontboezemingen op IRC gedaan worden
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_16230934
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik geloof dat de echte ontboezemingen op IRC gedaan worden
mmmmbop
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 13 januari 2004 @ 20:13:08 #179
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16231030
Inderdaadddddbop, jammer dat ik al een vriend(in) heb.
pi_16232170
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:07 schreef Zander het volgende:
Di-Rect, Intwine... je vervuilt ons topic, Seb.
Ik heb genoeg andere muziek om het te compenseren.
pi_16233101
Nou ik zal nog even zeggen dat het iets beter gaat met mijn pa. Hij is vanmorgen naar de huisarts geweest, en heeft de rest van de dag zitten te wachten tot de internist, of een willekeurige assistente, nouja iemand van het ziekenhuis zou bellen voor een afspraak voor morgen. Niet dus. Maar er is ook positief nieuws: hij heeft vandaag geen enkele keer overgegeven. Mijn vertrouwen in de zorgsector heeft inmiddels wel een aardige deuk opgelopen. Hij had beter zondagochtend om zes uur kunnen kijken bij de Eerste Hulp in het ziekenhuis.
I intend to live forever, or die trying.
pi_16242512
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:20 schreef dwerg het volgende:
Nou ik zal nog even zeggen dat het iets beter gaat met mijn pa. Hij is vanmorgen naar de huisarts geweest, en heeft de rest van de dag zitten te wachten tot de internist, of een willekeurige assistente, nouja iemand van het ziekenhuis zou bellen voor een afspraak voor morgen. Niet dus. Maar er is ook positief nieuws: hij heeft vandaag geen enkele keer overgegeven. Mijn vertrouwen in de zorgsector heeft inmiddels wel een aardige deuk opgelopen. Hij had beter zondagochtend om zes uur kunnen kijken bij de Eerste Hulp in het ziekenhuis.
Gelukig gaat het weer wat beter dwerg
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  Moderator woensdag 14 januari 2004 @ 17:01:41 #183
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_16257651
Goede *kijkt op horloge* middag muziek,

Tja ik heb eigenlijk weinig te zeggen ...dus wens ik Dwerg's vader beterschap en zeg ik maar weer

dag muziek

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_16260943
* PdeHoog is sterk geweest vandaag

Beschrijving van een wandeltocht door Alexandrium (Rotterdam dus, voor de geografisch minder getalenteerden onder ons):

wij gaan niet naar de media markt,
wij gaan niet naar de media markt,
wij gaan niet naar de media markt
wij gaan niet naar de ......

he, een Music Store!

wij gaan niet naar de Music Store,
wij gaan niet naar de .......

he, hier ook een Free Record Shop?

* werpt blik naar binnen, ziet alleen DVD's

laat maar....., we gaan terug naar kantoor

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 15 januari 2004 @ 01:54:12 #185
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_16273955
Ha ik heb vakkundig een optreden van Frans Bauer weten te omzeilen. Ondanks de belofte van gratis drank, gratis eten en gratis vervoer erheen.
Ik heb nog hoop in mezelf.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_16275522
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 01:54 schreef ullie het volgende:
Ha ik heb vakkundig een optreden van Frans Bauer weten te omzeilen. Ondanks de belofte van gratis drank, gratis eten en gratis vervoer erheen.
Ik heb nog hoop in mezelf.
, daar zou zelfs ik nog niet willen worden aangetroffen....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator donderdag 15 januari 2004 @ 08:47:25 #187
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_16275943
goede morgen muziek,

Ik heb een musical gekeken en hij was leuk (dancer in the dark) maarja de combi lars von trier en björk is ook geen standaard musical. Alleen hadden de andere caracters van mij niet hoeven zingen

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 15-01-2004 09:10]

pi_16290253
Dwerg!!! Hoe is het met je??
En met je pa??? Alles aan de beterende hand??

Ik heb eindelijk de bevestiging van mn Istanbul tickets binnen en nu ben ik blij!
En ik heb vandaag wel helemaal 3 uur gewerkt! Was om 12 uur weer thuis! Enorm relaxed!

pi_16292833
Wow, mijn nieuwe computer boxen trekken zelfs Mysterons van Portishead, en zijn dus officieel beter dan die van m'n stereo.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_16292878
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 17:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb eindelijk de bevestiging van mn Istanbul tickets binnen en nu ben ik blij!
Maak je een paar mooie foto's van de Hagia Sophia?
pi_16295655
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 17:58 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg!!! Hoe is het met je??
Nou, ik leef nog.
Is er iets met Dwerg?
quote:
En met je pa??? Alles aan de beterende hand??
Mijn pa heeft vandaag drie uur in het LUMC gezeten, foto's maken, bloed prikken, anderhalf uur praten met een co-assistent. MRI-scan van afgelopen maandag bekeken (die was ergens anders voor, maar kwam nu ook van pas) en daar was op te zien dat de linkernier niet werkt en vol urine zat. Alleen was op de scan niet te zien waardoor de nier is geblokkeerd. Morgen terug voor een echo. Het gaat nog niet echt goed, maar ook niet slechter. Wel heeft hij vannacht weer een tijdje wakker gelegen van de pijn.
quote:
En ik heb vandaag wel helemaal 3 uur gewerkt! Was om 12 uur weer thuis! Enorm relaxed!
Daar kan ik met twee smiley's op reageren. en
pi_16305025
Wederom veel sterkte dwerg...

Ik heb maar even No Sleep 'Til Hammersmith opgezet van Motörhead. Dat is wel toepasseljk op dit uur.

Er zijn twee versies van deze cd. Een enkele en een dubbele. De enkele cd stamt uit 1981 en de dubbele uit het jaar 2002.

Op beide covers staat de Bomber bij het bijbehorende nummer. Het is net als de Eagle voor Saxon, maar nu dus de Bomber voor Motörhead. Een metalen vliegtuig dat ze tijdens het gelijknamige nummer laten zakken en spastische bewegingen laten maken en dat is hartstikke tof. Net zoals wanneer Saxon dat doet met de Eagle. Eigenlijk net als het moment suprčme bij Iron Maiden wanneer Eddie vanuit het niets het podium op komt enkele meters groot (de Eddie aan de achterkant van het podium dus, niet die over het toneel loopt).

Mascottes en gimmicks zijn sowieso (vaak) gaaf. Ondanks dat er weleens geklaagd wordt dat ze er nu weleens mee mogen stoppen, blijft het leuk en iedere show weer. Vaak zit je er nog op te wachten ook (ik wel tenminste). Bij Motörhead zie je de Bomber al hangen en bij Saxon ook. Bij Maiden weet je dat'ie komt, maar niet wanneer en KISS heeft die pandasmoeltjes natuurlijk heel de avond.

Natuurlijk zijn er ook heel wat mislukte gimmicks te noemen, zoals bijvoorbeeld het Fins tellen na een Stratovarius concert.

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 16-01-2004 03:35]

vrijdag 16 januari 2004 @ 09:25:26 #193
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_16306742
Goeiemorgen Muziek!

En sterkte dwerg

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator vrijdag 16 januari 2004 @ 09:27:34 #194
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_16306772
Goede kater muziek,

dag muziek

pi_16323477
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:52 schreef dwerg het volgende:
Mijn pa heeft vandaag drie uur in het LUMC gezeten, foto's maken, bloed prikken, anderhalf uur praten met een co-assistent. MRI-scan van afgelopen maandag bekeken (die was ergens anders voor, maar kwam nu ook van pas) en daar was op te zien dat de linkernier niet werkt en vol urine zat. Alleen was op de scan niet te zien waardoor de nier is geblokkeerd. Morgen terug voor een echo. Het gaat nog niet echt goed, maar ook niet slechter. Wel heeft hij vannacht weer een tijdje wakker gelegen van de pijn.
En hoe was de echo? Hoop wel voor jou en je vader dat ze snel wat kunnen doen. Wakker liggen van de pijn is niet leuk!
quote:
Daar kan ik met twee smiley's op reageren. en
Vandaag ben ik gaan fietsen!
Heen was ok; droog en wind mee.
Terug had ik storm tegen en regende het.
Eenmaal thuis was ik lichtelijk verkleumd!

Owja, Dwerg, mocht je zondag afleiding willen hebben, dan ben je welkom voor een plakje verse cake! En als je lang genoeg blijft hangen ook erwtensoep!

pi_16324777
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:20 schreef Liejannuh het volgende:
En hoe was de echo?
Ze besloten om hem daar maar te houden. Dat was de enige juiste beslissing, zelfs al was het vrijdagmiddag. De dokter zag hoeveel moeite pa had om uit zijn stoel te klimmen, en regelde een kamer. En hij blijft tot ze weten waarom die linkernier niet meer werkt. Tegen de pijn heeft hij een spuit morfine gehad, en als hij vannacht niet kan slapen, krijgt hij er nog één. Hij ligt op de elfde verdieping, met uitzicht over Leiden. Tenminste, als het licht is buiten.
quote:
Owja, Dwerg, mocht je zondag afleiding willen hebben, dan ben je welkom voor een plakje verse cake! En als je lang genoeg blijft hangen ook erwtensoep!
Verse cake!
Ik zal eens kijken of ik tijd heb.
pi_16324915
Jemig!!! Dat is wel ff heftig!!!
Een positief punt is dat ze hem in ieder geval goed in de gaten kunnen houden!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 22:05:49 #198
11502 nipeng
The last ride is free
pi_16326206
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 03:35 schreef Seborik het volgende:

Mascottes en gimmicks zijn sowieso (vaak) gaaf. Ondanks dat er weleens geklaagd wordt dat ze er nu weleens mee mogen stoppen, blijft het leuk en iedere show weer. Vaak zit je er nog op te wachten ook (ik wel tenminste). Bij Motörhead zie je de Bomber al hangen en bij Saxon ook. Bij Maiden weet je dat'ie komt, maar niet wanneer en KISS heeft die pandasmoeltjes natuurlijk heel de avond.

Komen de Harleys van Manowar ook als gimmick in aanmerking?
pi_16329073
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:05 schreef nipeng het volgende:

[..]

Komen de Harleys van Manowar ook als gimmick in aanmerking?

Oh ja, vast wel, inclusief rondborstige blondines.
pi_16335978
[nog-niet-wakker-modus]
goeiemorgen MUZ

* PdeHoog vind half negen wakker worden erg vroeg
Mijn logeetje iig niet. Die koter is gelijk klaar wakker en begon vannacht om 1 uur en om kwart voor 5 al mede te delen dat-ie wilde spelen * zucht *

[/nog-niet-wakker-modus]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')