Hoe is het bij jou op het werk?
quote:het is zijn bedrijf, dus ik snap dat wel... dan moet je er maar niet komen werken als je er moeite mee hebt, daar kan ik wel in meegaan eigenlijk.
Op dinsdag 30 december 2003 22:27 schreef xf0rz het volgende:
Succes met de schadeclaim tegen je baas, BHFH
quote:Dat kan wel zijn, maar "jouw baas" heeft zich nog wel steeds aan de Nederlandse wet te houden, ook binnen zijn eigen bedrijf.....
Op dinsdag 30 december 2003 22:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is zijn bedrijf, dus ik snap dat wel... dan moet je er maar niet komen werken als je er moeite mee hebt, daar kan ik wel in meegaan eigenlijk.
Rot voor hem, maar zo is het nu eenmaal
Gegroet .... 'n ex-roker
Wel in de sportkantine trouwens. Omdat de vrijwilligers die achter de bar staan als werknemers worden gezien, mag er komend seizoen in de kantine niet meer gerookt worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 30-12-2003 22:36]
mmmmmmm
quote:hij zeg"dat hij de "poot' n breekt van ieder die in mien eig'n toko an mien kop seurt veur dat soort ding'n"
Op dinsdag 30 december 2003 22:38 schreef ShadowHawk het volgende:
Ligt eraan wat je wilt. Als jij er last van hebt gewoon naar de arbo dienst stappen simpel. Dat hij wil roken moet hij weten maar als jij er last van hebt mag hij echt niet roken op het werk. Of hij moet een apparte kamer hebben
Vanaf 1 januarie heb je volgens mij recht op een rookvrije werkplek en dat heeft je baas te pikken. Hij kan je trouwens daarvoor niet ontslaan als je een vast contract hebt kan je moeilijk over doen en voor een rechtbank heeft hij geen poot om op te staan dan
Wij hebben gewoon een rookvrij gebouw er zijn er nog maar 2 die roken en als die willen roken gaan ze maar buiten staan is de houding bij ons.
quote:Geef 'm een klapsigaar.
Op dinsdag 30 december 2003 22:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hij zeg"dat hij de "poot' n breekt van ieder die in mien eig'n toko an mien kop seurt veur dat soort ding'n"
quote:dan "bunt de rap'n goar"
Op dinsdag 30 december 2003 22:44 schreef schvvmert het volgende:[..]
Geef 'm een klapsigaar.
quote:Je mag toch ook niet in je bedrijfskleding buiten roken als je bij AH werkt? Zoiets hoorde ik van de week.
Op dinsdag 30 december 2003 22:35 schreef Verstreujem het volgende:
ik werk bij de ah: daar mag je nerges meer roken. Je moet dan buiten gaan roken, het mag niet voor de deur en je mag ook nie in groepjes gaan roken
da wordt dus iedereen 5 meter van mekaar af staan roken of zo
quote:die baas van jou is niet zo snugger, aan die taal te lezen, dus als ik jou was zou ik sowieso wegwezen daar
Op dinsdag 30 december 2003 22:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hij zeg"dat hij de "poot' n breekt van ieder die in mien eig'n toko an mien kop seurt veur dat soort ding'n"
quote:zo praten de meeste mensen hier hoor
Op woensdag 31 december 2003 12:28 schreef SnookieMJ het volgende:[..]
die baas van jou is niet zo snugger, aan die taal te lezen, dus als ik jou was zou ik sowieso wegwezen daar
quote:Inderdaad. En het mag niet in de doorbetaalde koffie- of theepauze, en je mag je bedrijfskleding ook niet aanhebben.
Op dinsdag 30 december 2003 22:35 schreef Verstreujem het volgende:
ik werk bij de ah: daar mag je nerges meer roken. Je moet dan buiten gaan roken, het mag niet voor de deur en je mag ook nie in groepjes gaan roken
da wordt dus iedereen 5 meter van mekaar af staan roken of zo
Ben ik even blij dat ik niet rook.
quote:Mijn baas zegt dan gewoon dat je maar ander werk moet zoeken.
Op woensdag 31 december 2003 14:48 schreef Koolraap het volgende:
Bedrijven waar ik dienst ben geweest hadden allemaal een aparte ruimte gecreeerd, waar men mocht roken. Dat vond ik altijd een bijzonder pluspunt. Als ik wel ergens een hekel aan heb, is het in de rook van een ander te zitten. Ik vind dat het die ander zijn probleem is, en hij of zij zal dan maar gewoon een oplossing moeten zoeken. Niet ik. Kom nou zeg.
quote:Bij jou niet zo gezellig zo te horen...
Op dinsdag 30 december 2003 22:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mijn baas rookt dus dikke sigaren en heeft al aangekondigd dat hij nooit zal stoppen en dat het ,omdat het zijn bedrijf zelf wel uitmaakt waar hij zijn sigaren opsteekt. Als iemand een probleem heeft moet ie maar onstslag nemen en mensen die niet roken neemt ie ook gewoon niet aan zegt ie. "veur 'n zeur is daar dn deur" zegt ie altijd. Ook zegt ie dat een rookverbod niet geldt in zijn bedrijf om dat HIJ de baas is en HIJ dus bepaalt wat er gebeurt en anderen daar niks over te zeggen hebben.Hoe is het bij jou op het werk?
gewoons tiekem de keuringsdienst van waren bellen
quote:Dan zit jou baas ernaast... hij dient zich conform de wet als werkgever te gedragen
Op zaterdag 3 januari 2004 12:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Mijn baas zegt dan gewoon dat je maar ander werk moet zoeken.
k heb vaak genoeg rokend achter dat schropapparaat gestaan
maar das al meer dan een half jaar geleden... vraag me af of et verandert is inmiddels....denk et niet
Zo nu ff iets lekkers vouwe.
He je kunt je baas stiekem aangeven:
http://www.rokenendewet.nl/ Hier is een klachtenformulier die in kunt vullen
quote:Bassie en Adriaan!!!!
Op woensdag 31 december 2003 14:45 schreef Solitarias het volgende:
Drommels, drommels, en nog eens drommels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |