abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15836772
Ik zeg mijn buren gedag, we sturen kerstkaartjes en we lenen soms gereedschap ofzo bij elkaar maar daar blijft het ook bij. Het zijn aardige mensen maar ik heb er geen behoefte aan ze over de vloer te hebben of persoonlijker contact te hebben.

Wat ik me kan herinneren van vroeger (en van mijn ouders), is dat er toen veel meer contact was met de buren en andere mensen in de naaste omgeving.

Wat ik me afvraag...hebben jullie (veel) contact met je buren? Komen jullie bij elkaar over de vloer? Of juist niet en waarom niet?

#geen
pi_15836819
Wij komen bij elkaar over de vloer iig bij m'n linkerburen en de overburen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15836830
1x per maand 'hoi' tegen de buurman. Vaker zie ik em niet. Benedenbuurvrouw (83) is wel een schatje, ga ik nog wel es theedrinken.
Is in de stad toch anders dan in een dorp denk ik.
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_15836841
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:36 schreef DuchessX het volgende:
Ik zeg mijn buren gedag, we sturen kerstkaartjes en we lenen soms gereedschap ofzo bij elkaar maar daar blijft het ook bij. Het zijn aardige mensen maar ik heb er geen behoefte aan ze over de vloer te hebben of persoonlijker contact te hebben.

Wat ik me kan herinneren van vroeger (en van mijn ouders), is dat er toen veel meer contact was met de buren en andere mensen in de naaste omgeving.

Wat ik me afvraag...hebben jullie (veel) contact met je buren? Komen jullie bij elkaar over de vloer? Of juist niet en waarom niet?

Nee, af en toe een praatje maken enzo, meer niet. Soms nodigen mijn ouders en mijn buren elkaar wel eens uit voor een avond, maar dat gebeurt amper.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_15836861
Ik zeg ze gedag als ik ze zien
af en toe klein praatje
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:39:22 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_15836865
ik zeg ze hallo, maar das alles, weet niet hoe hun huizen er van binnen uit zien , en eigenlijk vind ik dat prima zo

[Dit bericht is gewijzigd door Klonk op 30-12-2003 20:40]

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_15836878
Alleen om te vragen of de muziek zachter kan
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_15836899
Ik heb geen contact met ze..behalve een "hoi" mijn ouders komen er wel eens. met de anderen buren heb ik helemaal geen contact..mn ouders ook niet.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:40:22 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_15836904
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer. De rest van het appartementen complex kijkt mij alleen maar scheef aan zo nu en dan

aahhh bah...dit is ECHT te ziek...maargoed!

[Dit bericht is gewijzigd door jpg97 op 30-12-2003 20:41]

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_15836939
Met de een wel wat meer dan de ander
De ene zeggen we goedendag en daag
bij de andere zijn we wel eens op feestjes enzo
pi_15836950
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:40 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15836960
Gelukkig niet

Het enigste wat ze doen is roddelen...

dinsdag 30 december 2003 @ 20:41:39 #13
70795 GiSH
waiting for sun
pi_15836962
toen ik hier ging wonen.. vonden vrienden van ons dit ook een leuk huis.. en dus wonen ze nu naast ons.. en de andere kant.. kan ik geen hoogte van krijgen.. zeg wel altijd netjes hallo en zo..
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_15836965
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:38 schreef DaZilva het volgende:
...
Nou, een volkswijk in een stad kan qua buur-beleving denk ik vergelijkbaar zijn met een dorp.
En in een dorp hoeven buren nou ook niet per sé elkaars deur plat te lopen. Beetje té simpele stelling. Zuiver zwart/wit zou die kunnen kloppen, maar in de praktijk, nèè.
pi_15836984
quote:
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer.
haha jij houdt wel van oudjes he
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_15837098
Zie ze weleens in de lift, zeg ze gedag (eigenlijk zeg`k iedereen gedag ) Weet alleen van de linkerburen hoe ze eruit zien... Van de rechterkant vraag ik me nog steeds af OF er wel iemand woont...
pi_15837117
Ik pas zo af en toe op in de buurt, en dan blijf ik altijd gezellig nog een tijdje plakken als ze terug zijn. Dus ik heb eigenlijk nog best redelijk contact met mijn buren.

bedenk me net trouwens wel dat ik dus géén kerstkaartjes heb gestuurd Maarja ik ga morgennacht gezellig iedereen af om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen
En daarna snel wegwezen, Feesten!

pi_15837124
Ik krijg altijd wiet van mijn buurman
pi_15837152
Verder dan een kort praatje in de lift over het weer komen we hier niet... en de beide buren op mijn etage zie of hoor ik nooit. Treurig hoor.
pi_15837230
We lopen de deur niet bij elkaar plat. soms zien we elkaar maanden niet. Ik kom niet bij ze uit princiepe omdat ze ook niet bij ons komen. . Geen behoefte aan ook, haar mag ik wel maar hij is een eigengedraaide vent. .

De andere buren zijn wel oke maar komen we verder ook niet dan elkaar gedag zeggen en af en toe praatje maken met elkaar.

Vroeger bij mijn ouders was inderdaad meer contact met de buurtjes, we waren heel hecht met elkaar. De kinderen uit de buurt speelden ook meer met elkaar buiten enzo. Dat zie je tegenwoordig niet zo erg meer.

Zal wel te maken hebben dat men het te druk heeft met zijn eigen leven.

pi_15837248
de rechterburen zeg ik geen gedag tegen, zijn loners. de linkerburen zijn toffe ideologische duitsers, daar wil ik best een praatje mee maken
[b]Positieve spirituele verandering is oké olé olé![/b]
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:49:58 #22
70344 Master_Berendsen
Does not punches back...
pi_15837274
Mijn buurman was overleden en ik wist het geeneens es
Das toch wel erg
Most people don't realize, that two large pieces of coral, painted brown and attached to his skull with common wood screws can make a child look like a deer
pi_15837307
Ik heb een netwerk met mijn ene buurman en daar speel ik nog wel eens spelletje mee en deel de nieuwste films en games mee uit. Verder hebben mijn ouders vooral contact met de andere buren
pi_15837327
Wij komen bij allebei wel regelmatig over de vloer, bij verjaardagen enzo.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:54:06 #25
44414 DaBoaz
je moet niet zoveel denken
pi_15837406
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:49 schreef Master_Berendsen het volgende:
Mijn buurman was overleden en ik wist het geeneens es
Das toch wel erg
sja, hoe moet jij dat nou weten?
how could it hurt you when it looks so good
pi_15837762
quote:
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer. De rest van het appartementen complex kijkt mij alleen maar scheef aan zo nu en dan

Hahahaha, mag ik hier wel om lachen? ......JA!
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 december 2003 @ 21:04:50 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_15837779
Ik heb geen buren.
pi_15837859
Wij wonen in een portiekwoning. In ons portiek komen 4 deuren uit. Het huis boven ons (de deur naast onze voordeur) staat al tijden leeg. Een paar maanden geleden zagen we er een jongen naar binnen gaan. Dus wij ons voorstellen, de jongen bleek de eigenaar te zijn, Hij zou het huis gaan verkopen. En inderdaad, na een paar weken hing er een 'te koop' poster voor het raam. Nu hangt er een 'verkocht' papiertje bij. Maar nog geen bewoner gezien.

De deur ernaast (schuinboven ons) daar wonen Pakistanen. Een carrièrevrouw (tenminste, zo ziet ze er uit, ik spreek haar nooit), een man die thuis zit (in de ziektewet geloof ik) en hun dochtertje. De man is heel aardig, maakt vaak een praatje met ons. Soms snap ik geen reet van wat hij zegt, zijn Nederlands is niet geweldig, en hij praat ook altijd uren door, da's soms wel een beetje vervelend, maar goed, verder is alles leuk en gezellig.

De deur tegenover ons (onze buren dus eigenlijk) daar woont een Nederlandse vrouw, een Turkse man en hun dochtertje. Het kind is een jaar of 4, en staat om een of andere onverklaarbare reden bijna dagelijks te janken in het portiek. Geen idee waarom. De Turk heeft een auto met grote muziekinstallatie en is zo te horen fan van Jean Paul. De vrouw kan lekker schreeuwen: 'Waarom heb je de verwarming nou uit gezet?!?!?!?!' Hollee. Deze mensen zeggen we 'hoi' tegen, meer ook niet.

Beneden ons woonden vroeger de aso's van de buurt. Merkwaardig genoeg hadden we met deze mensen het beste contact. Dit kwam onder meer doordat zij de sleutel van het huis hadden toen we het nog niet officiëel gekocht hadden. Deze mensen hadden een hond (Bowiieeeeee!!! Kom hieah!!!) en een zoontje (Wesliieeeee!!! Eeeetuh!!!). De achtertuin van de mensen (ons uitzicht vanaf het balkon) was de plaatselijke vuilstort. Inclusief 3 verrotte fietsen, hondendrollen en een waterscooter (?). Tot onze grote verbazing stond er op een dag een vrachtwagen voor de deur, die al deze teringzooi inlaadde en wegreed. Wat nu? Wie zal er komen te wonen? De moeder van de onderbuurvrouw. Maar goed, die is vrij rustig. Ze is fanj van Frans Bauer en consorten, maar dat zie ik even door de vingers. Laatst met kerst hadden ze een groot feest. Een stuk of 20 Hagenezen zong uit volle borst mee met 'de vlieger', 'een bossie rooie rozen' en 'Als je nah nie springt ben je een haumaufiel!'. Maar dat was niet erg, dat was leuk.

Verder zijn er nog buren schuin beneden ons. Maar omdat hun deur niet bij ons in het portiek zit, zien we die haast nooit. Maar volgens mij zijn dat de normaalste mensen.

dinsdag 30 december 2003 @ 21:07:49 #29
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15837886
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:36 schreef DuchessX het volgende:
Nee.

Ze spreken trouwens toch bijna allemaal geen NLs dus dat is zowiezo lastig.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15837979
Mn buurmeisje is bijna op dezelfde dag jarig, en we zijn jaren supergoeie vriendinnetjes gweest, en nog steeds. Haar moeder is een van mijn moeders beste vriendinnen, en ook de vaders vinden elkaar aardig.
We lopen niet de deur bij elkaar plat, maar we hebben een heeele goeie band:D
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:11:12 #31
71492 Miss_Eternity
Kloddertje Roze....
pi_15838009
Ik heb geen buren.....

*in de middle of nowhere woont!

-----------------------------------------------hierlangs afknippen-------------------------------------------------
pi_15838055
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:07 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Nee.

Ze spreken trouwens toch bijna allemaal geen NLs dus dat is zowiezo lastig.

[off-topic]
Jij woont ook in Laak hè?
Is er bij jou net ook zo'n klein autootje met mega-speakers langsgereden met "Heb je even voor mij?" opstaan? Dat je voorzichtig moet zijn met vuurwerk, en dat je na oud en nieuw je rommel in kan leveren bij o.a. het Lorenzplein, en dat je dan een McDonalsd-bon krijgt?
Ik wist niet wat ik meemaakte joh!
[/off-topic]
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:13:41 #33
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15838085
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:12 schreef Toeps het volgende:

[..]

[off-topic]
Jij woont ook in Laak hè?
Is er bij jou net ook zo'n klein autootje met mega-speakers langsgereden met "Heb je even voor mij?" opstaan? Dat je voorzichtig moet zijn met vuurwerk, en dat je na oud en nieuw je rommel in kan leveren bij o.a. het Lorenzplein, en dat je dan een McDonalsd-bon krijgt?
Ik wist niet wat ik meemaakte joh!
[/off-topic]

Ja om een uur of 6 toch? .

Ik kon het niet goed verstaan wat het was want ik had zelf ook hard muziek aan staan. Maar Bauer hoorde ik nog wel ja!

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15838131
Nee, ik heb geen contact met de buren. En dat wil ik graag zo houden
pi_15838152
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:13 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ja om een uur of 6 toch? .

Ik kon het niet goed verstaan wat het was want ik had zelf ook hard muziek aan staan. Maar Bauer hoorde ik nog wel ja!

Idd.
Was een samenwerking van de Pliesie en buurtbeheer.
"Steek geen illegaal vuurwerk af, da's gevaarlijk..."
Ik ben benieuwd hoe oud en nieuw hier is, maar ik verwacht dat er toch wel een redelijk aantal 100.000 klappers de lucht in zal gaan. En bij onze onderburen liggen al 4 kerstbomen in de achtertuin. En nee, da's geen composthoop.
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:17:55 #36
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15838208
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:16 schreef Toeps het volgende:

[..]

Idd.
Was een samenwerking van de Pliesie en buurtbeheer.
"Steek geen illegaal vuurwerk af, da's gevaarlijk..."
Ik ben benieuwd hoe oud en nieuw hier is, maar ik verwacht dat er toch wel een redelijk aantal 100.000 klappers de lucht in zal gaan. En bij onze onderburen liggen al 4 kerstbomen in de achtertuin. En nee, da's geen composthoop.

Vooral op de kruising met Spoorwijk is het een zooitje met oud en nieuw. Kant van Rijswijk en Lorentz wordt zeer streng in de gaten gehouden vanwege de tramkruisingen. Daar laat de ME echt geen fikkie bouwen.
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:18:22 #37
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_15838221
Toen ik nog in een klein kut dorpje woonde kende de hele straat elkaar en was er elke 4 maanden een straatfeest (zuipuh ) kwamen de buren ook regelmatig op bezoek dat is hier in de grote stad wel anders

Vroegah, toen je nog geld kon ophalen met je school raport in de straat

pi_15838310
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:17 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Vooral op de kruising met Spoorwijk is het een zooitje met oud en nieuw. Kant van Rijswijk en Lorentz wordt zeer streng in de gaten gehouden vanwege de tramkruisingen. Daar laat de ME echt geen fikkie bouwen.

Oh oké dan.

Euh... Zei je ME?!?
WTF!

dinsdag 30 december 2003 @ 21:22:43 #39
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_15838372
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Nee, ik heb geen contact met de buren. En dat wil ik graag zo houden
Zo denk ik er ook over. Als we maar vooral geen last van elkaar hebben.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_15838374
Ik weet wel wie mijn buren zijn en als ik ze zie, dan maak ik ook wel even een praatje met ze. Maar ik zie ze heel weinig. We werken allemaal en hebben allemaal een druk sociaal leven.

Mijn buren kunnen 3 weken op vakantie zijn, en dan weet ik het niet eens!
Maar ze zijn wel aardig hoor, de buren van beide kanten!

pi_15838425
We zien elkaar iig om 12.00 bij Oud & Nieuw. Het bekende "Gelukkig Nieuwjaar" wensen aan je buren. Verder ken ik de meesten van m'n buren wel maar heb verder nooit contact met hen ofzo.
pi_15838711
echt helemaal niet..heb ze misschien 2 x gedag gezegd in een driekwart jaar

ik opende er net per ongeluk een topic over
0,0

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_15838843
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
echt helemaal niet..heb ze misschien 2 x gedag gezegd in een driekwart jaar

ik opende er net per ongeluk een topic over
0,0

Dat doe je lekker.
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:38:59 #44
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15838854
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:21 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh oké dan.

Euh... Zei je ME?!?
WTF!

Het is rustig omdat de ME het hier verbied. Vorig jaar was het nog wel een zooitje op t einde vd Gouverneurlaan.
pi_15839056
ja, Ik heb heel goed contact met me buren
Komt door me ouders denk ik, en ik zit met me buurmeisje op beeldhouden.
Het zijn gewoon hele aardige leuke humoristiche mensen.
pi_15839120
Ik woon in een flat met 28 appartementen en daarvan ken ik *telt* 11 bewoners en hun partners. Met een paar ben ik zelfs goed bevriend geraakt, zo goed dat hun vrienden nu ook mijn vrienden zijn.

Heel gezellig allemaal, vooral zomers als iedereen tot diep in de nacht buiten op de gallerij zit te borrelen.

dinsdag 30 december 2003 @ 21:52:46 #47
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15839310
Daar ging al weer een duizendklapper.
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:55:53 #48
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_15839414
Ja we hebben veel contact met de buren, van beiden kanten, zelfs met meerdere gezinnen uit de straat. Er is zelfs een nieuwjaarsfeest op straat met een heel stel erg gezellig! In ons vorige huis hadden we minder contact met de buren, maar dat waren ook oudere mensen, deze zijn meer van dezelfde leeftijd. Dan heb je ook sneller goeie contacten lijkt mij.
lief, saai & lui
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:57:09 #49
35413 Gozaru_X
The Ultimate Foxy Fix!
pi_15839462
Voor mijn eerste verhuizing waren we zowat familie met heel de buurt.

Na mijn eerste verhuizing nooit meer dan "hoi" tegen (nieuwe) buren.

So Now You Know!
pi_15839510
De buurman is altijd harde muziek aan het draaien en is een beetje de buurvrouw aan de andere kant is doof, dus echt contact hebben we er niet mee!
Maar we gaan verhuizen, misschien dit keer wel leuke buren
pi_15839569
In dit huis zitten 12 appartementen en ik heb echt geen idee wie hier allemaal wonen. En dat na 2,5 jaar. Alleen me directe onderbuurvrouw ken ik omdat we vaak ruzie over me muziek hebben gehad. Maar hoe ze heet

En de rest, als ik iemand op de trap zie, zeg ik hallo. Maar dat kan net zo goed een bezoeker zijn. Sommige zie je wel regelmatiger, maar ik weet echt niet wie in welk appartement woont.

pi_15840425
Ik heb contact met aan beide kanten mijn buren en moet zeggen dat ik nog goed met ze overweg kan ook nog.
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:01:18 #53
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_15841451
Ja, buiten m'n huisgenoten (soort buren ) ook wel een contact met de bovenburen, weliswaar niet altijd verbaal
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:02:26 #54
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_15841479
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 22:00 schreef MissX het volgende:
Alleen me directe onderbuurvrouw ken ik omdat we vaak ruzie over me muziek hebben gehad.
Geef d'r een foldertje over geluidsisolatie en wens haar succes met klussen
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:15:40 #55
38679 PRMNS
mijn icon is dood
pi_15841881
Aan de ene kant wonen superburen, erg goed contact mee.. aan de andere kant wonen schepsels waar ik een grafhekel aan heb. Mijn ouders zeggen ze heel soms gedag ofzo..
pi_15842271
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:02 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Geef d'r een foldertje over geluidsisolatie en wens haar succes met klussen

Ik ga volgende maand verhuizen, ik denk dat ze god op der blote knieen gaat danken

En me nieuwe huis is nieuwbouw dus zal stuk minder gehorig zijn en de onderbuurvrouw kwam kennis maken en die heb ik toen gelijk verteld dat ik muziek met veel bas draai. Dus die is voorbereid

pi_15842418
Met de overbuurman alleen (en zijn buurvrouw)

De andere mensen zijn domme burgertypes. Je weet wel, altijd bij ons naar binnen staren Zo interessant zijn we niet....

Maar de overbuurman heeft buiten de stad een boerderij, daar kom ik wel eens en we komen ook bij elkaar over de vloer, gewoon voor te praten. Elke morgen goeiemorgen buurman Hij neemt stro voor m'n konijntje mee en ik geef afvalbrood aan heb voor z'n eendjes.

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:37:52 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15842461
Neen, niet veel contact. Ik denk dat dat ook te maken heeft met de grootte van je woonplaats:
Urban Solitude-gevoel van Anouk zeg maar. In een plaatsje met 100 inwoners weet iedereen alles van elkaar, in een stad als Amsterdam weer niet
Niet meer actief op Fok!
pi_15842471
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:38 schreef DaZilva het volgende:
1x per maand 'hoi' tegen de buurman. Vaker zie ik em niet. Benedenbuurvrouw (83) is wel een schatje, ga ik nog wel es theedrinken.
Nope woon in dorp, maar ik zie men buren niet vaak... we wonen met 3 jongeren (eigenlijk 4) en 1 ouwe gast in 1 appartementblok, en wij als jongelui zijn eigenlijk nooit thuis.
gelijk hedde, kapot gade
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:39:25 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15842496
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:31 schreef MissX het volgende:

[..]

Ik ga volgende maand verhuizen, ik denk dat ze god op der blote knieen gaat danken

En me nieuwe huis is nieuwbouw dus zal stuk minder gehorig zijn en de onderbuurvrouw kwam kennis maken en die heb ik toen gelijk verteld dat ik muziek met veel bas draai. Dus die is voorbereid

Welke muziek

Wij hebben best veel contakt met onze buren. Links haalt me moeder altijd kaas en brood ze hebben een eigen winkel stukje verder op. En op zaterdag krijgen ze weer een bestelling van ons. Dit omdat we een groenten winkel hebben.

En rechts woont de zoon van de gene met de koffie tent waar me vader al jaren lang elke ochtend koffie drinkt om half 5 in de ochtend voor dat hij gaat werken

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15842530
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Welke muziek

Wij hebben best veel contakt met onze buren. Links haalt me moeder altijd kaas en brood ze hebben een eigen winkel stukje verder op. En op zaterdag krijgen ze weer een bestelling van ons. Dit omdat we een groenten winkel hebben.

En rechts woont de zoon van de gene met de koffie tent waar me vader al jaren lang elke ochtend koffie drinkt om half 5 in de ochtend voor dat hij gaat werken

en de stalker is back....
gelijk hedde, kapot gade
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:41:26 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15842546
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:40 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

en de stalker is back....

Ik ben nergens geweest

Overgens ken ik niet m,n buren op fok

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15842597
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben nergens geweest

Overgens ken ik niet m,n buren op fok

ik wel... links naast me een landverraaier en rechts naast me een waanabe mod
gelijk hedde, kapot gade
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:46:27 #64
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_15842699
Ja best veel!
Aardige mensen.
Signature:
Maximaal
4
regels
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2003 @ 23:53:27 #65
43556 miss_dynastie
pi_15842888
Nee, verder dan een praatje en een kaartje zo af en toe komen we niet. Al ga ik wel bij de overburen op kraamvisite
pi_15844210
Aan de ene kant woont gekke Fred, die dreigbrieven in de brievenbus stopt, die negeer ik maar. Andere kant ken ik enigzins, maak wel eens praatje mee en hij komt soms over de muziek klagen. Onder buren ken ik niet, verderop in de straat is het hooguit 'hallo'.
Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken
pi_15848722
Ik zou niet eens weten hoe mijn buren er uit zien. Ik woon ook in de middle of nowhere en buren zijn er pas na honderd meter ofzo.

Dus nog nooit gezien, nog nooit gesproken.... misschien zijn de lui die je in het café spreek wel de buren, geen idee.

woensdag 31 december 2003 @ 08:57:51 #68
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15848742
Best wel triest eigenlijk, al die mensen die geen contact hebben met hun buren.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15848963
Wij hebben met beide buren contact. Wel met allebei op een andere manier. Met de ene hebben we een netwerk, daar hebben we veel "technisch" contact mee. Allebei dezelfde hobby. We kunnen altijd bij elkaar terecht om dingen te lenen. Muziek, gereedschap, kabeltje voor dit en dat. Erg leuk contact, waar geen "verplichtingen" aan zitten. Geen verjaardagen ed.
Met de anderen hebben we wel die "verplichtingen". Uit fatsoen nodig je elkaar uit op je verjaardag. Het zijn hele aardige mensen. Maar toch voel ik me op één of andere manier verplicht. Ik heb ook altijd het idee dat ze ons "in de gaten houden". Ze weten wat voor auto mijn familie heeft, ze weten als we thuis zijn ed. Het gordijntje gaat vaak opzij om even te kijken

Maar Duchessx, over het algemeen wonen we toch in een erg gezellige en rustige buur

pi_15848968
wij hebben contact met bijna iedereen uit de straat
allemaal super aardige mensen..

ergens wonen zonder je buren te kennen lijkt me fucked up

Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
  woensdag 31 december 2003 @ 09:41:58 #71
19194 Oversight
◢◤
pi_15849056
we bonken op de muur als de radio te hard staat
◢◤
  woensdag 31 december 2003 @ 09:46:22 #72
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15849087
quote:
Op woensdag 31 december 2003 09:41 schreef Oversight het volgende:
we bonken op de muur als de radio te hard staat
alsof ze dat horen, als die radio echt zo hard staat
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15851136
quote:
Op woensdag 31 december 2003 09:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

alsof ze dat horen, als die radio echt zo hard staat

tering... kan deze thread bijna niet lezen.... er staat één of andere mafkees volgas op de muur te boinken!
gelijk hedde, kapot gade
pi_15852449
met onze linkerburen hebben we 1x in het half jaar contact, das namelijk de tandarts met die andere hebben we best veel contact, zitten vaak bij elkaar etc... zijn wel aardige mensen
pi_16137852
Ik heb ook weinig contakt met de buren!
Het zijn eigenlijk het type mensen waar ik afstand van hou: drugsdealer en uitkeringtrekkend/aso!
  zaterdag 10 januari 2004 @ 21:43:41 #76
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_16138100
Met de buren van het vorige adres hadden we erg goed contact, toen een buurvrouw emigreerde naar Zwitserland zijn we daar zelfs nog twee keer op bezoek geweest .

Eigenlijk hadden we contact met iedereen in de straat, ook straten verderop... Vroeger ...

zaterdag 10 januari 2004 @ 21:48:00 #77
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_16138224
ja

aan de ene kant oudere mensen aan de andere kant midden 20

Drugs are good mkay?
pi_16138233
neen, ik heb vet lompe buren
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zaterdag 10 januari 2004 @ 21:54:36 #79
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_16138399
Wij wonen in een flatgebouw en het contact met de buren komt niet verder als een verplicht 'hallo' in het trappenhuis. En dat vind ik wel best ook.
pi_16138892
Ja, prima mensen!
Ene kant bejaarden en andere kant ook al opa en oma maar nog net geen bejaarden.

We hebben wel eens een buurtbarbeque gehad, maar dat is een tijd geleden. Met oud en nieuw komen een aantal mensen uit de buurt 's avonds rond een uur of 3 nog even bij elkaar (of we vieren het samen.)Verder wel eens een spel spelen met de buren of gewoon op de koffie of iets sterkers. In de zomer watergevecht...
kortom grappige buurt.

pi_16139302
Mijn ouders hebben sinds ongeveer een jaar nieuwe buren, een jong stel zonder kinderen. Die mensen zijn zich nooit komen voorstellen of wat dan ook. Heel soms zeggen ze hoi als je ze op straat tegenkomt, maar verder niks. Ben ik nou de enige die dat raar vindt?
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 10 januari 2004 @ 22:51:37 #82
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_16140107
Dat is best normaal tegenwoordig ...
  zaterdag 10 januari 2004 @ 23:10:12 #83
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16140671
---GC =/= ONZ---.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 10-01-2004 23:15]

A.M.A.B
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 23:17:17 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16140907
Ik groet mijn buurman, we maken wel eens een praatje bij de deur of in de tuin, maar dat is ook wel zo'n beetje.

Hij heeft wel m'n leven gered toen de kat de deur een keer van binnenuit op slot gedaan had.
Dankzij zijn ladder kon ik toen door een bovenraampje binnenkomen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 23:20:07 #85
11502 nipeng
The last ride is free
pi_16140992
Niet echt, ken hun namen niet eens.
Kan me ook niet veel schelen.
pi_16141048
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn ouders hebben sinds ongeveer een jaar nieuwe buren, een jong stel zonder kinderen. Die mensen zijn zich nooit komen voorstellen of wat dan ook. Heel soms zeggen ze hoi als je ze op straat tegenkomt, maar verder niks. Ben ik nou de enige die dat raar vindt?
Ik ga me ook niet voorstellen hoor, als ik ergens nieuw kom te wonen. Vind ik nergens voor nodig.
pi_16141243
wij gaan heel goed met de buren om.
en zo hoort het eik ook.
maar met de andere mensen in de straat komen we niet veel verder dan 'hoi'
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 23:31:09 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16141321
Ben ik eens serieus...
A.M.A.B
pi_16141550
Hm mijn buren zijn allebei Duits..dus ik versta niks van wat ze zeggen .. dus nee ik praat niet met ze

*niet dat ik dat erg vind hoor

zaterdag 10 januari 2004 @ 23:45:26 #90
67385 ROG
Go on, say it.
pi_16141735
Neuh.. we groeten, dat is alles.

edit: soms kijken ze weleens wat boos, na harde muziek/vrienden over de vloer de dag ervoor ofzo.. maarja, je kan geen volkomen stilte verwachten in een stad. Doen ze ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 10-01-2004 23:46]

pi_16141758
Vorige week nog bij de overbuurtjes op visite geweest, was best leuk
Voor de rest niet veel contact mee...
pi_16141906
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 23:21 schreef MissX het volgende:

[..]

Ik ga me ook niet voorstellen hoor, als ik ergens nieuw kom te wonen. Vind ik nergens voor nodig.

Ik vind het anders best wel raar dat je niet eens de naam weet van je eigen buren. Bovendien is een goede relatie met je buren nooit weg, als je iets moet lenen of je hebt iemand nodig om voor je huisdieren te zorgen ofzo.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_16148638
Ik ken ze wel van naam en zeg ze gedag maar niet de verplichtingen van verjaardagen. Geen behoefte aan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')