abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15811415
nieuwe dus.

Gen slowchat, etc, you know the drill.

Vorige: Vragen en/of opmerkingen mbt Onzin moderatie

maandag 29 december 2003 @ 23:50:53 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_15811441
Zoals ik al aan een ander doorgaf :

Deze is dubbel:
Mensen! Post ffies uw wachtwoord!

En het orgineel is eigenlijk ook heel flauw:
Waarschuwing!

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 29 december 2003 @ 23:52:55 #3
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_15811484
Ach, voor mij maakt het niet zoveel uit. Als er maar een paar mensen in die NB reeks mogen , so let it be . Ik wil er niet eens meer in komen. Maar het is alleen maar wachten tot de volgende die 't niet slikt..
Signature :D
pi_15811517
Tnx MV, wederom .
pi_15811546
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:52 schreef Parallel_Lives het volgende:
Ach, voor mij maakt het niet zoveel uit. Als er maar een paar mensen in die NB reeks mogen , so let it be . Ik wil er niet eens meer in komen. Maar het is alleen maar wachten tot de volgende die 't niet slikt..
en daar kom je nu pas mee aan... had dan meteen weggegaan dat het je gevraagd werd.. want je was aan alle reacties te zien best aan het zieken.
Dan had het weer gewoon gezellig als vanouds in de NB geweest en niet zoals nu gesloten.
http://www.essel.nl
Kom eens een kijkje nemen als je durft :D
  maandag 29 december 2003 @ 23:59:42 #6
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_15811618
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:56 schreef Leia73 het volgende:

[..]

en daar kom je nu pas mee aan... had dan meteen weggegaan dat het je gevraagd werd.. want je was aan alle reacties te zien best aan het zieken.
Dan had het weer gewoon gezellig als vanouds in de NB geweest en niet zoals nu gesloten.

Ja sorry, zal jullie elitarire groepje met rust laten. Nog een voorbeeld van jullie vriendelijkheid: Nachtbar #1322 aangeschoten en Pikant verder
Signature :D
pi_15811644
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:39 schreef Pjederdy het volgende:
Welke regels Amrod? die van Fok! of die van jullie kliekje?
De extra regels voor reeksen van fok. En deze hebben ook lang in de OP gestaan. Jammer dat sommige users zich daar niets van aan trekken. Oke ik ben ook niet heilig en doe ook wel eens dingen die niet volgens de regels mogen, maar dat komt in 80% van alle topics op fok wel voor.
Hell was full, so I'm back...
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:01:44 #8
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15811657
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Zoals ik al aan een ander doorgaf :

Deze is dubbel:
Mensen! Post ffies uw wachtwoord!

En het orgineel is eigenlijk ook heel flauw:
Waarschuwing!

Check je mail
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15811734
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:01 schreef jackson het volgende:

[..]

Check je mail

heyyyyy jij hier ook nog??
pi_15811777
[DIG] hoe kom ik in de crewfora?

Dat wordt niks.

Deze is wel in de FeedBack, maar daar kan ook een slot je op.
Jullie collega's hebben het druk met andere dingen.
unbannen in pta!

Dat laatste is inmiddels opgelost.

[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 30-12-2003 00:15]

History can't change the past, the future can.
pi_15811830
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:06 schreef Burner2000 het volgende:
[DIG] hoe kom ik in de crewfora?

Dat wordt niks.

Je zit hier in het ONZ FB topic, kijk eens in DIG, daar hebben ze vast ook een topicje waar je wat aan de mods kunt melden!
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:10:17 #12
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15811868
Ik snap niet dat mensen hier gaan "huilen" dat een topic dicht moet. Oke .. als het echt uit de klauwen loopt maar anders

Zooooo triest echt niet te kort

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15811869
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:09 schreef Pjederdy het volgende:
Je zit hier in het ONZ FB topic, kijk eens in DIG, daar hebben ze vast ook een topicje waar je wat aan de mods kunt melden!
Dat [DIG] topic staat in ONZ.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_15811876
Klik eens op de link. Het staat in Onzin.

JK was net een paar tellen voor mij. PDD niet alleen op de tekst vertrouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 30-12-2003 00:16]

History can't change the past, the future can.
pi_15811921
Goed, dames en heren, hoofdstuk nachtbar is afgesloten.
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:39 schreef yvonne het volgende:
Jongens, voor je me allemaal gaat bestoken met mails, ho maar,
de reeks blijft eens even dicht en jullie gaan onderling aan de slag om er iets leuks van te maken ZONDER geruzie en smiley posts.

Eerst fatsoenlijke oplossingen, daarna pas weer open.

pi_15811972
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]

*zich afvraagt hoe de NB'ers dat moeten bewijzen.

pi_15812018
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:10 schreef Burner2000 het volgende:
Klik eens op de link. Het staat in Onzin.

JK wat net een paar tellen voor mij. PDD niet alleen op de tekst vertrouwen.

Whehehe , mijn fout, sorry!
Ik heb even gekeken, maar hij valt wel mee hoor, er is nog wel iets leuks van te maken .
pi_15812061
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nope, waar kunnen we dat dan overleggen? Topics die daar over worden geopend worden weer dicht gegooid. Mailen mogen we niet, heeft geen zin volgens yvonne. En hier mogen we dus nu ook geen oplossingen meer aandragen. Vertel ons eens dan hoe we een oplossing moeten aandragen?

Ik had dus al wat geschreven in het vorige topic aan yvonne maar ook daar zal ik wel geen antwoord op krijgen. Vertel ons maar wat te doen nu, nu alle toegangswegen tot een oplossing zijn afgesloten?

pi_15812098
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:17 schreef Amrod het volgende:

[..]

Nope, waar kunnen we dat dan overleggen? Topics die daar over worden geopend worden weer dicht gegooid. Mailen mogen we niet, heeft geen zin volgens yvonne. En hier mogen we dus nu ook geen oplossingen meer aandragen. Vertel ons eens dan hoe we een oplossing moeten aandragen?

Ik had dus al wat geschreven in het vorige topic aan yvonne maar ook daar zal ik wel geen antwoord op krijgen. Vertel ons maar wat te doen nu, nu alle toegangswegen tot een oplossing zijn afgesloten?

Ben blij dat jij je dat ook afvroeg
pi_15812226
negeermodus??
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:26:00 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_15812304
Voor de Nachtbarusers: mail onderling maar even over het hoe en wat, degene zonder mail in het profiel moeten maar naar een andere user mailen die wel een email adres in het profiel hebben om in de conversatie te komen oid.

In onzin is het even afgelopen, als jullie een oplossing hebben bedacht kunnen jullie wat mij betreft naar de onzin modjes mailen. Maar alleen maar klagen erover helpt niet.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_15812382
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:17 schreef Amrod het volgende:
Door gewoon leuk te posten, en geen irc chat op het forum te houden, bijvoorbeeld.
quote:
Met zo'n negatieve instelling zou je er wat mij betreft ook niet op hoeven rekenen.
pi_15812426
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:18 schreef Leia73 het volgende:

[..]

Ben blij dat jij je dat ook afvroeg

Je hebt 10 min geen antwoord gehad? . .
Overigens staat je antwoord inmiddels hierboven in de post van Jogy.
pi_15812550
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:29 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Met zo'n negatieve instelling zou je er wat mij betreft ook niet op hoeven rekenen.

Sorry voor de verkeerde formulering. Dat had idd anders gekunnen. Ik heb daarom toch maar even een mailtje naar Yvonne gestuurd.

Thnxx iig voor de tips.

pi_15812599
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:26 schreef jogy het volgende:
Voor de Nachtbarusers: mail onderling maar even over het hoe en wat, degene zonder mail in het profiel moeten maar naar een andere user mailen die wel een email adres in het profiel hebben om in de conversatie te komen oid.

In onzin is het even afgelopen, als jullie een oplossing hebben bedacht kunnen jullie wat mij betreft naar de onzin modjes mailen. Maar alleen maar klagen erover helpt niet.

als jullie goed opgelet hadden hadden jullie kunnen zien dat er nog maar 1 persoon aan het zieken was... de rest was allang weer bijgetrokken.
En daarbij kan er toch wel een discussie gevoerd worden lijkt mij... we zijn allemaal volwassen mensen... maar zoals er in de regels van jullie staat: mensen die lopen te zieken worden verzocht om de betreffende topic te verlaten werd door de NB'ers duidelijk gemaakt.. en dat mag dus blijkbaar niet... erg jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')