Deze is dubbel:
Mensen! Post ffies uw wachtwoord!
En het orgineel is eigenlijk ook heel flauw:
Waarschuwing!
quote:en daar kom je nu pas mee aan... had dan meteen weggegaan dat het je gevraagd werd.. want je was aan alle reacties te zien best aan het zieken.
Op maandag 29 december 2003 23:52 schreef Parallel_Lives het volgende:
Ach, voor mij maakt het niet zoveel uit. Als er maar een paar mensen in die NB reeks mogen , so let it be . Ik wil er niet eens meer in komen. Maar het is alleen maar wachten tot de volgende die 't niet slikt..
quote:Ja sorry, zal jullie elitarire groepje met rust laten. Nog een voorbeeld van jullie vriendelijkheid: Nachtbar #1322 aangeschoten en Pikant verder
Op maandag 29 december 2003 23:56 schreef Leia73 het volgende:[..]
en daar kom je nu pas mee aan... had dan meteen weggegaan dat het je gevraagd werd.. want je was aan alle reacties te zien best aan het zieken.
Dan had het weer gewoon gezellig als vanouds in de NB geweest en niet zoals nu gesloten.
quote:De extra regels voor reeksen van fok. En deze hebben ook lang in de OP gestaan. Jammer dat sommige users zich daar niets van aan trekken. Oke ik ben ook niet heilig en doe ook wel eens dingen die niet volgens de regels mogen, maar dat komt in 80% van alle topics op fok wel voor.
Op maandag 29 december 2003 23:39 schreef Pjederdy het volgende:
Welke regels Amrod? die van Fok! of die van jullie kliekje?
quote:Check je mail
Op maandag 29 december 2003 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Zoals ik al aan een ander doorgaf :Deze is dubbel:
Mensen! Post ffies uw wachtwoord!En het orgineel is eigenlijk ook heel flauw:
Waarschuwing!
quote:heyyyyy jij hier ook nog??
Op dinsdag 30 december 2003 00:01 schreef jackson het volgende:[..]
Check je mail
Dat wordt niks.
Deze is wel in de FeedBack, maar daar kan ook een slot je op.
Jullie collega's hebben het druk met andere dingen.
unbannen in pta!
Dat laatste is inmiddels opgelost.
[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 30-12-2003 00:15]
quote:Je zit hier in het ONZ FB topic, kijk eens in DIG, daar hebben ze vast ook een topicje waar je wat aan de mods kunt melden!
Op dinsdag 30 december 2003 00:06 schreef Burner2000 het volgende:
[DIG] hoe kom ik in de crewfora?Dat wordt niks.
Zooooo triest echt niet te kort
quote:Dat [DIG] topic staat in ONZ.
Op dinsdag 30 december 2003 00:09 schreef Pjederdy het volgende:
Je zit hier in het ONZ FB topic, kijk eens in DIG, daar hebben ze vast ook een topicje waar je wat aan de mods kunt melden!
JK was net een paar tellen voor mij. PDD niet alleen op de tekst vertrouwen.
[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 30-12-2003 00:16]
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:39 schreef yvonne het volgende:
Jongens, voor je me allemaal gaat bestoken met mails, ho maar,
de reeks blijft eens even dicht en jullie gaan onderling aan de slag om er iets leuks van te maken ZONDER geruzie en smiley posts.Eerst fatsoenlijke oplossingen, daarna pas weer open.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:12 schreef Pjederdy het volgende:
Goed, dames en heren, hoofdstuk nachtbar is afgesloten.
[..]
*zich afvraagt hoe de NB'ers dat moeten bewijzen.
quote:Whehehe
Op dinsdag 30 december 2003 00:10 schreef Burner2000 het volgende:
Klik eens op de link. Het staat in Onzin.JK wat net een paar tellen voor mij. PDD niet alleen op de tekst vertrouwen.
quote:Nope, waar kunnen we dat dan overleggen? Topics die daar over worden geopend worden weer dicht gegooid. Mailen mogen we niet, heeft geen zin volgens yvonne. En hier mogen we dus nu ook geen oplossingen meer aandragen. Vertel ons eens dan hoe we een oplossing moeten aandragen?
Op dinsdag 30 december 2003 00:12 schreef Pjederdy het volgende:
Goed, dames en heren, hoofdstuk nachtbar is afgesloten.
[..]
Ik had dus al wat geschreven in het vorige topic aan yvonne maar ook daar zal ik wel geen antwoord op krijgen. Vertel ons maar wat te doen nu, nu alle toegangswegen tot een oplossing zijn afgesloten?
quote:Ben blij dat jij je dat ook afvroeg
Op dinsdag 30 december 2003 00:17 schreef Amrod het volgende:[..]
Nope, waar kunnen we dat dan overleggen? Topics die daar over worden geopend worden weer dicht gegooid. Mailen mogen we niet, heeft geen zin volgens yvonne. En hier mogen we dus nu ook geen oplossingen meer aandragen. Vertel ons eens dan hoe we een oplossing moeten aandragen?
Ik had dus al wat geschreven in het vorige topic aan yvonne maar ook daar zal ik wel geen antwoord op krijgen. Vertel ons maar wat te doen nu, nu alle toegangswegen tot een oplossing zijn afgesloten?
In onzin is het even afgelopen, als jullie een oplossing hebben bedacht kunnen jullie wat mij betreft naar de onzin modjes mailen. Maar alleen maar klagen erover helpt niet.
quote:Door gewoon leuk te posten, en geen irc chat op het forum te houden, bijvoorbeeld.
Op dinsdag 30 december 2003 00:17 schreef Amrod het volgende:
Nope, waar kunnen we dat dan overleggen? Topics die daar over worden geopend worden weer dicht gegooid. Mailen mogen we niet, heeft geen zin volgens yvonne. En hier mogen we dus nu ook geen oplossingen meer aandragen. Vertel ons eens dan hoe we een oplossing moeten aandragen?
quote:Met zo'n negatieve instelling zou je er wat mij betreft ook niet op hoeven rekenen.
quote:Je hebt 10 min geen antwoord gehad?
Op dinsdag 30 december 2003 00:18 schreef Leia73 het volgende:[..]
Ben blij dat jij je dat ook afvroeg
quote:Sorry voor de verkeerde formulering. Dat had idd anders gekunnen. Ik heb daarom toch maar even een mailtje naar Yvonne gestuurd.
Op dinsdag 30 december 2003 00:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]Met zo'n negatieve instelling zou je er wat mij betreft ook niet op hoeven rekenen.
Thnxx iig voor de tips.
quote:als jullie goed opgelet hadden hadden jullie kunnen zien dat er nog maar 1 persoon aan het zieken was... de rest was allang weer bijgetrokken.
Op dinsdag 30 december 2003 00:26 schreef jogy het volgende:
Voor de Nachtbarusers: mail onderling maar even over het hoe en wat, degene zonder mail in het profiel moeten maar naar een andere user mailen die wel een email adres in het profiel hebben om in de conversatie te komen oid.In onzin is het even afgelopen, als jullie een oplossing hebben bedacht kunnen jullie wat mij betreft naar de onzin modjes mailen. Maar alleen maar klagen erover helpt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |