Ja, het werd zomer. Voor het eerst in Rob's leven.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 30-12-2003 13:09]
quote:*duimt*
Op dinsdag 30 december 2003 12:58 schreef Jane het volgende:
Straks, op nr 424, Candle in the wind van Elton John, jongens. Duimen jullie even mee dat ze het origineel, over 'Norma Jean' draaien? Please?
quote:Ik duim mee.
Op dinsdag 30 december 2003 12:58 schreef Jane het volgende:
Straks, op nr 424, Candle in the wind van Elton John, jongens. Duimen jullie even mee dat ze het origineel, over 'Norma Jean' draaien? Please?
En ik duim ook dat je geen peuk opsteekt uit teleurstelling als ze stiekem toch de Lady Di-versie draaien.
quote:http://top2000.omroep.nl/cgi/2002/top2000/?page=delijst
Op dinsdag 30 december 2003 13:00 schreef julekes het volgende:
Kan iemand me een linkje kado doen waar ik de lijst kan vinden?
Ik zoek me de pleuris, maar ik vind niets.
quote:http://www.omroep.nl/radio2/top2000/Top2000helelijst_2003.xls
Op dinsdag 30 december 2003 13:00 schreef julekes het volgende:
Ik zoek me de pleuris, maar ik vind niets.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 13:02 schreef hielkej het volgende:[..]
http://top2000.omroep.nl/cgi/2002/top2000/?page=delijst
quote:Mijn dank is groot en oprecht.
Op dinsdag 30 december 2003 13:03 schreef Sidekick het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 30 december 2003 13:00 schreef julekes het volgende:
Ik zoek me de pleuris, maar ik vind niets.<hr></blockquote>http://www.omroep.nl/radio2/top2000/Top2000helelijst_2003.xls
quote:stond gewoon op de frontpage van www.radio2.nl
Op dinsdag 30 december 2003 13:04 schreef julekes het volgende:[..]
[..]Mijn dank is groot en oprecht.
quote:Sorrie, in de vakantie staan mijn hersenen op standby.
Op dinsdag 30 december 2003 13:05 schreef hielkej het volgende:[..]
stond gewoon op de frontpage van www.radio2.nl
![]()
![]()
quote:Nou, aangezien ik dan eerst wat te roken moet gaan kopen, zal het wel meevallen. Alhoewel, ik kan natuurlijk ook een theezakje openknippen....
Op dinsdag 30 december 2003 12:59 schreef dwerg het volgende:En ik duim ook dat je geen peuk opsteekt uit teleurstelling als ze stiekem toch de Lady Di-versie draaien.
Zou het echt jammer vinden als ze niet het origineel van Candle in the wind draaien. Ik vind het namelijk serieus wel een heel mooi nummer, maar de hype toen Di verongelukte heeft dat een beetje verpest. Maar aan de andere kant is het waarschijnlijk wel de reden dat hij nu toch redelijk hoog staat...
Ah, ome Bob weer... Mooi hoor!
-edit- Ik ben helemaal geen Abba-hater, maar Happy New Year kan ik eigenlijk ook alleen maar om twaalf uur 's nachts op 31 december verdragen.
Kennelijk voor veel mensen een echte topper. Mij doet hij niet veel, al heb ik er ook weer geen bloedhekel aan of zo.
Nou ja, ik vind het niet zo erg.
Shit, toch de Princess Di versie van Candle in the wind.
Nou, dan roep ik iedereen die het origineel niet kent, die snel een keer te luisteren. Die is echt mooi.
quote:Daar ben ik het mee eens
Op dinsdag 30 december 2003 13:21 schreef Jane het volgende:Shit, toch de Princess Di versie van Candle in the wind.
Nou, dan roep ik iedereen die het origineel niet kent, die snel een keer te luisteren. Die is echt mooi.
quote:Eensch.
Op dinsdag 30 december 2003 13:24 schreef Seborik het volgende:
Zager & Evans. Dit is echt een cool nummer.
quote:Mee eens.
Op dinsdag 30 december 2003 13:26 schreef Sidekick het volgende:
Zagers and Evans.
En het blijft de komende 500 jaar ook nog wel in de hitlijsten staan.
quote:Ja, wilde ik ook al zeggen. Hij kan nog wel een paar jaar mee. Als ik er geld op zou moeten zeggen welke plaat uit de 20ste eeuw over pak-em-beet 522 jaar nog een keer gedraaid wordt, dan gok ik niet op de Beatles (
Op dinsdag 30 december 2003 13:26 schreef Sidekick het volgende:
Zagers and Evans.
En het blijft de komende 500 jaar ook nog wel in de hitlijsten staan.
My way. Is dit Sinatra's hoogste notering? Zou onterecht zijn, imho. Ik vind ander nummers van hem veel mooier.
-edit- Ja, dit is de hoogste dus. Nou ja, hij zingt het wel erg mooi. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 30-12-2003 13:31]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |