abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15806111
Ik weet het, ik ben wat vroeg. Maar zijn er al mensen die nu al weten dat ze naar Blanes gaan in de zomervakantie 2004?
En dan naar de Lotus/Europa appartementen?
En zoja, vanwege welke redenen?

Is Blanes net zo'n oord als Lloret en Salou, als we het over de leeftijd van de toeristen hebben, 15- en 16 jarigen?

Ikzelf zit nog te dubben tussen Chersonissos en Blanes, maar ga denk voor Blanes omdat trekkers als Barcelona goed te bereiken zijn en het niet te kolossaal is.

Nu jullie!

art 43.2a
  Moderator maandag 29 december 2003 @ 20:45:02 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_15806187
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_15806239
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:45 schreef Mike het volgende:
Alles over Blanes 2002 en 2003
Reisverslag Blanes.

Lees die anders eens door?

I did.

Maar daar gaat het op een gegeven moment alleen nog maar over treinreizen naar Barcelona en terug.
Dacht ff een frisse start met een nieuw topic te maken! Zodat iedereen zich weer goed kan orienteren op het vakantiegebied!

art 43.2a
pi_15806297
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:42 schreef eileenvs het volgende:
Ik weet het, ik ben wat vroeg. Maar zijn er al mensen die nu al weten dat ze naar Blanes gaan in de zomervakantie 2004?

Is Blanes net zo'n oord als Lloret en Salou, als we het over de leeftijd van de toeristen hebben, 15- en 16 jarigen?

Ikzelf zit nog te dubben tussen Chersonissos en Blanes, maar ga denk voor Blanes omdat trekkers als Barcelona goed te bereiken zijn en het niet te kolossaal is.

Nu jullie!

in Lotus/europa ben ik 2 jaar geleden geweest
was wel leuk. blanes is alleen erg klein
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 29 december 2003 @ 20:50:08 #5
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_15806363
Ben er in 1997 geweest... ja het is wel weer zo'n badplaats met veel jongeren. Ik weet niet hoe oud je bent maar toen was het leuk, lijkt me nu niks meer aan.
Het is wel klein, maar daardoor ken je wel snel veel mensen.
Ik heb overigens wel een leuke tijd gehad
Het helpt geen nut!
  Moderator maandag 29 december 2003 @ 20:51:24 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_15806405
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:46 schreef eileenvs het volgende:

[..]

I did.

Maar daar gaat het op een gegeven moment alleen nog maar over treinreizen naar Barcelona en terug.
Dacht ff een frisse start met een nieuw topic te maken! Zodat iedereen zich weer goed kan orienteren op het vakantiegebied!

Dan zie je dus al wat de ervaringen waren van iedereen en waarom ze ervoor gekozen hadden.

Blanes is niet grootschalig, maar wel vol leuke tenten. En dichtbij Lloret en Barcelona.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 29 december 2003 @ 20:53:09 #7
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_15806450
Ik ga dit jaar naar Blanes. Maar volgens mij is het inderdaad wel klein. Maar Lloret is 7 kilometer, dus vlakbij. En dagje Barcelona is ook goed te doen lijkt me.
Komt een bakker bij de man
pi_15806456
quote:
Ben dit jaar naar blanes geweest in precies hetzelfde hotel . Het zijn geen bijzondere appartementen, maar het ligt vlakbij een leuke disco [Discoteca Arena ofzoiets]. Als het goed is, ga ik weer dit jaar
  maandag 29 december 2003 @ 21:02:20 #9
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_15806723
Blanes is superlachen!!!

www.xs4all.nl/~ipacs/

onze vakantie foto's!! geen aggressief volk... n tegenstelling tot lloret!!

Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
pi_15806778
Ik had de indruk dat de leeftijd in lloret hoger lag dan in blanes.
En aggresief volk heb ik gelukkig weinig last van gehad
  maandag 29 december 2003 @ 21:09:29 #11
21829 Mr_knuppel
pi_15806946
Ik ben een avond in lloret geweest... en het was daar fucking massaal... Heb me prima vermaakt in Blanes, maarja dat zeggen de foto's ook wel denk ik..
pi_15807025
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:09 schreef Mr_knuppel het volgende:
Ik ben een avond in lloret geweest... en het was daar fucking massaal... Heb me prima vermaakt in Blanes, maarja dat zeggen de foto's ook wel denk ik..
Dat continu massale gedoe stopt mij ook wel een beetje om voor Llorret zelf te kiezen. Daarom leek Blanes de uitkomst; overdag relaxen in Blanes en desnoods s'avonds 'massaal' gaan stappen in Llorret.
art 43.2a
  maandag 29 december 2003 @ 21:15:11 #13
21829 Mr_knuppel
pi_15807129
taxi 10 euro lloret... oh ja, bungee jumpen is daar erg leuk
pi_15807279
Tja massaal, waar ligt je eigen grens?

Ik heb het zo niet ervaren, genoeg plek op stranden, nooit hoeven wachten bij het uiteten gaan, maar wel veel mensen voor de disco's 'savonds en 's nachts

maandag 29 december 2003 @ 21:21:27 #15
21829 Mr_knuppel
pi_15807310
Druk als in bij discotheken tegen je wil in tegen mensen oprijen als het nou vrouwtjes zijn, is het een ander verhaal natuurlijk...
Sprak ook meiden die in lloret waren geweest, die helemaal gek werden van de mannen die achter ze aanzaten... man vrouw percentage van 70 30??
pi_15807354
Even een vraagje.. .
is het handig om in dit topic verder te gaan? Alles over Blanes 2002 en 2003
of juist niet?
Er staat natuurlijk al veel info in enzo!
  maandag 29 december 2003 @ 21:24:45 #17
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_15807389
quote:

Nu jullie!

Naar Lloret gaan geen 15 16 jarigen...
Die zullen hun eerste vakantie in het buitenland eerder in een rustiger plaatsje verblijven. Blanes ofzo...
pi_15807405
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
Even een vraagje.. .
is het handig om in dit topic verder te gaan? Alles over Blanes 2002 en 2003
of juist niet?
Er staat natuurlijk al veel info in enzo!
Daar heb je gelijk in, maar als je ziet hoe snel en hoeveel mensen hier in dit topic gereageerd hebben.
Hier komen meer de verschillen van de vakantieoorden ter sprake...maakt de keuze makkelijker voor mij!
art 43.2a
pi_15807470
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:24 schreef DubbelFrisss het volgende:

[..]

Naar Lloret gaan geen 15 16 jarigen...
Die zullen hun eerste vakantie in het buitenland eerder in een rustiger plaatsje verblijven. Blanes ofzo...

De indruk is bij mij geweest dat vooral mensen in die leeftijdscategorie naar Lloret gaan. Ik kan het mis hebben, dus zal mijn zin anders formuleren: komen er veel 15- en 16 jarigen in Blanes?

[Dit bericht is gewijzigd door eileenvs op 29-12-2003 21:30]

art 43.2a
pi_15830281
Ik ben vorige zomer in blanes geweest, en ik het was er zeker erg gezellig! Minpunt was dat wij al eind juni daar waren, dus we zaten in 't voorseizoen, dus was 't gewoon niet overal even druk in discotheken. De tweede week, (begin juli) begon het wel lekker op gang te komen.

Wij zaten op een camping, weet niet meer hoe deze heette eigenlijk, maar 't was de meest linkse camping van de drie of vier die naast elkaar liggen daar

Qua 15 en 16 jarigen viel het wel mee, zover ik me kan herinneren. Meer richting de 18-20. We zijn ook een avond in Lloret geweest, leuk om een keer mee te maken, maar blanes was absoluut gezelliger. 't Is wel maar net waar je van houdt he.

Komende zomer gaan we misschien weer terug naar Blanes, daar zijn we nog over in onderhandeling Maar toch zeker een aanrader dus!

watch like nobody's dancing
pi_15832381
Blanes is leuk, ben er vorig jaar en het jaar ervoor geweest. Beide keren op Camping La Masia. Is echt een aanrader. Je leert echt 10x zo snel mensen kennen als dat je in een appartement zit, en het is nog goedkoper ook ! Bovendien, 2 luxe zwembaden (waarvan 1 met bar) bakkertje, supermarkt, restaurant, alles maar dan ook alles hebben ze er, en je zit 50 meter van de eerste discotheek vandaan !!!

Blanes was echt top! en als je een avondje naar Lloret of Calella wil zit je er ook zo.

als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
pi_15833933
Klopt, is zeker een voordeel van de camping, dat je snel mensen leert kennen!

Verhuren ze eigenlijk ook iets als stacaravans daar? Of in ieder geval iets met airco? Want wij werden echt elke ochtend tegen 10uur de tent uitgezweet

watch like nobody's dancing
pi_15850918
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:09 schreef Tr0ublegum het volgende:
Klopt, is zeker een voordeel van de camping, dat je snel mensen leert kennen!

Verhuren ze eigenlijk ook iets als stacaravans daar? Of in ieder geval iets met airco? Want wij werden echt elke ochtend tegen 10uur de tent uitgezweet

ze hebben caravans daar op de camping, dan moet je het alleen buiten een nederlandse organisatie om regelen want die doen dat niet. moet je met de camping zelf contact op nemen denk ik. maar la masia was
als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
pi_15851722
Ik ben 2 jaar naar Blanes geweest en ik kan het je echt aanraden daar.
Het is gelukkig niet zo massaal als Lloret, de discotheken zijn ook niet iedere avond zo propvol als in Lloret.
Je kan je iig nog normaal bewegen.
Verder kun je in Blanes goed uitgaan, er zijn iets van 4 goede discotheken, de Arena kan ik je vooral aanraden.
Daar willen ook nog weleens goede (Nederlandse) dj's draaien. (Ik heb daar Darkraver, Marco V en Dj Jurgen gezien)

Verder lopen er ook genoeg mooie dames daar.
Enne als je voor een camping gaat, ga dan naar La Masia want dat is echt de meest vette camping in omstreken daar.

pi_16180573
Wij zijn van plan om dit jaar ook naar Blanes toe te gaan met een groep van 6 man, in de eerste week van Juli en dan een tiendaagse trip.
Wij nemen wel een appartement ( Appartementen Mediterraneo
), is van alle gemakken voorzien.

Trouwens heeft hier ook iemand ervaring met de organisatie Holiday express ? ( www.jongerenreizen.nl )

En wat kost het uitgaans leven daar een beetje om een goede schatting te kunnen maken

alvast bedankt

Groeten ut Fryslan
pi_16192560
Wij gaan deze vakantie ook naar blanes met 8 man. Aparthotel Beverly Park word het mensen misschien ervaringen hiermee?
we zijn niet zo opzoek naar contact met andere mensen, ja dames uiteraard maar met z'n 8en vermaken we ons ook wel.

kwas ook wel benieuwd naar doe dingen in blanes zoals duiken, quadrijden, jetski enzo en wat de prijs hiervan is

we gaan 19 juli weg

maandag 12 januari 2004 @ 19:39:58 #27
10124 Porthos
een van de vier
pi_16194499
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:02 schreef Mr_knuppel het volgende:
Blanes is superlachen!!!

www.xs4all.nl/~ipacs/

onze vakantie foto's!! geen aggressief volk... n tegenstelling tot lloret!!

WTF, jij hoort bij die gasten met de oranje polo's??

wij zaten bij jullie in de bus!

-edit-
ik zie dat jullie bij lisa op de camping zaten, zus van een ouwe klasgenoot, zeker een leuke meid

-edit 2-
als je niet van al te masaal houdt is blanes zeker the place to be.
lekker overzichtelijk en je maakt en houdt makkelijker contact met mensen.
villa madrid is een zeer relax hotel, maar na ons is de borg definitief verhoogd naar 100 euro

dinsdag 13 januari 2004 @ 11:18:42 #28
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_16214129
Wij zaten ook in Lotus Europa, wel relaxed complex opzich. Het bestaat eigenlijk uit 2 complexen, bij de grootste heb je zelfs nog een bar aan het zwembad (maar daar zaten wij dus niet). Overdag beetje aan het strand liggen en op je balkonnetje met je maten bier drinken en 's avonds zit je in no time bij de kroegen.

Blanes is idd ook gewoon een stuk rustiger dan Lloret. Wij waren een avond naar Lloret geweest en de straten daar waren stampensvol, net als de kroegen/discotheken. Dus we vonden het wel prima dat we in Blanes zaten.

Btw, begin je avond in de Klomp, gezellige nederlandse kroeg (vroeg open, ook weer relatief vroeg dicht)

pi_16230785
Mr_knuppel>> Vette foto's.
Ik was met 3 vrienden van me en we hebben jullie volgens mij elke dag daar gezien.
We zaten vlakbij jullie.
Kan me nog wel herinneren dat jullie iedere keer van die fijne blokkades hadden gemaakt midden in het gangpad hehe.

Op dit plaatje, rechtdoor, 1ste tent aan de linker kant, daar zaten wij.

pi_16260878
Wij gaan ook
Of 31juli of 3aug in hotel pi mar en met t vliegtuig
.
pi_16268305
Hey medefokkers,

Had even een vraagje kent iemand de Appartementen van Mediterraneo?
zijn die een beetje aardig of zijn het echte krotten

en heeft iemand hier ook ervaring met de reisorganisatie van holiday express ?

Groeten ut Fryslan
pi_16291132
ist nou leuk of niet want hoor dat alle kroegen kei ver uit elkaar liggen
.
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:40:06 #33
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_16291515
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:55 schreef Redzor het volgende:

En wat kost het uitgaans leven daar een beetje om een goede schatting te kunnen maken

alvast bedankt

Ja dat wil ik ook wel weten, ga er ook misschien heen
I want that one!
pi_16292230
Wij zijn ook na aan het denken waar we op vakantie zouden gaan. We hebben het ook over Blanes gehad (Camping La Masia). Dat sprak iedereen wel aan, de kans is vrij groot dat we daar heen zullen gaan.

Zo als ik het hier allemaal lees is het de mensen die daar zijn geweest goed bevallen. Het is er niet al te druk en je kunt er goed stappen als ik de reacties hier zo lees.

Misschien kom ik een van jullie nog wel tegen...

donderdag 15 januari 2004 @ 20:44:20 #35
10124 Porthos
een van de vier
pi_16295355
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:26 schreef Partygurl het volgende:
ist nou leuk of niet want hoor dat alle kroegen kei ver uit elkaar liggen
vanuit de mimos en de arena was het ongeveer 5 min. lopen naar las vegas (die was het langste open). lijkt me geen punt dus, en onderweg kom je altijd nog een hoop mensen tegen!
pi_16300931
Ja idd, zo ver ligt het niet van elkaar af.
En als je honger hebt kun je 's nachts overal nog wel wat halen.
Vorig jaar waren we echt verslaafd aan die pincho's die ze verkochten, die dingen waren lekkerrrrr.
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:23:47 #37
32819 Spookylisa
what are you looking at?
pi_16495675
Haaai iedereen! Wij gaan 3 juli met ze 11-en naar Blanes, net geboekt! we zitten ook in de appartementen lotus/europa, nog meer leuke& gezellige mensen toevallig??;) (wij zijn 18 allemaal, wat is de gem. leeftijd daar??) We wilden ff weten van jullie wat de prijzen ongeveer zijn met eten en uitgaan enz. En als je naar Barcelona gaat, hoe lang doe je daarover, ist openbaar vervoer goed>? Kunnen jullie nog discotheken/bars aanraden??? (geen hardstyle of alleen maar trance) THNX en tot in Blanes!!!
-xx- LISA!!
moodswingsister...alanist....ashtonished :) lalalalalala dude :|
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:43:35 #38
32819 Spookylisa
what are you looking at?
pi_16496267
What the hell?
O wacht ja ik had gezegd dat ze mocht posten onder mijn naam.. *hehe*
Laalaalaa ik heb echt zin in die vakantie.. dus mensen graag geef eens antwoord op het bovenstaande
moodswingsister...alanist....ashtonished :) lalalalalala dude :|
pi_16496286
Nou ik ben vorig jaar in Blanes geweest ik zat ook in Lotus. Leuke disco's Mimos , Las Vegas ... Waar je lekker kunt eten is de
Pepermolen ... En je hebt natuurlijk ook een Nederlandse afhaaltent patat enz.

Ik ga dit jaar naar Malgrat ga morgen boeken ..

pi_16497070
De pepermolen was idd erg relaxed, goed eten daar.
Alleen jammer dat er nogal eens wat naar beneden word geflikkerd vanuit die appartementen daar boven.
pi_16638567
Ik ga met vijf klasgenoten ook naar Blanes (11 dagen, 26 of 29 juni, van de week boeken).
We gaan met GoGo naar appartementen Europa/Lotus. Hadden we al besloten, maar zie hier ook best goede reacties staan.

Voor wie er ook heen wil, goede foto's van de appartementen zelf staan ongeveer nergens, maar deze hier vond ik wel goed (alleen is dit een 4-pers kamer, geen 6). Alleen heb ik niks over een tv gelezen bij gogo :S.

Onze gemiddelde leeftijd is dan zon 18 jaar, twee van ons nog 17 (waaronder ik), en sommigen 19.

Wanneer gaat de TS?

pi_16664748
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:15 schreef roelvdm het volgende:
......
Wanneer gaat de TS?
Ik ga voorlopig nog even niet. Er zijn wat dingen tussen gekomen waardoor een vakantie er waarschijnlijk niet meer in zit.
Maar wie weet volgend jaar!
Iedereen die wel gaat: veel plezier!
art 43.2a
pi_16721300
Blanes zware aanrader...Vorig jaar geweest en dit jaar weer....
27 juli gaan we , heel veel zin al in, echt leuk in blanes~...ook `1 avond in lloret geweest, ook leuk maar toch anders(minder) dan blanes....
pi_16772116
Wij willen er ook heen, iemand van mijn vriendengroep had dit gevonden: "17 dagen voor 220 euro naar Blanes, incl. reis (busreis) & camping".. Niet duur d8 ik? Weet niet welke camping en welke reisorganisatie maja. Ik weet wel dat het hier om je eigen tent enzo gaat, het kostte 50 euro extra als je een tent wou huren..
pi_16773130
Met welk hotel heeft iemand ervaringen:
- Hotel: BEVERLY PARK
- Hotel: BLAUMAR
- Hotel: PI MAR

graag meer info over 1 van deze 3...

pi_17102202
ok.

[Dit bericht is gewijzigd door pimpin op 12-02-2004 19:24]

pi_17120158
Na lang zitten te twijfelen, hebben ik en mijn vriendin een vakantie geboekt naar Blanes in hotel Pi Mar is dit wat kwa hotel

Vragen zijn:
- Is het eten er goed te voedselen?
- Goed uitgaan?

pi_17153492
Wat vinden jullie hiervan dan?
quote:
Bestemming: Spanje - Costa Brava - Blanes
Accommodatie: Camping La Masia
Verblijf: 4-persoonstent voor 4 personen
Aantal personen: 4
Vertrekdatum: 06-07-2004
Soort reis: 15 daagse vliegreis
en dat kost 329 euro P.P. en is dus met het vliegtuig

of

Bestemming: Spanje - Costa Brava - Blanes
Accommodatie: Camping La Masia
Verblijf: 4-persoonstent voor 4 personen
Aantal personen: 4
Vertrekdatum: 05-07-2004
Soort reis: 17/24 daagse busreis
Kosten:
249 voor 24 dagen..
229 voor 17 dagen..
je zit dan op Camping La Masia.. Kan het goedkoper/beter? We zijn dus met 4 man, maakt niet zoveel uit wanneer we vertrekkeen als het maar in juli is..
pi_18278346
Wij gaan met 9vrienden naar camping lamasia in Blanes
14dagen aankomst 17july !

Onze party pics en wie wij zijn vind je op www.whoesa.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 12:39:12 #50
69066 cohen
immer 2.
pi_18297360
je hebt in Blanes ook een automaat waar je hamburgers uit kan halen. en daar staat de hele avond zo'n oud mannetje bij om de boel in de gaten te houden. die hambergers zijn zo ongeloofelijk goor, maarja, je moet wat als je honger hebt en je kan nergens eten halen.
pi_18303073
Waar dan?
Vorig jaar was die automaat er namelijk niet meer, het jaar daarvoor nog wel.
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:01:51 #52
69066 cohen
immer 2.
pi_18305189
ja ik was er in 2001, en toen stond die automaat er nog
pi_18308596
Hehe die dingen waren niet te eten maar toch haalde we ze best vaak na het uitgaan.
pi_18326350
ik ben dr ook in de zomervakantie!

feest he!

donderdag 15 april 2004 @ 00:07:40 #55
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18431826
Ik zit dan in Lloret, wie weet zie je me nog langsscheuren
Blaat!
pi_18444045
Hej luitjes

Wie gaan er dezelfde periode als wij naar camping la masia in blanes
Wij zitten er 14 dagen vanaf 17july.
Degene die er die periode ook zijn please sign our guestbook @ www.whoesa.nl

groetjes and see you all in BLANES
pi_18453631
Jeuj, Blanes is gaaf

We zijn vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer (26Juli 17dagen)
Vorig jaar was echt super vet we zaten toen op de camping naast La Masia (ben de naam ff kwijt) en dit jaar naar La Masia Heb er al zin in
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_19592911
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:13 schreef Bugs1031 het volgende:
Hej luitjes

Wie gaan er dezelfde periode als wij naar camping la masia in blanes
Wij zitten er 14 dagen vanaf 17july.
Degene die er die periode ook zijn please sign our guestbook @ www.whoesa.nl

groetjes and see you all in BLANES
Wij gaan de 15e. Komen we jullie nog tegen
pi_19690953
wat een dood topic.
pi_19700181
beetje wel he

Nog meer mensen die tussen 26 Juli en 17 dagen (12 augustus ofzo?) later in Blanes zijn?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:01:48 #61
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_19758736
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
beetje wel he

Nog meer mensen die tussen 26 Juli en 17 dagen (12 augustus ofzo?) later in Blanes zijn?
Yup.. 26 juli en dan 10 dagen in een appartement

Blanes
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_19766284
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:23 schreef Spookylisa het volgende:
Haaai iedereen! Wij gaan 3 juli met ze 11-en naar Blanes, net geboekt! we zitten ook in de appartementen lotus/europa, nog meer leuke& gezellige mensen toevallig??;) (wij zijn 18 allemaal, wat is de gem. leeftijd daar??) We wilden ff weten van jullie wat de prijzen ongeveer zijn met eten en uitgaan enz. En als je naar Barcelona gaat, hoe lang doe je daarover, ist openbaar vervoer goed>? Kunnen jullie nog discotheken/bars aanraden??? (geen hardstyle of alleen maar trance) THNX en tot in Blanes!!!
-xx- LISA!!
Een reactie dan maar, ook al is het nu al een half jaar later. Aangezien wij ook in europa/lotus zitten, waaraan kunnen we jullie herkennen? Zou wel grappig zjin Ik zoek wel ff een foto van ons op, spreek ons maar aan
pi_19788486
Nog ff wat verhaaltjes over blanes vorig jaar ..

Verhaal 1 .. Dat er een hond van het balkon is afgesprongen en neer gevallen is op het terras van Locomotief NL... Het kan zo maar gebeuren..

Verhaal 2 . Dat Hollanders mot hadden met Spaanse gasten.. ( zag ik via balkon Lotus) . De Hollanders achter hun aan renden.. Maarja de Hollanders waar snel weer vertrokken , want er kwam een zeer grote groep spaanse Lui aan. Tja. 1 nederlander dacht stoert te zijn met zijn trap maarja .. Hij kreeg een posje klappen

Verhaal 3 . Er werd een bende spanjaarden voor drug opgepakt tegenover ons App...

Wel leuk je kunt veel meemaken.. In een land zoals Spanje....
pi_20244444
wij gaan met 6 man blanes onveilig maken

we gaan 3 juli tot 17 juli.. met het vliegtuig natuurlijk want met de bus is zo fout he..

see you there
pi_20264367
Als er iemand in Villa madrid zit met 5 of 6 personen heb je echt een goddelijk apartement!
echt niet normaal! vorig jaar gehad.. heb nog nooit zo een mooi apartement gezien

supermega balkon!! geweldig
2 wc's, 2 douches

enigste nadeel is dat er te weinig bekers waren maar daat bier zat toch al in blikjes
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_20282862
Voor mij is het ook bijna zo ver!

2 juli vertrek ik samen met een vriendin naar Blanes, helaas wel met de bus ivm budget.

Veel plezier allemaal!
pi_20307941
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 16:43 schreef Chickje het volgende:
Voor mij is het ook bijna zo ver!

2 juli vertrek ik samen met een vriendin naar Blanes, helaas wel met de bus ivm budget.

Veel plezier allemaal!
Veel plezier daar en laat ff weten hoe t was...
pi_20309691
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:54 schreef Trickk het volgende:

[..]

Veel plezier daar en laat ff weten hoe t was...
Dank je! Ik zal wel een klein verslag uitbrengen hier.

Wanneer gaan jullie naar Blanes?
pi_20314813
Wij gaan 2 Augustus met een man of 10.
Heb er echt zin in!!!
Alleen nog een maand wachten
pi_20325182
nou gelukkig maar.. we hoeven nederland niet te zien in de kroeg in blanes jammer.. maar ik heb wel zin in zaterdag!! blanes here we come

we zitten zelf in El Sorrall bij S' Abanell

dus zwaai ff als je langskomt , of kom maar een drank je hale

[ Bericht 21% gewijzigd door DancePlaza op 01-07-2004 00:37:25 ]
pi_20348265
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:12 schreef DancePlaza het volgende:
nou gelukkig maar.. we hoeven nederland niet te zien in de kroeg in blanes jammer.. maar ik heb wel zin in zaterdag!! blanes here we come

we zitten zelf in El Sorrall bij S' Abanell

dus zwaai ff als je langskomt , of kom maar een drank je hale
En dan maar hopen dat ik dat kan vinden

Ik ben helemaal niet bekend in Blanes, dit wordt onze eerste keer, ben dus zeer benieuwd!

Morgenvroeg om 8.05 vertrekt de bus al, lekker op tijd dus!
pi_20348506
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:50 schreef Kierewiet1985 het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat ik dat kan vinden

Ik ben helemaal niet bekend in Blanes, dit wordt onze eerste keer, ben dus zeer benieuwd!

Morgenvroeg om 8.05 vertrekt de bus al, lekker op tijd dus!
Hmm, erg handig als je broertje nog is ingelogd
pi_20358486
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:57 schreef Chickje het volgende:

[..]

Hmm, erg handig als je broertje nog is ingelogd
lol moet je maar in foto boek kijken kan je zien hoe lelijk ik ben herken je meteen in blaneas
pi_20414324
Nog een paar weekjes! Maar laat ik nu bijna al me geld op hebben gemaakt, kut vakanties :p Druk sparen en werken dan maar.
pi_20434110
Hey ben vorig jaar naar blanes geweest en is zeker relaxt!! Zat in een hotel van gogo op halfpension, kan de naam ff niet herinneren, maar het hotel was bagger en het eten gruwelijk slecht...... maar ach ja..... eten haal je bij de snackbar en verder slaap je alleen in je hotel
Overigens, mochten er weer een paar tere lekkere meiden naar je toekomen op het strand, je een feestje aanprijzen in een villa...... niet doen.....je moet 6 euro aanbetalen en is bullshit

Ow ja dan nog iets....... er zitten ook redelijk wat tsjechen en polen..... die willen graag een knokpartijtje en zijn niet bang om er wat messen bij te trekken, opgelet dus.....
pi_20493056
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:34 schreef Woep het volgende:
Als er iemand in Villa madrid zit met 5 of 6 personen heb je echt een goddelijk apartement!
echt niet normaal! vorig jaar gehad.. heb nog nooit zo een mooi apartement gezien

supermega balkon!! geweldig
2 wc's, 2 douches

enigste nadeel is dat er te weinig bekers waren maar daat bier zat toch al in blikjes
Ik zit daar ook, met 6 personen
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:29:00 #77
58940 TTF
23/7 t/m 03/7 @ blanes.. :D
pi_20506060
23/t7 tot en met 3/8 @ blanes camping la masia..

zin aan ..:)
pi_20506207
Oja nog wat.
Wisten jullie dat bijna al die bewakers op La Masia 's nachts gewoon stoned zijn?
Als je de behoefte hebt kun je zelfs bij ze kopen, maar eigenlijk is dat best triest.
Blowen kun je hier ook en ik zou ook geen risico willen lopen daar in Spanje.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:15:30 #79
58940 TTF
pi_20515750
idd.. blowen doe je maar lekker in nl ..
pi_20516450
Is daarzo (blanes) halverwege augustus nog wat te doen? Wij gaan dan waarsdchijnlijk nog ffkes voor een weekje heen (als afsluiting van de vakantei zegmaar)
pi_20517068
vorig jaar naar Lloret geweest, maar dit jaar naar Blanes met 7 vrienden (04/08 tot 11/08) op een camping (alleen de naam weet ik ff nie)
bleh
  zaterdag 10 juli 2004 @ 01:13:49 #82
58940 TTF
pi_20523923
iemand nog echt aanraders kwa uitgaan ?

en wat ben je er gemideld als bierdrinkende hollander kwijt per avond.. ?

en hoe zit het met het goedkope eten .. ( snacken ) in blanes.. ?
pi_20557344
Nou, ik ben net terug en het was geweldig!

Mijn vakantie heeft voornamelijk bestaan uit aan het strand liggen en uitgaan.

Qua uitgaan zijn grote aanraders de Las Vegas en de Sunset.
pi_20572821
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:10 schreef Chickje het volgende:
Nou, ik ben net terug en het was geweldig!

Mijn vakantie heeft voornamelijk bestaan uit aan het strand liggen en uitgaan.

Qua uitgaan zijn grote aanraders de Las Vegas en de Sunset.
Gaat ook s kijken bij de Las Vegas en de Sunset als het daar zo goed bevallen is
pi_20583743
Hoe oud moet je voor de discotheken in Blanes zijn? Er gaat namelijk iemand van 16 mee, geeft dat problemen?

Bvd,
pi_20586627
Is Sunset nieuw ofzo?
Die was er vorig jaar nog niet namelijk.

Heinl>> geen probleem, daar controleren ze echt totaal niet op.
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:32:10 #87
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_20637827
ik ga naar appartementen complex Los Pinos en vertrek morgen. Ben wel een beetje zenuwachtig eigenlijk Maar we hebben een zwembad bij het appartement, hoe relaxed is dat
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_20643514
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:32 schreef J-Will het volgende:
ik ga naar appartementen complex Los Pinos en vertrek morgen. Ben wel een beetje zenuwachtig eigenlijk Maar we hebben een zwembad bij het appartement, hoe relaxed is dat
Dat heeft zo goed asl iedereen, maar een zee is toch stukken beter!

Ik vertrek ook morgen trouwens, ik zit in Villa Madrid
pi_20644790
fijne vakantie aan u allen die morgen gaan, ik vertrek morgen naar salou, maar wilde de mensen hier toch even fijne vakantie wensen
pi_20646628
Ik ga ook morgen
17 dagen! Zin an!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 00:29:36 #91
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_20655648
Ik ga morgenavond de auto in en ook die kant op...pitten doe ik bij familie in een dorpje een kwartier verderop, genaamd Macanet de la Selva :S Maarja, das dan weer gratis!
F means you're fucked
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:51:21 #92
10124 Porthos
een van de vier
pi_20662432
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef pimpin het volgende:

[..]

Ik zit daar ook, met 6 personen
vorig jaar ook gezeten met 11 man in 2 appartementen. wat een supertent zeg! was echt heel erg relaxt! (na ons ging de borg wel omhoog naar 100 E gasten na ons helemaal in paniek, dat hadden ze niet in hun budget meegerekend

maar blanes, zeker een aanrader!
pi_20674297
Blanes was top!
Las Vegas is echt de bom gewoon! Sunset vond ik weinig aan..
Iedereen naar Las Vegas..

En Hotel Boix Mar van Gogotours o.a is echt een aanrader!
Ik was er van 5 tot 15 juli, en wil nu echt weer terug, in 1 woord : GEWELDIG!

Ik ga er volgend jaar weer heen!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
pi_20705590
blanes was toppie

persoonlijk vind ik sunset mimos arena..

declap was ook erg leuk..

mwah ik was ongeveer 60 euro perdag kwijt aan eten en uitgaan
pi_20709836
wat zijn echt dingen die je in blanes (of omgeving) echt MOET doen?
pi_20711490
Wat opzich best vet is om te doen, is met het treintje wat daar rond skeurt eens naar die berg te gaan in Blanes.
Dat uitzicht wat je daar boven hebt is echt super mooi.
  maandag 19 juli 2004 @ 13:27:08 #97
10124 Porthos
een van de vier
pi_20720279
arena was ook zeker wel aardig, de darkraver daar ook nog 2x live gezien.
was alleen wel jammer dat alle vrouwen dan wegliepen

maar ja, daarna gewoon nog ff naar las vegas (was trouwens de enigste tent waar ik geen tshirt van heb
  maandag 19 juli 2004 @ 18:38:25 #98
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_20726930
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:27 schreef Porthos het volgende:
maar ja, daarna gewoon nog ff naar las vegas (was trouwens de enigste tent waar ik geen tshirt van heb
Enige waar ik juist wel een t-shirt van heb

Trouwens veel te klein nu
pi_20731763
quote:
Op maandag 19 juli 2004 18:38 schreef Rampage2K het volgende:

[..]

Enige waar ik juist wel een t-shirt van heb

Trouwens veel te klein nu
ik heb alleen 1 van mimos

waar zaten jullie ergens ik zat in El Sorral naast Pi Mar daar ind e buurt van de steakhouse
  dinsdag 20 juli 2004 @ 15:12:04 #100
62715 DexXx
Ik weet het niet hoor Thommie
pi_20743981
Ik ben momenteel aan het werk in spanje voor de gotcha bar... boven de arena... ik heb het hier echt super naar me zin ..

Ik heb wel het idee dat blanes wat minder uhh tolerant is dan vorig jaar maar ja toen was ik er als toerist en nu als medewerker. Maar de sfeer is nog steeds top in blanes en ik kan het iedereen aanraden...
Waarom zegt men *de wekker gaat af* terwijl hij eigenlijk aan gaat?
pi_20749186
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 15:12 schreef DexXx het volgende:
Ik ben momenteel aan het werk in spanje voor de gotcha bar... boven de arena... ik heb het hier echt super naar me zin ..

Ik heb wel het idee dat blanes wat minder uhh tolerant is dan vorig jaar maar ja toen was ik er als toerist en nu als medewerker. Maar de sfeer is nog steeds top in blanes en ik kan het iedereen aanraden...
Daar ben ik een keer geweest. Dat was toen Starkoo optrad.

Erg gezellig!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 23:26:37 #102
58940 TTF
pi_20754117
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 01:13 schreef TTF het volgende:
iemand nog echt aanraders kwa uitgaan ?

en wat ben je er gemideld als bierdrinkende hollander kwijt per avond.. ?

en hoe zit het met het goedkope eten .. ( snacken ) in blanes.. ?
pi_20913993
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 23:26 schreef TTF het volgende:

[..]
vorig jaar 1 dagje naar blanes geweest (we zaten in lloret)
uitgaan: Las Vegas, was zeker vet
bier: gewoon gepot, denk ongeveer zelfde als hier in nederland
snacken: ze verkopen iig wel frikandellen dat ik weet (alleen de prijs weet ik nie meer)
bleh
  woensdag 28 juli 2004 @ 17:48:42 #104
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_20914446
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 17:24 schreef Globe het volgende:

[..]

vorig jaar 1 dagje naar blanes geweest (we zaten in lloret)
uitgaan: Las Vegas, was zeker vet
bier: gewoon gepot, denk ongeveer zelfde als hier in nederland
snacken: ze verkopen iig wel frikandellen dat ik weet (alleen de prijs weet ik nie meer)
Snacks hebben ze daar in overvloed, ik telde 2 jaar geleden maar liefst 5 Nederlands frietzaken, met veelzeggende namen als "Het Hollands patathuis" en "Annies snackbar" ,nee geef mij maar gewoon iets anders voor na 't stappen, vlakbij de Las Vegas stond toendertijd een crépe-kraampje, die crépes waren overheerlijk

Verder is Las Vegas inderdaad de leukste discotheek, maar de Arena kan ook wel goed toeven zijn!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 28 juli 2004 @ 21:06:07 #105
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_20918981
Vandaag teruggekomen uit Blanes. Overdag was het er echt relaxed, 's nachts kon alleen de Arena me echt boeien. Al ben ik ook regelmatig in de Mimos geweest, omdat het lachgas zo gruwelijk vet was. Las Vegas ben ik twee keer geweest en ik vond het om eerlijk te zijn niet zo super. Al die Nederlandse tenten heb ik gemeden als de pest.

Als je er bent moet je echt een keer naar de colossos in lloret de mar gaan. Die tent is zo gaaf, echt zeer de moeite waard. Wel super duur, maar het geld echt waard. Moef Gaga in Lloret is ook gaaf.
met dank aan SF
  woensdag 28 juli 2004 @ 21:24:54 #106
58940 TTF
pi_20919445
groetjes uit blanes...

morgen johan gielen in de arena elke zondag darkraver
las vegas is leuk ...

gogo tours in een aanrader...

moef gaga is idd vett

veel goed en goedkoop eten .. voor 10 euro heb je steak met toetje en bierte...

frikandelen zin goedkoper als in nl ..

goeie zaak dus..

ikzal van de week nog wel eens een internet cafe opzoekenn
pi_20923094
De Declap is ook een aanrader, zit om de hoek bij de queens aan je linkerhand. Is soms rustig maar als er een beetje mensen zijn is het echt een toptent, leukste tent van blanes vind ik.

Ook relax personeel.
pi_20924471
Wat zijn nou echt tips om te doen? Nachtje naar Lloret, hoe er te komen? Taxi schijnt goedkoop te zijn?

Vertel, vertel, vertel
pi_20927603
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 00:49 schreef heinl het volgende:
Wat zijn nou echt tips om te doen? Nachtje naar Lloret, hoe er te komen? Taxi schijnt goedkoop te zijn?

Vertel, vertel, vertel
Makkelijkst is er met de bus te komen.. de heenweg dan kost je 1,50 en terug weg pak je gewoon de eerste beste taxi. kost je ongeveer 12 euro per taxi kunnen 4 man in..

wat je ook moet doen is een keer eten bij 1 van die tenten bij oud blanes heb je een groot boulevard (waar nou die kermis is) met allemaal van die tenten. bij 1 zo'n tent zit een ober die allemaal tructjes kan erg leuk...tijdens het wachten op je eten (ik heb nog ergens een foto van hem.)

verder was het ook wel grappig toen we naar die toren zijn gelopen op een berg heb je beetje overzicht van heel blanes.. heel erg mooi..

een goeie tip.. als je naar mimos wilt.. moet je naar de klompgaan (rudi's bar) neem een paar drankjes en vraag daarna of een kaartje kan krijgen van mimos.. degene achter de bar zet dan op dat kaartje met hoeveel personen jullie zijn en kunnen dan zo mimos in...

er kunnen ook propers zijn die van studio54 zijn.. betaal je 30 (5 euro aanbetalen).. word je een discotheek vervoerd ergens in de costa brava.. (dat kan elke keer weer een andere zijn.) lekkere muziek en gratis zuipen, wel allemaal nep.. maar na 10 sapjes merk je het verschil toch niet meer.. wij zijn 2 keer naar zo'n feest geweest en elke keer was het dikke party.. dat feestje wordt elke donderdag georganiseerd

inet cafes zijn ook makkelijk te vinden links naast de vegas in zo'n speelhal

kwa eten wij hebben 2 weken lang overal gegeten vooral bij die tentjes op die grote boulevard.. en paar steakhouse (wat een onbenullen werken daar zeg..dikke sjaken).. natuurlijk paar keer bij marathon gegeten (mmmm shoarma en gyros mmmm) ofcoure ook nog bij Het Hollands patathuis langs gweeest.. waar je niet moet eten is bij Queens gare tent.. slecht eten.. en het lijkt net een sociale werkplaats daarzoot

[ Bericht 17% gewijzigd door DancePlaza op 29-07-2004 10:28:46 ]
pi_20929866
Heey ik ga volgende week vrijdag (6augustus dus) naar Blanes Heb er superveel zin in Nog ff een vraagje kan je in supermarktjes ook drank kopen en zijn die goedkoper dan in Nederland?
I wont tiptoe my way through life, only to arrive safely at death
pi_20930418
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 12:22 schreef Emerald het volgende:
Heey ik ga volgende week vrijdag (6augustus dus) naar Blanes Heb er superveel zin in Nog ff een vraagje kan je in supermarktjes ook drank kopen en zijn die goedkoper dan in Nederland?
het is iets goedkoper dan in nederland sigaretten kosten ongeveer 2,30 per pakje van 25

als je naar blanes gaat ga dan winkelen bij de caprabro die is goedkoper dan die spar die bij de rudiklomp staat
pi_20956413
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 12:22 schreef Emerald het volgende:
Heey ik ga volgende week vrijdag (6augustus dus) naar Blanes Heb er superveel zin in
ik ga volgende week woensdag de 4e, lekker met het vliegtuig Wordt een supervakantie
bleh
pi_20960578
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:50 schreef Globe het volgende:

[..]

ik ga volgende week woensdag de 4e, lekker met het vliegtuig Wordt een supervakantie
Aww neem mij ff mee in je koffer ofzo Kan ik ook met het vliegtuig
Ben namelijk zwaar benieuwd of ik mijn busreis wel overleef. Welke camping/hotel/app hebben jullie?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:38:20 #114
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_20961956
kroegentocht met gogo op de eerste avond moet je niet doen, fuck off party ook niet. Beiden zijn echt saai. Gewoon stampen in de Arena of chillen in de Mimos. Al die Nederlandse tentjes zijn kut met peren.

Jammer dat het al voorbij is, ik vond het stoer. Ik was er met dat vuurwerk. 6 dagen lang elke avond vuurwerk, dan lieten de vuurwerkfabrikanten daar zien wat ze konden. Heel het strand vol, super gaaf. En voor onze appartementen was een heel festijn aan de gang waar je elke avond gratig naar binnen kon. Lekker losgaan tussen de locals. Ik denk niet dat ik op een betere datum had kunnen komen.
met dank aan SF
pi_20976785
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 19:22 schreef Emerald het volgende:

[..]

Aww neem mij ff mee in je koffer ofzo Kan ik ook met het vliegtuig
Ben namelijk zwaar benieuwd of ik mijn busreis wel overleef. Welke camping/hotel/app hebben jullie?
als je minder dan 20 kg weegt kun je mee als bagage
verder staan we op camping cavall de mar, en jullie?
bleh
pi_20990214
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 16:54 schreef Globe het volgende:

[..]

als je minder dan 20 kg weegt kun je mee als bagage
verder staan we op camping cavall de mar, en jullie?
haha denk niet dat dat helemaal gaat lukken eigenlijk...
maarre wij zitten in hotel Montserrat! Heb er echt superveel zin in! Jij vast ook wel he
pi_21007441
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:20 schreef Emerald het volgende:

[..]

haha denk niet dat dat helemaal gaat lukken eigenlijk...
maarre wij zitten in hotel Montserrat! Heb er echt superveel zin in! Jij vast ook wel he
zekers over 2 dagen zit ik er al . Misschien zie ik je wel een keer (heb jouw foto gezien op fotoboek.fok) aangezien blanes niet zo groot is, en kwa discotheken/cafe's is het aanbod ook niet zo ruim.
iig een hele fijne vakantie gewenst
bleh
pi_21010596
Kben net terug uit Blanes.. was top Met de bus geweest.. het was niet zo erg als ik verwacht had! Heenreis ging redelijk snel, maar jammergenoeg weinig geslapen. Terugreis was erg aangenaam.. vertrokken pas s'avonds dus redelijk geslapen en de rest van de reis was goed te doen (met gameboy/muziek en leesvoer).

We zaten met 4 man in een appartement (Mediterranio oid).. was wel mooi..alleen jammer dat we geen airco hadden Verder door een bed heen gezakt dat gesaboteerd was door de vorige bewoners , maar die dingen liggen toch niet fijn.. uiteindelijk ging iedereen maar met het matras op de grond liggen. Verder deed de wasmachine het niet, dus hebben we maar ondergoed e.d. in de badkuip gewassen. Strand was wel redelijk.. jammer dat het zo snel al mega diep is.. en het is grind ipv zand, maar dat vind ik opzich geen bezwaar. 1 dag waren er echt mega hoge golven, omdat er veel wind stond..dat was echt top!. De rest van de dagen was het rustig water.

Qua uitgaan was Arena wel leuk meestal. Daar nog Darkraver en Johan Gielen gezien. Las Vegas vond ik minder.. Gotcha vond ik te triest voor woorden.. was ook nooit iemand eigenlijk. Sunset was cool..(top mensen achter de bar die je af en toe flink korting geven) maar 1x geweest helaas (wisten niet meer welke nou die leuke was ). Declap vond ik geloof ik weinig aan.. veel te heet. Mimos geloof ik niet geweest.. en anders was het weinig soeps als ik er toch geweest ben
Qua kroegen heb niet echt tips, aangezien ik niet zo van kroegen houd.. (altijd zo klein en druk).. indrinken kan je prima op de camping/appartement doen.

Beachparty was wel leuk.. onbeperkt eten en drinken en een beetje aankloten met die bananenboot en de flyfish . Jammergenoeg wel aardige wachtrijen.. Ook nog een dagje Barcelona gedaan.. zeker leuk als je er nog nooit geweest bent zoals ik.. Die kerk gezien die nooit af komt.. naar het park van Gaudi geweest (park Guell) en die fonteinenshow was ook mooi.

Dr was trouwens ook nog in de 2e week bijna elke avond een vuurwerkshow aan het strand. Dat was echt heel erg mooi.. het duurde ongeveer 3 kwartier en het was werkelijk waar het mooiste vuurwerk wat ik ooit heb gezien.. Weet niet meer wat de gelegenheid was.. (vuurwerk wedstrijd oid?).

Je hebt ook nog wel een grappige gamehall in het centrum waar je kan poolen (wel matige tafels, maar nog wel te doen) en de arcades kan bespelen.. tis allemaal wel een beetje oud al.. als je echt een arcade freak bent kan je beter in Lloret gaan kijken

We zijn bijna elke dag uit eten geweest.. Als je van lekkere pizza's houdt, moet je zeker pizzeria Napoli proberen (Zit vlak bij Las Vegas en de campings dus). Daar kan je erg goedkoop en erg lekker eten (pizza ongeveer 6 euro). Verder kan je nog goed eten bij de Beachclub. Is iets duurder vergeleken met de andere restaurantjes aan de boulevard, maar alles is wel erg lekker. Je kan er overdag ook heerlijke broodjes gezond halen . De andere restaurants aan het strand zou ik mijden.. daar heb ik twee keer minder lekker gegeten.. (roadkill biefstuk enzo). Er is echter nog wel 1 goed restaurant die helemaal aan het eind zit bij de rotonde (aan de kant van de grote pier zeg maar).
Je kan eventueel ook nog bij de chinees eten (tegenover Las Vegas), dat was best lekker nog. Als je gewoon Nederlands snackvoer wil, kan je bij Annie's snackbar terecht (ook al bij Las Vegas in de buurt.. niet geweest though )

Verder nog naar Salou, Lloret de Mar en Calella geweest.. Vond Calella niet zo leuk.. (iets van 5 disco's geprobeerd).. Lloret vond ik wel goed.. Tropics, St Trop en Moby's zijn wel leuke tenten.

Enige punten van irritatie:
- proppers op strand die je wakker gaan maken.
- boeren in disco's die massaal "JODUHHH" gaan roepen.. snap niet echt waar dat voor nodig is
- we moesten ongeveer 6 uur wachten voordat we het appartement in konden.

Nog wat tips:

- Smeer je goed in (en regelmatig) met hoge factor als je redelijk wit bent, want je gaat gegarandeerd verbranden anders. Vooral de eerste dagen kan je beter niet tussen 12 uur en 3 uur vol in de zon gaan.

- Smeer de zonnebrand niet boven je ogen, want als dat in combinatie met zout water in je ogen komt is dat geen prettig gevoel

- Als je met een discotour/kroegentocht mee kan zou ik dat zeker doen.. je betaalt dan een euro of 20, maar je kan wel bijvoorbeeld in het begin vd vakantie een hoop disco's checken om te kijken welke leuk zijn. En je hebt natuurlijk door de gratis entree +gratis drankjes je geld er al weer snel uit.

- Als je een beetje krap bij de kas zit, bewaar dan je bankafschriften om te kijken hoeveel geld je er al doorheen hebt gejaagd.. je kan je saldo niet controleren.. dus je komt misschien voor een verrassing te staan als je weer thuis bent (zelf heb ik zo'n 200 euro meer er doorheen gejaagd dan ik geschat had )

- Pas op voor sangria.. die shit krijg je niet meer uit je kleren

[ Bericht 18% gewijzigd door Molletje op 02-08-2004 14:52:52 ]
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:51:33 #119
62715 DexXx
Ik weet het niet hoor Thommie
pi_21017404
quote:
[b]Qua uitgaan was Arena wel leuk meestal. Daar nog Darkraver en Johan Gielen gezien. Las Vegas vond ik minder.. Gotcha vond ik te triest voor woorden.. was ook nooit iemand eigenlijk.
Heej jammer dat je zulke ervaring hebt... met de gotcha momenteel is het helemaal huilen want we hebben gezeik met onze vergunning... En ja ik weet niet op welke tijden je binnen komt maar het feest begint pas om 11 uur a 12 uur. Ik lees verder dat je in ieder gevalñ een super vakantie hebt gehad. En dat is toch het belangrijkste...

Kijk anders even op vakantiereunie.nl dan kun je zien dat het goed vol staat.

Waarom zegt men *de wekker gaat af* terwijl hij eigenlijk aan gaat?
pi_21072847
Ik ga morgen!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:16:24 #121
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_21074416
Gotcha is echt een skihut en zit altijd propvol. Vond er echt geen zak aan eigenlijk.
met dank aan SF
  donderdag 5 augustus 2004 @ 18:07:56 #122
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_21081653
Een groot minpunt is dat Erik Dikeb elke week ergens te vinden is en je dus altijd wel tegen die achtelijke kop van die drol moet aankijken [posters, flyers enz.]. Verder is t mooi als je appartement tegenover de Arena zit [lotus idd ] waardoor je elke nacht rond half 6 wel wat vechtpartijtjes te zien krijgt.. al dan niet zelf aangelokt door objecten in de mensenmassa te gooien
De mimos moet je gezien hebben.. en een aanrader.. ga NOOIT maar dan ook NOOIT naar rudi's bar "de klomp" wat een debielen daar.. [ondanks de prachtige aanbieding 13 bier halen, 12 betalen ]
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  donderdag 5 augustus 2004 @ 18:55:43 #123
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_21082687
Mimos was vrij saai vond ik. Was nooit iemand binnen. Alleen lachgas, super spul
met dank aan SF
pi_21139685
Wij gaan de 16e definitief naar blanes We vertrekken om half 10 met de bus van GoGo tours vanuit zwolle, staan op camping la masia en gaan de 26e weer naar huis toe (of de 25e, iig 10 dagen)..

nog andere mensjes daar op dat moment?
pi_21246905
Ik ben net weer terug. Ook met GoGo naar La Masia. Was weer supervet. We gingen eigenlijk wel elke avond naar de sunset & mimos, want dat vonden we toch het leukst. Verder was Johan Gielen in de Arena helemaal top en is de Las Vegas dit jaar helemaal een kansloze tent waar alleen 16 jarigen komen. Owja, de reisleiding van GoGo op la masia vond ik niet echt goed en de tenten waren rot.

Lekker bruin geworden en een enorm slaaptekort nu. Al met al een topvakantie dus
pi_21247847
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ben net weer terug. Ook met GoGo naar La Masia. Was weer supervet. We gingen eigenlijk wel elke avond naar de sunset & mimos, want dat vonden we toch het leukst. Verder was Johan Gielen in de Arena helemaal top en is de Las Vegas dit jaar helemaal een kansloze tent waar alleen 16 jarigen komen. Owja, de reisleiding van GoGo op la masia vond ik niet echt goed en de tenten waren rot.

Lekker bruin geworden en een enorm slaaptekort nu. Al met al een topvakantie dus
zijn die dingen echt slecht (die tenten?) want we mogen in de bus een 2 persoonstent meenemen, dat we die meenemen als kledingkast & eettent ofzo... En hoe deden jullie het met eten? zelf koken of uit eten? En die gogo-tours, organiseren die nog wat? (kroegentoch dacht ik? aanrader?)

thanks (wij gaan maandag, zin in )
pi_21257605
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 00:12 schreef heinl het volgende:

[..]

zijn die dingen echt slecht (die tenten?) want we mogen in de bus een 2 persoonstent meenemen, dat we die meenemen als kledingkast & eettent ofzo... En hoe deden jullie het met eten? zelf koken of uit eten? En die gogo-tours, organiseren die nog wat? (kroegentoch dacht ik? aanrader?)

thanks (wij gaan maandag, zin in )
2 jaar terug naar Blanes geweest met GoGo, op zich wel ok en de kroegentocht zou ik zeker even doen. Strandfeest is imho een afrader, op een kiezelstrand half gare hamburgers eten met water frisdrank of bier (volgens de barman, de smaak was er niet naar iig). Kost vrij veel geld en vond dat het zeker niet waard. Ook doen is Lorett by Night, ga je langs de discotheken daar, weet je gelijk wat de moeite waard is en wat niet en je gaat met veel volk tegelijk op stap, best gezellig. Ze organiseren nog wel meer (met zo'n grote catamaran, jeep safari of naar Barcelona), maar dat heb ik zelf niet gedaan.
Kwa eten gingen wij dag in dag uit (ontbijt, avond eten, tussendoor) naar Annie's ... erg tof als je op vakantie gewoon door kan met de Remia en Wyko, maar geloof mij .... je gaat er aan kapot. Eet iig wat groente en fruit tussen door en een fatsoenlijk stuk vlees. Zelf koken moet je doen als je het leuk vind of als je met een budget zit, mij iig niet gezien
De tenten kan ik weinig van zeggen (zat in appartement) behalve dat je mij dood nog niet op die camping zult aan treffen, amper ruimte in de tenten en er rond om heen (je eet tussen de scheerlijnen). Maar dan ben ik ook absoluut geen campeerder en mag ik graag wat luxe om me heen hebben als het even kan (in de zin van een fatsoenlijk bed, eigen badkamer en ruimte om m'n zooi kwijt te kunnen). En pas op met de arcade hallen ... ze werken zwaar verslafend
!
pi_21262417
ben alweer 2 dagen terug uit blanes, was echt super. Vooral de discotheek Arena.
sunset was ook wel mooi
Alleen kut dat de zon al om 9:30 vol op onze tent stond, grmbl, dus beetje slaaptekort gehad
bleh
pi_21305153
zijn er meer mensen die vrijdag 20 augustus met solmar tours naar hotel Pi-Mar vertrekken?
>>>>>>>>>>lurn from da pain<<<<<<<<<<
pi_21343947
Ben eergister terug gekomen uit Blanes, ben daar 2 weken geweest.
Ben een paar keer in Blanes op stap geweest, was wel leuk maar niet zo heel bijzonder. Alle andere dagen zijn we naar Loret geweest, is een stuk meer te beleven.
Voor ongeveer 14 euro kun je met de taxi van Blanes naar Loret, de bus kost nog geen 2 euro.

De beachparty vond ik niet zo bijzonder, had meer verwacht. Loret by night is wel leuk, met een grote groep een kroegentocht door Loret.

Tip: Restaurant de Pepermolen je kunt er goed eten voor niet al te veel geld en leuk (nederlandstalig) personeel.
pi_21545095
zooo moi is ook weer terug, was echt superstrak.. zat op la masia en vond het echt cool, veel vrouwen enzo.. wij gingen elke avond naar las vegas, zeer mooie tent (mooie voetbaltafel ook), arena vond ikz elf wat minder. Mimos was ook zeer chill, en lachgas.. tsja, was wel grappig spul

wij waren de 16-25 er, en als je 'snachts een groep fc groningen liedjes hoorden zingen (oa if you proud to be a farmer clap your hands) dan waren wij dat hoogstwaarschijnlijk

edit: weet iemand dei site van de mimos? sta paar x op foto, maar kan hun site zo snel niet vinden

edit 2: heb hem al, http://www.discomimos.com

[ Bericht 7% gewijzigd door heinl op 25-08-2004 23:00:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')