quote:Jim-wannabe..nou ie t zeg
Op zondag 28 december 2003 21:23 schreef BVO het volgende:
Ik vond hem net iets teveel een Jim-wannabe zijn, alleen vind ik Jim niet zo arrogant overkomen als hij.
quote:Zeker als je de foto's of video van de auditie van Jim ziet.
Op zondag 28 december 2003 21:24 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
Jim-wannabe..nou ie t zeg
maja..komt wel goed..
Ilse
quote:Hard of zacht?
Op zondag 28 december 2003 21:24 schreef Skaai het volgende:
Ik poep op hem
quote:Oh bedankt voor die naam..kon t ook nergens meer vinde
Op zondag 28 december 2003 21:29 schreef schatje het volgende:
-edit: naam toegevoegd in topictitel.
En onzin reacties graag achterwege laten svp.
quote:Ik vind em toch ook echt 3x niks..
Op zondag 28 december 2003 21:23 schreef HAL9000S het volgende:
ik vind hem echt zo'n triest patserig breezah mannetje.
quote:Woensdag de herhaling
Op zondag 28 december 2003 22:42 schreef Biancavia het volgende:... ik.. ben... gisteren... *vergeten* ... idols... te... kijken!!!
quote:Ja, maar dan is het oudjaar! Dan ben ik wijn aan het drinken bij vrienden...
Op zondag 28 december 2003 22:49 schreef schatje het volgende:[..]
Woensdag de herhaling
.
quote:
ik vind hem echt zo'n walgelijk triest patserig breezah mannetje.
quote:Kind, dan neem je het toch op
Op zondag 28 december 2003 22:50 schreef Biancavia het volgende:[..]
Ja, maar dan is het oudjaar! Dan ben ik wijn aan het drinken bij vrienden...
quote:Komt zeker ergens ver uit het noorden.
Op zondag 28 december 2003 21:22 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:
Okey kijk zelf lekker toch!!!
[afbeelding]
Weet alleen ze naam niet meer
Ilse
Tip: Dude die boorden van je blous omhoog doen is uit, in stijl gezeg. That's sooo 1875!!
quote:Pfff...dit is een moment opname..dis geen photoshoot foto
Op zondag 28 december 2003 22:40 schreef Gianluca het volgende:
Hoezo hunk. check die scheve bek
Een breezah kereltje van 15.... Hoort wat mij betreft gewoon nog lekker
op de kleuterschool thuis. Beetje jammer dat ie door is. Maar ja... het oog van de minderjarigen onder ons moet ook wat hebben om naar te kijken... (Doe ik ze wel even dicht als hij in beeld is!)
DIE FUCKING KRAAG HELEMAAL OMHOOG
.
quote:Ik weet niet of je het weet, maar als je geen puisten hebt (gehad) ben je geen echte puber (geweest).
Op zondag 28 december 2003 23:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Haha, een HUNK?.
Kijk dan naar die lompe plukjes haar naast zijn oren, die puisterige kop en het ergste nog van alles:DIE FUCKING KRAAG HELEMAAL OMHOOG
![]()
![]()
![]()
.
Toen begon hij te zingen, wat niet slecht was. EN mijn vriend zei, hij kan in ieder geval beter zingen dan Jim.....
Dus geen tweede Jim.
HUH??? haha ik ben nog een beetje suf...
quote:Nee het broertje van Dewi heet Julian. Is wel door naar de theaterronde, maar is toen afgevallen.
Op maandag 29 december 2003 08:02 schreef Snibi het volgende:
Zat gisteren life & cooking te kijken was dewi daar om op te treden. Ze zei dat haar broertje ook mee deed. Zag een foto en lijkt verdomd veel op dit ventje, maar durf het niet zeker te zeggen.
quote:Ok dan heb ik het dus mis. Vind hem wel verdacht veel op elkaar lijken, maar kon ook de drank zijn
Op maandag 29 december 2003 09:09 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Nee het broertje van Dewi heet Julian. Is wel door naar de theaterronde, maar is toen afgevallen.
Hmm zal wel komen omdat hij een heeeeel stuk jonger is dan ik, maar ik vind het een babyfaceje
quote:
[afbeelding]
Ilse
quote:Inderdaad, ook al hoe hij deed en zelfs hoe hij zong een beetje (niet zo vals
Op maandag 29 december 2003 10:14 schreef Daaniejelluh het volgende:
Nou...uhm...ik dacht meteen: "owjee, de "nieuwe" Jim"...!
quote:Ok die plukjes naast zijn oren zijn wel erg ja maar deze foto is misschien niet de beste van hem maar gewoon op TV was hij wel lkkr hoor
Haha, een HUNK?.
Kijk dan naar die lompe plukjes haar naast zijn oren, die puisterige kop en het ergste nog van alles:DIE FUCKING KRAAG HELEMAAL OMHOOG
![]()
![]()
![]()
.
quote:Whahahaha die is goed!! Kevin rulez
Op maandag 29 december 2003 04:47 schreef Magics het volgende:[..]
Ik weet niet of je het weet, maar als je geen puisten hebt (gehad) ben je geen echte puber (geweest).
quote:Ik was van dat beatboxen wel onder de indruk vond het echt goed!
Op maandag 29 december 2003 12:19 schreef C_hery_L het volgende:
haha hij ging ook beatboxen toen hij op die stoel zat
volop scheef
quote:IEUW!!!! Die foto is eeeeeng
Op maandag 29 december 2003 12:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
hahahaha die ogen!
quote:jaaaa, maar dan heb je ook nog niks gehoord van Rahzel.. en voor de rest kan ik het me goed voorstellen dat je hem leuk vind. Je bent dan ook pas 14.
Op maandag 29 december 2003 14:11 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
Ik was van dat beatboxen wel onder de indruk vond het echt goed!
Ilse
quote:Zijn pappa is directeur van Shell
Haha, een HUNK?.
![]()
![]()
![]()
.
quote:oeh, jij wel iets voor mij
Op maandag 29 december 2003 15:46 schreef karoltje het volgende:
Bleeeeugh, niks voor mij!.
quote:ooh jammer dattie niet uit hoogezand komt
Op maandag 29 december 2003 10:08 schreef Debselz het volgende:
komt uit stadskanaal.... of hogezand....ehm...neej stadskanaal....
das niet ver hier vandaan...zo doende dak het kon onthouden....
hij kon wel zingen iig.
quote:br33zah gurlie zoekt br33zah boy advertentie ofzo ?
Op zondag 28 december 2003 22:13 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:
K vindt um zo schattig en leuwk
Muh nieuwe JIM for sure
Ilse
quote:
Haha, een HUNK?.
![]()
![]()
![]()
.
Draculaboy
quote:Hij zong toch dat lied van rolling on the river, wat Jim ook heeft gezongen, is dat een christelijk liedje dan?
Op woensdag 31 december 2003 12:08 schreef Christine het volgende:
Hij zong wel een christelijk nummer... zou hij niet toevallig christen zijn??
quote:Nee dat zong die ander.
Op woensdag 31 december 2003 12:34 schreef shiNinG_staR het volgende:[..]
Hij zong toch dat lied van rolling on the river, wat Jim ook heeft gezongen, is dat een christelijk liedje dan?
quote:Nee, Kostian zong het liedje "Testify to Love" van Ralph van Manen.
Op woensdag 31 december 2003 12:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij zong toch dat lied van rolling on the river, wat Jim ook heeft gezongen, is dat een christelijk liedje dan?
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:23 schreef HAL9000S het volgende:
ik vind hem echt zo'n triest patserig breezah mannetje.
quote:Ik dacht dat hij zei halve manen
Op woensdag 31 december 2003 12:49 schreef Christine het volgende:[..]
Nee, Kostian zong het liedje "Testify to Love" van Ralph van Manen.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 12:08 schreef Christine het volgende:
Ach ja, hij komt er zelf nog wel achter. Meer dan breezers zuipen en de popi jopi uithangen doet hij nu nog niet waarschijnlijk. Zijn verstand zit vast nog ergens in de ontwikkelsfase. Dat zijn ouders, vrienden ofzo niet even tegen hem zeggen dat dit not done is, maar ja.
Ik kan er ook niet meer van maken dan dit:
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 16:27 schreef hoM3r het volgende:
De maatschappij verloedert
quote:Dat lijkt me vrij lastig als je weet dat Shell geen directeur heeft
Op maandag 29 december 2003 15:45 schreef Lemmiwinks het volgende:
Zijn pappa is directeur van Shell
quote:Gelukkig oordelen mensen niet alleen maar over iemand na hem/haar gezien te hebben op tv. In real life is het een beste kerel! Beetje puber, maar ach da's iedereen op de leeftijd toch?
Het lijkt me een verschrikkelijk irritant, arrogant patsertje.
quote:Volgens mij heeft Kostian idd geen zus die Dewi heet nee..
Zat gisteren life & cooking te kijken was dewi daar om op te treden. Ze zei dat haar broertje ook mee deed. Zag een foto en lijkt verdomd veel op dit ventje, maar durf het niet zeker te zeggen.
quote:Idd Stadskanaal ja, moet je zn adres?
komt uit stadskanaal.... of hogezand....ehm...neej stadskanaal....
quote:Is dat zo? Niet dat ik weet... maar boeid zijn vader? 't Gaat toch om hem?
Zijn pappa is directeur van Shell
quote:And that's true! The first thing in this topic i can agree.
quote:en kwam uit Egmond
Op dinsdag 30 december 2003 00:58 schreef Vamos het volgende:
Vond het maar een zeer arrogant bluffertje. Jim was tenminste nog een verlegen manneke.
quote:Ik ook.
Op maandag 19 januari 2004 12:13 schreef BVO het volgende:
Hij zit in kamer 4, ben bang dat als ie ook de tweede dag van het theater overleeft hij nog heel ver gaat komen
Hij is een patser en helemaal nu hij in idols zit, nog arroganter dus...
En als hij door gaat zie ik dus precies hetzelfde gebeuren als bij Jim. Al die tiener girls gaan dertig keer bellen om hem door te laten gaan...
Zijn uitstraling staat me totaal niet aan (genoeg leukere jongens te vinden in kamers 1 en 4).
Jaja, me profiel zegt nieuw-buinen, maar das ook maar 2 minuten fietsen vanaf het centrum van stadskanaal..
ik vind het een beste kerel, btje arrogant, maar ach dat moet wel in deze wereld...
quote:Hmm, ja kijk ns in het jim-topic zou ik zeggen he. De 13-jarige bellende meisjes zitten hier duidelijk niet
Op donderdag 22 januari 2004 18:35 schreef Goofyduck het volgende:
Als ik dit topic mag geloven komt ie dus niet ver, want iedereen is tegen hem.
Of zijn het hier alleen de jongens die reageren???ik vind het een beste kerel, btje arrogant, maar ach dat moet wel in deze wereld...
quote:Hij kijkt alsof er een drol aan het kopjes geven is maar hij echt niet naar de wc kan...
[img]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/audities/uitzendingen/27december2003/fotogallery/images/gallery_afl4_9.jpg/img]
Ilse
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 18:35 schreef Goofyduck het volgende:
Als ik dit topic mag geloven komt ie dus niet ver, want iedereen is tegen hem.
Of zijn het hier alleen de jongens die reageren???
quote:moet je jezelf eens opnemen en dan de band in frames knippen.. zul je zien dat je hele rare bewegingen maakt
Hij kijkt alsof er een drol aan het kopjes geven is maar hij echt niet naar de wc kan...
over dat dat jaloers hierboven, heb ik één ding te zeggen:
Trouwens, toen hij ging beatboxen vonniket net een schaap.
quote:Helemaal mee eens! Ik vind hem niks eerlijk gezegt... heb liever Ron ofzo
Op maandag 19 januari 2004 19:14 schreef postinggirl het volgende:
Stiekem hoop ik dat hij de tweede dag ontzettend vals gaat zingen zodat er nog een kleine kans is dat hij er voor de workshops uitgebonjourd wordt.Zijn uitstraling staat me totaal niet aan (genoeg leukere jongens te vinden in kamers 1 en 4).
Ik vind Kostian echt helemaal niets.^O^
[Dit bericht is gewijzigd door Trax op 24-01-2004 22:48]
quote:Doe normaal
Op zaterdag 24 januari 2004 22:43 schreef Trax het volgende:
Nee.. want kostiaaaap stinkt
Ontopic: Ik vind Kostian echt helemaal niets.
quote:michael W smith,is zo'n gospel held, benieuwd hoe hij dat gaat uiten in de volgende ronde(n)
Is fan van:Marco Borsato en Michael W. Smith
Genesis - Jezus he knows me?
quote:Michael W Smith is echt een topgospelartiest! Ik hoop dat Kostian een liedje van hem gaat zingen! Go Kostian! We kunnen wel een christelijke Idol gebruiken!
Op zondag 25 januari 2004 22:12 schreef Elvislives het volgende:[..]
michael W smith,is zo'n gospel held, benieuwd hoe hij dat gaat uiten in de volgende ronde(n)
Genesis - Jezus he knows me?
quote:
[afbeelding]
Ilse
Een opstaand gestreept kraagje..
quote:Jah me 2, zit altijd in de bus naar Groningen, hij gaat daar ook naar school, ook al zit de bus vol, niemand die naast hem wil zitten, mischien een paar breezerlsletjes, en jah iedere fokker die zei: het is een breezer patsertje, Fok Users hebben gelijk, hij is ook een patsertje, een arrogant drolletje
Op dinsdag 20 januari 2004 23:21 schreef furanku het volgende:
Kep um nooit gezien hier in stadskanaal (waarom zou ik dat wel?)... maar toch wel ff stukkie talent wat hier wegkomt he![]()
Jaja, me profiel zegt nieuw-buinen, maar das ook maar 2 minuten fietsen vanaf het centrum van stadskanaal..
quote:Dus als je 50 bent moeten van jou alle popidolen ook rond de 50 zijn? Wat een kromme redenatie zeg.
Op zondag 25 januari 2004 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat vind ik nou echt helemaal niks, ik heb er sowieso altijd al moeite mee om iemand die 5 jaar jonger dan mij is als idool te zien, dat heb ik ook met Jim.
Ja ik ken hem goed, ja ik ben een vriend van hem en nee hij is niet homo en nee hij is niet arrogant en ja hij heeft een accent, don't we all??
ABN = ook accent, maar das een andere discussie...
quote:Ach gosh, het arme kind is al 16
Op dinsdag 3 februari 2004 00:28 schreef Tania18 het volgende:
Eerst vond ik het helemaal niks, maar in het theater vond ik zijn stem toch wel iets hebben, er zit nog een soort piepje in ofzo, misschien moet ie nog de baard in de keel krijgen
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ach gosh, het arme kind is al 16
.
Prima toch?
quote:Ben je ook Christelijk dan??
Op vrijdag 6 februari 2004 23:20 schreef stipjes het volgende:
Langzamerhand komen we er wel uit.... Hij komt inderdaad uit het noorden, zit in Groningen op school, en is nog christelijk ook.Prima toch?
quote:Er staat ook een stukje over Kostian (en Djessica) op de ronduit insite. Het lukt me niet om het te knippen/plakken, dus hier komt het linkje:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:15 schreef schatje het volgende:
Ben je ook Christelijk dan??
Inclusief discussie of je als christen wel of niet aan Idols mee zou moeten doen. Is weer eens wat anders dan de breezer-opmerkingen in dit topic
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:32 schreef Christine het volgende:
http://www.ronduit.nl/jc/loc_centrum/loc_stadhuisplein/gen_home/article.jsp?art=4834028&cat=2752694
quote:Nee joh ... hij gaat met dit "lied" de finale proberen te halen.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien gaat 'ie wel een Sing Hallelujah!-nummer zingen.
http://au.australianidol.yahoo.com/video/auditions/mediaframe.html?id=01_03
( nee, geen illigale video .. het is daar gratis )
quote:O... M.... G....
Op zaterdag 7 februari 2004 17:05 schreef caradoc het volgende:
Nee joh ... hij gaat met dit "lied" de finale proberen te halen.http://au.australianidol.yahoo.com/video/auditions/mediaframe.html?id=01_03
( nee, geen illigale video .. het is daar gratis
)
,
,
.
quote:The Radio's - She Goes Nanana.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef MArten het volgende:
Hoe heet dat nummer dat-ie zong?
quote:Nou, dat is ook weer niet waar lieve CJ.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:16 schreef CJ het volgende:
Hij was nog slechter dan Frank.
quote:Ach, het maakt ook niet meer uit, want Kostian is gelukkig
Op zaterdag 7 februari 2004 22:18 schreef schatje het volgende:[..]
Nou, dat is ook weer niet waar lieve CJ.
Oh ja, ik ben blij dat ik 'm nooit meer op TV hoef te zien.
quote:Het enige wat mij aan hem opviel was dat hij steeds zo'n glimmend voorhoofd heeft....
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kostian viel gewoon totaal niet op.
quote:En jij kan dat weten
Op zaterdag 7 februari 2004 23:48 schreef CJ het volgende:[..]
Het enige wat mij aan hem opviel was dat hij steeds zo'n glimmend voorhoofd heeft....
Te veel Nivea opgesmeerd waarschijnlijk.
quote:Hoezo? Lijkt me niet meer dan een logische conclusie. Iemand die zo glimt moet er iets op hebben gesmeerd om het zo vettig te laten lijken.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:49 schreef R_ON het volgende:[..]
En jij kan dat weten
![]()
quote:Of hij heeft gewoon een vette huid.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:57 schreef CJ het volgende:[..]
Hoezo? Lijkt me niet meer dan een logische conclusie. Iemand die zo glimt moet er iets op hebben gesmeerd om het zo vettig te laten lijken.
quote:ja... dat is het... nivea trekt in enzo..
Op zondag 8 februari 2004 00:01 schreef schatje het volgende:[..]
Of hij heeft gewoon een vette huid.
quote:*hap-hap-hap-hap-hap-hap-hap*
Op zaterdag 7 februari 2004 23:57 schreef CJ het volgende:[..]
Hoezo? Lijkt me niet meer dan een logische conclusie. Iemand die zo glimt moet er iets op hebben gesmeerd om het zo vettig te laten lijken.
quote:eh?
Op zondag 8 februari 2004 00:06 schreef R_ON het volgende:[..]
*hap-hap-hap-hap-hap-hap-hap*
Bij de felicitaties onderling tijdens de aftiteling hing hij er een beetje bij en ging ie maar met het publiek meejuichen. Knurft.
quote:Hij was dus echt niet arrogant hè, hij had juist wel een goeie houding tijdens de uitslag, zo van, als ik doorga is het leuk, als ik niet doorga, jammer dan. Hij had zoiets van ik kan wel zenuwachtig zijn etc. maar het komt zoals het komt. Zo zat ie erbij.
Op zondag 8 februari 2004 07:00 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Zo jong en dan al zo arrogant. Het neusje omhoog op de bank tijdens de uitslag (wetende dat hij het minst gescoord had uiteraard)
quote:een fan.
Op zondag 8 februari 2004 10:31 schreef -moi- het volgende:[..]
Hij was dus echt niet arrogant hè, hij had juist wel een goeie houding tijdens de uitslag, zo van, als ik doorga is het leuk, als ik niet doorga, jammer dan. Hij had zoiets van ik kan wel zenuwachtig zijn etc. maar het komt zoals het komt. Zo zat ie erbij.
quote:Volgens mij was dat ook meer om een afgang achteraf te verzachten. Was er hier niet ergens een klasgenoot/schoolgenoot die zei dat Idols hem helemaal naar de bol was gestegen?
Op zondag 8 februari 2004 10:31 schreef -moi- het volgende:[..]
Hij was dus echt niet arrogant hè, hij had juist wel een goeie houding tijdens de uitslag, zo van, als ik doorga is het leuk, als ik niet doorga, jammer dan. Hij had zoiets van ik kan wel zenuwachtig zijn etc. maar het komt zoals het komt. Zo zat ie erbij.
quote:Juist, dan zal ik jou een nieuwtje vertellen.. Hij heeft een FIETS gejat bij ons op school, en hij stond op film.. Hij's een dag geschorst (maandag) geweest! Jaja, das nog es nieuws
Op dinsdag 3 februari 2004 17:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij kwam uit Stadkanaa he? Hmm... http://www.nu.nl/news.jsp?n=271189&c=13.
quote:Ik ben wel een klasgenoot, maar echt in zn bol geschoten.. Ach wel een beetje arrogant geworden maar niet heel erg ofzo hoor.. Wat hij wel heeft gedaan is FLYERS uitdelen waarom stond dat je op hem moest stemmen
Op zondag 8 februari 2004 15:00 schreef CJ het volgende:[..]
Volgens mij was dat ook meer om een afgang achteraf te verzachten. Was er hier niet ergens een klasgenoot/schoolgenoot die zei dat Idols hem helemaal naar de bol was gestegen?
En over dat arrogante, jongens hou daar nou eens mee op, daar is nu al genoeg over gezegd, de één vind van wel, de ander van niet..
Ik ga mee met degene die zei dat hij een nuchtere Groninger is die zijn onzerheid verbergt in een ietswat arrogante uitstraling..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |