Persoonlijk vind ik dat Mark Lanegan een beetje autistisch lijkt in zijn doen. Als hij op het podium staat, lijkt het net alsof hij niet weet wat hij daar doet. Maar zijn stem is inderdaad des te beter. Zijn solo-album van eind vorig jaar mag gehoord worden!quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:55 schreef Dudette1985 het volgende:
Ik stond ook helemaal versteld dat Mark Lanegan erbij was!! Wat een geweldige man is dat toch, met zijn mysterieuze apperiance and zijn rauwe stem..heerlijk!
Josh heeft die beurs voor een van de laatste nummers teruggegeven. Joey Castillo, de drummer vond aan het einde nog een credit card of pinpas die uit die beurs was gevallen. Wat een aardige jongens zijn het ook eigenlijk dat ze die spullen teruggeven.quote:Hehehehe, op een gegeven moment werd er iets naar het podium toegegooid en later kwam zo'n gozer bij mij staan en riep Josh of hij zn portomonee terug wou geven. Is die gast gewoon beroofd van zn portomonee en werd die op het podium gegooid..lullig
Daar stond ik ook een meter vandaanquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:55 schreef Dudette1985 het volgende:
Hehehehe, op een gegeven moment werd er iets naar het podium toegegooid en later kwam zo'n gozer bij mij staan en riep Josh of hij zn portomonee terug wou geven. Is die gast gewoon beroofd van zn portomonee en werd die op het podium gegooid..lullig
Ik denk dat commercieel ze nog wel zullen groeien, maar ik denk ook dat er wat fans van het eerste uur zullen afhaken. Ik denk overigens dat ik nieuwe CD van ze wel ga halen, maar ik acht de kans dat dit voorlopig het laatste optreden is dat ik van ze zie redelijk groot. Te meer daar ik niet van plan ben naar een grotere zaal te gaan dan Paradiso. Maar goed, zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef Kolkus het volgende:
Mijn conclusie; de eens zo onaantastbare Queens lijken stilaan een beetje op hun retour te zijn.
Ahh ik herkende een nummer al niet. Lag dus niet geheel aan mij. Dacht al dat het een cover was...quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
> Een van de mensen waarmee ik er heen was gegaan zei dat er ook een ZZ Top cover gespeeld werd: Precious and Grace van de LP Tres Hombres. Hoewel ik die LP wel heb, herkende ik 'm niet. Snel weer eens draaien.
[..]
Hun versie verschilde echt nauwelijks van het origineel. Een paar jaar geleden op Pinkpop hebben ze dat nummer trouwens ook gespeeld. Billy Gibbons, de gitarist van ZZ Top, heeft nog een nummertje met ze opgenomen voor "Lullabies to Paralyze".quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
> Een van de mensen waarmee ik er heen was gegaan zei dat er ook een ZZ Top cover gespeeld werd: Precious and Grace van de LP Tres Hombres. Hoewel ik die LP wel heb, herkende ik 'm niet. Snel weer eens draaien.
Ik heb alleen Tres Hombres al heeeeeeel lang niet gedraaid (ik draai meestal Delüego - of hoe je dat spellen mag). Dat Billy meegespeeld had op LtP wist ik: volgens mij is die foto met QOTSA en Billy hier op Fok ook al geplaatst.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:01 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Hun versie verschilde echt nauwelijks van het origineel. Een paar jaar geleden op Pinkpop hebben ze dat nummer trouwens ook gespeeld. Billy Gibbons, de gitarist van ZZ Top, heeft nog een nummertje met ze opgenomen voor "Lullabies to Paralyze".
Toch jammer dat ik er niet kon zijn..quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
I
M'n volgend concert in Amsterdam zal denk ik Brant Bjork worden.
En in een zaal is hetnog beterquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er niet kon zijn..
Brant Bjork heb ik vorig jaar op dijkpop gezien, was erg ok moet ik zeggen, ik geloof dat "we" ook naar dat concert gaan.
9 april - Tilburg - 013 - Roadburn festivalquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:54 schreef Jenny_park het volgende:
En Brant heb ik ook 2x live gezien, 1x in Melkweg en 1x in Hedon Zwolle. Wat een heerlijke concerten waren dat toch. Lange jams..geweldig. Wanneer kunnen we hem weer verwachten?
Ik sluit me hierbij aan, ik zou ook wel een paar foto'tjes willen hebben. Ik denk dat het best lastig was om goede foto's te maken met al dat licht van achteren!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:10 schreef Erebor het volgende:
Heeft iemand nog foto's van het concert? Ik zou er graag een paar willen hebben
Ik stond dan vlak naast jouquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:51 schreef Public Enemy het volgende:
Argh, overactieve mods ook hier:P
Is er iemand zo aardig om me dat torrent bestand even te sturen ? Ik heb de persoon die die opnamen maakte trouwens nog gezien, stond vlak achter hem in de pit
De link stond geloof ik op het forum van de RekordsRekords site en QOTSA heeft een policy die het niet erg vind dat er shows getaped worden ...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:16 schreef nipeng het volgende:
Ik denk niet dat de distributie van die opname met toestemming van QOTSA gebeurt (over de opname al niet te spreken)
Ja dat vond ik wel hilarischquote:De link stond geloof ik op het forum van de RekordsRekords site
Was zo gevonden, ben al bezig met downloadenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:28 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel hilarischDoor jouw opmerking weet iedereen die er een beetje moeite voordoet de file wel te vinden.
Uhmm ja zolang het maar hier achterwege blijftquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:55 schreef Public Enemy het volgende:
[..]
Was zo gevonden, ben al bezig met downloaden![]()
Dat zou goed nieuws zijn!quote:Op maandag 21 februari 2005 21:04 schreef Doc het volgende:
Gerucht gaat dat Nick mogelijk dit jaar nog weer bij QOTSA komt spelen ...
quote:Friends and Countrymen,
I have some bad news and worse news to report. Please, if you would, lend an ear.Queens of the Stone Age was forced to halt their mini-tour on Tuesday after singer Josh Homme began coughing up blood in his Paris hotel room. What doctors in Amsterdam initially diagnosed as the flu was found to be a serious lung infection. This resulted in his immediate return to the United States.
The band issued the following statement to the fans on its website:"We've toured with everything from broken ankles to bruised livers, but simply weren't prepared for this relentless attack of teeming bacteria. Our fans know that we ain't pussys and this is an obvious downer for everyone involved. All we really wanted to do was play our new tunes for everybody, and turn this "promo tour" into more of a party. So, for those of you with any unused tickets, hold on to them.
We'll be back as soon as possible to make up these shows, and when we do, we'll have something special for all of you with an un-ripped ticket. We ain't in the habit of canceling, and we don't forget."Our deepest sorries to those who have tickets and to Josh, who was coughing up blood.As a theraputic remedy, beat each other with nerf swords - for the pain and anguish. Other ideas will be reviewed -but for now, please stick to nerf products. There was talk of whiffle, but once again - stick to nerf.
Truthfully this sucks. The band is already kicking around ideas, as a gesture of apology...these ideas are not limited to microfeesh or orgami.
Either way, if you have a ticket to these postponed shows, HOLD on to that ticket.Some ask why, Doctor? I simply respond -I'm a Doctor and that is my duty.
Dr. Insider
He doesn't know shit, then. Er is wél kans dat Troy en Josh op de nieuwe van Mondo Generator meedoen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Paul van der Vlist (KinkFm) had het erover dat Nick en Qotsa weer verenigd zijn... dus Doc's gerucht zou wel eens meer dan dat kunnen zijn..
No offence @ Doc, by the way.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:05 schreef Rex_Everything het volgende:
He doesn't know shit, then.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |