abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15772811
Voor degenen die het vorige gedeelte niet hebben gelezen, hier het vorige topic: Afrastering

Ik was daar van plan om de paaltjes wat steviger in de grond te zetten. Dus had ik wat cement gehaald. Paaltjes eruit gegraven, cement erin gegoten, paaltjes weer terug. Staat zo vast als een huis nu. Terwijl ik dat aan het doen was liepen die kereltjes (uit het vorige topic) toevallig langs en trokken een grote mond open: "Wij slopen het toch wel weer jongen" en "Jij zult nog wel merken wat er gebeurd".

Ik trok me er niks van aan, en uiteindelijk had ik de 3 paaltjes staan.

Toen nog even de staaldraden spannen, en het zag er weer prachtig uit.

Diezelfde avond zat ik gezellig met wat vrienden TV te kijken, zo rond 21:55, tot ik ineens een keiharde klap hoorde. Het schoot ineens door me heen: "Jij zult nog wel merken wat er gebeurd".

Ik rende al schreeuwend door het huis, via de gang naar de voordeur. Om de een of andere vage reden trok ik mijn schoenen aan. Honkbalknuppel stond al klaar bij de voordeur. Irestmycase probeerde me nog tegen te houden. Ik rende naar buiten, maar helaas niemand meer te bekennen. Toen ging ik kijken wat er nou gebeurd was.

Mijn buurman kwam naar buiten en zag de ruit aan diggelen. Hij heeft er een stuk karton tegenaan gedaan, gelukkig was het niet door de 2e ruit heen (dubbelglas).

Ik pakte mijn digicam en ging foto's maken. Dacht dat dat wel handig zou zijn voor de verzekering.

Toen de politie gebeld. Er zou een eenheid aankomen om alles te bekijken. Ik bel na een uurtje nog maar eens terug, omdat er nog steeds niemand was langsgekomen. Er werd mij doodleuk verteld dat er niemand meer kwam. Ik natuurlijk over de rooie.

Nouja, wat kun je dan doen? Ik bedacht me om een glaszetter te bellen. Dan komt zo'n 24-uurs service toch mooi van pas. Dus ik dat bedrijf opgebeld, neemt er niemand op! What the fuck! Mooie Dag- en nachtservice, godverdomme!

's Ochtends nog maar eens de schade bekeken.

En nog een foto van binnenuit:

Vanochtend gekeken hoe laat het politiebureau open zou zijn voor aangifte. 13:00. Dus ik gebeld (wilde weten of zij bewijsmateriaal (steen) kwamen ophalen, of dat ik het in een zakje moest doen), neemt niemand op. Misschien nog aan een bakkie pleur, zou kunnen. Kwartiertje later nog maar eens proberen. Niemand. Na een half uur werd ik toch wel pissig nadat er nog steeds niemand opnam. Daarna om kwart voor 2 en om 2 uur nog eens gebeld. Verdomme. Weer niemand!

Dus toen met Irestmycase langs het politiebureau gereden. Aangifte gedaan. Duurde meer dan een uur. Maar gelukkig werd ik geholpen, aardige kerel.

Ineens herinnerde ik me dat ik op grote afstand foto's gemaakt heb van die gasten. Toen naar huis gegaan met aangifte-formulier, en alle foto's op een CD-Rom gezet.

Weer aangekomen op het politebureau heb ik even de foto's met de agent zitten bekijken. Hij wist meteen wie het waren. Blijkbaar jeugdcriminelen ofzo.

Na al dit gekloot maar eens uitgezocht welke verzekeringsmaatschappij wij hebben (mijn ouders waren op vakantie). Ik kon het nergens vinden. Mijn oom opgebeld (regelt verzekeringszaken, heeft ook een eigen verzekeringsadviesbedrijf) en die gaf me het telefoonnummer. Het nummer wat op de verzekeringsformulieren stond klopte niet meer.

Na 3 kwartier in gesprek te zijn geweest, dan toch eindelijk de meneer van de verzekeringsmaatschappij te maken. Hij helpt me vriendelijk op weg en belooft dat ik nog deze middag terug wordt gebeld om een afspraak te maken voor een nieuwe ruit.

Het is inmiddels al avond, en nog steeds geen telefoontje.

Het is echt zwaar bagger gesteld zeg

Nu ik achteraf ga nadenken zou ik het toch heel anders aangepakt hebben. Om te beginnen was ik meteen door naar buiten gerend, zonder mijn schoenen eerst aan te doen. Ik vrees dat ik zijn kop aan gort zou hebben geslagen als ik hem te pakken zou hebben gehad.
Ook zou ik ge-eist hebben dat er politie langs zou komen.

Morgen mijn ouders maar eens vertellen wat er gebeurd is, als ze terugkomen. Ik hoop dat de politie deze gasten keihard aanpakt. Dit smerig tuig zou eigenlijk gewoon meteen moeten sterven.

zondag 28 december 2003 @ 19:24:37 #2
77471 Den_Dolle_Hamster
nee, ik ben geen echte hamster
pi_15773034
nogal uit de hand gelopen

echt kut voor je

pi_15773089
OMG

Ik ben vóór de topicstarter

zondag 28 december 2003 @ 19:27:16 #4
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_15773107
Je zou bijna denken dat dit het begin wordt van een typische uit de hand gelopen burenruzie.

Zeker als die ouders van die jongens hun kinderen gaan verdedigen.

Wel strakke actie met dat cement btw.

[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_15773128
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:24 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
nogal uit de hand gelopen

echt kut voor je

Uit de hand gelopen is het zeker....heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee. Ben niet bang voor die gasten ofzo, maar ik word wel pislaaiend als ik er aan denk.
pi_15773169
Wat een baggermongolen zeg.
Maar goed, dat cement zullen ze niet zo snel kapotkrijgen, dus ik denk dat je na dit akkefietje wel verlost bent van die zooi .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_15773211
Dat cement is inderdaad wel okay. Staat muurvast nu.

Maar dat is eigenlijk het hele probleem niet. Dat ze dat hekje slopen is nog niet het grootste probleem. Dat ze die steen door mijn ruit keilen daarentegen, wel.

pi_15773259
quote:
Ik hoop dat de politie deze gasten keihard aanpakt.
Niet dat ik het niet met de TS eens ben dat die lui echt eens van dat spul af moeten blijven, maar ik ben bang dat de politie helemaal niets tegen die lui gaat beginnen. Mischien een aantekening in hun dossier.
En voor de TS, probeer je te beheersen, ga deznoods met de digicam achter de vensterbank liggen om ze op heterdaad te betrappen, maar doe ze niets fysieks aan. Die gastjes zijn alweer jouw (ouders' ) ruiten aan het ingooien, terwijl jij je advocaat belt om die aanklacht die je aan je broek hebt te bespreken.

Geloof me als ik in jouw schoenen stond zouden er ook een aantal mensen moeten zijn om me ervan te weerhouden dat schorem neer te meppen, maar doe het aub niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Fester op 28-12-2003 19:34]

pi_15773274
Politie doet toch niets. Die zijn druk bezig met hun flitsquota te behalen voor het eind van het jaar.

Is er mischien een buurt commitee? Daar de zaak eens aanhangig maken. Of gewoon eens naar het huis van die knullen stappen met wat vrienden (ter backup) en eens met de paps en de mams een woordje wisselen?

zondag 28 december 2003 @ 19:32:29 #10
32422 engessa
Who's dirty?
pi_15773283
Geldrop is een beetje ver fietsen voor mij, anders was ik ook gezellig langsgekomen met een knuppel. Lekker irri mensen slaan.

Go go go!

pi_15773285
afranselen die jochies, dan maar met de keiharde platte hand

Ik haat dit soort mensen, doen ze iets fout, wordt er wat van gezegd huppa vallen ze aan. Die jochies moet je echt een bloedneus slaan! Dan komen ze vast niet meer terug, laat in iedergeval zien dat er niet met je valt te spotten.

zondag 28 december 2003 @ 19:33:31 #12
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_15773310
Waar woon je?
Neem ik mijn honkbalknuppel ook even mee
Afrossen Opvoeden zulke ziekelijke ventjes.

edit- Geldrop dus.

Hebben ze daar weleens vechtpartijen op oudejaarsavond?

[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 28-12-2003 19:38]

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 28 december 2003 @ 19:35:28 #13
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_15773371
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 03:45:27 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_15773476
Je hebt echt gelukkig dat je die gasten niet te pakken heb gekregen, als je ze knock-out zou knuppelen, zouden ze jou in de gevangenis gooien

Wat een rotstreek van ze om die raam te slopen

Ik zou ook zo reageren hoor.

pi_15773542
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:39 schreef yup het volgende:
Je hebt echt gelukkig dat je die gasten niet te pakken heb gekregen, als je ze knock-out zou knuppelen, zouden ze jou in de gevangenis gooien
en dat doet de politie dus wel, dat vind ik nou zoooooo idioot
Als ik van me fiets wordt getrapt, in me gezicht wordt gespogen en nog een ram tegen me kop krijg. En vervolgens geef ik hun zwaai met me hockey stick (richting training dus/terug) dan ben ik de schuldige
Doet er niet eens toe wie het begon. Op zulke momenten ,,!,, voor de politie. ze doen hun werk nou echt zo vaak slecht . Zelfs als leraren, denken goed te zijn, terwijl het niet fouter kan!
pi_15773665
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:33 schreef GizartFRL het volgende:
Hebben ze daar weleens vechtpartijen op oudejaarsavond?
Niet dat ik weet, maar we kunnen het wel in gaan voeren.
pi_15773722
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:32 schreef _Arthur het volgende:
Is er mischien een buurt commitee? Daar de zaak eens aanhangig maken. Of gewoon eens naar het huis van die knullen stappen met wat vrienden (ter backup) en eens met de paps en de mams een woordje wisselen?
Buurtcommitée is er niet naar mijn weten. Pappie en mammie zijn volgens mij zelf net zo'n groot tuig.
  zondag 28 december 2003 @ 20:05:44 #18
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_15774244
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:46 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar we kunnen het wel in gaan voeren.

*eensch*

Bij serieuze intresse mail je me maar.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_15774844
You've got mail.
pi_15775543
plaats de fotos van die gastjes
Nothing to see here, carry on
  zondag 28 december 2003 @ 20:49:53 #21
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_15775835
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:41 schreef RijstNatie het volgende:
juistem
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 28 december 2003 @ 21:02:00 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15776235
laat die fotos eens op internet zien. dan kan ik me ze alvast even inprenten voordat ik een hoekje van hen afsnij.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_15776258
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:41 schreef RijstNatie het volgende:
En wat nou als een van die gastjes dat te weten komt en de TS aan gaat klagen voor laster.
Met dat soort tuig moet je oppassen.
pi_15776285

Inclusief Rotterdam Terrorcorps-jasjes

zondag 28 december 2003 @ 21:05:00 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15776324
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:02 schreef Fester het volgende:

[..]

En wat nou als een van die gastjes dat te weten komt en de TS aan gaat klagen voor laster.
Met dat soort tuig moet je oppassen.

in een coma kan je weinig aanklagen
  zondag 28 december 2003 @ 21:05:49 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15776353
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:03 schreef jochem8 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Inclusief Rotterdam Terrorcorps-jasjes

volgens mij is die gast gewoon aan het zeiken op die foto.
  zondag 28 december 2003 @ 21:07:04 #27
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15776418
Misschien is het beter dat je ze niet hebt gepakt...
pi_15776432
Jezus wat een aso's
#geen
pi_15776451
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij is die gast gewoon aan het zeiken op die foto.

LTS-en
pi_15776552
Jezus, het is dus best uit de hand gelopen

Ik was al aanwezig in je eerste topic maar had niet gedacht dat ze het zo serieus zouden nemen. Hopelijk doet de politie er iets aan, maarja.

Wat je ook doet, probeer ze niet te gaan slaan, dit lost helemaal niets op maar maakt het alleen nog maar erger en erger.

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15776897
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Jezus, het is dus best uit de hand gelopen

Ik was al aanwezig in je eerste topic maar had niet gedacht dat ze het zo serieus zouden nemen. Hopelijk doet de politie er iets aan, maarja.

Wat je ook doet, probeer ze niet te gaan slaan, dit lost helemaal niets op maar maakt het alleen nog maar erger en erger.

Wat hij zegt, niet, ik herhaal NIET gaan slaan. Dan ben jij waarschijnlijk erg de pineut... 1-de politie, mishandeling... 2. de complete tuig-bende die je ff gaat verbouwen, en als ik het zo lees, kan dat heel goed een verhuizing naar een huisje 6 voet onder de grond zijn...

P.S. Als ik in je schoenen zou staan zouden er ook een paar mensen nodig zijn om me tegen te houden...

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_15778462
Ik ben al een beetje aan het afkoelen op het moment.

Maar het is zo frustrerend. De politie doet niks. Gevolg: Mensen nemen het heft in eigen hand. Als je dat niet doet, laat je dat tuig lekker hun gang gaan, en vooral daar heb ik moeite mee.

zondag 28 december 2003 @ 23:16:50 #33
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_15780456
heb je een (achternaam) van die kaalkopjes??

want meestal hebben zulk soort drabbertjes met een Rotterdam Terrorcorps een hardheersende CU2 site

dan kan je misschien via die CU2 een beter (pas)foto krijgen
ff uitvergroot

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_15781377
die zijn stoer
pi_15781622
Goed plan, ff op cu2 zoeken.
pi_15781920
Ik word er helemaal triest van.

Die mensen die in mijn woonplaats wonen. Ik schaam me dat ik hier ook woon

pi_15783517
kwist niet dat er nog kinders ware met een RTC jacky
Maaruh ik zou probere met een knokploeg langs te gaan en dan matte.
Zij zijn tenslotte degene die je ruit hebbe ingegooid.
Dan leren ze het wel af.
Nothing to see here, carry on
  maandag 29 december 2003 @ 02:01:54 #38
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_15785273
Tsja......het best kunnen er wat mensen uit een andere plaats komen om dat ventje eens goed bij te werken...

Zelf moet je iig niks doen want dan heeft de politie wel tijd namelijk. Aan de andere kant kun je proberen 'm aan te rijden ofzo, kost misschien wat aan schade maar je kunt 'm iig lelijk verwonden zonder een boete te krijgen.

En verder de standaard kutgeintjes bij 'm uithalen...Of gooi daar een steen door de ruit...

pi_15785323
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:16 schreef dabadbass het volgende:
heb je een (achternaam) van die kaalkopjes??

want meestal hebben zulk soort drabbertjes met een Rotterdam Terrorcorps een hardheersende CU2 site

dan kan je misschien via die CU2 een beter (pas)foto krijgen
ff uitvergroot
[afbeelding]

"Zwembadweg"!!!
Waar is het gebleven dan?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_15787737
beetje uit de hand gelopen dus......

En de politie doet dus niks????

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_15791130
ff checken

Die paaltjes staan superstevig. Die krijgen ze er nooit uit.

Aanrijden is ook wel een goed plan. Eind januari ff rijbewijs halen en dan vlammen

maandag 29 december 2003 @ 12:31:38 #43
32422 engessa
Who's dirty?
pi_15791933
Misschien een idee om weer bij de politie langs te gaan en te vertellen dat je je verhaal bij een paar verkeerde vrienden vertelt hebt en dat die nu een tegenactie aan het plannen zijn omdat de politie niets doet.
En de reden dat jij dit aan hun vertelt is dat jij dat helemaal niet wilt maar dat je bang bent dat er nu serieuze schade gaat ontstaan en dat de politie nu echt wat moet gaan doen voordat het uit de hand loopt.
Ik weet niet of het helpt maar het is het proberen waard nietwaar?
pi_15792543
Dat lijkt me geen verstandig plan.

Ff kijken wat mijn ouders willen, die komen vandaag terug van vakantie

pi_15793972
Baggerklootzakken.

Ik schrok me echt kapot.

pi_15794638
Als die steen trouwens door die ruit was heengegaan had Lotte een flinke wond op haar hoofd gehad.
pi_15794733
Dat gok ik ook.

Naja...gordijn zat er ook nog voor. Scheelt misschien ook wat, die geleid die steen naar beneden denk ik.

pi_15797105
Zijn je ouders er al weer?
  maandag 29 december 2003 @ 16:01:33 #49
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_15797781
Ik hoop voor jou met dat soort gastjes dat je straks met oud en nieuw geen lawine pijlen f zo ichting je kop krijgt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_15798176
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:34 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn je ouders er al weer?
Bijna, over een uurtje ongeveer.
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:01 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik hoop voor jou met dat soort gastjes dat je straks met oud en nieuw geen lawine pijlen f zo ichting je kop krijgt.
Hoorde gisteren al vuurwerk in de tuin gegooid worden.
Denk dat ik met oud&nieuw mooi thuis bij mijn ouwen blijf. Die vinden dat niet flex alleen denk ik.
pi_15798880
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:15 schreef jochem8 het volgende:
Denk dat ik met oud&nieuw mooi thuis bij mijn ouwen blijf. Die vinden dat niet flex alleen denk ik.
spannend
pi_15799036
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:15 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Bijna, over een uurtje ongeveer.
[..]

Hmm, ja, ik zou toch wel ff oppassen met die figuren..

heb je al iets van de politie gehoord?

maandag 29 december 2003 @ 16:50:35 #53
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_15799252
Bij mij in de buurt hadden we eens last van jongeren uit andere buurten die bij ons kwamen klieren.
Ik heb mijn hond (Rottweiler mannetje) er achter aangestuurd. Hij bijt niet als ik dat niet zeg (goed getraind) maar dat weten ze niet. Hij houdt ook wel van een spelletje. Ik geloof dat hij ze een kwartier lang achterna heeft gerend (met mij op afstand). We hebben ze nooit meer gezien.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  maandag 29 december 2003 @ 16:52:09 #54
32422 engessa
Who's dirty?
pi_15799290
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:50 schreef Pikkebaas het volgende:
Bij mij in de buurt hadden we eens last van jongeren uit andere buurten die bij ons kwamen klieren.
Ik heb mijn hond (Rottweiler mannetje) er achter aangestuurd. Hij bijt niet als ik dat niet zeg (goed getraind) maar dat weten ze niet. Hij houdt ook wel van een spelletje. Ik geloof dat hij ze een kwartier lang achterna heeft gerend (met mij op afstand). We hebben ze nooit meer gezien.
Maar als ze naar de politie gaan word je hond afgemaakt. Beetje zonde toch?
pi_15799313
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:43 schreef irestmycase het volgende:

[..]

Hmm, ja, ik zou toch wel ff oppassen met die figuren..

heb je al iets van de politie gehoord?

Niks gehoord, maar ik ga er vanuit dat ze niks doen. Heb met een paar mensen gesproken die ook eenzelfde soort iets hadden meegemaakt: Politie doet hier niks aan. Blijft waarschijnlijk alleen bij een aangifte.

Maar ik blijf goede hoop houden over onze beste vrienden.

maandag 29 december 2003 @ 16:54:27 #56
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15799362
Ben benieuwd wat je ouders hierop zeggen .
  maandag 29 december 2003 @ 16:57:57 #57
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_15799493
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:52 schreef engessa het volgende:

[..]

Maar als ze naar de politie gaan word je hond afgemaakt. Beetje zonde toch?

Nee, ik heb dat uit laten zoeken.
De hond mag ze niet bijten, dat heb ik 'm dan ook geleerd. En hij heeft een hele korte riem om, een soort handvat op z'n rug. Zodat ik kan zeggen dat 'ie zich los trok (dat ik het niet expres deed).
Dan is er niks aan de hand. Barney is zo getraind dat hij alleen op commando bijt en vasthoudt.
Overigens is de politie ook niet gek, als het van dat tuig is gaan e echt niks doen als ze iets beschadigd worden afgeleverd
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_15799702
Legolas.... dat MOET Geldrop zijn .
Woont daar uberhaupt wel tuig .
pi_15799929
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:04 schreef blieblie het volgende:
Huh, ik heb het in mijn post hier absoluut niet over waar het zich afspeeld, volgens mij...
Some say in ice
pi_15800069
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Huh, ik heb het in mijn post hier absoluut niet over waar het zich afspeeld, volgens mij...

Het ging een keer niet over jou hoor .
Kijk maar goed:

(Opt straatnaambordje)

maandag 29 december 2003 @ 17:40:57 #61
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_15800744
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:57 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nee, ik heb dat uit laten zoeken.
De hond mag ze niet bijten, dat heb ik 'm dan ook geleerd. En hij heeft een hele korte riem om, een soort handvat op z'n rug. Zodat ik kan zeggen dat 'ie zich los trok (dat ik het niet expres deed).
Dan is er niks aan de hand. Barney is zo getraind dat hij alleen op commando bijt en vasthoudt.
Overigens is de politie ook niet gek, als het van dat tuig is gaan e echt niks doen als ze iets beschadigd worden afgeleverd

En beetje schade op tuig bij het afleveren maakt niks uit . Mits het wel zeker is dat ze wat gedaan hebben

De politie krijpt dan graag een oogje toe.

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_15800845
quote:
Geldrop is de crimineelste stad van Nederland. Echt waar Grootste aantal misdaden per inwoner
pi_15800939
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:44 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Geldrop is de crimineelste stad van Nederland. Echt waar Grootste aantal misdaden per inwoner

Serieus?
Kheb wel een tijdje geleden snachts om 3 uur op de Gijzenrooise Weg problemen gehad met lui die toch stiekum wel een erg groot mes bij zich hadden. Maar voor de rest? Ik dacht dat het zo een vredig klein gehucht was .
pi_15801723
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:17 schreef blieblie het volgende:

[..]

Het ging een keer niet over jou hoor .
Kijk maar goed:

[afbeelding] (Opt straatnaambordje)

Whaa.
Some say in ice
  maandag 29 december 2003 @ 18:27:31 #65
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_15802119
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Whaa.

Die hele wijk is genoemd naar namen uit "In de ban van de Ring".

o.a.:

Gandalf
Gloin
De Hobbit (peuterspeelzaal)
Sam Gewissies
Frodo

Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
  maandag 29 december 2003 @ 18:49:54 #66
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_15802691
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:44 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Och in Rotterdam zeggen ze dat het Rotterdam is, in Amsterdam dat het Amsterdam is en elsevier zegt dat Tilburg het is
Ik denk dat het elkaar weinig zal ontlopen...
pi_15803003
quote:
In Geldrop woont alleen maar tuig en kamp.
pi_15803719
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:01 schreef hmmmmmmmmm het volgende:

[..]

In Geldrop woont alleen maar tuig en kamp.

veelal wel.
pi_15807682
Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn afrastering wat doe je?)

sorry kon het niet laten

ontopic:
Succes verder, ik hoop dat de politie er wat aan doet. En ik hoop nog meer dat die lui nou eens inzien waar ze mee bezig zijn... kleine kans.

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_15826586
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn afrastering wat doe je?)
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:48:32 #71
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_15842750
En is er nog wat gebeurd? Wat zeggen je ouders?
[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_15842795
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:48 schreef CoReTeX het volgende:
pi_15843542
probeer nog es een foto te maken van zijn zielige vrienden/broers
want het was een groepje toch?

ik vraag me af, als jij hetzelfde zou doen bij hun, zou de politie dan ook komen

pi_15851306
quote:
pi_15857560
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Whaa.

Ik woon in de Valandil, aangenaam de Elendil en Aragorn liggen een straat voor en achter me...

Ik woon dus idd maar een kleine 2 straten bij de TS vandaan, en ik ken dat soort tuig wel helaas hangen meestal bij de tunneltjes of racen beetje door de rustigere wijken heen..

Politie doet inderdaad weinig, heb ooit dat verhaal aan de politie verteld van die gast die toch wel een erg groot vleesmes (25 a 30 centimenter ) bij zich had, maar dat soort dingen doen ze hier erg weinig aan

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_15857923
quote:
Tsja...poeptuig. Politie zal toch wel niks doen dachten ze. Ik had goed gehandeld met verzekering en die geintjes. Voor de rest niks speciaals.

Khad een paar ideeen aangedragen om die gasten terug te pakken. Sommigen werden afgekeurd, bij anderen werd niks gezegd

woensdag 31 december 2003 @ 16:27:35 #77
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_15859341
Wordt leuk oud en nieuw

Oppassen voor bompijlen en nitraten

Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')