Wij hebben een hoekje gemeenteplantsoen voor onze tuin. Een stukje verderop ligt een fietspad. Mensen gebruiken dat stukje plantsoen al sinds jaar en dag om dat stukje naar het fietspad af te snijden. Gevolg: die planten zijn allemaal dood.
Nu al verschillende keren naar de gemeente gebeld, om daar wat paaltjes met draad te zetten, zodat niemand er meer overheen fietst. Maar die weigeren dat dus.
Komen ze vorige week heel leuk nieuwe plantjes daar neerzetten! Geweldig natuurlijk! Alleen na 2 dagen was alles weer kapot.
Dus wij besloten dan maar om zelf wat paaltjes neer te zetten en draad te spannen. Maar na 3 dagen was dit alweer vernield. Het erge is dat ik weet wie het zijn: Een paar trieste mavo-kankermongolen die hier om de hoek wonen. Paaltjes zijn vertrapt. Dit was trouwens een oplossing van mijn moeder waar ik tegen was, het was gewoon niet stevig genoeg.
Nu heb ik eergisteren samen met mijn moeder dik gevlochten staaldraad gekocht en zware stalen palen, met een voetje. Gisteren dat spul erin gezet, draad strak aangespannen door middel van kabelspanners.
Nu komen zojuist die trieste poepfiguren aanlopen, en beginnen doodleuk die palen eruit te trappen en trekken. Ik piswoest naar buiten gerend met een honkbalknuppel en op het laatste moment trok mijn pa me weg. Dat vond ik wel zo jammer.
Mijn moeder is er nu naartoe om uit te leggen waar die paaltjes voor zijn. Dat ze het misschien snappen (ik vrees van niet, zijn ze veel te dom voor). M'n ouders gaan morgen voor een paar dagen naar de Veluwe, en ik ben alleen thuis.
Als jullie me de komende dagen niet meer online zien, dan zit ik in de bak wegens mishandeling. Als ik ze aan die paaltjes zie zitten dan stamp ik ze het ziekenhuis in.
[woede van zich af schrijft]
en geweld is sowieso geen goeie oplossing
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:12 schreef Aurelium het volgende:
Probeer eens wat stroom op die draadjes te zetten.... 440 bijvoorbeeld
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:12 schreef -Mzraki- het volgende:
kerel, dan laat je ze toch lekker dat hoekje afsnijden?en geweld is sowieso geen goeie oplossing
quote:Ja wel lijp dat die gast woest met een honkbal knuppel naar buiten rent om die 2 planten te beschermen in een plantsoen. En de gemeente bellen voor draadjes... klinkt alsof ie niets te doen heeft
en geweld is sowieso geen goeie oplossing
[Dit bericht is gewijzigd door Aurelium op 26-12-2003 14:15]
quote:Dus dan er maar niets aan doen en ze de gang laten gaan? Dat is het domste wat je kunt doen.
kerel, dan laat je ze toch lekker dat hoekje afsnijden?en geweld is sowieso geen goeie oplossing
quote:gaat om het aantal ampere wat je erop knalt
Op vrijdag 26 december 2003 14:12 schreef Aurelium het volgende:
Probeer eens wat stroom op die draadjes te zetten.... 440 bijvoorbeeld
[Dit bericht is gewijzigd door highwoodman op 26-12-2003 14:15]
quote:16A
Op vrijdag 26 december 2003 14:15 schreef highwoodman het volgende:
gaat om het aantal ampere wat je erop knalt
quote:Juist, jezelf erbij neerleggen is dom
Op vrijdag 26 december 2003 14:14 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Dus dan er maar niets aan doen en ze de gang laten gaan? Dat is het domste wat je kunt doen.
quote:mwoa... dat zal aardig prikken, ja
Op vrijdag 26 december 2003 14:15 schreef Herkauwer het volgende:
16Arechtstreeks een lijntje vanuit de meterkast
quote:yup
Op vrijdag 26 december 2003 14:15 schreef highwoodman het volgende:[..]
gaat om het aantal ampere wat je erop knalt
anders strooi je wat punaises op het pad (de fietssporen) en laat ze maar lekker doorfietsen
quote:Das ook niet goed voor de plantjes, een paar toasted mavo-ers derop...
Op vrijdag 26 december 2003 14:15 schreef Herkauwer het volgende:[..]
16A
rechtstreeks een lijntje vanuit de meterkast
quote:Een beetje mest is nooit weg voor de nieuwe plantjes
Op vrijdag 26 december 2003 14:18 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Das ook niet goed voor de plantjes, een paar toasted mavo-ers derop...
quote:Nee, weet je wat slim is? Met een honkbalknuppel mavo gastjes in elkaar gaan slaan
Op vrijdag 26 december 2003 14:14 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Dus dan er maar niets aan doen en ze de gang laten gaan? Dat is het domste wat je kunt doen.
Dan wordt de buurt er zoveel gezelliger op enzo ![]()
WTF man, het zijn toch maar een paar plantjes? Ze moeten er niet zo'n probleem van maken.
quote:Je lijkt mijn oma wel
Op vrijdag 26 december 2003 14:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heftig, maar probeer je te verplaatsen in de jeugd van tegenwoordig; drinken,blowen,slikken,zinloos geweld en openbare vernieling zijn de laatste jaren heel normaal geworden
Het heeft geen zin om je daar kwaad over te blijven maken, het blijft toch gebeuren, niet alleen bij jou in de straat maar overal in Nederland...
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:19 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Je lijkt mijn oma wel
Nee het is vakantie en ik heb inderdaad niks beters te doen ![]()
Dat van die stroom is op zich een goed plan, alleen geen stroom in de buurt om het op aan te sluiten, en een accu neerzetten is ook weer zo opzichtig.
quote:Goed dus jij gaat gewoon even principieel mensen in elkaar slaan
Op vrijdag 26 december 2003 14:21 schreef jochem8 het volgende:
Het gaat gewoon om het principe. Die gasten hebben met hun smerige poten van andermans spullen af te blijven. Ze moeten het gewoon niet slopen.
Kijk, wat hun doen is natuurlijk ook fout, maar om nou een buurtoorlog te beginnen?
En ik heb een hekel aan mensen die zeggen: Laat het toch lekker lopen. Bah....voor problemen moet je je ogen niet sluiten, je moet problemen oplossen. En als die manier 'geweld' is, dan heb ik daar geen enkel probleem mee.
quote:putje graven, in de grond steken en een beetje bedekken
Op vrijdag 26 december 2003 14:21 schreef jochem8 het volgende:
Het gaat gewoon om het principe. Die gasten hebben met hun smerige poten van andermans spullen af te blijven. Ze moeten het gewoon niet slopen.
Nee het is vakantie en ik heb inderdaad niks beters te doenDat van die stroom is op zich een goed plan, alleen geen stroom in de buurt om het op aan te sluiten, en een accu neerzetten is ook weer zo opzichtig.
en nog altijd, strooi wat punaises ![]()
als het houten paaltjes zijn, dan sla je er maar spijkers door waardoor ze de paaltjes moeilijker vastpakken
en met wat geluk letten ze niet goed op en lopen ze al bloedens en al huilend naar mammie toe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |