abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2003 @ 21:00:59 #176
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_15776202
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Jij je zin, weg met de democratie...

Nee das helemaal niet de bedoeling.. alleen erg jammer door kortzichtigheid dit land naar de knoppen gaat
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  zondag 28 december 2003 @ 21:03:32 #177
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15776288
Wat mij ook in deze discussie weer opvalt is dat links patent denkt te hebben op de begrippen sociaal, goed en slecht. "het is toch heel legitiem als die jongens opkomen voor de goede zaak"

Ik dacht dat in een democratie het volk nog altijd uitmaakte wat goed of slecht is, niet een enkele politieke stroming.

Eigenlijk is het ronduit schofterig wat Antifa doet. Op democratische wijze krijgen ze het kennlijk niet voor elkaar en dus gaan ze burgers en andersdenkenden wel even op geheel eigen wijze hun ideeen over goed of slecht door de strot heenduwen. Dat moet zelfs voor een sociaal democraat niet te verteren zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 28-12-2003 21:08]

pi_15776376
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:49 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Ja en die meerderheid is er dus (nog) niet en heeft Michel Smit dus dit soort verwerpelijke uitspraken niet te doen. We hadden het toch over fatsoensnormen in een democratisch land, behoort Smit zich daar niet aan te houden? Of is hij daar tegen? Vindt hij dus dat vrijheid van meningsuiting dus inhoudt dat je bevolkingsgroepen die je tegenstaan voor rotte vis (of erger) mag uitmaken? Zijn dat ook jouw gedachtes over vrijheid van meningsuiting?
Waar blijven die fatsoensnormen?

Erger?

Je bedoelt de "varkens en hoeren" zin?
Komop zeg, doe niet zo politiek correct, wat je verkondigd is nog
steeds net zo grote flauwekul als die smit verkondigd

pi_15776386
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:03 schreef Goodluck het volgende:
Wat mij ook in deze discussie weer opvalt is dat links patent denkt te hebben op de begrippen sociaal, goed en slecht. "het is toch heel legitiem als die jongens opkomen voor de goede zaak"
Op het forum van Nieuw Rechts zag ik laatst een topic over een verbrandde moskee. De Nieuw-Rechtsers aldaar konden het 'begrijpen maar zouden het nooit doen'.....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15776540
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:06 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Op het forum van Nieuw Rechts zag ik laatst een topic over een verbrandde moskee. De Nieuw-Rechtsers aldaar konden het 'begrijpen maar zouden het nooit doen'.....

Dat was geen verbrandde moskee maar een brandende moskee,
door welke oorzaak weet ik zo niet, maar dat was van een
persoon op het forum.

Is een persoon op het forum bepalend? Dat overigen er geen uitspraken
over doen (in verhouding) knoopt niets aan met de partij.

zondag 28 december 2003 @ 21:10:04 #181
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_15776543
quote:

[..]

Wellicht dat er een paar kleine kinder tussen zitten die denken van: hey sommige bezoekers blazen ook synagogen en kerken op.. laat ik ook maar is een moskee in de fik steken want hun mogen het ook. Kortom er zitten altijd wel wat kortzichtige mensen tussen.. waar dan ook
  zondag 28 december 2003 @ 21:10:33 #182
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15776559
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:03 schreef Goodluck het volgende:

Ik dacht dat in een democratie het volk nog altijd uitmaakte wat goed of slecht is, niet een enkele politieke stroming.

Als je mij bedoelt,dan heb je de verkeerde voor je. Heb het consequent over extreem-rechts gehad die ik voor geen meter vertrouw, maar dat geldt ook voor extreem-linkse partijen of politiek.
Voormalige Sovjet Unie, Maoistisch China, communistisch Noord-Korea zijn niet de landen waar ik met een prettig gevoel aan denk.
Geloof niet in extreme politiek, ben iemand van de gulden middenweg,
PvdA,D'66, zelfs GroenLinks als ik toch iets van mijn middenpad wil afwijken.

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 21:26]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
  zondag 28 december 2003 @ 21:11:00 #183
74080 Goodluck
pi_15776573
quote:

[..]

Dat is een erg domme reaktie van die jongens.
  zondag 28 december 2003 @ 21:12:25 #184
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_15776622
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:10 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Als je mij bedoelt,dan heb je de verkeerde voor je. Heb het consequent over extreem-rechts gehad die ik voor geen meter vertrouw, maar dat geldt ook voor extreem-linkse partijen of politiek.
Voormalige Sovjet Unie, Maoistisch China, communistisch Noord-Korea zijn niet de landen waar ik met een pretiig gevoel aan denk.

Gelukkig zijn we het eens over extremisme.. wat altijd fout is bij zowel rechts als links
quote:
Dat is een erg domme reaktie van die jongens.
Neem aan dat er een paar rotte appels tussen zitten die voor de rest denken te spreken. Als je zo graag moskeen weg wilt hebben dien je dat via een andere weg op te lossen.

[Dit bericht is gewijzigd door sanniejj op 28-12-2003 21:14]

pi_15776631
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:10 schreef sanniejj het volgende:

[..]

Wellicht dat er een paar kleine kinder tussen zitten die denken van: hey sommige bezoekers blazen ook synagogen en kerken op.. laat ik ook maar is een moskee in de fik steken want hun mogen het ook. Kortom er zitten altijd wel wat kortzichtige mensen tussen.. waar dan ook

Laten we sympathisanten van een bepaalde stroming dan ook niet generaliseren door te zeggen dat alle mensen van een stroming geweld tolereren.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15776637
quote:

[..]

Hee, dat doet mij denken aan al die moslims hier in Nederland na 11 september;

"Ik keur het niet goed, maar ik kan het wel begrijpen."

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zondag 28 december 2003 @ 21:14:08 #187
74080 Goodluck
pi_15776688
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:10 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Voormalige Sovjet Unie, Maoistisch China, communistisch Noord-Korea zijn niet de landen waar ik met een pretiig gevoel aan denk.

Ik doelde niet enkel op jou, maar ook jou heb ik nog steeds nergens horen zeggen dat je specifiek de akties van Antifa afkeurt.
pi_15776708
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Laten we sympathisanten van een bepaalde stroming dan ook niet generaliseren door te zeggen dat alle mensen van een stroming geweld tolereren.

Zoals ik al zei, ik had meer verstand verwacht.
Het is een streling dat je jezelf teniet doet door je 'subtiele'
hint waarmee je jezelf belachelijk maakt. Alsof een persoon
met verstand je nog serieus neemt
  zondag 28 december 2003 @ 21:15:21 #189
74080 Goodluck
pi_15776724
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:12 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hee, dat doet mij denken aan al die moslims hier in Nederland na 11 september;

"Ik keur het niet goed, maar ik kan het wel begrijpen."

Het zijn gewoon allebei voorbeelden van vrijheid van meningsuiting.
  zondag 28 december 2003 @ 21:15:52 #190
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_15776738
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

quote:
klopt... maar de wet van vrijheid van meningsuiting spreekt andere wetten weer tegen. Zitten toch een aantal bugs in onze heilige wetten blijkbaar
Had al zoeits verwacht als antwoord.. het verschil zit hem alleen in de kwantiteit en er kan in dit geval dus geen link worden gelegd

[Dit bericht is gewijzigd door sanniejj op 28-12-2003 21:17]

pi_15776752
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:10 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

Dat was geen verbrandde moskee maar een brandende moskee,
door welke oorzaak weet ik zo niet, maar dat was van een
persoon op het forum.

Is een persoon op het forum bepalend? Dat overigen er geen uitspraken
over doen (in verhouding) knoopt niets aan met de partij.

Zie mijn bovenstaande reactie....Niet alle linkse mensen keuren politiek geweld goed, niet alle rechtse mensen, niet alle moslims.

Het zijn enkel extremisten die het goedkeuren.

zondag 28 december 2003 @ 21:19:24 #192
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_15776862
antifa ha-ha-ha. Zoals ze in rechtse demo's roepen.

AFA is inderdaad een puur fascistische organisatie.

Signature :D
  zondag 28 december 2003 @ 21:19:34 #193
74080 Goodluck
pi_15776873
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Zie mijn bovenstaande reactie....Niet alle linkse mensen keuren politiek geweld goed, niet alle rechtse mensen, niet alle moslims.

Helemaal mee eens.
quote:
En daar ga je de fout in.

Voorbeeldje: 11 september werd naar mijn weten door heel veel Moslims goedgekeurd. Zijn dat per definitie allemaal extremisten ?

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 28-12-2003 21:20]

zondag 28 december 2003 @ 21:20:01 #194
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_15776888
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja maar hou er wel rekening mee dat aantallen ook een rol spelen! Als we bijvoorbeeld kijken naar de criminaliteitscijfers in dit land blijkt dat de marrokaanse jongeren veel en veel meer delicten op hun geweten hebben dan de autochtone jongeren. En dan kan je toch niet zeggen dat er maar een paar "rotte" figuren tussen zitten.
quote:
11 september werd naar mijn weten door heel veel Moslims goedgekeurd. Zijn dat per definitie allemaal extremisten ?
Ergens in de 60% (NL) als ik me niet vergis..

[Dit bericht is gewijzigd door sanniejj op 28-12-2003 21:21]

pi_15776928
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:19 schreef Parallel_Lives het volgende:
antifa ha-ha-ha. Zoals ze in rechtse demo's roepen.

AFA is inderdaad een puur fascistische organisatie.

Hm, dat moet je me even uitleggen. Ik zie het verband niet want ik ben niet zo slim.
  zondag 28 december 2003 @ 21:22:59 #196
74080 Goodluck
pi_15776994
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:20 schreef sanniejj het volgende:

Ergens in de 60% (NL) als ik me niet vergis..

Dus dan zou (volgens de theorie van Richard Quest) 60% van de moslims in Nederland extremistisch zijn ?
pi_15776996
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:15 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik heb ook tien keer liever dat ze het gewoon zeggen dan dat ze naar buiten toe een vredig toneelstukje opvoeren en ondertussen in gedachten een massamoord op 3000 onschuldige mensen kunnen "begrijpen"...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15777004
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:19 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
[..]

Voorbeeldje: 11 september werd naar mijn weten door heel veel Moslims goedgekeurd. Zijn dat per definitie allemaal extremisten ?

Volgens mij ben je niet echt op de hoogte wat er daarna nog allemaal over die enquete in het nieuws is geweest. Bijvoorbeeld dat de vraag: "kunt u begrip hebben voor de daders" te presenteren als: "bent u het eens". Foutje van het fatale soort natuurlijk.
pi_15777008
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:19 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
[..]

Daar ga jij de fout in volgens mij. In b.v. wordt het eigenlijk alleen door extremisten en een zooitje opstandige pubers goedgekeurd. De gemiddelde Hassan in de fabriek zal het niet verkeerd vinden dat de VS een keertje een lesje zijn geleerd maar zal het middel nooit goedkeuren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 28 december 2003 @ 21:25:06 #200
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15777052
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:06 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

Erger?

Je bedoelt de "varkens en hoeren" zin?
Komop zeg, doe niet zo politiek correct, wat je verkondigd is nog
steeds net zo grote flauwekul als die smit verkondigd

Wat is er mis met politiek-correct zijn?
* SKMbeat gaat even de 'zielige allochtoon' uithangen
Als allochtoon heb ik enorm veel last van politieke-incorrectheid als het gaat om valse beweringen,beschuldigigen die elke dag over de beeldbuis, fora, kranten worden gesmeerd. Het kost voor mij en voor veel andere allochtonen veel moeite en energie om de boel weer te relativeren en voor de 1000ste keer tegen jezelf te zeggen: "daar hoor ik dus niet bij"
Veel geweldplegingen door allochtonen komen voort uit de onvrede die onstaan is door het gevoel ' er niet bij te horen'. Als de politiek-incorrecten menen dat ze hun gal kunnen spuwen op fascistische,niet-intelligente wijze,wanneer ze maar willen en zo sommige allochtonen het gevoel geven er niet bij te horen,dan onstaat er veel baldadig gedrag.
Nogmaals, spuw je gal, maar behoud je fatsoen, denk aan de gevoelens van je medemens. Is dat zoveel gevraagd?
* SKMbeat vraagt zich af of sommige lezers nu al braakneigingen krijgen van dit softe gelul?
Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')