quote:Oh? Ik heb nog nooit iets gehoord over bedreigde SP'ers door extreem-rechts. Dat zal veel media-aandacht dan hebben gehad.
Op zondag 28 december 2003 18:52 schreef Par4n0id het volgende:[..]
Ervaringen, die dingen zijn vaak genoeg voorgekomen en dat ging ook altijd op deze manier zoals hij ze beschrijft (als je het over het gedrag van de media hebt dan).
quote:Dit getuigd ook niet van verstand, generalisatie zoals dat op de frontpage word benoemd.
Op zondag 28 december 2003 18:49 schreef stukovich het volgende:
Tja, ik noem dit niet echt nieuws. De mensen die Michiel Smit steunen zijn meestal de meest kanslozen die er op deze aardkloot rondlopen.
quote:Nou ja, deze actie werd toch niet door een politieke partij georganiseerd? Andersom staan sympathisanten van Smit kennelijk ook weer klaar om alles wat links is als schuldige aan te wijzen (hee, waar ken ik dat van?), terwijl het gaat om een actie van een klein groepje radicalen.
Op zondag 28 december 2003 18:51 schreef WieWatWaarom het volgende:
Het geeft anderen(links) een slechte naam door het niet kunnen tonen van sociale gespreksvaardigheden. Waarmee ze kiezers wegjagen.
quote:Vind je dit zelf relevant ?
Op zondag 28 december 2003 18:54 schreef Sidekick het volgende:[..]
Oh? Ik heb nog nooit iets gehoord over bedreigde SP'ers door extreem-rechts. Dat zal veel media-aandacht dan hebben gehad.
quote:Dat sloeg op een anti-pedo demonstratie een tijdje terug waar die AFA's ook al als wilde beesten tekeer gingen.
Op zondag 28 december 2003 18:48 schreef c20h25n30 het volgende:[..]
Is daar nu sprake van dan?
.
Slaat echt nergens op wat je nu zegt..
quote:Extreem rechts heeft ooit wel eens geweld gebruik en dat werd dan enorm groot in de krant gezet. En dat terwijl dat dierenbevrijdingsfront en al die andere extremisten dat wekelijks doen..
Op zondag 28 december 2003 18:54 schreef Sidekick het volgende:[..]
Oh? Ik heb nog nooit iets gehoord over bedreigde SP'ers door extreem-rechts. Dat zal veel media-aandacht dan hebben gehad.
quote:Je hebt gelijk ja, maar bij de Nieuwrechts-aanhang zal dit alleen maar het beeld versterken van het foute links met geweld. En misschien dat er mensen over de streep worden getrokken.
Op zondag 28 december 2003 18:54 schreef Zander het volgende:[..]
Nou ja, deze actie werd toch niet door een politieke partij georganiseerd? Andersom staan sympathisanten van Smit kennelijk ook weer klaar om alles wat links is als schuldige aan te wijzen (hee, waar ken ik dat van?), terwijl het gaat om een actie van een klein groepje radicalen.
[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 28-12-2003 19:00]
quote:Bewijs het ongelijk maar. Kijk alleen maar eens naar de stemmers op wijlen PF. Die mensen wonen 9 van de 10 in een asociale buurt, hebben een slechte baan (timmerman, stratenmaker, vuilnisman).
Op zondag 28 december 2003 18:54 schreef WieWatWaarom het volgende:[..]
Dit getuigd ook niet van verstand, generalisatie zoals dat op de frontpage word benoemd.
Bijna racisme, maar net niet gezien de politieke 'geaardheid' buiten de discriminatie wet valt.
quote:De user waarop ik reageerde wel schijnbaar.
Op zondag 28 december 2003 18:55 schreef Goodluck het volgende:[..]
Vind je dit zelf relevant ?
quote:Ik kan me helemaal niets meer voor de geest halen.
Op zondag 28 december 2003 18:56 schreef Par4n0id het volgende:Extreem rechts heeft ooit wel eens geweld gebruik en dat werd dan enorm groot in de krant gezet.
quote:En hoe zou jij dat moeten weten, aangezien het niet in het nieuws komt?
En dat terwijl dat dierenbevrijdingsfront en al die andere extremisten dat wekelijks doen..
quote:hoe zit het met de achterban van de ael eigenlijk. want ik vind nr eigenlijk een soort tegenreactie. maar dan een die als ik zo om me heen kijk wat meer aanhang gaat krijgen.
Op zondag 28 december 2003 19:00 schreef stukovich het volgende:[..]
Bewijs het ongelijk maar. Kijk alleen maar eens naar de stemmers op wijlen PF. Die mensen wonen 9 van de 10 in een asociale buurt, hebben een slechte baan (timmerman, stratenmaker, vuilnisman).
Voordat je gaat zeggen dat ik generaliseer, ik laat 10 % open voor mensen uit betere lagen.
Ik kan niet anders concluseren dat sinds de 2e wereldoorlog politiek getint geweld het meest uit de linkse hoek is gekomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 28-12-2003 19:05]
quote:Ja en dus moet het geaccepteerd worden? Ik kom nu met een zeer kromme vergelijking, of misschien ook niet, maar in de jaren 30' en daarvoor vierde het anti-semitisme hoogtij onder vele Duitsers en Oostenrijkers. Wat daaruit voortvloeide hoef ik je waarschijnlijk niet meer te vertellen.
Op zondag 28 december 2003 18:51 schreef WieWatWaarom het volgende:[..]
Ookal vind je het verwerpelijk, het is net als met Fortuyn een niet
te miskennen gedachten van vele Nederlanders.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 19:10]
quote:De achterban van de AEL zijn erg goed opgeleide jongens met een marokkaanse/turkse/libanese achtergrond.
Op zondag 28 december 2003 19:02 schreef zoalshetis het volgende:[..]
hoe zit het met de achterban van de ael eigenlijk. want ik vind nr eigenlijk een soort tegenreactie. maar dan een die als ik zo om me heen kijk wat meer aanhang gaat krijgen.
Extreem rechts is niet goed te keuren, maar Extreem links is geen haar beter!!!!
ex·treem (bn.)
1 zeer vergaand => hardcore, het is hollen of stilstaan met hem; <=> middelmatig
[Dit bericht is gewijzigd door RuiDaSilva op 28-12-2003 19:13]
quote:Te ver gezocht.
Op zondag 28 december 2003 19:05 schreef SKMbeat het volgende:wo2 verhaal
quote:Ja dat is te rechtvaardigen. Michiel Smit mag namelijk denken en zeggen wat hij wil, net zoals een Radicale Imam dat mag doen. Mensen de mond snoeren (zeker met geweld) werkt op den duur averechts, je plaatst ze namelijk in een "underdog-positie" waardoor hun aanhang alleen maar zal groeien.
Is het te rechtvaardigen dat Michiel Smit onfatsoenlijke uitspraken mag doen, enkel en alleen omdat veel Nederlanders (hoe hoog hun IQ- en tolerantiegraad is, laat zich snel raden) er onfatsoenlijke gedachtes op nahouden?
Om maar eens mee te doen met vergezochte, historische vergelijkingen:
Maatschappelijke gevoelens en afwijkende gedachtes negeren en met geweld uit de weg ruimen is een absolute onmogelijkheid leert het communisme ons.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 28-12-2003 19:14]
En maar elk jaar weer braaf de "monitor extreem rechts in Nederland" uitgeven. Waar is in godsnaam de "monitor extreem links in Nederland"? Dat boek moet minimaal tien keer dikker worden wil die compleet zijn.
En dan gaat een keurige organisatie als de Jonge Fortuynisten een keer demonstreren en dan komen ze met dit soort troep aan:
[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 28-12-2003 19:14]
quote:NieuwRechts gooit er niet voor niets meteen een persbericht uit. Je zou bijna denken dat deze tomatengooiers door MS zelf ingehuurd zijn, degene die er garen bij spint is NieuwRechts!
Op zondag 28 december 2003 18:47 schreef Sidekick het volgende:
Die AFA's zijn echt domme gasten.Michiel Smit krijgt alleen maar aandacht hierdoor en misschien zelfs wat symphatisanten erbij. Dus de acties zijn niet alleen "fout" (het is niet gelijk crimineel, maar het gaat wel verder dan een ludieke actie. Te ver), maar schieten zelfs hun doel voorbij.
Ben overigens nog wel benieuwd naar een onafhankelijk bericht hierover. En ook op de sites van de 'tegenstanders' (Indymedia, AFA Nederland) kan ik nog niets terugvinden, meestal melden die het wel als ze ergens hebben lopen rellen.
quote:Ik weet niet waarom het relevant is om een woord (vele) dik te drukken
Op zondag 28 december 2003 19:05 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ja en dus moet het geaccepteerd worden? Ik kom nu met een zeer kromme vergelijking, of misschien ook niet, maar in de jaren 30' en daarvoor vierde het anti-semitisme hoogtij onder vele Duitsers en Oostenrijkers. Wat daaruit voortvloeide hoef ik je waarschijnlijk niet meer te vertellen.
Was het te rechtvaardigen dat zoveel Duitsers en Oostenrijkers er van die verkeerde gedachtes op nahielden, enkel en alleen,omdat velen Joden niet kosjer vonden?
Is het te rechtvaardigen dat Michiel Smit onfatsoenlijke uitspraken mag doen, enkel en alleen omdat veel Nederlanders (hoe hoog hun IQ- en tolerantiegraad is, laat zich snel raden) er onfatsoenlijke gedachtes op nahouden?
Ik vind het ook kortzichtig om aan M. Smit een paralel te trekken
aan de nazi's. Ik vind het eerder beledigend.
Als er door hem onfatsoenlijke uitspraken worden gedaan dan verwacht ik het OM en het MDI om hem daar op aantepakken. Geen mensen die het recht in eigen handen nemen.
Wederom een afbreuk aan de intelligentie van anders denkenden, wat
ik zeer jammer vind. Zijn mensen die dingen anders zien dan jij minderwaardig?
Klinkt nazi achtig, hetgeen wat jij veracht.
Het gaat niet om Smit, het gaat om het recht in eigen handen nemen
vanwege de veronderstelling dat hij fout zit. Iets waarvoor we een rechtsysteem hebben om dat aantepakken niet mensen zelf!
quote:haha nordcore ontbreekt ook niet in de discussie
Op zondag 28 december 2003 18:42 schreef WieWatWaarom het volgende:
Ik las het ook op http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=107199
[Dit bericht is gewijzigd door Hayek op 28-12-2003 19:19]
quote:Het was weer ouderwets gezellig.
Op zondag 28 december 2003 19:13 schreef robh het volgende:
Zo. Ben weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |