abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15749943
Hier maar weer verder, we waren gebleven bij de ballenbaan, even op herhaling het filmpje spammen:
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 17:32 schreef melonovy het volgende:
Filmpje van Chiara met de ballenbaan
Ik denk dat Sven m zelf ook leuk zal vinden, het is voor kindjes van 9 maanden tot 4 jaar (en ouders èn grootouders) een miskoop zal het zeker niet worden.
Ik voor jullie dat je er snel een zal vinden, het is speelgoed van het jaar, dus ik verbaas me ook niet over de enorme run op het ding.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15750197
Shit dat jij hem nergens kan vinden easy-going. Mijn hoop op er nog snel nog eentje voor Bram te vinden gaat lekker naar beneden.

Wij hadden vandaag geen zin om uitgebreid te eten na al dat eten van de afgelopen dagen. Nu zagen we in de supermarkt van die soeppakketten van Honig. Zag er erg lekker uit! Dus wij de Mediterrane Tomatensoep gemaakt vanavond. gatverdamme wat een chemische smaak! Peet heeft maar even snel een patatje gehaald.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 december 2003 @ 20:27:05 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15750269
Je staat erop, Bixister
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15751034
rewimo: had je nou nog gelezen dat ik ook het adres van het zhuis evt voor je heb ?/ (incl afd en kamernr)
pi_15751263
Catoot, hoe was het bij je schoonfamilie. . * hevig nieuwsgierig is*.
pi_15751432
Die is goed Knorretje.

Ik zit net alles van voor naar achter te lezen, en heb Rewimo een mailtje gestuurd met de gegevens.

Ze heeft net een stuk gelezen van dit topic (ik heb het afgedrukt) en het dat deed haar zichtbaar goed.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15751483
oeps nou heb ik een verkeerd koekje gegeten, dit is dus Jessie niet
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 27 december 2003 @ 21:19:51 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_15751543
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:17 schreef jessie het volgende:
oeps nou heb ik een verkeerd koekje gegeten, dit is dus Jessie niet
ik dacht al.... fijn dat het haar goed doet! ik hoop dat ze snel opknapt.
stormy waters...
sailin'
pi_15751570
Was helemaal blij verrast: jaaa Jessie weer thuis. Helaas niet dus. Hoe is het met haar? Hebben ze al wat onderzocht? Kunnen ze wat aan de pijn doen? En heeft ze erg last van heimwee?
pi_15751713
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:23 schreef Karin het volgende:
Shit dat jij hem nergens kan vinden easy-going. Mijn hoop op er nog snel nog eentje voor Bram te vinden gaat lekker naar beneden.
Ja, bij Bart Smit bestellen ze hem nu al weken, maar krijgen ze hem niet binnen, en bij Intertoys kregen ze gewoon door van niet meer leverbaar. Maandag gaan we naar het Zuidplein, daar maar eens binnengluren bij Bart Smit en misschien wel Toys`R Us en anders maar een keer in de binnenstad van R´dam kijken.

Hoi PappaBo, gaat het weer een beetje met jessie, hebben ze al wat aan de pijn kunnen doen? En red je het een beetje met Bo en Janneke?

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 27 december 2003 @ 21:27:51 #11
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_15751791
Jessie houd zich redelijk, maar ze gaat niet vooruit.

Ze verzamelen 24 uur lang alle urine, ze prikken bloed op vanalles en nog wat en maandag krijgt ze een CT-scan.

Gelukkig krijgt ze weer wat voor de pijn, maar dat lijkt niet echt lekker te helpen.

En tegen heimwee krijgt ze ook al niks

zaterdag 27 december 2003 @ 21:33:54 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_15751980
Ach, arme Jessie . Veel sterkte voor jullie allemaal
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 27 december 2003 @ 21:36:11 #13
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15752064
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:27 schreef BoPappa het volgende:
Jessie houd zich redelijk, maar ze gaat niet vooruit.
Arme Jessie, geef haar maar een hele voorzichtige, niet pijn doende knuf van mij. En veel sterkte, ook voor jou en je kleine meiden.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 december 2003 @ 21:37:28 #14
13151 crew  Rewimo
pi_15752099
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:01 schreef Knorretje het volgende:
rewimo: had je nou nog gelezen dat ik ook het adres van het zhuis evt voor je heb ?/ (incl afd en kamernr)
Sorry allemaal, mailproblemen

Ik heb inmiddels Jessies huisadres op de envelop gekalkt en we hebben geen andere passende envelop. Dus hierbij kijk ik BoPappa even lief aan of hij de kaart wil bezorgen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15752773
Ach gossie, arme Jessie
Ik hoop dat alle onderzoeken en tests wat opleveren zodat je snel weer thuis zult zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2003 @ 22:46:51 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_15753878
arme jessie... volgens mij is heimwee nu het aller ergste

Kan ik er ook nog bij?

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 27-12-2003 22:47]

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 27 december 2003 @ 22:49:25 #17
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_15753952
nou dat is ook niet niks zeg arme jessie heel veel sterkte allemaal en hopelijk kunnen ze snel iets vinden
  zaterdag 27 december 2003 @ 23:10:20 #18
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15754456
Ow Jessie...
Ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt en dat er ook wat meer duidelijkheid is over wat het nou is

Heel veel sterkte

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_15762362
Ik had ook al zoiets van Ha jessie is er weer.... vervelende rotcookies....

Laat ze je maar goed onderzoeken hoor !!!!

Beterschap nogmaals!!!!

Meiden wat doen we hier tegen kapot gevallen broeken?????
Damien heeft nu nog maar 1 hele broek en de rest is stuk op zijn knieen, zelfs zijn pyama broeken houdt ie niet heel..... Tis echt schandalig... maar om nou steeds nieuwe (tweedehands) broeken te kopen wordt een beetje prijzig aangezien hij het binnen een week stuk heeft.....

zondag 28 december 2003 @ 12:41:17 #20
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15762527
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:33 schreef Angel22 het volgende:
Meiden wat doen we hier tegen kapot gevallen broeken?????
Damien heeft nu nog maar 1 hele broek en de rest is stuk op zijn knieen, zelfs zijn pyama broeken houdt ie niet heel..... Tis echt schandalig... maar om nou steeds nieuwe (tweedehands) broeken te kopen wordt een beetje prijzig aangezien hij het binnen een week stuk heeft.....
Maak er anders kniestukken op?
pi_15762574
waar kan ik dat halen dan??? ik ben absoluut een nitwitt qua naaiartikelen enzo... ik kan wel wat met de hand dichtstikken enzo maar daar houd het ook echt mee op.....
  Jubileum moderator zondag 28 december 2003 @ 12:43:59 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15762595
ah jemig, arme Jessie
Wat vreselijk voor haar, lig je daar in zo'n rotziekenhuis zonder je man en je meisjes. Bah!

Rewimo, wat vreselijk lief en attent ben je ook
Kan ik ook nog op het kaartje?

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 28 december 2003 @ 12:47:17 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15762665
Bij een winkel waar ze bordurgaren en/of naaigaren verkopen, verkopen ze vaak ook van die applicaties. Misschien kun je anders eens bij de Hema kijken of die zoiets verkoopt?
Een andere oplossing :
  Jubileum moderator zondag 28 december 2003 @ 12:51:09 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15762743
Op de markt willen ze nog wel eens van die kniestukken en andere dingen verkopen Angel.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 12:56:42 #25
13151 crew  Rewimo
pi_15762839
Alle verzoeknummers zijn toegevoegd op de kaart We gaan om een uur of drie hier weg en dan gaat de kaart definitief op de post, dus wie zich voor die tijd nog meldt kan erbij

Angel, die opzetstukken kun je op de markt kopen. En die kun je dan op Dameys broeken zetten. Die dingen waren in de jaren '70 ook heel erg in

pi_15762936
Angel, die kniestukken zijn best leuk hoor! Een echte banjer heeft kniestukken
Volgens mij heeft de grotere HEMA of de V&D die dingen ook wel, maar op de (beetje behoorlijke) markt zeker!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15764427
* topic strakkies tegen 6-en uitprint voor jessie *
pi_15764647
Lieve Jessie,

ik hoop dat je je snel een stukje beter gaat voelen. Het is een vreselijke situatie waarin je je bevind. Ik leef met je mee, denk aan je en hoop het allerbeste voor je!

Voor jou een klavertje vier, je mag een gelukswens doen!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15765570
Jessie, veel sterkte in het ziekenhuis.
Gek he, we hebben het er hier thuis over hoe het met je zal gaan hoewel we je niet eens kennen.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat er aan de hand is en dat je weer snel naar huis mag, naar je man en je meiden.

Groetjes vanaf hier.

zondag 28 december 2003 @ 17:01:38 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15768594
Knorretje, ga jij straks bij haar langs? Doe haar de groetjes van ons allemaal.

Jessie, dikke kus! Sterkte ermee meid!

† In Memoriam † zondag 28 december 2003 @ 17:04:11 #31
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15768705
Lieve Jessie!!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 17:24:27 #32
13151 crew  Rewimo
pi_15769421
Knor, doe je Jessie de hartelijke groeten van ons?
pi_15770405
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Knor, doe je Jessie de hartelijke groeten van ons?
uiteraard, en mocht ik het om een of andere wazige reden weer vergeten (vergat het vanmiddag door de foon ook) dan kan ze het iig zelf lezen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 18:09:51 #34
13151 crew  Rewimo
pi_15770665
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:01 schreef Knorretje het volgende:

[..]

uiteraard, en mocht ik het om een of andere wazige reden weer vergeten (vergat het vanmiddag door de foon ook) dan kan ze het iig zelf lezen

Inderdaad!
  zondag 28 december 2003 @ 19:25:34 #35
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15773065
blij dat de topic haar goed heeft gedaan, hopelijk is ze snel weer de oude! ik heb het dus over Jessie, maar dat wisten jullie wrs ook wel
patat ftw :)
pi_15774031
allemaal de groetjes van jessie.
  zondag 28 december 2003 @ 20:00:32 #37
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15774088
moet ze nog lang in het ziekenhuis blijven?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 20:03:28 #38
13151 crew  Rewimo
pi_15774175
Hoe is het met haar, Knor? Ze zal haar meiden en Geer wel heel erg missen Weten ze al iets meer over wat haar mankeert en heeft ze al wat minder pijn?

Heeft ze daar trouwens telefoon? Zo ja, wil je me dan het nummer mailen, dan bel ik haar morgen even

pi_15774394
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met haar, Knor? Ze zal haar meiden en Geer wel heel erg missen Weten ze al iets meer over wat haar mankeert en heeft ze al wat minder pijn?
ze mist haar meiden, ze mist haar thuis, ze mist gewoon de dagelijkse beslommeringen, ze mist het spelltuinbankje etc etc. Ze hebben een paar keer op nierfalen geprikt en tot nu toe zijn daar de uitslagen positief van, ze heeft een algemene antibiotica kuur voor de verwaarloosde onopgemerkte blaasontsteking, ze hebben enorm veel dingen op de kweek gezet, waaronder urine en zowel van de kweekjes als bloedtesten krijgt ze morgen pas uitslagen. Morgen krijgt ze ook een CT scan in de hoop dat ze vinden wat ze vermoeden waardoor er een behandeling opgezet kan worden, zo niet dan moeten ze verder zoeken en onderzoeken.
Ze ligt op zaal met zoals ze het zelf noemt "the golden girls" allemaal oudjes, heel de afdeling bestaat uit oudjes, er was nergens anders plek voor haar. Enorm saai in ieder geval voor haar en ze is dan ook heel blij dat ze gister telefoon en tv heeft gekregen. Ze gaan trouwens kijken of het op een of andere manier mogelijk is om met een laptop aan bed en via de telefoon te inetten, zou een ideale afleiding zijn want veel hoeft ze niet van haar zaalgenoten te verwachten. Helaas

Ow en alicia vond haar knalgroene rolstoel helemaal het einde

quote:
Heeft ze daar trouwens telefoon? Zo ja, wil je me dan het nummer mailen, dan bel ik haar morgen even
doe ik
  zondag 28 december 2003 @ 20:16:52 #40
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15774623
hmm minder dat ze niet veel aan dr zaalgenoten heeft, dan zou een laptop met inet wel beter zijn, kan ze teminste nog even bij ons op een bankje komen liggen / zitten... en maar blijven hopen dat ze snel weer de oude is...

voor Jessie!

pi_15774669
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:09 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Ze hebben een paar keer op nierfalen geprikt en tot nu toe zijn daar de uitslagen positief van,

Knorretje, is dit positief van dat ze dit heeft, of dat ze het niet heeft?
pi_15774834
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:18 schreef easy-going het volgende:

[..]

Knorretje, is dit positief van dat ze dit heeft, of dat ze het niet heeft?

ik bedoelde dus dat ze op dit moment niks vinden in de nieren en dat de nieren goed functioneren. Al blijven ze het nog wel controleren als ik het goed begrepen heb.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 20:23:25 #43
13151 crew  Rewimo
pi_15774859
Tnx voor je verslag Knor Het ziet er dus helaas nog niet echt naar uit dat ze snel naar huis mag. Ik ga haar morgen meteen bellen!
  zondag 28 december 2003 @ 20:24:53 #44
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15774914
Jessie kan iig niet zeggen dat we niet aan haar gedacht hebben Heb je je kaart trouwens al verstuurd rewimo?
pi_15774998
Gelukkig maar dat de nieren functioneren, en nu maar hopen dat wat ze vinden goed te behandelen is. En hopen dat ze evt. wat met een internetverbinding kunnen doen dan, wat als je niets aan je kamergenoten hebt duren de dagen helemaal lang.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 20:27:17 #46
13151 crew  Rewimo
pi_15774999
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:24 schreef daniman het volgende:
Jessie kan iig niet zeggen dat we niet aan haar gedacht hebben Heb je je kaart trouwens al verstuurd rewimo?
Ja, de kaart is onderweg
  zondag 28 december 2003 @ 20:29:17 #47
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15775078
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga haar morgen meteen bellen!
wens haar beterschap van mij... En doe de groetjes Zeg maar dat ze gauw weer helemaal beter lekker thuis moet komen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 20:30:29 #48
13151 crew  Rewimo
pi_15775123
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:29 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

wens haar beterschap van mij... En doe de groetjes Zeg maar dat ze gauw weer helemaal beter lekker thuis moet komen.

*noteert*

Komt in orde

zondag 28 december 2003 @ 20:30:55 #49
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15775142
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:27 schreef easy-going het volgende:
... want als je niets aan je kamergenoten hebt duren de dagen helemaal lang.
als je in zo'n geval nou nog kind was, kon je je iig nog vermaken met speelgoed dat ze in ziekenhuizen hebben... toen ik op mijn veertiende voor diabetes in het ziekenhuis kwam lag ik ook nog op de kinderafdeling, toen vermaakte ik me veel met van die grote legpuzzels
pi_15775415
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Tnx voor je verslag Knor Het ziet er dus helaas nog niet echt naar uit dat ze snel naar huis mag. Ik ga haar morgen meteen bellen!
nou ja, als ze doen wat jessie en ik haddenbedacht wel
das morgen gewoon de vermoedens bevestigd krijgen en een medicatiebehandeling mee naar huis krijgen en daar verder liggen/zitten/hangen en dan eens in de week op controle ofzo

OF

morgen niets vinden alle uiyslagen goed zijn en ze helemal geen reden meer kunnen hebben om haar daar ter observatie te houden en naar huis en gewoon steeds op afspraak evt verdere onderzoeken doen (al zou het nog fijner zijn als dat ook niet nodig was)

Ze hoopt iig oud en nieuw thuis te mogen vieren, of door volledig ontslag of doordat ze die avond naar huis mag en sochtends weer aanwezig moet zijn, maar dat gaat ze pas na de uitslagen etc etc voorstellen/vragen.

pi_15775482
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:30 schreef daniman het volgende:

[..]

als je in zo'n geval nou nog kind was, kon je je iig nog vermaken met speelgoed dat ze in ziekenhuizen hebben... toen ik op mijn veertiende voor diabetes in het ziekenhuis kwam lag ik ook nog op de kinderafdeling, toen vermaakte ik me veel met van die grote legpuzzels

en je mag dan bijna de hele dag bezoek hebben,

ze moet het nu doen met 2,5 uurtjes verspreid over de dag

zondag 28 december 2003 @ 20:42:12 #52
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15775574
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:39 schreef Knorretje het volgende:

[..]

inderdaad ja...

maar ja mensen hebben natuurlijk ook hun rust nodig!

pi_15776764
Knor, bedankt voor het je inzet zeg maar...
Het is dus gewoon simpelweg afwachten, ik hoop dat ze morgen goed en accpetabel nieuws te horen krijgt.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zondag 28 december 2003 @ 21:30:38 #54
43556 miss_dynastie
pi_15777232
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:39 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Dat is wel jammer ja ... in het ziekenhuis hier (Ede) is er van drie tot acht (ongeveer, bepaalde afdelingen hebben andere regels) bezoekuur, dat lijkt me toch fijner.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 21:38:49 #55
13151 crew  Rewimo
pi_15777490
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is wel jammer ja ... in het ziekenhuis hier (Ede) is er van drie tot acht (ongeveer, bepaalde afdelingen hebben andere regels) bezoekuur, dat lijkt me toch fijner.

Ligt er een beetje aan hoe ziek je bent hoor Kan ook erg vermoeiend zijn. Voor het bezoek zelf is het meestal wel prettig, omdat korte bezoekuren vaak op van die idiote uren vallen
pi_15777671
quote:

[..]

het verschilt hier ook per ziekenhuis en afdelingelingn hebben nog minder anderen weer meer.
  † In Memoriam † zondag 28 december 2003 @ 21:49:09 #57
43556 miss_dynastie
pi_15777816
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan hoe ziek je bent hoor Kan ook erg vermoeiend zijn. Voor het bezoek zelf is het meestal wel prettig, omdat korte bezoekuren vaak op van die idiote uren vallen

Tja, zelf lijkt het mij ook tien keer niks , maar ik ben sowieso geen held in ziek zijn met bezoek net als toen mijn vriendin in het ziekenhuis lag en moest overgeven en niemand haar een beetje privacy gaf, dat lijkt mij echt niet prettig, maar vriendlief vond het inderdaad wel prettig (we kenden elkaar nog niet toen) toen hij na zijn operatie op redelijke tijden bezoek kon ontvangen. Maar ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen en kan er dus niet goed over oordelen en heb nogal doktersvrees, dus van mij hoeft het ook niet
  zondag 28 december 2003 @ 21:50:58 #58
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_15777870
quote:

in het ziekenhuis hier (Ede) is er van drie tot acht (ongeveer, bepaalde afdelingen hebben andere regels) bezoekuur

Ik vond het heel fijn dat dat zo was, het gevolg was wel dat ik elke dag ook continu bezoek had. En ik lag toch ook weer niet voor niets in het ziekenhuis. Maar ik was zo blij dat ik niet alleen was, dat ik er niks over durfde te zeggen tegen m'n bezoek.

En nu ontopic: ik hoop dat Jessie heeeeeeel gauw weer naar huis mag en dat ze gauw weer met d'r meisjes kan tutten!

pi_15779583
Knor, dat gaat dus nog steeds over die sarcodinges. Is dat dan uitsluitend vast te stellen? Vreselijk hoor, om daar te moeten liggen en niet weten wat er met je hand is. Wel fijn dat er niks ernstigs met de nieren is, aan de andere kant "hoopte" ik een beetje op nierstenen omdat dat wel heel kl*te is, maar wel goed te genezen. Met z'n allen duimen dat ze snel weer thuis en vooral beter is. Houdt ze het een beetje uit zonder de meiden? En Bopappa je moet je naam veranderen, trek jij het een beetje allemaal? Heb je hulp?
mooi he, alles
pi_15779737
Je kunt ook een topic beginnen waar iedereen haar sterkte wenst en dat dat voor haar uitprinten zolang ze nog geen internet heeft...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 december 2003 @ 22:52:42 #61
13151 crew  Rewimo
pi_15779763
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:51 schreef poemojn het volgende:
Je kunt ook een topic beginnen waar iedereen haar sterkte wenst en dat dat voor haar uitprinten zolang ze nog geen internet heeft...
Dat doen we hier dus, gaat in een moeite door
  zondag 28 december 2003 @ 22:56:39 #62
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15779882
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat doen we hier dus, gaat in een moeite door

inderdaad, mooi handig en compact en alles-in-één!
  † In Memoriam † zondag 28 december 2003 @ 23:19:21 #63
43556 miss_dynastie
pi_15780531
Zo, de eerste veertig oliebollen zijn gedaan , helaas was vriendlief de kaneel vergeten, dus meer kon ik er niet bakken. Ik ben zelf aan het lijnen en vriendlief eet ook niet zo veel nou ja, niet veel is ook weer niet de juiste benaming, maar in elk geval eet hij er geen 150... aangezien ik er speciaal olie voor moet aanschaffen en zo, bak ik hier voor vier gezinnen , dus dat wil wel.... en dan morgen natuurlijk die overheerlijke appelbeignets

En mijn eerste broodje zit in de broodbakmachine, we hebben zojuist een half uur gefascineerd zitten kijken hoe dat ding kneedt

pi_15780563
nog ff hier de mooiste foto ever!!!!!

Ik ben zo vlieft op die ventjes van me

zondag 28 december 2003 @ 23:21:47 #65
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15780606
hele leuke foto idd
pi_15780614
VEERTIG!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? oliebollen??????????????????? Hoe krijg je het weg zeg....

Ik mag al blij zijn als er hier een stuk of tien oliebollen worden gegeten......

zondag 28 december 2003 @ 23:24:13 #67
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15780690
vroeger bakte mijn vader ook altijd oliebollen, alleen altijd heel veel... dan zat je eind januari nog die oliebollen te kanen, niks meer aan...

tegenwoordig bakken we ze niet meer zelf en hoef ik er ook maar zeer weinig in een jaar...

ik ben niet meer zo oliebollen-fan

† In Memoriam † zondag 28 december 2003 @ 23:24:46 #68
43556 miss_dynastie
pi_15780706
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:21 schreef Angel22 het volgende:
VEERTIG!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? oliebollen??????????????????? Hoe krijg je het weg zeg....

Ik mag al blij zijn als er hier een stuk of tien oliebollen worden gegeten......

Ze zijn voor een kennis
Mijn schoonmoeder krijgt er ook zoveel
Mijn moeder een stuk of twintig
Zelf hebben we er met oud en nieuw zo'n dertig op tafel staan voor allerhande bezoek
En twintig tot dertig de vriezer in
Ben ik echt zo gek
pi_15780784
Ik ga ook oliebollen bakken hoor.... ik heb twee pakken gehaald... een voor gewone bollen en een voor krentenbollen en ik heb geen flauw idee hoeveel eruit een pak gaan eik.
Ik zie het wel en wat over is gaat gewoon de vullisbak in....
pi_15783458
Angel, inderdaad een prachtige foto. Ik heb even de rooie ogen er voor je uitgehaald, dan issie helemaal perfect:

mooi he, alles
  † In Memoriam † maandag 29 december 2003 @ 01:44:36 #71
43556 miss_dynastie
pi_15784924
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:27 schreef Angel22 het volgende:
Ik ga ook oliebollen bakken hoor.... ik heb twee pakken gehaald... een voor gewone bollen en een voor krentenbollen en ik heb geen flauw idee hoeveel eruit een pak gaan eik.
Ik zie het wel en wat over is gaat gewoon de vullisbak in....
Ik denk toch ook wel dat je dan aan de veertig komt

Nog wakker, miss_dynastie? Ja, nog wakker ja! Vriendlief had de broodbakmachine verkeerd geprogrammeerd (wie zei dat IT-ers technisch waren?) en over zeven minuten komt er een vers brood uit de machine voor morgenochtend Alvast welterusten

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 07:02:45 #72
13151 crew  Rewimo
pi_15787779
Dat brood loopt toch niet weg Volgens mij hoef je daar niet voor op te blijven hoor

maandag 29 december 2003 @ 07:33:46 #73
33393 BoPappa
pi_15787827
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:46 schreef phileine het volgende:
En Bopappa je moet je naam veranderen, trek jij het een beetje allemaal? Heb je hulp?
Het gaat hier best goed hoor.
De oma's passen beide vaak op, en ik hoef pas de 6de weer te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 08:50:55 #74
13151 crew  Rewimo
pi_15788138
quote:
Op maandag 29 december 2003 07:33 schreef BoPappa het volgende:

[..]

Dat is fijn, als Jessie snel thuiskomt ben je er om haar te helpen
  † In Memoriam † maandag 29 december 2003 @ 09:30:24 #75
43556 miss_dynastie
pi_15788374
quote:
Op maandag 29 december 2003 07:02 schreef Rewimo het volgende:
Dat brood loopt toch niet weg Volgens mij hoef je daar niet voor op te blijven hoor

Dat weet ik ook wel
Maar vriendje was denk ik bang dat ze er pootjes bij in hebben gebakken of zo
  † In Memoriam † maandag 29 december 2003 @ 09:32:37 #76
43556 miss_dynastie
pi_15788400
quote:
Op maandag 29 december 2003 07:33 schreef BoPappa het volgende:

[..]

Het is in elk geval fijn dat beide oma's bijspringen, dan kun jij je aandacht tussen Jessie en de meiden ook een beetje verdelen, want het lijkt me niet makkelijk voor je! Het is fijn dat je pas de zesde weer hoeft te werken, dan kun je Jessie inderdaad helpen . Probeer je wel een beetje om jezelf te denken en jezelf niet voorbij te rennen? Je moet toch weer gewoon aan het werk en zo... in elk geval een dikke knuf voor jullie allevier
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 09:41:03 #77
13151 crew  Rewimo
pi_15788497
quote:
Op maandag 29 december 2003 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel
Maar vriendje was denk ik bang dat ze er pootjes bij in hebben gebakken of zo

Dan zou ik de volgende keer mooi zelf lekker naar bed gaan en hem naar het brood laten kijken
  † In Memoriam † maandag 29 december 2003 @ 09:45:13 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_15788544
quote:
Op maandag 29 december 2003 07:02 schreef Rewimo het volgende:

Het loopt niet weg, maar wordt wel nat als je het laat zitten.

Volgende keer de timer maar geruiken

Angel, stoere knullen heb je!

† In Memoriam † maandag 29 december 2003 @ 09:49:40 #79
43556 miss_dynastie
pi_15788612
quote:
Op maandag 29 december 2003 09:45 schreef moussy het volgende:

[..]

Het loopt niet weg, maar wordt wel nat als je het laat zitten.

Volgende keer de timer maar geruiken

Dat heeft ie ook gedaan, maar dat ging mis... mannen

En Rewimo, op zich een goed idee, alleen word ik toch wakker als hij dan weer naar bed komt en dan kan ik niet meer slapen ... maar over elf minuten schop ik hem uit bed

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 10:49:48 #80
13151 crew  Rewimo
pi_15789691
Ik heb Jessie net gebeld Ze krijgt vandaag een scan in de hoop dat ze daar iets op kunnen zien. Maar ze was vooral bezorgd om Janneke, Gerard gaat vanmiddag met haar naar de huisarts omdat ze zo hoest en benauwd is

Verder ging het ook nog niet echt geweldig. Haar ene enkel is dunner geworden maar vanmorgen was de andere weer dik en had ze ook weer nieuwe plekken Ze hoopt met Oud en Nieuw naar huis te mogen, zoals Knor al schreef, al is het maar voor een paar uurtjes...

Jessie was in elk geval heel blij met alle belangstelling en groeten! Jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten terug en ze hoopt natuurlijk gauw weer zelf lekker mee te doen hier. Gerard zal ons in elk geval op de hoogte houden af en toe.

maandag 29 december 2003 @ 11:12:08 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_15790086
Sjonge, wat een toestand zeg voor Jessie, arme meid.
Ik hoop zo dat ze snel iets hebben voor d'r wat helpt en dat ze snel weer gewoon naar huis mag.
Sterkte ook voor Gerard!
stormy waters...
sailin'
pi_15790211
Ik lees het nu pas (van Jessie)...

sterkte hoor...

maandag 29 december 2003 @ 16:51:50 #83
33393 BoPappa
pi_15799283
Jessie had weer wat extra pech erbovenop vandaag.

om 15:00 uur kwam een dokter met de mededeling dat ze waren vergeten de scan aan te vragen vandaag

Nu word het morgen, en daarna doen ze nog een bioptie.
Daarna kunnen ze met enige zekerheid vasstellen of het om de ziekte van Besnier-Boeck-Schaumann (Sarcoïdose)

Jessie is nu dus helemaal in de put

maandag 29 december 2003 @ 16:56:43 #84
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15799457
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:51 schreef BoPappa het volgende:
Jessie is nu dus helemaal in de put
Ah gatver, wat een sukkels
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 17:26:54 #85
13151 crew  Rewimo
pi_15800327
Hè getver, daar zit Jessie al helemaal niet op te wachten natuurlijk... Wat een stelletje !@#$%^&* daar in dat ziekenhuis!
  maandag 29 december 2003 @ 18:06:33 #86
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15801527
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:56 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ah gatver, wat een sukkels

zeg dat wel...
  Jubileum moderator maandag 29 december 2003 @ 19:26:06 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15803780
Ah snotverdorie wat een gerommel is dat toch met mensen en afspraken en scans. Potverdorie wat zal Jessie zich rot voelen zeg!

Hoe zijn de meisjes eronder Bopapa? Missen ze hun mama erg? Hoe is het afgelopen met Janneke en de dokter?

Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 december 2003 @ 19:36:11 #88
33393 BoPappa
pi_15804075
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:26 schreef Lois het volgende:
Hoe zijn de meisjes eronder Bopapa? Missen ze hun mama erg? Hoe is het afgelopen met Janneke en de dokter?
Met de meisjes gaat het best redelijk, Bo is extra koppig en aan Janneke is niet echt iets te merken.

Janneke is gelukkig gewoon verkouden, ze heeft soms wat moeite met het weghoesten van het slijm en daardoor reuteld ze.
Gelukkig is ze wel vrolijk, en drinkt en slaapt ze goed.

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2003 @ 20:05:01 #89
13151 crew  Rewimo
pi_15804780
Gelukkig dat het niks ernstigs is met Janneke Ja, en Bo zal best dwars zijn, peuters zijn zo gehecht aan "elke dag alles hetzelfde"... Ze mist haar mama net zo erg als mama haar.
  maandag 29 december 2003 @ 20:09:18 #90
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_15804921
lekker zeg dat ze het zijn vergeten echt een super domme fout van hun..kan je nog langer wachten totdat je iets weer
jessie en de rest heel veel sterkte
  FOK!fossiel maandag 29 december 2003 @ 20:54:28 #91
2628 Karin
pi_15806495
He wat een gedoe in dat ziekenhuis
Ik had zo gehoopt nu te lezen dat Jessie naar toe mocht nav het verhaal van Knorretje gister. Maar door zo'n stomme fout ligt ze er iig nog een dag langer

Jessie sterkte daar! De onzekerheid lijkt me vreselijk. En ook de verveling lijkt me moordend. Wat vreselijk dat je met van die ouwe tangen op zo'n zaal ligt!
Eigenlijk moeten ze in elk ziekenhuis naast TV en telefoon ook gewoon een internetaansluiting hebben. Die heb ik ook vreselijk gemist de dagen voor mijn bevalling in het ziekenhuis. Ik had daar bijna een secretaresse achter haar PC vandaan gerost maar kon me nog beheersen. Heb je wel lekker te eten? wat zo'n beetje het hoogtepunt van de dag moet zijn volgens mij als je je rotverveeld

pi_15807306
He, wat vervelend nou weer in dat ziekenhuis. Gelukkig is er met Janneke niets vervelend aan de hand. Nu morgen dan maar die onderzoeken en dan maar duimen dat ze met oudjaar thuis mag zijn.
Arme Bo, die zal het ook wel niet allemaal begrijpen wat er aan de hand is hoe gaat het eigenlijk met het overgeven van haar
Jessie, veel sterkte in ieder geval, en ik hoop dat je de dagen een beetje doorkomt.
  maandag 29 december 2003 @ 21:59:00 #93
33393 BoPappa
pi_15808427
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:21 schreef easy-going het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met het overgeven van haar
Gister-ochtend spuugde ze haar papfles nog uit, daarna at ze zonder problemen 3 krenteboterhammen met roomboter

Het is opvalland dat ze het meeste spuugd als ze net wakker is.
Ik doe nu smorgens eerst even niks dan brood en daarna wat drinken, dat lijkt goed te gaan.

pi_15811479
quote:
Zwangere vrouw vermoord om foetus

Uitgegeven: 29 december 2003 23:11
KANSAS - In de Amerikaanse staat Oklahoma bereidt het Openbaar Ministerie de aanklacht voor tegen een vrouw die wordt verdacht van moord op een zwangere vrouw. De aanklacht betreft in ieder geval een dubbele moord; nadat ze de aanstaande moeder had doodgeschoten sneed ze de buik van haar slachtoffer open om de foetus weg te nemen. Dat hebben lokale media maandag gemeld.

Volgens de nieuwssite The Kansas City Channel werd het lichaam van de vermoorde 21-jarige vrouw vrijdag gevonden in een veld bij Holdenville. Ze was in het hoofd geschoten en haar buik was opengesneden. De verdachte is een 37-jarige vrouw die zich met een dode foetus in een ziekenhuis had gemeld en zich voor de moeder had uitgegeven. DNA-onderzoek moet nog aantonen of het ongeboren kind van het slachtoffer is.

Volgens de politie staat het motief nog niet definitief vast, maar had de verdachte al bijna tien maanden lang beweerd dat ze zwanger was.

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=252641&c=22

echt walgelijk..

pi_15820864
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:52 schreef poemojn het volgende:

[..]

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=252641&c=22

echt walgelijk..

nou dat mag je zeggen... verschrikkelijk zeg. Het zal je vrouw/ dochter of moeder maar wezen die zo iets wordt aangedaan...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 30 december 2003 @ 12:32:51 #96
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15821592
*even heel snel topic heeft doorgelezen*

He jessie, wat een ellende nog steeds
Nou, nog eens een dikke knuffel dan he, ik hoop echt dat dat ziekenhuis nu eens een beetje op gaat letten en je verder kan helpen

Nou ja, ik ben dus thuis uit Disneyland, het was helemaal geweldig, maar supervermoeiend, en ik kan letterlijk niet meer op mijn benen staan (zak steeds door mijn heupen heen..).
Even een paar stapjes terug dus, maar wel een heel leuk weekend gehad, hele mooie parades gezien, heeeeeleboel lichtjes, en een geweldig hotel, vooral omdat het direct bij de ingang van het park lag (Disneyland Hotel). Ohja, en ik mocht in niet zo veel attracties, dus ik heb flink geshopt. De koffer kon nog net dicht, en het wordt de komende maand(en) droog brood eten vrees ik

Oh enne Christan: de Thalys was echt supermegacool

dinsdag 30 december 2003 @ 12:34:12 #97
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15821633
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:07 schreef melonovy het volgende:

[..]

nou dat mag je zeggen... verschrikkelijk zeg. Het zal je vrouw/ dochter of moeder maar wezen die zo iets wordt aangedaan...

Ik zou anders ook niet willen dat het mezelf overkwam
Eigenlijk mag ik hier geen grapjes over maken, over zoiets afschuwelijks
  dinsdag 30 december 2003 @ 12:35:48 #98
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15821677
Pluisje, welkom terug!!! Ik ben jaloers op je, ik wil ook zo graag eens naar Disneyland! Het je foto's gemaakt daar?
pi_15821771
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Pluisje, welkom terug!!! Ik ben jaloers op je, ik wil ook zo graag eens naar Disneyland! Het je foto's gemaakt daar?
ze heeft er maar 140 gemaakt
  dinsdag 30 december 2003 @ 12:59:48 #100
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_15822256
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:32 schreef pluisje het volgende:
Oh enne Christan: de Thalys was echt supermegacool
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 december 2003 @ 13:01:38 #101
13151 crew  Rewimo
pi_15822293
Hee Pluis en Rickmans, welkom terug

Wij hebben ook Disneyplannen maar ik denk dat dat pas volgend jaar wordt. Dus Christan, nog even geduld

We willen natuurlijk wel die 140 foto's zien

pi_15822379
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben ook Disneyplannen maar ik denk dat dat pas volgend jaar wordt.
Wij ook (alleen weet ik zeker dat het volgend jaar wordt )
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 december 2003 @ 13:08:27 #103
13151 crew  Rewimo
pi_15822491
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 13:04 schreef lily het volgende:

[..]

Wij ook (alleen weet ik zeker dat het volgend jaar wordt )

Ik ook wel hoor Ik vind 3 jaar nog net een beetje te jong. En de aanbiedingen van 'kids gratis mee' hebben ze toch elk jaar.
  dinsdag 30 december 2003 @ 13:23:33 #104
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15822918
Wij gaan als de kleine er is ook pas als die minimaal 2 is, of liever nog wat ouder, weer. Mijn neefje was er toen ie 2,5 was, en die herkende al wat figuren, durfde al in attracties en had het prima naar zijn zin. Maar, dat is per kind afhankelijk, en ik weet nog dat mijn zus 3 maanden eerder ook zei dat ze nog een jaartje zouden wachten, omdat ie nog niet zo ver was. Maar ja, toen begon ie opeens alle tekenfilmfiguren op tv te benoemen, en hadden ze een goede reden

Je zag ook echt van die ukkies rondgereden worden, die de halve dag in hun buggy lagen te pitten. Ja, die hebben er dus echt heel erg weinig aan, zeker als die ouders dan nog lopen te sjaggerijnen omdat dat kind moe is en jengelt enzo als het even wakker is

Foto's komen er vandaag aan, zal er een paar uitzoeken die een goed beeld geven

dinsdag 30 december 2003 @ 14:43:06 #105
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 december 2003 @ 14:49:29 #106
13151 crew  Rewimo
pi_15825728
Ziet er goed uit Pluis (leuke oren! ) Je hebt je lekker uitgeleefd in de winkeltjes zie ik
pi_15825797
O, Disneyland, leuk, wij zijn er 2 jaar geleden geweest (ook in december, met kerstsfeer, het was toen alleen stervenskoud). Wij zijn toen met de Kidsbus geweest, hardstikke leuk, de kinderen worden onder in de bus vermaakt. Over een jaar of 3 willen we het nog een keertje overdoen, maar dan met Sven natuurlijk .

Nog geen nieuws van jessie, heeft ze de scan en onderzoeken vandaag wel gehad?

dinsdag 30 december 2003 @ 16:25:42 #108
33393 BoPappa
pi_15828879
Jessie heeft de CT-scan overleeft vandaag, nu de uitslag nog.
Ze belde net en de Dokter is al op de afdeling.
pi_15829229
Oh!!! Ben benieuw wat de dokter te vertellen heeft!
Nogmaals....... veel sterkte en beterschap daar he!!!!!!!!!!!!!

W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 december 2003 @ 16:50:31 #110
13151 crew  Rewimo
pi_15829715
Hopelijk vinden ze iets dat goed te behandelen is. Ik blijf F5-en
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:05:30 #111
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15833854
Spannend zeg! Ik F5 met je mee rewimo!
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:27:08 #112
33393 BoPappa
pi_15834432
Wie heb ik nu allemaal een muisarm bezorgt?

Helaas had de dokter de uitslag nog niet gehad.
Dat word dus wachten tot morgen.

dinsdag 30 december 2003 @ 19:29:05 #113
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15834478
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:27 schreef BoPappa het volgende:

pff weer een dag wachten

arme jullie...

pi_15834667
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:27 schreef BoPappa het volgende:

jeetje, dus nog een nacht in het ziekenhuis, nu maar hopen dat ze morgen de uitslag krijgt en dat je haar mee naar huis mag nemen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 december 2003 @ 20:21:33 #115
13151 crew  Rewimo
pi_15836202
Balen zeg, dat schiet niet op zo
  FOK!fossiel dinsdag 30 december 2003 @ 21:01:49 #116
2628 Karin
pi_15837678
He gatverdamme nog een dag extra wachten. Dit schiet niet op hoor!
Sterkte met het wachten!
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2003 @ 21:08:06 #117
43556 miss_dynastie
pi_15837899
He bah, arme Jessie , al die onzekerheid en zo zonder je meisjes om je heen....

mag ik nu voorzichtig concluderen dat een oud en nieuw thuis van de baan is, of is daar nu niets over te zeggen?

dinsdag 30 december 2003 @ 22:54:51 #118
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15841276
He jeetje zeg, wachten op een onderzoek, en dan weer wachten op de uitslag...alsof het niks is, terwijl het wel even om iets behoorlijk serieus gaat.

Sterkte wederom, ook voor papa en kids, dat lijkt me ook niet meevallen.

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 december 2003 @ 10:59:16 #119
13151 crew  Rewimo
pi_15850064
Zo, allemaal weer de groetjes van Jessie en speciaal voor Knor:

Jessie ligt inmiddels helemaal alleen op de kamer, alle anderen zijn al naar huis De uitslag van de scan was nog niet binnen helaas, dus ze weet nog niet of en wanneer ze naar huis mag. Gelukkig slaan de pijnstillers (ze heeft weer andere) nu wel aan en de antobioticakuur is over. Ze mist haar meisjes heel erg, gelukkig komen ze wel vaak op bezoek.

Oja Allemaal bedankt voor de kaart

pi_15851966
Leuk Rewimo dat je contact met dr hebt, dat zal haar zeker goed doen! Kan ze binnenkort ook zelf internetten daar, of zit dat er niet in?

Ik hoop het allerbeste voor dr, echt waar! Een vriend van ons heeft ook eens accuut Bessnier Boeck () gehad en dat is echt geen kattepies. Weken in het ziekenhuis, maanden erna nog behoorlijke last gehouden en mega veel pillen moeten slikken.

Dus nogmaals hoop ik voor Jessie dat het zo snel mogelijk goed gaat komen enzo...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15853433
Zowwwww... de oliebollen zijn gebakken en de lucht komt me nu al me neus uit...

Ik ben nu al gaar en ik moet nog zoveel doen vandaag... waarom zit ik dan nu op me gat?????

Huis moet nog schoon, moet nog boodschappen doen, de was moet nog weggewerkt worden.... Blegggghhhh maar ja dan ga ik wel weer schoon 2004 in.
Op de een op andere manier moet ik gewoon schoon het nieuwe jaar in en ik loop altijd me poten uit me naad op 31 december....

Nou ja ik ga weer eens wat doen want met zitten kom ik er niet

pi_15853973
Ik had alle perikelen rondom de toestand van Jessie gemist... ik weet niet hoe me dat heeft kunnen overkomen, maar goed.

Jessie, wat een verschrikkelijke situatie meid, ik hoop dat ze snel weten wat het is en dat je ook snel naar huis mag! Je vent is trouwens een topper.

Een dikke knuf van mij, ik hoop dat je snel weer bij je meissies en vent kunt zijn! Sterkte!!

nog niet snapt hoe ik dit heb kunnen missen..

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 31 december 2003 @ 13:34:58 #123
33393 BoPappa
pi_15854329
Neem zometeen de Laptop mee.
Als het allemaal lukt is Jessie even na 2 uur online.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 december 2003 @ 13:37:45 #124
13151 crew  Rewimo
pi_15854424
Goed nieuws BoPappa!

Alleen ben ik dan op weg om Christan te halen en daarna naar de trein

woensdag 31 december 2003 @ 14:16:43 #125
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15855673
Jessie, mocht je het lezen, hele dikke knuf en hou vol he

Ik ga maar eens bijslapen voor vannacht, anders donder ik om 21.00 in slaap vrees ik op de bank

woensdag 31 december 2003 @ 14:21:31 #126
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15855808
Hoi Jessie,

Ik hoop dat het helemaal nix ernstigs aan de hand blijkt te zijn en dat je gauw weer lekker naar huis mag. Dikke knuffel.

woensdag 31 december 2003 @ 14:42:46 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_15856432
Heb je iig wat te doen Jessie zometeen (hopelijk)
Beterschap en sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_15856871
Jessie, hooooooi!!!
Ben je er al, ik hoop zo dat het lukt! En dat je de laptop in je bedje mag houden!
Is er al duidelijkheid over vanavond, mag je het thuis vieren, please?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15857963
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ben ik live vanuit het ziekenhuis
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15858077
HOOOOOI!!!!

Gaat het een beetje met je? Ik heb het zo met je te doen!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15858098
quote:
Op woensdag 31 december 2003 15:37 schreef jessie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ben ik live vanuit het ziekenhuis
hoi jessie
pi_15858177
Hoi hoi,

Bedankt voor al jullie lieve woordjes he.
Het is hier nog afwachten. Heb nog steeds de uitslag NIET.
We gaan proberen of ik tot vrijdagochtend naar huis kan, dan moet er weer bloed geprikt worden maar tot die tijd doen ze toch niks.
Ik zit hier nu helemaal alleen hier.
Zielig he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iedereen bedankt voor de kaart. Karin, Lois, die van jullie kreeg ik net. Hartstikke lief.
Rewimo belt me geregeld en knorretje en Danny kwamen net ook overwachts helemaal stralend langs. Heel leuk.
Klote tikken een laptop vanuit bed, maar heerlijk dat ik hem heb.
Ben het zat en mis mijn meiden (net Janneke helemaal plat geknuft) Geer is een man uit duizenden overgens!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik wil beter zijn en naar huisssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15858244
wat onwijs balen dat je niets weet, geen uitslagen, niet weet of je wel of niet naar huis mag, echt rot voor je!
Ik kan me helemaal voorstellen hoe onwijs je je meiden mist!
En die Geer van jou, dat is echt een topvent! Maar day had ik al vaker gezegd!
Lekker hoor dat je mag en kan internetten, dan heb je iig iets leuks te doen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15858356
Ik lees jullie verhalen wel hoor want dat werd nog voor me uitgeprint ook

Als ik om 10 over 4 nog niks gehoord heb vraag ik of ze de dokter even bellen. Anders is ie dalijk naar huis en zit ik hier nog.
Ik had hier wel aardige mensen op de zaal, maar echt de golden girls hoor, maar dan zonder humor. En snurken ongelofelijk als bootwerkers. Gelukkig had ik oordopjes.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15858379
Wat erg lijkt me dat, kon je het niet slechter treffen?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2003 @ 15:55:24 #136
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15858386
Hoi Jessie!!!! wel zorgen dat je naar huis mag hoor vanavond!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_15858493
O ja en ik had nog niet eens gezegd dat als ik naar buiten kijk maar een heel klein stukje lucht zie. Gezellig he
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15858629
Godver de godver hij is naar huis geloof ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15858749
quote:
Op woensdag 31 december 2003 15:59 schreef jessie het volgende:
O ja en ik had nog niet eens gezegd dat als ik naar buiten kijk maar een heel klein stukje lucht zie. Gezellig he
iedere keer als wij de binnenplaats op lopen van het zuider zeggen we elke keer dt het net een gevangenis lijkt, de opzet, de binnenplaats de kleine raampjes etc etc
pi_15858878
Ik moet dus hier blijven, want hun mogen me neit laten gaan
Ik word gekkkk
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 31 december 2003 @ 16:13:22 #141
37150 livelink
pi_15858902
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:04 schreef jessie het volgende:
Godver de godver hij is naar huis geloof ik
Snel, laat de verpleging er nog achteraan rennen!
pi_15858976
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:12 schreef jessie het volgende:
Ik word gekkkk
jezus, het zit je niet mee

en ik ws nog wel bang dat als ik vanavond zou komen een leeg bed zou aantreffen, kutzooi

pi_15858998
Er moet toch wel een vervanger o.i.d. zijn???!!!!!!!

Bel die man terug!!

Jessie sterkte meid!

pi_15859036
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:12 schreef jessie het volgende:
Ik word gekkkk
kunnen ze die vent niet thuis bellen voor permissie ??

kunnen we je niet ontvoeren ??

pi_15859092
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:17 schreef Knorretje het volgende:

[..]

kunnen ze die vent niet thuis bellen voor permissie ??

kunnen we je niet ontvoeren ??

ikke doe mee
pi_15859139
ow en laat je niet gek maken hoor.
Slaapt bo in een campingbedje ??

anders laat je geer met beide kids komen en kan Bo later op de avond in het campingbedje slapen, janneke in de wandelbak en kunnen jullie toch nog met z'n tweetje oud en nieuw vieren, (weliswaar zonder vuurwerk en niet in eigen omgeving) maar probeer er dan het beste van te maken, je ligt toch alleen op zaal, ruimte zat voor je meiden om ze ergens neer te leggen.

Oliebollen, appelflappen twee champagne glasjes met appelsap en gewoon romantiek in ziekenhuisbed

pi_15859424
Ja Knor als het dan toch zo moet zijn... dan kun je er beter maar iets gezelligs van maken!!! Kom op Jessie niet de moed laten zakken he, komt allemaal weer goed hoor!!

pi_15859451
Geer komt nu hierheen. Met de kinderen is niks, in ieder geval niet met die van ons
Bezoek mag tot half 1 blijven, nou nou
Heb er net de nodige jankbuien weer opzitten en die vent die krijgt het nog wel te horen wat een eikel.!!!!!!!!!!!!

En dan nog zeggen dat IK er wel laat mee kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15859493
Nou...dat slaat idd nergens op..hij komt er zelf wel een beetje erg laat achter dat ie nog ff bij jou langs had moeten gaan!!!!!!!!!
pi_15859518
Geloof me nu weet ik hoe dementie onstaat, gewoon een paar weekies ziekenhuis. Je krijgt te lang verkeerde medicatie, om andere belangrijke (tegen trombose) moet je zelf vragen, enz enz
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15859553
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:31 schreef jessie het volgende:
Geer komt nu hierheen. Met de kinderen is niks, in ieder geval niet met die van ons
Bezoek mag tot half 1 blijven, nou nou
Heb er net de nodige jankbuien weer opzitten en die vent die krijgt het nog wel te horen wat een eikel.!!!!!!!!!!!!

En dan nog zeggen dat IK er wel laat mee kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

H|ij heeft toch zelf vanmorgen pas gezegd dat ie achter die radioloog aan zou gaan. Hoe kun jij dan eerder ingrijpen Vind 4 uurtjes later er na vragen beslist niet laks. Dit is niet jouw schuld hoor.

en wauw tot half 1, joepie!! wat een spetterend feest gaat dat worden zeg. Wordt snel toosten en zoenen dus. Maar goed, beter iets dan niets.

pi_15859615
Houd iig vol, laat de moed niet zakken. Vrijdag zal hij hoe dan ook die uitslag moeten hebben, nog langer op zich laten wachten zal hem gegarandeerd een blauw oog opleveren.
pi_15859695
Jeps, helemaal met Knor eens, we zullen alvast een gedegen knokploegje achter de hand houden

Tis echt niet jouw schuld hoor! Ik vind dat ie zeker nog even bij je langs had moeten gaan.

pi_15859824
Ja en om 3 uur heb ik het zelfs nog hier tegen de verpleegkundige gezegd en gevraagd of hij nog in huis was en dat was hij. Om half 4 heeft hij dus gedag gezegd. Als er maar een man of 3 op zaal ligt vind ik trouwens dat je je patienten ook even gedag zegt en een goed uiteinde wenst, maar dat ia natuurlijk wel heeeel menselijk.
Maar goed, handige van de laptop is dat ik de adresssen en emails al heb waar de klachten naar toe kunnen voor de klachtencomissie

Ik heb het helemaal gehad had me er zo op verheugd.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15859883
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:42 schreef jessie het volgende:
Maar goed, handige van de laptop is dat ik de adresssen en emails al heb waar de klachten naar toe kunnen voor de klachtencomissie
ROFL
pi_15859967
Hebben ze wat te doen vrijdag
En ja dan kunnen ze neit zeggen dat ik DAAR te laat mee was
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15860111
Nou ik denk aan je hoor Jessie, ik moet nu echt gaan, moet een eindje reizen om bij mn ouders te komen, maar toch een fijne jaarwisseling...en de rest natuurlijk ook...

Als ik nog moet komen opdraven vrijdag hoor ik het wel he?? (Al heb je daar nu niets aan natuurlijk)

Heeeele dikke knuffel uit Groningen en tot morgenavond ofzo!!

Liefs,
Clauwheee

pi_15860144
Iig nogmaals ondanks de omstandigheden een goede jaarwisseling. Maak ervan wat er van te maken is.

(gelden er morgen nog afwijkende bezoektijden ? Misschien dat ik nog ffies langswip mochten we tijd hebben en toch niet naar zwolle rijden, anders laat ik zeker nog wat van me horen/zien aankomend weekend)

PS Mijn tweede echo wil ik toch echt thuis bij je tonen hoor en niet mee hoeven te nemen naar het zhuis.

pi_15860149
Ik wist niet dat een mens zoooooo boos kon zijn!!!!!!!!!!!!!!
Had ik weer dezelfde miep voor me als vorige keer toen de arts zo raar deed. En dat is er echt 1 van ja maar ik was er niet bij. Zo'n ik neem geen standpunt in, echt die zijn het ergste. Liever 1 waar ik het dan niet mee eens ben als zo een.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15860249
Clauwee veel plezier he!!!!!

Ik weet niet hoe het morgen is, dat ia ook zo dom geregeld. Gisteren zei iemand dat ik vandaag de hele dag door bezoek mocht. En vandaag kwamen ze heel officieel het grote nieuws vertellen dat er vanaf vanavond bezoek tot half 1 mocht komen. Toen ik zei dat ik dat al wist en dat er de rest van de dag ook mocht was dat weer niet zo want ze moesten eerst op 1lijn zitten en dat zaten ze schijn baar nu pas.
Verder zitten ze nergens mee op op 1 lijn hoor (heerlijk zo pessimistisch doen)

En de volgende echo wil ik hel zeker in ons eigen huissie zien hoor, niet hier!!!!!!!

Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 31 december 2003 @ 16:55:48 #161
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15860256
Oooooh jessie, wat zijn die mensen daar dom
Ze kunnen toch ook wel verzinnen dat je graag nog even weet waar je aan toe bent, en dat je het liefst even naar huis wil....

En kunnen ze nou morgen weer niks doen, omdat het dan een feestdag is?
Ik word helemaal boos als ik het zit te lezen, dit zijn nou niet de meest geweldige feestdagen voor je he?

Nogmaals hele dikke en laten we hopen dat die arts met de jaarwisseling zijn verstand een beetje terugkrijgt.

pi_15860311
Thx pluisje, ik hoop dat die een kater heb en dan ga ik lekker hard tetteren
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15860487
Hopelijk neemt Geer eten mee want hier krijgt ie niks bedenk ik me net.
Alhoewel een lekkere pizza bestellen is ook wel lekker natuurlijk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15860596
Ik ga zo de verbinding weer verbreken, misschien tot later en anders iedereen een heeeel GEZOND en GELUKKIG nieuwjaar alvast gewenst van mij.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2003 @ 17:18:38 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_15860988
hoi jessie,

veel sterkte gewenst van mij.
maak er wat van in het ziekenhuis (er zal weinig anders opzitten ben ik bang)
wat een stelletje achterlijke figuren lopen daar rond zeg!
ik hoop dat de uitslag er gauw is en dat je weer snel naar huis mag.
dan kan je weer lekker knuffelen met je meiden (en geer natuurlijk)

groetjes van astrid (lady-wrb)

pi_15861059
Ow Jessie, het zit je niet mee he!

Gelukkig begint het jaar beroerd, het kan alleen maar beter worden
Sterkte er mee en laat je niet gek maken hoor daar!!

Allemaal een voorspoedige jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar

Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2003 @ 17:24:51 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_15861149
vergeet ik nog iedereen een goed en veilig oud en nieuw te wensen!
wij hebben wel vuurwerk, maar dat durf ik niet aan te steken, dus dat laat ik aan anderen over.
voor luca heb ik knalerwtjes gekocht, hij mocht net al ff knallen en vond het geweldig!
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2003 @ 17:44:55 #168
43556 miss_dynastie
pi_15861705
Oh, jeetje... rond negenen komt mijn visite, de gootsteen zat verstopt dus we moesten ook nog langs de Gamma om een veer te halen en die erdoor heen te jassen, doordat ik in de badkamer moest afwassen is het daar een bende, al mijn oliebollen en appelflappen zijn op (160 stuks en 40 stuks!), heb net nog ff boodschappen gedaan, nog niet gegeten en..... maar toch zou ik zeker niet met Jessie willen ruilen! Wat heb jij een pech, meid !
  FOK!fossiel woensdag 31 december 2003 @ 17:50:23 #169
2628 Karin
pi_15861888
Ach Jessie wat vreselijk dat je nu toch in het ziekenhuis moet blijven met oud en nieuw. Gatverdamme waarom duurt het toch allemaal zo lang.
Wel heel fijn dat je nu een computer hebt, is de ergste verveling vast over.

Iedereen een heel fijn uiteinde en gezond nieuwjaar!

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 december 2003 @ 17:51:38 #170
13151 crew  Rewimo
pi_15861946
Ha Jessie, fijn dat je je weer onder ons kunt mengen Hoewel, je bent alweer weg geloof ik. Ik wens je ondanks de vreemde omstandigheden een hele fijne jaarwisseling!

En wij wensen iedereen een gelukkig en vooral gezond 2004 toe

Renée, qltel en Christan

pi_15863770
O jessie wat een ellende zeg!!!!
Een schop onder ze hol ken die dok krijgen van me!!!! Als de knokploeg gereed moet staan vrijdag ben ik erbij hoor... ik tuf dan wel ffies naar rotterdam!!!!

Dames (en heren natuurlijk ook) ik wens jullie allen een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar maar he

Enne wel oppassen met vuurwerk !!!!!!

woensdag 31 december 2003 @ 19:05:06 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15863914
Jessie, wat een l*l zeg! Daar zat je nou net niet op te wachten.

En voor jullie allemaal verder: kijk uit met vuurwerk en maak er wat van volgend jaar!

Jubileum moderator woensdag 31 december 2003 @ 20:22:53 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15866337
Ach god arme Jessie, nu nog steeds in dat stomme ziekenhuis.

Lieve allemaal hier,

Een hele fijne jaarwisseling en dat 2004 maar precies mag brengen wat je graag zou willen.

Tot volgend jaar

Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 31 december 2003 @ 23:34:44 #174
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15868765
Ook namens mij een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2004. Wij gaan hier zo de Champony maar eens tevoorschijn halen
pi_15868879
quote:
Op woensdag 31 december 2003 20:22 schreef Lois het volgende:
Een hele fijne jaarwisseling en dat 2004 maar precies mag brengen wat je graag zou willen.
Wat een mooie wens, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Jessie, ik hef een glaasje op je straks.
mooi he, alles
pi_15872392
Nog nooit zo vroeg opgestaan in het nieuwe jaar geloof ik.
Gisteravond ipv thuisgebleven toch bij vrienden langsgeweest . Was heel gezellig, maar nu....
Maar vanaf hier ook iedereen de beste wensen voor 2004, dat we er met zijn allen een mooi jaar van maken.

Jessie, ik lees nu je verhalen van gistermiddag (of vorig jaar), jeetje wat een stelletje kl..... daar zeg. Ik hoop dat je het ondanks dat toch nog een beetje leuk hebt weten te maken met Gerard. Enne, als ik vrijdag langs moet komen om de knokploeg te versterken.....met een kwartiertje kan ik er zijn hoor.

pi_15872545
Happy new Year !

Hopenlijk komen al jullie wensen en verlangens uit en kunnen en beginnen aan een spetterend 2004 !

Dikke kus van Suus

(zal mijn gebruikersnaam ook effe aanpassen)

pi_15872547
en speciaal voor Jessie

wat een ****** van een arts dat ie zo weggaat. GRRRRRRRRRRR
Hopenlijk mag je snel weer terug naar huis naar Bo en Janneke en kun je ze weer heerlijk knuffelen !

Ik wens voor jouw het meest gezonde jaar dat er is !

Groetjes
Suus

† In Memoriam † donderdag 1 januari 2004 @ 09:30:28 #179
43556 miss_dynastie
pi_15872566
Zo goedemorgen allemaal, ik ben nog hardstikke , maar kon niet meer slapen bij de gedachte aan al het werk dat op me ligt te wachten. Ik ga nu dus maar even boekhouden of zo
  donderdag 1 januari 2004 @ 09:43:30 #180
33393 BoPappa
pi_15872604
Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst met hele gezonde Moeders & Vaders en nog gezondere kids

pi_15872623
Goeiemorgen!!!! Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal !!!!!

En hoe kan het jaar nou mooier beginnen dan met een flinke laag sneeuw!!!!!

FOK!fossiel donderdag 1 januari 2004 @ 10:05:50 #182
2628 Karin
pi_15872660
Naja zeg Angel, hoe ver ligt Krommenie (toch? ) nou van Heemskerk? Hier dus geen spatje sneeuw te zien he! Ja er viel een uurtje geleden wat vlokjes maar die zijn dus alweer verdwenen helaas. Gisteren hadden Lois en ik er nog zoveel voorpret van. Eva zou Bram komen halen met de slee. Nouja wie weet valt het nog.

Hebben jullie het ook allemaal zo leuk gehad gisteravond? Wij waren dus bij vrienden op bezoek, heerlijke avond gehad! En wat daarbij ook erg hielp was natuurlijk hoe lief Bram was. Hij ging gisteravond meteen slapen ondanks de vreemde omgeving. Wou helaas zijn laatste flesje niet (maar dat kwam goed uit dacht ik, dan geven we die als we weer thuiskomen, wie weet slaap ie dan wat langer) en hij heeft dus gewoon door het vuurwerk heengeslapen!! Hij heeft mij ietsjes langer laten slapen, wel tot half 9! Heel fijn.

pi_15872670
Wormer.... maar dat ligt praktisch naast elkaar....

We hebben het heel gezellig gehad hier...
We hadden vrienden op bezoek en dat was erg leuk. Lekker gegeten en gedronken en we hebben om ff kwart voor twaalf Damey zijn bed uitgehaald vopor het vuurwerk want dat had ik hem beloofd. Dunc hebben we laten slapen want die was overdag al heel schrikkerig van het vuurwerk en ik was bang om met een overstuur kind te komen zitten.
Damey vond het doodeng!!! Hij zat helemaal te bibberen. Dat was cht heel zielig. Ik dacht eerst dat ie het koud had want hubbie was ff met hem nar buiten op het balkon geweest mmaar het was gewoon pure angst.
Helemaal klappertanden en een wit bekkie, echt heel sneu.
Maar een half uurtje later samen met mams achter het raam was het toch ook wel heel mooi.... dus dat is alweer een vooruit gang.

pi_15872677
Uitslap[en ken ik hier niet... Dunc kwam om 7 uur.... en toen lag ik net in bed...... dus die een fles gegeven en weer in bed gestopt om er zelf weer in te duiken.... dat duurde tot 8 uur en toen kwam damey me wakker maken..... maar goed ik slaap vanmiddag wel weer bij.....
pi_15872725
Hetzelfde hier hoor Angel, wij zijn dus naar vrienden geweest, normaal word dat altijd een uurtje of 4 maar nu waren we zo verstandig om om half 2 op te stappen. Sven heeft ook heerlijk door alles heen geslapen. mijn vriendin zei nog:Gaan jullie nu al naar huis, Sven ligt toch lekker te slapen, de verleiding was er wel om nog te blijven maar ik realiseerde me nog net op tijd dat het vanmorgen vroeg dag zou zijn Naar huis werd hij natuurlijk even wakker maar in zijn bedje sliep hij meteen weer verder. Ikzelf lag er om 2 uur in. Sven werd om 3 uur even wakker voor zijn speen, en om 6 uur was hij uitgeslapen. Ik heb het nog kunnen rekken tot kwart voor 7 maar toen was hij het toch echt zat.
Helaas zit een overdagslapie er hier niet in vrees ik, over een half uur/uurtje krijgen we visite die nieuwjaar komen wensen (jarenlange traditie, houden we maar in stand) en vanmiddag zullen we wel even langs opa en oma gaan. Maar goed, ik heb de afgelopen week redelijk goed uit kunnen rusten, we waren allebei vrij en hebben dus omdebeurt de ochtendfles voor onze rekening genomen.
Ik vind het trouwens wel verbazingwekkend dat zo´n kleintje door die kl...herrie heenslaapt en wij altijd maar zachtjes doen als we naar bed gaan
pi_15872728
Hier in Heerhugowaard sneeuwt het al wel een uur, ligt nu een cm denk ik maar het is van die kruimelsneeuw, geen lekkere grote vlokken

Maar de kids staan te genieten voor het raam !

Hier ook .... volgens mij hoort dat bij moeders en vaders op nieuwjaarsdag (of liggen de nog te maffen )

pi_15872734
Hier Oud-Beijerland is het trouwens een half uurtje geleden ook gaan sneeuwen, als dat nu nog even doorzet kan ik straks sneeuwballen gaan gooien met de visite.
  donderdag 1 januari 2004 @ 10:48:15 #188
37150 livelink
pi_15872761
Bij mij ligt de nog te maffen, hoor. Daar was hij echt eventjes aan toe. Nornaal doet hij de ochtendbeurten en laat hij mij slapen, maar vanochtend was ik redelijk fit en hij niet, dus draaien we het dit keer maar even om.

Iedereen een fantastisch, gelukkig, gezond (Jessie!!!) en voorspoedig 2004 gewenst!

Wij zijn thuisgebleven met Oud en Nieuw en hadden verder ook niks geregeld, maar gisteren op de valreep hebben we toch nog wat vrienden gebeld en die zijn nog langsgekomen. Was dus onverwachts toch nog erg gezellig. Ze hadden ook nog vuurwerk meegenomen, dus voor het eerst vuurwerk afgestoken, maar ik blijf het stiekem toch eng vinden

pi_15872780
Ok deze dame (ahum...) gaat even braaf met haar zoon de sneeuw in.... brrrrrrr maar ja beloofd is beloofd.......

Kom zo wel bevroren terug......

† In Memoriam † donderdag 1 januari 2004 @ 11:02:18 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_15872803
Dat 2004 voor iedereen maar een héél goed, gezond,vruchtbaar, 2-streepjes, kindertjes, peuters, kleuter, puber, flesjes, bv, luiers, kleertjes en fotojaar mag worden

En nu, ga ik staan te blauwbekken en kijken hoe Peet het nog kouder gaat krijgen. Die gaat een nieuwjaarsduik doen

Oh ja, Cas heeft tijdens het vuurwerk doorgeslapen en werd toen alles klaar was wakker, had veel lol en moest erg om zichzelf lachen. Ach dus die is er maar uit gekomen. We waren de pap vergeten voor een laatste flessie, dus heeft ie maar een gewone fles gehad en daar heeft ie tot 10 uur op geslapen René is wakker geweest tot 2 uur. Ze wilde niet slapen bij die vrienden van ons.

pi_15873397
wie heeft het ultieme middel tegen een kater?
mooi he, alles
pi_15873502
nou ik had beter niet kunnen vertellen over alicia's slaap gedrag, want slaap was ver weg te zoeken vandaag en vanacht. Ze is opgebleven tot half 2 en is toen heerlijk gaan slapen, echter hadden de buren een feestje en voor het daar pas echt stil was en ik sliep was het na drieen (en ik was om tien uur al brak) Om kwart voor 4 had alicia er al genoeg van, maar mama beslist niet, dus troosten, knuffelen en slapen, dat ze uiteindelijk heeft gedaan tot half 6 toen was het echt gedaan met de nachtrust.

Dus al zij het wat slaperig toen hier ook allen de beste wensen, dat 2004 voor iedereen maar een goed jaar gaat worden.

pi_15873620
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 12:24 schreef phileine het volgende:
Nu door zuipen???
Of heel veel water of melk drinken, en dan niet een klein beetje maar echt met sloten.......

*zei iemand die nog nooit aangeschoten, laat staan dronken is geweest (?) *

W ~ H ~ T
pi_15873680
phil: isa aan max geven en zelf terug gaan bed in en je kater wegslapen.
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2004 @ 12:56:48 #195
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15873763
quote:
lezen JustMuts.. het was al gezegd
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 januari 2004 @ 13:29:06 #196
13151 crew  Rewimo
pi_15874251
Goeiemorgen allemaal (met of zonder kater), o wacht het is al middag Wij zijn een beetje lui

Christan is om een uur of 9 naar bed gegaan (da's 2 uur later dan gebruikelijk, maar grote neef Pascal was er en dus heeft ie heerlijk gespeeld onder het gourmetten). Hij heeft dwars door alles heengeslapen Vanmorgen was hij op een alleszins redelijke tijd wakker (9.30 uur ) en we hebben lekker doorgeluierd met zijn drieën

En nu wil ik skispringen kijken

donderdag 1 januari 2004 @ 13:33:10 #197
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15874308
Gelukkig nieuwjaar dames. Dat het beste van 2003, het slechtste van 2004 mag zijn!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2004 @ 14:19:33 #198
43556 miss_dynastie
pi_15875268
quote:
Na het zuipen en voor het slapen gaan twee aspirientjes en je hebt nergens last van nee, daar heb je nu niets aan, maar volgende keer misschien... ik ben overigens ook nooit dronken geweest
pi_15876056
* schuift de sneeuw van het bankje en gaat even zitten...
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 11:02 schreef moussy het volgende:
Dat 2004 voor iedereen maar een héél goed, gezond,vruchtbaar, 2-streepjes, kindertjes, peuters, kleuter, puber, flesjes, bv, luiers, kleertjes en fotojaar mag worden
mee eens

De beste wensen iedereen!

Chiara heeft zonder huilen oid lekker doorgelapen van 19:30 uur tot 4:00 uur, door alle knallen van de Chinees hieronder heen, door al het kabaal, echt perfect. Ze was allen wel om 7 uur weer wakker, ik heb dus maar een paar uurtjes geslapen, maar dat maakt niet uit.
Gisteravond erg gezellig spelletjes gespeeld met vrienden, erg leuk allemaal.

Het voelt goed hè?
A je to!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 januari 2004 @ 15:37:37 #200
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_15876914
Dat gaat goed zeg, Melovony, wat heerlijk voor jullie

O, dat was ik dus weer, die cookies ook

Rewimo

pi_15877080
even snel een fotoknutselwerkje in elkaar geflanst:

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 januari 2004 @ 16:00:46 #202
13151 crew  Rewimo
pi_15877480
Leuk Melonovy, wat is Chiara toch een lekker ding

Wij zijn net terug van een wandeling door wit Roosendaal. Er is hier een oude begraafplaats waar nu een park van gemaakt wordt, het is daar prachtig wandelen. Christan heeft voor het eerst sneeuwballen 'gegooid': hij nam een handvol sneeuw, drukte die tegen onze jas en barstte vervolgens in schaterlachen uit Ook het kraken van de sneeuw onder zijn schoentjes vond ie prachtig

pi_15877909
Bij ons ging het klokslag middennacht er een beetje vaag aan toe. We hadden radio 2 aanstaan, met de top 2000. We hadden wel al door dat het bijna zover was, maar niet helemaal allert en geen aftel-taferelen.

Vriend W. zit op de bank zijn schoenen vast te knopen, Remco staat te piesen en op de radio horen we, pliep-piep-pieieieieiep "Middennacht, dit is het nieuws" Vriendin M en ik kijken elkaar aan en moeten lachen, "Oh het is al zover...." Ze gaat naar haar vriend toe en zoent hem, terwijl ik op Remco wacht en wacht, die staat zijn overvolle blaas te legen. We liggen helemaal in een deuk als hij binnenkomt "Op eens hoor ik dat het al zo laat is" merkt ie snugger op. Ik ben nog nooit zo laconiek het nieuwe jaar in gegaan...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15881746
Ha die iedereen! Een heel gezond, liefdevol en geweldig 2004!!!
  FOK!fossiel donderdag 1 januari 2004 @ 20:35:13 #205
2628 Karin
pi_15884113
Godverdee kom ik er net achter dat mijn video Lebbis en Jansen niet opgenomen heeft
Bram heeft natuurlijk met zijn knuistjes aan de video gezeten en PDC aangezet, dat gebruik ik nooit omdat je dan vaak het begin van een programma mist dus programmeer ik het zelf altijd heel ruim. Maarja als dan de PDC aanstaat neemt hij het dus niet op
Ah sjit zeg! Had ik me zo op verheugd om dat vanavond te gaan kijken.
  donderdag 1 januari 2004 @ 21:02:02 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_15884862
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:35 schreef Karin het volgende:
Godverdee kom ik er net achter dat mijn video Lebbis en Jansen niet opgenomen heeft
Bram heeft natuurlijk met zijn knuistjes aan de video gezeten en PDC aangezet, dat gebruik ik nooit omdat je dan vaak het begin van een programma mist dus programmeer ik het zelf altijd heel ruim. Maarja als dan de PDC aanstaat neemt hij het dus niet op
Ah sjit zeg! Had ik me zo op verheugd om dat vanavond te gaan kijken.
Karin, het zal vast nog wel herhaald worden en anders kan je misschien kijken op www.uitzendinggemist.nl en als dat niet lukt zal ik bert even lief aankijken, want die heeft het opgenomen.

Laat je het dan nog even weten?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_15885056
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Karin, het zal vast nog wel herhaald worden en anders kan je misschien kijken op www.uitzendinggemist.nl en als dat niet lukt zal ik bert even lief aankijken, want die heeft het opgenomen.

Laat je het dan nog even weten?

wat een handige link!
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel donderdag 1 januari 2004 @ 21:11:18 #208
2628 Karin
pi_15885163
Dankjewel voor de tips Troel! Op uitzendinggemist staat hij helaas nog niet (of ik zoek niet goed). Ik ga even heel goed de gids in de gaten houden voor een herhaling (zal toch wel?) en in mijn omgeving rondvragen (heb een beetje hoop dat Lois het opgenomen heeft). Anders laat ik het graag weten! Dankjewel!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 januari 2004 @ 22:17:01 #209
13151 crew  Rewimo
pi_15887061
Karin, nog een tip: zoek even waar het kinderslot van de video zit Dat gebruikte ik ook toen Christan de knoppen erg interessant vond. Is nu weer over trouwens
  donderdag 1 januari 2004 @ 22:23:36 #210
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_15887219
Als er geen kinderslot op je apperatuur zit, is het misschien aan te raden om een klein meubeltje te kopen met een glazen plaat er voor.
Scoor je voor niet al te veel geld bij de Ikea.

Deze glazen plaat heeft ook een slot en onze dvd speler, versterker en video recorder zijn tot nu toe verschoond gebleven van kleine vingertje en eventuele naar binnen gepropte boterhammen en dergelijke.

Andere mogelijkheid is om er tijdelijk in je bestaande meubel 2 railtjes te plakken en daarin een plaatje plexiglas te laten schuiven. Is ook wel te doen

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:16:00 #211
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15888695
hoi hoi, hier daniman!

Aan alle speeltuinvrienden hier een goed, fijn, prettig nieuwjaar gewenst!!!!!!!

ik heb het gezellig gehad tijdens deze dagen. 31 dec. smiddags naar een vriendin, savonds thuis met de fam. snachts na het afsteken van mijn vuurwerk en het opdrinken van de champagne met andere vrienden uitgeweest. Lag om vier uur in bed om vervolgens half tien weer wakker te worden. Vandaag verder niet zo veel gedaan maar wel weer veel lol gehad met het hele gezin, voor de traditie die wij sinds enkele jaren hebben, de nieuwjaarsborrel. Whisky voor de mannen en Likeur voor de dames. En natuurlijk veel gezelligheid!
Vandaar dat ik niet eerder op fok ben gekomen!

nog even over Jessie: wat sneu dat ze nou oud en nieuw in het ziekenhuis heeft moeten doorbrengen! Dat lijkt me nou ect het saaiste wat er is... het lijkt wel of die dokters er allemaal heel makkelijk over doen ofzo... is het nou echt nodig dat Jessie nou al zolang in het ziekenhuis ligt zonder te weten waar ze nou echt aan toe is?

Voor Jessie een spoedig herstel en een gezond 2004 toegewenst!

groeten van daniman (daniel)

vrijdag 2 januari 2004 @ 10:26:42 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15894945
Jessie !!!!!

Iedereen het allerbeste in dit mooie, witte, nieuwe jaar!

Wij gaan lekker een weekendje weg zo! Naar Emmen, hotel met bad (heb ik thuis niet), dierentuin, wandelen, uit eten... Zin in!
Laten we hopen dat ik me niet al te misselijk voel, want dan wordt het niks wel misselijk blijf voelen, want dan word ik niet onzeker over of dat swanger sijn nou wel of niet echt waar is!

[Dit bericht is gewijzigd door Sugar op 02-01-2004 10:36]

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 10:32:58 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15895042
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 10:26 schreef Sugar het volgende:

hotel met bad (heb ik thuis niet)

Ik op het moment ook niet maar geeft het een week (of 2 weken) en dan is daar ook verandering in gekomen. Jawel, het is weer verbouwtijd
De badkamer was nog lang niet aan de beurt maar aangezien alle tegels pas geleden van de muur afdonderden moesten we wel

Ik wens iedereen trouwens het allerbeste voor 2004. Dat het maar 1 van die jaren mag worden waar je tot in het bejaardenhuis met een glimlach op terugkijkt.

Als alles goedgaat is dit het jaar waarin we onze toestemming krijgen en we op de uiteindelijke wachtlijst voor een kind gaan komen

Hoest met Jessie?

pi_15895407
Ja, hoe is het met jessie?
Moeten we nog met zijn allen naar het ziekenhuis om die arts even te .......
  vrijdag 2 januari 2004 @ 11:03:09 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_15895454
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 10:59 schreef easy-going het volgende:
Ja, hoe is het met jessie?
Moeten we nog met zijn allen naar het ziekenhuis om die arts even te .......
amputeren...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2004 @ 11:07:15 #216
43556 miss_dynastie
pi_15895514
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 11:03 schreef Troel het volgende:

[..]

amputeren...

Wat een forse maatregel
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2004 @ 11:34:11 #217
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_15895953
Ach ja, ze snijden in het ziekenfonds, dan mogen wij toch wel in de artsen snijden?

Leuk frutselwerkje melonovy. Het lijkt alleen wel of Chiara in de foto rechtsboven een tongpiercing heeft, maar dat kan ook liggen aan de resolutie van mijn beeldscherm op kantoor

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  FOK!fossiel vrijdag 2 januari 2004 @ 13:30:14 #218
2628 Karin
pi_15898348
Jessie hoe is het met je? Heb je nu eindelijk de uitslag al? Zo niet gaan we een knokploeg samenstellen hoor! Amputeren lijkt me een heel goede optie.

Dice bedankt voor de tips! Onze videorecorder staat in het dressoir met schuifkastjes die meneer dus openkrijgt. Peet gaat van de week even kijken hoe we die gaan beveiligen.

Suger veel plezier dit weekend!

pi_15903633
Nog geen nieuws van Jessie
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_15903817
ik ga wel ff bellen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2004 @ 17:24:07 #221
13151 crew  Rewimo
pi_15904045
Vraagje tussendoor aan meiden-ouders: hoe heten ook weer die kettinkjes waarmee je je naam kunt maken, is dat niet iets van Lego Ons nichtje is gauw jarig en die wil graag zo'n kettinkje hebben.
pi_15904440
ok, jessie heeft echt de grootste boerenlul als arts getroffen, jezus wat een zak.

Zo ver ik het net begrepen heb is de arts vanmorgen weer langsgeweest, ZONDER UITSLAG, deze uitslag is er ook niet want er is pas maandag weer een radioloog in huis. Aangezien ze nog steeds graag naar huis wil en doelloos in het ziekenhuis verblijft heeft ze het wederom gevraagd aan de arts en na veel 5-en en 6-en mag ze op weekend verlof (had ik niet al eens eerder hier de vergelijking getroffen met het gevangeniswezen en dit ziekenhuis ) Dit weekend verlof gaat morgen pas in aangezien het een dag voor vertek moet kenbaar gemaakt worden bij de verzekering. En zondagavond moet ze weer "in huis" zijn.

Over hoe nu verder is heel onduidelijk, thuis heeft ze thuiszorg nodig dus bij ontslag moet die indicatie al vrijgegeven zijn, volgens het ziekenhuis kon dit alleen vanuit hun geregeld worden en moest het indicatiezorg gesprek ook in het ziekenhuis plaatsvinden (na navraag door geer en jessie zelf blijkt dit helemaal niet te hoeven dit heeft ze ook weer aan het ziekenhuis doorgegeven). Nadeel is alleen dat ze een thuiszorg indicatie krijgt als de arts toestemt met oa haar vertrek naar huis en wat heeft die oetlul nou gedaan/gezegd, na haar vanmorgen de opdracht gegeven te hebben te oefenen met lopen is hij haar later op de dag tijdens het oefenen tegen gekomen en vond hij haar te slecht ter been dus als ze maandag naar huis wil kan dat alleen tegen doktersadvies in en krijgt ze geen thuiszorg (is thuiszorg er juist niet voor mensen die nog bv slecht ter been zijn, iemand die toch vrijwel alles weer zelf kan heeft toch geen thuiszorg indicatie nodig )

enig lichtpuntje is wel dat de arts vanaf maandag niet meer haar arts is, hij gaat naar een andere afdeling (hij liep dus mooi die laatste dagen de kantjes ervan af) en krijgt ze een andere arts, hopelijk 1 die wel de uitslag kan versnellen en haar haar ontslag wil geven op maandagochtend.

Maar goed, morgen gaat ze dus lekker naar haar meiden toe. En eens evenheerlijk genieten van haar gezinnetje thuis, al is het dan maar voor heel erg kort.

† In Memoriam † vrijdag 2 januari 2004 @ 17:40:48 #223
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15904503
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 17:38 schreef Knorretje het volgende:
ok, jessie heeft echt de grootste boerenlul als arts getroffen, jezus wat een zak.
niet te geloven !!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 januari 2004 @ 17:45:58 #224
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15904636
jemig Knorretje, die arts is inderdaad de grootste eikel ooit als ik dat verhaal zo lees!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2004 @ 17:51:36 #225
13151 crew  Rewimo
pi_15904762
Wat een kl**#$%*())__)_)!!!

Dat is echt balen voor Jessie, getverdemme

pi_15905884
Knor, hoe is het verder met de pijn en hoe ze zich voelt? Het lijkt me -naast dat geeikel van zo'n arts- zo'n angstige tijd voor haar en haar gezin. Bah.
mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2004 @ 18:37:32 #227
43556 miss_dynastie
pi_15905979
Wat een eikel !!!!!!!!!!!!!!!
Amputeren klinkt ineens als een goed idee!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:52:15 #228
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15906472
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:33 schreef phileine het volgende:
Knor, hoe is het verder met de pijn en hoe ze zich voelt? Het lijkt me -naast dat geeikel van zo'n arts- zo'n angstige tijd voor haar en haar gezin. Bah.
ze is voornamelijk bezorgd en zit vreselij kin spanning wat ze nu precies heeft. Ze zit aan de pijnstillers sinds een paar dagen weer een ander soort en deze schijnen wel iets te helpen, maar s'avonds is het toch weer erger dan op de dag. Benen waren nog steeds dik begreep ik en hoe het nu precies met de bulten en ontstekingen overal zit weet ik niet maar oudjaarsdag waren die er nog steeds.
pi_15906517
Getverderrie wat een eikel zeg, jessie ik hoop dat je het vanaf maandag beter treft en dat je toch dit weekend nog een beetje kan genieten thuis.

* easy-going neemt zich nu helemaal voor als het even kan het Zuider te mijden, kon aan het eind van mijn zwangerschap kiezen:Ikazia of Zuider en aangezien ik het Zuider al zo´n benauwd ziekenhuis vind..

vrijdag 2 januari 2004 @ 20:03:59 #231
34891 melonovy
La Kutschie
pi_15908283
Jeetje Jessie, wat een ramp allemaal zeg, echt heel weinig zit mee he?
Als je dit leest, heel veel sterkte!

Knor, hoe is het eigenlijk met jou?

Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel vrijdag 2 januari 2004 @ 20:08:11 #232
2628 Karin
pi_15908404
Sjees hee wat een ongelovelijk zooitje daar in het ziekenhuis! Tjongejongejonge wat erg dat je door dit soort dingen langer in de onzekerheid moet zitten.

Jessie ik hoop dat je ondanks alles toch even kan genieten van het thuiszijn!

vrijdag 2 januari 2004 @ 20:13:24 #233
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_15908570
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 17:38 schreef Knorretje het volgende:
Artsen zijn geen zakken, het zijn mensen die hun werk doen. Dat dat werk toevallig met levende mensen met gevoel en emoties is, dát hebben ze in die 6 jaar studie nooit geleerd...

Onze ervaringen zijn evenzo met artsen, ow... op één na, en dat was de intensive care in Zwolle. De couveuse-afdeling aldaar besteed evenveel aandacht aan de psyche van de ouders als aan de verzorging van het kind. En geloof me...

Shaven..... not furred
pi_15908782
Jessie als je dit leest. Thuiszorg kan je door je huisarts laten regelen. En die arts wist volgens mij wel dat hij vandaag nog geen uitslag zou hebben, want waarschijnlijk draaien ze gewoon daar een zondagdienst. En hij mag je niet chanteren met tegen advies in naar huis dus ook geen thuiszorg. Ik zal als ik jou was de klachtencommisie inschakelen. Ik snap niet dat het verplegend personeel daar niets aan doet. Tenslotte moeten zij er voor de patient zijn.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_15909291
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:59 schreef easy-going het volgende:
* Knorretje neemt zich nu helemaal voor als het even kan het Zuider te mijden, kon aan het eind van mijn zwangerschap kiezen:Ikazia of Zuider en aangezien ik het Zuider al zo´n benauwd ziekenhuis vind..
nou euhmm ik geloof dat jessie je ook nog wel het een en ander over het ikazia kan vertellen en kloothommels aan gyneacologen enzo.Ze daar straks al tegen d'r wat heb jij toch met de rotterdams ziekenhuizen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2004 @ 20:44:18 #236
13151 crew  Rewimo
pi_15909461
Wij moesten voor mijn vader thuiszorg aanvragen via het RIO. Dat kun je in de gids vinden. Gewoon bellen en vragen wat je moet doen om acute hulp te krijgen.
pi_15910384
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:38 schreef Knorretje het volgende:

[..]

nou euhmm ik geloof dat jessie je ook nog wel het een en ander over het ikazia kan vertellen en kloothommels aan gyneacologen enzo.Ze daar straks al tegen d'r wat heb jij toch met de rotterdams ziekenhuizen.

Ik had ook eerst niet zo´n vertrouwen in het Ikazia (ervaringen van mijn schoonzus 6 jaar geleden) maar ja je moet wat he (ik kon dus kiezen tussen Ikazia en het Zuider), en het is me daar 100% meegevallen.
pi_15911703
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:17 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik had ook eerst niet zo´n vertrouwen in het Ikazia (ervaringen van mijn schoonzus 6 jaar geleden) maar ja je moet wat he (ik kon dus kiezen tussen Ikazia en het Zuider), en het is me daar 100% meegevallen.

jessie is gewoon een apart geval :0 Zij woont dus dicht bij het clara en ik praktisch naast het ikazia. Zij koos in de eerste zwangerschap bewust voor het ikazia vanwege nare ervaringen in het clara (ja ook dat ziekenhuis heeft ze al op de lijst staan van tegenvallers, al viel het geloof ik de laatste keer me ) en ik ging naar het clara vanwege nare ervaringen in het ikazia. Prompt trof zij het dus helaas niet in het ikazia Ik gelukkig wel in het clara, en mij krijg je daar dus echt nooit meer weg. Ondanks dat zuider en clara samen werken vink het een wereld van verschil, al als je binnenkomt is de sfeer anders.
pi_15911888
maar als ji tussen ikazia of zuider kon kiezen moet je wel heeeel dicht bij wonen.
pi_15911984
Ik ben 1x op ziekenbezoek geweest in het Zuider en ik vind het zo´n benauwd ziekenhuis....ik weet niet, gewoon op gevoel gebaseerd. En vanuit hier Oud-Beijerland is alles nogal snel Ikazia gericht. En er is eigenlijk op ieder ziekenhuis wel iets aan te merken geloof ik, het is maar net hoe,wat,wie en wanneer je het treft. maar de reputatie van het Zuider gaat hier aardig naar de knoppen
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:38:29 #241
37150 livelink
pi_15913005
Jessie, wat ongelooflijk balen, dat je nog steeds niks weet! Geniet morgen en overmorgen in ieder geval van je meiden en doe vooral rustig aan verder. En verder, nieuwe dokters, nieuwe kansen.
pi_15913255
[lurker alert]
Wat een !@#!$! moet die arts van jessie dan zijn. Zo'n uitslag moet ook gewoon binnen 48 uur bekend kunnen zijn, feestdagen/ zondagdiensten of niet.

Gelukkig word artsen tegenwoordig wel geleerd om rekening te houden met emoties en gevoelens van patienten. Is bij ons een van de belangrijkste dingen van de studie. Maar sommige oude stempel artsen grrrr die zou je toch af en toe.

Het zuiderziekenhuis, ben er 1 keertje geweest en mijn reumatoloog daar is ook zo'n !@%$!%!#.
Vanaf hier (hellevoetsluis) kunnen wij trouwens meestal kiezen qua ziekenhuizen tussen Dirksland ziekenhuis (goeree overflakkee), Ruwaard van Putten ziekenhuis (spijkenisse), Ikazia of Zuider.
Echt ik zweer bij het dirksland ziekenhuis, goede artsen, goede verpleging en zeer behulpzaam. Niet moeilijk over extra bezoekjes en als artsen niet weten wat het is dan zeggen ze dat ook daadwerkelijk.
Dus mochten jullie alle ziekenhuizen in rdam en omgeving echt zat zijn vraag dan eens of je niet naar het Dirksland kunt.

Jessie, in ieder geval heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je het met je volgende arts een heel stuk beter treft.

pi_15913449
Dirksland is nog een aardig stukkie rijden hoor. Ikazia kunnen we in een kwartier zijn (alleen op de dag dat Sven geboren werd deed mijn man er een uur over..file, kl...ochtendspits)
pi_15924422
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai daar ben ik dan.

Lekker thuis voor het weekend, mensen wat voel ik me goed. Ik zie er nu al tegenop om zondagavond weer terug te moeten en denk er dus maar niet aan
Het doet me zo goed dat jullie zo meeleven, echt jullie weten niet hoeveel dat voor me betekent.
Het lopen gaat al wat beter en de ontstekingen zitten er nog wel maar zijn wel een stuk minder geworden.
Maandag krijg ik gelukkig een andere arts assistent deze was dat ook echt een broekie en hij hield totaal geen rekening met me gevoel. Ik heb hem dat haarfijn uitgelegd ook Maar dat maakte hem niet uit. De reumatoloog zelf heb ik 1 keer gezien. Romme heet die en was een hele aardige wat oudere man die alles goed uitlegde enzo. Maar daar val ik in principe nog niet onder omdat de echte diagnose nog steeds niet geconstateerd is. Daardoor val ik dus nog onder de interne geneeskunde (en die afdeling ligt vol vandaar dat ik op reuma lig) en moet ik het met dat arrogante arts asisstentje doen. Maar die heeft nu gelukkig vakantie en dan gaat die naar de cardiologie. En dan zien we maandag wel weer wie we dan krijgen. Ik probeer me zoveel mogelijk met het nu bezig te houden anders word ik echt gek.
Ze hadden me veel te weinig medicatie meegegeven (heb 8 keer paracetamol en 3 keer diclofenac op een dag. Ik ga weg tot en met morgenavond en er zat 6 paracetamol en 1 diclofenac in me zakje. Op het zakje stond zelfs wat ik nodig had, dit zegt genoeg denk ik over hoe het eraan toe gaat daar. Je beseft dan dat je zo blij mag zijn dat je nog helder van geest ben en mensen om je heen hebt die voor je opkomen. Maar als je eenzaam bent en dement......... kom je er gekker uit dan dat je erin ging.

Maar goed genoeg geklaag. Bo en Janneke liggen nu te slapen vandaar dat ik hier zit. Wat geniet ik van mijn meiden zeg. En Janneke heeft me een paar worstepootjes gekregen jammie. Daar ga ik de hele middag lekker in bijten

Ik spreek jullie vanavond vast nog wel en dan ga ik op me gemakkie alles eens bijlezen.

Dikke kus van mij

Jessie

Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:39:06 #245
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15924521
Geniet van je weekendje thuis, Jessie. En van je meiden natuurlijk
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2004 @ 12:39:09 #246
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15924524
geniet ervan Jessie
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:47:06 #247
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15924719
Welkom thuis Jessie, ook al is het maar voor eventjes. Geniet lekker van je meiden en je vent!
pi_15924969
Fijn dat je weer even thuis bent Jessie! Je leert zo wel om geduldig en verdraagzaam te zijn, om toch maar even een positieve draai aan die stomme lullen in het ziekenhuis te geven
mooi he, alles
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2004 @ 13:02:24 #249
43556 miss_dynastie
pi_15925088
Ik ben blij voor je dat je even naar huis mag, Jessie
En wat een ziekenhuis...
pi_15925160
Hoi jessie, geniet ff lekker dat je thuis bent en knuffel lekker met je meiden. En maak je maar niet te druk, strax krijg je het aan je hart en moet je naar cardiologie
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:11:34 #251
34891 melonovy
La Kutschie
pi_15925329
Hey Jessie,
lekker dat je even heerlijk thuis kunt genieten, ik hoop dat je dit meer dan goed doet!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 13:23:40 #252
13151 crew  Rewimo
pi_15925604
Ha Jessie, helaas heb ik je net gemist op de MSN (verjaardagsboodschappen ) Lekker dat je thuis bent, geniet ervan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 13:26:43 #253
13151 crew  Rewimo
pi_15925694
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje tussendoor aan meiden-ouders: hoe heten ook weer die kettinkjes waarmee je je naam kunt maken, is dat niet iets van Lego Ons nichtje is gauw jarig en die wil graag zo'n kettinkje hebben.
Iemand nog antwoord op deze vraag?
pi_15925791
Rewimo, bedoel je misschien Clikits, dat is van Lego om armbandjes,vriendschapsbandjes enzo te maken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2004 @ 13:32:31 #255
13151 crew  Rewimo
pi_15925820
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:31 schreef easy-going het volgende:
Rewimo, bedoel je misschien Clikits, dat is van Lego om armbandjes,vriendschapsbandjes enzo te maken
Ja, dat zou heel goed kunnen, dank je! Ga het gauw aan mijn moeder doorgeven, die zou het cadeautje kopen
pi_15926351
He easy going je heb een nieuw plaatje bij je naam. Leuk is ie!!!!!!

Enne geduldig begin ik zowaar te worden ja

Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')