quote:Ik denk dat Sven m zelf ook leuk zal vinden, het is voor kindjes van 9 maanden tot 4 jaar (en ouders èn grootouders) een miskoop zal het zeker niet worden.
Op zaterdag 27 december 2003 17:32 schreef melonovy het volgende:
Filmpje van Chiara met de ballenbaan
Wij hadden vandaag geen zin om uitgebreid te eten na al dat eten van de afgelopen dagen. Nu zagen we in de supermarkt van die soeppakketten van Honig. Zag er erg lekker uit! Dus wij de Mediterrane Tomatensoep gemaakt vanavond. gatverdamme wat een chemische smaak! Peet heeft maar even snel een patatje gehaald.
Ik zit net alles van voor naar achter te lezen, en heb Rewimo een mailtje gestuurd met de gegevens.
Ze heeft net een stuk gelezen van dit topic (ik heb het afgedrukt) en het dat deed haar zichtbaar goed.
quote:ik dacht al.... fijn dat het haar goed doet! ik hoop dat ze snel opknapt.
Op zaterdag 27 december 2003 21:17 schreef jessie het volgende:
oeps nou heb ik een verkeerd koekje gegeten, dit is dus Jessie niet
quote:Ja, bij Bart Smit bestellen ze hem nu al weken, maar krijgen ze hem niet binnen, en bij Intertoys kregen ze gewoon door van niet meer leverbaar. Maandag gaan we naar het Zuidplein, daar maar eens binnengluren bij Bart Smit en misschien wel Toys`R Us en anders maar een keer in de binnenstad van R´dam kijken.
Op zaterdag 27 december 2003 20:23 schreef Karin het volgende:
Shit dat jij hem nergens kan vinden easy-going. Mijn hoop op er nog snel nog eentje voor Bram te vinden gaat lekker naar beneden.
Hoi PappaBo, gaat het weer een beetje met jessie, hebben ze al wat aan de pijn kunnen doen? En red je het een beetje met Bo en Janneke?
Ze verzamelen 24 uur lang alle urine, ze prikken bloed op vanalles en nog wat en maandag krijgt ze een CT-scan.
Gelukkig krijgt ze weer wat voor de pijn, maar dat lijkt niet echt lekker te helpen.
En tegen heimwee krijgt ze ook al niks
quote:Arme Jessie, geef haar maar een hele voorzichtige, niet pijn doende knuf van mij. En veel sterkte, ook voor jou en je kleine meiden.
Op zaterdag 27 december 2003 21:27 schreef BoPappa het volgende:
Jessie houd zich redelijk, maar ze gaat niet vooruit.
quote:Sorry allemaal, mailproblemen
Op zaterdag 27 december 2003 21:01 schreef Knorretje het volgende:
rewimo: had je nou nog gelezen dat ik ook het adres van het zhuis evt voor je heb ?/ (incl afd en kamernr)
Ik heb inmiddels Jessies huisadres op de envelop gekalkt en we hebben geen andere passende envelop. Dus hierbij kijk ik BoPappa even lief aan of hij de kaart wil bezorgen
Kan ik er ook nog bij?
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 27-12-2003 22:47]
Heel veel sterkte
Laat ze je maar goed onderzoeken hoor !!!!
Beterschap nogmaals!!!!
Meiden wat doen we hier tegen kapot gevallen broeken?????
Damien heeft nu nog maar 1 hele broek en de rest is stuk op zijn knieen, zelfs zijn pyama broeken houdt ie niet heel..... Tis echt schandalig... maar om nou steeds nieuwe (tweedehands) broeken te kopen wordt een beetje prijzig aangezien hij het binnen een week stuk heeft.....
quote:Maak er anders kniestukken op?
Op zondag 28 december 2003 12:33 schreef Angel22 het volgende:
Meiden wat doen we hier tegen kapot gevallen broeken?????
Damien heeft nu nog maar 1 hele broek en de rest is stuk op zijn knieen, zelfs zijn pyama broeken houdt ie niet heel..... Tis echt schandalig... maar om nou steeds nieuwe (tweedehands) broeken te kopen wordt een beetje prijzig aangezien hij het binnen een week stuk heeft.....
Rewimo, wat vreselijk lief en attent ben je ook
Kan ik ook nog op het kaartje?
Angel, die opzetstukken kun je op de markt kopen. En die kun je dan op Dameys broeken zetten. Die dingen waren in de jaren '70 ook heel erg in
ik hoop dat je je snel een stukje beter gaat voelen. Het is een vreselijke situatie waarin je je bevind. Ik leef met je mee, denk aan je en hoop het allerbeste voor je!
Voor jou een klavertje vier, je mag een gelukswens doen!
Groetjes vanaf hier.
Jessie, dikke kus! Sterkte ermee meid!
quote:uiteraard, en mocht ik het om een of andere wazige reden weer vergeten (vergat het vanmiddag door de foon ook) dan kan ze het iig zelf lezen
Op zondag 28 december 2003 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Knor, doe je Jessie de hartelijke groeten van ons?
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:01 schreef Knorretje het volgende:[..]
uiteraard, en mocht ik het om een of andere wazige reden weer vergeten (vergat het vanmiddag door de foon ook) dan kan ze het iig zelf lezen
Heeft ze daar trouwens telefoon? Zo ja, wil je me dan het nummer mailen, dan bel ik haar morgen even
quote:ze mist haar meiden, ze mist haar thuis, ze mist gewoon de dagelijkse beslommeringen, ze mist het spelltuinbankje etc etc. Ze hebben een paar keer op nierfalen geprikt en tot nu toe zijn daar de uitslagen positief van, ze heeft een algemene antibiotica kuur voor de verwaarloosde onopgemerkte blaasontsteking, ze hebben enorm veel dingen op de kweek gezet, waaronder urine en zowel van de kweekjes als bloedtesten krijgt ze morgen pas uitslagen. Morgen krijgt ze ook een CT scan in de hoop dat ze vinden wat ze vermoeden waardoor er een behandeling opgezet kan worden, zo niet dan moeten ze verder zoeken en onderzoeken.
Op zondag 28 december 2003 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met haar, Knor? Ze zal haar meiden en Geer wel heel erg missenWeten ze al iets meer over wat haar mankeert en heeft ze al wat minder pijn?
Ow en alicia vond haar knalgroene rolstoel helemaal het einde
quote:doe ik
Heeft ze daar trouwens telefoon? Zo ja, wil je me dan het nummer mailen, dan bel ik haar morgen even
voor Jessie!
quote:Knorretje, is dit positief van dat ze dit heeft, of dat ze het niet heeft?
Op zondag 28 december 2003 20:09 schreef Knorretje het volgende:[..]
Ze hebben een paar keer op nierfalen geprikt en tot nu toe zijn daar de uitslagen positief van,
quote:ik bedoelde dus dat ze op dit moment niks vinden in de nieren en dat de nieren goed functioneren. Al blijven ze het nog wel controleren als ik het goed begrepen heb.
Op zondag 28 december 2003 20:18 schreef easy-going het volgende:[..]
Knorretje, is dit positief van dat ze dit heeft, of dat ze het niet heeft?
quote:Ja, de kaart is onderweg
Op zondag 28 december 2003 20:24 schreef daniman het volgende:
Jessie kan iig niet zeggen dat we niet aan haar gedacht hebbenHeb je je kaart trouwens al verstuurd rewimo?
quote:wens haar beterschap van mij...
Op zondag 28 december 2003 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga haar morgen meteen bellen!
quote:*noteert*
Op zondag 28 december 2003 20:29 schreef Spindizzy het volgende:[..]
wens haar beterschap van mij...
En doe de groetjes
Zeg maar dat ze gauw weer helemaal beter lekker thuis moet komen.
Komt in orde
quote:als je in zo'n geval nou nog kind was, kon je je iig nog vermaken met speelgoed dat ze in ziekenhuizen hebben...
Op zondag 28 december 2003 20:27 schreef easy-going het volgende:
... want als je niets aan je kamergenoten hebt duren de dagen helemaal lang.
quote:nou ja, als ze doen wat jessie en ik haddenbedacht wel
Op zondag 28 december 2003 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Tnx voor je verslag KnorHet ziet er dus helaas nog niet echt naar uit dat ze snel naar huis mag. Ik ga haar morgen meteen bellen!
OF
morgen niets vinden alle uiyslagen goed zijn en ze helemal geen reden meer kunnen hebben om haar daar ter observatie te houden en naar huis en gewoon steeds op afspraak evt verdere onderzoeken doen (al zou het nog fijner zijn als dat ook niet nodig was)
Ze hoopt iig oud en nieuw thuis te mogen vieren, of door volledig ontslag of doordat ze die avond naar huis mag en sochtends weer aanwezig moet zijn, maar dat gaat ze pas na de uitslagen etc etc voorstellen/vragen.
quote:en je mag dan bijna de hele dag bezoek hebben,
Op zondag 28 december 2003 20:30 schreef daniman het volgende:[..]
als je in zo'n geval nou nog kind was, kon je je iig nog vermaken met speelgoed dat ze in ziekenhuizen hebben...
toen ik op mijn veertiende voor diabetes in het ziekenhuis kwam lag ik ook nog op de kinderafdeling, toen vermaakte ik me veel met van die grote legpuzzels
ze moet het nu doen met 2,5 uurtjes verspreid over de dag
quote:inderdaad ja...
Op zondag 28 december 2003 20:39 schreef Knorretje het volgende:[..]
en je mag dan bijna de hele dag bezoek hebben,
maar ja mensen hebben natuurlijk ook hun rust nodig!
quote:Dat is wel jammer ja
Op zondag 28 december 2003 20:39 schreef Knorretje het volgende:[..]
en je mag dan bijna de hele dag bezoek hebben,
quote:Ligt er een beetje aan hoe ziek je bent hoor
Op zondag 28 december 2003 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Dat is wel jammer ja
... in het ziekenhuis hier (Ede) is er van drie tot acht (ongeveer, bepaalde afdelingen hebben andere regels) bezoekuur, dat lijkt me toch fijner.
quote:het verschilt hier ook per ziekenhuis en afdelingelingn hebben nog minder anderen weer meer.
Op zondag 28 december 2003 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Dat is wel jammer ja
... in het ziekenhuis hier (Ede) is er van drie tot acht (ongeveer, bepaalde afdelingen hebben andere regels) bezoekuur, dat lijkt me toch fijner.
quote:Tja, zelf lijkt het mij ook tien keer niks
Op zondag 28 december 2003 21:38 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ligt er een beetje aan hoe ziek je bent hoor
Kan ook erg vermoeiend zijn. Voor het bezoek zelf is het meestal wel prettig, omdat korte bezoekuren vaak op van die idiote uren vallen
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
in het ziekenhuis hier (Ede) is er van drie tot acht (ongeveer, bepaalde afdelingen hebben andere regels) bezoekuur
En nu ontopic: ik hoop dat Jessie heeeeeeel gauw weer naar huis mag en dat ze gauw weer met d'r meisjes kan tutten!
quote:
Op zondag 28 december 2003 22:51 schreef poemojn het volgende:
Je kunt ook een topic beginnen waar iedereen haar sterkte wenst en dat dat voor haar uitprinten zolang ze nog geen internet heeft...
quote:inderdaad, mooi handig en compact en alles-in-één!
Op zondag 28 december 2003 22:52 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat doen we hier dus, gaat in een moeite door
En mijn eerste broodje zit in de broodbakmachine, we hebben zojuist een half uur gefascineerd zitten kijken hoe dat ding kneedt
Ik mag al blij zijn als er hier een stuk of tien oliebollen worden gegeten......
tegenwoordig bakken we ze niet meer zelf en hoef ik er ook maar zeer weinig in een jaar...
ik ben niet meer zo oliebollen-fan
quote:Ze zijn voor een kennis
Op zondag 28 december 2003 23:21 schreef Angel22 het volgende:
VEERTIG!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? oliebollen??????????????????? Hoe krijg je het weg zeg....![]()
![]()
![]()
Ik mag al blij zijn als er hier een stuk of tien oliebollen worden gegeten......
quote:Ik denk toch ook wel dat je dan aan de veertig komt
Op zondag 28 december 2003 23:27 schreef Angel22 het volgende:
Ik ga ook oliebollen bakken hoor.... ik heb twee pakken gehaald... een voor gewone bollen en een voor krentenbollen en ik heb geen flauw idee hoeveel eruit een pak gaan eik.
Ik zie het wel en wat over is gaat gewoon de vullisbak in....
Nog wakker, miss_dynastie? Ja, nog wakker ja! Vriendlief had de broodbakmachine verkeerd geprogrammeerd (wie zei dat IT-ers technisch waren?) en over zeven minuten komt er een vers brood uit de machine voor morgenochtend Alvast welterusten
quote:Het gaat hier best goed hoor.
Op zondag 28 december 2003 22:46 schreef phileine het volgende:
En Bopappa je moet je naam veranderen, trek jij het een beetje allemaal? Heb je hulp?
quote:Dat is fijn, als Jessie snel thuiskomt ben je er om haar te helpen
Op maandag 29 december 2003 07:33 schreef BoPappa het volgende:[..]
Het gaat hier best goed hoor.
De oma's passen beide vaak op, en ik hoef pas de 6de weer te werken.
quote:Dat weet ik ook wel
Op maandag 29 december 2003 07:02 schreef Rewimo het volgende:
Dat brood loopt toch niet wegVolgens mij hoef je daar niet voor op te blijven hoor
![]()
quote:Het is in elk geval fijn dat beide oma's bijspringen, dan kun jij je aandacht tussen Jessie en de meiden ook een beetje verdelen, want het lijkt me niet makkelijk voor je! Het is fijn dat je pas de zesde weer hoeft te werken, dan kun je Jessie inderdaad helpen
Op maandag 29 december 2003 07:33 schreef BoPappa het volgende:[..]
Het gaat hier best goed hoor.
De oma's passen beide vaak op, en ik hoef pas de 6de weer te werken.
quote:Dan zou ik de volgende keer mooi zelf lekker naar bed gaan en hem naar het brood laten kijken
Op maandag 29 december 2003 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel
Maar vriendje was denk ik bang dat ze er pootjes bij in hebben gebakken of zo
quote:Het loopt niet weg, maar wordt wel nat als je het laat zitten.
Op maandag 29 december 2003 07:02 schreef Rewimo het volgende:
Dat brood loopt toch niet wegVolgens mij hoef je daar niet voor op te blijven hoor
![]()
Volgende keer de timer maar geruiken
Angel, stoere knullen heb je!
quote:Dat heeft ie ook gedaan, maar dat ging mis... mannen
Op maandag 29 december 2003 09:45 schreef moussy het volgende:[..]
Het loopt niet weg, maar wordt wel nat als je het laat zitten.
Volgende keer de timer maar geruiken
En Rewimo, op zich een goed idee, alleen word ik toch wakker als hij dan weer naar bed komt en dan kan ik niet meer slapen ... maar over elf minuten schop ik hem uit bed
Verder ging het ook nog niet echt geweldig. Haar ene enkel is dunner geworden maar vanmorgen was de andere weer dik en had ze ook weer nieuwe plekken
Ze hoopt met Oud en Nieuw naar huis te mogen, zoals Knor al schreef, al is het maar voor een paar uurtjes...
Jessie was in elk geval heel blij met alle belangstelling en groeten! Jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten terug en ze hoopt natuurlijk gauw weer zelf lekker mee te doen hier. Gerard zal ons in elk geval op de hoogte houden af en toe.
om 15:00 uur kwam een dokter met de mededeling dat ze waren vergeten de scan aan te vragen vandaag
Nu word het morgen, en daarna doen ze nog een bioptie.
Daarna kunnen ze met enige zekerheid vasstellen of het om de ziekte van Besnier-Boeck-Schaumann (Sarcoïdose)
Jessie is nu dus helemaal in de put
quote:Ah gatver, wat een sukkels
Op maandag 29 december 2003 16:51 schreef BoPappa het volgende:
Jessie is nu dus helemaal in de put
quote:zeg dat wel...
Op maandag 29 december 2003 16:56 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Ah gatver, wat een sukkels
Hoe zijn de meisjes eronder Bopapa? Missen ze hun mama erg? Hoe is het afgelopen met Janneke en de dokter?
quote:Met de meisjes gaat het best redelijk, Bo is extra koppig en aan Janneke is niet echt iets te merken.
Op maandag 29 december 2003 19:26 schreef Lois het volgende:
Hoe zijn de meisjes eronder Bopapa? Missen ze hun mama erg? Hoe is het afgelopen met Janneke en de dokter?
Janneke is gelukkig gewoon verkouden, ze heeft soms wat moeite met het weghoesten van het slijm en daardoor reuteld ze.
Gelukkig is ze wel vrolijk, en drinkt en slaapt ze goed.
Jessie sterkte daar! De onzekerheid lijkt me vreselijk. En ook de verveling lijkt me moordend. Wat vreselijk dat je met van die ouwe tangen op zo'n zaal ligt!
Eigenlijk moeten ze in elk ziekenhuis naast TV en telefoon ook gewoon een internetaansluiting hebben. Die heb ik ook vreselijk gemist de dagen voor mijn bevalling in het ziekenhuis. Ik had daar bijna een secretaresse achter haar PC vandaan gerost maar kon me nog beheersen. Heb je wel lekker te eten? wat zo'n beetje het hoogtepunt van de dag moet zijn volgens mij als je je rotverveeld
quote:Gister-ochtend spuugde ze haar papfles nog uit, daarna at ze zonder problemen 3 krenteboterhammen met roomboter
Op maandag 29 december 2003 21:21 schreef easy-going het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met het overgeven van haar
Het is opvalland dat ze het meeste spuugd als ze net wakker is.
Ik doe nu smorgens eerst even niks dan brood en daarna wat drinken, dat lijkt goed te gaan.
quote:Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=252641&c=22
Zwangere vrouw vermoord om foetusUitgegeven: 29 december 2003 23:11
KANSAS - In de Amerikaanse staat Oklahoma bereidt het Openbaar Ministerie de aanklacht voor tegen een vrouw die wordt verdacht van moord op een zwangere vrouw. De aanklacht betreft in ieder geval een dubbele moord; nadat ze de aanstaande moeder had doodgeschoten sneed ze de buik van haar slachtoffer open om de foetus weg te nemen. Dat hebben lokale media maandag gemeld.Volgens de nieuwssite The Kansas City Channel werd het lichaam van de vermoorde 21-jarige vrouw vrijdag gevonden in een veld bij Holdenville. Ze was in het hoofd geschoten en haar buik was opengesneden. De verdachte is een 37-jarige vrouw die zich met een dode foetus in een ziekenhuis had gemeld en zich voor de moeder had uitgegeven. DNA-onderzoek moet nog aantonen of het ongeboren kind van het slachtoffer is.
Volgens de politie staat het motief nog niet definitief vast, maar had de verdachte al bijna tien maanden lang beweerd dat ze zwanger was.
echt walgelijk..
quote:nou dat mag je zeggen... verschrikkelijk zeg. Het zal je vrouw/ dochter of moeder maar wezen die zo iets wordt aangedaan...
Op maandag 29 december 2003 23:52 schreef poemojn het volgende:[..]
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=252641&c=22
echt walgelijk..
He jessie, wat een ellende nog steeds
Nou, nog eens een dikke knuffel dan he, ik hoop echt dat dat ziekenhuis nu eens een beetje op gaat letten en je verder kan helpen
Nou ja, ik ben dus thuis uit Disneyland, het was helemaal geweldig, maar supervermoeiend, en ik kan letterlijk niet meer op mijn benen staan (zak steeds door mijn heupen heen..).
Even een paar stapjes terug dus, maar wel een heel leuk weekend gehad, hele mooie parades gezien, heeeeeleboel lichtjes, en een geweldig hotel, vooral omdat het direct bij de ingang van het park lag (Disneyland Hotel). Ohja, en ik mocht in niet zo veel attracties, dus ik heb flink geshopt. De koffer kon nog net dicht, en het wordt de komende maand(en) droog brood eten vrees ik
Oh enne Christan: de Thalys was echt supermegacool
quote:Ik zou anders ook niet willen dat het mezelf overkwam
Op dinsdag 30 december 2003 12:07 schreef melonovy het volgende:[..]
nou dat mag je zeggen... verschrikkelijk zeg. Het zal je vrouw/ dochter of moeder maar wezen die zo iets wordt aangedaan...
quote:ze heeft er maar 140 gemaakt
Op dinsdag 30 december 2003 12:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Pluisje, welkom terug!!! Ik ben jaloers op je, ik wil ook zo graag eens naar Disneyland! Het je foto's gemaakt daar?
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:32 schreef pluisje het volgende:
Oh enne Christan: de Thalys was echt supermegacool
Wij hebben ook Disneyplannen maar ik denk dat dat pas volgend jaar wordt. Dus Christan, nog even geduld
We willen natuurlijk wel die 140 foto's zien
quote:Wij ook
Op dinsdag 30 december 2003 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben ook Disneyplannen maar ik denk dat dat pas volgend jaar wordt.
quote:Ik ook wel hoor
Op dinsdag 30 december 2003 13:04 schreef lily het volgende:[..]
Wij ook
(alleen weet ik zeker dat het volgend jaar wordt
)
Je zag ook echt van die ukkies rondgereden worden, die de halve dag in hun buggy lagen te pitten. Ja, die hebben er dus echt heel erg weinig aan, zeker als die ouders dan nog lopen te sjaggerijnen omdat dat kind moe is en jengelt enzo als het even wakker is
Foto's komen er vandaag aan, zal er een paar uitzoeken die een goed beeld geven
Uhm ja, heel leuk
http://images.fok.nl/upload/DSCF0028klein.jpg
De Kerstparade:
http://images.fok.nl/upload/DSCF0071bklein.jpg
De avondparade:
http://images.fok.nl/upload/DSCF0105bklein.jpg
De hal van het hotel:
http://images.fok.nl/upload/DSCF0130bklein.jpg
Paar honderd euro :
http://images.fok.nl/upload/DSCF0144klein.jpg
Nog geen nieuws van jessie, heeft ze de scan en onderzoeken vandaag wel gehad?
Helaas had de dokter de uitslag nog niet gehad.
Dat word dus wachten tot morgen.
quote:pff weer een dag wachten
Op dinsdag 30 december 2003 19:27 schreef BoPappa het volgende:
Wie heb ik nu allemaal een muisarm bezorgt?Helaas had de dokter de uitslag nog niet gehad.
arme jullie...
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:27 schreef BoPappa het volgende:
Wie heb ik nu allemaal een muisarm bezorgt?Helaas had de dokter de uitslag nog niet gehad.
mag ik nu voorzichtig concluderen dat een oud en nieuw thuis van de baan is, of is daar nu niets over te zeggen?
Sterkte wederom, ook voor papa en kids, dat lijkt me ook niet meevallen.
Jessie ligt inmiddels helemaal alleen op de kamer, alle anderen zijn al naar huis De uitslag van de scan was nog niet binnen helaas, dus ze weet nog niet of en wanneer ze naar huis mag. Gelukkig slaan de pijnstillers (ze heeft weer andere) nu wel aan en de antobioticakuur is over. Ze mist haar meisjes heel erg, gelukkig komen ze wel vaak op bezoek.
Oja Allemaal bedankt voor de kaart
Ik hoop het allerbeste voor dr, echt waar! Een vriend van ons heeft ook eens accuut Bessnier Boeck () gehad en dat is echt geen kattepies. Weken in het ziekenhuis, maanden erna nog behoorlijke last gehouden en mega veel pillen moeten slikken.
Dus nogmaals hoop ik voor Jessie dat het zo snel mogelijk goed gaat komen enzo...
Ik ben nu al gaar en ik moet nog zoveel doen vandaag... waarom zit ik dan nu op me gat?????
Huis moet nog schoon, moet nog boodschappen doen, de was moet nog weggewerkt worden.... Blegggghhhh maar ja dan ga ik wel weer schoon 2004 in.
Op de een op andere manier moet ik gewoon schoon het nieuwe jaar in en ik loop altijd me poten uit me naad op 31 december....
Nou ja ik ga weer eens wat doen want met zitten kom ik er niet
Jessie, wat een verschrikkelijke situatie meid, ik hoop dat ze snel weten wat het is en dat je ook snel naar huis mag! Je vent is trouwens een topper.
Een dikke knuf van mij, ik hoop dat je snel weer bij je meissies en vent kunt zijn! Sterkte!!
nog niet snapt hoe ik dit heb kunnen missen..
Alleen ben ik dan op weg om Christan te halen en daarna naar de trein
Ik ga maar eens bijslapen voor vannacht, anders donder ik om 21.00 in slaap vrees ik op de bank
Ik hoop dat het helemaal nix ernstigs aan de hand blijkt te zijn en dat je gauw weer lekker naar huis mag. Dikke knuffel.
quote:hoi jessie
Op woensdag 31 december 2003 15:37 schreef jessie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ben ik live vanuit het ziekenhuis
Bedankt voor al jullie lieve woordjes he.
Het is hier nog afwachten. Heb nog steeds de uitslag NIET.
We gaan proberen of ik tot vrijdagochtend naar huis kan, dan moet er weer bloed geprikt worden maar tot die tijd doen ze toch niks.
Ik zit hier nu helemaal alleen hier.
Zielig he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen bedankt voor de kaart. Karin, Lois, die van jullie kreeg ik net. Hartstikke lief.
Rewimo belt me geregeld en knorretje en Danny kwamen net ook overwachts helemaal stralend langs. Heel leuk.
Klote tikken een laptop vanuit bed, maar heerlijk dat ik hem heb.
Ben het zat en mis mijn meiden (net Janneke helemaal plat geknuft) Geer is een man uit duizenden overgens!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik wil beter zijn en naar huisssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Als ik om 10 over 4 nog niks gehoord heb vraag ik of ze de dokter even bellen. Anders is ie dalijk naar huis en zit ik hier nog.
Ik had hier wel aardige mensen op de zaal, maar echt de golden girls hoor, maar dan zonder humor. En snurken ongelofelijk als bootwerkers. Gelukkig had ik oordopjes.
quote:iedere keer als wij de binnenplaats op lopen van het zuider zeggen we elke keer dt het net een gevangenis lijkt, de opzet, de binnenplaats de kleine raampjes etc etc
Op woensdag 31 december 2003 15:59 schreef jessie het volgende:
O ja en ik had nog niet eens gezegd dat als ik naar buiten kijk maar een heel klein stukje lucht zie. Gezellig he
quote:Snel, laat de verpleging er nog achteraan rennen!
Op woensdag 31 december 2003 16:04 schreef jessie het volgende:
Godver de godver hij is naar huis geloof ik
quote:jezus, het zit je niet mee
Op woensdag 31 december 2003 16:12 schreef jessie het volgende:
Ik moet dus hier blijven, want hun mogen me neit laten gaan
Ik word gekkkk
en ik ws nog wel bang dat als ik vanavond zou komen een leeg bed zou aantreffen, kutzooi
Bel die man terug!!
Jessie sterkte meid!
quote:kunnen ze die vent niet thuis bellen voor permissie ??
Op woensdag 31 december 2003 16:12 schreef jessie het volgende:
Ik moet dus hier blijven, want hun mogen me neit laten gaan
Ik word gekkkk
kunnen we je niet ontvoeren ??
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:17 schreef Knorretje het volgende:[..]
kunnen ze die vent niet thuis bellen voor permissie ??
kunnen we je niet ontvoeren ??
anders laat je geer met beide kids komen en kan Bo later op de avond in het campingbedje slapen, janneke in de wandelbak en kunnen jullie toch nog met z'n tweetje oud en nieuw vieren, (weliswaar zonder vuurwerk en niet in eigen omgeving) maar probeer er dan het beste van te maken, je ligt toch alleen op zaal, ruimte zat voor je meiden om ze ergens neer te leggen.
Oliebollen, appelflappen twee champagne glasjes met appelsap en gewoon romantiek in ziekenhuisbed
En dan nog zeggen dat IK er wel laat mee kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:H|ij heeft toch zelf vanmorgen pas gezegd dat ie achter die radioloog aan zou gaan. Hoe kun jij dan eerder ingrijpen Vind 4 uurtjes later er na vragen beslist niet laks. Dit is niet jouw schuld hoor.
Op woensdag 31 december 2003 16:31 schreef jessie het volgende:
Geer komt nu hierheen. Met de kinderen is niks, in ieder geval niet met die van ons
Bezoek mag tot half 1 blijven, nou nou
Heb er net de nodige jankbuien weer opzitten en die vent die krijgt het nog wel te horen wat een eikel.!!!!!!!!!!!!En dan nog zeggen dat IK er wel laat mee kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en wauw tot half 1, joepie!! wat een spetterend feest gaat dat worden zeg. Wordt snel toosten en zoenen dus. Maar goed, beter iets dan niets.
Tis echt niet jouw schuld hoor! Ik vind dat ie zeker nog even bij je langs had moeten gaan.
Ik heb het helemaal gehad had me er zo op verheugd.
quote:ROFL
Op woensdag 31 december 2003 16:42 schreef jessie het volgende:
Maar goed, handige van de laptop is dat ik de adresssen en emails al heb waar de klachten naar toe kunnen voor de klachtencomissie
Als ik nog moet komen opdraven vrijdag hoor ik het wel he?? (Al heb je daar nu niets aan natuurlijk)
Heeeele dikke knuffel uit Groningen en tot morgenavond ofzo!!
Liefs,
Clauwheee
(gelden er morgen nog afwijkende bezoektijden ? Misschien dat ik nog ffies langswip mochten we tijd hebben en toch niet naar zwolle rijden, anders laat ik zeker nog wat van me horen/zien aankomend weekend)
PS Mijn tweede echo wil ik toch echt thuis bij je tonen hoor en niet mee hoeven te nemen naar het zhuis.
Ik weet niet hoe het morgen is, dat ia ook zo dom geregeld. Gisteren zei iemand dat ik vandaag de hele dag door bezoek mocht. En vandaag kwamen ze heel officieel het grote nieuws vertellen dat er vanaf vanavond bezoek tot half 1 mocht komen. Toen ik zei dat ik dat al wist en dat er de rest van de dag ook mocht was dat weer niet zo want ze moesten eerst op 1lijn zitten en dat zaten ze schijn baar nu pas.
Verder zitten ze nergens mee op op 1 lijn hoor (heerlijk zo pessimistisch doen)
En de volgende echo wil ik hel zeker in ons eigen huissie zien hoor, niet hier!!!!!!!
En kunnen ze nou morgen weer niks doen, omdat het dan een feestdag is?
Ik word helemaal boos als ik het zit te lezen, dit zijn nou niet de meest geweldige feestdagen voor je he?
Nogmaals hele dikke en laten we hopen dat die arts met de jaarwisseling zijn verstand een beetje terugkrijgt.
veel sterkte gewenst van mij.
maak er wat van in het ziekenhuis (er zal weinig anders opzitten ben ik bang)
wat een stelletje achterlijke figuren lopen daar rond zeg!
ik hoop dat de uitslag er gauw is en dat je weer snel naar huis mag.
dan kan je weer lekker knuffelen met je meiden (en geer natuurlijk)
groetjes van astrid (lady-wrb)
Gelukkig begint het jaar beroerd, het kan alleen maar beter worden
Sterkte er mee en laat je niet gek maken hoor daar!!
Allemaal een voorspoedige jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar
Iedereen een heel fijn uiteinde en gezond nieuwjaar!
En wij wensen iedereen een gelukkig en vooral gezond 2004 toe
Renée, qltel en Christan
Dames (en heren natuurlijk ook) ik wens jullie allen een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar maar he
Enne wel oppassen met vuurwerk !!!!!!
En voor jullie allemaal verder: kijk uit met vuurwerk en maak er wat van volgend jaar!
Lieve allemaal hier,
Een hele fijne jaarwisseling en dat 2004 maar precies mag brengen wat je graag zou willen.
Tot volgend jaar
quote:Wat een mooie wens, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Op woensdag 31 december 2003 20:22 schreef Lois het volgende:
Een hele fijne jaarwisseling en dat 2004 maar precies mag brengen wat je graag zou willen.
Jessie, ik lees nu je verhalen van gistermiddag (of vorig jaar), jeetje wat een stelletje kl..... daar zeg. Ik hoop dat je het ondanks dat toch nog een beetje leuk hebt weten te maken met Gerard. Enne, als ik vrijdag langs moet komen om de knokploeg te versterken.....met een kwartiertje kan ik er zijn hoor.
Hopenlijk komen al jullie wensen en verlangens uit en kunnen en beginnen aan een spetterend 2004 !
Dikke kus van Suus
(zal mijn gebruikersnaam ook effe aanpassen)
wat een ****** van een arts dat ie zo weggaat. GRRRRRRRRRRR
Hopenlijk mag je snel weer terug naar huis naar Bo en Janneke en kun je ze weer heerlijk knuffelen !
Ik wens voor jouw het meest gezonde jaar dat er is !
Groetjes
Suus
En hoe kan het jaar nou mooier beginnen dan met een flinke laag sneeuw!!!!!
Hebben jullie het ook allemaal zo leuk gehad gisteravond? Wij waren dus bij vrienden op bezoek, heerlijke avond gehad! En wat daarbij ook erg hielp was natuurlijk hoe lief Bram was. Hij ging gisteravond meteen slapen ondanks de vreemde omgeving. Wou helaas zijn laatste flesje niet (maar dat kwam goed uit dacht ik, dan geven we die als we weer thuiskomen, wie weet slaap ie dan wat langer) en hij heeft dus gewoon door het vuurwerk heengeslapen!! Hij heeft mij ietsjes langer laten slapen, wel tot half 9! Heel fijn.
We hebben het heel gezellig gehad hier...
We hadden vrienden op bezoek en dat was erg leuk. Lekker gegeten en gedronken en we hebben om ff kwart voor twaalf Damey zijn bed uitgehaald vopor het vuurwerk want dat had ik hem beloofd. Dunc hebben we laten slapen want die was overdag al heel schrikkerig van het vuurwerk en ik was bang om met een overstuur kind te komen zitten.
Damey vond het doodeng!!! Hij zat helemaal te bibberen. Dat was cht heel zielig. Ik dacht eerst dat ie het koud had want hubbie was ff met hem nar buiten op het balkon geweest mmaar het was gewoon pure angst.
Helemaal klappertanden en een wit bekkie, echt heel sneu.
Maar een half uurtje later samen met mams achter het raam was het toch ook wel heel mooi.... dus dat is alweer een vooruit gang.
Maar de kids staan te genieten voor het raam !
Hier ook .... volgens mij hoort dat bij moeders en vaders op nieuwjaarsdag (of liggen de
nog te maffen )
Iedereen een fantastisch, gelukkig, gezond (Jessie!!!) en voorspoedig 2004 gewenst!
Wij zijn thuisgebleven met Oud en Nieuw en hadden verder ook niks geregeld, maar gisteren op de valreep hebben we toch nog wat vrienden gebeld en die zijn nog langsgekomen. Was dus onverwachts toch nog erg gezellig. Ze hadden ook nog vuurwerk meegenomen, dus voor het eerst vuurwerk afgestoken, maar ik blijf het stiekem toch eng vinden
Kom zo wel bevroren terug......
En nu, ga ik staan te blauwbekken en kijken hoe Peet het nog kouder gaat krijgen. Die gaat een nieuwjaarsduik doen
Oh ja, Cas heeft tijdens het vuurwerk doorgeslapen en werd toen alles klaar was wakker, had veel lol en moest erg om zichzelf lachen. Ach dus die is er maar uit gekomen. We waren de pap vergeten voor een laatste flessie, dus heeft ie maar een gewone fles gehad en daar heeft ie tot 10 uur op geslapen René is wakker geweest tot 2 uur. Ze wilde niet slapen bij die vrienden van ons.
Dus al zij het wat slaperig toen hier ook allen de beste wensen, dat 2004 voor iedereen maar een goed jaar gaat worden.
quote:Nu door zuipen???
Op donderdag 1 januari 2004 12:24 schreef phileine het volgende:
wie heeft het ultieme middel tegen een kater?
*zei iemand die nog nooit aangeschoten, laat staan dronken is geweest (?) *
quote:lezen JustMuts.. het was al gezegd
Christan is om een uur of 9 naar bed gegaan (da's 2 uur later dan gebruikelijk, maar grote neef Pascal was er en dus heeft ie heerlijk gespeeld onder het gourmetten). Hij heeft dwars door alles heengeslapen Vanmorgen was hij op een alleszins redelijke tijd wakker (9.30 uur
) en we hebben lekker doorgeluierd met zijn drieën
En nu wil ik skispringen kijken
quote:Na het zuipen en voor het slapen gaan twee aspirientjes en je hebt nergens last van nee, daar heb je nu niets aan, maar volgende keer misschien... ik ben overigens ook nooit dronken geweest
quote:mee eens
Op donderdag 1 januari 2004 11:02 schreef moussy het volgende:
Dat 2004 voor iedereen maar een héél goed, gezond,vruchtbaar, 2-streepjes, kindertjes, peuters, kleuter, puber, flesjes, bv, luiers, kleertjes en fotojaar mag worden
De beste wensen iedereen!
Chiara heeft zonder huilen oid lekker doorgelapen van 19:30 uur tot 4:00 uur, door alle knallen van de Chinees hieronder heen, door al het kabaal, echt perfect. Ze was allen wel om 7 uur weer wakker, ik heb dus maar een paar uurtjes geslapen, maar dat maakt niet uit.
Gisteravond erg gezellig spelletjes gespeeld met vrienden, erg leuk allemaal.
O, dat was ik dus weer, die cookies ook
Rewimo
Wij zijn net terug van een wandeling door wit Roosendaal. Er is hier een oude begraafplaats waar nu een park van gemaakt wordt, het is daar prachtig wandelen. Christan heeft voor het eerst sneeuwballen 'gegooid': hij nam een handvol sneeuw, drukte die tegen onze jas en barstte vervolgens in schaterlachen uit Ook het kraken van de sneeuw onder zijn schoentjes vond ie prachtig
Vriend W. zit op de bank zijn schoenen vast te knopen, Remco staat te piesen en op de radio horen we, pliep-piep-pieieieieiep "Middennacht, dit is het nieuws" Vriendin M en ik kijken elkaar aan en moeten lachen, "Oh het is al zover...." Ze gaat naar haar vriend toe en zoent hem, terwijl ik op Remco wacht en wacht, die staat zijn overvolle blaas te legen. We liggen helemaal in een deuk als hij binnenkomt "Op eens hoor ik dat het al zo laat is" merkt ie snugger op. Ik ben nog nooit zo laconiek het nieuwe jaar in gegaan...
quote:Karin, het zal vast nog wel herhaald worden en anders kan je misschien kijken op www.uitzendinggemist.nl en als dat niet lukt zal ik bert even lief aankijken, want die heeft het opgenomen.
Op donderdag 1 januari 2004 20:35 schreef Karin het volgende:Godverdee kom ik er net achter dat mijn video Lebbis en Jansen niet opgenomen heeft
![]()
Bram heeft natuurlijk met zijn knuistjes aan de video gezeten en PDC aangezet, dat gebruik ik nooit omdat je dan vaak het begin van een programma mist dus programmeer ik het zelf altijd heel ruim. Maarja als dan de PDC aanstaat neemt hij het dus niet op![]()
Ah sjit zeg! Had ik me zo op verheugd om dat vanavond te gaan kijken.
Laat je het dan nog even weten?
quote:wat een handige link!
Op donderdag 1 januari 2004 21:02 schreef Troel het volgende:[..]
Karin, het zal vast nog wel herhaald worden en anders kan je misschien kijken op www.uitzendinggemist.nl en als dat niet lukt zal ik bert even lief aankijken, want die heeft het opgenomen.
Laat je het dan nog even weten?
Deze glazen plaat heeft ook een slot en onze dvd speler, versterker en video recorder zijn tot nu toe verschoond gebleven van kleine vingertje en eventuele naar binnen gepropte boterhammen en dergelijke.
Andere mogelijkheid is om er tijdelijk in je bestaande meubel 2 railtjes te plakken en daarin een plaatje plexiglas te laten schuiven. Is ook wel te doen
Aan alle speeltuinvrienden hier een goed, fijn, prettig nieuwjaar gewenst!!!!!!!
ik heb het gezellig gehad tijdens deze dagen. 31 dec. smiddags naar een vriendin, savonds thuis met de fam. snachts na het afsteken van mijn vuurwerk en het opdrinken van de champagne met andere vrienden uitgeweest. Lag om vier uur in bed om vervolgens half tien weer wakker te worden. Vandaag verder niet zo veel gedaan maar wel weer veel lol gehad met het hele gezin, voor de traditie die wij sinds enkele jaren hebben, de nieuwjaarsborrel. Whisky voor de mannen en Likeur voor de dames. En natuurlijk veel gezelligheid!
Vandaar dat ik niet eerder op fok ben gekomen!
nog even over Jessie: wat sneu dat ze nou oud en nieuw in het ziekenhuis heeft moeten doorbrengen! Dat lijkt me nou ect het saaiste wat er is... het lijkt wel of die dokters er allemaal heel makkelijk over doen ofzo... is het nou echt nodig dat Jessie nou al zolang in het ziekenhuis ligt zonder te weten waar ze nou echt aan toe is?
Voor Jessie een spoedig herstel en een gezond 2004 toegewenst!
groeten van daniman (daniel)
Iedereen het allerbeste in dit mooie, witte, nieuwe jaar!
Wij gaan lekker een weekendje weg zo! Naar Emmen, hotel met bad (heb ik thuis niet), dierentuin, wandelen, uit eten... Zin in!
Laten we hopen dat ik me niet al te misselijk voel, want dan wordt het niks wel misselijk blijf voelen, want dan word ik niet onzeker over of dat swanger sijn nou wel of niet echt waar is!
[Dit bericht is gewijzigd door Sugar op 02-01-2004 10:36]
quote:Ik op het moment ook niet maar geeft het een week (of 2 weken) en dan is daar ook verandering in gekomen. Jawel, het is weer verbouwtijd
Op vrijdag 2 januari 2004 10:26 schreef Sugar het volgende:hotel met bad (heb ik thuis niet)
Ik wens iedereen trouwens het allerbeste voor 2004. Dat het maar 1 van die jaren mag worden waar je tot in het bejaardenhuis met een glimlach op terugkijkt.
Als alles goedgaat is dit het jaar waarin we onze toestemming krijgen en we op de uiteindelijke wachtlijst voor een kind gaan komen
Hoest met Jessie?
quote:amputeren...
Op vrijdag 2 januari 2004 10:59 schreef easy-going het volgende:
Ja, hoe is het met jessie?
Moeten we nog met zijn allen naar het ziekenhuis om die arts even te .......
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 11:03 schreef Troel het volgende:[..]
amputeren...
Leuk frutselwerkje melonovy. Het lijkt alleen wel of Chiara in de foto rechtsboven een tongpiercing heeft, maar dat kan ook liggen aan de resolutie van mijn beeldscherm op kantoor
Dice bedankt voor de tips! Onze videorecorder staat in het dressoir met schuifkastjes die meneer dus openkrijgt. Peet gaat van de week even kijken hoe we die gaan beveiligen.
Suger veel plezier dit weekend!
Zo ver ik het net begrepen heb is de arts vanmorgen weer langsgeweest, ZONDER UITSLAG, deze uitslag is er ook niet want er is pas maandag weer een radioloog in huis. Aangezien ze nog steeds graag naar huis wil en doelloos in het ziekenhuis verblijft heeft ze het wederom gevraagd aan de arts en na veel 5-en en 6-en mag ze op weekend verlof (had ik niet al eens eerder hier de vergelijking getroffen met het gevangeniswezen en dit ziekenhuis ) Dit weekend verlof gaat morgen pas in aangezien het een dag voor vertek moet kenbaar gemaakt worden bij de verzekering. En zondagavond moet ze weer "in huis" zijn.
Over hoe nu verder is heel onduidelijk, thuis heeft ze thuiszorg nodig dus bij ontslag moet die indicatie al vrijgegeven zijn, volgens het ziekenhuis kon dit alleen vanuit hun geregeld worden en moest het indicatiezorg gesprek ook in het ziekenhuis plaatsvinden (na navraag door geer en jessie zelf blijkt dit helemaal niet te hoeven dit heeft ze ook weer aan het ziekenhuis doorgegeven). Nadeel is alleen dat ze een thuiszorg indicatie krijgt als de arts toestemt met oa haar vertrek naar huis en wat heeft die oetlul nou gedaan/gezegd, na haar vanmorgen de opdracht gegeven te hebben te oefenen met lopen is hij haar later op de dag tijdens het oefenen tegen gekomen en vond hij haar te slecht ter been dus als ze maandag naar huis wil kan dat alleen tegen doktersadvies in en krijgt ze geen thuiszorg (is thuiszorg er juist niet voor mensen die nog bv slecht ter been zijn, iemand die toch vrijwel alles weer zelf kan heeft toch geen thuiszorg indicatie nodig )
enig lichtpuntje is wel dat de arts vanaf maandag niet meer haar arts is, hij gaat naar een andere afdeling (hij liep dus mooi die laatste dagen de kantjes ervan af) en krijgt ze een andere arts, hopelijk 1 die wel de uitslag kan versnellen en haar haar ontslag wil geven op maandagochtend.
Maar goed, morgen gaat ze dus lekker naar haar meiden toe. En eens evenheerlijk genieten van haar gezinnetje thuis, al is het dan maar voor heel erg kort.
quote:niet te geloven !!
Op vrijdag 2 januari 2004 17:38 schreef Knorretje het volgende:
ok, jessie heeft echt de grootste boerenlul als arts getroffen, jezus wat een zak.
Dat is echt balen voor Jessie, getverdemme
quote:ze is voornamelijk bezorgd en zit vreselij kin spanning wat ze nu precies heeft. Ze zit aan de pijnstillers sinds een paar dagen weer een ander soort en deze schijnen wel iets te helpen, maar s'avonds is het toch weer erger dan op de dag. Benen waren nog steeds dik begreep ik en hoe het nu precies met de bulten en ontstekingen overal zit weet ik niet maar oudjaarsdag waren die er nog steeds.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:33 schreef phileine het volgende:
Knor, hoe is het verder met de pijn en hoe ze zich voelt? Het lijkt me -naast dat geeikel van zo'n arts- zo'n angstige tijd voor haar en haar gezin. Bah.
* easy-going neemt zich nu helemaal voor als het even kan het Zuider te mijden, kon aan het eind van mijn zwangerschap kiezen:Ikazia of Zuider en aangezien ik het Zuider al zo´n benauwd ziekenhuis vind..
Knor, hoe is het eigenlijk met jou?
Jessie ik hoop dat je ondanks alles toch even kan genieten van het thuiszijn!
quote:Artsen zijn geen zakken, het zijn mensen die hun werk doen. Dat dat werk toevallig met levende mensen met gevoel en emoties is, dát hebben ze in die 6 jaar studie nooit geleerd...
Op vrijdag 2 januari 2004 17:38 schreef Knorretje het volgende:
ok, jessie heeft echt de grootste boerenlul als arts getroffen, jezus wat een zak.
Onze ervaringen zijn evenzo met artsen, ow... op één na, en dat was de intensive care in Zwolle. De couveuse-afdeling aldaar besteed evenveel aandacht aan de psyche van de ouders als aan de verzorging van het kind. En geloof me...
quote:nou euhmm ik geloof dat jessie je ook nog wel het een en ander over het ikazia kan vertellen en kloothommels aan gyneacologen enzo.Ze daar straks al tegen d'r wat heb jij toch met de rotterdams ziekenhuizen.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:59 schreef easy-going het volgende:
* Knorretje neemt zich nu helemaal voor als het even kan het Zuider te mijden, kon aan het eind van mijn zwangerschap kiezen:Ikazia of Zuider en aangezien ik het Zuider al zo´n benauwd ziekenhuis vind..
quote:Ik had ook eerst niet zo´n vertrouwen in het Ikazia (ervaringen van mijn schoonzus 6 jaar geleden) maar ja je moet wat he (ik kon dus kiezen tussen Ikazia en het Zuider), en het is me daar 100% meegevallen.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:38 schreef Knorretje het volgende:[..]
nou euhmm ik geloof dat jessie je ook nog wel het een en ander over het ikazia kan vertellen en kloothommels aan gyneacologen enzo.Ze daar straks al tegen d'r wat heb jij toch met de rotterdams ziekenhuizen.
quote:jessie is gewoon een apart geval :0 Zij woont dus dicht bij het clara en ik praktisch naast het ikazia. Zij koos in de eerste zwangerschap bewust voor het ikazia vanwege nare ervaringen in het clara (ja ook dat ziekenhuis heeft ze al op de lijst staan van tegenvallers, al viel het geloof ik de laatste keer me
Op vrijdag 2 januari 2004 21:17 schreef easy-going het volgende:[..]
Ik had ook eerst niet zo´n vertrouwen in het Ikazia (ervaringen van mijn schoonzus 6 jaar geleden) maar ja je moet wat he (ik kon dus kiezen tussen Ikazia en het Zuider), en het is me daar 100% meegevallen.
Gelukkig word artsen tegenwoordig wel geleerd om rekening te houden met emoties en gevoelens van patienten. Is bij ons een van de belangrijkste dingen van de studie. Maar sommige oude stempel artsen grrrr die zou je toch af en toe.
Het zuiderziekenhuis, ben er 1 keertje geweest en mijn reumatoloog daar is ook zo'n !@%$!%!#.
Vanaf hier (hellevoetsluis) kunnen wij trouwens meestal kiezen qua ziekenhuizen tussen Dirksland ziekenhuis (goeree overflakkee), Ruwaard van Putten ziekenhuis (spijkenisse), Ikazia of Zuider.
Echt ik zweer bij het dirksland ziekenhuis, goede artsen, goede verpleging en zeer behulpzaam. Niet moeilijk over extra bezoekjes en als artsen niet weten wat het is dan zeggen ze dat ook daadwerkelijk.
Dus mochten jullie alle ziekenhuizen in rdam en omgeving echt zat zijn vraag dan eens of je niet naar het Dirksland kunt.
Jessie, in ieder geval heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je het met je volgende arts een heel stuk beter treft.
Lekker thuis voor het weekend, mensen wat voel ik me goed. Ik zie er nu al tegenop om zondagavond weer terug te moeten en denk er dus maar niet aan
Het doet me zo goed dat jullie zo meeleven, echt jullie weten niet hoeveel dat voor me betekent.
Het lopen gaat al wat beter en de ontstekingen zitten er nog wel maar zijn wel een stuk minder geworden.
Maandag krijg ik gelukkig een andere arts assistent deze was dat ook echt een broekie en hij hield totaal geen rekening met me gevoel. Ik heb hem dat haarfijn uitgelegd ook Maar dat maakte hem niet uit. De reumatoloog zelf heb ik 1 keer gezien. Romme heet die en was een hele aardige wat oudere man die alles goed uitlegde enzo. Maar daar val ik in principe nog niet onder omdat de echte diagnose nog steeds niet geconstateerd is. Daardoor val ik dus nog onder de interne geneeskunde (en die afdeling ligt vol vandaar dat ik op reuma lig) en moet ik het met dat arrogante arts asisstentje doen. Maar die heeft nu gelukkig vakantie en dan gaat die naar de cardiologie. En dan zien we maandag wel weer wie we dan krijgen. Ik probeer me zoveel mogelijk met het nu bezig te houden anders word ik echt gek.
Ze hadden me veel te weinig medicatie meegegeven (heb 8 keer paracetamol en 3 keer diclofenac op een dag. Ik ga weg tot en met morgenavond en er zat 6 paracetamol en 1 diclofenac in me zakje. Op het zakje stond zelfs wat ik nodig had, dit zegt genoeg denk ik over hoe het eraan toe gaat daar. Je beseft dan dat je zo blij mag zijn dat je nog helder van geest ben en mensen om je heen hebt die voor je opkomen. Maar als je eenzaam bent en dement......... kom je er gekker uit dan dat je erin ging.
Maar goed genoeg geklaag. Bo en Janneke liggen nu te slapen vandaar dat ik hier zit. Wat geniet ik van mijn meiden zeg. En Janneke heeft me een paar worstepootjes gekregen jammie. Daar ga ik de hele middag lekker in bijten
Ik spreek jullie vanavond vast nog wel en dan ga ik op me gemakkie alles eens bijlezen.
Dikke kus van mij
Jessie
quote:Iemand nog antwoord op deze vraag?
Op vrijdag 2 januari 2004 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje tussendoor aan meiden-ouders: hoe heten ook weer die kettinkjes waarmee je je naam kunt maken, is dat niet iets van LegoOns nichtje is gauw jarig en die wil graag zo'n kettinkje hebben.
quote:Ja, dat zou heel goed kunnen, dank je! Ga het gauw aan mijn moeder doorgeven, die zou het cadeautje kopen
Op zaterdag 3 januari 2004 13:31 schreef easy-going het volgende:
Rewimo, bedoel je misschien Clikits, dat is van Lego om armbandjes,vriendschapsbandjes enzo te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |