quote:Ik denk dat Sven m zelf ook leuk zal vinden, het is voor kindjes van 9 maanden tot 4 jaar (en ouders èn grootouders) een miskoop zal het zeker niet worden.
Op zaterdag 27 december 2003 17:32 schreef melonovy het volgende:
Filmpje van Chiara met de ballenbaan
Wij hadden vandaag geen zin om uitgebreid te eten na al dat eten van de afgelopen dagen. Nu zagen we in de supermarkt van die soeppakketten van Honig. Zag er erg lekker uit! Dus wij de Mediterrane Tomatensoep gemaakt vanavond. gatverdamme wat een chemische smaak! Peet heeft maar even snel een patatje gehaald.
Ik zit net alles van voor naar achter te lezen, en heb Rewimo een mailtje gestuurd met de gegevens.
Ze heeft net een stuk gelezen van dit topic (ik heb het afgedrukt) en het dat deed haar zichtbaar goed.
quote:ik dacht al.... fijn dat het haar goed doet! ik hoop dat ze snel opknapt.
Op zaterdag 27 december 2003 21:17 schreef jessie het volgende:
oeps nou heb ik een verkeerd koekje gegeten, dit is dus Jessie niet
quote:Ja, bij Bart Smit bestellen ze hem nu al weken, maar krijgen ze hem niet binnen, en bij Intertoys kregen ze gewoon door van niet meer leverbaar. Maandag gaan we naar het Zuidplein, daar maar eens binnengluren bij Bart Smit en misschien wel Toys`R Us en anders maar een keer in de binnenstad van R´dam kijken.
Op zaterdag 27 december 2003 20:23 schreef Karin het volgende:
Shit dat jij hem nergens kan vinden easy-going. Mijn hoop op er nog snel nog eentje voor Bram te vinden gaat lekker naar beneden.
Hoi PappaBo, gaat het weer een beetje met jessie, hebben ze al wat aan de pijn kunnen doen? En red je het een beetje met Bo en Janneke?
Ze verzamelen 24 uur lang alle urine, ze prikken bloed op vanalles en nog wat en maandag krijgt ze een CT-scan.
Gelukkig krijgt ze weer wat voor de pijn, maar dat lijkt niet echt lekker te helpen.
En tegen heimwee krijgt ze ook al niks
quote:Arme Jessie, geef haar maar een hele voorzichtige, niet pijn doende knuf van mij. En veel sterkte, ook voor jou en je kleine meiden.
Op zaterdag 27 december 2003 21:27 schreef BoPappa het volgende:
Jessie houd zich redelijk, maar ze gaat niet vooruit.
quote:Sorry allemaal, mailproblemen
Op zaterdag 27 december 2003 21:01 schreef Knorretje het volgende:
rewimo: had je nou nog gelezen dat ik ook het adres van het zhuis evt voor je heb ?/ (incl afd en kamernr)
Ik heb inmiddels Jessies huisadres op de envelop gekalkt en we hebben geen andere passende envelop. Dus hierbij kijk ik BoPappa even lief aan of hij de kaart wil bezorgen
Kan ik er ook nog bij?
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 27-12-2003 22:47]
Heel veel sterkte
Laat ze je maar goed onderzoeken hoor !!!!
Beterschap nogmaals!!!!
Meiden wat doen we hier tegen kapot gevallen broeken?????
Damien heeft nu nog maar 1 hele broek en de rest is stuk op zijn knieen, zelfs zijn pyama broeken houdt ie niet heel..... Tis echt schandalig... maar om nou steeds nieuwe (tweedehands) broeken te kopen wordt een beetje prijzig aangezien hij het binnen een week stuk heeft.....
quote:Maak er anders kniestukken op?
Op zondag 28 december 2003 12:33 schreef Angel22 het volgende:
Meiden wat doen we hier tegen kapot gevallen broeken?????
Damien heeft nu nog maar 1 hele broek en de rest is stuk op zijn knieen, zelfs zijn pyama broeken houdt ie niet heel..... Tis echt schandalig... maar om nou steeds nieuwe (tweedehands) broeken te kopen wordt een beetje prijzig aangezien hij het binnen een week stuk heeft.....
Rewimo, wat vreselijk lief en attent ben je ook
Kan ik ook nog op het kaartje?
Angel, die opzetstukken kun je op de markt kopen. En die kun je dan op Dameys broeken zetten. Die dingen waren in de jaren '70 ook heel erg in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |