Sinds lang heb ik een aantrekkingskracht op homosexuelen. Als ik in een kroeg zit waar ook een homo zit: Tien tegen 1 dat die een praatje komt maken/ mij probeert te versieren. Op zich niet zo erg, ik voel me wel gevleid soms, maar de laatste tijd begint het toch me toch wel zwaar te irriteren. Zelfs als ik met m'n vriendin een biertje drink komen die figuren nog naar me toe om me lastig te vallen. Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc. Terwijl ik niet eens naar typische homotenten ga.
Er wat van zeggen helpt niet. Een klap geven mag niet, anders ben je gelijk een potenrammer.
Verder heb ik geen problemen met homo's maar dan wel weer met van die nichten. Da's niet relaxed om versierd te worden door een homo als je zelf keihard hetero bent, ik kan dan ook behoorlijk uit mijn pan gaan ....
quote:KEIHARRRRRD HETERRRRRRO
Op maandag 25 juni 2001 12:31 schreef Reanimatie.com het volgende:
keihard hetero bent
quote:Dat lijkt mij wel ja
Op maandag 25 juni 2001 12:34 schreef Vivi het volgende:
Misschien zie je er een beetje nichterig uit?
quote:Nee, jij hebt nog nooit van iemand sjans gehad lijkt me. Hooguit van een loopse reuzenpoedel.
Op maandag 25 juni 2001 12:54 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat lijkt mij wel ja
Ik heb hier nog never last van gehad
quote:leuk he X-Ray, mensen die zich zo laten kennen
Op maandag 25 juni 2001 12:57 schreef links234 het volgende:[..]
Nee, jij hebt nog nooit van iemand sjans gehad lijkt me. Hooguit van een loopse reuzenpoedel.
quote:Heeej, links234! Lekker ding!
Op maandag 25 juni 2001 12:25 schreef links234 het volgende:
Sorry voor de confronterende topictitel, maar ik begin me de laatste tijd zwaar te irriteren aan homo's.
quote:Zo zie je maar wat alle vrouwen allemaal wel niet te verduren hebben van al die hetero-mannen (zoals jij)... en kunnen we er nog wel wat items bijgooien zoals: (na-)fluiten, opmerkingen etc...
...komen die figuren nog naar me toe om me lastig te vallen. Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc.
Dus niet zo gillen als een meid....want je bent lang niet het enige slachtoffer(tje)...
quote:Tjesis wat een onzin dit zeg.
Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc. Terwijl ik niet eens naar typische homotenten ga.
quote:de ruigere nichten zijn wat opener en makkelijker wat dat betreft.. het lijkt min of meer een cult.. ooit wel eens op koninginnedag door de halvemaansteeg in A'dam gelopen?
Op maandag 25 juni 2001 13:33 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Tjesis wat een onzin dit zeg.
Hetero's pakken elkaar toch ook niet zomaar uit het niets op de bek?
Volgens mij zie jij gewoon dingen die er niet zijn hoor.
Homo's hebben ook smaak hoor, waarom precies jij?
Stel je niet aan man. Gewoon zeggen nee dankjewel. En weer lekker verder feesten. Doe ik ook bij (alle) mensen waar ik ff geen zin in heb.
quote:
Sorry voor de confronterende topictitel, maar ik begin me de laatste tijd zwaar te irriteren aan homo's. Waarom?Sinds lang heb ik een aantrekkingskracht op homosexuelen. Als ik in een kroeg zit waar ook een homo zit: Tien tegen 1 dat die een praatje komt maken/ mij probeert te versieren. Op zich niet zo erg, ik voel me wel gevleid soms, maar de laatste tijd begint het toch me toch wel zwaar te irriteren. Zelfs als ik met m'n vriendin een biertje drink komen die figuren nog naar me toe om me lastig te vallen. Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc. Terwijl ik niet eens naar typische homotenten ga.
Er wat van zeggen helpt niet. Een klap geven mag niet, anders ben je gelijk een potenrammer.
quote:Nee hoor, behalve met allochtone nichten. Maar die komen niet uit de kast dus heb ik daar geen last van.
Op maandag 25 juni 2001 16:37 schreef Hummerr het volgende:
He Links wat is dat nou!
Heb je problemen met de multiculturele samenleving?
Foei! Vuile racist! hahahahahahahha
Of kom je in gelegenheden die alleen voor blinden zijn bestemd.
In dat geval is betasten een onderdeel van elkaar leren kennen.
quote:Ik duidde op het uiterlijk van Links234 en het feit dat hij daardoor zou worden lastiggevallen, Gellar, niet op jouw post daarvoor.
Op maandag 25 juni 2001 20:21 schreef Gellarboy het volgende:
Kijk, dit zijn de interessante berichten...
Verklaar je nader, golfer.
quote:Dat snapte ik, dweeb!
Op maandag 25 juni 2001 21:41 schreef golfer het volgende:
Ik duidde op het uiterlijk van Links234 en het feit dat hij daardoor zou worden lastiggevallen, Gellar, niet op jouw post daarvoor.
Ik vroeg me af hoe hij eruit ziet!
quote:Niet jouw tyoe, Gellar.
Op maandag 25 juni 2001 21:44 schreef Gellarboy het volgende:Dat snapte ik, dweeb!
Ik vroeg me af hoe hij eruit ziet!
Hij heeft veels te veel en lang haar!
quote:Nee hoor, ik heb het kort tegenwoordig. Maar goed.
Op maandag 25 juni 2001 21:55 schreef golfer het volgende:[..]
Niet jouw tyoe, Gellar.
Hij heeft veels te veel en lang haar!
quote:met coupe soleil ?
Op maandag 25 juni 2001 22:14 schreef links234 het volgende:[..]
Nee hoor, ik heb het kort tegenwoordig. Maar goed.
quote:Nee, met een runenteken er in geschoren. Nou goed?
Op maandag 25 juni 2001 22:19 schreef Vivi het volgende:[..]
met coupe soleil ?
quote:nee, daar hou 'k niet zo van
Op maandag 25 juni 2001 22:41 schreef links234 het volgende:[..]
Nee, met een runenteken er in geschoren. Nou goed?
quote:ROFLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 25 juni 2001 21:45 schreef Zanderrr het volgende:
Krulsnor, leren politiepet, roze blouse en strakke broek, geloof ik.
quote:En ik met vrouwen, gatverdamme, zitten ze in mijn kruis te graaien. Ik heb liever dat een leuke (jong uitziende) knul dat doet.
Dat heb ik nou met Marokkanen
quote:
Op dinsdag 26 juni 2001 20:33 schreef Proxy het volgende:[..]
En ik met vrouwen, gatverdamme, zitten ze in mijn kruis te graaien. Ik heb liever dat een leuke (jong uitziende) knul dat doet.
quote:gewoon meteen neertrappen die gasten
Sorry voor de confronterende topictitel, maar ik begin me de laatste tijd zwaar te irriteren aan homo's. Waarom?Sinds lang heb ik een aantrekkingskracht op homosexuelen. Als ik in een kroeg zit waar ook een homo zit: Tien tegen 1 dat die een praatje komt maken/ mij probeert te versieren. Op zich niet zo erg, ik voel me wel gevleid soms, maar de laatste tijd begint het toch me toch wel zwaar te irriteren. Zelfs als ik met m'n vriendin een biertje drink komen die figuren nog naar me toe om me lastig te vallen. Proberen me te zoenen, knijpen me in mijn kont, etc. Terwijl ik niet eens naar typische homotenten ga.
In de etablissementen waar ik vertoef heb ik met heel ander gespuis te maken. Als verzorgd uitziende alleenzittende vrouw ben ik regelmatig aanspraak van heren die het hebben voorzien op mijn omgang. Meestal haal ik snel de Beaumonde uit mijn tas, maar soms is het net te laat. Zo'n lawaaipapegaai komt vooral kennismaken om over zichzelf te praten, om mij te imponeren.
Ik laat ze hun verhaal doen en graai vervolgens onverschrokken in hun kruis en verkondig op luide toon dat als meneer niet meer in huis heeft, hij kan vertrekken. De meeste mannen deinzen meteen terug. Moet je ook doen, Links234, gewoon teruggraaien!
Succes,
Helga
Iemand zit er blijkbaar mee dat hij "betast" wordt door homo's terwijl hij hier niet van is gediend. Dit valt onder "aanranding".
Reacties van mensen:
- Met jou uiterlijk?!?
- Wat generaliserend onderwerp
- Ik heb hier geenlast van maar wel van vrouwen
- Etc.
Pleur toch op!~Die klotenichten die dat flikken (dus niet alle nichten) moet je gewoon een trap verkopen, als ze na een verbale waarschuwing het nog niet begrijpen. Dan ben je heus geen "potenrammer" door hoor!
quote:Ge hebt 'm "live" gezien toch.
Op maandag 25 juni 2001 21:44 schreef Gellarboy het volgende:Ik vroeg me af hoe hij eruit ziet!
Op ... (JAWEL , en let nu op : )
"De gaymeeting"
quote:Whoehahahaha
Op donderdag 12 juli 2001 17:16 schreef Guus het volgende:[..]
Ge hebt 'm "live" gezien toch.
Op ... (JAWEL , en let nu op : )
"De gaymeeting"
quote:weet je eens hoe vrouwen zich voelen die continu worden lastig gevallen door mannen
okay, dat zijn dan geen homo's, maar het komt op hetzelfde neer
quote:misschien zie je uit als een Homo !!
Terwijl ik niet eens naar typische homotenten ga.
(niet negatief bedoeld..
quote:Goh,
Op woensdag 11 juli 2001 15:13 schreef Helga het volgende:
Volgens mij komt Links234 in de verkeerde kroegen...In de etablissementen waar ik vertoef heb ik met heel ander gespuis te maken. Als verzorgd uitziende alleenzittende vrouw ben ik regelmatig aanspraak van heren die het hebben voorzien op mijn omgang. Meestal haal ik snel de Beaumonde uit mijn tas, maar soms is het net te laat. Zo'n lawaaipapegaai komt vooral kennismaken om over zichzelf te praten, om mij te imponeren.
Ik laat ze hun verhaal doen en graai vervolgens onverschrokken in hun kruis en verkondig op luide toon dat als meneer niet meer in huis heeft, hij kan vertrekken. De meeste mannen deinzen meteen terug. Moet je ook doen, Links234, gewoon teruggraaien!
Succes,
Helga
Het vreemde is dat er ook mannen zijn die dan "NOG EEN KEER!" roepen. En dan vooral in de homo scene. (dat heb ik van een vriend(= homo) van mijn vriendin).
quote:En waarom moet Links234 dat nou zo nodig weten?!? Heeft HIJ jou eens lastig gevallen? hm?
Op donderdag 12 juli 2001 18:21 schreef texelonia het volgende:[..]
weet je eens hoe vrouwen zich voelen die continu worden lastig gevallen door mannen
okay, dat zijn dan geen homo's, maar het komt op hetzelfde neer
quote:Knap van je
Op vrijdag 28 september 2001 17:37 schreef febster het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb?? Aan homohaters want daaar had ik de afgelopen zaterdagnacht (bijna) ruzie mee!! Ze dachten dat ik homo was (omdat ik net zoals de rest van de kroeg stond te dansen
) maar ze vonden te dus wel leuk om tegen mijn bril aan te tikken en te roepen dat ik een vieze vuile gore homo was en weg moest gaan
![]()
!! Ik heb ze dus gewoon genegeerd en ben gewoon verder gegaan met dansen
en gelukkig gingen ze ook vrij snel al weer weg
(sukkels/losers dat t zijn) !!
quote:Nou ik heb hier ook last van hoor en vraag me niet waarom....Omdat ik meestal gewoon mega vrolijk rondkijk en met jan alleman lult of meelult
Op maandag 25 juni 2001 13:33 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Tjesis wat een onzin dit zeg.
Hetero's pakken elkaar toch ook niet zomaar uit het niets op de bek?
Volgens mij zie jij gewoon dingen die er niet zijn hoor.
Homo's hebben ook smaak hoor, waarom precies jij?
quote:Omdat je ze pootje haakt?
Op maandag 19 november 2001 11:04 schreef boud2k het volgende:
zelfs niet homo-jongens vallen voor mij...hmm
quote:
Op maandag 19 november 2001 11:08 schreef Dave het volgende:[..]
Omdat je ze pootje haakt?
quote:Dat is wel erg denigrerend voor onze homosexuele medemens
Op vrijdag 13 juli 2001 11:32 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
(niet negatief bedoeld..
gewoon duidelijk maken dat je geen interesse hebt maar dat je zeer gevleid bent... dan gaat je bewonderaar vanzelf wel op zoek naar een ander toch?
quote:Onderbewust probeer je die homo's aan te trekken. Dit is heel normaal. Tijdens je coming out zul je het begrijpen!
quote:Ja!
Op zaterdag 24 november 2001 23:08 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand even doorlinken naar een foto van Links234?
Ben benieuwd!
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:08 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand even doorlinken naar een foto van Links234?
quote:
quote:LOL!!!
Op vrijdag 28 september 2001 17:37 schreef febster het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb?? Aan homohaters want daaar had ik de afgelopen zaterdagnacht (bijna) ruzie mee!! Ze dachten dat ik homo was (omdat ik net zoals de rest van de kroeg stond te dansen
) maar ze vonden te dus wel leuk om tegen mijn bril aan te tikken en te roepen dat ik een vieze vuile gore homo was en weg moest gaan
![]()
!! Ik heb ze dus gewoon genegeerd en ben gewoon verder gegaan met dansen
en gelukkig gingen ze ook vrij snel al weer weg
(sukkels/losers dat t zijn) !!
dat was toch niet in Eindhoven of wel.....?
(oke, niet in een restaurant elkaar gaan aflebberen dat doe je als hetero ook niet)
quote:Zo! Zo kan die wel weer effe he?
Op maandag 26 november 2001 08:17 schreef links234 het volgende:
Wat een politiek correct gelul weer, gelukkig zal Pim Fortuyn het binnekort weer mogelijk maken om de flikkers hun juiste plek in de samenleving (het kolenhok) te wijzen.
Uit jouw posts dacht ik altijd een groot gevoel voor humor (ironie) te kunnen destilleren en het is nu best wel een schok te bemerken dat je al die onzin die je uitkraamde nog echt meende ook!!!! (Of was dit bovenstaande toch een grapje?)
quote:Laat hem maar blaten, hij denkt op deze manier leuke aandacht te krijgen ofzo.
Op maandag 26 november 2001 09:03 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Zo! Zo kan die wel weer effe he?
Uit jouw posts dacht ik altijd een groot gevoel voor humor (ironie) te kunnen destilleren en het is nu best wel een schok te bemerken dat je al die onzin die je uitkraamde nog echt meende ook!!!! (Of was dit bovenstaande toch een grapje?)
quote:Door links234 - maandag 25 juni 2001 12:25
Op maandag 26 november 2001 09:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Laat hem maar blaten, hij denkt op deze manier leuke aandacht te krijgen ofzo.
hadden we al gedaan
quote:Nee, juist liever niet, eik.
Op maandag 26 november 2001 09:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Laat hem maar blaten, hij denkt op deze manier leuke aandacht te krijgen ofzo.
dit overkomt mij ook, al is het bij mij niet zo heftig en frequent als jij het omschrijft, maar ik praat altijd gewoon even (drink het drankje dat ze me aanboden?) en dan heb je vaak de situatie opgelost en een goed gesprek gehad. Ik heb het nog nooit meegemaakt (en kan me ook moeilijk voorstellen) dat het echt te fysiek wordt. Heb wel eens gehad dat iemand echt tegen me aan ging staan en een hand in mijn nek legde, maar toen ik gewoon even in zijn ogen keek van "ik ben geen homo..." was dat snel over.
quote:Mag Pim eerst! zijn we glijk van zijn gezeur af!
Op maandag 26 november 2001 08:17 schreef links234 het volgende:
Wat een politiek correct gelul weer, gelukkig zal Pim Fortuyn het binnekort weer mogelijk maken om de flikkers hun juiste plek in de samenleving (het kolenhok) te wijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |