quote:Geloof me, dat heeft geen zin....
Op vrijdag 26 december 2003 01:20 schreef Posdnous het volgende:Juist poot stijf houden en niet toegeven
quote:Tuurlijk wel, gewoon beetje chillen en flamen enzo
Op vrijdag 26 december 2003 01:21 schreef Shirley het volgende:[..]
Geloof me, dat heeft geen zin....
quote:Wat voor lampje moet er dan gaan branden bij de rest?
Op vrijdag 26 december 2003 01:19 schreef Shirley het volgende:
Ok...naar aanleiding van ONZ is ziek... helaasch... ben ik tot de conclusie gekomen dat het echt gewoon TE erg wordt hier... en aangezien ik weinig verandering zie, denk ik dat we met alle vaste Onzinners er iets tegen moeten doen...
Misschien is mijn idee extreem en bijna niet haalbaar, maar niet geschoten is altijd mis. Als alle leuke en vaste Onzinners nou es tot Oudejaarsdag wegblijven uit ONZ, misschien dat er dan een lampje gaat branden bij de rest...
Ik weet het, het is niet niks om zomaar Onzin te verlaten, maar ik weet wel dat als het zo blijft hier, ik zeker weten weg ben als user. En ik denk wel meer met mij...
Wie doet mee?
quote:...met als gevolg dat alle leuke bescheiden users gewoon door blijven posten, en uw plan dus niets uithaalt.
Als alle leuke en vaste Onzinners nou es tot Oudejaarsdag wegblijven uit ONZ...
Nogmaals, de "oude" users zijn nodig om wat corrigerende tikken uit te delen.
quote:Je bent een lelijk kutwijf, niemand luistert naar je, dit iniatief zal dan ook niks uithalen, mede aangezien de meeste onzinners contactarme, labiele kneusjes zijn die het toch niet langer dan een dag volhouden.
Ok...naar aanleiding van ONZ is ziek... helaasch... ben ik tot de conclusie gekomen dat het echt gewoon TE erg wordt hier... en aangezien ik weinig verandering zie, denk ik dat we met alle vaste Onzinners er iets tegen moeten doen...
Misschien is mijn idee extreem en bijna niet haalbaar, maar niet geschoten is altijd mis. Als alle leuke en vaste Onzinners nou es tot Oudejaarsdag wegblijven uit ONZ, misschien dat er dan een lampje gaat branden bij de rest...
Ik weet het, het is niet niks om zomaar Onzin te verlaten, maar ik weet wel dat als het zo blijft hier, ik zeker weten weg ben als user. En ik denk wel meer met mij...
Wie doet mee?
Martin
quote:Shirley is echt wel een lekker ding hoor! En ik wil met haar trouwen!
Op vrijdag 26 december 2003 01:23 schreef kastanova het volgende:[..]
Je bent een lelijk kutwijf, niemand luistert naar je, dit iniatief zal dan ook niks uithalen, mede aangezien de meeste onzinners contactarme, labiele kneusjes zijn die het toch niet langer dan een dag volhouden.
Geen dank voor de opheldering en het ogen openen,Martin
quote:okee maar iig de baggeraars vallen altijd terug op dat het onzin is en daarom veranderd de naam 1 jan dacht ik
Op vrijdag 26 december 2003 01:23 schreef Maanvis het volgende:
onzin staat voor gezellig, niet alleen voor humor.
quote:Amen
Je bent een lelijk kutwijf, niemand luistert naar je, dit iniatief zal dan ook niks uithalen, mede aangezien de meeste onzinners contactarme, labiele kneusjes zijn die het toch niet langer dan een dag volhouden.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:21 schreef Leila het volgende:[..]
Wat voor lampje moet er dan gaan branden bij de rest?
quote:Wat zeg je nou? Heb je wel goed gekeken?
Op vrijdag 26 december 2003 01:22 schreef Maanvis het volgende:
Het valt eigenlijk wel mee hoor
quote:Met als risico dat je zelf een ban aan je broek krijgt...
Op vrijdag 26 december 2003 01:22 schreef R2cksson het volgende:Nogmaals, de "oude" users zijn nodig om wat corrigerende tikken uit te delen.
Pak 'm beet 3 weken
quote:een ban voor newbie bashen???
Op vrijdag 26 december 2003 01:24 schreef Shirley het volgende:
Kijk, aan domme, nietszeggende posts heb ik niks...
[..]Wat zeg je nou? Heb je wel goed gekeken?
[..]Met als risico dat je zelf een ban aan je broek krijgt...
quote:Als je van hoerige wijven houdt met teveel make-up en een pens, dan zie ik je punt
Op vrijdag 26 december 2003 01:24 schreef Maanvis het volgende:[..]
Shirley is echt wel een lekker ding hoor! En ik wil met haar trouwen!
quote:Ja, jij ook een fijne kerst joh knul... die zogenaamde stoere praat maakt geen indruk op mij hoor...
quote:als die rechtmatig suffe baggeraars dan ook terug mogen zieken ben ik voor
Op vrijdag 26 december 2003 01:25 schreef Posdnous het volgende:
Als er nou een kleine periode wat coulanter gedaan wordt tegen users die rechtmatig suffe baggeraars afzeiken, zou dat een stuk helpen.Pak 'm beet 3 weken
quote:Als jij dit bagger noemt, heb je nog niet goed rondgekeken....
Op vrijdag 26 december 2003 01:26 schreef Jordy-B het volgende:
Als je wat tegen de bagger wil doen, moet je 'ns kappen met het openen van topics, Shirley...
quote:Jep, en ik kom hier al langer
Op vrijdag 26 december 2003 01:24 schreef Shirley het volgende:
Wat zeg je nou? Heb je wel goed gekeken?
quote:dit is bagger sorry hoor maar als je een topic opent wat ehm nerrgens op slaat omdat jij echt niet zoiets ooit zal berijken ja dan is het bagger...
Op vrijdag 26 december 2003 01:27 schreef Shirley het volgende:[..]
Als jij dit bagger noemt, heb je nog niet goed rondgekeken....
quote:idd! (behalve bhfh dan) maarja der zijn nou eenmaal uitzonderingen
Op vrijdag 26 december 2003 01:27 schreef Maanvis het volgende:[..]
Jep, en ik kom hier al langer
De echte bagger wordt toch wel gesloten en de echte baggeraars worden toch wel gebanned. Topics die me niet aanstaan negeer ik of ik meld ze in de daarvoor bestemde kanalen en topics
.
[Dit bericht is gewijzigd door beeblebrox op 26-12-2003 01:29]
quote:Ik vind dus ook dat de FA's wat soepeler moeten worden daarin. Er moet meer yvonne in de FA's komen ofzo...
Op vrijdag 26 december 2003 01:24 schreef Shirley het volgende:[..]
Met als risico dat je zelf een ban aan je broek krijgt...
quote:Maar tegenwoordig kom je het in elk topic tegen... zijn jullie nou echt allemaal zo kortzichtig hier?
Op vrijdag 26 december 2003 01:27 schreef Maanvis het volgende:[..]
Jep, en ik kom hier al langer
De echte bagger wordt toch wel gesloten en de echte baggeraars worden toch wel gebanned. Topics die me niet aanstaan negeer ik of ik meld ze in de daarvoor bestemde kanalen en topics
.
quote:Het is realisme, domme kut...
Op vrijdag 26 december 2003 01:26 schreef Shirley het volgende:
Ja, jij ook een fijne kerst joh knul... die zogenaamde stoere praat maakt geen indruk op mij hoor...
quote:ja jij bent goed en wij zijn met z'n alle fout/1
Op vrijdag 26 december 2003 01:29 schreef Shirley het volgende:[..]
Maar tegenwoordig kom je het in elk topic tegen... zijn jullie nou echt allemaal zo kortzichtig hier?
(heb ik je toch nog goed opgevoed )
quote:En wie ben jij dan? Je komt net kijken zeg...
Op vrijdag 26 december 2003 01:28 schreef beeblebrox het volgende:[..]
dit is bagger sorry hoor maar als je een topic opent wat ehm nerrgens op slaat omdat jij echt niet zoiets ooit zal berijken ja dan is het bagger...
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:29 schreef kastanova het volgende:[..]
Het is realisme, domme kut...
Maar gezien je openingspost verwachtte ik van zo'n naief ding ook niet dat enig realiteitsbesef bezat.
quote:okee dit is met 2e user waar ik op post (post al zeer lang eigenlijk)
Op vrijdag 26 december 2003 01:30 schreef Shirley het volgende:[..]
En wie ben jij dan? Je komt net kijken zeg...
quote:Ik ook.
quote:Dus als je hier net komt kijken is de betekenis van 'bagger' niet duidelijk?
quote:Goh ja, dit zijn de replies die ONZ nodig heeft om verschoond te worden van bagger.
Op vrijdag 26 december 2003 01:31 schreef Shirley het volgende:
quote:Iedereen die niet bij het clubje hoort post 'bagger' over het algemeen.
Op vrijdag 26 december 2003 01:32 schreef gurlie het volgende:
mja tis wat je verstaat onder bagger .. als je in een onzin topic niet eens meer gezellig kunt doen zonder meteen de term bagger naar je kop gesmeten te krijgen..jammer hoor dat er zulke mierenneukers bestaan..
quote:So? dan meld het bij een modje en die ruimt het voor je op. Meer dan genoeg modjes, meer dan genoeg slotjes & bans.
Op vrijdag 26 december 2003 01:29 schreef Shirley het volgende:[..]
Maar tegenwoordig kom je het in elk topic tegen... zijn jullie nou echt allemaal zo kortzichtig hier?
quote:Jij bent mede verantwoordelijk, ik bedoel, bijna 1000 posts terwijl je een dag geregged ben, is dat gezond?
Op vrijdag 26 december 2003 01:32 schreef gurlie het volgende:
mja tis wat je verstaat onder bagger .. als je in een onzin topic niet eens meer gezellig kunt doen zonder meteen de term bagger naar je kop gesmeten te krijgen..jammer hoor dat er zulke mierenneukers bestaan..
quote:Nee, dat bedoel ik niet. Maar dat dit niet iets is van de laatste tijd..
Op vrijdag 26 december 2003 01:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dus als je hier net komt kijken is de betekenis van 'bagger' niet duidelijk?
quote:heee heee zij is coole newbie ja!!!!!
Op vrijdag 26 december 2003 01:34 schreef Shirley het volgende:[..]
Jij bent mede verantwoordelijk, ik bedoel, bijna 1000 posts terwijl je een dag geregged ben, is dat gezond?
aub gurlie
[Dit bericht is gewijzigd door beeblebrox op 26-12-2003 01:37]
quote:Ik ben geen verklikker, en dan zou ik wel aan de gang kunnen blijven zeg...
Op vrijdag 26 december 2003 01:33 schreef Maanvis het volgende:[..]
So? dan meld het bij een modje en die ruimt het voor je op. Meer dan genoeg modjes, meer dan genoeg slotjes & bans.
quote:Zeg, jij hebt zeker al heel lang geen sex meer gehad, al die gefrustreerde, opgekropte emoties... dat jij een treurig leven lijdt, wil nog niet zeggen dat je dat op mij moet afreageren...
Op vrijdag 26 december 2003 01:33 schreef kastanova het volgende:
Goh ja, dit zijn de replies die ONZ nodig heeft om verschoond te worden van bagger.
Heb ik dus toch nog gelijk gekregen achterlijk, eencellig vrouwmens.
quote:Nee natuurlijk is het niet iets van de laatste tijd. Zolang ik hier rondloop (en dat is langer dan deze account is geregistreerd) heb je het probleem al. Maar nu zeg je alleen maar "we moeten dit en dit doen en dan zien ze het wel." Maar je geeft zelf ook geen oplossingen.
Nee, dat bedoel ik niet. Maar dat dit niet iets is van de laatste tijd..
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef beeblebrox het volgende:[..]
heee heee zij is coole newbie ja!!!!!
ennuh zij heeft moeilijke tijden nu met kerst so STFU
quote:Goddamnit, verdedig toch niet direct alles wat een kut heeft en labiel genoeg overkomt!
ennuh zij heeft moeilijke tijden nu met kerst so STFU
quote:Ja dus? Wat heb ik daarmee te schaften? Ik neem aan dat ze wel voor zichzelf kan praten, dus bemoei je er dan niet mee...
ennuh zij heeft moeilijke tijden nu met kerst so STFUaub gurlie
quote:Ga in B&H zitten rukken.
ennuh zij heeft moeilijke tijden nu met kerst so STFUaub gurlie
Moeilijke tijden... yeah right.
quote:Denk je dat een naamsverandering wel werkt?
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef Shirley het volgende:
Ik ben geen verklikker, en dan zou ik wel aan de gang kunnen blijven zeg...
"HEEE USERS, GEEN BAGGER OPENEN SVP! FOEI!"
quote:en nu gaan we persoonlijk aanvallen tsssssk
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef Shirley het volgende:[..]
Ik ben geen verklikker, en dan zou ik wel aan de gang kunnen blijven zeg...
[..]Zeg, jij hebt zeker al heel lang geen sex meer gehad, al die gefrustreerde, opgekropte emoties... dat jij een treurig leven lijdt, wil nog niet zeggen dat je dat op mij moet afreageren...
ga meer lekker naakt rondjes rennen buiten ofzow en blijf van het toetstenbord af ja
quote:heb jij daar nou echt zoveel last van
Jij bent mede verantwoordelijk, ik bedoel, bijna 1000 posts terwijl je een dag geregged ben, is dat gezond?
quote:Een elite-forum moet het worden.
Op vrijdag 26 december 2003 01:38 schreef Maanvis het volgende:[..]
Denk je dat een naamsverandering wel werkt?
Of een opstand?
"HEEE USERS, GEEN BAGGER OPENEN SVP! FOEI!"
quote:jij zet hier dingen op het internet en denkt dat je er over kan bepalen of ik me er mee bemoei?
Op vrijdag 26 december 2003 01:37 schreef Shirley het volgende:[..]
Ja dus? Wat heb ik daarmee te schaften? Ik neem aan dat ze wel voor zichzelf kan praten, dus bemoei je er dan niet mee...
quote:Och gossie, de standaard huis tuin en keuken conclusie
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef Shirley het volgende:
Zeg, jij hebt zeker al heel lang geen sex meer gehad, al die gefrustreerde, opgekropte emoties... dat jij een treurig leven lijdt, wil nog niet zeggen dat je dat op mij moet afreageren...
quote:Moet ik degene zijn die met oplossingen komt? Nee...dat is aan de crew om dat te doen... ik wilde alleen kijken of het misschien mogelijk was door met deze ''actie'' te laten zien dat we het nu echt zat zijn... maar met dit stelletje *piep* is dat dus onmogelijk...
Op vrijdag 26 december 2003 01:37 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Nee natuurlijk is het niet iets van de laatste tijd. Zolang ik hier rondloop (en dat is langer dan deze account is geregistreerd) heb je het probleem al. Maar nu zeg je alleen maar "we moeten dit en dit doen en dan zien ze het wel." Maar je geeft zelf ook geen oplossingen.
quote:ooh van daar dit topic, ik snapte het al niet
Op vrijdag 26 december 2003 01:36 schreef Shirley het volgende:Ik ben geen verklikker, en dan zou ik wel aan de gang kunnen blijven zeg...
(hoor je de sarcastische ondertoon ?)
quote:Gewoon ff een paar topics van Shitly zoeken.
Op vrijdag 26 december 2003 01:38 schreef gurlie het volgende:[..]
heb jij daar nou echt zoveel last van
quote:Je kan het ook overdrijven. Ik heb die topics over haar gevolgd (en ook af en toe in gepost). 9/10e van haar posts zitten allemaal in die SlowChat reeks die over haar gaat. Hoeveel last kan je daar nu in godsnaam van hebben? Het is 1 topic dat je steeds ziet, en als die vol is verdwijnt volledig van je scherm.
Heb je daar echt zoveel last van?
En ja, ik verdedig haar omdat ze een kut heeft en legaal is.
quote:heerlijk he!
Op vrijdag 26 december 2003 01:40 schreef HeyFreak het volgende:
wat een baggertopic weer....
ja dat is het probleem van shitly ze is gewoon gefrustreerd! zeg u eens wat is het?
quote:Ga jij lekker gurlie vervelen met je lulverhalen en laat mij verder met rust, wil je?
Op vrijdag 26 december 2003 01:39 schreef beeblebrox het volgende:[..]
jij zet hier dingen op het internet en denkt dat je er over kan bepalen of ik me er mee bemoei?
quote:Nee, die kon ik nog niet...
Op vrijdag 26 december 2003 01:40 schreef sig000 het volgende:
Gewoon ff een paar topics van Shitly zoeken.
quote:specialiteit van FOK
Op vrijdag 26 december 2003 01:41 schreef gurlie het volgende:
wat is jullie probleem eigenlijk.. het onzin gedeelte is bedoeld voor onzin en hoe hoog het niveau dan mag liggen maakt tog verder geen reet uit als het gezellig is.. zolang het geregeld blijft door de modjes heeft tog niemand er last van...
damn.. als je t hebt over moeilijk doen over nix
quote:Ik vind dat wanneer je een actie opstart, dat je ook wel na moet hebben gedacht over wat de gewenste reactie daarop moet zijn.
Op vrijdag 26 december 2003 01:39 schreef Shirley het volgende:[..]
Moet ik degene zijn die met oplossingen komt? Nee...dat is aan de crew om dat te doen... ik wilde alleen kijken of het misschien mogelijk was door met deze ''actie'' te laten zien dat we het nu echt zat zijn... maar met dit stelletje *piep* is dat dus onmogelijk...
maar laat maar..... geen zin meer..........
[Dit bericht is gewijzigd door Leila op 26-12-2003 01:44]
quote:Nee, het gaat er dus om dat een groepje dat zichzelf de onzin-stamgasten vindt zich op hun teentjes getrapt voelt omdat er nieuwe mensen bijkomen die een iets andere smaak hebben. Soort van, er wordt nu Heineken getapt ipv Grolsch idee. (Of anderom
quote:Flikker eens op. Kutnewbie.
wat is jullie probleem eigenlijk.. het onzin gedeelte is bedoeld voor onzin en hoe hoog het niveau dan mag liggen maakt tog verder geen reet uit als het gezellig is.. zolang het geregeld blijft door de modjes heeft tog niemand er last van...
quote:och...
Op vrijdag 26 december 2003 01:27 schreef Shirley het volgende:[..]
Als jij dit bagger noemt, heb je nog niet goed rondgekeken....
Na spetter(-/ende) baggertopics als Mijn wand zit los., Wie wil mijn poesje zien? en Mannen. denk ik dat ik wel 'n puntje heb...
quote:je vergeet erbij te zeggen dat dit een halfjaarlijkse traditie is
Op vrijdag 26 december 2003 01:43 schreef 700MB het volgende:[..]
Nee, het gaat er dus om dat een groepje dat zichzelf de onzin-stamgasten vindt zich op hun teentjes getrapt voelt omdat er nieuwe mensen bijkomen die een iets andere smaak hebben. Soort van, er wordt nu Heineken getapt ipv Grolsch idee. (Of anderom
). Ligt heel gevoelig hoor.
Elke wisseling van de wacht is moeilijk.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:42 schreef OldButNotSoWise het volgende:
persoonlijk vind ik die andere baggertopics gezelliger, maar ja, dit is inderdaad grotere bagger
quote:Dat is spam kutjong
Op vrijdag 26 december 2003 01:42 schreef stoepjong het volgende:
Deze is wel gedurft Bier topic
quote:waarom zou ik gurlie vervelen? das helemaal niet leuk! jij reageert lekker
Op vrijdag 26 december 2003 01:42 schreef Shirley het volgende:[..]
Ga jij lekker gurlie vervelen met je lulverhalen en laat mij verder met rust, wil je?
[..]Nee, die kon ik nog niet...
quote:Een lampje "code rood", waarschijnlijk.
Op vrijdag 26 december 2003 01:21 schreef Leila het volgende:[..]
Wat voor lampje moet er dan gaan branden bij de rest?
Goed zo?
quote:oooehh gedurft hoor
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef R2cksson het volgende:[..]
Flikker eens op. Kutnewbie.
quote:True.
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
je vergeet erbij te zeggen dat dit een halfjaarlijkse traditie is
quote:Kom er in opstand tegen
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef Italo het volgende:[..]
Dat is spam kutjong
quote:en dat noemen wij nou uitgeluld
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef R2cksson het volgende:[..]
Flikker eens op. Kutnewbie.
quote:Gurlie, voel je persoonlijk niet aangesproken hoor
quote:Nee, het gaat erom dat de nieuwelingen ook integreren, en niet meteen bagger gaan openen of de moeite nemen om de FAQ en policy door te nemen...waardoor je dus al die troep krijgt.. maar hier valt toch niks te bereiken met die losers, dus ik heb al weer spijt van dit topic, pleur er maar een slot op en ze mogen het lekker allemaal zelf uitzoeken!
Op vrijdag 26 december 2003 01:43 schreef 700MB het volgende:[..]
Nee, het gaat er dus om dat een groepje dat zichzelf de onzin-stamgasten vindt zich op hun teentjes getrapt voelt omdat er nieuwe mensen bijkomen die een iets andere smaak hebben. Soort van, er wordt nu Heineken getapt ipv Grolsch idee. (Of anderom
). Ligt heel gevoelig hoor.
Elke wisseling van de wacht is moeilijk.
quote:Nouja.
Op vrijdag 26 december 2003 01:44 schreef Shirley het volgende:
Zoek het lekker allemaal maar uit....
Ik probeer een serieuze discussie met je te voeren over het onderwerp en je gaat weg. Revolutionair van likmevessie.
quote:
quote:Nee, dat noem ik provoceren.
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef gurlie het volgende:[..]
en dat noemen wij nou uitgeluld
![]()
quote:Kerstgedachte, denk aan leuke dingen zoals je kater as Zaterdag
nofi, ik heb er dan ook een
quote:Integratie komt van 2 kanten.
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Shirley het volgende:[..]
Nee, het gaat erom dat de nieuwelingen ook integreren, en niet meteen bagger gaan openen of de moeite nemen om de FAQ en policy door te nemen...waardoor je dus al die troep krijgt.. maar hier valt toch niks te bereiken met die losers, dus ik heb al weer spijt van dit topic, pleur er maar een slot op en ze mogen het lekker allemaal zelf uitzoeken!
quote:mja.. je denkt echt dat ik een "newbie" ben he die niets van forums etc etc afweet..
Nee, het gaat erom dat de nieuwelingen ook integreren, en niet meteen bagger gaan openen of de moeite nemen om de FAQ en policy door te nemen...waardoor je dus al die troep krijgt.. maar hier valt toch niks te bereiken met die losers, dus ik heb al weer spijt van dit topic, pleur er maar een slot op en ze mogen het lekker allemaal zelf uitzoeken!
quote:toen jij nieuw was he.. heb jij toen gelijk alles FAQ's doorgelezen?
quote:Nee, door al die posts zie ik al dat het nutteloos is, dus waarom doorgaan op iets wat toch kansloos is?
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Nouja.
Ik probeer een serieuze discussie met je te voeren over het onderwerp en je gaat weg. Revolutionair van likmevessie.
quote:Ik dacht dat het om een te grote hoeveelheid aan kuttopics ging, waar niet echt om te lachen viel
En als iemand de faq niet goed heeft gelezen of andere gekke dingen doet waardoor het topic gesloten wordt, zo be it, peh dan, is nog amusanter dan wat sommigen oldbies posten met inside-bier humor en anderen afzeiken.
quote:Wat is nu precies het probleem? Als je een topic opent en een discussiepunt aansnijdt zullen er altijd mensen zijn die het niet met je eens zijn. En wat je probeert te bereiken is mij niet duidelijk.
quote:Fok! is uniek hoor. Alle andere forumkennis verbleekt daarbij.
Op vrijdag 26 december 2003 01:47 schreef gurlie het volgende:[..]
mja.. je denkt echt dat ik een "newbie" ben he die niets van forums etc etc afweet..
quote:Juist, je weet er geen flikker van af, nu oprotten en terugkomen als je er verstand van hebt.
mja.. je denkt echt dat ik een "newbie" ben he die niets van forums etc etc afweet..
quote:neu voel ik me ook niet.. dat ik dan de 1000 posts haal ongeveer op mijn eerste dag heeft tog nix met baggertopics te maken..
Op vrijdag 26 december 2003 01:46 schreef Tiemie het volgende:[..]
Gurlie, voel je persoonlijk niet aangesproken hoor
.
het heeft niets met jouw te maken, voordat jij er was was er ook genoeg bagger hoor.
en dan nog; jouw topics waren tenminste gezellig, dat kun je over een hoop topics niet zeggen.
quote:Je zit nu anders onder de 500/dag gemiddeld hoor.
Op vrijdag 26 december 2003 01:49 schreef gurlie het volgende:[..]
neu voel ik me ook niet.. dat ik dan de 1000 posts haal ongeveer op mijn eerste dag heeft tog nix met baggertopics te maken..
die van ons zijn gewoon gezellig.. dit noem ik nou een echt baggertopic..
quote:Mijn God, moet je nu ook al integreren op onzin
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:49 schreef gurlie het volgende:
dit noem ik nou een echt baggertopic..
quote:nou weten we ook weer meteen wiens sociale level hier onder nul ligt..
Op vrijdag 26 december 2003 01:49 schreef R2cksson het volgende:[..]
Juist, je weet er geen flikker van af, nu oprotten en terugkomen als je er verstand van hebt.
quote:*noteert*
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
Mijn God, moet je nu ook al integreren op onzin
Wat is het volgende, een eis, dat je een CV kan overhandigen met een goede beoordeling door andere fora
quote:En ik krijg nog gelijk ook. Je bent een kutnewbie!
dit noem ik nou een echt baggertopic..
quote:meer een zeeeer matige rel
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef Tiemie het volgende:[..]
. dat dan weer niet
quote:Ik noem dit een discussie, geen bagger.
neu voel ik me ook niet.. dat ik dan de 1000 posts haal ongeveer op mijn eerste dag heeft tog nix met baggertopics te maken..
die van ons zijn gewoon gezellig.. dit noem ik nou een echt baggertopic..
quote:ja tis bijna slecht
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef 700MB het volgende:[..]
Je zit nu anders onder de 500/dag gemiddeld hoor.
quote:Ik heb het echt niet alleen over jou hoor...
quote:Tuurlijk begrijp ik dat mensen het niet eens zijn, maar als je die reacties terugleest, zegt dat al genoeg toch? En wat ik probeerde te bereiken gaat toch niet lukken... of wil jij Fok! boycotten tot woensdag?
Op vrijdag 26 december 2003 01:48 schreef Maanvis het volgende:
Wat is nu precies het probleem? Als je een topic opent en een discussiepunt aansnijdt zullen er altijd mensen zijn die het niet met je eens zijn. En wat je probeert te bereiken is mij niet duidelijk.
quote:Ik weet in ieder geval wel wie er hier kanker naar zijn kop gesmeten krijgt
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef gurlie het volgende:[..]
nou weten we ook weer meteen wiens sociale level hier onder nul ligt..
quote:Reageer dan ook alleen op diegene die je punt ook daadwerkelijk ter discussie stellen.
Op vrijdag 26 december 2003 01:51 schreef Shirley het volgende:
Tuurlijk begrijp ik dat mensen het niet eens zijn, maar als je die reacties terugleest, zegt dat al genoeg toch? En wat ik probeerde te bereiken gaat toch niet lukken... of wil jij Fok! boycotten tot woensdag?
quote:tsss, dit is geen rel maar een verschil van mening topic
Op vrijdag 26 december 2003 01:50 schreef beeblebrox het volgende:[..]
meer een zeeeer matige rel
ofzow
quote:Boycotten... over dingen gesproken die toch niet gaan lukken.
Op vrijdag 26 december 2003 01:51 schreef Shirley het volgende:
En wat ik probeerde te bereiken gaat toch niet lukken... of wil jij Fok! boycotten tot woensdag?
quote:Dat zijn er vrij weinig nu Emmykuhh gebanned is.
Op vrijdag 26 december 2003 01:52 schreef R2cksson het volgende:[..]
Ik weet in ieder geval wel wie er hier kanker naar zijn kop gesmeten krijgt
.
quote:dat zeg ik..
.
.
quote:MIJN VRAAG: Waarom moet het dan "gesloten" worden tot woensdag? Wat schiet je daar mee op dan? Wat voor lichtje gaat er dan branden bij anderen zoals je in je op schreef????????
Op vrijdag 26 december 2003 01:51 schreef Shirley het volgende:[..]
Ik heb het echt niet alleen over jou hoor...
[..]Tuurlijk begrijp ik dat mensen het niet eens zijn, maar als je die reacties terugleest, zegt dat al genoeg toch? En wat ik probeerde te bereiken gaat toch niet lukken... of wil jij Fok! boycotten tot woensdag?
quote:Tssk tssk wat een taalgebruik zeg
.
Laten we het vriendelijk houden en bovendien ieder zijn mening
quote:ja maar tis een verschil van mening in het ozin forum dus als je het zo bekijkt kan het eventueel wel een zeeeeeer matige rel zijn hoor..... toch?
Op vrijdag 26 december 2003 01:52 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
tsss, dit is geen rel maar een verschil van mening topic
quote:Zijn het uberhaubt nog meningen dan?
Op vrijdag 26 december 2003 01:52 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
tsss, dit is geen rel maar een verschil van mening topic
quote:kvinnet nogal een ongegronde klacht..magoed..
Op vrijdag 26 december 2003 01:51 schreef Leila het volgende:[..]
Ik noem dit een discussie, geen bagger.
Bagger zie ik meer als een onzinvol topic met nutelose posts die ech tniet grappig zijn, zelfs geen mondhoekomhoog waardig zijn
Zou een hoop gezelligheid terug brengen op Onzin
quote:Wat moet gesloten worden? Lees jij wel goed? Moet ik het spellen voor je ofzo? En hou op over dat lichtje....
Op vrijdag 26 december 2003 01:53 schreef Leila het volgende:[..]
MIJN VRAAG: Waarom moet het dan "gesloten" worden tot woensdag? Wat schiet je daar mee op dan? Wat voor lichtje gaat er dan branden bij anderen zoals je in je op schreef????????
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:54 schreef OldButNotSoWise het volgende:
Persoonlijk lijkt me het wel een leuk idee, de zogenaamde alwetende onzinstamgasten die een paar dagen weg blijvenZou een hoop gezelligheid terug brengen op Onzin
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:53 schreef RedGuy het volgende:
We kunnen ook gewoon heel ONZ afschaffen, dan voorkom je dit soort discussies.
.
quote:Doe nu niet zo onnozel aub! gesloten staat duidelijk tussen aanhalingstekens, waarmee aangegeven wordt dat je wil dat mensen wegblijven uit het ONZ forum.
Op vrijdag 26 december 2003 01:54 schreef Shirley het volgende:[..]
Wat moet gesloten worden? Lees jij wel goed? Moet ik het spellen voor je ofzo? En hou op over dat lichtje....
(of was ik echt de enige die dat doorhad? )
quote:ik beschouw jou niet als alwetend, jij mag blijven oke
Op vrijdag 26 december 2003 01:55 schreef Posdnous het volgende:[..]
quote:dus alle onzinners weg en dan groeperen de baggerraas zich, en ja probeer daar maar eens tussen te komen
Persoonlijk lijkt me het wel een leuk idee, de zogenaamde alwetende onzinstamgasten die een paar dagen weg blijvenZou een hoop gezelligheid terug brengen op Onzin
quote:Nou, dat denk ik dus niet... Het wordt dan alleen maar erger...
quote:Onzin is er ook niet voor bedoeld is de stelling juist.
Op vrijdag 26 december 2003 01:55 schreef gurlie het volgende:[..]
dan komt er alleen maar onzin in andere topics waar dit niet voor bedoelt is..
quote:nee alleen de alwetende betweterige stamgasten van onzin
Op vrijdag 26 december 2003 01:55 schreef beeblebrox het volgende:[..]
dus alle onzinners weg en dan groeperen de baggerraas zich, en ja probeer daar maar eens tussen te komen
Jij weet niets , dus je mag ook al blijven
quote:YES
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
nee alleen de alwetende betweterige stamgasten van onzin
Jij weet niets , dus je mag ook al blijven
quote:Wat bedoel je?
Op vrijdag 26 december 2003 01:54 schreef gurlie het volgende:[..]
kvinnet nogal een ongegronde klacht..magoed..
quote:Heb je stront in je ogen? Zie jij dan niet dat het van kwaad tot erger wordt? Of ben jij te Fok! verslaafd om het te willen zien?
Op vrijdag 26 december 2003 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Shirley, reageer nu eens niet zo opgefokt.
quote:Over het algemeen is onzin toch ook bagger
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef RedGuy het volgende:
Het is niet zo dat ik een ONZ lezer/poster ben, maar waar is ONZ dan voor bedoeld als jullie je druk maken om bagger?
quote:Het gaat niet om inhoud, het gaat om macht/status/aanzien. En met name het kwijtraken hiervan.
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef RedGuy het volgende:
Het is niet zo dat ik een ONZ lezer/poster ben, maar waar is ONZ dan voor bedoeld als jullie je druk maken om bagger?
Of iets met preventieve proeftijd, dat je na 1 baggertopic gewoon een ONZ ban krijgt.
quote:Het wordt van kwaad tot erger omdat jij alles als een persoonlijke aanval opvat. De meeste hier brengen constructieve tegenargumenten.
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef Shirley het volgende:[..]
Heb je stront in je ogen? Zie jij dan niet dat het van kwaad tot erger wordt? Of ben jij te Fok! verslaafd om het te willen zien?
quote:nee, maar onzin is er wel naar toegegroeid, dan had je zoiets in het begin moeten afstoppen, niet als het al jaren zo is.
Op vrijdag 26 december 2003 01:56 schreef 700MB het volgende:[..]
Onzin is er ook niet voor bedoeld is de stelling juist.
quote:Als jij eens een fatsoenlijke bijdrage levert aan ONZ ipv triest geslow-chat schieten we al een stukje verder op.
Op vrijdag 26 december 2003 01:55 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
ik beschouw jou niet als alwetend, jij mag blijven oke
quote:Gelukkig heb ik nog maar 4 posts te gaan.
Op vrijdag 26 december 2003 01:58 schreef R2cksson het volgende:
Nogmaals, ik ben voor een preventieve TO ban met een postcount lager dan 5000 oid.
Oftewel: Bullshit regel.
quote:Jeetje, ik bedoel het goed hoor.
Op vrijdag 26 december 2003 01:54 schreef Shirley het volgende:[..]
Wat moet gesloten worden? Lees jij wel goed? Moet ik het spellen voor je ofzo? En hou op over dat lichtje....
ff zoeken......
quote:Je zegt het zelf, over dat lampje branden.
Als alle leuke en vaste Onzinners nou es tot Oudejaarsdag wegblijven uit ONZ, misschien dat er dan een lampje gaat branden bij de rest...
Ik begrijp niet dat het helpt als er een hoop mensen een paar dagen wegblijven, leg me dat eens uit.
Echt waar ik bedoel het normaal hoor, niet zo pissig reageren
quote:Ik heb trouwens niet het idee dat jij erg open staat voor de opinie hierover van mensen waarmee jij het behoorlijk oneens bent.
Heb je stront in je ogen? Zie jij dan niet dat het van kwaad tot erger wordt? Of ben jij te Fok! verslaafd om het te willen zien?
quote:ja hallo maar voor je 5000ste post wil je cast al wel eens een topic openen dus alleen een TO ban in ONZ anders is het natuurlijk ook bagger
Nogmaals, ik ben voor een preventieve TO ban met een postcount lager dan 5000 oid.Of iets met preventieve proeftijd, dat je na 1 baggertopic gewoon een ONZ ban krijgt.
quote:nou dat de grens tussen onzin/bagger tog niet duidelijk is en we er met zijn allen duidelijk gezien niet uitkomen.. maar waarom moeilijk doen over onzin... onzin is onzin en dat kan in een onzintopic.. het is allemaal nog binnen de mate dus nix aan het handje
Op vrijdag 26 december 2003 01:57 schreef Leila het volgende:[..]
Wat bedoel je?
quote:Ik zie niks als een persoonlijke aanval, dat kan me ook helemaal niks schelen. Ik zie het nut ook niet meer om hierop door te gaan...
Op vrijdag 26 december 2003 01:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Het wordt van kwaad tot erger omdat jij alles als een persoonlijke aanval opvat. De meeste hier brengen constructieve tegenargumenten.
quote:ik kreeg de indruk dat het de laatste tijd minder werd, maar dat kan ook komen doordat ik hier minder rondhang, de laatste dagen.
Maar vind je het zelf niet lichtelijk hypocriet om dit topic te openen?
quote:dus als ik meer als 5k heb mag ik aanbaggeren wat ik wil, wat ik al zei, de traditionele halfjaarlijkse discussie op Fok van onzinners die zich ondergesneeuwd voelen
Nogmaals, ik ben voor een preventieve TO ban met een postcount lager dan 5000 oid.Of iets met preventieve proeftijd, dat je na 1 baggertopic gewoon een ONZ ban krijgt.
quote:Dat zei je net ook al.
Op vrijdag 26 december 2003 02:00 schreef Shirley het volgende:[..]
Ik zie niks als een persoonlijke aanval, dat kan me ook helemaal niks schelen. Ik zie het nut ook niet meer om hierop door te gaan...
quote:En wat dan nog? Het gaat zoals het gaat, daar is niets aan te doen. Mocht het voor mij niet leuk meer zijn om hier te lezen en te posten, dan doe ik dat ook niet meer. Simpel zat. Er is overigens in mijn ogen niet meer of minder bagger dan vroeger. Die achtergrondruis zal je altijd houden.
quote:In bestaande topics kan geen 'bagger' geplaatst worden?
Nogmaals, ik ben voor een preventieve TO ban met een postcount lager dan 5000 oid.
quote:Waar is de ideeenbus dat ik mijn geweldige ingeving kwijt kan?
quote:Jaja, fok! is niet meer zo klein, lief, schattig en overzichtelijk als het ooit eens was.
Op vrijdag 26 december 2003 02:00 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
dus als ik meer als 5k heb mag ik aanbaggeren wat ik wil, wat ik al zei, de traditionele halfjaarlijkse discussie op Fok van onzinners die zich ondergesneeuwd voelen
Shirley, als je een poging doet om een gewaagde stelling naar voren te brengen en een serieuze discussie wil starten over een onderwerp die toch al enige tijd in de lucht hing.
Waarom verdedig jij je stelling dan toch zo verschrikkelijk slecht?
Echt, ik mis de puntige argumentatie bij jou
Iets wat ik, bij een aantal anderen die serieus mee willen discussieren, wel zie.
Het is triets om te zien dat je door je eigen onvermogen om een beetje goede discussie aan te gaan, je eigen stelling onderuit haalt.
quote:Naar mijn mening post ik precies naar de geest van onzin, feedback geef ik wel in het desbetreffend gedeelte en serieus kletsen doe ik wel in GC als ik daar behoefte aan heb.
Op vrijdag 26 december 2003 01:58 schreef Posdnous het volgende:[..]
Als jij eens een fatsoenlijke bijdrage levert aan ONZ ipv triest geslow-chat schieten we al een stukje verder op.
quote:Zoals ik dus al eerder uitlegde.. met de rest bedoel ik de crew... als hun zien dat de ''bekendere'' Onzinners ineens niet meer posten en alleen maar baggeraars zien, dat dan het lampje gaat branden om nu echt nog betere regels op te stellen zodat de bagger minder wordt... snap je het nu?
Op vrijdag 26 december 2003 01:59 schreef Leila het volgende:[..]
Jeetje, ik bedoel het goed hoor.
ff zoeken......
[..]Je zegt het zelf, over dat lampje branden.
Wie is de rest? Hoe of wat lampje?Ik begrijp niet dat het helpt als er een hoop mensen een paar dagen wegblijven, leg me dat eens uit.
Echt waar ik bedoel het normaal hoor, niet zo pissig reageren
quote:Ik begrijp de heisa ook niet echt
Op vrijdag 26 december 2003 02:00 schreef gurlie het volgende:[..]
nou dat de grens tussen onzin/bagger tog niet duidelijk is en we er met zijn allen duidelijk gezien niet uitkomen.. maar waarom moeilijk doen over onzin... onzin is onzin en dat kan in een onzintopic.. het is allemaal nog binnen de mate dus nix aan het handje
quote:Lees je altijd alleen maar de eerste regel? En daarbij zijn het maar "proefballonnetjes". Een basis voor een regel die wel OK is. Zo zou je een uitzondering kunnen maken voor users met leuke reply's in topics.
Op vrijdag 26 december 2003 01:59 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Gelukkig heb ik nog maar 4 posts te gaan.
Oftewel: Bullshit regel.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:04 schreef Leila het volgende:[..]
Ik begrijp de heisa ook niet echt
Sommige posts vind ik echt onzinnigMaar die van jou niet! haha !
quote:Een klein groepje vind Onzin niet leuk en post er niet meer.
Op vrijdag 26 december 2003 02:03 schreef Shirley het volgende:
Zoals ik dus al eerder uitlegde.. met de rest bedoel ik de crew... als hun zien dat de ''bekendere'' Onzinners ineens niet meer posten en alleen maar baggeraars zien, dat dan het lampje gaat branden om nu echt nog betere regels op te stellen zodat de bagger minder wordt... snap je het nu?
Maar het idee is meer Mission Impossible...
quote:Het risico is kleiner.
Op vrijdag 26 december 2003 02:01 schreef 700MB het volgende:[..]
In bestaande topics kan geen 'bagger' geplaatst worden?
bdw dit is dus wel het bagerigste topic wat ik vandaag heb gezien (en ook gisteren natuurlijk )
quote:Niet als je de vaste kern van [ONZ] weet over te halen om inderdaad eeen tijdje weg te blijven. Maar dat is natuurlijk puur afhankelijk van je argumentatie
Op vrijdag 26 december 2003 02:03 schreef Shirley het volgende:[..]
quote:Je gaf twee regels.
Op vrijdag 26 december 2003 02:05 schreef R2cksson het volgende:[..]
Lees je altijd alleen maar de eerste regel? En daarbij zijn het maar "proefballonnetjes". Een basis voor een regel die wel OK is. Zo zou je een uitzondering kunnen maken voor users met leuke reply's in topics.
Ik pikte de eerste er tussenuit.
De twee was overigens wel beter.
quote:Niet als je geen eigen bagger-topics kan openen. Dan ga je anderen kapen.
Op vrijdag 26 december 2003 02:06 schreef R2cksson het volgende:[..]
Het risico is kleiner.
quote:De gangmakers van vroeger (gellarboy, jogy) zitten nu juist in die crew. Ze hebben geen tijd of zin meer om gangmaker te zijn dus zetten ze nu nog enkel slotjes ipv dat ze leuke topics openen.
Zoals ik dus al eerder uitlegde.. met de rest bedoel ik de crew... als hun zien dat de ''bekendere'' Onzinners ineens niet meer posten en alleen maar baggeraars zien, dat dan het lampje gaat branden om nu echt nog betere regels op te stellen zodat de bagger minder wordt... snap je het nu?
quote:En wat verwacht je dat er dan gebeurt?
Op vrijdag 26 december 2003 02:06 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Niet als je de vaste kern van [ONZ] weet over te halen om inderdaad eeen tijdje weg te blijven. Maar dat is natuurlijk puur afhankelijk van je argumentatie
quote:Ik heb dit topic niet geopend met het idee om er een discussie van te maken. Misschien wat kortzichtig van me om niet door te denken over de gevolgen, want dit alles is het resultaat. Ik wilde alleen de vaste users aansporen om een poging te wagen, maar dat heeft dus geen zin, zie ik nu in. Anderen hebben er een discussie van gemaakt...
Op vrijdag 26 december 2003 02:02 schreef Scorpionsworld het volgende:
*Topic doorleest*Shirley, als je een poging doet om een gewaagde stelling naar voren te brengen en een serieuze discussie wil starten over een onderwerp die toch al enige tijd in de lucht hing.
Waarom verdedig jij je stelling dan toch zo verschrikkelijk slecht?
Echt, ik mis de puntige argumentatie bij jou
Iets wat ik, bij een aantal anderen die serieus mee willen discussieren, wel zie.Het is triets om te zien dat je door je eigen onvermogen om een beetje goede discussie aan te gaan, je eigen stelling onderuit haalt.
quote:en hoelang zal het duren voordat er nieuwe vaste kern opstaat denk je
Niet als je de vaste kern van [ONZ] weet over te halen om inderdaad eeen tijdje weg te blijven. Maar dat is natuurlijk puur afhankelijk van je argumentatie
quote:Misschien Xebro bijvoorbeeld *snif*
Op vrijdag 26 december 2003 02:07 schreef Maanvis het volgende:[..]
De gangmakers van vroeger (gellarboy, jogy) zitten nu juist in die crew. Ze hebben geen tijd of zin meer om gangmaker te zijn dus zetten ze nu nog enkel slotjes ipv dat ze leuke topics openen.
En denk je nou werkelijk dat het door de bagger komt dat mensen niet meer posten? Denk je werkelijk dat mensen zoiets hebben van "hee, wat een kuttopics, nou dan post ik mijn geniale topic maar niet."
quote:Hypo
Op vrijdag 26 december 2003 02:07 schreef Shirley het volgende:[..]
Ik heb dit topic niet geopend met het idee om er een discussie van te maken. Misschien wat kortzichtig van me om niet door te denken over de gevolgen, want dit alles is het resultaat. Ik wilde alleen de vaste users aansporen om een poging te wagen, maar dat heeft dus geen zin, zie ik nu in. Anderen hebben er een discussie van gemaakt...
quote:Ik verwacht niks. Shirley stelt in de TS dat de crew dan wakker word en nog drastischer maatregelen neemt.
Op vrijdag 26 december 2003 02:07 schreef Posdnous het volgende:[..]
En wat verwacht je dat er dan gebeurt?
quote:*proest*
Op vrijdag 26 december 2003 02:07 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
en hoelang zal het duren voordat er nieuwe vaste kern opstaat denk je
Die plaatsen van de wegblijvers zijn in no time opgevuld.
quote:Ja,dat weet ik.Dit topic was een begin, maar door hoe het hier nu allemaal gelopen is heb ik daar helemaal geen zin meer in....
quote:Mee eens. Mensen komen en gaan, zo zal het altijd gaan...
Op vrijdag 26 december 2003 02:07 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
en hoelang zal het duren voordat er nieuwe vaste kern opstaat denk je
Die plaatsen van de wegblijvers zijn in no time opgevuld.
quote:niets, het mooie aan onzin is juist het dynamische
Op vrijdag 26 december 2003 02:08 schreef pekel het volgende:
Wie verstaan jullie onder de vaste kern ONZ?
quote:dat is een goede vraag, want dat veranderd nogal vaak
Op vrijdag 26 december 2003 02:08 schreef pekel het volgende:
Wie verstaan jullie onder de vaste kern ONZ?
quote:Ik snap het.
Ik zag laatst een topic van "Ik ben ziek", geopend door onbekende user en werd gesloten en 2 dagen erna deed bekende user hetzelfde en werd het topic gesloten, maar ja, dat is een heel ander onderwerp
quote:Alles is dynamisch. Behalve mensen, die zijn per definitie statisch.
Op vrijdag 26 december 2003 02:09 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
niets, het mooie aan onzin is juist het dynamische
quote:Bijvoorbeeld ja... das er al 1 die is weggegaan vanwege alles hier...
Misschien Xebro bijvoorbeeld *snif*
quote:Xebro ging, van wat ik er van begreep, ook om andere redenen weg. Als hij wegging omdat er teveel "bagger" in ONZ was dan is hij gewoon een huilie.
quote:Mijn bedoeling was dan ook om met de rest van de "goeie" ONZ'ers erop voort te borduren.
Op vrijdag 26 december 2003 02:06 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Je gaf twee regels.
Ik pikte de eerste er tussenuit.
De twee was overigens wel beter.
quote:Toch jammer...
Op vrijdag 26 december 2003 02:09 schreef Shirley het volgende:[..]
Ja,dat weet ik.Dit topic was een begin, maar door hoe het hier nu allemaal gelopen is heb ik daar helemaal geen zin meer in....
Maar goed, wie weet wat hier nog uit voortkomt. Wellicht was dit de aanzet tot verder denken om [ONZ] te verbeteren, waar dat mogelijk is uiteraard.
quote:Welnee, die laatste vind ik een beetje vaag. Mensen zijn juist niet statisch
Op vrijdag 26 december 2003 02:10 schreef 700MB het volgende:[..]
Alles is dynamisch. Behalve mensen, die zijn per definitie statisch.
quote:Niet omdat er teveel bagger is, gewoon omdat het geen 'leuke' bagger is.
Op vrijdag 26 december 2003 02:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Xebro ging, van wat ik er van begreep, ook om andere redenen weg. Als hij wegging omdat er teveel "bagger" in ONZ was dan is hij gewoon een huilie.
quote:Ik zeg niet dat bekendere niet baggeren, want die zitten er ook tussen, dat weet ik. En dat klopt ook niet altijd, want noem een BHFH, die mag alles... Fok! is raar...
Op vrijdag 26 december 2003 02:10 schreef Leila het volgende:[..]
Ik snap het.
Ik ben het niet met je eens, ik zie meer bagger van bekende users dan van onbekende users. Maar dat is mijn mening van wat ik bagger vind.Ik zag laatst een topic van "Ik ben ziek", geopend door onbekende user en werd gesloten en 2 dagen erna deed bekende user hetzelfde en werd het topic gesloten, maar ja, dat is een heel ander onderwerp
quote:Dan sluit je bij voorbaat al een hele groep buiten, en op die manier blijf je dit soort situaties houden, de volgende lichting newbies weer.
Op vrijdag 26 december 2003 02:11 schreef R2cksson het volgende:[..]
Mijn bedoeling was dan ook om met de rest van de "goeie" ONZ'ers erop voort te borduren.
quote:Even ter info: Xebro was vroeger een GIGAbaggeruser. En daar is ie ook meermalen voor gebanned.
quote:Ok.
Op vrijdag 26 december 2003 02:11 schreef R2cksson het volgende:[..]
Mijn bedoeling was dan ook om met de rest van de "goeie" ONZ'ers erop voort te borduren.
Maar de ideeen die jij aangaf zijn heel moeilijk te hanteren. Je moet teveel users in de gaten gaan houden. Wat inhoud dat OF de irritante mensen blijven gewoon verder "baggeren" omdat ze over het hoofd worden gezien, OF mensen worden buiten ONZ gehouden omdat ze gewoon over het hoofd gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Brownstone op 26-12-2003 02:15]
quote:Al één, van de hoeveel
Op vrijdag 26 december 2003 02:10 schreef Shirley het volgende:[..]
Bijvoorbeeld ja... das er al 1 die is weggegaan vanwege alles hier...
Die zogenaamde vaste kern van onzin schuift langzaam door naar de overige foragedeelte, is al jaren zo, zal ook altijd zo blijven, dat bedoelde ik met dynamisch.
Je begint op FOK gewoon als onzinner en eindigt als Mod , het is niet anders
quote:Ook dan vind ik hem een huilie.
Op vrijdag 26 december 2003 02:12 schreef Posdnous het volgende:[..]
Niet omdat er teveel bagger is, gewoon omdat het geen 'leuke' bagger is.
quote:Misschien dat de crew dit ook leest en meeneemt voor na de naamsverandering.... dat kijk ik nog een tijdje aan, verandert het niet, ben ik weg.
Op vrijdag 26 december 2003 02:12 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Toch jammer...
Dit is een discussie die er aan zat te komen. En was jij niet degeen geweest die een stelling naar voren had gebracht om de rest van [ONZ] aan te wakkeren tot actie dan was wellicht een ander het wel geweest.
Het is dan erg jammerlijk dat op het moment dat er een goeie discussie ontstaat jij je terugtrekt.Maar goed, wie weet wat hier nog uit voortkomt. Wellicht was dit de aanzet tot verder denken om [ONZ] te verbeteren, waar dat mogelijk is uiteraard.
quote:Dat mensen denken dat ze niet statisch zijn is waarschijnlijk een groot deel van het probleem.
Op vrijdag 26 december 2003 02:12 schreef N1nj4 het volgende:[..]
Welnee, die laatste vind ik een beetje vaag. Mensen zijn juist niet statisch
Voor het zelfde geldt beslis ik morgen eens wat vaker in pta te komen (bijv)
quote:Ik vind dat altijd zo subjectief. Als er toch veel reacties komen in een echt dom topic dan is 't alsnog gezellig. Anders sterft het vanzelf af. Dus wat is dan eigenlijk het probleem?
Op vrijdag 26 december 2003 02:12 schreef Posdnous het volgende:[..]
Niet omdat er teveel bagger is, gewoon omdat het geen 'leuke' bagger is.
quote:van wie ben jij eigenlijk een kloon bdw? met zoveel posts enzow of ben je gewoon hardcore lurker geweest?
Op vrijdag 26 december 2003 02:14 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
Al één, van de hoeveel
Schiet niet echt op zoDie zogenaamde vaste kern van onzin schuift langzaam door naar de overige foragedeelte, is al jaren zo, zal ook altijd zo blijven, dat bedoelde ik met dynamisch.
Je begint op FOK gewoon als onzinner en eindigt als Mod , het is niet anders
quote:Ah op die manier
Op vrijdag 26 december 2003 02:14 schreef 700MB het volgende:[..]
Dat mensen denken dat ze niet statisch zijn is waarschijnlijk een groot deel van het probleem.
Er zit wel een zekere flexibiliteit in, maar het referentiekader veranderd niet zo heel erg snel.
quote:Er verandert nooit wat, alleen hoe je naar de dingen kijkt
Op vrijdag 26 december 2003 02:14 schreef Shirley het volgende:[..]
Misschien dat de crew dit ook leest en meeneemt voor na de naamsverandering.... dat kijk ik nog een tijdje aan, verandert het niet, ben ik weg.
Dat is wat mij betreft nog tien keer erger dan al die Slow Chat topics.
quote:In zekere zin heb je gelijk. Een mens blijft natuurlijk altijd bij zijn eigen mening en zoals jij dat zegt "referentiekader", datgene wat die persoon aanspreekt.
Op vrijdag 26 december 2003 02:14 schreef 700MB het volgende:[..]
Dat mensen denken dat ze niet statisch zijn is waarschijnlijk een groot deel van het probleem.
Er zit wel een zekere flexibiliteit in, maar het referentiekader veranderd niet zo heel erg snel.
quote:zie mijn ondertitel, ben trouwens geen kloon, had een namechange aangevraagd maar dat kon niet, daarom heb ik mijn oude in slaapstand gebracht en heb deze aangemaakt, zodat ik op alle Fora waar ik kom dezelfde username heb.
Op vrijdag 26 december 2003 02:16 schreef beeblebrox het volgende:[..]
van wie ben jij eigenlijk een kloon bdw? met zoveel posts enzow of ben je gewoon hardcore lurker geweest?
quote:Dat topic is precies hetzelfde als al die reeksen
Op vrijdag 26 december 2003 02:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik kom het toevallig tegen. Maar dit vind ik nu echt een topic die de term "bagger" waardig is: truste topicDat is wat mij betreft nog tien keer erger dan al die Slow Chat topics.
quote:ah okee ja dat had ik ook gedaan een tijd geleden, maarja oftopic
Op vrijdag 26 december 2003 02:17 schreef OldButNotSoWise het volgende:[..]
zie mijn ondertitel, ben trouwens geen kloon, had een namechange aangevraagd maar dat kon niet, daarom heb ik mijn oude in slaapstand gebracht en heb deze aangemaakt, zodat ik op alle Fora waar ik kom dezelfde username heb.
quote:welnee, das bagger
Op vrijdag 26 december 2003 02:17 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dat topic is precies hetzelfde als al die reeksen
quote:Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. Ik lees eigenlijk altijd over zulke topics heen (zouden meer mensen moeten doen). Ik dacht dat het meer een "algemene mededeling" was.
Op vrijdag 26 december 2003 02:17 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dat topic is precies hetzelfde als al die reeksen
quote:Er verandert nooit wat? Ik heb al vele veranderingen hier gezien... en die depressie is jouw schuld, want jij hebt gezorgd dat Xebro weg is!
Op vrijdag 26 december 2003 02:16 schreef Maanvis het volgende:[..]
Er verandert nooit wat, alleen hoe je naar de dingen kijkt
Winterdepressie wellicht?
Of ben ik de enige die er gewoon geen fuck van begrijpt!!!
quote:wij doen niet aan bagger he
Op vrijdag 26 december 2003 02:18 schreef N1nj4 het volgende:[..]
welnee, das bagger
quote:Als de nieuwe users met goede argumenten komen dan vind ik dat OK, maar ze hebben doorgaans niet in de gaten hoe ONZ er uitziet omdat ze binnen vallen met bagger.
Op vrijdag 26 december 2003 02:13 schreef 700MB het volgende:[..]
Dan sluit je bij voorbaat al een hele groep buiten, en op die manier blijf je dit soort situaties houden, de volgende lichting newbies weer.
Waarom niet met ALLE ONZ'ers erop voortborduren.
quote:Ach ja, sommige mensen maken zich om de domste dingen druk.
Op vrijdag 26 december 2003 02:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nou alles doorgelezen, maar ik weet nog steeds niet wat de TS nu precies verstaat onder BAGGER![]()
quote:Als er iemand vrijwillig weg gaat is dat altijd zijn/haar eigen schuld want hij/zij laat zich wegjagen.
Op vrijdag 26 december 2003 02:19 schreef Shirley het volgende:[..]
Er verandert nooit wat? Ik heb al vele veranderingen hier gezien... en die depressie is jouw schuld, want jij hebt gezorgd dat Xebro weg is!
quote:Dat is wel een flinke aantijging.
Er verandert nooit wat? Ik heb al vele veranderingen hier gezien... en die depressie is jouw schuld, want jij hebt gezorgd dat Xebro weg is!
quote:Daarom. Het is allemaal subjectief. En daarom zal het 'probleem' nooit helemaal opgelost worden.
Ik heb nou alles doorgelezen, maar ik weet nog steeds niet wat de TS nu precies verstaat onder BAGGER![]()
quote:Nee hoor, wij doen alleen maar gezellig
Op vrijdag 26 december 2003 02:20 schreef gurlie het volgende:[..]
wij doen niet aan bagger he
wij doen gewoon aan gezelligheid
of mag dat niet meer
quote:Ah neeeeeej
quote:Het gaat er niet om wat ik versta onder bagger... er is een verschil tussen gezelligheid en bagger...
quote:Totdat, zoals de Mods dat willen, het argument dat het toch maar 'onzin' is wegneemt.
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Daarom. Het is allemaal subjectief. En daarom zal het 'probleem' nooit helemaal opgelost worden.
quote:Bron is Xebro zelf..
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Dat is wel een flinke aantijging.
Bron? Link? Bewijs?
quote:Ik hoop het!
Op vrijdag 26 december 2003 02:22 schreef Scorpionsworld het volgende:
Totdat, zoals de Mods dat willen, het argument dat het toch maar 'onzin' is wegneemt.
Ik ben benieuwd of dat ook inderdaad iets verandert.
quote:Ja maar dat is het probleem dus. Jij opent het topic en brengt een idee naar voren dat wij maar ten uitvoer moeten brengen. Maar je hebt zelf niet eens het idee waar je nu precies tegen strijdt.
Op vrijdag 26 december 2003 02:22 schreef Shirley het volgende:[..]
Het gaat er niet om wat ik versta onder bagger... er is een verschil tussen gezelligheid en bagger...
quote:Ja maar waar ligt die grens dan ? Dat verschilt toch telkens?
Het gaat er niet om wat ik versta onder bagger... er is een verschil tussen gezelligheid en bagger...
quote:Ik vind er ook niks aan, maar da's dus het hele reeksen gedoe... hallo, heb je lekker geslapen, heeft je kat nog hoofdpijn, nou doei lieve schat bla bla bla. Bagger dus die ook wel op IRC kan. Maar ja wat zou 't?
Op vrijdag 26 december 2003 02:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. Ik lees eigenlijk altijd over zulke topics heen (zouden meer mensen moeten doen). Ik dacht dat het meer een "algemene mededeling" was.
quote:Dus Xebro zegt dat Maanvis. En Maanvis alleen, verantwoordelijk is voor het vertrek van X?
Op vrijdag 26 december 2003 02:23 schreef Shirley het volgende:[..]
Bron is Xebro zelf..
quote:Dan is het inderdaad beter dat ie weg is. Hij was doodsverwensingen goed aan het praten onder het mom van je moet het niet serieus nemen, en ik was het daar niet mee eens, en toonde aan dat bepaalde opmerkingen heel persoonlijk over kunnen komen. En toen wou ie ineens dat ik kanker kreeg enzo, en hij meende het echt. klaarblijkelijk.
Op vrijdag 26 december 2003 02:23 schreef Shirley het volgende:
Bron is Xebro zelf..
Naja, beter dat ie weg is dan, als ie zich alles zo aantrekt.
quote:Ja, welke mensen het doen. En verder?
quote:Erg zielige lame actie was dat.... nog lager dan alle bagger bij mekaar!
Op vrijdag 26 december 2003 02:21 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ah neeeeeej
Was ik dat?
quote:Er MOET niks... het was een idee die ik opperde..waarom erover doorgaan? Ik zei al dat het zinloos was, dus vergeet het...
Op vrijdag 26 december 2003 02:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ja maar dat is het probleem dus. Jij opent het topic en brengt een idee naar voren dat wij maar ten uitvoer moeten brengen. Maar je hebt zelf niet eens het idee waar je nu precies tegen strijdt.
quote:Heb je gelijk in.
Op vrijdag 26 december 2003 02:25 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik vind er ook niks aan, maar da's dus het hele reeksen gedoe... hallo, heb je lekker geslapen, heeft je kat nog hoofdpijn, nou doei lieve schat bla bla bla. Bagger dus die ook wel op IRC kan. Maar ja wat zou 't?
Maargoed, wat ik dus al zei. Mensen zouden gewoon moeten negeren wat ze niet aanstaat. Doe ik ook. Scheelt een hoop frustratie.
En het is nu ook weer niet zo erg dat je door de bomen het bos niet meer ziet (volgens mij)
quote:Er is echter wel een groot verschil tussen wat de een gezellig danwel bagger vind en hoe een ander daarover denkt. Er is geen enkele manier om daarvoor een grens vast te stellen zonder over een bepaalde groep bezoekers te zeggen 'je mening telt lekker niet, ook al vind je het gezellig, het is bagger'. En daarmee ben je behoorlijk overtuigd van je eigen gelijk, iets wat enkel subjectief is.
quote:Ok, niets MOET. Maar je had het graag gewild. Zo beter?
Op vrijdag 26 december 2003 02:27 schreef Shirley het volgende:[..]
Erg zielige lame actie was dat.... nog lager dan alle bagger bij mekaar!
[..]Er MOET niks... het was een idee die ik opperde..waarom erover doorgaan? Ik zei al dat het zinloos was, dus vergeet het...
Succes met de voortzetting van iets wat volgens mij nog wel 's zou kunnen leiden tot een interresante discussie binnen Fok
Ik kan het antwoord bijvoorbaat al zeggen.
Dat is er gewoon niet...
"Bagger en Goede Onzin" is per persoon eigenlijk verschillend, in feite ligt er een hele dunne scheiding wat een ONZ-topic nu een goed topic maakt of BAGGER. De ene persoon vindt het leuk de andere niet...
Zowieso hebben de Mods en FA's, ook hun eigen manier van interpreteren. Vaak zat zijn er topics van mensen gesloten, waarvan de grote meerderheid het wel leuk vond, maar er zijn altijd die het minder leuk vinden. Hoe dan ook...je kan gewoon geen oordeel vellen over wat BAGGER is of niet...
Alleen ben ik het weleens dat EmmyKuhh topics irritant zijn
quote:hier, heb je die lul weer
Op vrijdag 26 december 2003 01:22 schreef R2cksson het volgende:
Als ik zou wegblijven zou ik denk ik ClioSporT een plezier doen...Nogmaals, de "oude" users zijn nodig om wat corrigerende tikken uit te delen.
quote:Ach toe eentje dan.
Op vrijdag 26 december 2003 02:26 schreef Lamon het volgende:
Simpelweg geen redden aan, al sinds jaar en dag. Ik denk dat ik deze protestleus dan ook maar even aan me voorbij laat gaan...
quote:Het was een reactie op iemand die vindt dat iemand kanker toewensen okay is. Kanker is een ziekte waaraan een familielid van me dood is gegaan, dus dan was dat toch wle heel laag van Xebbo of niet?
Op vrijdag 26 december 2003 02:27 schreef Shirley het volgende:
Erg zielige lame actie was dat.... nog lager dan alle bagger bij mekaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |