quote:Geloof me, dat heeft geen zin....
Op vrijdag 26 december 2003 01:20 schreef Posdnous het volgende:Juist poot stijf houden en niet toegeven
quote:Tuurlijk wel, gewoon beetje chillen en flamen enzo
Op vrijdag 26 december 2003 01:21 schreef Shirley het volgende:[..]
Geloof me, dat heeft geen zin....
quote:Wat voor lampje moet er dan gaan branden bij de rest?
Op vrijdag 26 december 2003 01:19 schreef Shirley het volgende:
Ok...naar aanleiding van ONZ is ziek... helaasch... ben ik tot de conclusie gekomen dat het echt gewoon TE erg wordt hier... en aangezien ik weinig verandering zie, denk ik dat we met alle vaste Onzinners er iets tegen moeten doen...
Misschien is mijn idee extreem en bijna niet haalbaar, maar niet geschoten is altijd mis. Als alle leuke en vaste Onzinners nou es tot Oudejaarsdag wegblijven uit ONZ, misschien dat er dan een lampje gaat branden bij de rest...
Ik weet het, het is niet niks om zomaar Onzin te verlaten, maar ik weet wel dat als het zo blijft hier, ik zeker weten weg ben als user. En ik denk wel meer met mij...
Wie doet mee?
quote:...met als gevolg dat alle leuke bescheiden users gewoon door blijven posten, en uw plan dus niets uithaalt.
Als alle leuke en vaste Onzinners nou es tot Oudejaarsdag wegblijven uit ONZ...
Nogmaals, de "oude" users zijn nodig om wat corrigerende tikken uit te delen.
quote:Je bent een lelijk kutwijf, niemand luistert naar je, dit iniatief zal dan ook niks uithalen, mede aangezien de meeste onzinners contactarme, labiele kneusjes zijn die het toch niet langer dan een dag volhouden.
Op vrijdag 26 december 2003 01:19 schreef Shirley het volgende:
Ok...naar aanleiding van ONZ is ziek... helaasch... ben ik tot de conclusie gekomen dat het echt gewoon TE erg wordt hier... en aangezien ik weinig verandering zie, denk ik dat we met alle vaste Onzinners er iets tegen moeten doen...
Misschien is mijn idee extreem en bijna niet haalbaar, maar niet geschoten is altijd mis. Als alle leuke en vaste Onzinners nou es tot Oudejaarsdag wegblijven uit ONZ, misschien dat er dan een lampje gaat branden bij de rest...
Ik weet het, het is niet niks om zomaar Onzin te verlaten, maar ik weet wel dat als het zo blijft hier, ik zeker weten weg ben als user. En ik denk wel meer met mij...
Wie doet mee?
Martin
quote:Shirley is echt wel een lekker ding hoor! En ik wil met haar trouwen!
Op vrijdag 26 december 2003 01:23 schreef kastanova het volgende:[..]
Je bent een lelijk kutwijf, niemand luistert naar je, dit iniatief zal dan ook niks uithalen, mede aangezien de meeste onzinners contactarme, labiele kneusjes zijn die het toch niet langer dan een dag volhouden.
Geen dank voor de opheldering en het ogen openen,Martin
quote:okee maar iig de baggeraars vallen altijd terug op dat het onzin is en daarom veranderd de naam 1 jan dacht ik
Op vrijdag 26 december 2003 01:23 schreef Maanvis het volgende:
onzin staat voor gezellig, niet alleen voor humor.
quote:Amen
Op vrijdag 26 december 2003 01:23 schreef kastanova het volgende:[..]
Je bent een lelijk kutwijf, niemand luistert naar je, dit iniatief zal dan ook niks uithalen, mede aangezien de meeste onzinners contactarme, labiele kneusjes zijn die het toch niet langer dan een dag volhouden.
Geen dank voor de opheldering en het ogen openen,Martin
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:21 schreef Leila het volgende:[..]
Wat voor lampje moet er dan gaan branden bij de rest?
quote:Wat zeg je nou? Heb je wel goed gekeken?
Op vrijdag 26 december 2003 01:22 schreef Maanvis het volgende:
Het valt eigenlijk wel mee hoor
quote:Met als risico dat je zelf een ban aan je broek krijgt...
Op vrijdag 26 december 2003 01:22 schreef R2cksson het volgende:Nogmaals, de "oude" users zijn nodig om wat corrigerende tikken uit te delen.
Pak 'm beet 3 weken
quote:een ban voor newbie bashen???
Op vrijdag 26 december 2003 01:24 schreef Shirley het volgende:
Kijk, aan domme, nietszeggende posts heb ik niks...
[..]Wat zeg je nou? Heb je wel goed gekeken?
[..]Met als risico dat je zelf een ban aan je broek krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |