Vorige delen:
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 3)
Photoshopwedstrijd Offtopic geblaat (deel 2)
Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat
Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Is de poll corrupt volgens jou? Meld dat hier!
Is jouw soep onterecht niet gekozen? Meld dat hier!
Mááááááárrrr...
Er zijn ook dingen die NIET in dit topic moeten!
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks.
Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: Photoshop Auto's Deel 4.
Wil jij per se dat jouw auto gepost wordt voor de nieuwe poll? Post je suggestie hier: PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES
Maar verder meld je alles wat niet in het wedstrijdtopic thuishoort hier.
Dus OOK langdradige discussies over ingezonden auto's (= meer dan 3 posts in het wedstrijdtopic)
*terugvind post*
ik had namelijk niets gelezen over een nieuw topic wedstrijd deel 18
mja
toch maar es leren lezen dan
quote:Zoals elk ander zit een topic na 255 posts vol, en bij een serie opent iemand dan meteen een nieuwe.. das best logisch lijkt me.
Op vrijdag 26 december 2003 00:17 schreef Haikuh het volgende:
*terug vindt post.ik had namelijk niets gelezen over een nieuw topic wedstrijd deel 18
mja
toch maar es leren lezen dan
quote:Jij zou een tutorial moeten schrijven over het maken van Carbonnen kapjes. Damn dude, die zijn altijd echt top
Op vrijdag 26 december 2003 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb die van mij nog ff geupdate.
quote:ows dan weet ik dat nu , en zal ik der rekening mee houden
Op vrijdag 26 december 2003 11:47 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Zoals elk ander zit een topic na 255 posts vol, en bij een serie opent iemand dan meteen een nieuwe.. das best logisch lijkt me.
quote:Ok zal ik dan maar doen, mag ie bij jou op de tut. site? ik zit ff krap met de hosting.
Op vrijdag 26 december 2003 17:14 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Jij zou een tutorial moeten schrijven over het maken van Carbonnen kapjes. Damn dude, die zijn altijd echt top
http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=88
Deze manier is gelijk aan die van mij, behalve stap 5 , daar maak ik de kap behoorlijk veel donkerder en multiply ipv normal
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wacht ff er is al een prima tut over!http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=88
Deze manier is gelijk aan die van mij, behalve stap 5 , daar maak ik de kap behoorlijk veel donkerder en multiply ipv normal
http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12
Beetje variatie zou wel leuk zijn
quote:De meesten hier kennen de site
Op zaterdag 27 december 2003 00:13 schreef Hepheastus het volgende:
die site is best mooi, moet je eens zien wat onze zuiderburen ervan maken:http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12
quote:Ik heb lang niet zoveel verstand van auto's om alles daadwerkelijk kloppend te maken, maar daar heb ik schijt aan.
Op zondag 28 december 2003 11:31 schreef jaguar het volgende:[..]
hmmzz...
ik heb ze wel erger gezien maar volgens mij kloppen je lichten ookniet helemaal. die cup diffusors horen meestal helemaal door te lopen in het plaatwerk. toch?
quote:ohohw dat lijkt me geen handige opmerking
Op maandag 29 december 2003 00:01 schreef Don_MagicOne het volgende:
@ henkmanz: Ik vind dat je het allemaal wel goed doet, alleen jammer dat je elke keer over die stripings doorgaat, maar zelf elke keer dezelfde stripings op je auto's zet, en dat ze dan ook nog rechtstreeks uit NFSU komen....
let the battle begin
quote:is goed hoor jochie. ik wil jou wel eens 13 delen van dit topic zien meedoen met elke keer een originele striping
@ henkmanz: Ik vind dat je het allemaal wel goed doet, alleen jammer dat je elke keer over die stripings doorgaat, maar zelf elke keer dezelfde stripings op je auto's zet, en dat ze dan ook nog rechtstreeks uit NFSU komen....
Maar goed, leer eerst maar eens photoshoppen, dan praten we wel verder.
quote:
quote:Als ie het niet lullig bedoelt moet ie het niet zo lullig brengen.
Op maandag 29 december 2003 18:21 schreef Parvus het volgende:
hehe niet zo arrogant henkmanzzzzz...er zit wel wat in...;)
quote:20 heb ik er ook al wel verzonnen. Het is kerst geweest, en ik heb die auto met kerst gesoept. Ik heb expres niks gezegd over jouw stripes en je achterwiel omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen uitgebreid de tijd neemt zijn photoshops te perfectioneren deze dagen: net als ik.
Op maandag 29 december 2003 19:17 schreef Don_MagicOne het volgende:
Jammer dat het zo bijna onmogelijk is om kritiek positief te brengen... maar ja, mijn auto kan tenminste met vier wielen sturen!
maar ik denk dat je wel 20 verschillende stripings moet kunnen verzinnen, er zitten er namenlijk bijna 200 in NFSU!
quote:Ik ga je even doorlinken naar het goede topic:
Op dinsdag 30 december 2003 19:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik begin steeds meer zin te krijgen om een auto te photoshoppen, en het kleuren van de auto lukt op zich al aardig ('k weet het, niet al te moeilijk) maar ik vroeg me af waar de door de wol geverfde soepers alle spoilers ed. vandaan halen... Ik snap wel dat ze in dezelfde hoek op de foto moeten staan, maar ik heb al moeite met het vinden van zulke foto's, laat staan het bewerken van de doelfoto
Iemand die een tipje van de sluier wil/kan oplichten??
Hier antwoord ik op je vraag .
quote:Steve-O doet heel af en toe 's mee; geen idee waarom hij niet zoveel meer meedoet;
Op woensdag 31 december 2003 18:18 schreef Parvus het volgende:
waar is iedereen dan eigenlijk gebleven die "vroeger" altijd meededen..?
Dat zijn zeg maar de "oudgedienden" die ik "ken". Jammer dat ze niet meer meedoen.
Jongens, als jullie dit lezen: pak de selectiontool weer eens op en laat eens wat zien! Het topic heeft inleving nodig...
quote:Ghehe, mja ik zal m'n best doen om wat vaker de tools op te pakkens
Op woensdag 31 december 2003 18:32 schreef Henkmanz het volgende:Sjoewe zou vaker mee moeten doen! heeft imo geen reden om niet mee te doen
Dat zijn zeg maar de "oudgedienden" die ik "ken". Jammer dat ze niet meer meedoen.
Jongens, als jullie dit lezen: pak de selectiontool weer eens op en laat eens wat zien! Het topic heeft inleving nodig...
quote:Ik zit in 4mbo, heb geen ruk te doen
Op woensdag 31 december 2003 18:39 schreef Sjoewe het volgende:[..]
Ghehe, mja ik zal m'n best doen om wat vaker de tools op te pakkens
Gaat moeilijk in 6 vwo, met honderd dingen ernaast en een vriendinnetje
Heeft ook allemaal tijd nodig. Golfje red ik ni meer. Volgende zal ik weer eens meedoen. Beloofd
En de tijd die ik heb voor pictunen besteed ik meestal aan tb
Greetz
HVB (blingbling)
quote:morgen 15:00 ja
Op donderdag 1 januari 2004 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wanneer wordt er voor deze gepollt? Morgen 15:00?
Dat soort vragen moet je trouwens in dit topic stellen, het wedstrijdtopic is alléén voor de auto's zelf.
quote:hij is offline geweest vanwege een nieuwe server dat ie heeft, en vanwege t nieuwejaar, (schijnt)
Op donderdag 1 januari 2004 20:50 schreef Parvus het volgende:
had hem op geocities gezet omdat de picserver laatste tijd nogal eens offline was..maar dit werkt dus al helemaal niet*
quote:nouja ik doe alleen de leuke foto's mee, maar meestal dan ben ik dr ook niet op tijd bij, of heb ik om andere redenen te weinig tijd.
Op woensdag 31 december 2003 18:32 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ultimora is langzaampjes verdwenen, misschien naar TB gegaan?;
quote:Ik zie hem wel hoor.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
WAAR IS DIE FOTO!
Çàïðîøåííûé âàìè äîêóìåíò "http://www.coolcars.by.ru/catalog/bmw/acs7_2.jpg" çàêðûò äëÿ ïðîñìîòðà. Ýòî ìîæåò ïðîèñõîäèòü ïî ïðè÷èíàì:
1. Âû îáðàòèëèñü ê êàòàëîãó, à â í¸ì îòñóòñòâóåò ãîëîâíîé ôàéë index.html. Ýòî çíà÷èò, ÷òî â êàòàëîã íåò äîñòóïà íàïðÿìóþ, è óâèäåòü ëåæàùèå òàì ôàéëû ìîæíî òîëüêî, åñëè èçâåñòíû èõ èìåíà.
2. Âû çàïðîñèëè ôàéë íåèçâåñòíîãî ìåäèà-òèïà èëè ñëèøêîì áîëüøîãî ðàçìåðà (áîëåå ìåãàáàéòà).
3. Äîñòóï â êàòàëîã çàêðûò àäìèíèñòðàòîðîì ñàéòà.  òàêîì ñëó÷àå äàííûé ðàçäåë áîëåå íå äîñòóïåí äëÿ ïóáëè÷íîãî ïîëüçîâàíèÿ.
Âî âñåõ ñëó÷àÿõ ïðè ïîòåðå äîêóìåíòà èëè äîñòóïà èìååò ñìûñë ïîèñêàòü íóæíóþ è ïîõîæèå ñòàíèöû â ìåñòíîì ïîèñêå. Åñëè îíè çäåñü - òî íàéäóòñÿ. Ïîâòîðèòü ïîïûòêó çàïðîñà ìîæíî ñ ïðåäûäóùåé ñòðàíèöû.
En van die foto, ik zie ook niet veel eig. En als ik de link copy/paste zie ik nog minder...
Kiezen jullie zelf maar een foto hoor, maar wel eentje dat iedereen kan zien
en vraag 2: Ik sleep foto's van auto's altijd gewoon naar photoshop en die opent em dan automatisch...maar als ik hier op een nieuwe foto klik opent er zo'n apart venster die ik niet naar photoshop kan slepen...dan moet ik hem óf opslaan óf de link kopiëren en hem in een apart venster openen...dat is wel lastig...
[Dit bericht is gewijzigd door Parvus op 03-01-2004 17:37]
quote:Opslaan is zowieso handig
Op zaterdag 3 januari 2004 14:42 schreef Parvus het volgende:
Hey Henkmanz, wanneer komt jouw tutorialsite weer online?en vraag 2: Ik sleep foto's van auto's altijd gewoon naar photoshop en die opent em dan automatisch...maar als ik hier op een nieuwe foto klik opent er zo'n apart venster die ik niet naar photoshop kan slepen...dan moet ik hem óf opslaan óf de link kopiëren en hem in een apart venster openen...dat is wel lastig...
M'n website is trouwens tijdelijk te vinden op http://members.home.nl/bertvers/site/index.html ; .TK doet een beetje raar...
Hm lastige hoek van die BMW, beetje gehurkt genomen die foto ofzo...ben ik nog niet zo vaak tegen gekomen..
[Dit bericht is gewijzigd door Parvus op 03-01-2004 20:11]
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:01 schreef Henkmanz het volgende:
hier bitsjes. En geen gezeur meer over dat ik alleen maar hetzelfde soep (spoilers, carbon) e.d. want mijn cabrio sloeg absoluut niet aan.
Of ie nu aanslaat of niet, het blijft afgezaagd
quote:Het is misschien afgezaagd, maar in de praktijk winnen die soeps toch wel, en ik vind ze het leukst om te maken. Ik doe tegenwoordig ook mee op TB, daar doe ik het wel anders omdat je je daar er niet zo makkelijk van af kan maken
Op zondag 4 januari 2004 01:01 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Toch is het afgezaagdOf ie nu aanslaat of niet, het blijft afgezaagd
quote:Thx man
Op zondag 4 januari 2004 03:35 schreef zerrocool het volgende:
henkmanz ik meot zeggen dat je beemer er dik uit ziet ik vin dat met die koplampen zeer strak gedaan mijn stem heb je tot nu toe
quote:Dude!! Veel te vaag donormateriaal!
Op woensdag 7 januari 2004 20:49 schreef jaguar het volgende:
niet een van mijn beste maar het kan er wel mee door geloof ik
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 08-01-2004 12:32]
quote:mooie clean soep, alleen is het rode stuk in je gril nogal scheef enzo. Voor de rest ziet eht er goed uit.
Op dinsdag 13 januari 2004 10:09 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
ok ik keek verkeerd bij de bumper ik zat beneden te kijken maar moet wat hoger kijken nu zie ik het
Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Is jouw soep onterecht niet gekozen? Meld dat hier!
Mááááááárrrr...
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks.
Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: Photoshop Auto's Deel 4.
Wil jij per se dat jouw auto gepost wordt voor de nieuwe poll? Post je suggestie hier: PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES
als je stemt moetje dat ff posten
welkom
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:56 schreef Mons het volgende:
@down impact:Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Is jouw soep onterecht niet gekozen? Meld dat hier!Mááááááárrrr...
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks.Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: Photoshop Auto's Deel 4.
als je stemt moetje dat ff posten, en tis wel handiger als je daar je foto weg haalt en hier ff post net zoals eddow dat zou moeten doen
welkom
quote:Ligt aan dat klote-TK.
Op woensdag 14 januari 2004 17:49 schreef Steve-O het volgende:
Je Tut ligt er uit Henkmanz
http://www.killerstripes.tk/ ..
moet nog steeds weer is ene keer gaan mee doen
quote:in het wedstrijd topic terwijl er daar net een hele pagina vol getypt is over het feit dat er niet zoveel off-topic gebralt moet worden vind ik je persoonlijk een n00b
Op woensdag 14 januari 2004 20:22 schreef xSoDx het volgende:
nieuwe autow ? :/verveel me een beetje hier
quote:sommige decals zijn gespiegeld :s
Op woensdag 14 januari 2004 21:29 schreef jaguar het volgende:
[afbeelding]
rally delta
en mons...stfu
quote:Mons heeft anders wel gelijk, we lopen al 18 delen met dit topic omdat iedereen zich aan de regels houdt. Enneh, het gaat heus niet sneller als je post dat je een nieuwe auto wilt.
Op donderdag 15 januari 2004 10:05 schreef xSoDx het volgende:[..]
sommige decals zijn gespiegeld :s
en mons...stfu
![]()
Op jouw KillerStripes site heb je het over
"Enkele ideeën:
Echte foto's plakken in een selectie"
Maar als ik dat doe, hoe krijg ik dan het effect dat het net lijkt alsof hij echt op de auto zit, zodat je ook hoogte verschillen e.d. ziet? want dit werkt niet via 'layer via copy' toch?
quote:Ik denk dat wanneer je een beetje met de opacity en fill speelt je al een eind verder bent ... gewoon beetje lichter van kleur laten ... niet veel ... beetje ... denk dat het daar wel mee opgelost is
Op donderdag 15 januari 2004 17:42 schreef Parvus het volgende:
Echte foto's plakken in een selectie"
zit al een tijdje te zoeken op internet...car sites..google etc..
maar echt leuke plaatjes die ik kan gebruiken...nee...
ben ff opzoek naar een mooie supercharger en een spoiler....wil zo'n leuke carbon spoiler op mijn civic zetten
dit is wat ik momenteel heb gemaakt..en waar ik dus nog ff wat dingen aan wil veranderen..
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:34 schreef Hepheastus het volgende:
een deur bijvoorbeeld
quote:Ja opacity changen helpt wel wat, maar is toch niet helemaal het reële effect wat ik wil bereiken...
Op donderdag 15 januari 2004 18:52 schreef down_impact het volgende:[..]
Ik denk dat wanneer je een beetje met de opacity en fill speelt je al een eind verder bent ... gewoon beetje lichter van kleur laten ... niet veel ... beetje ... denk dat het daar wel mee opgelost is
quote:Tjab, het is de bedoeling dat die vraag wordt gesteld in Photoshop Auto's Deel 4, waar je ook al deze auto gepost had
Op donderdag 15 januari 2004 19:07 schreef tjAb het volgende:
weet iemand nog wat sites waar foto's staan van mooi gestylde bakken staan? wel graag in grote reso's zodat ik ze kan gebruiken voor wat zoekwerk..zit al een tijdje te zoeken op internet...car sites..google etc..
maar echt leuke plaatjes die ik kan gebruiken...nee...ben ff opzoek naar een mooie supercharger en een spoiler....wil zo'n leuke carbon spoiler op mijn civic zetten
dit is wat ik momenteel heb gemaakt..en waar ik dus nog ff wat dingen aan wil veranderen..
Stel daar je vraag nog eens, dan beantwoord ik hem daar .
quote:Als je een echte foto op je auto wilt plakken is het van belang dat het perspectief klopt. Om een foto mooi te plakken is het belangrijk dat je een beetje overweg kan met de transform tools (Edit --> Transform), zoals rotate, skew, perspective en distort.
Op donderdag 15 januari 2004 17:42 schreef Parvus het volgende:
To Henkmanzzz, tis een beetje lastig uit te leggen, hoop dat je het snaptOp jouw KillerStripes site heb je het over
"Enkele ideeën:Echte foto's plakken in een selectie"
Maar als ik dat doe, hoe krijg ik dan het effect dat het net lijkt alsof hij echt op de auto zit, zodat je ook hoogte verschillen e.d. ziet? want dit werkt niet via 'layer via copy' toch?
Like henkmanz said ... ik hoop dus dat ik nu mijn vraag in het goede topic post
Ik wou alleen eigenlijk weten of er nog inzendingen komen van mensen die de lancia delta geshopped hebben ?
that's all
quote:Die mensen hebben tot 15:00 de tijd, dus wacht maar af of het zo is
Op vrijdag 16 januari 2004 11:30 schreef down_impact het volgende:
"Dit topic is bedoeld voor de langere discussies over PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18"Like henkmanz said ... ik hoop dus dat ik nu mijn vraag in het goede topic post
Ik wou alleen eigenlijk weten of er nog inzendingen komen van mensen die de lancia delta geshopped hebben ?
that's all
=edit=
btw, dit topic is idd goed voor je vraag; eigenlijk moeten alle posts zonder een auto of poll erin hier
[Dit bericht is gewijzigd door down_impact op 16-01-2004 16:15]
hoe kan een remake zoals die van parvus dan winnen??
quote:goh..die achterkant (vanaf eind voordeur komt me bekent voor
Op vrijdag 16 januari 2004 21:42 schreef Parvus het volgende:
New Car Up:Thx nogmaals!
quote:tot 1500 ?
Op vrijdag 16 januari 2004 12:18 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Die mensen hebben tot 15:00 de tijd, dus wacht maar af of het zo is
=edit=
btw, dit topic is idd goed voor je vraag; eigenlijk moeten alle posts zonder een auto of poll erin hier
quote:ohw jij zat netjes om 1500 uur bij je pc te wachten om de Poll te maken
Op vrijdag 16 januari 2004 22:14 schreef xSoDx het volgende:[..]
tot 1500 ?
dan was parvus TELAAT!
![]()
![]()
quote:was maar een grapje jongen
Op zaterdag 17 januari 2004 01:56 schreef Mons het volgende:[..]
ohw jij zat netjes om 1500 uur bij je pc te wachten om de Poll te maken
... loop dus niet zo te bitchen, als de poll eenmaal gemaakt is kan hij niet worden veranderd dus tot die tijd is elke inzending nog geldig... huillie
quote:Zorg dan zelf voor de poll om 15:00.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:14 schreef xSoDx het volgende:[..]
tot 1500 ?
dan was parvus TELAAT!
![]()
![]()
btw waar halen jullie allemaal die mooie flames vandaan? k heb ers maar 1 die k heb van een tutorial
quote:zelf maken dmv de pen tool
Op maandag 19 januari 2004 02:20 schreef Demon-X het volgende:
terugzoek postbtw waar halen jullie allemaal die mooie flames vandaan? k heb ers maar 1 die k heb van een tutorial
quote:Ghehe, hij heeft nog wel nut die site....
Op maandag 19 januari 2004 12:55 schreef Henkmanz het volgende:[..]
zelf maken dmv de pen tool
zie http://www.killerstripes.tk.
quote:wat, begrijp niet echt wat je bedoeld?
Op maandag 19 januari 2004 16:41 schreef down_impact het volgende:
euhm ??? waarom heeft niemand een soep gemaakt van de wedstrijd ???
quote:Omdat je denk ik in het verkeerde topic kijkt
Op maandag 19 januari 2004 16:41 schreef down_impact het volgende:
euhm ??? waarom heeft niemand een soep gemaakt van de wedstrijd ???
Daarbij komt dat ik altijd kijk of ik een desbetreffende auto in het echt zou kunnen tegenkomen (kans dat je die zoals jij hem gemaakt hebt tegenkomt is wel érg miniem) en ik altijd naar afwerking kijk (het is zó belangrijk dat je even de wielkassen vult als je verlaagt, anders ziet het er zo n00by uit ); dus vandaar overdone en niet goed afgewerkt (naar mijn mening dus).
quote:EN de weerspiegeling is nogsteeds blauw enzo
Op maandag 19 januari 2004 19:05 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind je voorbumper te groot, de velgen te groot, de inlaat achter je deur is te groot (en van slechte kwaliteit) en de stripes passen niet in het geheel (de kleuren, vind ik)Daarbij komt dat ik altijd kijk of ik een desbetreffende auto in het echt zou kunnen tegenkomen (kans dat je die zoals jij hem gemaakt hebt tegenkomt is wel érg miniem) en ik altijd naar afwerking kijk (het is zó belangrijk dat je even de wielkassen vult als je verlaagt, anders ziet het er zo n00by uit
); dus vandaar overdone en niet goed afgewerkt (naar mijn mening dus).
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:50 schreef SiNz het volgende:
Ik zal even de toezegging doen dat ik (als er nix tussenkomt) de poll wel maak vanmiddag. Is al ff geleden.
quote:Yip!
Op woensdag 21 januari 2004 12:49 schreef -Eddow- het volgende:
tot 15 uur inleveren he??
dan ga ik nog ff wat maken
Alles na 3en neem ik niet meer mee in de poll.
quote:lama ik ga het niet halen
Op woensdag 21 januari 2004 13:53 schreef SiNz het volgende:[..]
Yip!
Alles na 3en neem ik niet meer mee in de poll.
quote:Voortaan aub geen rare formaten inzenden!! Deze keer doe je nog wel mee.
Op woensdag 21 januari 2004 14:51 schreef down_impact het volgende:
bij deze mijn inzending ..
quote:geen probleem my friend ... voortaan zal ik er ook iets eerder aanbeginnen ... dan heb ik wat meer tijd een passender achtergrondje te zoeken ...
Op woensdag 21 januari 2004 14:53 schreef SiNz het volgende:[..]
Voortaan aub geen rare formaten inzenden!! Deze keer doe je nog wel mee.
*** whaha maar de opmerking om mij een n00b te noemen blijf ik lachwekkend vinden
Geen olifanten van muggen maken.
quote:ohw sorry hoor dus omdat jij een rare achtergrond achter je auto gaat plakken mag jou pic groter zijn dan die van de rest. verder heb je een hele handige crop-tool in photoshop zitten waar je je pic mee aan kunt passen. als je auto nou iets te groot zou zijn maar hij is gewoon huge.
hey jij ... wat denk je wel niet man met je blije opmerking ... de enige n00b hier ben jij ... hieronder zie je de link naar het achtergrondje wat ik gebruikt heb ...http://www.andassoc.com/ampersand/images/road.jpg
je zult zien dat dit achtergrondje nogal vreemde afmetingen heeft ... nouik heb hier de auto ingeplakt en toen geresized ... maar de foto vervormd gewoon als je er 800X600 van maakt ... vandaar heb ik er 800X787 van gemaakt ...
quote:ook vanwege het feit dat je zo snel wat in elkaar gefixed is natuurlijk een heel goed excuus om je auto groter te laten... tis gewoon een regel en daar moet je je aan houden (re-sizen duurt niet zo lang hoor)
Dus hou je "n00b" praatjes bij je en oordeel eens niet zo snelOh en by the way , zie je hoe laat ik mijn inzending heb ingezonden ? Nou ik ben aan mijn inzending pas begonnen vandaag om 14:15 ... ik heb hem gesoept , geupload en gepost op dit forum om 14:50 ...
quote:verder zat ik met een gebroken hadn waarvan ik herstellende ben en soepen zonder handen gaat nogal slecht. verder denk ik dat ik hier wat langer meekijk dan jij maar dat zou nog nieteens uitmaken want ik loop iig niet verkeerd te posten zoals je "off-topic poging tot Mons diss" zit in het verkeerde topic
doe jij me dat maar eens na ... n00bie![]()
![]()
en als je wat meer gelezen had, had je gemerkt dat er bij de vorige poll ook een te grote pic zat en daar is dit gebitch ook al geweest dus LEES voortaan even voordat je goed willende mede Fok!kers probeert te dissen
Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef Mons het volgende:
gast leer je auto eens resizen... hij is te groot.... fokkin n00bs.
Poll: Welke Beetle is het stoerst gesoept?
Je hebt gestemd op: Mr._T-Rex
Je IP is:
ja vond hem gewoon phat
---------------------
Dat had je dus hier moeten vermelden en niet daar waar je moet stemmen ...
En wat doet het ertoe hoe lang je hier op fok! rond huppelt ??? omdat je hier mischien wat meer vriendjes hebt mag je zeker meer en mag jij wel offtopic gaan daar en ik niet ???
Sjonge jonge wat een niveau
ps.... sterkte met je hand
quote:dat was niet irritant offtopic maar gewoon mijn stem die iuk poste met daarbij de mededeling dat ik het wel een beetje zat was met een aantal mensen die alleen soepen... vervolgens hun auto hier (verkeerd) posten, geen poll maken en vervolgens dingen in verkeerde topics zetten. ik heb niks tegen jou maar tegen die actie. vervolgens zeg ik dus dat ik de n00bs (nieuwe lui die het nog niet snappen) wel zat ben. vervoglens reply jij met de text dat ik een grotere n00b ben, wat dus niet klopt wnat ik doe niet (zoveel) dingen fout. en ik ga al helemaal niet replyen op iemand die zegt dat ik wat verkeerd heb gedaan.
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef down_impact het volgende:
ik weet niet of je het doorhebt maar jij begon dat offtopic gediss tegen mij hoor ????Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef Mons het volgende:
gast leer je auto eens resizen... hij is te groot.... fokkin n00bs.
Poll: Welke Beetle is het stoerst gesoept?
Je hebt gestemd op: Mr._T-Rex
Je IP is:ja vond hem gewoon phat
---------------------
Dat had je dus hier moeten vermelden en niet daar waar je moet stemmen ...
En wat doet het ertoe hoe lang je hier op fok! rond huppelt ??? omdat je hier mischien wat meer vriendjes hebt mag je zeker meer en mag jij wel offtopic gaan daar en ik niet ???
Sjonge jonge wat een niveau
ps.... sterkte met je hand
en als je van plan was om de discussie voort te zetten maak je maar een ander topic aan want ik ga het hier niet volspammen
quote:Alleen de pedaaltjes en pookknop zijn van sparco, de originele stoeltjes zaten wel lekker
Op woensdag 21 januari 2004 17:22 schreef down_impact het volgende:
Even over iets anders ... hoe kan een auto als die van T-rex , Sparco reclame op de auto hebben ... in combinatie met de orriginele stoelen![]()
![]()
Ik ben het trouwens wel een beetje met Mons eens over dat resizen. Je achtergrond aanpassen is 10 sec werk en het is al vaak genoeg gezegd.
quote:Dat is de lichtval van het donor plaatje. die vlekjes waren eerst wit. Was al een tijdje met de soep bezig, dus ik had het over het hoofd gezien en toen kreeg ik het niet meer fatsoenlijk weg.
Op woensdag 21 januari 2004 19:09 schreef Parvus het volgende:
Waarom zitten er bij T-Rex van die rode vlekken op de bumper en bij de moterkap? :s
quote:Gast, je moet je gewoon aanpassen net als iedereen, Dus val Mons niet aan, hij zegt slechts wat iedereen denkt.
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef down_impact heel erg veel onzin
quote:*snif * , *snif * ...
Op woensdag 21 januari 2004 23:47 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Gast, je moet je gewoon aanpassen net als iedereen, Dus val Mons niet aan, hij zegt slechts wat iedereen denkt.
Ruik ik daar vriendjespolitiek
( hij viel mij eerst aan door me meteen als n00b te verklaren ... maar jeh jullie weten alles beter )
quote:He gast, je begaat een flinke fout door even flink de man uit de hangen hier met je "tjsopper" als beroep
Op donderdag 22 januari 2004 02:14 schreef down_impact het volgende:[..]
*snif * , *snif * ...
Ruik ik daar vriendjespolitiek
( hij viel mij eerst aan door me meteen als n00b te verklaren ... maar jeh jullie weten alles beter
)
Ik hoop niet dat je zo denkt vrienden te maken hier want dan heb je het goed mis, laat ik het zo zeggen: Smoel houden en photoshoppen, anders donder je maar op .
En ja, we weten alles beter. Dat komt omdat we al een flinke tijd meedraaien in deze topicreeks, daarom weten we zo veel. Lurken, beste kerel, lurken. Daar leer je van.
quote:Het wordt weer gezellig......
Op donderdag 22 januari 2004 11:18 schreef Henkmanz het volgende:[..]
He gast, je begaat een flinke fout door even flink de man uit de hangen hier met je "tjsopper" als beroep
.
Ik hoop niet dat je zo denkt vrienden te maken hier want dan heb je het goed mis, laat ik het zo zeggen: Smoel houden en photoshoppen, anders donder je maar op
.
En ja, we weten alles beter. Dat komt omdat we al een flinke tijd meedraaien in deze topicreeks, daarom weten we zo veel. Lurken, beste kerel, lurken. Daar leer je van.
Hou gewoon op! We zijn hier om te Photoshoppen en niet om mekaar aan te vallen...toch?!?!
Gooi je frustraties maar in de soeps
quote:ach, hij heeft toch niet gewonnen....dus boeien
Op donderdag 22 januari 2004 13:57 schreef Henkmanz het volgende:
En niet om te flamen ofzo, maar volgens zou Down_impact zowieso gediskwalificeerd moeten worden: Hij heeft niet de originele auto gephotoshopt. Het is wel dezelfde auto, maar uit een andere hoek gefotografeerd... en ja, als we daar aan beginnen....
quote:vette inzending dude, tof dat je weer meedoet, maar waarom die rode en groene streep man?!
Op donderdag 22 januari 2004 14:31 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, check liever mijn inzending voor de astra
quote:Vond ik wel grappig staan
Op donderdag 22 januari 2004 14:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
vette inzending dude, tof dat je weer meedoet, maar waarom die rode en groene streep man?!
quote:Ik kan um niet mooi vinden....sorry. Die gekke kieuwen voorop en die striping
Op donderdag 22 januari 2004 14:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]best goed gelukt al zeg ik het zelf
(met dank aan Henkmanz voor de striping-tutorial)
hoe jan ik de intercooler eigenlijk aan de bovenkant zegmaar gradient donkerder maken??
quote:layer dr overheen plakken... gradient-en en dan met de opacity van de layer spelen?
Op donderdag 22 januari 2004 17:45 schreef Ultimora het volgende:
zo ik doet ook ffies mee...hoe jan ik de intercooler eigenlijk aan de bovenkant zegmaar gradient donkerder maken??
quote:gaat testen...
Op donderdag 22 januari 2004 17:50 schreef Mons het volgende:[..]
layer dr overheen plakken... gradient-en en dan met de opacity van de layer spelen?
Gewoon je interkoeler selecteren, nieuwe laag (selectie aanhouden), en vervolgens je gradientje toepassen easy
quote:Intercooler is cool geworden....alleen je wielen zitten niet zo best!
Op donderdag 22 januari 2004 20:48 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding] ach zo is het dus geworden... gewoon een simpel zwart layertje met 50% opacity..
quote:huillie
Op donderdag 22 januari 2004 21:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Volgens mij had ik ik die striping beter weg kunnen laten, want niemand vind hem mooi
quote:Dude, als je nog andere wielen kan vinden zou ik die eronder zetten. Deze staan niet echt mooi imho.
Op donderdag 22 januari 2004 21:50 schreef _BluB_ het volgende:
[afbeelding]--no comment--
quote:je kan altijd gewoon picserver gebruiken en als je geen zin hebt om ergens aan te melden image uploader gebruiken
Op vrijdag 23 januari 2004 15:11 schreef Rbn het volgende:had ik de auto klaar wist ik nie meer hoe je die nou op mijn webspace zet
hoe doen jullie dat ik doe dat al die tijd met FlashFXP :S
ik kan bijna niks vinden
Verder wel een mooie soep.
quote:hij bedoelt dat de velgen er vaag en vervormd op zitten.. ik ga ook ff soepen
Op zondag 25 januari 2004 16:51 schreef Rbn het volgende:
Thx... Maar hoe bedoel je de hoek, I don't get it
die kerel is echt meesterlijk goed
quote:Lijkt Me Fucking Duidelijk
Op dinsdag 27 januari 2004 12:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
BTW Henkmanz, wat betekent LMFD eigenlijk???
quote:juist
Op dinsdag 27 januari 2004 13:19 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Lijkt Me Fucking Duidelijk
quote:uhm, post dan meteen deze:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:21 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
quote:Want
Op dinsdag 27 januari 2004 15:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
uhm, post dan meteen deze:
[afbeelding]
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:40 schreef Hepheastus het volgende:
rbn welke donor auto heb je gebruikt voor die spoiler?
(ik doe nie meet met de wedstrijd maar heb em wel nodig voor een normale soep voor mezelf)
Dude, je voorbumper zou ik weglaten en de originele er onder houden, dit is iets te raar... De hoek van deze bumper is hoger, daarom lijkt ie rond te lopen, dat klopt niet echt. Plus, het contrast zorgt ervoor dat het lijkt alsof ie half zwart is ipv dat er inlaten in zitten.
Ik zou overigens ook even je stripes aanpassen, de slagschaduw verkleinen tot +/- distance 2 of 1.
Niet te ver weg, dat staat een beetje apart (zoals je nu hebt).
Vet kleurtje tho
quote:godver, nu moet ik mijn kleuren en vlammen aanpassen omdat jij hetzelfde doet
Op dinsdag 27 januari 2004 21:26 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Ik ben een keertje op tijd
noujah.... dat mag toch niet
geintjemaargoed
quote:Ik vind het gewoon een beetje lame dat je alles van dezelfde auto, uit dezelfde hoek, als de opdracht hebt gehaald. That's all NOFI
Op dinsdag 27 januari 2004 15:56 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Want
omdat ik daar alles vandaan heb ? Wat boeit dat....
@Henkmanz en Sjoewe:
Hele mooie soeps weer
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 29-01-2004 15:45]
quote:Ik wel
Op donderdag 29 januari 2004 15:55 schreef Ultimora het volgende:
iemand al met de Ford begonnen?
Ik pas deze ronde
quote:Met één tegenstander maakt dat imo niet zoveel uit.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:20 schreef RedBaka het volgende:
Ga ik ook es bitchen hier. Die bumper van je zit er nogal scheef op henk
Laat eerst maar eens wat meer tegenstand komen, dan pas ik mijn soep wel aan.
quote:Het is ook een klote opdracht. Hier heb ik helemaal geen donormateriaal voor. Ik heb gisteren nog gezocht, maar heb de rest van het weekend geen tijd meer.
Op vrijdag 30 januari 2004 18:47 schreef Henkmanz het volgende:
jongens,
Dit topic gaat geen kant op als niemand een beetje inzet toont...
Mocht ik winnen zou ik graag deze auto als nieuwe opdracht hebben...gl en bedankt!
quote:sorry Parvus, en alle andere ik zou voortaan ff wat beter opletten voordat ik weer zo'n domme fout
Op woensdag 4 februari 2004 20:19 schreef Parvus het volgende:
Tis natuurlijk nog iets te vroeg om te zeggen, maar ik ben er vanavond niet...Mocht ik winnen zou ik graag deze auto als nieuwe opdracht hebben...gl en bedankt!
quote:Joh, trek het je niet aan. Kan gebeuren toch?!?
Op donderdag 5 februari 2004 16:09 schreef _BluB_ het volgende:[..]
sorry Parvus, en alle andere ik zou voortaan ff wat beter opletten voordat ik weer zo'n domme fout
maak
quote:ik ben er wel mee bezig maar als ik de enigste ben mag er van mij wel ee nandere komen
Op zaterdag 7 februari 2004 14:14 schreef SiNz het volgende:
Niet echt populair die Panda....
Kan iedereen die ermee bezig is het ff melden, anders mag degene van de enige inzending een nieuwe foto uitzoeken. Schiet niet echt op zo.
quote:het is idd beter om hier te posten.....
Op dinsdag 10 februari 2004 16:04 schreef Mons het volgende:[..]
spijt me maar wil je vortaan reageren in offtopic geblaat
want anders spammen we dit topic vol.er zijn heel wat mensen die de openingspost niet en de eerste paar worden er wel normaal opg ewezen maar na een tijdje word het irritant en dit was nog een heel beschaafd scheldwoord en niet echt een doodsverwensing ofzo
Maar waar er een begint beginnen er meestal ook meerderen....
Ik zeg klojo tegen jou, jij klootzak tegen mij die ander bemoeit zich er dan ook weer mee en zo gaat het maar door als je niet oppast...
daar is één woord voor : LE-ZEN.
quote:Iedereen maakt fouten en fouten moeten verbeterd worden zonder mensen voor klojo of kutn00bs uit te maken.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:32 schreef Henkmanz het volgende:
Man, ik moet al bijna een jaar mensen wijzen op een openingspost die zo duidelijk is als water, dus die kutn00bs moeten maar eens leren te lurken of gewoon hun dikke vingertjes van hun te toetsenbord te houden als ze niet weten hoe iets werkt.daar is één woord voor : LE-ZEN.
quote:Kom op zeg, het is al zóóóóó vaak gezegd, en zóóóóó vaak fout gedaan. Openingspost lezen is toch normaal als je in een topic komt? Vind ik niet anders dan logisch. Dat werd al vér voordat jij mod werd afgesproken hier.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:40 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Iedereen maakt fouten en fouten moeten verbeterd worden zonder mensen voor klojo of kutn00bs uit te maken.
Thats it!
Goed werk!
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:50 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Kom op zeg, het is al zóóóóó vaak gezegd, en zóóóóó vaak fout gedaan. Openingspost lezen is toch normaal als je in een topic komt? Vind ik niet anders dan logisch. Dat werd al vér voordat jij mod werd afgesproken hier.
Punt is heel simpel: geen gescheld, iemand op zijn fouten wijzen best maar zonder gescheld!Trouwens, je deed het per slot van rekening zelf ook nog fout, door in het wedstrijdtopic te posten. Terwijl in de openingspost staat dat het hier moet.
moderatie kan en mag ik het topic waar moderatie van toepassing isGoed werk!
dank je![]()
Ik kan jammer genoeg niet zelf meedoen
quote:Mooie soep sjoewe, jammer dat je niet op tijd was.
Op woensdag 11 februari 2004 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
Late as usual
Edit: jup donor is all Accord Concept en de bling-bling velgen komen vam een Carlson Merc.
[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 12-02-2004 08:16]
quote:Ik doe alleen desaturate, en pas daarna aan met curves, niet met brightness ofzo. Curves is het best voor zwart of wit.
Op donderdag 12 februari 2004 07:57 schreef Parvus het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een auto wit of zwart?
quote:Hoe werkt dat?
Op donderdag 12 februari 2004 11:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik doe alleen desaturate, en pas daarna aan met curves, niet met brightness ofzo. Curves is het best voor zwart of wit.
quote:Selecteer een layer of een deel daarvan....wat je wil. Ga naar Image / Adjustments / Curves
Op donderdag 12 februari 2004 11:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Hoe werkt dat?
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 12-02-2004 12:51]
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:50 schreef SiNz het volgende:[..]
Selecteer een layer of een deel daarvan....wat je wil. Ga naar Image / Adjustments / Curves
Pak 1 van de 2 punten in de hoeken, versleep je wat en je ziet gelijk wat er gebeurd
maar met curves is ook een hele goede oplossing (denk alleen dat de verhouding van het licht niet meer helemaal kloppen, maar weet ik niet zeker)
quote:Met curves juist wel
Op donderdag 12 februari 2004 18:10 schreef Hepheastus het volgende:
ik doe altijd desaturate en daarna bij variations paar keer op darker rammenmaar met curves is ook een hele goede oplossing (denk alleen dat de verhouding van het licht niet meer helemaal kloppen, maar weet ik niet zeker)
Ik iig wel, maar morgen 15.00 haal ik niet....
Maar je motorkap wat doe je?! Die moet je echt even aanpassen, want dat kan echt niet
(eigenlijk was die motorkap alleen om het kleurverschil met de bumper op te vangen, maar dat heb ik geprobeerd op te lossen)
quote:Die achtergrond is erg kewl gedaan
Op maandag 16 februari 2004 17:46 schreef Rbn het volgende:
[afbeelding]
Te Laat
Mr_T-Rex heeft toch gister toch een goede uitgekozen waarom pleur je er dan nu nog een auto bij we doen gewoon die van Rex daar kun je mee soepen en met die auto van jouw moet je zoals je zegt niks aan doen
quote:Die pontiac???? Wanneer dan? In ieder geval niet deze foto
Op dinsdag 17 februari 2004 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
Die is ook al geweestDit ropic is echt d00d
quote:Ow, maar die is al weer weg dan ofzo??
Op dinsdag 17 februari 2004 16:28 schreef Kaj_A het volgende:
Ik denk dat Sjoewe die ferarri bedoeld die na jouw plaatjes is gepost.
Ik zei iets heeeeeeeeeel doms
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 17-02-2004 21:15]
quote:kutn00b, nu heb je mij 3 keer op msn gevraagd wanneer de poll is en nu ga je het ook hier posten... zoek hobbies ofzo
Op woensdag 18 februari 2004 18:21 schreef Rbn het volgende:
Tot wanneer is de poll ik neem vrijdag aan toch?
ik ken ruben irl dus ik amg dat
quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:58 schreef _BluB_ het volgende:
nu mijn aandeel.
[afbeelding]
mijn geweldige powerpuff scheurijzer![]()
*edit: achterbumperveranderd*
kan jij ook andere bumpers doen ?quote:
lol deel 20 alweerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:04 schreef Mons het volgende:
das vol maar door de reeds snelle reactie van bovengenoemde is hier deel 19
is denk ik wel zo overzichtelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:27 schreef _BluB_ het volgende:
moet ik mijn inzending die een deel 19 staat nou ook posten in deel 20 of maakt dat niet uit???
normaal is dat zodat het topic bij je my active topics gaat staan zodat je het makkelijk weer kunt vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:12 schreef BazzoS het volgende:
wat houden die terugvindposts eigenlijk in?
dankjequote:Op maandag 8 maart 2004 11:31 schreef Mons het volgende:
[..]
normaal is dat zodat het topic bij je my active topics gaat staan zodat je het makkelijk weer kunt vinden.
volgende keer beterquote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef Mons het volgende:
ff mijn beargumentatie voor het feit dat ik niet gestemd heb:
-BazzoS' soep is ook weer te kaal en de velgen zitten niet helemaal recht
wat is er mis met fireworks MX?quote:Op maandag 8 maart 2004 23:05 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
lol @ fireworks mx
Die Nissan is idd ZWAAR bagger. Vor sommigen misschien een uitdaging, maar het moet wel leuk blijven. En een kalen mooi afgewerkte auto wordt vaak ook we gewaardeerd. Moet ie wel wat speciaals hebben natuurlijk!
nouja, ik kan er redelijk mee overwegquote:Op maandag 8 maart 2004 23:08 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
niks mis mee hoor, gewoon apart dat je dat gebruikt
Kutbak LOLquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:17 schreef Ultimora het volgende:
ik was al bezig met die nissan, en vind em overigens best grappig te soepentis geen top auto maargoed..
niet zeiken, ik heb iets geprobeerd wat wel vaag is en wel bij het model pastquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Kutbak LOL![]()
ik zeik niet, 't is gewoon mijn meningquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:54 schreef Ultimora het volgende:
[..]
niet zeiken, ik heb iets geprobeerd wat wel vaag is en wel bij het model pastbij een andere auto was het echt kut geweest.. maargoed tis een kutbak ja
zal volgende keer beter mijn best doenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:44 schreef Mons het volgende:
@ BazzoS: Clean soepen kan idd heel mooi zijn maar je moet hem dan wel wat speciaals meegeven want aleen alles eraf halen auto verlagen en andere velgen vind ik persoonlijk té makkelijk.
Sorry dat ik het zeg, maar de rest ook niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:01 schreef _BluB_ het volgende:
Wat zitte jullie toch te zeiken over die auto, hij valt best te soepen
ben vanmiddag gwoon bezig geweest en ik vind hem redelijk gelukt hoor.
eventueel verder zeiken in offtopic
[afbeelding]
alleen de voorbumper is niet mooi![]()
www.dieselstation.com heeft een leuk setje wallpapers op grote resolutie...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:53 schreef stefandv het volgende:
Hey ik had een vraagje hoe komen jullie aan de onderdelen die jullie op de autos plaatsen?
Verlagen, cleanen, tinten, etc dat lukt allemaal.
Maar ik kan gewoon geen leuek onderdelen vinden om op autos te donderen
Liefst linkjes naar websites
Je moet maar ff aangeven wanneer het topic weer open moet, of je moet ff een nieuw topic openen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
ok
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef _BluB_ het volgende:
mischien is het een idee om de regel:
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
te veranderen in:
- Je mag maar 1 inzending in dit topic posten (per wedstrijd uiteraard)
jah maar dit topic is bewust voor zulk soort opmerkingen zoals regels veranderen en tips geven op soeps.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eens
is net ook al in wedstrijdstopic gezegt
en dat voor een meisjequote:Op woensdag 30 juni 2004 17:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:
heel mooi gedaan miss_mini
vooral de koplamepen en de grill..
dat zijn van die dingen die veel mensen hier orgineel laten omdat ze het teveel werkt of te moeilijk vinden.
en je hebt er een cabrio van gemaakt! dat is niet alleen erg orgineel maar ook nog eens veel werkt (lijkt mij zo) dus echt! good job!
mooi, ik vindt het alleen niet zo mooi dat de luchthapper op de motorkap net lijkt of ie met potlood is getekend. en het blauwe vindt ik er niet zo mooi bij passenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
mooi, ik vindt het alleen niet zo mooi dat de luchthapper op de motorkap net lijkt of ie met potlood is getekend. en het blauwe vindt ik er niet zo mooi bij passen
Doe jij mee met deze wedstrijd? Heet jij Sjoewe?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef straight_8 het volgende:
Das denk alles wat er goed opzit . de rest is echt te lelijk!!
* Stickers moet je ietsje transparant maken, dan komen ze realistischer over (nemen ze een beetje reflectie v/d auto over)quote:
dankuquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Stickers moet je ietsje transparant maken, dan komen ze realistischer over (nemen ze een beetje reflectie v/d auto over)
* Velgen (achterste wat minder) zijn heel erg uit perspectief getrokken lijkt het. Je moet ze wat verder draaien, nu zouden de wielen "in het echt" namelijk scheef naar binnen staan.
* Streep over de motorkap loopt erg kartelig, ik zou de naad van de motorkap volgen met een lasso en die dan opschuiven, dan klopt de vorm namelijk.
* Beetje schaduw tovoegen aan je spray op de "good ól Henkmanz-manier" (http://www.killerstripes.tk) maakt m nog wat strakker
* Als je een auto verlaag moet je 'm niet recht naar beneden verlagen, tenzij de foto vol van opzij is. Als je zorgt dat de wielen in het midden van de wielkassen blijven ziet het er realistischer uit.
Voor de rest is het een okeë soep. Niet heel spannend maar wel netjes uitgevoerd
Je zit op de goeie weg.
o, okee, sorry danquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:56 schreef straight_8 het volgende:
had het trouwens over alsem want die van bazzos ziet er goed uit
je kan ook gewoon proberen opbouwende kritiek te leveren ipv stom te lopen flamen, maar ja das weer mijn meningquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:04 schreef straight_8 het volgende:
jah sorry had het erbij moeten zetten . achh jahh verder shoppen dan maar
[Danku!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
*velgen kloppen niet (hoek is niet goed)
*bumper klopt niet (idem
*luchthapper is scheef
*deur?
*kleur, want grijs is iets anders dan alles desaturaten.
Maar je spoiler staat er mooi op
en je moet al helemaal niet lullen als je bazzo_s' revolvolution design gejat hebt kan toch nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:28 schreef straight_8 het volgende:
tja sorry gelijk heb je . maar vind hem echt heel erg lelijk .
is niet van mij, maar van MrTimbo.B hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:55 schreef Mons het volgende:
[..]
en je moet al helemaal niet lullen als je bazzo_s' revolvolution design gejat hebt kan toch niet
ow srry bazzoSquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
is niet van mij, maar van MrTimbo.B hoor
en MrTimbo's striping lijkt verdacht veel op die van mij![]()
hmm nouja, ik dacht dat ik een beetje origineel was met mijn striping, en dan zie ik de volgende dag een volvo met (bijna) dezelfde striping, maar goed, je hoeft niet persé een andere te zoeken hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:21 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
ow srry bazzoS
als je tnie ok vin dak een striping heb die de zelfde styl heeft als die van jou wil ik best ee andere verzinnen
dit is trouwens die van mij.
[afbeelding]
heeft iemand misschien nog tips?
(trouwens geen donor onderdelen gebruikt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |