abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15678641
Deel 4 alweer, van de Offtopic geblaat-reeks die bij de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks hoort.

Vorige delen:
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 3)
Photoshopwedstrijd Offtopic geblaat (deel 2)
Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat

Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Is de poll corrupt volgens jou? Meld dat hier!
Is jouw soep onterecht niet gekozen? Meld dat hier!

Mááááááárrrr...
Er zijn ook dingen die NIET in dit topic moeten!
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks.

Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: Photoshop Auto's Deel 4.

Wil jij per se dat jouw auto gepost wordt voor de nieuwe poll? Post je suggestie hier: PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES

Maar verder meld je alles wat niet in het wedstrijdtopic thuishoort hier.
Dus OOK langdradige discussies over ingezonden auto's (= meer dan 3 posts in het wedstrijdtopic)

woensdag 24 december 2003 @ 20:50:13 #2
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15678786
sorry henk maar vond het wel leuk om dat een keer tegen jou te zeggen

*terugvind post*

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  vrijdag 26 december 2003 @ 00:17:11 #3
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_15707742
*terug vindt post.

ik had namelijk niets gelezen over een nieuw topic wedstrijd deel 18

mja
toch maar es leren lezen dan

ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_15713829
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:17 schreef Haikuh het volgende:
*terug vindt post.

ik had namelijk niets gelezen over een nieuw topic wedstrijd deel 18

mja
toch maar es leren lezen dan

Zoals elk ander zit een topic na 255 posts vol, en bij een serie opent iemand dan meteen een nieuwe.. das best logisch lijkt me.
pi_15715738
Ik heb die van mij nog ff geupdate.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_15721726
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb die van mij nog ff geupdate.
Jij zou een tutorial moeten schrijven over het maken van Carbonnen kapjes. Damn dude, die zijn altijd echt top
  vrijdag 26 december 2003 @ 17:23:59 #7
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_15721962
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 11:47 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Zoals elk ander zit een topic na 255 posts vol, en bij een serie opent iemand dan meteen een nieuwe.. das best logisch lijkt me.

ows dan weet ik dat nu , en zal ik der rekening mee houden
pi_15724140
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 17:14 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Jij zou een tutorial moeten schrijven over het maken van Carbonnen kapjes. Damn dude, die zijn altijd echt top

Ok zal ik dan maar doen, mag ie bij jou op de tut. site? ik zit ff krap met de hosting.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_15724478
Wacht ff er is al een prima tut over!

http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=88

Deze manier is gelijk aan die van mij, behalve stap 5 , daar maak ik de kap behoorlijk veel donkerder en multiply ipv normal

pi_15725875
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wacht ff er is al een prima tut over!

http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=88

Deze manier is gelijk aan die van mij, behalve stap 5 , daar maak ik de kap behoorlijk veel donkerder en multiply ipv normal

Wat erg dat ik die nog nooit gezien heb .
pi_15731420
die site is best mooi, moet je eens zien wat onze zuiderburen ervan maken:

http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12

zaterdag 27 december 2003 @ 04:09:43 #12
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15736244
Door die site ben ik begonnen, hoewel alle winnaars er hetzelfde uitzien:
- Onnoemelijk veel spoilers
- Hele grote spray
- Stickers

Beetje variatie zou wel leuk zijn

pi_15740748
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 00:13 schreef Hepheastus het volgende:
die site is best mooi, moet je eens zien wat onze zuiderburen ervan maken:

http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=12

De meesten hier kennen de site Toen Googolplexian nog meedeed hier kwam hij ook van TB.
pi_15762408
quote:
Op zondag 28 december 2003 11:31 schreef jaguar het volgende:

[..]

hmmzz...
ik heb ze wel erger gezien maar volgens mij kloppen je lichten ookniet helemaal. die cup diffusors horen meestal helemaal door te lopen in het plaatwerk. toch?

Ik heb lang niet zoveel verstand van auto's om alles daadwerkelijk kloppend te maken, maar daar heb ik schijt aan.
Maar goed, het is makkelijk commentaar geven op anderen als je zelf niks verandert, right?
  maandag 29 december 2003 @ 00:01:17 #15
74959 Don_MagicOne
succes is een keuze...!
pi_15781838
@ henkmanz: Ik vind dat je het allemaal wel goed doet, alleen jammer dat je elke keer over die stripings doorgaat, maar zelf elke keer dezelfde stripings op je auto's zet, en dat ze dan ook nog rechtstreeks uit NFSU komen....
  maandag 29 december 2003 @ 00:08:38 #16
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15782122
quote:
Op maandag 29 december 2003 00:01 schreef Don_MagicOne het volgende:
@ henkmanz: Ik vind dat je het allemaal wel goed doet, alleen jammer dat je elke keer over die stripings doorgaat, maar zelf elke keer dezelfde stripings op je auto's zet, en dat ze dan ook nog rechtstreeks uit NFSU komen....
ohohw dat lijkt me geen handige opmerking

let the battle begin

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  maandag 29 december 2003 @ 12:29:20 #17
74959 Don_MagicOne
succes is een keuze...!
pi_15791897
lol, t is niet negatief bedoeld, t is gewoon een opmerking
  maandag 29 december 2003 @ 13:13:21 #18
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15792998
het komt erop neer dat je zegt dat hij zeurt, niet ceratief is en dat hij z'n stripings jat dat lijkt me toch negatief
pi_15800432
quote:
is goed hoor jochie. ik wil jou wel eens 13 delen van dit topic zien meedoen met elke keer een originele striping .

Maar goed, leer eerst maar eens photoshoppen, dan praten we wel verder.

pi_15801960
hehe niet zo arrogant henkmanzzzzz...er zit wel wat in...;)
pi_15802091
quote:

Jou achterwiel staat ook nog scheef.
ik vind die striping wel mooi
ijsbergvla
pi_15802662
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:21 schreef Parvus het volgende:
hehe niet zo arrogant henkmanzzzzz...er zit wel wat in...;)
Als ie het niet lullig bedoelt moet ie het niet zo lullig brengen.
  maandag 29 december 2003 @ 19:17:03 #23
74959 Don_MagicOne
succes is een keuze...!
pi_15803497
Jammer dat het zo bijna onmogelijk is om kritiek positief te brengen... maar ja, mijn auto kan tenminste met vier wielen sturen!
maar ik denk dat je wel 20 verschillende stripings moet kunnen verzinnen, er zitten er namenlijk bijna 200 in NFSU!
pi_15803663
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:17 schreef Don_MagicOne het volgende:
Jammer dat het zo bijna onmogelijk is om kritiek positief te brengen... maar ja, mijn auto kan tenminste met vier wielen sturen!
maar ik denk dat je wel 20 verschillende stripings moet kunnen verzinnen, er zitten er namenlijk bijna 200 in NFSU!
20 heb ik er ook al wel verzonnen. Het is kerst geweest, en ik heb die auto met kerst gesoept. Ik heb expres niks gezegd over jouw stripes en je achterwiel omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen uitgebreid de tijd neemt zijn photoshops te perfectioneren deze dagen: net als ik.
Normaal gesproken ben ik met stripes lang bezig omdat ik ze eerst teken met de hand, daarna namaak in photoshop en dan nog bezig ga met belichting e.d.
Had ik geen zin in deze keer, daarom idd gejatte stripes uit NFSU. Beter dan de standaard vlammen die iedereen al eens gebruikt heeft, en beter dan geen stripes.
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:46:23 #25
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_15834978
Ik begin steeds meer zin te krijgen om een auto te photoshoppen, en het kleuren van de auto lukt op zich al aardig ('k weet het, niet al te moeilijk) maar ik vroeg me af waar de door de wol geverfde soepers alle spoilers ed. vandaan halen... Ik snap wel dat ze in dezelfde hoek op de foto moeten staan, maar ik heb al moeite met het vinden van zulke foto's, laat staan het bewerken van de doelfoto
Iemand die een tipje van de sluier wil/kan oplichten??
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:55:11 #26
66535 _Tim_
nfckngblvbl
pi_15839395
Ik gebruik geen spoilers, of toch niet veel. Ik heb wel eens een volledige kit van een clio v6 getransplanteerd op een gewone clio (waarmee ik hier gewonnen heb ), en die foto heb ik gevonden door een hele tijd te googlen.
Soms kost het vinden van goede foto's meer tijd dan het soepen zelf...
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
pi_15839903
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik begin steeds meer zin te krijgen om een auto te photoshoppen, en het kleuren van de auto lukt op zich al aardig ('k weet het, niet al te moeilijk) maar ik vroeg me af waar de door de wol geverfde soepers alle spoilers ed. vandaan halen... Ik snap wel dat ze in dezelfde hoek op de foto moeten staan, maar ik heb al moeite met het vinden van zulke foto's, laat staan het bewerken van de doelfoto
Iemand die een tipje van de sluier wil/kan oplichten??
Ik ga je even doorlinken naar het goede topic:
Photoshop Auto's Deel 4

Hier antwoord ik op je vraag .

pi_15863153
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:18 schreef Parvus het volgende:
waar is iedereen dan eigenlijk gebleven die "vroeger" altijd meededen..?
Steve-O doet heel af en toe 's mee; geen idee waarom hij niet zoveel meer meedoet;
SiNz is bezig met de feestdagen en heeft niet altijd evenveel tijd;
Ultimora is langzaampjes verdwenen, misschien naar TB gegaan?;
Blackula is naar TB gegaan, teruggekomen als Googolplexian, al een hele tijd niet meer gezien;
ArmaniMania is ook zo'n beetje langzaam verdwenen;
Mr_T-Rex heeft onlangs RSI gekregen, mag niet teveel computeren;
Sjoewe zou vaker mee moeten doen! heeft imo geen reden om niet mee te doen ;P
GizartFRL zal het soepen wel hebben opgegeven (geintje!);
Shyte, Sphinx2k en Fraggo laten zichzelf heel af en toe nog eens zien...

Dat zijn zeg maar de "oudgedienden" die ik "ken". Jammer dat ze niet meer meedoen.
Jongens, als jullie dit lezen: pak de selectiontool weer eens op en laat eens wat zien! Het topic heeft inleving nodig...

woensdag 31 december 2003 @ 18:39:26 #29
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15863279
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:32 schreef Henkmanz het volgende:

Sjoewe zou vaker mee moeten doen! heeft imo geen reden om niet mee te doen

Dat zijn zeg maar de "oudgedienden" die ik "ken". Jammer dat ze niet meer meedoen.
Jongens, als jullie dit lezen: pak de selectiontool weer eens op en laat eens wat zien! Het topic heeft inleving nodig...

Ghehe, mja ik zal m'n best doen om wat vaker de tools op te pakkens Gaat moeilijk in 6 vwo, met honderd dingen ernaast en een vriendinnetje Heeft ook allemaal tijd nodig. Golfje red ik ni meer. Volgende zal ik weer eens meedoen. Beloofd
pi_15863349
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:39 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ghehe, mja ik zal m'n best doen om wat vaker de tools op te pakkens Gaat moeilijk in 6 vwo, met honderd dingen ernaast en een vriendinnetje Heeft ook allemaal tijd nodig. Golfje red ik ni meer. Volgende zal ik weer eens meedoen. Beloofd

Ik zit in 4mbo, heb geen ruk te doen pas vanaf februari wordt het buffelen voor mij.. maar ik snap dat je weinig tijd hebt. Heb zelf ook een vriendin, rooft tijd .
Maar tof dat je weer eens meedoet!
  donderdag 1 januari 2004 @ 18:23:01 #31
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15880786
Wanneer wordt er voor deze gepollt? Morgen 15:00?
pi_15882243
Zou ook wel vaker willen meedoen maar de wedstrijdtijd is vaak te kort voor mij.

En de tijd die ik heb voor pictunen besteed ik meestal aan tb

Greetz
HVB (blingbling)

pi_15882917
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wanneer wordt er voor deze gepollt? Morgen 15:00?
morgen 15:00 ja .
pi_15884014
Parvus, je kan alleen meedoen met de poll als je plaatje zichtbaar is, dus moet je zorgen dat ie zichtbaar wordt of gebruik andere webspace, http://www.picserver.tk ofzo.

Dat soort vragen moet je trouwens in dit topic stellen, het wedstrijdtopic is alléén voor de auto's zelf.

pi_15884515
had hem op geocities gezet omdat de picserver laatste tijd nogal eens offline was..maar dit werkt dus al helemaal niet *
  donderdag 1 januari 2004 @ 22:54:28 #36
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_15888011
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:50 schreef Parvus het volgende:
had hem op geocities gezet omdat de picserver laatste tijd nogal eens offline was..maar dit werkt dus al helemaal niet *
hij is offline geweest vanwege een nieuwe server dat ie heeft, en vanwege t nieuwejaar, (schijnt)
pi_15906035
Ah ok, kan je ook plaatjes op het forum zetten van msn communities, want daar heb ik nog een accountje van dacht ik..
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:25:59 #38
74959 Don_MagicOne
succes is een keuze...!
pi_15907242
ey henkmanz, erg mooi gedaan die golf cabrio, maar echt jammer dat je die spiegel bent vergeten te kleuren...
pi_15908794
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:32 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ultimora is langzaampjes verdwenen, misschien naar TB gegaan?;

nouja ik doe alleen de leuke foto's mee, maar meestal dan ben ik dr ook niet op tijd bij, of heb ik om andere redenen te weinig tijd.
2825cc Single Turbo Beast
  zaterdag 3 januari 2004 @ 11:47:39 #40
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15923379
WAAR IS DIE FOTO!
pi_15923624
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
WAAR IS DIE FOTO!
Ik zie hem wel hoor.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:42:52 #42
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15924616
Äîñòóï çàêðûò (403 Access Denied)

Çàïðîøåííûé âàìè äîêóìåíò "http://www.coolcars.by.ru/catalog/bmw/acs7_2.jpg" çàêðûò äëÿ ïðîñìîòðà. Ýòî ìîæåò ïðîèñõîäèòü ïî ïðè÷èíàì:

1. Âû îáðàòèëèñü ê êàòàëîãó, à â í¸ì îòñóòñòâóåò ãîëîâíîé ôàéë index.html. Ýòî çíà÷èò, ÷òî â êàòàëîã íåò äîñòóïà íàïðÿìóþ, è óâèäåòü ëåæàùèå òàì ôàéëû ìîæíî òîëüêî, åñëè èçâåñòíû èõ èìåíà.
2. Âû çàïðîñèëè ôàéë íåèçâåñòíîãî ìåäèà-òèïà èëè ñëèøêîì áîëüøîãî ðàçìåðà (áîëåå ìåãàáàéòà).
3. Äîñòóï â êàòàëîã çàêðûò àäìèíèñòðàòîðîì ñàéòà.  òàêîì ñëó÷àå äàííûé ðàçäåë áîëåå íå äîñòóïåí äëÿ ïóáëè÷íîãî ïîëüçîâàíèÿ.

Âî âñåõ ñëó÷àÿõ ïðè ïîòåðå äîêóìåíòà èëè äîñòóïà èìååò ñìûñë ïîèñêàòü íóæíóþ è ïîõîæèå ñòàíèöû â ìåñòíîì ïîèñêå. Åñëè îíè çäåñü - òî íàéäóòñÿ. Ïîâòîðèòü ïîïûòêó çàïðîñà ìîæíî ñ ïðåäûäóùåé ñòðàíèöû.

zaterdag 3 januari 2004 @ 12:52:57 #43
66535 _Tim_
nfckngblvbl
pi_15924860
Heb ik nu gewonnen? Ik lees van wel maar ik heb even veel stemmen als Jaguar.
Mij maakt het allemaal niet uit, ik doe mee voor de fun

En van die foto, ik zie ook niet veel eig. En als ik de link copy/paste zie ik nog minder...
Kiezen jullie zelf maar een foto hoor, maar wel eentje dat iedereen kan zien

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
pi_15927886
Hey Henkmanz, wanneer komt jouw tutorialsite weer online?

en vraag 2: Ik sleep foto's van auto's altijd gewoon naar photoshop en die opent em dan automatisch...maar als ik hier op een nieuwe foto klik opent er zo'n apart venster die ik niet naar photoshop kan slepen...dan moet ik hem óf opslaan óf de link kopiëren en hem in een apart venster openen...dat is wel lastig...

[Dit bericht is gewijzigd door Parvus op 03-01-2004 17:37]

pi_15933488
wat een bagger bak
  zaterdag 3 januari 2004 @ 18:21:22 #46
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15933768
I totaly agree ik haak wel weer op de volgende in
pi_15934328
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:42 schreef Parvus het volgende:
Hey Henkmanz, wanneer komt jouw tutorialsite weer online?

en vraag 2: Ik sleep foto's van auto's altijd gewoon naar photoshop en die opent em dan automatisch...maar als ik hier op een nieuwe foto klik opent er zo'n apart venster die ik niet naar photoshop kan slepen...dan moet ik hem óf opslaan óf de link kopiëren en hem in een apart venster openen...dat is wel lastig...

Opslaan is zowieso handig Anders kun je het origineel toch nooit mee terughalen in geval van fouten?

M'n website is trouwens tijdelijk te vinden op http://members.home.nl/bertvers/site/index.html ; .TK doet een beetje raar...

pi_15934475
ja true...

Hm lastige hoek van die BMW, beetje gehurkt genomen die foto ofzo...ben ik nog niet zo vaak tegen gekomen..

[Dit bericht is gewijzigd door Parvus op 03-01-2004 20:11]

pi_15944848
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:01 schreef Henkmanz het volgende:
hier bitsjes . En geen gezeur meer over dat ik alleen maar hetzelfde soep (spoilers, carbon) e.d. want mijn cabrio sloeg absoluut niet aan.

Toch is het afgezaagd

Of ie nu aanslaat of niet, het blijft afgezaagd

pi_15947716
henkmanz ik meot zeggen dat je beemer er dik uit ziet ik vin dat met die koplampen zeer strak gedaan mijn stem heb je tot nu toe
pi_15950144
quote:
Op zondag 4 januari 2004 01:01 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Toch is het afgezaagd

Of ie nu aanslaat of niet, het blijft afgezaagd

Het is misschien afgezaagd, maar in de praktijk winnen die soeps toch wel, en ik vind ze het leukst om te maken. Ik doe tegenwoordig ook mee op TB, daar doe ik het wel anders omdat je je daar er niet zo makkelijk van af kan maken .
Voor hier, lekker spoilers en carbon. Btw, geen carbon bij mn beamer .
quote:
Op zondag 4 januari 2004 03:35 schreef zerrocool het volgende:
henkmanz ik meot zeggen dat je beemer er dik uit ziet ik vin dat met die koplampen zeer strak gedaan mijn stem heb je tot nu toe
Thx man .
  donderdag 8 januari 2004 @ 12:27:23 #52
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16063956
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:49 schreef jaguar het volgende:

niet een van mijn beste maar het kan er wel mee door geloof ik
Dude!! Veel te vaag donormateriaal!
Die spoiler Je moet um wel door her raam kunnen zien. Nu zie je de originele spoiler door het raam en de jouwe aan de zijkant.
Klopt niet echt!

[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 08-01-2004 12:32]

Life suxx, deal with it!
pi_16195161
jow die megane CC is al een keer geweest. kan dr geen andere komen?
  dinsdag 13 januari 2004 @ 10:55:48 #54
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16213477
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 10:09 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
mooie clean soep, alleen is het rode stuk in je gril nogal scheef enzo. Voor de rest ziet eht er goed uit.
  woensdag 14 januari 2004 @ 13:23:42 #55
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16250500
over SiNz' gras-bumper

ok ik keek verkeerd bij de bumper ik zat beneden te kijken maar moet wat hoger kijken nu zie ik het

woensdag 14 januari 2004 @ 16:56:45 #56
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16257489
@down impact:

Mááááááárrrr...
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in de PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18 -topicreeks.

Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: Photoshop Auto's Deel 4.

Wil jij per se dat jouw auto gepost wordt voor de nieuwe poll? Post je suggestie hier: PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES

als je stemt moetje dat ff posten

welkom

woensdag 14 januari 2004 @ 16:58:08 #57
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16257538
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:56 schreef Mons het volgende:
@down impact:

Mááááááárrrr...

als je stemt moetje dat ff posten, en tis wel handiger als je daar je foto weg haalt en hier ff post net zoals eddow dat zou moeten doen

welkom

pi_16258997
Je Tut ligt er uit Henkmanz
http://www.killerstripes.tk/ ..
moet nog steeds weer is ene keer gaan mee doen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16259958
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:49 schreef Steve-O het volgende:
Je Tut ligt er uit Henkmanz
http://www.killerstripes.tk/ ..
moet nog steeds weer is ene keer gaan mee doen
Ligt aan dat klote-TK.
http://members.home.nl/bertvers/site/index.html is de daadwerkelijke URL.
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:25:39 #60
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16263288
als je dit:
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:22 schreef xSoDx het volgende:
nieuwe autow ? :/

verveel me een beetje hier

in het wedstrijd topic terwijl er daar net een hele pagina vol getypt is over het feit dat er niet zoveel off-topic gebralt moet worden vind ik je persoonlijk een n00b vooral omdat de poll om 21:00 sluit *arg*
pi_16277107
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:29 schreef jaguar het volgende:
[afbeelding]
rally delta
sommige decals zijn gespiegeld :s

en mons...stfu

Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_16282952
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:05 schreef xSoDx het volgende:

[..]

sommige decals zijn gespiegeld :s

en mons...stfu

Mons heeft anders wel gelijk, we lopen al 18 delen met dit topic omdat iedereen zich aan de regels houdt. Enneh, het gaat heus niet sneller als je post dat je een nieuwe auto wilt.
pi_16289789
To Henkmanzzz, tis een beetje lastig uit te leggen, hoop dat je het snapt

Op jouw KillerStripes site heb je het over
"Enkele ideeën:

Echte foto's plakken in een selectie"

Maar als ik dat doe, hoe krijg ik dan het effect dat het net lijkt alsof hij echt op de auto zit, zodat je ook hoogte verschillen e.d. ziet? want dit werkt niet via 'layer via copy' toch?

donderdag 15 januari 2004 @ 18:52:14 #64
49118 down_impact
i Love FotoSoep :-)
pi_16291819
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 17:42 schreef Parvus het volgende:

Ik denk dat wanneer je een beetje met de opacity en fill speelt je al een eind verder bent ... gewoon beetje lichter van kleur laten ... niet veel ... beetje ... denk dat het daar wel mee opgelost is
Tsjop Tsjop !!!
pi_16292188
weet iemand nog wat sites waar foto's staan van mooi gestylde bakken staan? wel graag in grote reso's zodat ik ze kan gebruiken voor wat zoekwerk..

zit al een tijdje te zoeken op internet...car sites..google etc..
maar echt leuke plaatjes die ik kan gebruiken...nee...

ben ff opzoek naar een mooie supercharger en een spoiler....wil zo'n leuke carbon spoiler op mijn civic zetten
dit is wat ik momenteel heb gemaakt..en waar ik dus nog ff wat dingen aan wil veranderen..

pi_16292973
een deur bijvoorbeeld
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:38:37 #67
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_16293122
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:34 schreef Hepheastus het volgende:
een deur bijvoorbeeld
altijd handig
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_16297798
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:52 schreef down_impact het volgende:

[..]

Ik denk dat wanneer je een beetje met de opacity en fill speelt je al een eind verder bent ... gewoon beetje lichter van kleur laten ... niet veel ... beetje ... denk dat het daar wel mee opgelost is

Ja opacity changen helpt wel wat, maar is toch niet helemaal het reële effect wat ik wil bereiken...
pi_16301038
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:07 schreef tjAb het volgende:
weet iemand nog wat sites waar foto's staan van mooi gestylde bakken staan? wel graag in grote reso's zodat ik ze kan gebruiken voor wat zoekwerk..

zit al een tijdje te zoeken op internet...car sites..google etc..
maar echt leuke plaatjes die ik kan gebruiken...nee...

ben ff opzoek naar een mooie supercharger en een spoiler....wil zo'n leuke carbon spoiler op mijn civic zetten
dit is wat ik momenteel heb gemaakt..en waar ik dus nog ff wat dingen aan wil veranderen..

[afbeelding]
[afbeelding]

Tjab, het is de bedoeling dat die vraag wordt gesteld in Photoshop Auto's Deel 4, waar je ook al deze auto gepost had Dit topic is bedoeld voor de langere discussies over PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18, snap je?

Stel daar je vraag nog eens, dan beantwoord ik hem daar .

pi_16301121
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 17:42 schreef Parvus het volgende:
To Henkmanzzz, tis een beetje lastig uit te leggen, hoop dat je het snapt

Op jouw KillerStripes site heb je het over
"Enkele ideeën:

Maar als ik dat doe, hoe krijg ik dan het effect dat het net lijkt alsof hij echt op de auto zit, zodat je ook hoogte verschillen e.d. ziet? want dit werkt niet via 'layer via copy' toch?

Als je een echte foto op je auto wilt plakken is het van belang dat het perspectief klopt. Om een foto mooi te plakken is het belangrijk dat je een beetje overweg kan met de transform tools (Edit --> Transform), zoals rotate, skew, perspective en distort.
Als je zorgt dat met deze tools de foto qua perspectief overeenkomt met de auto kom je al een heel eind. Als je dan wil zorgen dat het echt lijkt alsof ie op de auto zit moet je gaan kutten met de blending options, dat kan in het layers-schermpje waarin je dus je stripe-foto-layer hebt aangeklikt. Hij staat standaard op normal, zet hem eens op multiply of soft/hard light; en klooi een beetje met je opacity (dekking). Op die manier moet het haast wel lukken
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:30:03 #71
49118 down_impact
pi_16309219
"Dit topic is bedoeld voor de langere discussies over PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18"

Like henkmanz said ... ik hoop dus dat ik nu mijn vraag in het goede topic post

Ik wou alleen eigenlijk weten of er nog inzendingen komen van mensen die de lancia delta geshopped hebben ?
that's all

Tsjop Tsjop !!!
pi_16310521
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:30 schreef down_impact het volgende:
"Dit topic is bedoeld voor de langere discussies over PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 18"

Like henkmanz said ... ik hoop dus dat ik nu mijn vraag in het goede topic post

Ik wou alleen eigenlijk weten of er nog inzendingen komen van mensen die de lancia delta geshopped hebben ?
that's all

Die mensen hebben tot 15:00 de tijd, dus wacht maar af of het zo is

=edit=

btw, dit topic is idd goed voor je vraag; eigenlijk moeten alle posts zonder een auto of poll erin hier

vrijdag 16 januari 2004 @ 12:57:04 #73
49118 down_impact
pi_16311488
hmzzz ik had toch wat meer stemmen verwacht op mijn inzending ... jammer maar helaas ... next time beter

[Dit bericht is gewijzigd door down_impact op 16-01-2004 16:15]

Tsjop Tsjop !!!
pi_16325807
sorry hoor, normaal kan ik nie pissig worden om al dat gezeur over foto's, maar in de regels staat duidelijk dat de originele auto herkenbaar moet zijn

hoe kan een remake zoals die van parvus dan winnen??

pi_16326389
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:42 schreef Parvus het volgende:
New Car Up:

[afbeelding]

Thx nogmaals!

goh..die achterkant (vanaf eind voordeur komt me bekent voor )
pi_16326430
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:18 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Die mensen hebben tot 15:00 de tijd, dus wacht maar af of het zo is

=edit=

btw, dit topic is idd goed voor je vraag; eigenlijk moeten alle posts zonder een auto of poll erin hier

tot 1500 ?
dan was parvus TELAAT!

pi_16326503
haha
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:56:19 #78
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16332905
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:14 schreef xSoDx het volgende:

[..]

tot 1500 ?
dan was parvus TELAAT!

ohw jij zat netjes om 1500 uur bij je pc te wachten om de Poll te maken ... loop dus niet zo te bitchen, als de poll eenmaal gemaakt is kan hij niet worden veranderd dus tot die tijd is elke inzending nog geldig... huillie
pi_16340323
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:56 schreef Mons het volgende:

[..]

ohw jij zat netjes om 1500 uur bij je pc te wachten om de Poll te maken ... loop dus niet zo te bitchen, als de poll eenmaal gemaakt is kan hij niet worden veranderd dus tot die tijd is elke inzending nog geldig... huillie

was maar een grapje jongen
trip niet zo
pi_16348882
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:14 schreef xSoDx het volgende:

[..]

tot 1500 ?
dan was parvus TELAAT!

Zorg dan zelf voor de poll om 15:00.
  maandag 19 januari 2004 @ 02:20:15 #81
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_16385988
terugzoek post

btw waar halen jullie allemaal die mooie flames vandaan? k heb ers maar 1 die k heb van een tutorial

If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_16392100
quote:
Op maandag 19 januari 2004 02:20 schreef Demon-X het volgende:
terugzoek post

btw waar halen jullie allemaal die mooie flames vandaan? k heb ers maar 1 die k heb van een tutorial

zelf maken dmv de pen tool

zie http://www.killerstripes.tk.

maandag 19 januari 2004 @ 13:42:00 #83
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16393505
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:55 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

zelf maken dmv de pen tool

zie http://www.killerstripes.tk.

Ghehe, hij heeft nog wel nut die site....
Life suxx, deal with it!
  maandag 19 januari 2004 @ 16:41:47 #84
49118 down_impact
pi_16399771
euhm ??? waarom heeft niemand een soep gemaakt van de wedstrijd ???

Tsjop Tsjop !!!
  maandag 19 januari 2004 @ 16:54:09 #85
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16400196
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:41 schreef down_impact het volgende:

wat, begrijp niet echt wat je bedoeld? verklaar u nader...
pi_16402962
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:41 schreef down_impact het volgende:

Omdat je denk ik in het verkeerde topic kijkt .
pi_16403324
Wat is er zo overdone aan mijn auto dan?
pi_16403979
Ik vind je voorbumper te groot, de velgen te groot, de inlaat achter je deur is te groot (en van slechte kwaliteit) en de stripes passen niet in het geheel (de kleuren, vind ik)

Daarbij komt dat ik altijd kijk of ik een desbetreffende auto in het echt zou kunnen tegenkomen (kans dat je die zoals jij hem gemaakt hebt tegenkomt is wel érg miniem) en ik altijd naar afwerking kijk (het is zó belangrijk dat je even de wielkassen vult als je verlaagt, anders ziet het er zo n00by uit ); dus vandaar overdone en niet goed afgewerkt (naar mijn mening dus).

maandag 19 januari 2004 @ 19:17:46 #89
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16404250
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:05 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind je voorbumper te groot, de velgen te groot, de inlaat achter je deur is te groot (en van slechte kwaliteit) en de stripes passen niet in het geheel (de kleuren, vind ik)

Daarbij komt dat ik altijd kijk of ik een desbetreffende auto in het echt zou kunnen tegenkomen (kans dat je die zoals jij hem gemaakt hebt tegenkomt is wel érg miniem) en ik altijd naar afwerking kijk (het is zó belangrijk dat je even de wielkassen vult als je verlaagt, anders ziet het er zo n00by uit ); dus vandaar overdone en niet goed afgewerkt (naar mijn mening dus).

EN de weerspiegeling is nogsteeds blauw enzo
Life suxx, deal with it!
pi_16420077
Tis eerder schaduw dan weerspiegeling dacht ik, daarom bleef dat donker van kleur...
pi_16452858
en herbie sucks .
  woensdag 21 januari 2004 @ 11:50:32 #92
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16453318
Ik zal even de toezegging doen dat ik (als er nix tussenkomt) de poll wel maak vanmiddag. Is al ff geleden.
Life suxx, deal with it!
pi_16453600
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:50 schreef SiNz het volgende:
Ik zal even de toezegging doen dat ik (als er nix tussenkomt) de poll wel maak vanmiddag. Is al ff geleden.
prima, want ik ben er niet .
Bedankt SiNz!
pi_16454920
tot 15 uur inleveren he??
dan ga ik nog ff wat maken
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:53:31 #95
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16456826
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:49 schreef -Eddow- het volgende:
tot 15 uur inleveren he??
dan ga ik nog ff wat maken
Yip!

Alles na 3en neem ik niet meer mee in de poll.

Life suxx, deal with it!
pi_16457153
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:53 schreef SiNz het volgende:

[..]

Yip!

Alles na 3en neem ik niet meer mee in de poll.

lama ik ga het niet halen
en het lukt voor geen meter
©1983-2007 -Eddow-
  woensdag 21 januari 2004 @ 14:53:56 #97
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16458745
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:51 schreef down_impact het volgende:
bij deze mijn inzending ..

[afbeelding]

Voortaan aub geen rare formaten inzenden!! Deze keer doe je nog wel mee.
Life suxx, deal with it!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:40:06 #98
49118 down_impact
pi_16460214
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:53 schreef SiNz het volgende:

[..]

Voortaan aub geen rare formaten inzenden!! Deze keer doe je nog wel mee.

geen probleem my friend ... voortaan zal ik er ook iets eerder aanbeginnen ... dan heb ik wat meer tijd een passender achtergrondje te zoeken ...

*** whaha maar de opmerking om mij een n00b te noemen blijf ik lachwekkend vinden

Tsjop Tsjop !!!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:44:27 #99
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_16460345
Je moet je gewoon houden aan de regels en je kunt ook wel zien dat je je auto in een half uurtje hebt gemaakt, want het ziet er niet uit.
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:46:48 #100
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16460425
Mensen, kappen!! Laten we het gezellig houden hier.
Deze keer doet dit rare formaat nog mee, volgende keer even op letten dat ie gewoon 800x600 (of daar in de buurt) is.

Geen olifanten van muggen maken.

Life suxx, deal with it!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:46:59 #101
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16460434
quote:
hey jij ... wat denk je wel niet man met je blije opmerking ... de enige n00b hier ben jij ... hieronder zie je de link naar het achtergrondje wat ik gebruikt heb ...

http://www.andassoc.com/ampersand/images/road.jpg
je zult zien dat dit achtergrondje nogal vreemde afmetingen heeft ... nou

ik heb hier de auto ingeplakt en toen geresized ... maar de foto vervormd gewoon als je er 800X600 van maakt ... vandaar heb ik er 800X787 van gemaakt ...

ohw sorry hoor dus omdat jij een rare achtergrond achter je auto gaat plakken mag jou pic groter zijn dan die van de rest. verder heb je een hele handige crop-tool in photoshop zitten waar je je pic mee aan kunt passen. als je auto nou iets te groot zou zijn maar hij is gewoon huge.
quote:
Dus hou je "n00b" praatjes bij je en oordeel eens niet zo snel

Oh en by the way , zie je hoe laat ik mijn inzending heb ingezonden ? Nou ik ben aan mijn inzending pas begonnen vandaag om 14:15 ... ik heb hem gesoept , geupload en gepost op dit forum om 14:50 ...

ook vanwege het feit dat je zo snel wat in elkaar gefixed is natuurlijk een heel goed excuus om je auto groter te laten... tis gewoon een regel en daar moet je je aan houden (re-sizen duurt niet zo lang hoor)
quote:
doe jij me dat maar eens na ... n00bie
verder zat ik met een gebroken hadn waarvan ik herstellende ben en soepen zonder handen gaat nogal slecht. verder denk ik dat ik hier wat langer meekijk dan jij maar dat zou nog nieteens uitmaken want ik loop iig niet verkeerd te posten zoals je "off-topic poging tot Mons diss" zit in het verkeerde topic

en als je wat meer gelezen had, had je gemerkt dat er bij de vorige poll ook een te grote pic zat en daar is dit gebitch ook al geweest dus LEES voortaan even voordat je goed willende mede Fok!kers probeert te dissen

woensdag 21 januari 2004 @ 15:57:08 #102
49118 down_impact
pi_16460776
ik weet niet of je het doorhebt maar jij begon dat offtopic gediss tegen mij hoor ????

Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef Mons het volgende:

gast leer je auto eens resizen... hij is te groot.... fokkin n00bs.

Poll: Welke Beetle is het stoerst gesoept?
Je hebt gestemd op: Mr._T-Rex
Je IP is:

ja vond hem gewoon phat

---------------------

Dat had je dus hier moeten vermelden en niet daar waar je moet stemmen ...

En wat doet het ertoe hoe lang je hier op fok! rond huppelt ??? omdat je hier mischien wat meer vriendjes hebt mag je zeker meer en mag jij wel offtopic gaan daar en ik niet ???

Sjonge jonge wat een niveau

ps.... sterkte met je hand

Tsjop Tsjop !!!
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:06:12 #103
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16461078
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef down_impact het volgende:
ik weet niet of je het doorhebt maar jij begon dat offtopic gediss tegen mij hoor ????

Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef Mons het volgende:

gast leer je auto eens resizen... hij is te groot.... fokkin n00bs.

Poll: Welke Beetle is het stoerst gesoept?
Je hebt gestemd op: Mr._T-Rex
Je IP is:

ja vond hem gewoon phat

---------------------

Dat had je dus hier moeten vermelden en niet daar waar je moet stemmen ...

En wat doet het ertoe hoe lang je hier op fok! rond huppelt ??? omdat je hier mischien wat meer vriendjes hebt mag je zeker meer en mag jij wel offtopic gaan daar en ik niet ???

Sjonge jonge wat een niveau

ps.... sterkte met je hand

dat was niet irritant offtopic maar gewoon mijn stem die iuk poste met daarbij de mededeling dat ik het wel een beetje zat was met een aantal mensen die alleen soepen... vervolgens hun auto hier (verkeerd) posten, geen poll maken en vervolgens dingen in verkeerde topics zetten. ik heb niks tegen jou maar tegen die actie. vervolgens zeg ik dus dat ik de n00bs (nieuwe lui die het nog niet snappen) wel zat ben. vervoglens reply jij met de text dat ik een grotere n00b ben, wat dus niet klopt wnat ik doe niet (zoveel) dingen fout. en ik ga al helemaal niet replyen op iemand die zegt dat ik wat verkeerd heb gedaan.

en als je van plan was om de discussie voort te zetten maak je maar een ander topic aan want ik ga het hier niet volspammen

woensdag 21 januari 2004 @ 17:22:31 #104
49118 down_impact
pi_16463586
Even over iets anders ... hoe kan een auto als die van T-rex , Sparco reclame op de auto hebben ... in combinatie met de orriginele stoelen
Tsjop Tsjop !!!
pi_16466736
Waarom zitten er bij T-Rex van die rode vlekken op de bumper en bij de moterkap? :s
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:55:13 #106
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_16468170
k vraag me toch af wie er nou telkens voor mij stemt
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_16468290
laten we het wel gezellig houden, mekaar voor n00b uitmaken is niet nodig....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_16470346
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:22 schreef down_impact het volgende:
Even over iets anders ... hoe kan een auto als die van T-rex , Sparco reclame op de auto hebben ... in combinatie met de orriginele stoelen
Alleen de pedaaltjes en pookknop zijn van sparco, de originele stoeltjes zaten wel lekker
(en mijn raceoverall, maar ik zit er niet in )

Ik ben het trouwens wel een beetje met Mons eens over dat resizen. Je achtergrond aanpassen is 10 sec werk en het is al vaak genoeg gezegd.

quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:09 schreef Parvus het volgende:
Waarom zitten er bij T-Rex van die rode vlekken op de bumper en bij de moterkap? :s
Dat is de lichtval van het donor plaatje. die vlekjes waren eerst wit. Was al een tijdje met de soep bezig, dus ik had het over het hoofd gezien en toen kreeg ik het niet meer fatsoenlijk weg.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_16475731
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:57 schreef down_impact heel erg veel onzin
Gast, je moet je gewoon aanpassen net als iedereen, Dus val Mons niet aan, hij zegt slechts wat iedereen denkt.
  donderdag 22 januari 2004 @ 02:14:17 #110
49118 down_impact
pi_16478506
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:47 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Gast, je moet je gewoon aanpassen net als iedereen, Dus val Mons niet aan, hij zegt slechts wat iedereen denkt.

*snif * , *snif * ...

Ruik ik daar vriendjespolitiek

( hij viel mij eerst aan door me meteen als n00b te verklaren ... maar jeh jullie weten alles beter )

Tsjop Tsjop !!!
pi_16479905
Neenee, hij zei 'n00bs' in het algemeen, omdat er telkens weer van die n00bs () zijn die hun plaatje niet 800 x 600 hebben...
pi_16482726
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 02:14 schreef down_impact het volgende:

[..]

*snif * , *snif * ...

Ruik ik daar vriendjespolitiek

( hij viel mij eerst aan door me meteen als n00b te verklaren ... maar jeh jullie weten alles beter )

He gast, je begaat een flinke fout door even flink de man uit de hangen hier met je "tjsopper" als beroep .

Ik hoop niet dat je zo denkt vrienden te maken hier want dan heb je het goed mis, laat ik het zo zeggen: Smoel houden en photoshoppen, anders donder je maar op .

En ja, we weten alles beter. Dat komt omdat we al een flinke tijd meedraaien in deze topicreeks, daarom weten we zo veel. Lurken, beste kerel, lurken. Daar leer je van.

pi_16483037
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:18 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

He gast, je begaat een flinke fout door even flink de man uit de hangen hier met je "tjsopper" als beroep .

Ik hoop niet dat je zo denkt vrienden te maken hier want dan heb je het goed mis, laat ik het zo zeggen: Smoel houden en photoshoppen, anders donder je maar op .

En ja, we weten alles beter. Dat komt omdat we al een flinke tijd meedraaien in deze topicreeks, daarom weten we zo veel. Lurken, beste kerel, lurken. Daar leer je van.

Het wordt weer gezellig......
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  donderdag 22 januari 2004 @ 11:36:01 #114
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16483205
Gasten.... STFU!!!!!!!!!!

Hou gewoon op! We zijn hier om te Photoshoppen en niet om mekaar aan te vallen...toch?!?!

Gooi je frustraties maar in de soeps

Life suxx, deal with it!
pi_16484396
* op de grond ligt rollend van het lachen over alle commotie over het soepen
pi_16486620
En niet om te flamen ofzo, maar volgens zou Down_impact zowieso gediskwalificeerd moeten worden: Hij heeft niet de originele auto gephotoshopt. Het is wel dezelfde auto, maar uit een andere hoek gefotografeerd... en ja, als we daar aan beginnen....
  donderdag 22 januari 2004 @ 14:19:42 #117
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16487195
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 13:57 schreef Henkmanz het volgende:
En niet om te flamen ofzo, maar volgens zou Down_impact zowieso gediskwalificeerd moeten worden: Hij heeft niet de originele auto gephotoshopt. Het is wel dezelfde auto, maar uit een andere hoek gefotografeerd... en ja, als we daar aan beginnen....
ach, hij heeft toch niet gewonnen....dus boeien
Life suxx, deal with it!
pi_16487494
Ja, check liever mijn inzending voor de astra
pi_16487798
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:31 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, check liever mijn inzending voor de astra
vette inzending dude, tof dat je weer meedoet, maar waarom die rode en groene streep man?!
pi_16488508
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:42 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

vette inzending dude, tof dat je weer meedoet, maar waarom die rode en groene streep man?!

Vond ik wel grappig staan
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:36:30 #121
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_16491079
al wel wat mooie inzendingen, k kom morgenmiddag wel terug deze keer doe k niet mee, te weinig tijd
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:40:27 #122
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16491194
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]

best goed gelukt al zeg ik het zelf

(met dank aan Henkmanz voor de striping-tutorial)

Ik kan um niet mooi vinden....sorry. Die gekke kieuwen voorop en die striping
Sorry, maar je heb een mooie bak flink verkracht
Life suxx, deal with it!
pi_16493330
zo ik doet ook ffies mee...

hoe jan ik de intercooler eigenlijk aan de bovenkant zegmaar gradient donkerder maken??

donderdag 22 januari 2004 @ 17:50:28 #124
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16493486
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:45 schreef Ultimora het volgende:
zo ik doet ook ffies mee...

hoe jan ik de intercooler eigenlijk aan de bovenkant zegmaar gradient donkerder maken??

[afbeelding]

layer dr overheen plakken... gradient-en en dan met de opacity van de layer spelen?
pi_16493527
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:50 schreef Mons het volgende:

[..]

layer dr overheen plakken... gradient-en en dan met de opacity van de layer spelen?

gaat testen...
pi_16497807
wat Mons zegt:

Gewoon je interkoeler selecteren, nieuwe laag (selectie aanhouden), en vervolgens je gradientje toepassen easy

pi_16498099
ach zo is het dus geworden... gewoon een simpel zwart layertje met 50% opacity..
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:59:49 #128
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16498409
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:48 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding] ach zo is het dus geworden... gewoon een simpel zwart layertje met 50% opacity..
Intercooler is cool geworden....alleen je wielen zitten niet zo best!
Vooral achter ziet het er heel raar uit.
Life suxx, deal with it!
pi_16498896
Volgens mij had ik ik die striping beter weg kunnen laten, want niemand vind hem mooi
  donderdag 22 januari 2004 @ 21:21:29 #130
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16499075
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Volgens mij had ik ik die striping beter weg kunnen laten, want niemand vind hem mooi
huillie ik vind het wel wat hebben.maar vind je kieuwen wel raar
  vrijdag 23 januari 2004 @ 12:05:42 #131
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16513080
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:50 schreef _BluB_ het volgende:
[afbeelding]

--no comment--

Dude, als je nog andere wielen kan vinden zou ik die eronder zetten. Deze staan niet echt mooi imho.
Komt ook doordat je voor een diepe rand heb en door het vervormen achter dus niet. Als er verschil inzit, is het voor geen rand en achter juist wel.
Is alleen een tip hoor, val je niet aan oid
Life suxx, deal with it!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 15:11:58 #132
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_16518519
had ik de auto klaar wist ik nie meer hoe je die nou op mijn webspace zet hoe doen jullie dat ik doe dat al die tijd met FlashFXP :S
  vrijdag 23 januari 2004 @ 15:36:25 #133
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_16519335
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:11 schreef Rbn het volgende:
had ik de auto klaar wist ik nie meer hoe je die nou op mijn webspace zet hoe doen jullie dat ik doe dat al die tijd met FlashFXP :S
je kan altijd gewoon picserver gebruiken en als je geen zin hebt om ergens aan te melden image uploader gebruiken
  zondag 25 januari 2004 @ 12:36:41 #134
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_16564626
Weet iemand een goeie site waar je velgen vandaan kan halen??

ik kan bijna niks vinden

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 25 januari 2004 @ 14:16:12 #135
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_16566760

Heeft iemand wat kritiek voor verbeteringen?
Laat maar komen

pi_16570600
mooie bumper en die micra grille is ook wel een nice touch.
De hoek van de velgen klopt niet helemaalen bij de spoiler hetzelfde verhaal, net als de luchtgaten op de motorkap.

Verder wel een mooie soep.

zondag 25 januari 2004 @ 16:51:54 #137
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_16570746
Thx... Maar hoe bedoel je de hoek, I don't get it
pi_16571141
de foto waarvan die velgen komen is vanuit een andere hoek genomen dan de huidige soepauto
pi_16571165
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:51 schreef Rbn het volgende:
Thx... Maar hoe bedoel je de hoek, I don't get it
hij bedoelt dat de velgen er vaag en vervormd op zitten.. ik ga ook ff soepen
pi_16571985
nog meer van die iacoski gevonden trouwens:
before:

after:

die kerel is echt meesterlijk goed

zondag 25 januari 2004 @ 17:58:05 #141
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_16572524
Ow OK thx zal ff kijken of er andere velgen in de aanbieding zijn
pi_16573043
Die soep staat dus ook al in het normale topic, nl:
Photoshop Auto's Deel 4
  zondag 25 januari 2004 @ 19:54:57 #143
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_16575578

Ben ff weer bezig geweest denk dat ie nu iets beter is
Oops luchtgaten vergeten

pi_16580494
rbn welke donor auto heb je gebruikt voor die spoiler?
(ik doe nie meet met de wedstrijd maar heb em wel nodig voor een normale soep voor mezelf)
pi_16623025
BTW Henkmanz, wat betekent LMFD eigenlijk???
pi_16623635
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
BTW Henkmanz, wat betekent LMFD eigenlijk???
Lijkt Me Fucking Duidelijk
©1983-2007 -Eddow-
pi_16624710
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:19 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Lijkt Me Fucking Duidelijk

juist .
pi_16627414
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:21 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
uhm, post dan meteen deze:
pi_16628816
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

uhm, post dan meteen deze:
[afbeelding]

Want omdat ik daar alles vandaan heb ? Wat boeit dat....
©1983-2007 -Eddow-
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:57:05 #150
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_16637968
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:40 schreef Hepheastus het volgende:
rbn welke donor auto heb je gebruikt voor die spoiler?
(ik doe nie meet met de wedstrijd maar heb em wel nodig voor een normale soep voor mezelf)

Hier had ik hem vandaan
pi_16640342

Dude, je voorbumper zou ik weglaten en de originele er onder houden, dit is iets te raar... De hoek van deze bumper is hoger, daarom lijkt ie rond te lopen, dat klopt niet echt. Plus, het contrast zorgt ervoor dat het lijkt alsof ie half zwart is ipv dat er inlaten in zitten.

Ik zou overigens ook even je stripes aanpassen, de slagschaduw verkleinen tot +/- distance 2 of 1.
Niet te ver weg, dat staat een beetje apart (zoals je nu hebt).

Vet kleurtje tho

pi_16646678
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:26 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]

Ik ben een keertje op tijd

godver, nu moet ik mijn kleuren en vlammen aanpassen omdat jij hetzelfde doet

noujah.... dat mag toch niet

geintjemaargoed

woensdag 28 januari 2004 @ 08:27:06 #153
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_16648195
Great minds think alike, toch
pi_16687834
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:56 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Want omdat ik daar alles vandaan heb ? Wat boeit dat....

Ik vind het gewoon een beetje lame dat je alles van dezelfde auto, uit dezelfde hoek, als de opdracht hebt gehaald. That's all NOFI

@Henkmanz en Sjoewe:
Hele mooie soeps weer

[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 29-01-2004 15:45]

pi_16688214
iemand al met de Ford begonnen?
pi_16694302
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:55 schreef Ultimora het volgende:
iemand al met de Ford begonnen?
Ik wel
pi_16722007
jongens,

Dit topic gaat geen kant op als niemand een beetje inzet toont...

pi_16727053
Ga ik ook es bitchen hier. Die bumper van je zit er nogal scheef op henk
  zaterdag 31 januari 2004 @ 00:19:47 #159
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_16730008
Ik ben amper thuis, gister niet, vandaag dus nu pas en morgen ook de hele dag weg, en zondag is voor m'n vriendin

Ik pas deze ronde

pi_16735775
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:20 schreef RedBaka het volgende:
Ga ik ook es bitchen hier. Die bumper van je zit er nogal scheef op henk
Met één tegenstander maakt dat imo niet zoveel uit.

Laat eerst maar eens wat meer tegenstand komen, dan pas ik mijn soep wel aan.

pi_16739595
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 18:47 schreef Henkmanz het volgende:
jongens,

Dit topic gaat geen kant op als niemand een beetje inzet toont...

Het is ook een klote opdracht. Hier heb ik helemaal geen donormateriaal voor. Ik heb gisteren nog gezocht, maar heb de rest van het weekend geen tijd meer.
pi_16741998
t klotige is hier dat ik voor de 3rde keer op nieuw kan beginnen door een vaag probleem met PS hier. terwijl ik alle donor auto's al heb klaar staan en zo
pi_16890719
Tis natuurlijk nog iets te vroeg om te zeggen, maar ik ben er vanavond niet...

Mocht ik winnen zou ik graag deze auto als nieuwe opdracht hebben...gl en bedankt!

pi_16914701
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:19 schreef Parvus het volgende:
Tis natuurlijk nog iets te vroeg om te zeggen, maar ik ben er vanavond niet...

Mocht ik winnen zou ik graag deze auto als nieuwe opdracht hebben...gl en bedankt!

sorry Parvus, en alle andere ik zou voortaan ff wat beter opletten voordat ik weer zo'n domme fout maak
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:47:54 #165
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16925436
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:09 schreef _BluB_ het volgende:

[..]

sorry Parvus, en alle andere ik zou voortaan ff wat beter opletten voordat ik weer zo'n domme fout maak

Joh, trek het je niet aan. Kan gebeuren toch?!?
Life suxx, deal with it!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 14:14:26 #166
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16970038
Niet echt populair die Panda....
Kan iedereen die ermee bezig is het ff melden, anders mag degene van de enige inzending een nieuwe foto uitzoeken. Schiet niet echt op zo.
Life suxx, deal with it!
pi_16972808
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 14:14 schreef SiNz het volgende:
Niet echt populair die Panda....
Kan iedereen die ermee bezig is het ff melden, anders mag degene van de enige inzending een nieuwe foto uitzoeken. Schiet niet echt op zo.
ik ben er wel mee bezig maar als ik de enigste ben mag er van mij wel ee nandere komen
pi_17028390
ben der net klaar mee...
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:00:23 #169
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17061696
@ferrari_ mooi gesoept alleen zijn je donoronderdelen onwijs brak, waarschijnlijk waren de plaatjes te klein waardoor als je ze vergroot de kwaliteit slechter wordt. en je Donoronderdelen zijn wat hakkelig dus beter "uitknippen". verder zou ik je aanraden de openingspost te lezen want je plaatje is te groot (1024x768) en moet dus kleiner (800x600) worden gemaakt... maar de lees de openingspost maar ff
pi_17061888
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:04 schreef Mons het volgende:

[..]

spijt me maar wil je vortaan reageren in offtopic geblaat
want anders spammen we dit topic vol.

er zijn heel wat mensen die de openingspost niet en de eerste paar worden er wel normaal opg ewezen maar na een tijdje word het irritant en dit was nog een heel beschaafd scheldwoord en niet echt een doodsverwensing ofzo

het is idd beter om hier te posten.....

Maar waar er een begint beginnen er meestal ook meerderen....
Ik zeg klojo tegen jou, jij klootzak tegen mij die ander bemoeit zich er dan ook weer mee en zo gaat het maar door als je niet oppast...

dinsdag 10 februari 2004 @ 16:12:49 #171
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17062081
ja weenie meestal loopt dat wel goed maar er is hier zoveel last van n00b-gedrag dat aardig ze naar de openingspost verwijzen er niet vaak meer bij zit. Maar wel zullen voortaan op ons taalgebruik letten
pi_17062194
stelletje eikels
pi_17064606
Man, ik moet al bijna een jaar mensen wijzen op een openingspost die zo duidelijk is als water, dus die kutn00bs moeten maar eens leren te lurken of gewoon hun dikke vingertjes van hun te toetsenbord te houden als ze niet weten hoe iets werkt.

daar is één woord voor : LE-ZEN.

pi_17064835
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:32 schreef Henkmanz het volgende:
Man, ik moet al bijna een jaar mensen wijzen op een openingspost die zo duidelijk is als water, dus die kutn00bs moeten maar eens leren te lurken of gewoon hun dikke vingertjes van hun te toetsenbord te houden als ze niet weten hoe iets werkt.

daar is één woord voor : LE-ZEN.

Iedereen maakt fouten en fouten moeten verbeterd worden zonder mensen voor klojo of kutn00bs uit te maken.
Thats it!
pi_17065181
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:40 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten en fouten moeten verbeterd worden zonder mensen voor klojo of kutn00bs uit te maken.
Thats it!

Kom op zeg, het is al zóóóóó vaak gezegd, en zóóóóó vaak fout gedaan. Openingspost lezen is toch normaal als je in een topic komt? Vind ik niet anders dan logisch. Dat werd al vér voordat jij mod werd afgesproken hier.
Trouwens, je deed het per slot van rekening zelf ook nog fout, door in het wedstrijdtopic te posten. Terwijl in de openingspost staat dat het hier moet.

Goed werk!

pi_17065414
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:50 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Kom op zeg, het is al zóóóóó vaak gezegd, en zóóóóó vaak fout gedaan. Openingspost lezen is toch normaal als je in een topic komt? Vind ik niet anders dan logisch. Dat werd al vér voordat jij mod werd afgesproken hier.
Punt is heel simpel: geen gescheld, iemand op zijn fouten wijzen best maar zonder gescheld!

Trouwens, je deed het per slot van rekening zelf ook nog fout, door in het wedstrijdtopic te posten. Terwijl in de openingspost staat dat het hier moet.
moderatie kan en mag ik het topic waar moderatie van toepassing is

Goed werk!
dank je

pi_17096042
Als ik win wil ik wel eens zien wat jullie hier van maken.

Ik kan jammer genoeg niet zelf meedoen

woensdag 11 februari 2004 @ 21:53:30 #178
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_17101403
Late as usual

pi_17101822
netjes sjoe
de bumper zit ietsjes scheef, maar verder vind ik em erg leuk
vooral de sideskirts en je vinyl zijn mooi
  woensdag 11 februari 2004 @ 22:25:20 #180
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_17102558
He Sjoewe netjes gedaan, toevallig de achterbumpr van een Honda Accord concept?
Dat moet je zelf weten!
pi_17103331
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
Late as usual

[afbeelding]

Mooie soep sjoewe, jammer dat je niet op tijd was.
De donoronderdelen komen mij ook bekend voor ja
pi_17109497
Hoe maak je eigenlijk een auto wit of zwart?
  donderdag 12 februari 2004 @ 08:08:53 #183
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_17109537
Zwart: eerst rood maken, daarna desat. en donkerder maken.

Edit: jup donor is all Accord Concept en de bling-bling velgen komen vam een Carlson Merc.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 12-02-2004 08:16]

pi_17113043
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 07:57 schreef Parvus het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een auto wit of zwart?
Ik doe alleen desaturate, en pas daarna aan met curves, niet met brightness ofzo. Curves is het best voor zwart of wit.
pi_17113429
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:42 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik doe alleen desaturate, en pas daarna aan met curves, niet met brightness ofzo. Curves is het best voor zwart of wit.

Hoe werkt dat?
  donderdag 12 februari 2004 @ 12:50:17 #186
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_17114692
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?

Selecteer een layer of een deel daarvan....wat je wil. Ga naar Image / Adjustments / Curves
Pak 1 van de 2 punten in de hoeken, versleep je wat en je ziet gelijk wat er gebeurd

[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 12-02-2004 12:51]

Life suxx, deal with it!
pi_17115488
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:50 schreef SiNz het volgende:

[..]

Selecteer een layer of een deel daarvan....wat je wil. Ga naar Image / Adjustments / Curves
Pak 1 van de 2 punten in de hoeken, versleep je wat en je ziet gelijk wat er gebeurd

SiNz weet hoe het moet.
pi_17120613
Thnx, weer wat nieuws geleerd
pi_17122796
ik doe altijd desaturate en daarna bij variations paar keer op darker rammen

maar met curves is ook een hele goede oplossing (denk alleen dat de verhouding van het licht niet meer helemaal kloppen, maar weet ik niet zeker)

pi_17123720
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:10 schreef Hepheastus het volgende:
ik doe altijd desaturate en daarna bij variations paar keer op darker rammen

maar met curves is ook een hele goede oplossing (denk alleen dat de verhouding van het licht niet meer helemaal kloppen, maar weet ik niet zeker)

Met curves juist wel .
pi_17130579
Ik zie nog geen inzendingen voor de supra, wel mensen mee bezig?

Ik iig wel, maar morgen 15.00 haal ik niet....

pi_17132742
ik ben der ook mee bezig, maar de kleur rood is zo mooi ga der kwa kleur weinig an veranderen denk ik zow
pi_17142036
Volgens mij gaat die poll vanmiddag nix worden. Goed als we hem uitstellen tot Zondag ofzo.
Wil namelijk wel graag meedoen, want hij wordt volgens mij best vet al zeg ik het zelf.
pi_17144909
ja gelieve de poll uit te stellen!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 23:21:46 #195
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17160392
@ Mr_T-Rex: het spijt me maar heb jij die auto echt gesoept, normaal heb je hele goede soeps maar dit vind ik erg ondermaats spijt me dat ik het zeg en wat heb je gedaan met de morotkap... en de achtergrond is ook neit super.. spijt no flame intendid maar ben veel beter van je gewend
  zaterdag 14 februari 2004 @ 12:02:21 #196
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_17167410
d8 ik eindelijk weer eens mee te doen moet k w88 op de nieuwe auto
deze vond k niet echt goed soepbaar
pi_17168340

Dude, vet die wielkasten!! erg elite voorbumpert ook, super!

Maar je motorkap wat doe je?! Die moet je echt even aanpassen, want dat kan echt niet

pi_17185869
Ik was het eigenlijk wel met jullie eens over de motorkap en de achtergrond, dus die heb ik er weer uitgegooid.

(eigenlijk was die motorkap alleen om het kleurverschil met de bumper op te vangen, maar dat heb ik geprobeerd op te lossen)

maandag 16 februari 2004 @ 17:46:57 #199
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_17228988

Te Laat
pi_17231405
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:46 schreef Rbn het volgende:
[afbeelding]
Te Laat
Die achtergrond is erg kewl gedaan
Viel me pas op toen ik een tijdje was aan het kijken wat je veranderd had.
pi_17239968
Gaat toch weer een beetje achteruit met de kwaliteit van de soepjes. Niet dat ik er wat van kon.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:17:17 #202
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_17257774
@ferrari

Mr_T-Rex heeft toch gister toch een goede uitgekozen waarom pleur je er dan nu nog een auto bij we doen gewoon die van Rex daar kun je mee soepen en met die auto van jouw moet je zoals je zegt niks aan doen

pi_17257895
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
Die is ook al geweest

Dit ropic is echt d00d

Die pontiac???? Wanneer dan? In ieder geval niet deze foto
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:28:31 #204
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_17258160
Ik denk dat Sjoewe die ferarri bedoeld die na jouw plaatjes is gepost.
Dat moet je zelf weten!
pi_17258213
die foto zelf is nog niet geweest, maar de auto (of iets wat er sterk op lijkt) al tientalle keren
pi_17258223
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:28 schreef Kaj_A het volgende:
Ik denk dat Sjoewe die ferarri bedoeld die na jouw plaatjes is gepost.
Ow, maar die is al weer weg dan ofzo??
pi_17258274
ik zie um ook niet nee
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:37:17 #208
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_17258434
Oh dan heeft Ferarri die Ferarri alweer weggehaald.
Pontiac is wel vaak geweest, maar ik geloof niet dat deze nieuwe voorkant al geweest is, of wel?
Dat moet je zelf weten!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:16:10 #209
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_17259596
Nee die pontiac is niet geweest
pi_17267974

Ik zei iets heeeeeeeeeel doms

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 17-02-2004 21:15]

woensdag 18 februari 2004 @ 18:06:43 #211
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_17290520
die pontiac is toch veels te mooi om nog wat aan te soepen
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:21:21 #212
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_17290888
Tot wanneer is de poll ik neem vrijdag aan toch?
  woensdag 18 februari 2004 @ 23:10:59 #213
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17299807
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:21 schreef Rbn het volgende:
Tot wanneer is de poll ik neem vrijdag aan toch?
kutn00b, nu heb je mij 3 keer op msn gevraagd wanneer de poll is en nu ga je het ook hier posten... zoek hobbies ofzo

ik ken ruben irl dus ik amg dat

donderdag 19 februari 2004 @ 16:20:10 #214
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_17316501
Ja maar dat was voor woensdag en normaal is de poll op woensdag dus....
  donderdag 4 maart 2004 @ 21:28:01 #215
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_17502892
euh, of de link klopt niet, of er wordt hier niets meer gezegt Mons ? of de datum is verkeerd ?
pi_17531277
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 08:58 schreef _BluB_ het volgende:
nu mijn aandeel.
[afbeelding]
mijn geweldige powerpuff scheurijzer
*edit: achterbumperveranderd*
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:00 schreef _BluB_ het volgende:
[afbeelding]
ik doe ook weer mee
kan jij ook andere bumpers doen ?

(sorry voor OT..maar kon em nie vinden
pi_17533677
hey, waar is het photosoeptopic deel 19 heen?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:04:57 #218
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17533742
das vol maar door de reeds snelle reactie van bovengenoemde is hier deel 19
pi_17533805
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:04 schreef Mons het volgende:
das vol maar door de reeds snelle reactie van bovengenoemde is hier deel 19
lol deel 20 alweer
pi_17535990
wat houden die terugvindposts eigenlijk in?
pi_17536188
moet ik mijn inzending die een deel 19 staat nou ook posten in deel 20 of maakt dat niet uit???
pi_17538480
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 16:27 schreef _BluB_ het volgende:
moet ik mijn inzending die een deel 19 staat nou ook posten in deel 20 of maakt dat niet uit???
is denk ik wel zo overzichtelijk
pi_17538561
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Si_Perdu op 06-03-2004 18:42:41 ]
pi_17553545
Hallow, ik ben net een paar maandjes bezig met photoshoppen, ik wil even weten wat ik kan veranderen aan mijn techniek, als er een kenner is die dit plaatje even wil analyseren, graag!
origineel: http://home.hetnet.nl/~basvanderzwan/skoda.jpg
gesoept: http://home.hetnet.nl/~basvanderzwan/skoda%20copy.jpg

Greetz
De meeste duels hebben een winnaar, maar het duel dat eeuwig voortduurt is het duel tussen ja en nee.
pi_17553853
@ironmanbas probeer is de schaduw/randen van bv de koplampen ook door de zetten in het gene wat een booskijker moet voorstellen... (de zwart achtige lijn)

en lees een paar tutorials...

deze site zal je bv veel aan hebben..
http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
pi_17568302
ok bedankt, zal er aan werken.

Greetz
De meeste duels hebben een winnaar, maar het duel dat eeuwig voortduurt is het duel tussen ja en nee.
  maandag 8 maart 2004 @ 11:31:44 #227
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17570910
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 16:12 schreef BazzoS het volgende:
wat houden die terugvindposts eigenlijk in?
normaal is dat zodat het topic bij je my active topics gaat staan zodat je het makkelijk weer kunt vinden.
pi_17573482
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:31 schreef Mons het volgende:

[..]

normaal is dat zodat het topic bij je my active topics gaat staan zodat je het makkelijk weer kunt vinden.
dankje
  maandag 8 maart 2004 @ 15:52:04 #229
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17576076
ff mijn beargumentatie voor het feit dat ik niet gestemd heb:

-de donor was te moeilijk voor het grotendeels nieuwe soepers die mee hebben gedaan
-in de soep van Haikuh zaten erg slordige fouten met bvb het kleuren van de auto verder is er niks gewaagds aan
-die van blub ziet er toch goed uit met de PPG shit erop maar ik word gek van die macro-bodykitt die tevens ook vele telicht is gemaakt zodat het zwart grijs word
-aan de inzending van Nukem_all is volgens mij helemaal niks veranderd op de velgen na en daar zit een paarse gloed glans op die in de rest van de auto niet weerkomt (waarschijnlijk van zonsondergang ofzo)
-BazzoS' soep is ook weer te kaal en de velgen zitten niet helemaal recht
- dan komt Kaj_a's soep en dat vond ik heel jammer want het zag er wel leuk uit alleen heeft hij zn auto zo licht gemaakt dat het zwart grijs word en da's jammer

verder wou ik nog even benadrukken dat ik niet zit te wachten op Flames, dit was een poging tot opbouwende kritiek, ik ben zelf ook geen meester photoshopper en doe niet meer zo vaak mee ivm tijd maar vind dat je wel kritiek mag geven helemaal als je het goed bedoeld
pi_17576494
Mons ik snap je commentaar wel, groot gelijk dat je dan op het orgineel stemt maar hoe bedoel je dat het zwart grijs wordt??? ik zit nu maar al een tijdje te kijken maar ik zie niet wat je bedoelt
  maandag 8 maart 2004 @ 16:24:08 #231
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_17576872
He Mons, ik ben het met je eens, het was idd een moeilijke auto om donor spul voor te vinden en ik ben dan ook helemaal niet tevreden met mij auto, maar ik wou gewoon graag een keertje weer mee doen
Dat moet je zelf weten!
  maandag 8 maart 2004 @ 16:24:13 #232
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17576874
@ _BluB_: sorry in jou geval hebje waarschjnlijk de bumper flink uitgerekt en daardoor word het beeld zo vaag vidn iig de bumper geen goede kwaliteit hebben je kunt zien dat hij er niet op hoort en das net niet de bedoeling .

@ Kaj_A: ja geen probleem ik wil ook wel weer een keertje meeoden en ik zeg ook niet dat je niet mee moet doe ofzo maar leg even uit waarom ik niet stem ipv eg te blijven uit dit topic want ik vind dit toch een van de betere topics
  maandag 8 maart 2004 @ 16:25:59 #233
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_17576936
euh heb je het tegen mij Mons?
Dat moet je zelf weten!
  maandag 8 maart 2004 @ 16:26:53 #234
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17576963
nee je had nog niet gepost toen ik poste maar het staat er nu bij
pi_17586785
Kaj_A !!!! Jij bestaat ook nog!
Gaat wel beetje achteruit met de soeps hier. (hmm dit heb ik eerder gezegt volgens mij)
Jammer dat ik te laat was om te stemmen.
pi_17587041
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef Mons het volgende:
ff mijn beargumentatie voor het feit dat ik niet gestemd heb:

-BazzoS' soep is ook weer te kaal en de velgen zitten niet helemaal recht
volgende keer beter
misschien mijn stijl van soepen, dat ie te kaal word, ik hou niet zo van die luchthappers overal enzo, maar zal kijken wat ik bij de volgende soep kan doen, die nissan sla ik over, wat een onmogelijke auto-foto :'(

[edit] ik gebruik btw geen photoshop maar Macromedia Fireworks MX
toch maar even photoshop installeren

[ Bericht 6% gewijzigd door BazzoS op 08-03-2004 23:05:43 ]
pi_17587486
lol @ fireworks mx

Die Nissan is idd ZWAAR bagger. Vor sommigen misschien een uitdaging, maar het moet wel leuk blijven. En een kalen mooi afgewerkte auto wordt vaak ook we gewaardeerd. Moet ie wel wat speciaals hebben natuurlijk!
pi_17587535
quote:
Op maandag 8 maart 2004 23:05 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
lol @ fireworks mx

Die Nissan is idd ZWAAR bagger. Vor sommigen misschien een uitdaging, maar het moet wel leuk blijven. En een kalen mooi afgewerkte auto wordt vaak ook we gewaardeerd. Moet ie wel wat speciaals hebben natuurlijk!
wat is er mis met fireworks MX?

hmm ja, ik sla deze maar over, daar valt niks moois van te maken, dat ding ziet er uit alsof ie een kop-staart botsing heeft gehad man
pi_17587602
niks mis mee hoor, gewoon apart dat je dat gebruikt
pi_17587664
quote:
Op maandag 8 maart 2004 23:08 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
niks mis mee hoor, gewoon apart dat je dat gebruikt
nouja, ik kan er redelijk mee overweg ik heb net wel Photoshop geïnstalleerd, even zien wat dat doet
en ik moet hem alleen nog even activeren ofzo maar dat doe ik morgen wel.
Ik ga lekker naar bed toe, trusthu
pi_17587739
tja je moet photoshop wel een beetje onder knie krijgen, das wel een nadeel. Gelukkig heb je daar tuto's voor!! Zeker even kijken!

Enneh (weltrusteh!!!)
pi_17591752
ik was al bezig met die nissan, en vind em overigens best grappig te soepen tis geen top auto maargoed..
pi_17592096
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 09:17 schreef Ultimora het volgende:
ik was al bezig met die nissan, en vind em overigens best grappig te soepen tis geen top auto maargoed..
Kutbak LOL
pi_17592160
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 09:48 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Kutbak LOL
niet zeiken, ik heb iets geprobeerd wat wel vaag is en wel bij het model past bij een andere auto was het echt kut geweest.. maargoed tis een kutbak ja
pi_17593416
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 09:54 schreef Ultimora het volgende:

[..]

niet zeiken, ik heb iets geprobeerd wat wel vaag is en wel bij het model past bij een andere auto was het echt kut geweest.. maargoed tis een kutbak ja
ik zeik niet, 't is gewoon mijn mening
  dinsdag 9 maart 2004 @ 11:44:02 #246
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17593948
@ BazzoS: Clean soepen kan idd heel mooi zijn maar je moet hem dan wel wat speciaals meegeven want aleen alles eraf halen auto verlagen en andere velgen vind ik persoonlijk té makkelijk.
pi_17594688
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:44 schreef Mons het volgende:
@ BazzoS: Clean soepen kan idd heel mooi zijn maar je moet hem dan wel wat speciaals meegeven want aleen alles eraf halen auto verlagen en andere velgen vind ik persoonlijk té makkelijk.
zal volgende keer beter mijn best doen
pi_17597125
je auto moet meteen opvallen, das mijn ervaring. Eerste indruk is ALLES.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:30:46 #249
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_17602563
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:01 schreef _BluB_ het volgende:
Wat zitte jullie toch te zeiken over die auto, hij valt best te soepen
ben vanmiddag gwoon bezig geweest en ik vind hem redelijk gelukt hoor.
eventueel verder zeiken in offtopic
[afbeelding]
alleen de voorbumper is niet mooi
Sorry dat ik het zeg, maar de rest ook niet!
Foute kleuren (lijkt erg getekend) en hier en daar toch wat foutjes.
Life suxx, deal with it!
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:40:49 #250
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_17619918
Jezus wat een gezeik om die auto. Ga nou maar es gewoon soepen ipv zeiken!!
Als je um niet mooi vindt, moet je um mooi maken. Is zat mee te doen!!
Life suxx, deal with it!
pi_17733464
gezien ut andere topic waarvoor de post is gesloten/dood is gebruik ik deze maar:P

holden (paar keer terug gebruikt voor fotosoep wedstrijd d8 ik)
heb ik ff onderhanden genomen en gekruist me AIC's Citroen C3
zie hier:

de holden:

de c3:

en het resultaat:

[ Bericht 1% gewijzigd door xSoDx op 16-03-2004 11:36:13 (ffs... klote kruisjes :P) ]
  maandag 15 maart 2004 @ 16:42:02 #252
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_17733651
Kruisjes
  dinsdag 16 maart 2004 @ 14:53:08 #253
75449 stefandv
Live to ride, Ride to live
pi_17753895
Hey ik had een vraagje hoe komen jullie aan de onderdelen die jullie op de autos plaatsen?
Verlagen, cleanen, tinten, etc dat lukt allemaal.
Maar ik kan gewoon geen leuek onderdelen vinden om op autos te donderen

Liefst linkjes naar websites
pi_17754039
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 14:53 schreef stefandv het volgende:
Hey ik had een vraagje hoe komen jullie aan de onderdelen die jullie op de autos plaatsen?
Verlagen, cleanen, tinten, etc dat lukt allemaal.
Maar ik kan gewoon geen leuek onderdelen vinden om op autos te donderen

Liefst linkjes naar websites
www.dieselstation.com heeft een leuk setje wallpapers op grote resolutie...
pi_17763179
Ik ben ook al weer aan het soepen, alleen ik kan nooit goede donor onderdelen krijgen, ik heb nooit een mooie intercooler zien staan(high res.) en meer van dat soort dingen. weet iemand een goede site met fotos van intercoolers, spoilers en dergelijke. Want op www.highresautoimages.com bijvoorbeeld staan alleen amar mooie wagens maar geen goede voorsoilers,(alleen maar van die ´normale´en geen echte "tune spoilers", je weet wel, spoilers met luchthappers erop enz..

iemand suggesties.....

pi_17863900
gewoon ff googlen afbeelding search helpt zelden, anders gewoon ff de oude fotosoeps van hier gebruiken... offffff
hier kijken

http://www.photoshopchop.com/toolkit.htm

of

dit forum gebruiken

http://www.automotiveforu(...)8904a50e702239&f=928

staat een hoop leuk spul op
pi_17988144
ik heb ff een sugestie toegevoegd, in het doorvoorbestemde topic. bvd.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 18:35:56 #258
14721 jaguar
Regenboos
pi_17988523
als ik win word dit de auto

ben er vanavond namelijk niet
ijsbergvla
  vrijdag 26 maart 2004 @ 19:52:27 #259
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_17990155
zullen we het nieuwe topic gebruiken?
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 5)

Deze is met 250 posts wel vol denk ik
pi_17990621
Blijkbaar niet he
pi_17991579
Topics zijn tegenwoordig vol met 301 posts... Nieuw in Replique...
Tot die tijd gaat het andere topic op slot...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:55:45 #262
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_17991611
ok
pi_17992299
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
ok
Je moet maar ff aangeven wanneer het topic weer open moet, of je moet ff een nieuw topic openen...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:44:24 #264
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_20274697
And up with this fucker
pi_20277305
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:44 schreef Sjoewe het volgende:
And up with this fucker
  dinsdag 29 juni 2004 @ 17:13:51 #266
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20283628
nostalgie
pi_20294022
mischien is het een idee om de regel:
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
te veranderen in:
- Je mag maar 1 inzending in dit topic posten (per wedstrijd uiteraard )
pi_20294388
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef _BluB_ het volgende:
mischien is het een idee om de regel:
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
te veranderen in:
- Je mag maar 1 inzending in dit topic posten (per wedstrijd uiteraard )
eens
is net ook al in wedstrijdstopic gezegt
pi_20305264
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:20 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

eens
is net ook al in wedstrijdstopic gezegt
jah maar dit topic is bewust voor zulk soort opmerkingen zoals regels veranderen en tips geven op soeps.
maar schijnbaar snapt niemand het nut van dit topic en blijft het wedstrijd topic vol spammen
pi_20306475
gelukkig zijn er mensen die wel origineel zijn

[ Bericht 57% gewijzigd door BazzoS op 30-06-2004 17:37:54 ]
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:19:20 #271
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_20312410

wat vinden jullie hiervan
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_20312481
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:19 schreef Miss_mini het volgende:
[afbeelding]
wat vinden jullie hiervan
leuk gedaan!
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:27:58 #273
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_20312639
heel mooi gedaan miss_mini

vooral de koplamepen en de grill..

dat zijn van die dingen die veel mensen hier orgineel laten omdat ze het teveel werkt of te moeilijk vinden.
en je hebt er een cabrio van gemaakt! dat is niet alleen erg orgineel maar ook nog eens veel werkt (lijkt mij zo) dus echt! good job!
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:36:01 #274
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_20312871
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:
heel mooi gedaan miss_mini

vooral de koplamepen en de grill..

dat zijn van die dingen die veel mensen hier orgineel laten omdat ze het teveel werkt of te moeilijk vinden.
en je hebt er een cabrio van gemaakt! dat is niet alleen erg orgineel maar ook nog eens veel werkt (lijkt mij zo) dus echt! good job!
en dat voor een meisje
Welkom in Limburg....wat un geveul
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:40:08 #275
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_20312978
De mini was een en al cabrio

Ik vind deze wel tof, alleen de koplamp is niet helemaal afgewerkt, dat zwarte rande even laten doorlopen
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:13:20 #276
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_20313697

Mijne evo't nog even verder
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:48:43 #277
65470 Kindred_Spirits
pi_20314506
mijne tot nu toe:

[ Bericht 35% gewijzigd door Kindred_Spirits op 30-06-2004 19:11:09 ]
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:50:14 #278
65470 Kindred_Spirits
pi_20314548
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:13 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]

Mijne evo't nog even verder
mooi, ik vindt het alleen niet zo mooi dat de luchthapper op de motorkap net lijkt of ie met potlood is getekend. en het blauwe vindt ik er niet zo mooi bij passen
  donderdag 1 juli 2004 @ 00:28:38 #279
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20325680
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

mooi, ik vindt het alleen niet zo mooi dat de luchthapper op de motorkap net lijkt of ie met potlood is getekend. en het blauwe vindt ik er niet zo mooi bij passen
niet echt mee eens inlaat ziet er goed uit en de kleuren zijn top jou inlaat daarintegen zit scheef nof
  donderdag 1 juli 2004 @ 08:14:21 #280
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_20328242
Daarbij komt ook nog dat Kindred_Spirits z'n achterste velg scheef is, hij staat naar binnen gedraaid.
Dat moet je zelf weten!
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:11:40 #281
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_20331059
en het dak aan de bestuurderskunt is lager dan dan aan de passagiers kant
pi_20331182

wat moet hier aan veranderd worden?

[ Bericht 24% gewijzigd door alsem op 01-07-2004 11:26:00 ]
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:46:54 #283
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_20332026
*velgen kloppen niet (hoek is niet goed)
*bumper klopt niet (idem
*luchthapper is scheef
*deur?
*kleur, want grijs is iets anders dan alles desaturaten.

Maar je spoiler staat er mooi op
pi_20333351

sjoewe, C&C plz
pi_20333502
Das denk alles wat er goed opzit . de rest is echt te lelijk!!
pi_20333667
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef straight_8 het volgende:
Das denk alles wat er goed opzit . de rest is echt te lelijk!!
Doe jij mee met deze wedstrijd? Heet jij Sjoewe?
pi_20333921
Jah ik doe met deze westrijd zo shut up

ga alsem helpe met ze speelgoed auto want dit ziet er niet uit
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:55:56 #288
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_20333943
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]

sjoewe, C&C plz
* Stickers moet je ietsje transparant maken, dan komen ze realistischer over (nemen ze een beetje reflectie v/d auto over)
* Velgen (achterste wat minder) zijn heel erg uit perspectief getrokken lijkt het. Je moet ze wat verder draaien, nu zouden de wielen "in het echt" namelijk scheef naar binnen staan.
* Streep over de motorkap loopt erg kartelig, ik zou de naad van de motorkap volgen met een lasso en die dan opschuiven, dan klopt de vorm namelijk.
* Beetje schaduw tovoegen aan je spray op de "good ól Henkmanz-manier" (http://www.killerstripes.tk) maakt m nog wat strakker
* Als je een auto verlaag moet je 'm niet recht naar beneden verlagen, tenzij de foto vol van opzij is. Als je zorgt dat de wielen in het midden van de wielkassen blijven ziet het er realistischer uit.

Voor de rest is het een okeë soep. Niet heel spannend maar wel netjes uitgevoerd
Je zit op de goeie weg.
pi_20333968
had het trouwens over alsem want die van bazzos ziet er goed uit
pi_20334083
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:55 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

* Stickers moet je ietsje transparant maken, dan komen ze realistischer over (nemen ze een beetje reflectie v/d auto over)
* Velgen (achterste wat minder) zijn heel erg uit perspectief getrokken lijkt het. Je moet ze wat verder draaien, nu zouden de wielen "in het echt" namelijk scheef naar binnen staan.
* Streep over de motorkap loopt erg kartelig, ik zou de naad van de motorkap volgen met een lasso en die dan opschuiven, dan klopt de vorm namelijk.
* Beetje schaduw tovoegen aan je spray op de "good ól Henkmanz-manier" (http://www.killerstripes.tk) maakt m nog wat strakker
* Als je een auto verlaag moet je 'm niet recht naar beneden verlagen, tenzij de foto vol van opzij is. Als je zorgt dat de wielen in het midden van de wielkassen blijven ziet het er realistischer uit.

Voor de rest is het een okeë soep. Niet heel spannend maar wel netjes uitgevoerd
Je zit op de goeie weg.
danku

maar hij is niet verlaagd
pi_20334093
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:56 schreef straight_8 het volgende:
had het trouwens over alsem want die van bazzos ziet er goed uit
o, okee, sorry dan
pi_20334156
jah sorry had het erbij moeten zetten . achh jahh verder shoppen dan maar
  donderdag 1 juli 2004 @ 13:11:33 #293
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20334345
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:04 schreef straight_8 het volgende:
jah sorry had het erbij moeten zetten . achh jahh verder shoppen dan maar
je kan ook gewoon proberen opbouwende kritiek te leveren ipv stom te lopen flamen, maar ja das weer mijn mening
pi_20334819
tja sorry gelijk heb je . maar vind hem echt heel erg lelijk .
pi_20334855
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
*velgen kloppen niet (hoek is niet goed)
*bumper klopt niet (idem
*luchthapper is scheef
*deur?
*kleur, want grijs is iets anders dan alles desaturaten.

Maar je spoiler staat er mooi op
[Danku!
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:55:38 #296
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20337186
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:28 schreef straight_8 het volgende:
tja sorry gelijk heb je . maar vind hem echt heel erg lelijk .
en je moet al helemaal niet lullen als je bazzo_s' revolvolution design gejat hebt kan toch niet
pi_20337224
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:55 schreef Mons het volgende:

[..]

en je moet al helemaal niet lullen als je bazzo_s' revolvolution design gejat hebt kan toch niet
is niet van mij, maar van MrTimbo.B hoor

en MrTimbo's striping lijkt verdacht veel op die van mij
pi_20337286
Tja ik had het zelf nog niet gezien . ik kijk naar auto's niet naar dingen die er boven zitten . heb die revolvolution zelf gevonde dus jah

sorry zal hem er af halen
pi_20337849
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:56 schreef BazzoS het volgende:

[..]

is niet van mij, maar van MrTimbo.B hoor

en MrTimbo's striping lijkt verdacht veel op die van mij
ow srry bazzoS
de striping is er af. Khad ook voor die style striping gkozen omdat ie mooi strak is en past bij model auto.

heeft iemand misschien nog tips?
(trouwens geen donor onderdelen gebruikt)

[ Bericht 8% gewijzigd door MrTimbo.B op 01-07-2004 16:09:10 (striping eraf gehaald) ]
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:31:05 #300
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_20338055
Tip: Donor onderdelen gebruiken

En nu serieus: Je moet kiezen, of je doet alsof het een nieuw type volvo is en dumpt de striping óf je maakt er een toffe streetcar van en past nog wat dingen aan velgen, kleur ed.
pi_20338070
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:21 schreef MrTimbo.B het volgende:

[..]

ow srry bazzoS
als je tnie ok vin dak een striping heb die de zelfde styl heeft als die van jou wil ik best ee andere verzinnen
dit is trouwens die van mij.
[afbeelding]

heeft iemand misschien nog tips?
(trouwens geen donor onderdelen gebruikt)
hmm nouja, ik dacht dat ik een beetje origineel was met mijn striping, en dan zie ik de volgende dag een volvo met (bijna) dezelfde striping, maar goed, je hoeft niet persé een andere te zoeken hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')