abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16640342

Dude, je voorbumper zou ik weglaten en de originele er onder houden, dit is iets te raar... De hoek van deze bumper is hoger, daarom lijkt ie rond te lopen, dat klopt niet echt. Plus, het contrast zorgt ervoor dat het lijkt alsof ie half zwart is ipv dat er inlaten in zitten.

Ik zou overigens ook even je stripes aanpassen, de slagschaduw verkleinen tot +/- distance 2 of 1.
Niet te ver weg, dat staat een beetje apart (zoals je nu hebt).

Vet kleurtje tho

pi_16646678
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:26 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]

Ik ben een keertje op tijd

godver, nu moet ik mijn kleuren en vlammen aanpassen omdat jij hetzelfde doet

noujah.... dat mag toch niet

geintjemaargoed

2825cc Single Turbo Beast
  woensdag 28 januari 2004 @ 08:27:06 #153
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_16648195
Great minds think alike, toch
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_16687834
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:56 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Want omdat ik daar alles vandaan heb ? Wat boeit dat....

Ik vind het gewoon een beetje lame dat je alles van dezelfde auto, uit dezelfde hoek, als de opdracht hebt gehaald. That's all NOFI

@Henkmanz en Sjoewe:
Hele mooie soeps weer

[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 29-01-2004 15:45]

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_16688214
iemand al met de Ford begonnen?
pi_16694302
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:55 schreef Ultimora het volgende:
iemand al met de Ford begonnen?
Ik wel
pi_16722007
jongens,

Dit topic gaat geen kant op als niemand een beetje inzet toont...

pi_16727053
Ga ik ook es bitchen hier. Die bumper van je zit er nogal scheef op henk
  zaterdag 31 januari 2004 @ 00:19:47 #159
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_16730008
Ik ben amper thuis, gister niet, vandaag dus nu pas en morgen ook de hele dag weg, en zondag is voor m'n vriendin

Ik pas deze ronde

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_16735775
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:20 schreef RedBaka het volgende:
Ga ik ook es bitchen hier. Die bumper van je zit er nogal scheef op henk
Met één tegenstander maakt dat imo niet zoveel uit.

Laat eerst maar eens wat meer tegenstand komen, dan pas ik mijn soep wel aan.

pi_16739595
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 18:47 schreef Henkmanz het volgende:
jongens,

Dit topic gaat geen kant op als niemand een beetje inzet toont...

Het is ook een klote opdracht. Hier heb ik helemaal geen donormateriaal voor. Ik heb gisteren nog gezocht, maar heb de rest van het weekend geen tijd meer.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_16741998
t klotige is hier dat ik voor de 3rde keer op nieuw kan beginnen door een vaag probleem met PS hier. terwijl ik alle donor auto's al heb klaar staan en zo
pi_16890719
Tis natuurlijk nog iets te vroeg om te zeggen, maar ik ben er vanavond niet...

Mocht ik winnen zou ik graag deze auto als nieuwe opdracht hebben...gl en bedankt!

pi_16914701
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:19 schreef Parvus het volgende:
Tis natuurlijk nog iets te vroeg om te zeggen, maar ik ben er vanavond niet...

Mocht ik winnen zou ik graag deze auto als nieuwe opdracht hebben...gl en bedankt!

sorry Parvus, en alle andere ik zou voortaan ff wat beter opletten voordat ik weer zo'n domme fout maak
  donderdag 5 februari 2004 @ 21:47:54 #165
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16925436
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:09 schreef _BluB_ het volgende:

[..]

sorry Parvus, en alle andere ik zou voortaan ff wat beter opletten voordat ik weer zo'n domme fout maak

Joh, trek het je niet aan. Kan gebeuren toch?!?
Life suxx, deal with it!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 14:14:26 #166
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_16970038
Niet echt populair die Panda....
Kan iedereen die ermee bezig is het ff melden, anders mag degene van de enige inzending een nieuwe foto uitzoeken. Schiet niet echt op zo.
Life suxx, deal with it!
pi_16972808
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 14:14 schreef SiNz het volgende:
Niet echt populair die Panda....
Kan iedereen die ermee bezig is het ff melden, anders mag degene van de enige inzending een nieuwe foto uitzoeken. Schiet niet echt op zo.
ik ben er wel mee bezig maar als ik de enigste ben mag er van mij wel ee nandere komen
pi_17028390
ben der net klaar mee...
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:00:23 #169
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17061696
@ferrari_ mooi gesoept alleen zijn je donoronderdelen onwijs brak, waarschijnlijk waren de plaatjes te klein waardoor als je ze vergroot de kwaliteit slechter wordt. en je Donoronderdelen zijn wat hakkelig dus beter "uitknippen". verder zou ik je aanraden de openingspost te lezen want je plaatje is te groot (1024x768) en moet dus kleiner (800x600) worden gemaakt... maar de lees de openingspost maar ff
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_17061888
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:04 schreef Mons het volgende:

[..]

spijt me maar wil je vortaan reageren in offtopic geblaat
want anders spammen we dit topic vol.

er zijn heel wat mensen die de openingspost niet en de eerste paar worden er wel normaal opg ewezen maar na een tijdje word het irritant en dit was nog een heel beschaafd scheldwoord en niet echt een doodsverwensing ofzo

het is idd beter om hier te posten.....

Maar waar er een begint beginnen er meestal ook meerderen....
Ik zeg klojo tegen jou, jij klootzak tegen mij die ander bemoeit zich er dan ook weer mee en zo gaat het maar door als je niet oppast...

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:12:49 #171
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17062081
ja weenie meestal loopt dat wel goed maar er is hier zoveel last van n00b-gedrag dat aardig ze naar de openingspost verwijzen er niet vaak meer bij zit. Maar wel zullen voortaan op ons taalgebruik letten
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_17062194
stelletje eikels
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_17064606
Man, ik moet al bijna een jaar mensen wijzen op een openingspost die zo duidelijk is als water, dus die kutn00bs moeten maar eens leren te lurken of gewoon hun dikke vingertjes van hun te toetsenbord te houden als ze niet weten hoe iets werkt.

daar is één woord voor : LE-ZEN.

pi_17064835
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:32 schreef Henkmanz het volgende:
Man, ik moet al bijna een jaar mensen wijzen op een openingspost die zo duidelijk is als water, dus die kutn00bs moeten maar eens leren te lurken of gewoon hun dikke vingertjes van hun te toetsenbord te houden als ze niet weten hoe iets werkt.

daar is één woord voor : LE-ZEN.

Iedereen maakt fouten en fouten moeten verbeterd worden zonder mensen voor klojo of kutn00bs uit te maken.
Thats it!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_17065181
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:40 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten en fouten moeten verbeterd worden zonder mensen voor klojo of kutn00bs uit te maken.
Thats it!

Kom op zeg, het is al zóóóóó vaak gezegd, en zóóóóó vaak fout gedaan. Openingspost lezen is toch normaal als je in een topic komt? Vind ik niet anders dan logisch. Dat werd al vér voordat jij mod werd afgesproken hier.
Trouwens, je deed het per slot van rekening zelf ook nog fout, door in het wedstrijdtopic te posten. Terwijl in de openingspost staat dat het hier moet.

Goed werk!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')