Toch weer wel?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:18 schreef Backhander het volgende:
en ik speel het weer
ben alleen nog maar voor 9 daagjes member
Ik heb nu ook soort 'pauze', niet omdat ik niet echt wil enzo, maar heb net weer ander spel dat ik ff speel, en laatste maand ook best veel weggeweest. Over tijdje ga ik ook weer spelen. Nu ben ik wel voor niks member maarja.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga binnenkort weer beginnen. Denk ik
Kom nou maar op msn aars.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Backhander het volgende:
wie zegt dat ik wou zeggen britney spears is een man?
Gewoon blijven proberen en proberen aan te melden met verschillende statussen (offline weergeven/afwezig/online.)quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef Backhander het volgende:
(service is tijdelijk neit beschikbaar ofzoiets)
Dat suggereer jij:quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Backhander het volgende:
wie zegt dat ik wou zeggen britney spears is een man?
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
ik ben nu alle drie mijn accounts kwijt :\
wijsneus.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat suggereer jij:
[..]
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.
Je kan het ook anders bedoelen, dat je dus onderscheid maakt tussen de vrouw en Britney Spears. Dan klopt het idd wat je zegt. Je kan dus die zin op 2 verschillende manier interpreteren.
Boeiend zegquote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat suggereer jij:
[..]
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.
Je kan het ook anders bedoelen, dat je dus onderscheid maakt tussen de vrouw en Britney Spears. Dan klopt het idd wat je zegt. Je kan dus die zin op 2 verschillende manier interpreteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |