helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Voordat jij monkey madness kan doen zijn we al een maand verder. Tot nu toe is dat ongeveer de moeilijkste quest die ik gedaan heb. En de langste. En ingewikkeldste.
je kan het nog wel proberen...ik heb heb em binne 12 dagen gedaan (speelde ongeveer half uur per dag) zonder guide en was trouwens toen lvl 90 en ben nu lvl 100quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef Backhander het volgende:
oh ok. dan hoeft het niet.
Ik had m met veel moeite rond lvl 70-74 gedaan, heb er een hele dag over gedaan (uurtje of 6-10), met veel moeite en zélfs grootste gedeelte met guide. Ben nu lvl 85, heb al best veel quests gedaan, maar dat is tot nu toe de moeilijkste en langste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
je kan het nog wel proberen...ik heb heb em binne 12 dagen gedaan (speelde ongeveer half uur per dag) zonder guide en was trouwens toen lvl 90 en ben nu lvl 100![]()
![]()
me buurjonge in 1 dag..maar die had guide..![]()
![]()
hax, ik zal ze wel even posten, met hoogte puntenquote:
ik heb em niet met guide gedaan (MM) maar toevallig zat een jonge uit me klas naast me die em toevallig de dag ervoor had gedaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:04 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik had m met veel moeite rond lvl 70-74 gedaan, heb er een hele dag over gedaan (uurtje of 6-10), met veel moeite en zélfs grootste gedeelte met guide. Ben nu lvl 85, heb al best veel quests gedaan, maar dat is tot nu toe de moeilijkste en langste.
je hebt eigelijk wel gelijk...maar als je Advance Wars DS: Dual Strike al heb uitgespeeld..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:40 schreef hellmania het volgende:
ik heb runescape gespeeld(was leuk...) cblvl 72... mee gekapt, member veel te duur, liever ds'en
Member veel te duur, liever ds'en?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:40 schreef hellmania het volgende:
ik heb runescape gespeeld(was leuk...) cblvl 72... mee gekapt, member veel te duur, liever ds'en
Runescape:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Member veel te duur, liever ds'en?
¤4,60 per maand te duur, maar een gameboy voor ¤100-150 met spelletjes van ¤20-50 euro is niet te duur.
Zijn er echt nog mensen zonder PC?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Runescape:
PC al snel 300¤
Internet: 30¤ in de maand
Membergeld: 4,50¤ in de maand
meer elektrischetijd dat je moet betalen
is dat dan niet duur?
en DS is ook handig voor in de auto
ach weetjewat...ik heb het allebei![]()
me oma heeft er geenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:41 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen zonder PC?
Alsof je speciaal voor runescape een pc en internet nodig hebt. Niet echt logische vergelijking.
is drie mill klein genoeg?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ben eigenlijk gestopt met spelen.
En nee niemand krijgt mijn waardevolle spullen.
Als iemand hier iets relatiefs klein nodig heeft kan ik dat mss wel geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |