Iedereen veel plezier .
Fotowedstrijd December - Slowchat en inlevertopic!
Mijn brouwsels:
En de 2e is mijn inzending.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:57 schreef portier het volgende:[..]
Inderdaad zeg
.
Xilantof.
quote:net alsof ik voor de lol mijn verdiende geld ga uitgeven aan rolletjes bij de 1uurs service, waar geen spoed achter zit
Op dinsdag 23 december 2003 14:53 schreef Elefes het volgende:
Het is niet te geloven, Xilantof..
Je mag het ook wel zeggen als je niet mee wilt doen hoor
voelde me best stom
quote:Zou aan het beeldscherm hier kunnen liggen misschien. Bij jou ziet ie er dus niet zo beroerd uit?
Op maandag 22 december 2003 17:23 schreef portier het volgende:[..]
Ligt het niet aan je pjoeter? Dit is um gewoon hoor
.
quote:Ziet er hier prima uit hoor
Op dinsdag 23 december 2003 19:37 schreef k_man het volgende:[..]
Zou aan het beeldscherm hier kunnen liggen misschien. Bij jou ziet ie er dus niet zo beroerd uit?
quote:Heb je soms Windows XP en open je de foto in een nieuw IE-venster? Ik gok van wel, want dan wordt die foto door XP automatisch in de grootte van het kader gezet, hierdoor wat vervormd, en ook de kwaliteit gaat hierdoor achteruit uiteraard!
Op dinsdag 23 december 2003 19:37 schreef k_man het volgende:[..]
Zou aan het beeldscherm hier kunnen liggen misschien. Bij jou ziet ie er dus niet zo beroerd uit?
quote:Het begint er wel op te lijken ja...
Op dinsdag 23 december 2003 18:24 schreef Xilantof het volgende:[..]
[..]net alsof ik voor de lol mijn verdiende geld ga uitgeven aan rolletjes bij de 1uurs service, waar geen spoed achter zit
quote:ben maar student....
Op dinsdag 23 december 2003 22:57 schreef Elefes het volgende:[..]
Het begint er wel op te lijken ja...
quote:Dat ken ik jah, kom je na een uur terug zitten ze te eten of je na een half uur terug kan komen !!!!!! Jah die was van mij en heb ik ffe de wind van voren gegeven.
Op dinsdag 23 december 2003 18:24 schreef Xilantof het volgende:
bij de 1uurs service, waar geen spoed achter zit
quote:Bingo!
Op dinsdag 23 december 2003 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Heb je soms Windows XP en open je de foto in een nieuw IE-venster? Ik gok van wel, want dan wordt die foto door XP automatisch in de grootte van het kader gezet, hierdoor wat vervormd, en ook de kwaliteit gaat hierdoor achteruit uiteraard!
Tnx
quote:Ik vind 'm erg mooi, erg apart en heel leuk bedacht
Op woensdag 24 december 2003 13:04 schreef Offy het volgende:
Ik hou het op deze, nieuwe foto's maken zit er voorlopig even niet in:
quote:Dankjewel! Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling om hier een drieluik van te maken. Ik wilde gewoon mooie foto's maken van het kerststalletje + inboedel (Het setje heb ik van mijn schoonmoeder gekregen, en is nog van háár moeder geweest, vandaar de 'old look' , wat ik persoonlijk heel mooi vind
Op woensdag 24 december 2003 13:23 schreef Elefes het volgende:[..]
Ik vind 'm erg mooi, erg apart en heel leuk bedacht
![]()
quote:coole inzending ook!
Op woensdag 24 december 2003 16:09 schreef metallicattim het volgende:
Dit word mijn inzending
Hoeveel komen er nog binnen?
Ik schat (incl. 2de kerstdag) op 7!
plaats uw inzet aub
quote:tja, kan wel lachen, maar baal ontzettend
Op woensdag 24 december 2003 10:09 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
Dat ken ik jah, kom je na een uur terug zitten ze te eten of je na een half uur terug kan komen !!!!!! Jah die was van mij en heb ik ffe de wind van voren gegeven.
Anyways niet leuk .. én geen foto !
Echter ik denk dat ie niet helemaal door de beugel kan. Is dat idd het geval dan wordt dit mijn inzending:
quote:denk dat deze 2 omgedraaid moeten zijn
Op woensdag 24 december 2003 23:33 schreef The_Frog het volgende:
Ik zou graag deze willen inleverenEchter ik denk dat ie niet helemaal door de beugel kan. Is dat idd het geval dan wordt dit mijn inzending:
quote:Opzich leuke foto, maar niet de bedoeling van deze wedstrijd
Op vrijdag 26 december 2003 10:59 schreef TheDarkness het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw hierIk lever een vakantie kiekje in:
De bedoeling is om 3 foto's te maken, die uiteraard wat met elkaar te maken hebben, en die samen te voegen tot 1 foto, zodat je 3 kleine foto's in 1 krijgt. hence: Drieluik
je hebt nog een dag om mee te doen, dus kzou zeggen ga je best eens doen
quote:Egypte.
Op vrijdag 26 december 2003 11:07 schreef eenuitduizend het volgende:
Hallo Darkness, mooie foto.......(Griekenalnd? Egypte?), alleen......het is geloof ik geen drieluik
Er moet natuurlijk ook een verhaal in zitten AHHHH
quote:mooie inzending!
Op vrijdag 26 december 2003 12:38 schreef TheDarkness het volgende:
Hij is niet echt gelukt, maar nu heb ik in ieder geval een drieluikje...
quote:Ik zal hem de volgende keer kleiner dan 550 maken
Op vrijdag 26 december 2003 12:43 schreef Geminis het volgende:[..]
mooie inzending!
wat is daar niet gelukt aan volgens jou, dat ie 620px breed is is?
Ik vind het zelf mooier als de foto's op de zelfde plaats zijn genomen en ook dezelfde kleurstelling hebben net zoals bijv. bij eenuitduizend.
quote:Als je mee wilt doen zie ik um graag op 550 aangeleverd
Op vrijdag 26 december 2003 12:52 schreef TheDarkness het volgende:[..]
Ik zal hem de volgende keer kleiner dan 550 maken
Ik vind het zelf mooier als de foto's op de zelfde plaats zijn genomen en ook dezelfde kleurstelling hebben net zoals bijv. bij eenuitduizend.
quote:Deze wil ik ook graag op 550 formaat zien
Op vrijdag 26 december 2003 08:27 schreef eenuitduizend het volgende:
Ik kan het nog net inleveren geloof ik
edit: nieuwe foto toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door pascalheister op 26-12-2003 23:09]
quote:de rechter 2 foto's lijken een beetje onscherp
Op vrijdag 26 december 2003 19:34 schreef pascalheister het volgende:
Mijn inzending
Grote Versie:
----------------------------------------------
http://images.fotopic.net/?id=2133356&outx=600&noresize=1&nostamp=1
Grote Versie:
http://images.fotopic.net/?id=2133355&outx=600&noresize=1&nostamp=1
[EDIT]
http://salvor-image.fotopic.net/show_collection.php?id=88782
quote:Iew
Op zaterdag 27 december 2003 19:02 schreef The_Frog het volgende:
't Blijft toch weer lastig om een keuze te maken. Maar omdat ik die schimmels niet voor niets gekweekt heb, zend ik deze voor de wedstrijd in.
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:04 schreef portier het volgende:[..]
Iew
.
quote:Niet mieren-neukerig bedoeld hoor... maar de oranje omleining van het eerste plaatje moet ff één pixel omhoog
Op zaterdag 27 december 2003 19:02 schreef The_Frog het volgende:
't Blijft toch weer lastig om een keuze te maken. Maar omdat ik die schimmels niet voor niets gekweekt heb, zend ik deze voor de wedstrijd in.
[Dit bericht is gewijzigd door m-niki op 27-12-2003 20:05]
quote:damm, je had gelijk en is gebeurd. Met dank aan de mieren-neukende oplettende ogen.
Op zaterdag 27 december 2003 19:37 schreef dane het volgende:[..]
Niet mieren-neukerig bedoeld hoor... maar de oranje omleining van het eerste plaatje moet ff één pixel omhoog
oplettend oog
Het zijn 3 foto's van mijn zwangerschap, genomen met 16, 27 en 38 weken zwanger zijn.
thnx
quote:Ik vind het jammer dat weinig inzendingen gemotiveerd zijn (klein verhaaltje). Dan weet je dus misschien beter wat de maker bedoelde met zijn/haar inzending. Niet dat er bij mijn drieluik nou zo'n diepzinne gedachte achter ligt, maar het zou kunnen
Op vrijdag 26 december 2003 13:10 schreef Icicle het volgende:
Ik heb heel het topic met ingeleverde foto's eens bekeken.. Het valt me op dat er weinig mensen zijn die echt snappen wat een drieluik is
Er zitten ook erg orginele drieluiken tussen, wat echt 3 op elkaar afgestemde foto's zijn. Maar bij "gewoon 3 foto's bij elkaar plakken" blijft mijn oog niet hangen.
quote:ok, bij mij speelde de kerst/feestdagen mee (volgens mij ook wel duidelijk) en heb ik bewust voor de kleuren rood/goud/groen gekozen en typisch kerstgerelateerde items (het mooi dekken van de tafel: lepel en mooi tafelkleed, en natuurlijk de kerstboom + bal!!).
Op zondag 28 december 2003 00:31 schreef Geminis het volgende:[..]
Ik vind het jammer dat weinig inzendingen gemotiveerd zijn (klein verhaaltje). Dan weet je dus misschien beter wat de maker bedoelde met zijn/haar inzending. Niet dat er bij mijn drieluik nou zo'n diepzinne gedachte achter ligt, maar het zou kunnen
quote:pcies, en ondanks mijn stommiteiten, stem ik wel gewoon
Op zondag 28 december 2003 10:33 schreef metallicattim het volgende:
Nu wachten op het Stemtopic![]()
Daarom toch het verzoek om even alle geduld bij elkaar te rapen. Deal ?
quote:We wachten wel even op Portier....
Op zondag 28 december 2003 13:54 schreef Ouwesok het volgende:
Op zich verzet zich er weinig tegen dat ondergetekende een stemtopic opent, ik weet alleen niet of portier alle inzendingen al verwerkt heeft.Daarom toch het verzoek om even alle geduld bij elkaar te rapen. Deal ?
quote:Volgens mij ligt Portier nog te snurken
Op zondag 28 december 2003 13:54 schreef Ouwesok het volgende:
Op zich verzet zich er weinig tegen dat ondergetekende een stemtopic opent, ik weet alleen niet of portier alle inzendingen al verwerkt heeft.Daarom toch het verzoek om even alle geduld bij elkaar te rapen. Deal ?
quote:JAAA!!! Portier heeft zich gemeld.
Op zondag 28 december 2003 14:38 schreef portier het volgende:
*druk bezig is*.
quote:Hij moet nog wel een beetje wakker worden volgens mij
Op zondag 28 december 2003 14:49 schreef melonovy het volgende:[..]
JAAA!!! Portier heeft zich gemeld.
Goedemorgen!
Wel heeel fijn dat je nu 5 foto's punten kan geven
quote:Alles klopt nu toch?
Op zondag 28 december 2003 15:11 schreef Offy het volgende:[..]
Hij moet nog wel een beetje wakker worden volgens mij
quote:Geen problemen hier hoor
Op zondag 28 december 2003 15:19 schreef portier het volgende:[..]
Alles klopt nu toch?
. Dinsdag, donderdag.. Allemaal vakantie
.
Nu wordt het weer twijfelen...wie niet, wie wel? Wie 5? Wie 1?
quote:Succes met twijfelen
Op zondag 28 december 2003 15:21 schreef Offy het volgende:[..]
Geen problemen hier hoor
Nu wordt het weer twijfelen...wie niet, wie wel? Wie 5? Wie 1?
quote:Thanx
Op zondag 28 december 2003 15:23 schreef portier het volgende:[..]
Succes met twijfelen
.
quote:Dat was dus mijn eerste idee
Op zaterdag 27 december 2003 23:03 schreef melonovy het volgende:
Onder het motto meedoen is belangrijker dan winnen doe ik mee met de volgende inzending:Het zijn 3 foto's van mijn zwangerschap, genomen met 16, 27 en 38 weken zwanger zijn.
quote:Ja, ik moet ook weer eens meedoen
Op zondag 28 december 2003 15:25 schreef Offy het volgende:[..]
Thanx
Ik had van jou eigenlijk ook wel een foto verwacht! Xilantof laat het ook al 2 maanden zitten. potverdorie
![]()
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:25 schreef Offy het volgende:[..]
Thanx
Ik had van jou eigenlijk ook wel een foto verwacht! Xilantof laat het ook al 2 maanden zitten. potverdorie
![]()
maar stemmen doe ik wel
en we doen de 5 punten deze keer?
dat je 5 personen punten mag geven..?
quote:Mooi
Op zondag 28 december 2003 17:33 schreef Xilantof het volgende:[..]
schaamschaam, ik brul steeds als hardst dat ik mee doe, en laat ik het afwetenmaar stemmen doe ik wel
en we doen de 5 punten deze keer?
dat je 5 personen punten mag geven..?
.
quote:Ja..Haha. Wat leuk dat er ook mensen ook Ouder(s) komen stemmen! Jammer alleen dat ze ook echt alleen maar komen stemmen en dan verdwijnen tot de stemronde van volgende maand...
Op zondag 28 december 2003 19:34 schreef Icicle het volgende:
En hetzelfde verschijnsel als bij de eerste fotowedstrijd doet zich weer voor. Waarom worden er zoveel punten gegeven aan de foto van bijv. Miss_blue?
Ik vraag nu waarom, maar het antwoord is al duidelijk. Vriendjespolitiek. De reden dat ik geen foto's instuur voor dit leuke initatief. Met kronkels in mij maag zie ik hoe de beoordelingen worden gegeven. Erg jammer. Jammer voor de mensen die punten verdienen, maar ze hierdoor niet krijgen omdat ze naar "bekende" users gaan.
Verder hou ik me mond erover
quote:?
Op zondag 28 december 2003 19:54 schreef Icicle het volgende:[..]
Dat kun je idd beter doen ja, als je niets zinnigers erop te zeggen hebt. Want ik snap je boodschap niet helemaal.
Ik bedoelde dus dat ik het met je eens ben...
quote:Bedankt!
Op zondag 28 december 2003 19:34 schreef Icicle het volgende:
En hetzelfde verschijnsel als bij de eerste fotowedstrijd doet zich weer voor. Waarom worden er zoveel punten gegeven aan de foto van bijv. Miss_blue?
Ik vraag nu waarom, maar het antwoord is al duidelijk. Vriendjespolitiek. De reden dat ik geen foto's instuur voor dit leuke initatief. Met kronkels in mij maag zie ik hoe de beoordelingen worden gegeven. Erg jammer. Jammer voor de mensen die punten verdienen, maar ze hierdoor niet krijgen omdat ze naar "bekende" users gaan.
Ik ben het hiermee nl. mee eens, ik dacht dat het wat serieuser zou zijn! (newbie ja)
Ik vond het een leuke inzending ('mandarijnen die verdwijnen') maar om punten te geven aan onscherpe foto's vind ik een beetje oneerlijk tegenover mensen die er nog net even wat meer aandacht aan geschonken hebben.
Troost me met de gedachte dat het geen winnaars worden, maar heeft uiteindelijk wel invloed op de einduitslag in geval van 'close calls'. Of mensen te laten afhaken om in te zenden...
sorry voor het zeiken
quote:Excuses voor de afgebrande reactie dan.. Maar ik begreep het niet helemaal
Op zondag 28 december 2003 20:16 schreef Offy het volgende:[..]
?
Ik bedoelde dus dat ik het met je eens ben...
quote:Ik schrok al: wat heb ik nou weer verkeerd gezegt?
Op zondag 28 december 2003 20:20 schreef Icicle het volgende:[..]
Excuses voor de afgebrande reactie dan.. Maar ik begreep het niet helemaal
quote:125071252
msn/icq?
Ik denk dat beschuldigingen van vriendjespolitiek een beetje nutteloos zijn. Er is niets te winnen, het gaat vooral om het idee. Iedereen kent wel een paar users die bij kunnen springen maar ik denk dat het uigangspunt van zo'n wedstrijd vooral moet zijn dat alles eerlijk gaat. Wellicht een beetje naïef maar wel zo gezellig lijkt me. Dit is geen wedstrijd om leven en dood dus laten we het gewoon een beetje gemoedelijk houden hier. Iedereen kan manipuleren, ik kan met een simpel mailtje ook 100 extra punten "verdienen" maar het uitgangspunt dat we allemaal eerlijke fotografen zijn lijkt me hier wel op zijn plaats.
quote:en mijn foto's zijn echt superscherp (vind ik he), maar op dit formaat komt dat helemaal niet uit... (wehwehweh) dus had ik de url's meegepost waar ze in het groot te bezichtigen zijn, maar die staat er niet bij....
Op zondag 28 december 2003 20:20 schreef Geminis het volgende:[..]
maar om punten te geven aan onscherpe foto's vind ik een beetje oneerlijk tegenover mensen die er nog net even wat meer aandacht aan geschonken hebben.
quote:Op zich is het wel een teken dat we goed bezig zijn met die wedstrijd. Zelfs al gaat het om 'den eeuwigen roem' , dan nog wordt er met het mes op tafel gespeeld
Op zondag 28 december 2003 20:35 schreef rique het volgende:
Ik denk dat beschuldigingen van vriendjespolitiek een beetje nutteloos zijn. Er is niets te winnen
Ik durf wel te stellen dat de hoeveelheid inzendingen me bij dit onderwerp zo'n 200% meevalt .
Nee, Ouwesok had deze maand ff de tijd niet voor deelname, volgende maand ben ik wel weer van de partijEn Xilantof ook
quote:een mes is prima maar dit kwam op mij over als ononderbouwde jaloezie. Hou ik niet zo van. Kritiek is goed maar dit leek erg veel op haantjespikkerij.
Op zondag 28 december 2003 20:44 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Op zich is het wel een teken dat we goed bezig zijn met die wedstrijd. Zelfs al gaat het om 'den eeuwigen roem' , dan nog wordt er met het mes op tafel gespeeld
.
quote:
En Xilantof ook
Maar ja, dat is weer niet echt leuk tegenover degenen die wel regelmatig meedoen maar nu effe niet (door allerlei oorzaken - fotorolletjes en zo ).
quote:als dit maar niet over mij gaat!
Op zondag 28 december 2003 20:47 schreef rique het volgende:[..]
een mes is prima maar dit kwam op mij over als ononderbouwde jaloezie
Maar oke, iedereen nog een spannende wedstrijdverloop!!
Ik kon mijn oorspronkelijke idee (3 generaties) niet uitvoeren omdat opa zonodig 3 weken naar Portugal moest
quote:Je had drie losse foto's ingeleverd, je had kunnen zien dat dat niet de bedoeling was
Op zondag 28 december 2003 20:39 schreef m-niki het volgende:[..]
en mijn foto's zijn echt superscherp (vind ik he), maar op dit formaat komt dat helemaal niet uit... (wehwehweh) dus had ik de url's meegepost waar ze in het groot te bezichtigen zijn, maar die staat er niet bij....
![]()
En ik wil het moddergooien hier even prijzen . Ik ga uit van de eerlijkheid van de mens dezer dagen. Er wordt gestemd, het gaat prima en ik zie iedereen puntjes verdienen. Als we bij iedereen vraagtekens moeten gaan zetten dan is de gezelligheid en motivatie ook ver te zoeken.
quote:thanx, ik ben het helemaal met je eens. Het was een lastminuteprojectje, ik wilde graag meedoen met deze wedstrijd, maar kwam niet toe aan het schieten van foto's of het maken van een drieluik. Ik vond het idee van mijn zwangerschap erg leuk, maar je hebt volkomen gelijk dat de afwerking niet helemaal netjes was.
Op zondag 28 december 2003 15:41 schreef Icicle het volgende:
En een eervolle vermelding voor melonovy, omdat ik het idee heel mooi vind, maar de afwerking helaas niet zo netjes is.
quote:En natuurlijk de inzending..dus als ik nu de hele inzending op groot formaat had ingeleverd had het wel gekund???? doe ik dat namelijk de volgende keer...
Op zondag 28 december 2003 21:01 schreef portier het volgende:[..]
Je had drie losse foto's ingeleverd, je had kunnen zien dat dat niet de bedoeling was
.
quote:Exact. Maar ik denk dat de volgende keer geen grote versie ingeleverd hoeft te worden. Het was een uitzondering voor deze maand
Op zondag 28 december 2003 21:06 schreef m-niki het volgende:[..]
En natuurlijk de inzending..dus als ik nu de hele inzending op groot formaat had ingeleverd had het wel gekund???? doe ik dat namelijk de volgende keer...
Complimentje aan iedereen
quote:maar die kan iedereen toch nog steeds zien?!
Op zondag 28 december 2003 21:06 schreef m-niki het volgende:[..]
En natuurlijk de inzending..dus als ik nu de hele inzending op groot formaat had ingeleverd had het wel gekund???? doe ik dat namelijk de volgende keer...
quote:Dat is inderdaad fijn, want ik kan er beter 5 dan 3 kiezen aangezien er weer veel mooie bij zitten!
Op zondag 28 december 2003 15:11 schreef Offy het volgende:[..]
Hij moet nog wel een beetje wakker worden volgens mij
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:44 schreef Ouwesok het volgende:Nee, Ouwesok had deze maand ff de tijd niet voor deelname, volgende maand ben ik wel weer van de partijEn Xilantof ook
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:47 schreef rique het volgende:Maar hij had wel een goeie smoes he?
maare, de druk wordt wel steeds groter op mijn schouders
morgen ga ik ff stemmen...
quote:Een goed uitgangspunt idd, dat we allemaal eerlijke fotografen zijn. Vandaar ook mijn post, over vriendjespolitiek, dat is niet eerlijk naar mijn mening.
Op zondag 28 december 2003 20:35 schreef rique het volgende:
Ik denk dat beschuldigingen van vriendjespolitiek een beetje nutteloos zijn. Er is niets te winnen, het gaat vooral om het idee. Iedereen kent wel een paar users die bij kunnen springen maar ik denk dat het uigangspunt van zo'n wedstrijd vooral moet zijn dat alles eerlijk gaat. Wellicht een beetje naïef maar wel zo gezellig lijkt me. Dit is geen wedstrijd om leven en dood dus laten we het gewoon een beetje gemoedelijk houden hier. Iedereen kan manipuleren, ik kan met een simpel mailtje ook 100 extra punten "verdienen" maar het uitgangspunt dat we allemaal eerlijke fotografen zijn lijkt me hier wel op zijn plaats.
quote:Het is geen uiting van ononderbouwde jaloezie. De "vriendjespolitiek opmerking" maakte ik, omdat ikzelf geen foto's meer inzend. Ik hoef me dus niet af te vragen waarom minder goede inzendingen meer punten krijgen dan mijn inzending
een mes is prima maar dit kwam op mij over als ononderbouwde jaloezie. Hou ik niet zo van. Kritiek is goed maar dit leek erg veel op haantjespikkerij.
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:54 schreef m-niki het volgende:
5 punten: Offy --> ontzettend leuk dat het authentieke driekluik-thema (christendom) hierin terugkomt EN dat je de drie-eenheid hebt afgebeeld (met de heilige maagd als belangrijkste {> ). Beeldkwaliteit is prachtig en kleurcombinatie oranje-blauw is mmmmmmmmmmooi!!
Hoewel dus misschien niet helemaal verdiend, toch hartstikke bedankt!
quote:Het is teken dat ze om je geven ( cyber feeling wel te verstaan )
Op zondag 28 december 2003 23:21 schreef Xilantof het volgende:
was geen smoes
quote:Ik ben gewoon eens benieuwd naar een inzending van Xilantof
Op maandag 29 december 2003 09:16 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
Het is teken dat ze om je geven ( cyber feeling wel te verstaan )
Of.... they're having a hard time letting go ...
quote:... " ( victims ) Aren't we all " ...
Op maandag 29 december 2003 10:03 schreef Elefes het volgende:[..]
Ik ben gewoon eens benieuwd naar een inzending van Xilantof
quote:Xilantof ws ook
quote:ik heb wel al 2 keer mee gedaan
Op maandag 29 december 2003 10:03 schreef Elefes het volgende:
quote:ach, ik moet nog wachten op de rolletjes,
Op maandag 29 december 2003 11:40 schreef Abbadon het volgende:
Xilantof ws ook
quote:Fotowedstrijd Juli Centraal Topic
Vroegah, toen deed ie nog mee .
quote:[Centraal] Foto's met conventionele camera's , tikkie terugbladeren......
Op maandag 29 december 2003 14:02 schreef portier het volgende:[..]
Fotowedstrijd Juli Centraal Topic
Fotowedstrijd Augustus Centraal TopicVroegah, toen deed ie nog mee
.
Vroegâh, toen fotografeerde hij nog
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:02 schreef portier het volgende:[..]
Vroegah, toen deed ie nog mee
.
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:10 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Vroegâh, toen fotografeerde hij nog
Hij kán het dus wel
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:56 schreef Elefes het volgende:[..]
[..]
![]()
Hij kán het dus wel
![]()
Alleen zou ie het wat vaker moeten dóen.
Ik kan me ook echter nog de tijd voor de geest krijgen dat ik wekenlang alle financies bij elkaar moest rapen om een kleurenfilmpje te laten afwerken. Verschil met nu is echter dat toen een volle kleurenfilm nog het lieve sommetje van 62 piek kostte (pakweg 28 Eur kostte)
Later met de dia's ging het echter een stuk sneller en een stuk mooier, een diafilm kost samen met de afwerking niet zo belazerd veel geld met de aantekening erbij dat je altijd -kwaliteit krijgt.
quote:Even een hart onder de riem...........
.........
5: The_frog
erg mooi, weer een duidelijke samenhang, en hij valt op doordat hij duidelijk een emotie naar boven brengt.. namelijk:
quote:2004 ga ik gewoon verder, ben pas dit jaar begonnen met fotografie. en ga het gewoon door zetten
Op maandag 29 december 2003 18:49 schreef The_Frog het volgende:[..]
Even een hart onder de riem...........
Laat je niet de jaarwisseling bederven door alle opmerkingen
Je hebt er duidelijk verstand van (zie quote)
thnx iig
zelfs ik
volgens mij gaan een paar mensen flink strijden voor die eerste plaats
quote:ik heb ook stiekem al geteld
Op maandag 29 december 2003 22:14 schreef metallicattim het volgende:
Oeeeh het is best spannend, het is echt goed verdeeld, iedreen krijgt zon beetje punten!!zelfs ik
volgens mij gaan een paar mensen flink strijden voor die eerste plaats
![]()
quote:wordt aangewerkt..
Op maandag 29 december 2003 22:21 schreef Geminis het volgende:heeft er iemand een tussenstandje??
edit:
knip
/edit
dit zijn de punten tot en met de beoordeling van Frida.
tel fouten onder voorbehoud.
en ook alvast excuses voor de spelfouten in de namen.
ben immers mens, zoals iedereen wel weet.
[Dit bericht is gewijzigd door Xilantof op 30-12-2003 17:57]
Bovenaan zijn de afstanden groter Tnx voor het lijstje!
quote:Jahaaaa, ga maar vast nadenken over een onderwerp voor volgende maand
Op maandag 29 december 2003 23:14 schreef mvdlubbe het volgende:.
quote:Ehhh. Wat?
Op maandag 29 december 2003 23:16 schreef Rewimo het volgende:[..]
Jahaaaa, ga maar vast nadenken over een onderwerp voor volgende maand
Moet ik dat aanleveren?
* Yeahinho is voor het spannend houden tot het laatst!
quote:ja natuurlijk, maar iedereen zit zich anders suf te tellen
Op maandag 29 december 2003 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
Eigenlijk niet echt leuk om de tussenstand bekend te maken...* Yeahinho is voor het spannend houden tot het laatst!
quote:idd, en nu doet maar 1 persoon dat
Op maandag 29 december 2003 23:21 schreef Geminis het volgende:[..]
ja natuurlijk, maar iedereen zit zich anders suf te tellen
quote:Heel goed, want jij bent objectief, daar je zelf niet meegedaan hebt
Op maandag 29 december 2003 23:22 schreef Xilantof het volgende:[..]
idd, en nu doet maar 1 persoon dat
Of zou het tot en met 30 dec. zijn?
quote:uhmm ik heb het ook gedaan, kwam wel tot andere uitslagen
Op maandag 29 december 2003 23:22 schreef Xilantof het volgende:[..]
idd, en nu doet maar 1 persoon dat
edit: inderdaad ja, sorry ik had er dus niet over moeten beginnen ;?
Misschien dat 'ie beter nu weer gewist word?
[Dit bericht is gewijzigd door Geminis op 29-12-2003 23:36]
quote:Zo snel heb je nog niet gewonnen
Op maandag 29 december 2003 23:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar het stemmen kan tot over 1 half uur, begrijp ik?Of zou het tot en met 30 dec. zijn?
"Het stemmen kan tot dinsdag 30 december 23:59!"
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:36 schreef metallicattim het volgende:[..]
Zo snel heb je nog niet gewonnen
"Het stemmen kan tot dinsdag 30 december 23:59!"
Ik wacht in spanning af .
Hey, ik ben al verrast als ik 10e word man. .
quote:ik mag best op fouten worden gewezen hoor
Op maandag 29 december 2003 23:29 schreef Geminis het volgende:[..]
uhmm ik heb het ook gedaan, kwam wel tot andere uitslagen
edit: inderdaad ja, sorry ik had er dus niet over moeten beginnen ;?
Misschien dat 'ie beter nu weer gewist word?
quote:tja of ik heb niet goed geteld... kortom..: blijft spannend
Op dinsdag 30 december 2003 11:20 schreef Xilantof het volgende:[..]
ik mag best op fouten worden gewezen hoor
quote:idd
Op dinsdag 30 december 2003 12:47 schreef Geminis het volgende:[..]
tja of ik heb niet goed geteld... kortom..: blijft spannend
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:31 schreef portier het volgende:
Kan mensen een beetje de neiging geven om een last minute desperate kloon stem actie op touw te zetten als ze nog kunnen winnen.
Je hebt me wel op ideeën gebracht!
quote:Ik bedoel maar
Op dinsdag 30 december 2003 15:02 schreef Offy het volgende:[..]
Je hebt me wel op ideeën gebracht!
Foei .
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:17 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Ehhh. Wat?
Moet ik dat aanleveren?
quote:Gebouwen en bomen zijn anders veel makkelijker. Die lopen tenminste niet de hele tijd weg
Op maandag 29 december 2003 23:26 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja en ik stem nog steeds niet op foto's van katten in fotowedstrijden. Dat vind ik een te makkelijk thema.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:31 schreef portier het volgende:
Xilantof, ik vind je een hele toffe user, echt, maar ik zie die tussenstand toch liever niet. Kan mensen een beetje de neiging geven om een last minute desperate kloon stem actie op touw te zetten als ze nog kunnen winnen. Ik ga uit van de eerlijkheid van de mens, maar ik wil het niet in de hand spelen snappie?. Je hoeft je nu niet schuldig te voelen hoor
. Maar dan weet je het voor de volgende keer.
quote:zo zag ik het ook hoor, het is geen geheime stemming tenslotte...
Op dinsdag 30 december 2003 17:31 schreef Xilantof het volgende:[..]
iemand vroeg of ie er was, een tussenstand, en ik had niets te doen.. dus ik denk: "ach kan vast geen kwaad"
maar goed, dan weet ik dat voor de volgende keer, dat niet iedereen het op prijssteld.
Maarrrrr, je kunt hem toch alsnog weghalen... (misschien heeft niemand nog gekeken)
quote:Tuurlijk, maar het kost een hoop tijd om dat in elkaar te zetten. Ik zeg ook dat hij zich niet zich moet ofzo, maar dat ik het liever niet heb. Het is ook goed voor de spanning ende sensatie natuurlijk
Op dinsdag 30 december 2003 17:41 schreef Rewimo het volgende:
Tja, hoor eens, iedereen kan de punten optellen en dan alsnog een kloon-stem-actie op touw zetten. Vind het een beetje raar om Xilantof daarop aan te kijken, omdat hij de moeite heeft genomen om een tussenstand op te maken. Als iemand die tussenstand zou misbruiken, kan Xilantof daar toch niks aan doen!
quote:Arme Xilantof! Je krijgt het wel voor je kiezen he, de afgelopen paar dagen
Op dinsdag 30 december 2003 17:58 schreef Xilantof het volgende:
heb ze maar ff weg gehaald, de gene die ze wilde zien heeft de tussenstand kunnen bekijken.
heb hem wel bewaard...
kan eventueel makkelijk zijn voor de eindtelling vanavond...
quote:Hij is wel lief hoor
Op dinsdag 30 december 2003 19:49 schreef Offy het volgende:[..]
Arme Xilantof! Je krijgt het wel voor je kiezen he, de afgelopen paar dagen
Als hij foto's inlevert .
quote:als hij foto's inlevert?
Op dinsdag 30 december 2003 20:08 schreef portier het volgende:[..]
Hij is wel lief hoor
.
Een beetje..Als hij foto's inlevert
.
dus hij is niet lief?
sorry Xilantof...zo'n inkoppertje kan ik niet laten liggen...
Zelfs Dagobert heeft nog niet gestemd
We zoeken gewoon een ander zwart schaap, Xilantof
quote:wilde bijna zeggen: "wacht maar, volgende maand kom ik terug"
Op dinsdag 30 december 2003 22:20 schreef Offy het volgende:
We zoeken gewoon een ander zwart schaap, Xilantof![]()
ik ga iig mijn best doen
quote:Misschien krijg je deze maand toch nog een award voor de deelnemer met de meeste pech ofzo
Op dinsdag 30 december 2003 22:21 schreef Xilantof het volgende:[..]
wilde bijna zeggen: "wacht maar, volgende maand kom ik terug"
maar dan zal je altijd zien dat als ik dat zeg, dat ik dan weer verhinderd benik ga iig mijn best doen
quote:Het aantal stemmen valt me inderdaad ook een beetje tegen
Het valt me op dat sommige users wel een foto insturen, maar zelf niet stemmen.
quote:Dagobert zit nu hier ergens dacht ik.
Zelfs Dagobert heeft nog niet gestemd
quote:Ah, als die niet terugkomt met prachtfoto's dan weet ik het niet meer...
Op dinsdag 30 december 2003 23:02 schreef portier het volgende:[..]
Dagobert zit nu hier ergens dacht ik.
De uitslag is als volgt:
code:Tel en rekenfouten voorbehouden1. mvdlubbe 78
2. dane 64
3. Briggy 47
4. Geminis 37
5. k_man 35
6. Offy 30
7. Dagobert 29
8. Re 26
Dropkick 26
10. The_Frog 25
11. neok 24
12. DjMisterY 23
Elefes 23
14. metallicattim 22
melonovy 22
15. XxxPimxxX 20
16. miss_bleu 19
Repelsteel 19
18. Dasmans 18
aphexII 18
20. Tronica 16
21. Abbadon 15
22. eenuitduizend 13
Morgil 13
rique 13
25. PeanutDaan 11
26. Salvor 8
27. dawg 6
28. texelonia 3
29. Rust 2
phileine 2
m-niki 2
Van mvdlubbe, dane en Briggy zie ik graag zo snel mogelijk en mail met daarin 3 onderwerpen voor de volgende wedstrijd . Dan brouw ik er weer een polletje van en kan de game continuen.
Ik had nooit verwacht zo hoog te eindigen! (4)
Volgende keer doe ik hopelijk weer mee,
ben dus benieuwd naar het onderwerp!
Ik zal m nog een keer naar voren halen, de winnende foto :
Top hoor!!!
Ik heb nu 3 punten meer dan de vorige keer. Ik zie een stijgende lijn Ooit, dan kom ik er wel
(met mijn 6e plaats ben ik zelf meer dan tevreden )
Ik ben erg benieuwd welke onderwerpen jullie naar voren halen!
De terechte winnaar in mijn ogen!
Op naar volgende maand, hopen op nog meer inzendingen
quote:Heej
Op woensdag 31 december 2003 00:24 schreef portier het volgende:
De stemmen zijn geteld, de uitslag is bekend. De winnaar van de fotowedstrijd december 2003 is geworden... *trommeldebommel*
mvdlubbe!!
Gefeliciteerd!code:Tel en rekenfouten voorbehouden29. Rust 2
phileine 2
m-niki 2
Enne, gefeliciteerd, mvdlubbe
Zie je wel dat je een onderwerp moet gaan bedenken!
Het was een erg leuk onderwerp om te doen. Je bent toch op een wat andere manier met fotograferen bezig.
Ik hoop dat het volgende onderwerp ook zo spannend is.
Een goede jaarwisseling
Ik had het totaal niet verwacht. Je bent gewoon lekker aan het uitwaaien (okay, understatement) en hebt natuurlijk je cam bij je. En een vriend.
Nog even voor degene die zei dat de foto het idee gaf erbij te zijn een kleine teleurstelling : de foto geeft nog voor geen kwart aan hoe het is om in de striemende storm op een havenhoofd te staan en 5 meter hoge watermuren op je af te zien komen. Maar absoluut dank voor het compliment.
Verder nogmaals iedereen bedankt, bij dezen alvast een ontzettend fijne jaarwisseling.
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 31-12-2003 11:18]
mvdlubbe:
Ik hoop op een creatief en spannend 2004!
Portier trouwens ook omdat hij ook deze maand weer de wedstrijd wilde coördineren!
Ik ben zelf tevreden met een 14e plaats, ik ga vooruit...
Ben benieuwd naar wat voor onderwerpen je aanbrengt!
quote:ja. ik ook ja.
Op woensdag 31 december 2003 12:15 schreef Icicle het volgende:Ben benieuwd naar wat voor onderwerpen je aanbrengt!
quote:Kom op, je kunt vast wel wat verzinnen!
Op woensdag 31 december 2003 12:17 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
ja. ik ook ja.
.
Hoe dan ook: vijfde plek is best ok.
quote:Het volgende thema is 'interieurs'...
Op woensdag 31 december 2003 12:43 schreef Yeahinho het volgende:
Gefeliciteerd allemaal (vooral mvdlubbe uiteraard), ik ben benieuwd wat het volgende onderwerp wordt!
quote:
Op woensdag 31 december 2003 14:26 schreef k_man het volgende:[..]
Het volgende thema is 'interieurs'...
Blijven proberen he !
quote:Zeg, nu je op vijf mensen mag stemmen mag toch ook de top 5 wel een lijstje insturen?
Op woensdag 31 december 2003 00:28 schreef portier het volgende:
Iedereen gefeliciteerd natuurlijk.
Van mvdlubbe, dane en Briggy zie ik graag zo snel mogelijk en mail met daarin 3 onderwerpen voor de volgende wedstrijd
. Dan brouw ik er weer een polletje van en kan de game continuen.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe de uitlag zou zijn geweest als je alleen de eerste drie stemmen van iedereen meetelt. Heeft iemand zich daar al in verdiept?
quote:als je het zo graag wilt weten is het misschien een idee om het zelf te doen?
Op woensdag 31 december 2003 14:28 schreef k_man het volgende:
Zeg, nu je op vijf mensen mag stemmen mag toch ook de top 5 wel een lijstje insturen?Overigens ben ik wel benieuwd hoe de uitlag zou zijn geweest als je alleen de eerste drie stemmen van iedereen meetelt. Heeft iemand zich daar al in verdiept?
quote:da's nou grappig, ik zat aan iets van hetzelfde te denken, iets met extreme contrasten (in het onderwerp dan he)
Op woensdag 31 december 2003 15:01 schreef melonovy het volgende:
Ik heb nog wel een suggestie voor januari:
Een contrastfoto van (iets) oud & (iets) nieuw.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 14:28 schreef k_man het volgende:[..]
Zeg, nu je op vijf mensen mag stemmen mag toch ook de top 5 wel een lijstje insturen?
quote:Nee, veel plezier
Overigens ben ik wel benieuwd hoe de uitlag zou zijn geweest als je alleen de eerste drie stemmen van iedereen meetelt. Heeft iemand zich daar al in verdiept?
Beste wensen voor iedereen hier trouwens,
En een gelukkig nieuwjaar
En alle andere natuurlijk ook gefeliciteerd
Ik vond het een leuk onderwerp, kben benieuwd
wat januari wordt.
quote:Briggy, na het zien van je site heb ik werkelijk geen idee meer waarom ik heb gewonnen.
Op woensdag 31 december 2003 17:07 schreef Briggy het volgende:
mvdlubbe, gefeliciteerd met je 1e plaats!En alle andere natuurlijk ook gefeliciteerd
Ik vond het een leuk onderwerp, kben benieuwd
wat januari wordt.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 17:14 schreef mvdlubbe het volgende:Briggy, na het zien van je site heb ik werkelijk geen idee meer waarom ik heb gewonnen.
.
quote:Wat ik ontzettend leuk vond was dat ik dacht de kleuren van jouw inzending zo overeen kwamen met een groot aantal foto's dat ik heb.
Op woensdag 31 december 2003 17:22 schreef Briggy het volgende:[..]
Dank je!
Ik ben heel blij met mijn 3e plek.
Ik heb al een paar keer in de top-3 gezeten, maar nog nooit gewonnen.
Maar... zo blijft het wel een uitdaging
Ik moet ook maar eens naar andere stranden. Altijd maar dat Scheveningen schiet ook niet op.
pssstt, schiet op
quote:Hé kijk nou! Ik heb mail!
Op donderdag 1 januari 2004 18:00 schreef Briggy het volgende:
Ik heb gisteren mijn 3 onderwerpen al gemaild aan Portier
quote:Wat een mooi mailtje!!
Op donderdag 1 januari 2004 18:19 schreef portier het volgende:[..]
Hé kijk nou! Ik heb mail!
.
Je bent trouwens de enige..
*streng kijkt naar de andere twee* .
quote:Dank u!
Op donderdag 1 januari 2004 18:20 schreef portier het volgende:
Wat een mooi mailtje!!.
Je bent trouwens de enige..
*streng kijkt naar de andere twee*.
Als ze niet snel insturen doen we gewoon mijn onderwerpen in een poll
quote:gezien de creativiteit die ze in hun foto's uiten, moeten dat wel fantastische onderwerpen worden
Op donderdag 1 januari 2004 19:29 schreef Xilantof het volgende:
ben benieuwd wat de creatieve geest van het erepodium bedenken
quote:tja zeker weten.
Op donderdag 1 januari 2004 19:40 schreef Abbadon het volgende:[..]
gezien de creativiteit die ze in hun foto's uiten, moeten dat wel fantastische onderwerpen worden
[/druk-nog-wat-opvoert]
quote:inderdaad....en ik denk dan ook dat ik voor alle deelnemers spreek als ik zeg dat de verwachtingen deze keer dan ook extra hoog gespannen zijn
Op donderdag 1 januari 2004 19:47 schreef Xilantof het volgende:
tja zeker weten.
en het moet ook een zeer sterke zijn, aangezien het de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar is
[/druk nog hoger opvoert]
quote:en niet te vergeten dat de modjes ook iets van klasse verwachten...
Op donderdag 1 januari 2004 19:50 schreef Abbadon het volgende:[..]
inderdaad....en ik denk dan ook dat ik voor alle deelnemers spreek als ik zeg dat de verwachtingen deze keer dan ook extra hoog gespannen zijn
[/hogedrukpan-modus]
quote:En dan ook echt zo'n onderwerp dat we over de 100 inzendingen komen
Op donderdag 1 januari 2004 19:50 schreef Abbadon het volgende:[..]
inderdaad....en ik denk dan ook dat ik voor alle deelnemers spreek als ik zeg dat de verwachtingen deze keer dan ook extra hoog gespannen zijn
[/hogedrukpan-modus]
quote:ware woorden....ik hoor zelfs dat juist de modjes heel erg naar de komende wedstrijd toeleven. zou toch tragisch zijn om ze teleur te moeten stellen. Ik bedoel, ik zou niet degene willen zijn die verantwoordelijk is voor een onderwerp dat onverhoopt geen succes is...
Op donderdag 1 januari 2004 19:59 schreef Xilantof het volgende:[..]
en niet te vergeten dat de modjes ook iets van klasse verwachten...
quote:stel je voor dat ze Yvonny waarschuwen..
Op donderdag 1 januari 2004 20:01 schreef Abbadon het volgende:[..]
ware woorden....ik hoor zelfs dat juist de modjes heel erg naar de komende wedstrijd toeleven. zou toch tragisch zijn om ze teleur te moeten stellen. Ik bedoel, ik zou niet degene willen zijn die verantwoordelijk is voor een onderwerp dat onverhoopt geen succes is...
quote:Als die andere twee maloten hun onderwerpen ingeleverd hebben
Op donderdag 1 januari 2004 21:38 schreef melonovy het volgende:
druk opvoeren is leuk...![]()
Wanneer komt die poll nu?
quote:misschien is de verantwoordelijkheid ze teveel geworden
Op donderdag 1 januari 2004 21:41 schreef portier het volgende:[..]
Als die andere twee maloten hun onderwerpen ingeleverd hebben
.
quote:wat is ie koelbloedig zeg.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:11 schreef dane het volgende:
Sssoooooooooo.... ik heb een heftige jaarwisseling achter de rug... ik ga nu in bed liggen piekeren wat ik voor onderwerpskeuzes ik ga mailen. Heb wel wat ideeën, maar ik ga dr nog een nachtje over slapen.
p.s.: we willen nog wel een wedstrijd in januari als het ff kan
Meelen, nu!
quote:Nu nog 2 onderwerpen erbij mailen en je hebt je taak volbracht
Op vrijdag 2 januari 2004 13:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Mailtje is verstuurd.
quote:Ff voor de duidelijkheid: er komen bij jou dus 9 onderwerpen binnen, en wordt er daar dan via een poll ééntje uit gekozen? Of maak jij ook nog een selectie?
Op vrijdag 2 januari 2004 14:17 schreef portier het volgende:[..]
Nu nog 2 onderwerpen erbij mailen en je hebt je taak volbracht
.
quote:Ik maak een kleine selectie. Ik selecteer zo'n 5 tot 6 eruit en die komen in de poll
Op vrijdag 2 januari 2004 14:29 schreef Salvor het volgende:[..]
Ff voor de duidelijkheid: er komen bij jou dus 9 onderwerpen binnen, en wordt er daar dan via een poll ééntje uit gekozen? Of maak jij ook nog een selectie?
je weet dat je onderwerpen moet verzinnen alsje wint dus doe dat dan
quote:Idd
Op vrijdag 2 januari 2004 15:18 schreef metallicattim het volgende:
komop mensen, ga er eff 10 min voor zitten en bedenk wat!je weet dat je onderwerpen moet verzinnen alsje wint dus doe dat dan
Ben benieuwd wat het deze maand gaat worden
Met een beetje geluk (camera op tijd terug van reparatie) kan ik nog net meedoen...
Was ik blij dat ik eindelijk iets had bedacht..
quote:tis wel vakantie, maar laat kraken die hersenen
Op vrijdag 2 januari 2004 15:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Pfff.Was ik blij dat ik eindelijk iets had bedacht..
quote:helemaal trots op zich zelf
Op vrijdag 2 januari 2004 16:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb mijn taak volbracht.
en er wordt wel verwacht van je dat je ook gewoon mee doet met stemmen, insturen en weer stemmen.. dus helemaal klaar ben je nog niet
quote:The Force is strong in this one....
Op vrijdag 2 januari 2004 16:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb mijn taak volbracht.
Heb helaas (of niet eigenlijk ) niet kunnen stemmen want ik was op vakantie
Kommaaropdan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |