abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:45:48 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15634095
Er waren dus knopjes van mijn telefoon afgevallen (had ik een topic over geopend) en nu had ik mijn foon dus terug kunnen brengen naar de winkel, maar omdat je je foon dan zo lang kwijt bent en het maar een simpele klus leek heb ik superlijm gekocht en probeerde ik de knopjes weer op het rubber te plakken.

Dat ging dus mooi mis..

het wilde niet plakken en toen ik iets harder drukte kwam er wat lijm in en toen plakte alles aan elkaar en deden de knopjes het helemaal niet meer.. Er was niks aan te beginnen en toen moest ik dus het front erafbreken en alles wat er nog aan knopjes zat verwijderen om hem weer te kunnen bedienen (er zat lijm onder het laagje dat je indrukt , waarmee je 2 koperbaantjes verbindt) dat zat dus ook geplakt (cellofaan en onder plastic draadjes , die ik weg moest breken..

Nu werkt ie wel weer , ik kan met een ijzerdraadje de koperbaantjes verbinden en zo kan ik de foon nog bedienen, maar handig is anders en de knopjes kunnen er nu helmeaal niet meer op.

Als ik dit nu uitleg bij de winkel zouden ze me garantie geven? Ik bedoel het is gewoon een constructiefout dat de knopjes er zomaar af vallen?

hier de foto van mn foon (siemens s55) ik denk wel de slechtst geconstrueerde foon ooit (qua degelijkheid)

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-12-2003 11:47]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15634134
Je had niet zelf moeten gaan lopen kutten, dan vervalt de garantie.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_15634144
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Als ik dit nu uitleg bij de winkel zouden ze me garantie geven?

Nee. Je kunt niet meer bewijzen dat het hun fout is nu je je telefoon zelf zo toegetakeld hebt. Had je toch maar eerder moeten gaan.

Idioot....

dinsdag 23 december 2003 @ 11:47:51 #4
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_15634160
Ongelooflijke prutser

Dat wordt een nieuwe betalen, vrees ik.

Ga doorrrrrr!
pi_15634162
nieuwe kopen
Billie Holiday is Lady Day!
pi_15634188
ik denk niet dat je hier nog garantie op kunt krijgen, ongeacht de smoes waar je mee aankomt.........
Tis ook de eerste keer dat ik van zoiets hoor bij deze GSM, dus het zal wel te maken hebben met hoe je met je toestel bent omgegaan....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:49:07 #7
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15634209
LOL wat ben jij een prutser zeg, als dit waar is dan .
... hier geweest te zijn!!!!
pi_15634228
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:47 schreef Ablaze het volgende:
Ongelooflijke prutser

Dat wordt een nieuwe betalen, vrees ik.

Dit valt idd niet onder de garantie. Wel onder de meeste toestelverzekeringen, maar die heb je denk ik niet.... ZIt idd niets anders op dan een nieuwe kopen.

pi_15634251
Als het een Siemens telefoon is waarom bel je dan niet gewoon naar Siemens???

Helpdesk/vragen voor mobiele telefoon van siemens is: 0900 3333 100

dinsdag 23 december 2003 @ 11:50:57 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15634275
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk niet dat je hier nog garantie op kunt krijgen, ongeacht de smoes waar je mee aankomt.........
Tis ook de eerste keer dat ik van zoiets hoor bij deze GSM, dus het zal wel te maken hebben met hoe je met je toestel bent omgegaan....
Jaja lekker makkelijk , de knopjes zaten gewoon aan mn vinger. De LIJM waarmee de knopjes aan een rubbertje zaten was losgelaten. Ik heb de telefoon altijd zorgvuldig behandeld en ook nog nooit zoiets gehad.... je zal moeten toegeven dat de construcie van het s55 toetsenbordje een ramp is.

Maar ik besef ook wel dat ik door het lijm debacle mijn garantie verspeeld heb... ik ga niet zeuren, maar ik baal er wel van..... en ik geloof ook niet dat ik de enoige ben met dit probleem (erafvallende knopjes)

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-12-2003 11:52]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:51:10 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_15634279
Sukkel. Als je er nou met je poten vanaf was gebleven .
pi_15634286
quote:
Er waren dus knopjes van mijn telefoon afgevallen (had ik een topic over geopend) en nu had ik mijn foon dus terug kunnen brengen naar de winkel, maar omdat je je foon dan zo lang kwijt bent en het maar een simpele klus leek heb ik superlijm gekocht en probeerde ik de knopjes weer op het rubber te plakken.

Dat ging dus mooi mis..

het wilde niet plakken en toen ik iets harder drukte kwam er wat lijm in en toen plakte alles aan elkaar en deden de knopjes het helemaal niet meer.. Er was niks aan te beginnen en toen moest ik dus het front erafbreken en alles wat er nog aan knopjes zat verwijderen om hem weer te kunnen bedienen (er zat lijm onder het laagje dat je indrukt , waarmee je 2 koperbaantjes verbindt) dat zat dus ook geplakt (cellofaan en onder plastic draadjes , die ik weg moest breken..

Nu werkt ie wel weer , ik kan met een ijzerdraadje de koperbaantjes verbinden en zo kan ik de foon nog bedienen, maar handig is anders en de knopjes kunnen er nu helmeaal niet meer op.

Als ik dit nu uitleg bij de winkel zouden ze me garantie geven? Ik bedoel het is gewoon een constructiefout dat de knopjes er zomaar af vallen?

[afbeelding]

hier de foto van mn foon (siemens s55) ik denk wel de slechtst geconstrueerde foon ooit (qua degelijkheid)

ja das ook mooi stom he elke simpele ziel weet dat je zachte rubbere knopjes niet kan lijmen !!
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:51:59 #13
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15634306
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Jaja lekker makkelijk , de knopjes zaten gewoon aan mn vinger. De LIJM waarmee de knopjes aan een rubbertje zaten was losgelaten. Ik heb de telefoon altijd zorgvuldig behandeld en ook nog nooit zoiets gehad.... je zal moeten toegeven dat de construcie van het s55 toetsenbordje een ramp is.

Moet je hem ook niet kopen
... hier geweest te zijn!!!!
pi_15634309
Haha, wat een gigantisch pruts verhaal, en daar plaatje is ook fantastisch erbij doh ik haast niet kan geloven dat het for real is, want níemand is bij mijn weten zo stom zijn telefoon zo erg open te kraken als er garantie op zit.. om n paar knopjes.. maar wel errug grappig. Garantie krijg je nu iig NOOIT meer op die tel.
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:53:13 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15634347
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:52 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Haha, wat een gigantisch pruts verhaal, en daar plaatje is ook fantastisch erbij doh ik haast niet kan geloven dat het for real is, want níemand is bij mijn weten zo stom zijn telefoon zo erg open te kraken als er garantie op zit.. om n paar knopjes.. maar wel errug grappig. Garantie krijg je nu iig NOOIT meer op die tel.
er zit nog 3 maand garantie op.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:54:58 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15634419
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:51 schreef Slarioux het volgende:
Sukkel. Als je er nou met je poten vanaf was gebleven .
ja het leek zo simpel om te maken, het WAS ook gelijmd, ik kopn een lijmlaagje zien zitten, maar het wilde niet, omdat het knopje aanvankelijk niet op het rubbertje kwam en toen ik doordrukte kwam de lijm er dus in... en aangezien het superlijm is, zit alles dan meteen aan elkaar.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15634450
quote:

[..]

Maar ik besef ook wel dat ik door het lijm debacle mijn garantie verspeeld heb... ik ga niet zeuren, maar ik baal er wel van..... en ik geloof ook niet dat ik de enoige ben met dit probleem (erafvallende knopjes)

als ik zo de rest van die phone zie, ben je er niet bepaald zorgvuldig mee omgesprongen. Toen ik mijn phone zelfstandig ging verbouwen/repareren/herverbouwen zagtie er nog beter uit dan dit.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_15634467
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Als je er met je poten vanaf was gebleven wel jah

Idioot....

pi_15634469
Kansloos. Bedankt voor het opvrolijken van mijn dag.

On topic. Garantie vervalt zodra je zelf gaat prutsen aan die telefoon. Superlijm bevat zulk agressieve oplosmiddelen dat je nog blij mag zijn dat je telefoon het nog doet (zij het beperkt).

Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:56:48 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15634470
quote:
Maar waarschijnlijk ben je wel de enige sukkel die het zelf met superlijm probeert te maken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_15634472
pi_15634473
Wahahahahahaha...wat een gepruts!

Maar gelukkig doet hij het weer, hoe hadden al die meiden je anders moeten bellen?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:57:49 #23
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15634505
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

als ik zo de rest van die phone zie, ben je er niet bepaald zorgvuldig mee omgesprongen. Toen ik mijn phone zelfstandig ging verbouwen/repareren/herverbouwen zagtie er nog beter uit dan dit.

het afdek klepje (met glas zit er niet op) d oon ziet er met het klepje erop gewoon bijna als nieuw uit, die kan ik er zo weer op lijmen. Het zilver is trouwens van de knopjes afgebladderd, ook bij normaal gebruik.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15634720
Gewoon opzoek naar een nieuw frontje want hier ga je geen garantie meer op krijgen.
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:06:52 #25
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15634774
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk ben je wel de enige sukkel die het zelf met superlijm probeert te maken.

dat denk ik niet. Het is de keus tussen je foon minstens 3 maanden kwijt zijn aan (simpel ogende) reparatie en dus ook niet kunnen bellen en een doorlopend abonnement.... bovendien is er het risico dat ze dan nog zeggen dat het je eigen schuld was en om dan via gerechtelijke weg je gelijk te krijgen is me de moeite niet en dan ben je je foon zo al een jaar kwijt..

Ik had hem nog willen gebruiken tot februari, want dan loopt mn abbo af en was ie toch in de prullenmand beland omdat ik dan een nieuwe neem.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-12-2003 12:09]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:08:27 #26
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15634820
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:05 schreef 777bas777 het volgende:
Gewoon opzoek naar een nieuw frontje want hier ga je geen garantie meer op krijgen.
die zijn er niet voor de s55, de constructie is zodanig dat het nu niet meer simpel gerepareerd kan worden. Ik moest om hem überhaupt nog te kunne gebruikener een aantal dingen uit breken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15634851
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

dat denk ik niet. Het is de keus tussen je foon minstens 3 maanden kwijt zijn aan (simpel ogende) reparatie en dus ook niet kunnen bellen en een doorlopend abonnement.... bovendien is er het risico dat ze dan nog zeggen dat het je eigen schuld was en om dan via gerechtelijke weg je gelijk te krijgen is me de moeite niet en dan ben je je foon zo al een jaar kwijt..

En waarom wil je het nu dan wel proberen aan te geven als garantie? Dan ben je 'm toch ook drie maanden kwijt enzo?

idioot....

dinsdag 23 december 2003 @ 12:10:07 #28
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15634872
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:09 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En waarom wil je het nu dan wel proberen aan te geven als garantie? Dan ben je 'm toch ook drie maanden kwijt enzo?

idioot....

ja maar nu kan ik hem zelf niet meer maken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15635484
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

ja maar nu kan ik hem zelf niet meer maken.

Toen kon je 'm ook al niet maken... Of ben je echt zo naief dat je de hedendaagse technologie wel onder de knie hebt?
Je hebt goddome een cursus moeten volgen om een koffiezetapparaat te kunnen bedienen. En dan denk je dat je wel even een telefoon kunt repareren....

idioot....

dinsdag 23 december 2003 @ 12:32:52 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15635595
quote:

[..]

dat denk ik niet.

Nou. In elk geval is het vak van telefoonmonteur niet voor jouw weggeled.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:54:17 #31
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15636225
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nou. In elk geval is het vak van telefoonmonteur niet voor jouw weggeled.

met de juiste onderdelen en gereedschap is ie zo weer te maken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15636332
OMFG, dude dat meen je niet, jij bent zeker zo'n type die met zo'n toestel naar de winkel loopt, zegt; "hijs kapot, ik weet ook niet hoe 't komt.." en vervolgens doodleuk garantie eist..
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:59:09 #33
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_15636372
quote:

[..]

Ik had hem nog willen gebruiken tot februari, want dan loopt mn abbo af en was ie toch in de prullenmand beland omdat ik dan een nieuwe neem.

Je krijgt gewoon een reserve telefoon, sukkel.

Als je nou eens voor de verandering niet denkt dat iedereen die niet voor je is, tegen je is, zou je al een stuk verder komen in het leven.

dinsdag 23 december 2003 @ 13:00:35 #34
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15636405
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
OMFG, dude dat meen je niet, jij bent zeker zo'n type die met zo'n toestel naar de winkel loopt, zegt; "hijs kapot, ik weet ook niet hoe 't komt.." en vervolgens doodleuk garantie eist..
in feite heb ik er gewoon recht op, hun hebben een ondeugdelijke foon geleverd. Het irritante is dat alles nog gewoon werkt , tis alleen maar een te goedkoop geconstrueerd stukje plastic, waardoor al die dure electronica ineens waardeloos is geworden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:02:09 #35
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_15636451
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

in feite heb ik er gewoon recht op, hun hebben een ondeugdelijke foon geleverd. Het irritante is dat alles nog gewoon werkt , tis alleen maar een te goedkoop geconstrueerd stukje plastic, waardoor al die dure electronica ineens waardeloos is geworden.

Fout. Je hebt nergens recht op. Bewijs maar eens dat je niet de enige bent die dat heeft. En als je garantie hebt, ga je gewoon terug, dan zeg je dat ie stuk is en dan vraag je of het mogelijk is dat je een leentoestel krijgt.

Als je het vanaf het begin slim had gespeeld, had je nu dit gezeik niet.

dinsdag 23 december 2003 @ 13:02:45 #36
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_15636471
Siemens C35i kopen? (batt doet het niet goed meer)
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:06:12 #37
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15636575
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:02 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Fout. Je hebt nergens recht op. Bewijs maar eens dat je niet de enige bent die dat heeft. En als je garantie hebt, ga je gewoon terug, dan zeg je dat ie stuk is en dan vraag je of het mogelijk is dat je een leentoestel krijgt.

gelukkig is het jaar bijna om en was ie toch afgeschreven bijna, maar ik moet nu nog tot februari met een draaije de koperbanen verbinden om te bellen. Ik ga straks even naar de winkel om te kijken voor een andere, kan je niet een nieuw abonnement op je oude laten aansluiten en dan alvast een nieuwe foon krijgen?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15636600
kan je geen nieuw frontje kopen krijg je meestal er ook wel een nieuw setje knopjes bij en het ziet er nog mooier uit ook
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:07:19 #39
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15636616
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:06 schreef maxamius het volgende:
kan je geen nieuw frontje kopen krijg je meestal er ook wel een nieuw setje knopjes bij en het ziet er nog mooier uit ook
kan niet bij een s55
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:19:55 #40
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_15637045
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

kan niet bij een s55

Dat zeggen ze allemaal, maar als je op de markt kijkt dan zou het zomaar kunnen dat daar een knakker met (onofficiele) frontjes staat (en ja, tis nu markt in enske dus nu kun je nog kijken anders wordt het na de kerst)
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:30:55 #41
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15637419
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:19 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal, maar als je op de markt kijkt dan zou het zomaar kunnen dat daar een knakker met (onofficiele) frontjes staat (en ja, tis nu markt in enske dus nu kun je nog kijken anders wordt het na de kerst)

dat kan echt niet bij dat ding! erkunnen helemaal geen frontjes op, alles zit gelijmd.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15637831
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:02 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Dus je verwacht aan te kunnen tonen dat het een serieprobleem is? Dat zal je nog tegenvallen. Zelfs al zou je een behoorlijk aantal mensen vinden met hetzelfde probleem dan nog zal zo'n fabrikant zeggen dat het slechts een fractie van het aatal verkochte apparaten betreft.

Maar goed, misschien hadden ze 'm wel gerepareerd als'ie teruggegaan was zonder er eerst mee te experimenteren. Da's natuurlijk achterafgepraat.

dinsdag 23 december 2003 @ 14:45:08 #43
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15639526
ik heb al een nieuwe uitgezocht, ens kijken of ik die meteen kan meenemen
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2003 @ 15:34:00 #44
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_15641011
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb al een nieuwe uitgezocht, ens kijken of ik die meteen kan meenemen
Een Siemens S55 toevallig?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_15641528
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 15:42 schreef GewoonPim het volgende:
www.watbenjedan.nl
  dinsdag 23 december 2003 @ 16:58:30 #47
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_15643820
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Er zat nog 3 maanden garantie op. Je had niet zelf moeten gaan zitten klooien en direct terug naar de winkel moeten gaan.

Lesje voor de volgende keer.... en nu maar lief de kerstman aankijken voor een nieuwe foon.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 23 december 2003 @ 17:10:18 #48
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15644226
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 15:34 schreef vbmot het volgende:

[..]

Een Siemens S55 toevallig?

ik heb %$%^$ een opzegtermijn van 3 maanden, dus nu kan ik 3 maanden niet bellen en een nieuwe telefoon krijg je pas als je nieuwe contract ingaat. Ik dacht dat je abonnement automatisch afliep na een jaar.

Ze doen trouwens niet bepaald aan klantenbinding bij vodafone, want ik heb geen enkele aanbieding gehad... en ze suggereerden ook nog eens dat post nog wel eens kwijtraakt als ik de opzegging niet aangetekend opstuur.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2003 @ 17:21:07 #49
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_15644559
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 15:42 schreef GewoonPim het volgende:
www.watbenjedan.nl
Hij is weer mooi

@ BHFH ------ SUKKEL!

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 23 december 2003 @ 17:36:53 #50
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15644994
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 17:21 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Hij is weer mooi

@ BHFH ------ SUKKEL!

hoezo, anders was ik mn foon ook kwijt geweest voor reparatie... die opzegtermijn is wel matig vind ik.... ik heb juist gewacht met opzeggen, omdat ik dacht dat je anders je nummer niet mee kon nemen en dat je dat gelijk met je opzegging moest doen, maar dat schijnt nu weer niet o te zijn .
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15647501
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

en ze suggereerden ook nog eens dat post nog wel eens kwijtraakt als ik de opzegging niet aangetekend opstuur.

Op zich is het vrij normaal om zulk soort opzegbrieven aangetekend te versturen. Als er dan iets mis gaat (ofwel bij de post, ofwel bij het verwerken, of ergens daartussen) dan kun je iig aantonen dat je iets hebt opgestuurd, en je kunt achterhalen of je brief al dan niet is aangekomen. Je staat dan iig een stuk sterker bij problemen.
pi_15651133
ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzz

Blood Hound Topic

Rot toch op met je fake gebeurtenissen

pi_15651248
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:27 schreef De_Dominee het volgende:
ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzz

Blood Hound Topic

Rot toch op met je fake gebeurtenissen

Een hoop zou misshcien verzonnen kunnen zijn, maar ook hij zou èchte problemen kunnen krijgen
pi_15651278
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:30 schreef Kapmes het volgende:

ook hij zou èchte problemen kunnen krijgen

Ja dat kan. Maar als dat gebeurd dan gelooft niemand hem meer
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:37:46 #55
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_15651540
Daarom heb ik dus altijd een Nokia. Nooit geen problemen mee. Nu net een nieuwe 6310i met blauwtand. Ideaal dingetje.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:02:16 #56
61288 Duna
Still Going Strong
pi_15652425
quote:

Dat ging dus mooi mis..

[afbeelding]

Jij moet ook niet met je grote lompe klauwen zitten kloten aan een telefoon als je er geen malle moer verstand van hebt ezel.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_15652713
BHFH, als je nou eens je abonnement verlengt met een jaar.

Dan krijg je meestal een leuke korting op een nieuw toestel.

Vodafone retention is dat.

dinsdag 23 december 2003 @ 22:13:14 #58
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15652792
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:10 schreef Swolly het volgende:
BHFH, als je nou eens je abonnement verlengt met een jaar.

Dan krijg je meestal een leuke korting op een nieuw toestel.

Vodafone retention is dat.

ze zeiden aan de telefoon dat ze me vanwege bezuinigingen niet veel kunnen aanbieden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:17:16 #59
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_15652921
quote:
Je kunt het proberen, in principe horen knoppen er niet af te vallen. Maar ze zullen ongetwijfeld zeggen dat de garantie vervallen is omdat je m half gesloopt hebt.
pi_15652927
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ze zeiden aan de telefoon dat ze me vanwege bezuinigingen niet veel kunnen aanbieden.

Dat moet je ook niet via de telefoon doen, maar gewoon bij een Vodafone citypoint.

Ik heb vorig jaar zo'n Vodafone Live! toestel aangeboden gekregen via de telefoon voor 129 euro en bij het Citypoint kreeg ik hem 2 dagen later gratis

Dus gewoon ff naar de Kalanderstraat 10/C gaan.

dinsdag 23 december 2003 @ 22:20:01 #61
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15653000
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:17 schreef Swolly het volgende:

[..]

Dat moet je ook niet via de telefoon doen, maar gewoon bij een Vodafone citypoint.

Ik heb vorig jaar zo'n Vodafone Live! toestel aangeboden gekregen via de telefoon voor 129 euro en bij het Citypoint kreeg ik hem 2 dagen later gratis

waar is dat in Enschede? werk je daar?

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-12-2003 22:23]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15653122
oke, je gaat zorgvuldig met je telefoon om

waarom zitten er dan grote krassen boven het display etc...

volgens mij ben je maar een prutser

pi_15653220
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

in Enschede?

Aan de Kalanderstraat 10/C in Enschede zit een Vodafone Citypoint.

En ik woon in Zwolle. Ik werk niet bij Vodafone.

[Dit bericht is gewijzigd door Swolly op 23-12-2003 22:27]

dinsdag 23 december 2003 @ 22:26:50 #64
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15653233
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:23 schreef ID-Tweak het volgende:
oke, je gaat zorgvuldig met je telefoon om

waarom zitten er dan grote krassen boven het display etc...

volgens mij ben je maar een prutser

er zitten geen krassen op het display, het grijze dat je ziet is het rubber dat onder het frontje zit... dat zit niet helemaal recht, maar dat was al zo en dat zie je ook niet als het frontje er weer op ligt.. wat kapot is is de onderste helft, waar eerst spontaan alle toetsen afvielen en die ik er na een mislukte lijmpoging helemaal vrij heb moeten maken om er weer mee te kunnen werken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15653811
quote:
Er waren dus knopjes van mijn telefoon afgevallen (had ik een topic over geopend)
ja, je zal eens een keer niet een topic over je oninteressante geneuzel openen.
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
  woensdag 24 december 2003 @ 15:18:49 #66
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15669897
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:17 schreef Swolly het volgende:

[..]

bedankt voor de tip!

Ik kreeg daar bij verlenging een sony ericsson t610 gratis en ik kreeg dan ook nog eens 6 maanden abonnementsgeld cadeau (bij 2 jarig v180) en bovendien meteen mn nieuwe toestel mee. Ik heb het maar meteen gedaan, leek me wel een goede aanbieding! dit toestel lijkt me ook wel wat degelijker..

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15670154
quote:
Op woensdag 24 december 2003 15:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

bedankt voor de tip!

Ik kreeg daar bij verlenging een sony ericsson t610 gratis en ik kreeg dan ook nog eens 6 maanden abonnementsgeld cadeau (bij 2 jarig v180) en bovendien meteen mn nieuwe toestel mee. Ik heb het maar meteen gedaan, leek me wel een goede aanbieding! dit toestel lijkt me ook wel wat degelijker..
[afbeelding]

Gave phone je kan er zelfs blikjes bier in opslaan
pi_15670312
wat goed, gefeliciteerd met je nieuwe foon!!

Hoe ga je hem noemen?

Billie Holiday is Lady Day!
pi_15672417
quote:
Op woensdag 24 december 2003 15:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

bedankt voor de tip!

[afbeelding]

En nu maar hopen dat Sony Ericsson wat betere knoppen heeft dan Siemens

Veel succes met je nieuwe toestel .

woensdag 24 december 2003 @ 17:05:45 #70
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15672599
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:59 schreef Swolly het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat Sony Ericsson wat betere knoppen heeft dan Siemens

Veel succes met je nieuwe toestel .

de feel is stukken beter in ieder geval.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 24 december 2003 @ 17:33:37 #71
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15673511
Ik krijg de telefoon alleen niet goed ingesteld, ik wil gebruik maken van live, waar ik een abbo voor heb, maar dat pikt ie niet met deze telefoon. Als ik via 444 instelling vraag dan pakt ie ze , maar hij zegt steeds gprs failed , contact your service provider. Weet iemand hoe je dat moet instellen? Ip nrs en dat soort dingen zullen wel niet goed staan. Knap ingewikkeld..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15678182
BHFH, je hebt gelijk.
Ik heb nu ruim 6 maanden die s55 en inderdaad, die knopjes zitten harstikke snel los. Bij mij zijn er nu twee vanaf, en de derde zit ook los. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat ze er allemaal afliggen. Ik eis dus van Siemens dat er wat aan wordt gedaan, want ik bel en sms niet uitzonderlijk veel met dat ding, tevens spring ik er niet lomp mee om.

Het was alleen niet zo slim om er zelf mee te gaan prutsen, een slimme winkelier zal je dan namelijk geen garantie verstrekken.
Maar je hebt al een nieuwe telefoon zie ik, toch blijft het een slechte zaak van Siemens, ik ga in ieder geval net zo lang dwarsliggen tot ze er wat mee doen.

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 24 december 2003 @ 21:01:05 #73
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15679034
quote:
Op woensdag 24 december 2003 20:22 schreef nozem het volgende:
BHFH, je hebt gelijk.
Ik heb nu ruim 6 maanden die s55 en inderdaad, die knopjes zitten harstikke snel los. Bij mij zijn er nu twee vanaf, en de derde zit ook los. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat ze er allemaal afliggen. Ik eis dus van Siemens dat er wat aan wordt gedaan, want ik bel en sms niet uitzonderlijk veel met dat ding, tevens spring ik er niet lomp mee om.

Het was alleen niet zo slim om er zelf mee te gaan prutsen, een slimme winkelier zal je dan namelijk geen garantie verstrekken.
Maar je hebt al een nieuwe telefoon zie ik, toch blijft het een slechte zaak van Siemens, ik ga in ieder geval net zo lang dwarsliggen tot ze er wat mee doen.

ja, ik ga ze ook nog een mail sturen dat is zwaar teleurgesteld ben in de bouwkwaliteit van het ding... ik wist wel dat ik niet de enige kon zijn.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')