quote:K vin dat gelul op 538 vreselijk..draai toch gewoon muziek
Op dinsdag 23 december 2003 00:24 schreef Conflict het volgende:
Ik vind Fok! radio erg slecht, dat is het toppunt!ID&T is ook klote
quote:Altijd hetzelfde. Daar draaien ze nu Wham, en een uur geleden ook, en over een uur weer.
Op dinsdag 23 december 2003 00:26 schreef Nouk het volgende:[..]
Wrom?
quote:Wham - Last Christmas
Op dinsdag 23 december 2003 00:26 schreef Nouk het volgende:[..]
Wrom?
quote:Dat zeg ik.
Op dinsdag 23 december 2003 00:27 schreef veldmuis het volgende:[..]
Altijd hetzelfde. Daar draaien ze nu Wham, en een uur geleden ook, en over een uur weer.
quote:Vind ik ook, Noordzee is best ok (op het werk) voor het gelul luister ik 3fm
Op dinsdag 23 december 2003 00:26 schreef JeOma het volgende:
Noordzee FM draait prima muziek, maar de DJ's zijn stuk voor stuk klote.
[Dit bericht is gewijzigd door Conflict op 23-12-2003 00:28]
quote:Jah dat vink idd wel t enige nadeel..en van Shania Twain krijgk inmiddels ook kotsneigingen..
Altijd hetzelfde. Daar draaien ze nu Wham, en een uur geleden ook, en over een uur weer.
doe dan maar gewoon Radio 1 ofzo
quote:Ja, daar lullen ze in ieder geval op een inhoudelijke manier, en de liedjes die het gelul onderbreken zijn vaak lang niet zo tenenkrommend als op de andere, eerder genoemde zenders.
Op dinsdag 23 december 2003 07:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:doe dan maar gewoon Radio 1 ofzo
quote:En je hebt meestal niet van die gasten er doorheen die denken dat ze interessant en/of grappig zijn.
Op dinsdag 23 december 2003 00:31 schreef MSXUser het volgende:
ID&T is momenteel prima. Daar draaien ze tenminste niet dat geijkte kerstgejengel
ID&T is in het algemeen
quote:Vanochtend in het radio 1 journaal. Frank Boeijen Groep, R.E.M. en Gary Jules tussen een goede reportage over het verzet in Irak, Eenzame ouderen en de aardbeving in Californië
Op dinsdag 23 december 2003 07:53 schreef Grobbel het volgende:
Ja, daar lullen ze in ieder geval op een inhoudelijke manier, en de liedjes die het gelul onderbreken zijn vaak lang niet zo tenenkrommend als op de andere, eerder genoemde zenders.
quote:radio 1 is in het algemeen ook wel ok
Op dinsdag 23 december 2003 08:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vanochtend in het radio 1 journaal. Frank Boeijen Groep, R.E.M. en Gary Jules tussen een goede reportage over het verzet in Irak, Eenzame ouderen en de aardbeving in Californië
quote:das niet mijn muziek/gepraat.
Op dinsdag 23 december 2003 08:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vanochtend in het radio 1 journaal. Frank Boeijen Groep, R.E.M. en Gary Jules tussen een goede reportage over het verzet in Irak, Eenzame ouderen en de aardbeving in Californië
quote:Daarom dus,!
quote:radio 3 is niet alles, maar vergeleken een 538 en sky vind ik radio 3 geweldig.
Op dinsdag 23 december 2003 02:10 schreef Seborik het volgende:
Radio 3.
quote:Mwoah overdag misschien nog wel te doen, maar 's avonds pffffffff echt zulke saaie gesprekken.... dan luister ik toch liever 3FM ofzo, 3voor12 komt vaak genoeg leuke dingen voorbij.
Op dinsdag 23 december 2003 07:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
doe dan maar gewoon Radio 1 ofzo
Oh ja en de meest baggerzender ooit: Skyradio... altijd dezelfde (zeur)muziek. Oh ja, de lokale amateurzenders hier kunnen er ook wat van.
quote:s'avonds is 3 voor 12 meestal wel te doen ja, maar dan zitten ze toch nog aan de veilige marge. VPRO en de Vara zijn de enige in het publieke bestel die eens iets licht afwijkends willen draaien. Het NPS jazz programma op Radio 4 is meestal ook zeer aardig
Op dinsdag 23 december 2003 12:28 schreef MaartenHG het volgende:Mwoah overdag misschien nog wel te doen, maar 's avonds pffffffff echt zulke saaie gesprekken.... dan luister ik toch liever 3FM ofzo, 3voor12 komt vaak genoeg leuke dingen voorbij.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 15:53 schreef glueman het volgende:
Slechtse: Sky. Wat een vreselijke muzak.
Beste: Kink FM. En dan vooral Arjen Grolleman.
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:44 schreef Redbaron het volgende:
ID+T zuigt zwaar
zowieso dat *boemboemboem* kras*kras*kras gedoe is bagger
alles via de computer of platenspelers verneuken gemaakt.
neem een voorbeeld aan metal...dat word nog gemaakt met gitaren en drumstel enzo
DAT is MUZIEK
quote:Jepz, met bloed zweet en tranen!.
Op woensdag 24 december 2003 00:44 schreef Redbaron het volgende:
ID+T zuigt zwaar
zowieso dat *boemboemboem* kras*kras*kras gedoe is bagger
alles via de computer of platenspelers verneuken gemaakt.
neem een voorbeeld aan metal...dat word nog gemaakt met gitaren en drumstel enzo
DAT is MUZIEK
[offtopic]
Volg ik jou of zo, we posten steeds bijna na elkaar
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |