quote:als ze goed kan zingen wat is dan het probleem?
Op maandag 22 december 2003 15:08 schreef Justan het volgende:
De dikke lelijke Michelle MacManus heeft de Engels Idols gewonnen dit weekend. Jurylid Pete Waterman was zo kwaad daarover dat ie wegliep uit de uitzending.... ! Hoop dat hier is zoiets gebeurd
quote:Een idool kan niet echt een lelijke trol zijn, in principe. Of zit ik er nou naast?
Op maandag 22 december 2003 15:10 schreef Lucille het volgende:
Ik dacht dat Idols een programma was waarbij het om talent ging. Maar blijkbaar is het een Miss/Mr Universe verkiezing.
quote:het gaat ook om uitstraling
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef just me het volgende:[..]
als ze goed kan zingen wat is dan het probleem?
quote:nou die is helemaal niet lelijk joh
Op maandag 22 december 2003 15:08 schreef Justan het volgende:
De dikke lelijke Michelle MacManus heeft de Engels Idols gewonnen dit weekend. Jurylid Pete Waterman was zo kwaad daarover dat ie wegliep uit de uitzending.... ! Hoop dat hier is zoiets gebeurd
quote:je hebt gelijk..
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef veldmuis het volgende:[..]
Een idool kan niet echt een lelijke trol zijn, in principe. Of zit ik er nou naast?
.
Het zal wel komen dat mensen bewust voor iemand kiezen waar ze zich meer mee kunnen identificeren. Maar uiteindelijk is dat gewoon geen idool...........
quote:
Ik dacht dat Idols een programma was waarbij het om talent ging. Maar blijkbaar is het een Miss/Mr Universe verkiezing.
quote:Ze moet ook op tv.
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef just me het volgende:[..]
als ze goed kan zingen wat is dan het probleem?
quote:heeft ze ook niks mis mee
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef thaWarhead het volgende:
Natuurlijk gaat het niet enkel om talent, een idol heeft ook goede looks nodig.
quote:'pop idol' staat voor 'populair idool': (idool is een voorwerp van 'adoratie')
bepaalde onaantrekkelijke kenmerken kunnen wel degelijk 'aantrekkelijk' gevonden worden, juist omdat een persoon hierdoor kan opvallen,
maar in dit geval betreft het gewoon een overdreven 'underdog', die enkel wint vanwege het feit dat mensen zich makkelijk in haar gebreken kunnen projecteren:
ze is geen 'idool', enkel een girl-next-door, waarvan het publiek kan denken ('dat kan ik ook')
dat zo iemand wint is wel degelijk een teken dat de formule op zijn einde loopt, dat mensen moe worden van 'stardom'
quote:Het gaat om talent om te zingen, én uiterlijk... Een lelijk iemand kan imo geen idool zijn. Je gaat toch niet zeggen 'ik vind het zo mooi dat ze dik is, ik wil ook zo zijn'. Een idool heeft alles : uitstraling, een goede stem, stijl en hij/zei is knap.
quote:Eigelijk ook niet. He Jamai.
Op maandag 22 december 2003 15:18 schreef Viper-X het volgende:[..]
Het gaat om talent om te zingen, én uiterlijk... Een lelijk iemand kan imo geen idool zijn. Je gaat toch niet zeggen 'ik vind het zo mooi dat ze dik is, ik wil ook zo zijn'. Een idool heeft alles : uitstraling, een goede stem, stijl en hij/zei is knap.
.
quote:Eh hallo, heb jij Michael Jackson wel eens gezien. Die is minstens net zo lelijk. Sterker nog, die is lelijker.
Het gaat om talent om te zingen, én uiterlijk... Een lelijk iemand kan imo geen idool zijn. Je gaat toch niet zeggen 'ik vind het zo mooi dat ze dik is, ik wil ook zo zijn'. Een idool heeft alles : uitstraling, een goede stem, stijl en hij/zei is knap.
.
quote:niet toen ie bekend werd
Op maandag 22 december 2003 15:20 schreef Lucille het volgende:[..]
Eh hallo, heb jij Michael Jackson wel eens gezien. Die is minstens net zo lelijk. Sterker nog, die is lelijker.
quote:Niet alle idolen zijn natuurlijk knap en dun, maar de meeste wel, ik vind het daarom ook geen goeie keus dat ze haar gekozen hebben.
.
quote:jawel hoor toen ook hhi
Op maandag 22 december 2003 15:21 schreef Hayek het volgende:[..]
niet toen ie bekend werd
quote:Ja en? Dus een lelijk iemand die pas komt kijken kan geen popidool worden, iemand die later lelijk wordt wel?
Op maandag 22 december 2003 15:21 schreef Hayek het volgende:[..]
niet toen ie bekend werd
quote:Nee, idd
Op maandag 22 december 2003 15:28 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nee, Jamai, das een idol..
Daarom is er na dat programma altijd sprake van flops.
quote:Zo doe effe normaal joh! Het is ook maar een mens! Kan zei er wat aan doen dat ze dik is. Heb een keer respect voor dikke mensen. Stelletje kneuzen!
Op maandag 22 december 2003 15:17 schreef -MaggoT- het volgende:
omg, zo ranzig
quote:Kennelijk denken er heel wat mensen in Engeland (en in Nederland, Jamai is ook geen beauty vergeleken met Jim) er anders over.
.
quote:Psies!
Op maandag 22 december 2003 15:47 schreef Ripley het volgende:[..]
Kennelijk denken er heel wat mensen in Engeland (en in Nederland, Jamai is ook geen beauty vergeleken met Jim) er anders over.
ik walg trouwens van die kotssmilieposts hier! Het feit dat minder knappe mensen steeds minder wordt gegund, alleen maar omdat ze dikker zijn of iets anders hebben vind ik in en in triest! het mens kan supergoed zingen, maar wordt alleen maar afgerekend op dr omvang! zieligheid ten top! aan die mensen wil ik vragen wat hun talent is, en als blijkt dat hun talenten minder zijn dan hun kotssmilieposts, mogen ze vn mij wegblijven!
quote:Dat valt dus best mee. Heb je haar wel al eens gehoord, of zeg je dat gewoon omdat ze dik is? (laten we de discussie even omdraaien).
Op maandag 22 december 2003 15:50 schreef Jerruh het volgende:
het mens kan supergoed zingen
quote:We hadden in nederland ook julie, dat was ook niet moeders mooiste volgens de playboy checklist, wat ook vaak door bepaalde jury leden werd benadrukt. Toch was ik fan.
Op maandag 22 december 2003 15:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
Psies!
ik walg trouwens van die kotssmilieposts hier! Het feit dat minder knappe mensen steeds minder wordt gegund, alleen maar omdat ze dikker zijn of iets anders hebben vind ik in en in triest! het mens kan supergoed zingen, maar wordt alleen maar afgerekend op dr omvang! zieligheid ten top! aan die mensen wil ik vragen wat hun talent is, en als blijkt dat hun talenten minder zijn dan hun kotssmilieposts, mogen ze vn mij wegblijven!
Ik kan niet zeggen dat idols(wereld gezien) een product(winnaar) naar voren heeft gebracht welke ik goed vind, misschien de nieuwe engelse winnares, maar daar heb ik niks van gehoord.
quote:Kazaa.
Op maandag 22 december 2003 15:56 schreef Chara het volgende:
waar kan ik haar effe horen zingen?
quote:dat wil ik dus ook ff horen
Op maandag 22 december 2003 15:56 schreef Chara het volgende:
waar kan ik haar effe horen zingen?
quote:Ik vind Jamai ook niet echt een terechte winnaar... Ik vind eigenlijk niemand van de laatste 10 van Idols een idool. Michael Jackson, Justin Timberlake, Madonna, Britney Spears, Eminem, Christina Aguilera. Dát zijn echte popidolen. Nederland kent dat soort artiesten niet, helaas.
Op maandag 22 december 2003 15:20 schreef veldmuis het volgende:[..]
Eigelijk ook niet. He Jamai.
quote:Zie m'n post hierboven.
Op maandag 22 december 2003 15:47 schreef Ripley het volgende:[..]
Kennelijk denken er heel wat mensen in Engeland (en in Nederland, Jamai is ook geen beauty vergeleken met Jim) er anders over.
quote:Jawel Dewi
Op maandag 22 december 2003 15:59 schreef Viper-X het volgende:[..]
Ik vind Jamai ook niet echt een terechte winnaar... Ik vind eigenlijk niemand van de laatste 10 van Idols een idool. Michael Jackson, Justin Timberlake, Madonna, Britney Spears, Eminem, Christina Aguilera. Dát zijn echte popidolen. Nederland kent dat soort artiesten niet, helaas.
quote:Uhuh... dewi kon wel aardig zingen, maar haar nummers zijn toch niet echt wat, en haar te vergelijken met de bovenstaanden..
Op maandag 22 december 2003 16:02 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Jawel Dewi
quote:
Jawel Dewi
quote:Mja, die zou idd nog het meest in de buurt komen... Maar ze haalt het natuurlijk never nóóóóit niet bij de artiesten in m'n rijtje hierboven.
Jawel Dewi
Nederlanders zijn te 'gewoon' om idolen te zijn/hebben. .
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 22-12-2003 16:07]
quote:Van de bovenstaande vind ik alleen Christina Aguilera echt goed. De rest
Op maandag 22 december 2003 16:05 schreef Varr het volgende:[..]
Uhuh... dewi kon wel aardig zingen, maar haar nummers zijn toch niet echt wat, en haar te vergelijken met de bovenstaanden..
En Dewi komt daar aardig bij in de buurt....
quote:[mening]
Op maandag 22 december 2003 15:59 schreef Viper-X het volgende:[..]
Ik vind Jamai ook niet echt een terechte winnaar... Ik vind eigenlijk niemand van de laatste 10 van Idols een idool. Michael Jackson, Justin Timberlake, Madonna, Britney Spears, Eminem, Christina Aguilera. Dát zijn echte popidolen. Nederland kent dat soort artiesten niet, helaas.
Maar, kan je geen ongelijk geven als je zou beweren dat de muziek industie probeert te draaien op het koppie wat op het hoesje staat. En jammer genoeg zijn er genoeg mensen die er in trappen.
quote:Dan moeten haar optredens nog wel wat beter bezocht worden.
Jawel Dewi
quote:
Optreden in Nijmegen
Scherpenzeel | 19-12-2003 | Dewi18 december had ik een optreden in cafe "De Wolk" in Nijmegen..
Jammer genoeg waren er niet zoveel mensen op komen dagen, maar ondanks dat was het wel een heel leuk optreden en de mensen die er waren waren WEL enthoudiast! Een Prive optreden dus! hahaha Check de foto's XX Dewi
quote:De idol is degene die de meeste mensen aanspreekt en daardoor ook degene die de meeste stemmen krijgt. Niet wat jij graag wilt zien
Op maandag 22 december 2003 16:00 schreef Viper-X het volgende:[..]
Zie m'n post hierboven.
.
Bovendien: Gordon, Ozzy Osbourne, Alison Moyet, Marilyn Manson en Skin van Skunk anansie zijn bijvoorbeeld ook geen doorsnee beauties.
Ik dnek wel dat je minder zangtalent hoeft te hebben om populair te worden als je mooier bent overigens.
quote:je vergeet frhans bauher
Op maandag 22 december 2003 16:13 schreef Ripley het volgende:[..]
De idol is degene die de meeste mensen aanspreekt en daardoor ook degene die de meeste stemmen krijgt. Niet wat jij graag wilt zien
Bovendien: Gordon, Ozzy Osbourne, Alison Moyet, Marilyn Manson en Skin van Skunk anansie zijn bijvoorbeeld ook geen doorsnee beauties.
Ik dnek wel dat je minder zangtalent hoeft te hebben om populair te worden als je mooier bent overigens.
quote:Dat vind ik geen popidolen eigenlijk.
Op maandag 22 december 2003 16:13 schreef Ripley het volgende:[..]
De idol is degene die de meeste mensen aanspreekt en daardoor ook degene die de meeste stemmen krijgt. Niet wat jij graag wilt zien
Er is een verschil tussen een pop-idool en een artiest. Idolen zijn artiesten, maar artiesten zijn niet persé idolen. .
Idolen moeten het meestal voor 70 % van hun uiterlijk en uitstraling en alles erom heen hebben. Een artiest ben je al als je (goed) kunt zingen...
Wat dat betreft is Dewi veel meer een idool, want zei heeft bovenstaande dingen wél weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |