quote:Sja, moet je maar niet 9 jaar in een dennenbos gaan staan.
Op zondag 21 december 2003 23:41 schreef ohdenneboom het volgende:
Mijn broer en ik staan al zo'n negen jaar naast elkaar in het dennenbos. Opeens kwam daar een houthakker aan en die kapte mijn broer zomaar om. Mijn broer werd meegenomen en is nu als kerstboom verkocht. Zonder kluit! Hij zal sterven na de kerst
Dan vraag je erom.
quote:*eens*
Op zondag 21 december 2003 23:42 schreef Adune_Ringeril het volgende:[..]
Sja, moet je maar niet 9 jaar in een dennenbos gaan staan.
Dan vraag je erom.
quote:DE HORROR! DE PIJN MOET ONDRAAGLIJK ZIJN! BEL AMNESTY EN GREENPEACE EN YVONNE!
Mijn broer en ik staan al zo'n negen jaar naast elkaar in het dennenbos. Opeens kwam daar een houthakker aan en die kapte mijn broer zomaar om. Mijn broer werd meegenomen en is nu als kerstboom verkocht. Zonder kluit! Hij zal sterven na de kerst
quote:Hij heeft toch ook PC om te kunnen fokken, zal die wel op internet gevonden hebben.
Op zondag 21 december 2003 23:43 schreef veldmuis het volgende:
Hoe weet jij dat ie verkocht is als je in het bos staat?
quote:Was hij nou maar een ongelofelijke eikel geweest.
quote:Opgekropte woede?
Op zondag 21 december 2003 23:45 schreef Tiempie het volgende:
ik steek je broert na de kerst in de fik ik denk dat dat 31 december wel een mooi vuur word ik zal um zo maken dat jij je broer kan zien fikken
quote:Hij heeft teminste de wortels nog.
quote:Kappen nu
Op zondag 21 december 2003 23:46 schreef Private_Dick het volgende:
Wat een verkapt topic.
quote:
Op zondag 21 december 2003 23:46 schreef Private_Dick het volgende:
vekapt
quote:volgens mij heb ik wel eens tegen je aan gepist.....
Op zondag 21 december 2003 23:50 schreef ohdenneboom het volgende:
Ik hoop dat hij in ieder geval nog mag genieten van een mooie versiering. Dan heeft zijn leven nog zin gehad.Als ik me nog al die mooie tijden herinner uit onze jeugd, dat we samen opgroeiden tot in de hoogte. Al die keren dat we elkaar kietelden met onze dennetakjes en we dienst deden als schaduwbrengers voor de talloze stelletjes die de liefde bedreven onder ons. Zucht, mooie herinneren
.
quote:Ja, wij bomen kennen homoseksualiteit eigenlijk nog maar pas. Het was totaal nieuw voor ons. We ontdekten bomoseksualiteit toen wij twee homoseksuele mannen bezig zagen onder ons. We dachten, he, kan dat ook zo? En sindsdien bestaan er bomo's onder ons bomen.
Op zondag 21 december 2003 23:49 schreef -Doewie- het volgende:
Je topics zijn echt ernstig... hoewel... ik moest stiekem lachen om je bomo-topic
quote:was jij het dan ook die zijn kwakje tegen mij spoot?
Op zondag 21 december 2003 23:52 schreef Phibian1976 het volgende:[..]
volgens mij heb ik wel eens tegen je aan gepist.....
quote:neej dat was ik volgens mij ging die hoog tegen je oog aan toch?
Op zondag 21 december 2003 23:54 schreef ohdenneboom het volgende:[..]
was jij het dan ook die zijn kwakje tegen mij spoot?
quote:Ook leuk, ja.
Op zondag 21 december 2003 23:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:nee ik loop al een paar weken te trekken met mijn avatar, maar nog niet 1 keer gespoten.
Op zondag 21 december 2003 23:54 schreef ohdenneboom het volgende:[..]
was jij het dan ook die zijn kwakje tegen mij spoot?
quote:OK. Daar moest ik even om lachen.
Op zondag 21 december 2003 23:45 schreef X-Phantom-X het volgende:
I'm a lumberjack and I'm OK...
ook die van die homo bomen
quote:Humor om te lachen.
Op maandag 22 december 2003 00:36 schreef SHERMAN het volgende:
humorook die van die homo bomen
Wat zijn jullie trouwens allemaal wreed.
quote:* Big_Boss_Man houdt zich in
Op maandag 22 december 2003 00:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
Matige kloon, leuke grap.
quote:schokkende foto
Op maandag 22 december 2003 01:33 schreef Burner2000 het volgende:
[afbeelding]Je broer is behoorlijk gaar ohdenneboom
quote:Kan je er geen link naar maken met de tekst 'bekijk foto op eige risico, ik ben niet verandwoordelijk voor traum's en andere mentale schade'.
quote:Eigenlijk moet dat wel met plaatjes die van Ogrish gejat zijn.
Op maandag 22 december 2003 01:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Kan je er geen link naar maken met de tekst 'bekijk foto op eige risico, ik ben niet verandwoordelijk voor traum's en andere mentale schade'.
quote:Ik liet alleen het begin zien. Het ergste komt hier onder
Op maandag 22 december 2003 01:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Kan je er geen link naar maken met de tekst 'bekijk foto op eige risico, ik ben niet verandwoordelijk voor traum's en andere mentale schade'.
De crematie is bijna voltooid.
quote:In ons bos heeft mijn alleen toegang tot internet. Het is een proefperiode van de lokale gemeente om de bomen aan het internet te koppelen. Als de proef slaagt, zal het grootschalig ingevoerd worden.
Op maandag 22 december 2003 02:01 schreef boempa het volgende:[..]
Eigenlijk moet dat wel met plaatjes die van Ogrish gejat zijn.
Sommige bomo's kunnen er idd. een trauma aan oplopen.
Zijn er trouwens veel bomo's met internet?
Ik ben heel blij dat wij als bomen nu ook gerespecteerd worden als gelijke van jullie. Ik denk dat wij een mooie toekomst tegemoet gaan. Wij samen; mensen en bomen naast elkaar.
quote:
Op maandag 22 december 2003 02:06 schreef ohdenneboom het volgende:[..]
In ons bos heeft mijn alleen toegang tot internet. Het is een proefperiode van de lokale gemeente om de bomen aan het internet te koppelen. Als de proef slaagt, zal het grootschalig ingevoerd worden.
Ik ben heel blij dat wij als bomen nu ook gerespecteerd worden als gelijke van jullie. Ik denk dat wij een mooie toekomst tegemoet gaan. Wij samen; mensen en bomen naast elkaar.
quote:Wat maakt mij zo'n urn nu uit. Zie je niet dat ik geen doel meer heb in mijn leven? Mijn broer is dood, de liefde van mijn leven (het berkinnetje) is onbereikbaar. Met de eerstvolgende storm laat ik mij omwaaien. Ik verzet mij niet meer. Ik wil niet meer.
Op maandag 22 december 2003 02:41 schreef Burner2000 het volgende:
ohdenneboom heb je alvast een mooie urn uitgezocht voordat je broer in de as ligt?
quote:
Op maandag 22 december 2003 02:44 schreef ohdenneboom het volgende:[..]
Wat maakt mij zo'n urn nu uit. Zie je niet dat ik geen doel meer heb in mijn leven? Mijn broer is dood, de liefde van mijn leven (het berkinnetje) is onbereikbaar. Met de eerstvolgende storm laat ik mij omwaaien. Ik verzet mij niet meer. Ik wil niet meer.
quote:Nog even en we kunnen een hele grote brandstapel bouwen.
Op maandag 22 december 2003 02:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Na het slechte nieuws en de schokkende foto's van je broer..
Hierbij een recente foto van je neef..
[afbeelding]
Kluitloos, dus zo goed als dood, maar toch..
..Een leuk aandenken voor de eenzame kerstdagen in het donkere bos..
quote:
Ik word hier zo verdrietig van.
quote:die is dan weer meer op mij van toepassing
Op maandag 22 december 2003 03:07 schreef Pjederdy het volgende:
LOL, ik las in eerste instantie :"mijn broer is gekaapt" maar dan was dit plaatje meer op zijn plaats geweest:
quote:Je kan ook kappen met kapen natuurlijk
Op maandag 22 december 2003 03:07 schreef Pjederdy het volgende:
LOL, ik las in eerste instantie :"mijn broer is gekaapt" maar dan was dit plaatje meer op zijn plaats geweest:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |